Myin tässä kesällä pois vähän ajetut kitkarenkaat ja ostin nastarenkaat. Ainaki pari viime talvea oli suurimman osan ajasta paljasta jäätä. Ajan taloudellisesti ja kelin mukaan. Ja annan kitkapellejen mennä ohi :) Nastojen optimaalinen käyttöaika olisi lokakuu-toukokuuhun saakka. Eri asia jos asuu pääkaupunkiseudulla. Yksi vaihtoehto on toki silloin olla ajamatta talvella.
Talvirenkaat
9
103
Vastaukset
- diipada
Vaihdettiin autoa. Mukana tuli ihan kelpo nastat. Vaimo kuitenkin haluaa kitkat kun ei ole koskaan nastoilla ajanut. Kai ne on hommattava.
- ottakaa.mallia
Tuli ostettua polkupyörän pumppu.
Työnsin sen perseeseeni.- happea.persiistä
Noin kannattaisi lepuuttajapellenkin tehdä, näkyy olevan huonossa hapessa, jospa pumppu auttaisi.
- NäytönAnnoit
Kirjoituksesi osoittaa kaiken tarpeellisen siitä mitä päässäsi liikkuu.
- Pakettiautomaatti_
Suosittelen hankkimaan nastarenkaat ja työnnät ne sinne arseen pyöränpumpun sijasta... Ruopii hyvin!
- Kjell.H.Pippelström
NäytönAnnoit kirjoitti:
Kirjoituksesi osoittaa kaiken tarpeellisen siitä mitä päässäsi liikkuu.
Sinähän et tosiaan muuta kaipaa...
- dgdfgftgghgh
No niin kyllä kelpaa ajaa nastoilla. Kitkapellet on ensiliukkailla ojassa!
Ittelläkin tässä kaksi kuukautta aikaa ajella kesäkumeilla. Sitten on pakko laittaa auton mukana tulleet nastat alle tai tulee sakkoa (koska autoni on 10kg liian kevyt)...
Tietenkin jos jotain häiritsee nastojeni käyttö, niin saa tulla maksamaan mulle kitkat tai nyppimään nastat pois. Itsenäni ne ei haittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317846
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455420- 594842
- 763537
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1503086Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322031- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441727- 381682