Myin tässä kesällä pois vähän ajetut kitkarenkaat ja ostin nastarenkaat. Ainaki pari viime talvea oli suurimman osan ajasta paljasta jäätä. Ajan taloudellisesti ja kelin mukaan. Ja annan kitkapellejen mennä ohi :) Nastojen optimaalinen käyttöaika olisi lokakuu-toukokuuhun saakka. Eri asia jos asuu pääkaupunkiseudulla. Yksi vaihtoehto on toki silloin olla ajamatta talvella.
Talvirenkaat
9
117
Vastaukset
- diipada
Vaihdettiin autoa. Mukana tuli ihan kelpo nastat. Vaimo kuitenkin haluaa kitkat kun ei ole koskaan nastoilla ajanut. Kai ne on hommattava.
- ottakaa.mallia
Tuli ostettua polkupyörän pumppu.
Työnsin sen perseeseeni.- happea.persiistä
Noin kannattaisi lepuuttajapellenkin tehdä, näkyy olevan huonossa hapessa, jospa pumppu auttaisi.
- NäytönAnnoit
Kirjoituksesi osoittaa kaiken tarpeellisen siitä mitä päässäsi liikkuu.
- Pakettiautomaatti_
Suosittelen hankkimaan nastarenkaat ja työnnät ne sinne arseen pyöränpumpun sijasta... Ruopii hyvin!
- Kjell.H.Pippelström
NäytönAnnoit kirjoitti:
Kirjoituksesi osoittaa kaiken tarpeellisen siitä mitä päässäsi liikkuu.
Sinähän et tosiaan muuta kaipaa...
- dgdfgftgghgh
No niin kyllä kelpaa ajaa nastoilla. Kitkapellet on ensiliukkailla ojassa!
Ittelläkin tässä kaksi kuukautta aikaa ajella kesäkumeilla. Sitten on pakko laittaa auton mukana tulleet nastat alle tai tulee sakkoa (koska autoni on 10kg liian kevyt)...
Tietenkin jos jotain häiritsee nastojeni käyttö, niin saa tulla maksamaan mulle kitkat tai nyppimään nastat pois. Itsenäni ne ei haittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen232592Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään372257Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.611272Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981192- 41956
- 42937
- 64807
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175773Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh63760Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92731