Kirotut laitalahkolaispaskiaiset...

..yrittävät jatkuvasti hakkeroida tiliäni mutta se on Jumalan suojeluksessa ja hakkereita odottaa TULI JA TUOMIO!

119

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä tiliä? Mistä tiedät että noin tehdään?

      • KTS-

        Joku nilkki muodosti "KTSEiKirj" -apunikistäni rekatun version ja luuli voivansa siten minut hiljentää mutta luuli väärin.


      • KTS- kirjoitti:

        Joku nilkki muodosti "KTSEiKirj" -apunikistäni rekatun version ja luuli voivansa siten minut hiljentää mutta luuli väärin.

        Eli joku muu yrittää esiintyä sinuna? Aika ikävä juttu mutta hyvä tietää.


      • Aika rajua tekstiä. Koska itse en juuri muilla uskonnollisilla palstoilla liiku, niin kysynkin nyt että onko muualla samanlaista?

        ”Kristittyjen profeettojen koko olemus tuli toteennäytetyksi heidän omien tekojensa ja kirjoitustensa kautta.”

        Kyllä tässä on tullut pikkuhiljaa mietittyä, että onko todella uskominen noihin tekoihin sekä sanoihin, joita täällä kirjoitellaan. Hämmästyttävintä oli jossain perustelu että Pyhä Henki sellaisia heille sanoo. Ei se noin voi olla?

        ”…kiusaaminen oli niin rankkaa näiden Jeshuan / Jeesuksen seuraajien taholta…”

        Saa olla kyllä melko paksunahkainen, sen täällä on oppinut. Etenkin nyt on joku ottanut minut hapaisiinsa ja sitä voi jo pitää kiusaamisena. Koetan astua tuon kirjoittajan asemaan ja miettiä, mikä häntä oikeastaan vetää. Ei kovin uskovalta ainakaan vaikuta.

        On tällainen peli siis muuallakin menossa?


      • Viha.voittamaton
        mummomuori kirjoitti:

        Aika rajua tekstiä. Koska itse en juuri muilla uskonnollisilla palstoilla liiku, niin kysynkin nyt että onko muualla samanlaista?

        ”Kristittyjen profeettojen koko olemus tuli toteennäytetyksi heidän omien tekojensa ja kirjoitustensa kautta.”

        Kyllä tässä on tullut pikkuhiljaa mietittyä, että onko todella uskominen noihin tekoihin sekä sanoihin, joita täällä kirjoitellaan. Hämmästyttävintä oli jossain perustelu että Pyhä Henki sellaisia heille sanoo. Ei se noin voi olla?

        ”…kiusaaminen oli niin rankkaa näiden Jeshuan / Jeesuksen seuraajien taholta…”

        Saa olla kyllä melko paksunahkainen, sen täällä on oppinut. Etenkin nyt on joku ottanut minut hapaisiinsa ja sitä voi jo pitää kiusaamisena. Koetan astua tuon kirjoittajan asemaan ja miettiä, mikä häntä oikeastaan vetää. Ei kovin uskovalta ainakaan vaikuta.

        On tällainen peli siis muuallakin menossa?

        On ainakin aiemmin ollut rajumpaakin, kuten täällä me monet uhrit asiasta kerromme. Kirjoitan nykyään aika harvoin näillä foorumeilla, mutta huomaan kiusanhengen jopa hiukan latistuneen esim. viime keväästä!

        Nuo edellä kirjoittamani kokemukset keskittyivät lähinnä helluntailaisten hallitsemille foorumeille, kuten S24 Helluntailaisuus ja S24 Profetiat.

        Mutta samat ihmiset kirjoittelevat näköjään täälläkin. KTS ja minä saimme S24 Helluntaifoorumilla jopa tappouhkauksen, erään just sillään täällä tässäkin ketjussa kirjoittavan taholta ja tallessa on, älä äijä yhtään epäile, vaikka uhkaus itsessään poistettiinkin nopeasti.

        Helluntailaisilla on tapana, että he ottavat jonkun henkilön yhteisen kiusaamisen kohteeksi ja sitten aikansa riekuttuaan poistattavat viestinsä ja esittävät tekopyhää ja väittävät uhreja harhaisiksi. Siksi nappaan tekstit talteen välittömästi, joten tallessa ovat, vaikka hetken päästä ne poistettaisiinkin.

        Helluntailaiset tekevät tätä kaikkialla, missä kirjoittelevat. Mm. Netmission foorumilla oli vuosia sitten yli 100-sivuinen (ei viestinen, vaan sivuinen) judaismia herjaava ketju. Pitivät oikein kunnon pilkkaorgioita juutalaisuutta vastaan. Sitten mode laittoi sen lukkoon ja pian se heitettiin nk. bittiavaruuteen.

        Jos et Mummeli tiedä, niin monet näistä suunsoittajista kirjoittelevat vankiloista, tai ovat "entisiä, uskoontulleita" vankeja.


      • valehtelijalle
        Viha.voittamaton kirjoitti:

        On ainakin aiemmin ollut rajumpaakin, kuten täällä me monet uhrit asiasta kerromme. Kirjoitan nykyään aika harvoin näillä foorumeilla, mutta huomaan kiusanhengen jopa hiukan latistuneen esim. viime keväästä!

        Nuo edellä kirjoittamani kokemukset keskittyivät lähinnä helluntailaisten hallitsemille foorumeille, kuten S24 Helluntailaisuus ja S24 Profetiat.

        Mutta samat ihmiset kirjoittelevat näköjään täälläkin. KTS ja minä saimme S24 Helluntaifoorumilla jopa tappouhkauksen, erään just sillään täällä tässäkin ketjussa kirjoittavan taholta ja tallessa on, älä äijä yhtään epäile, vaikka uhkaus itsessään poistettiinkin nopeasti.

        Helluntailaisilla on tapana, että he ottavat jonkun henkilön yhteisen kiusaamisen kohteeksi ja sitten aikansa riekuttuaan poistattavat viestinsä ja esittävät tekopyhää ja väittävät uhreja harhaisiksi. Siksi nappaan tekstit talteen välittömästi, joten tallessa ovat, vaikka hetken päästä ne poistettaisiinkin.

        Helluntailaiset tekevät tätä kaikkialla, missä kirjoittelevat. Mm. Netmission foorumilla oli vuosia sitten yli 100-sivuinen (ei viestinen, vaan sivuinen) judaismia herjaava ketju. Pitivät oikein kunnon pilkkaorgioita juutalaisuutta vastaan. Sitten mode laittoi sen lukkoon ja pian se heitettiin nk. bittiavaruuteen.

        Jos et Mummeli tiedä, niin monet näistä suunsoittajista kirjoittelevat vankiloista, tai ovat "entisiä, uskoontulleita" vankeja.

        Mistäs kiven sisältä sinä tuota sontaasi suollat?


      • Raudat.jokka.herättelee
        valehtelijalle kirjoitti:

        Mistäs kiven sisältä sinä tuota sontaasi suollat?

        Aivan turhaan kiellät, kaikki on tallessa. Olette itse tehneet ja kertoneet tuon kaiken.

        Myös tuo ketjun alalaidassa oleva, klo 17.00 lähetetty uhkaus KTS:lle on tallessa, katoaa se siitä, tai ei.

        Höh. Sinäkö se viime keväänä uhkasit tappaa meidät??? Kullanmuru! Ai, ai, ai. Mitä sanoo nyt ehdonalaisvalvoja?

        Kooteeässä! Ystävämme ite on nyt pupupöksyssä!


      • valehtelijalle
        Raudat.jokka.herättelee kirjoitti:

        Aivan turhaan kiellät, kaikki on tallessa. Olette itse tehneet ja kertoneet tuon kaiken.

        Myös tuo ketjun alalaidassa oleva, klo 17.00 lähetetty uhkaus KTS:lle on tallessa, katoaa se siitä, tai ei.

        Höh. Sinäkö se viime keväänä uhkasit tappaa meidät??? Kullanmuru! Ai, ai, ai. Mitä sanoo nyt ehdonalaisvalvoja?

        Kooteeässä! Ystävämme ite on nyt pupupöksyssä!

        Menehän sinne vainoharhaisten palstalle suoltamaan sontaasi ja leikkimään dekkaria!


      • eximiasticader
        mummomuori kirjoitti:

        Aika rajua tekstiä. Koska itse en juuri muilla uskonnollisilla palstoilla liiku, niin kysynkin nyt että onko muualla samanlaista?

        ”Kristittyjen profeettojen koko olemus tuli toteennäytetyksi heidän omien tekojensa ja kirjoitustensa kautta.”

        Kyllä tässä on tullut pikkuhiljaa mietittyä, että onko todella uskominen noihin tekoihin sekä sanoihin, joita täällä kirjoitellaan. Hämmästyttävintä oli jossain perustelu että Pyhä Henki sellaisia heille sanoo. Ei se noin voi olla?

        ”…kiusaaminen oli niin rankkaa näiden Jeshuan / Jeesuksen seuraajien taholta…”

        Saa olla kyllä melko paksunahkainen, sen täällä on oppinut. Etenkin nyt on joku ottanut minut hapaisiinsa ja sitä voi jo pitää kiusaamisena. Koetan astua tuon kirjoittajan asemaan ja miettiä, mikä häntä oikeastaan vetää. Ei kovin uskovalta ainakaan vaikuta.

        On tällainen peli siis muuallakin menossa?

        Eräällä foorumilla olin aikoja sitten ja jouduin todella näiden kirkon vastustajien häirinnän kohteeksi. Ylläpitokin meni sekaisin tai sitten laskelmoi. Läksin veke sieltä jo aikoja sitten, mutta vieläkin ovat häiriönä erittäin ikävällä tavalla, joka liittyy esimerkiksi työhöni. Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä.

        En viitsi kertoa enempää, koska en aio mitenkään häiriintyä ja ilmaista heille tietäväni, mitä he ovat tehneet ja tekevät. Se nimittäin v*tuttaa niitä eniten. Koska sen häirinnän merkit ovat minulle nähtävillä eli viesti on osoitettu minulle, että minua seurataan.


      • eximiasticader
        eximiasticader kirjoitti:

        Eräällä foorumilla olin aikoja sitten ja jouduin todella näiden kirkon vastustajien häirinnän kohteeksi. Ylläpitokin meni sekaisin tai sitten laskelmoi. Läksin veke sieltä jo aikoja sitten, mutta vieläkin ovat häiriönä erittäin ikävällä tavalla, joka liittyy esimerkiksi työhöni. Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä.

        En viitsi kertoa enempää, koska en aio mitenkään häiriintyä ja ilmaista heille tietäväni, mitä he ovat tehneet ja tekevät. Se nimittäin v*tuttaa niitä eniten. Koska sen häirinnän merkit ovat minulle nähtävillä eli viesti on osoitettu minulle, että minua seurataan.

        Livenähän nämä pikkunakkinaamat paiskaisi meikäläinenkin tatamille ihan kirjaimellisestikin. Ihan raukkoja ja häiriintyneitä uskossaankin. Pyhät pikkupojut noin henkisestikin. Pullistelevat "pyhyydessään". Voi Äiti, mitä lie heille tehnyt kun pitää vikoilla fiksuille naisille. Eivät siis kestä!


      • mummon.pikku.apulaiselle
        eximiasticader kirjoitti:

        Eräällä foorumilla olin aikoja sitten ja jouduin todella näiden kirkon vastustajien häirinnän kohteeksi. Ylläpitokin meni sekaisin tai sitten laskelmoi. Läksin veke sieltä jo aikoja sitten, mutta vieläkin ovat häiriönä erittäin ikävällä tavalla, joka liittyy esimerkiksi työhöni. Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä.

        En viitsi kertoa enempää, koska en aio mitenkään häiriintyä ja ilmaista heille tietäväni, mitä he ovat tehneet ja tekevät. Se nimittäin v*tuttaa niitä eniten. Koska sen häirinnän merkit ovat minulle nähtävillä eli viesti on osoitettu minulle, että minua seurataan.

        "Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä. " Siinähän tulikin sinun ja mummon vihaamat uskovat. Mutta et kai sinä niin tyhmä voi olla, että joku uskoo tuota skeidaasi. Ethän edes tunnu tietävän, että mummo on mies :D


      • eximiasticader
        mummon.pikku.apulaiselle kirjoitti:

        "Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä. " Siinähän tulikin sinun ja mummon vihaamat uskovat. Mutta et kai sinä niin tyhmä voi olla, että joku uskoo tuota skeidaasi. Ethän edes tunnu tietävän, että mummo on mies :D

        Tähän asti mummo on kyllä nainen. Ja vielä tästä etiäpäinkin.


      • Noon.raudat.jokka
        Raudat.jokka.herättelee kirjoitti:

        Aivan turhaan kiellät, kaikki on tallessa. Olette itse tehneet ja kertoneet tuon kaiken.

        Myös tuo ketjun alalaidassa oleva, klo 17.00 lähetetty uhkaus KTS:lle on tallessa, katoaa se siitä, tai ei.

        Höh. Sinäkö se viime keväänä uhkasit tappaa meidät??? Kullanmuru! Ai, ai, ai. Mitä sanoo nyt ehdonalaisvalvoja?

        Kooteeässä! Ystävämme ite on nyt pupupöksyssä!

        Huskiiks hei muilla?
        https://www.youtube.com/watch?v=6taVWOlaEaI


      • mummon.pikku.apulaiselle
        eximiasticader kirjoitti:

        Tähän asti mummo on kyllä nainen. Ja vielä tästä etiäpäinkin.

        Oletko todellakin noin naiivi?
        Ja eikös seta ole vaatinut sukupuolinen lakkauttamista?

        Minä muuten pyysin kerran ystävääni joka on psykologi analysoimaan tämän "mummon" kirjoituksia niin hän totesi, että kirjoittaja on mies tai miessydäminen nainen. Minusta hyvä analyysi.


      • Viha.voittamaton kirjoitti:

        On ainakin aiemmin ollut rajumpaakin, kuten täällä me monet uhrit asiasta kerromme. Kirjoitan nykyään aika harvoin näillä foorumeilla, mutta huomaan kiusanhengen jopa hiukan latistuneen esim. viime keväästä!

        Nuo edellä kirjoittamani kokemukset keskittyivät lähinnä helluntailaisten hallitsemille foorumeille, kuten S24 Helluntailaisuus ja S24 Profetiat.

        Mutta samat ihmiset kirjoittelevat näköjään täälläkin. KTS ja minä saimme S24 Helluntaifoorumilla jopa tappouhkauksen, erään just sillään täällä tässäkin ketjussa kirjoittavan taholta ja tallessa on, älä äijä yhtään epäile, vaikka uhkaus itsessään poistettiinkin nopeasti.

        Helluntailaisilla on tapana, että he ottavat jonkun henkilön yhteisen kiusaamisen kohteeksi ja sitten aikansa riekuttuaan poistattavat viestinsä ja esittävät tekopyhää ja väittävät uhreja harhaisiksi. Siksi nappaan tekstit talteen välittömästi, joten tallessa ovat, vaikka hetken päästä ne poistettaisiinkin.

        Helluntailaiset tekevät tätä kaikkialla, missä kirjoittelevat. Mm. Netmission foorumilla oli vuosia sitten yli 100-sivuinen (ei viestinen, vaan sivuinen) judaismia herjaava ketju. Pitivät oikein kunnon pilkkaorgioita juutalaisuutta vastaan. Sitten mode laittoi sen lukkoon ja pian se heitettiin nk. bittiavaruuteen.

        Jos et Mummeli tiedä, niin monet näistä suunsoittajista kirjoittelevat vankiloista, tai ovat "entisiä, uskoontulleita" vankeja.

        ”…samat ihmiset kirjoittelevat näköjään täälläkin…”

        Sen verran olen käynyt lueskelemassa muitakin palstoja että olen huomannut heidän kirjoittelevan muillakin palstoilla. Välilä on herännyt ajatus että he ihan työkseen istuvat koneella ja jahtaavat muita?

        ”…tappouhkauksen, erään just sillään täällä tässäkin ketjussa kirjoittavan taholta ja tallessa on…”

        Ensimmäistä kertaa olen täällä lukenut näin suoria uhkauksia. Ehkä näitä pitänee laittaa tulevaisuudessa talteen?


        ”Helluntailaiset tekevät tätä kaikkialla…” ja ”Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä.”

        En niputa koskaan ihmisiä noin. Tiedän ja tunnen sen verran heitäkin, etteivät he kaikki ole missään nimessä tuollaisia.

        Mutta mistä on tuollainen vihamielisyys peräisin? Kuka opettaa moista?
        Onko se todellakin oppia tuolta rapakon takaa (Army of God, Lambs of Christ, Concerned Christians, Hutaree, Defensive action, Freemen Community, Christian militia groups sekä The Covenant, The Sword and The Arm of the Lord)?


        ”…monet näistä suunsoittajista kirjoittelevat vankiloista, tai ovat "entisiä, uskoontulleita" vankeja.”

        En myöskään erottele ketään tuon perustella. Tosin tuo tavallaan selittää ajankäytön mahdollisuuden sekä kummallisen vihan sekä katkeruuden. Olisiko noin että nämä ihan tavoitteellisesti yrittävät mustamaalta kaikkien uskovien maineen?

        ”…vieläkin ovat häiriönä erittäin ikävällä tavalla…”

        Niin tietoa on tullut että esim. julkisuuden henkilöitä pommitetaan herjaavilla sähköposteilla ja muilla viesteillä. Samoin että jopa työantajille on voitu lähettää vihaviestejä ja näin yritetty häiritä ao kohdetta. Mutta miksi näistä vaietaan?

        ”Paapotaanko” liikaa vain siksi että kaikki tehdään uskonnon varjolla?


      • mummomuori kirjoitti:

        ”…samat ihmiset kirjoittelevat näköjään täälläkin…”

        Sen verran olen käynyt lueskelemassa muitakin palstoja että olen huomannut heidän kirjoittelevan muillakin palstoilla. Välilä on herännyt ajatus että he ihan työkseen istuvat koneella ja jahtaavat muita?

        ”…tappouhkauksen, erään just sillään täällä tässäkin ketjussa kirjoittavan taholta ja tallessa on…”

        Ensimmäistä kertaa olen täällä lukenut näin suoria uhkauksia. Ehkä näitä pitänee laittaa tulevaisuudessa talteen?


        ”Helluntailaiset tekevät tätä kaikkialla…” ja ”Laitalahkolaisina oli seassa siis myös vitoslaiset, hellarit ja ties mitä.”

        En niputa koskaan ihmisiä noin. Tiedän ja tunnen sen verran heitäkin, etteivät he kaikki ole missään nimessä tuollaisia.

        Mutta mistä on tuollainen vihamielisyys peräisin? Kuka opettaa moista?
        Onko se todellakin oppia tuolta rapakon takaa (Army of God, Lambs of Christ, Concerned Christians, Hutaree, Defensive action, Freemen Community, Christian militia groups sekä The Covenant, The Sword and The Arm of the Lord)?


        ”…monet näistä suunsoittajista kirjoittelevat vankiloista, tai ovat "entisiä, uskoontulleita" vankeja.”

        En myöskään erottele ketään tuon perustella. Tosin tuo tavallaan selittää ajankäytön mahdollisuuden sekä kummallisen vihan sekä katkeruuden. Olisiko noin että nämä ihan tavoitteellisesti yrittävät mustamaalta kaikkien uskovien maineen?

        ”…vieläkin ovat häiriönä erittäin ikävällä tavalla…”

        Niin tietoa on tullut että esim. julkisuuden henkilöitä pommitetaan herjaavilla sähköposteilla ja muilla viesteillä. Samoin että jopa työantajille on voitu lähettää vihaviestejä ja näin yritetty häiritä ao kohdetta. Mutta miksi näistä vaietaan?

        ”Paapotaanko” liikaa vain siksi että kaikki tehdään uskonnon varjolla?

        Puhun vain omasta puolestani ja kokemuksestani. Kyllä minun sukupuoli vaikutti siihen häirintään, ja siksi ne pahimmat häiriköt olivat naisten pappeuden vastustajia, joita löytyy juuri mainitsemistani porukoista. Pahin tietty se, jota en mainitse.

        En paapo heitä, mutta kun he luulevat käyttävänsä valtaa minuun juuri tempuilla, joita en kerro, etten paljastu, niin en anna heille sitä valtaa. Mutta en enää missään foorumilla lähde mukaan heidän keskusteluihinsa, ellei ole mukana joku sopiva kommentoija ja asia niin tärkeä, että haluan kommentoida. He nimittäin tarttuvat kuin takiaiset ja "pyhässä vakaumuksessa" on voimaa jaksaa kiusata, panetella, valehdella sun muuta ikävää.


      • eximiasticader
        ymmärrystä kirjoitti:

        Puhun vain omasta puolestani ja kokemuksestani. Kyllä minun sukupuoli vaikutti siihen häirintään, ja siksi ne pahimmat häiriköt olivat naisten pappeuden vastustajia, joita löytyy juuri mainitsemistani porukoista. Pahin tietty se, jota en mainitse.

        En paapo heitä, mutta kun he luulevat käyttävänsä valtaa minuun juuri tempuilla, joita en kerro, etten paljastu, niin en anna heille sitä valtaa. Mutta en enää missään foorumilla lähde mukaan heidän keskusteluihinsa, ellei ole mukana joku sopiva kommentoija ja asia niin tärkeä, että haluan kommentoida. He nimittäin tarttuvat kuin takiaiset ja "pyhässä vakaumuksessa" on voimaa jaksaa kiusata, panetella, valehdella sun muuta ikävää.

        Koko se foorumi on muuttunut/hiljentynyt kuin hautausmaa. Silloin siellä oli paljon hyviä keskustelijoita, mutta ilmeisesti se tasa-arvoinen avioliittoasia oli näille vastustajille niin rankka asia, että että he vyöryttivät koko foorumin lopulta sekasortoon mm. vääriä ilmiantoja, jolloin yp rasittui niin, että ei moderointi enää toiminut ja kaikki täyspäiset keskustelijat lähtivät pois.

        Toisena vastakohtana oli militanttiateistit myös kimpussa. Olin lopulta yhteydessä ylemmälle tahollekin, jossa kyllä pahoiteltiin asiaa, mutta toisaalta nostettiin kädet pystyyn. Saivat sitten mitä tilasivat. Siis ei semmoinen innosta: kovasydämiset konsut kimpussa ja lopulta täyttä sontaräyhää.

        Suoraan sanottuna en ymmärrä, miten te jaksatte täällä olla koko ajan. Ilmeisesti olette olleet kauan ja teillä jo klikit. Ihan hirveitä juttuja; en minä ainakaan tällaista kaipaa. Tosin täällä on se hyvä juttu, että voi nikkeillä. Kiva joskus lukea qwertyn ym. muiden kommentteja ja Pekun hauskoja kirjoituksia. Joskus käyn jotain kommentoimassa ihan ok:sti. Välillä on riehaantua ihan läpällä.


      • ymmärrystä kirjoitti:

        Puhun vain omasta puolestani ja kokemuksestani. Kyllä minun sukupuoli vaikutti siihen häirintään, ja siksi ne pahimmat häiriköt olivat naisten pappeuden vastustajia, joita löytyy juuri mainitsemistani porukoista. Pahin tietty se, jota en mainitse.

        En paapo heitä, mutta kun he luulevat käyttävänsä valtaa minuun juuri tempuilla, joita en kerro, etten paljastu, niin en anna heille sitä valtaa. Mutta en enää missään foorumilla lähde mukaan heidän keskusteluihinsa, ellei ole mukana joku sopiva kommentoija ja asia niin tärkeä, että haluan kommentoida. He nimittäin tarttuvat kuin takiaiset ja "pyhässä vakaumuksessa" on voimaa jaksaa kiusata, panetella, valehdella sun muuta ikävää.

        Tarkoitin tuolla paapomisella vähän yleisemmin tätä asiaa. Melkoisin silkkihansikkain sitä julkisuudessa on käsitelty. Heitä on pyritty ymmärtämään kaikin tavoin, vaikka kielenkäyttö on raakaa. Voiko sen hyväksyä vain siksi, että se on uskonnollista?

        Totta, on hyvä välillä tarkistaa, ettei noihin trollailuihin lähde liikaa mukaan. Mutta välillä he muuntautuvat kuin amebat ja silloin saattaa erehtyä. Siksi olisikin mukavaa että kirjoiteltaisiin rekattuna.

        ”…nimittäin tarttuvat kuin takiaiset ja "pyhässä vakaumuksessa" on voimaa jaksaa kiusata, panetella, valehdella sun muuta ikävää…”

        Olen kyllä pannut merkille että he seuraavat aina jonkun nimimerkin kirjoittelua jopa palstalta toiselle. Onhan niitä arvailuja käyty minunkin nimimerkkini osalta jo pitkään. Heitä ei asiat juuri kiinnosta, vain juuri tuo luettelemasi toiminta. Sitä en kovin kristillisenä pidä.


      • eximiasticader kirjoitti:

        Koko se foorumi on muuttunut/hiljentynyt kuin hautausmaa. Silloin siellä oli paljon hyviä keskustelijoita, mutta ilmeisesti se tasa-arvoinen avioliittoasia oli näille vastustajille niin rankka asia, että että he vyöryttivät koko foorumin lopulta sekasortoon mm. vääriä ilmiantoja, jolloin yp rasittui niin, että ei moderointi enää toiminut ja kaikki täyspäiset keskustelijat lähtivät pois.

        Toisena vastakohtana oli militanttiateistit myös kimpussa. Olin lopulta yhteydessä ylemmälle tahollekin, jossa kyllä pahoiteltiin asiaa, mutta toisaalta nostettiin kädet pystyyn. Saivat sitten mitä tilasivat. Siis ei semmoinen innosta: kovasydämiset konsut kimpussa ja lopulta täyttä sontaräyhää.

        Suoraan sanottuna en ymmärrä, miten te jaksatte täällä olla koko ajan. Ilmeisesti olette olleet kauan ja teillä jo klikit. Ihan hirveitä juttuja; en minä ainakaan tällaista kaipaa. Tosin täällä on se hyvä juttu, että voi nikkeillä. Kiva joskus lukea qwertyn ym. muiden kommentteja ja Pekun hauskoja kirjoituksia. Joskus käyn jotain kommentoimassa ihan ok:sti. Välillä on riehaantua ihan läpällä.

        No, en ihan koko aikaa täällä ole – välillä on tullut pidettyä pitkiäkin taukoja. Riippuu aina elämäntilanteesta tai siitä, mistä asioista kirjoitellaan. Nyt tämän AA vyörytyksen vuoksi kiinnostuin tuosta Patmoksen muutamasta nokkamiehestä sekä siitä ideologiasta, mistä he kirjoittelevat.

        ”Ilmeisesti olette olleet kauan ja teillä jo klikit.”

        Ei mitään klikkejä ole, vaan osa täällä on jo vuosia kirjoitellut ja tuttuja. Olemme jo oppineet tuntemaan suurin piirtein toistemme mielipiteet. Siksi voi näyttää siltä, että ne joiden kanssa olen samaa mieltä, emme koskaan olisi olleet eri mieltä tai niiden kanssa jotka olemme eri mieltä, emme koskaan olisi olleet samaa mieltä. Esim. ”Pertsan” ja ”Baltiksen” kanssa kävimme hyvin mielenkiintoisen keskustelun eräästä asiasta, jossa olimme aika tavalla samoilla linjoilla.

        Ikävä juttu on että nyt tuon AA jutun tiimoilta tänne on pesiytynyt porukkaa, joka ei kykene juuri minkäänlaiseen keskusteluun.


    • Minulle kävi niin, että rekisteröimättömää nimimerkkiäni joku, laitalahkolainen ilmeisestikin, käytti välillä esittämällä juonisti minua aika lähelläkin omaa ajatteluani mutta rekisteröimiseeni omaksi se loppui.

      • sama.täällä

        Minullekin kävi niin, että ilmeisesti seta ja muut homottajat ottivat nikkini käyttöönsä.


      • utelias.kyselijä
        sama.täällä kirjoitti:

        Minullekin kävi niin, että ilmeisesti seta ja muut homottajat ottivat nikkini käyttöönsä.

        Minkä niistä tuhansista? Tämän viimeisenkö?


      • sama.täällä
        utelias.kyselijä kirjoitti:

        Minkä niistä tuhansista? Tämän viimeisenkö?

        En kai minä sitä täällä kerro koska saisin silloin setan ja kaikki homottajat niskaani!


      • 2xExNäkökulmaa

        käytin nikiä Näkökulmaa,sen joku rekkasi,
        Muutin sen sitten ExNäkökulmaa.ja samoin kävi sillekin.
        Kyllä täällä on joku kiusannut muitakin,ja eihän se hiljennä mielipiteen ilmaisua,niki vain muuttuu.


      • Messiaaniset.satanistit

        Erään nickini nimissä, juutalaisella foorumilla, laitaperkeleet pitivät yöllä orgioitaan. Satuin yöllä avaamaan netin ja siellähän oli meno päällä. Nickissäni laitettiin seksi-ilmoituksia ja nämä Jeesuksen omat ilakoivat siellä keskenään, pahuudessaan.

        Aamulla oli ylläpito ne jo poistanut, mutta "valitettavasti", otin ne heti yöllä talteen. Ette voi asialle enää mitään. Tallessa ovat ja ne todistavat teistä, "messiaaniset juutalaiset". Tästä on jo useampi vuosi aikaa.


    • Osa lehdistä ilmoitti vähän aikaa sitten, että vain rekatut nimimerkit voi jatkossa kirjoittaa niiden palstoille.
      Saa nähdä tuleeko sama käytäntö tänne. Voisi olla hyväkin idea.

      • Varmaankin hyvä idea, loppuisi kenties osa vihapuheistakin ja ainakin kirjoittajan persoona selventyisi sillä nythän moni keskustelee jopa itsensä kanssa esittäen "suurta joukkoa oikeauskoista" mielipidettä.


      • Tuo on huomattu ilmiö. Tässä taannoin oli melkoisia ”keskustelunpätkiä” joissa aivan ilmiselvästi yksi henkilö esiintyi monena nikkinä.

        Olen kyllä sen puolella, että nimimerkki on hyvä rekisteröidä ja käyttää sitä.


      • sage8 kirjoitti:

        Varmaankin hyvä idea, loppuisi kenties osa vihapuheistakin ja ainakin kirjoittajan persoona selventyisi sillä nythän moni keskustelee jopa itsensä kanssa esittäen "suurta joukkoa oikeauskoista" mielipidettä.

        Varmaankin se rauhoittaisi ja ainakin selkeyttäisi. Palstan kommenttaattorien lukumäärä tippuisi ehkä jonnekin kymmenen paikeille.


      • näin.sen.näen

        Jaa, miten sulle sit kävis, kun et enää voisi kommentoida kahdella rekatulla ja lukemattomilla toisilla nikeillä ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13691449/n-paapiski-entinen-emikiateistiem-alias

        Mitä tulee KTS nillityksiin, ei kukaan voi käyttää rekattua nimimerkkiäsi, eikä noista versioista mitään haittaa ole, koska on aivan sama, kuka nuo latteudet tänne kirjoittaa, mtään asiaahan sulla ei ole.
        Aikoinaan balttis harrasti sitä, että vastaili lähes samantuntuisilla nimimerkeillä, jopa rekkasi niistä muutamia, vikahan on s24 ylläpidossa, koska rekattujakin nimimerkkejä voi olla useampia samalla henkilöllä.


      • omaa.lääkettäsi
        sage8 kirjoitti:

        Varmaankin hyvä idea, loppuisi kenties osa vihapuheistakin ja ainakin kirjoittajan persoona selventyisi sillä nythän moni keskustelee jopa itsensä kanssa esittäen "suurta joukkoa oikeauskoista" mielipidettä.

        Tuota tekevät juurikin setan ja homottajien multinikit. Etkös sinäkin ole yksi niistä?


      • sage8 kirjoitti:

        Varmaankin hyvä idea, loppuisi kenties osa vihapuheistakin ja ainakin kirjoittajan persoona selventyisi sillä nythän moni keskustelee jopa itsensä kanssa esittäen "suurta joukkoa oikeauskoista" mielipidettä.

        Kävin rekkautumassa. En siis ole qwertyilija, vaikka hänestä tykkäänkin.


      • älä.höpötä
        ymmärrystä kirjoitti:

        Kävin rekkautumassa. En siis ole qwertyilija, vaikka hänestä tykkäänkin.

        Miten muka sen todistat? Silti sinulla voi olla lukuisa rekattuja nikkejä ja voit edelleenkin keskustella keskenäsi. Menen nyt sinne attepalstalle ja vie kaikki muutkin nikkisi mennessäsi!


      • älä.höpötä kirjoitti:

        Miten muka sen todistat? Silti sinulla voi olla lukuisa rekattuja nikkejä ja voit edelleenkin keskustella keskenäsi. Menen nyt sinne attepalstalle ja vie kaikki muutkin nikkisi mennessäsi!

        >> Miten muka sen todistat? <<
        Sinulla on hauskan tosikkomainen ja vainoharhainen asenne.


      • älä.höpötä kirjoitti:

        Miten muka sen todistat? Silti sinulla voi olla lukuisa rekattuja nikkejä ja voit edelleenkin keskustella keskenäsi. Menen nyt sinne attepalstalle ja vie kaikki muutkin nikkisi mennessäsi!

        >> Menen nyt sinne attepalstalle <<
        Pistä terveiset mennessäsi.


      • älä.höpötä kirjoitti:

        Miten muka sen todistat? Silti sinulla voi olla lukuisa rekattuja nikkejä ja voit edelleenkin keskustella keskenäsi. Menen nyt sinne attepalstalle ja vie kaikki muutkin nikkisi mennessäsi!

        >Menen nyt sinne attepalstalle

        Terkut multakin; itse en siellä jaksa vierailla.

        >Miten muka sen todistat?

        Se on luottamusta niinkuin uskokin.


      • älä.höpötä
        ymmärrystä kirjoitti:

        >Menen nyt sinne attepalstalle

        Terkut multakin; itse en siellä jaksa vierailla.

        >Miten muka sen todistat?

        Se on luottamusta niinkuin uskokin.

        Onko hankaluuksia hallita kahta rekattua nikkiä?


      • älä.höpötä kirjoitti:

        Onko hankaluuksia hallita kahta rekattua nikkiä?

        Jos olisin qwertyilija, niin olisin myös ikiateisti, ja silloinhan kyseessä olisi kolme rekattua jutskaa.


      • älä.höpötä
        ymmärrystä kirjoitti:

        Jos olisin qwertyilija, niin olisin myös ikiateisti, ja silloinhan kyseessä olisi kolme rekattua jutskaa.

        se on sinun ongelmasi.


      • älä.höpötä kirjoitti:

        se on sinun ongelmasi.

        Ajattelepa tätä: sinä et usko/luota, että minä olen se mikä olen, mutta ateisti qwertyilija tietää, että minä olen se mikä olen.


    • oma.nikki

      On ehdottoman tärkeää, että ei käytä samaa nikkiä kolmea kertaa useammin tai pitää nikillä aina pitkän tauon. Näin vain voi estää identiteettivarkaudet, jotka ovat sääntö foorumeilla.

      • Mutta rekattua nikkiä ei voi varastaa eli miksi et rekkaa nikkiä.


      • lesbon.enolle
        qwertyilija kirjoitti:

        Mutta rekattua nikkiä ei voi varastaa eli miksi et rekkaa nikkiä.

        Sinäkin olet rekannut yhden nikeistäsi ja käytät kuitenkin lukuisia muitakin.


      • näin.sen.näen
        lesbon.enolle kirjoitti:

        Sinäkin olet rekannut yhden nikeistäsi ja käytät kuitenkin lukuisia muitakin.

        Korjataan tuo tieto, qwertyilija ja ikiateisti ovat edelleen tämän eläkeukon rekattuja nimimerkkejä, vaikka se on säännöissä kielletty tietenkin kaikki toiset nimimerkit, joita ei ole rekannut.
        Tällainen torvi tulee sitten pokkana selittämään nimimerkkien rekisteröinnistä, tyhmyys paistaa luuvalon lailla, mutta ei se silti estä itseään korottamasta, kuten frendinsä neiti ruutukallo.


      • lesbon.enolle
        näin.sen.näen kirjoitti:

        Korjataan tuo tieto, qwertyilija ja ikiateisti ovat edelleen tämän eläkeukon rekattuja nimimerkkejä, vaikka se on säännöissä kielletty tietenkin kaikki toiset nimimerkit, joita ei ole rekannut.
        Tällainen torvi tulee sitten pokkana selittämään nimimerkkien rekisteröinnistä, tyhmyys paistaa luuvalon lailla, mutta ei se silti estä itseään korottamasta, kuten frendinsä neiti ruutukallo.

        Heh, siinä on kaksi tämän palstan todellista luuvaloa :D Reetta neiti ja lesbon eno. Lisäksi vielä torre joka on ihan omassa sarjassaan höperyydessään.


      • näin.sen.näen

        Toihan oli kummallinen versio, että ottaisin ikiateistin tai joku toinen sen edes huolisi sun räkyttämiset omaan piikkiinsä ?
        Rekisteröidyn nimimerkin voi todellakin poistaa, mikäli salasana on tiedossa.
        Kyllä kahden rekisteröidyn nimimerkin käyttö on kielletty, mutta tämä sun sepostus kertoo, ettet ole kumpaakaan rekisteröinyt virallisesti, eli et ole ilmoittanut niitä ylläpidolle. Mikäli näin olisi, et olisi pystynyt näin tekemään, mutta nyt on oma todistuksesi siitä myös ylläpidolle, kiitos siitä.
        Mitä väliä, mikä niistä monista muista käyttämistäsi kertanikeistä on muodoltaan, nehän ei ole rekattuja.


      • näin.sen.näen

        ...vielä tuosta lesbon emolle nim.
        Näyttäisi olevan samaa mieltä ;)


    • TheEqualizer

      oikeuden puolustaja

      Elokuva vuodelta 2014

      terveiset... ;)

      • TheEqualizer

        EIKÖ YHTÄÄN HIRVITÄ LEIKKIÄ PROFEETTAA?

        Tiedätkösinä

        5.10.2015 17:14

        MIKÄ ON VÄÄRÄN PROFEETAN KOHTALO?

        VIIMEINEN VUOSIVIIKKO ALKAA!

        Pitkä_Odotus_Päättyy

        5.10.2015 6:53

        Hallelujah!

        Kylläpä tätä onkin jo kauan odotettu, mutta nyt se vihdoinkin on saatavilla eikä odotuksen iloa voi enää pois viedä heiltä jotka uskovat.

        Kaiken tämän on Herra korkeuksista luotettavain tuntuisten profeettain sydämille saattanut ja heille väkevän halun antanut sitä maailmalle julistaa.

        Tietäkää siis että seitsemän vuoden aikana on tämä kaikki tapahtuva, ettette tuomionne tullessa syyttömiä profeetoita syylliseksi sen vuoksi nimittäisi, etteivät he teille ole tulevasta kertoneet!

        Kiitos Herralle! Amen.

        sela

        :

        :

        Päivitys 4.10.2015: VIIMEINEN VUOSIVIIKKO ALKAAAA 29.1.2016!!!!!!!! Nyt VIHDOINKIN meillä on VARMASTI VARMUUDELLA saatu ENNUSTUS, eli LOPULTAKIN viimeinen vuosiviikko VIIMEIN alkaa!! Tämä on nyt ehdottomasti viimeinen takaraja sille! Enää ei YHTÄÄN voi MILLÄÄN LAINKAAN TARKENTUA! Silloin heräisi hirvittävä EPÄILYS, että SKENAARIOISSA OLISI JOTAIN VIRHEITÄ!!! Näinhän ei mitenkään millään voi koskaan yhtään lainkaan olla ja piste! KAIKKI ennusmerkit, verikuut ja KAIKKI osoittaa VÄÄJÄÄMMÄTTÄ PELKÄSTÄÄN tähän MAAGISEEN päivään 29.1.2016! Tästä ovat YKSIMIELISIÄ veijone, pelastussanoma ja Piho!

        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

        =

        =

        Viimeinen vuosiviikko alkaisi siis edelleenkin 29.1.2016 josta lasketaan 1290 päivää, jolloin liitto tulee raskaaksi ja hävitys saapuu kauhistuksen siivillä. Silloin pakanakansojen täysi luku on otettu kokonaan pois, eli ahtaasta portista sisälle tullut. Ruokauhri on morsian (kaksi kakkua näytteeksi herralle) ja teurasuhri on häävieraat, pakanakansojen täysi luku. (Ilm. 7:13-14) Herra ottaa jumalattomuuden pois Jaakobista Room. 11:25-27 jolloin pakanakansojen täysi luku tulee lopulta perille. Täysi lukuhan ei käy ilmaisuksi, ellei ensin ole vajaata lukua sisälle tullut. Tästä on vielä Johanneksen ilmestyksessä sinetti viisi kohdalla vihje, odottakaa kunnes teidän täysi luku saapuu.

        OLISIT VALINNUT RAUHAN ETKÄ SOTAA!

        MIKSI NÄIN TEIT?

        VOIT VAIN SYYTTÄÄ ITSESÄSI!

        ;)


      • TheEqualizer

        PyhäJärjestys1

        8.10.2015 1:43

        Uudelleenhuomautus palstaa tahallaan täyttäville:

        Jokainen, jolla on vähänkään ymmärrystä, oivaltaa kyllä, että tämä palstojen sotkeminen on tarkoituksellista ja järjestettyä toimintaa jopa rikollista!

        Ne, jotka tähän tahalliseen toimintaan syyllistyvät ja samalla estävät Kaikkivaltiaan säätämää yhteiskuntajärjestelmää ja hallintoa vastaan suunnatun valtio- ja maanpetoksellisen toiminnan julkisaattamisen, tullaan saattamaan - jos Luoja suo - vastaamaan teoistaan erikseen perustettavaan oikeuteen ja heitä tullaan rankaisemaan mahdollisimman ankarasti valtio- ja maanpetoksellisen toiminnan tukemisesta.

        Nimet ja yhteystiedot saadaan kyllä selville.

        Sitten noutajat tulevat. Ja omaisuudet lähtevät heti takavarikkoon. Halveksittavat isänmaanpetturit saavat ansaitsemansa kohtalon.

        ;)


      • TheEqualizer

        Iltalehti kirjoittaa nettitrolleista

        yurki1000js

        22.8.2015 20:12

        http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml

        Tutkimus väittää: Nettitrollit ovat narsistisia, häikäilemättömiä ja sadistisia

        Sunnuntai 16.2.2014 klo 15.57

        Uusi tutkimus kertoo sen, minkä moni osasi jo arvata: internetin keskustelupalstoilla rellestävät häiriköt eli trollit ovat muita narsistisempia ja häikäilemättömämpiä ihmisiä.

        Kanadalaisessa Manitoban yliopistossa tehty ja helmikuun alussa julkaistu tutkimus pyrki selvittämään suoraan, ovatko trollailuun eli keskustelupalstojen häirintään taipuvat ihmiset muita manipuloivampia, narsistisempia, psykopaattisempia ja sadistisempia.

        Tuloksia on vaikea vähätellä. Tutkimus paljasti useita yhteyksiä, välillä hyvin selviäkin, näiden ominaisuuksien ja verkkohäiritsijöiden väliltä.

        Verkkotrollit määritettiin tutkimuksessa usealla eri tavalla. Yksinkertaisin keino oli kysyä, mistä ihminen nauttii eniten verkossa: itselleen tärkeistä asioista väittelemisestä, muiden kanssa keskustelemisesta, uusien ystävien hankkimisesta, trollaamisesta vai muista asioista.

        Vain 5,6 prosenttia vastanneista sanoi pitävänsä eniten trollaamisesta. Vaihtoehdon valinneet vastaajat olivat kuitenkin selvästi muita manipuloivampia ja itsekeskeisempiä. Heidän kykynsä tuntea katumusta oli muita heikompia ja he saattoivat nauttia toisten kärsimyksestä. Tutkimukseen osallistui yhteensä 1215 ihmistiä.

        Aloittaja: Koska ateisteilla ei ole mitään annettavaa palstalle, katson heidän harjoittavan trollausta. Siis pääasiassa. Havaintoni mukaan valitettavan harvoin ateistit ovat kiinnostuneita pelastuksesta. Oikeastaan en muista yhtään tapausta. Tosin olen itsekin melko uusi näillä forumeilla.


      • TheEqualizer kirjoitti:

        Iltalehti kirjoittaa nettitrolleista

        yurki1000js

        22.8.2015 20:12

        http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml

        Tutkimus väittää: Nettitrollit ovat narsistisia, häikäilemättömiä ja sadistisia

        Sunnuntai 16.2.2014 klo 15.57

        Uusi tutkimus kertoo sen, minkä moni osasi jo arvata: internetin keskustelupalstoilla rellestävät häiriköt eli trollit ovat muita narsistisempia ja häikäilemättömämpiä ihmisiä.

        Kanadalaisessa Manitoban yliopistossa tehty ja helmikuun alussa julkaistu tutkimus pyrki selvittämään suoraan, ovatko trollailuun eli keskustelupalstojen häirintään taipuvat ihmiset muita manipuloivampia, narsistisempia, psykopaattisempia ja sadistisempia.

        Tuloksia on vaikea vähätellä. Tutkimus paljasti useita yhteyksiä, välillä hyvin selviäkin, näiden ominaisuuksien ja verkkohäiritsijöiden väliltä.

        Verkkotrollit määritettiin tutkimuksessa usealla eri tavalla. Yksinkertaisin keino oli kysyä, mistä ihminen nauttii eniten verkossa: itselleen tärkeistä asioista väittelemisestä, muiden kanssa keskustelemisesta, uusien ystävien hankkimisesta, trollaamisesta vai muista asioista.

        Vain 5,6 prosenttia vastanneista sanoi pitävänsä eniten trollaamisesta. Vaihtoehdon valinneet vastaajat olivat kuitenkin selvästi muita manipuloivampia ja itsekeskeisempiä. Heidän kykynsä tuntea katumusta oli muita heikompia ja he saattoivat nauttia toisten kärsimyksestä. Tutkimukseen osallistui yhteensä 1215 ihmistiä.

        Aloittaja: Koska ateisteilla ei ole mitään annettavaa palstalle, katson heidän harjoittavan trollausta. Siis pääasiassa. Havaintoni mukaan valitettavan harvoin ateistit ovat kiinnostuneita pelastuksesta. Oikeastaan en muista yhtään tapausta. Tosin olen itsekin melko uusi näillä forumeilla.

        Tuota, kyllä suurin osa täällä kirjoittavista ateisteista ovat olleet asiallisia kirjoittajia. Aikoinaan kyllä on muutama trolli (ja vilahtele niitä täälläkin) mutta nykyään heitä on todella vähän.

        Kaikkein eniten on näitä AA-kerho tiimoilta tänne juuttuneita trolleja. He ilmaantuivat tänne sen myötä.

        Ei kenenkään tarvitse olla mitään tiettyä uskontoa tai edes suuntausta edustava tällä palstalla. Vähemmän täällä nykyään puhutaan varsinaiseen luterilaisuuteen liittyvistä asioista vaan pikemminkin näitä ”hellari” juttuja. Se ihmetyttää sillä heille sekä herätysliikkeille jne. on aivan oma palstansa.

        Mutta kyllä tänne sopii jos vain jaksettaisiin siihen asiaan enemmän keskittyä.


      • mummu.sörssää
        mummomuori kirjoitti:

        Tuota, kyllä suurin osa täällä kirjoittavista ateisteista ovat olleet asiallisia kirjoittajia. Aikoinaan kyllä on muutama trolli (ja vilahtele niitä täälläkin) mutta nykyään heitä on todella vähän.

        Kaikkein eniten on näitä AA-kerho tiimoilta tänne juuttuneita trolleja. He ilmaantuivat tänne sen myötä.

        Ei kenenkään tarvitse olla mitään tiettyä uskontoa tai edes suuntausta edustava tällä palstalla. Vähemmän täällä nykyään puhutaan varsinaiseen luterilaisuuteen liittyvistä asioista vaan pikemminkin näitä ”hellari” juttuja. Se ihmetyttää sillä heille sekä herätysliikkeille jne. on aivan oma palstansa.

        Mutta kyllä tänne sopii jos vain jaksettaisiin siihen asiaan enemmän keskittyä.

        Mummo tykkää attejen kirjoituksista koska myös he kieltävät Jumalan ja Raamatun Sanan.


      • mieti.sitä
        mummomuori kirjoitti:

        Tuota, kyllä suurin osa täällä kirjoittavista ateisteista ovat olleet asiallisia kirjoittajia. Aikoinaan kyllä on muutama trolli (ja vilahtele niitä täälläkin) mutta nykyään heitä on todella vähän.

        Kaikkein eniten on näitä AA-kerho tiimoilta tänne juuttuneita trolleja. He ilmaantuivat tänne sen myötä.

        Ei kenenkään tarvitse olla mitään tiettyä uskontoa tai edes suuntausta edustava tällä palstalla. Vähemmän täällä nykyään puhutaan varsinaiseen luterilaisuuteen liittyvistä asioista vaan pikemminkin näitä ”hellari” juttuja. Se ihmetyttää sillä heille sekä herätysliikkeille jne. on aivan oma palstansa.

        Mutta kyllä tänne sopii jos vain jaksettaisiin siihen asiaan enemmän keskittyä.

        Eikö sulle ateistille ole koskaan selvinnyt AA- kerhon ja AA-yhdistyksen ero ?
        Täällä on kirjoittanut kautta aikojen vain yksi asiallinen ateisti, joka ei ole ollut herjaamassa uskovia, nimi ei nyt heti tule mieleen.
        Sinä olet yksi kieroimmista, et tosin käy henkilöön kiinni, mutta puet vihasi vai pitäisikö sanoa inhosi sellaiseen pakettiin, että se näyttää siistiltä, mutta se on kuitenkin humanististista sontaa, jolla ei ole kristinuskon kanssa mitään tekemistä.


      • TheEqualizer

        TheEqualizer

        8.10.2015 23:00

        tämä on vielä tunnustettava sitten on omatuntoni puhdas ja olen pessyt käteni tästä tosin kun te OLETTE KIEROJA KU KALKKAROKÄÄRMEET ETTEKÄ IKINÄ TUNNUSTA MITÄN TUSKIN TUNUSTATTE EDES SYNTEJÄNNE!?

        itseasiassa rekkasin 30 nimimerkkiä jokapalstalta yhteensä että saan teidät kiinni ja paljastettua ne on ikuisesti suljettu ja niillä en ole mitään kirjoittanut! ;)

        TOSIN KUN MINÄ OLEN KAIKEN TUNNUSTANTU MUTTA TEILTÄHÄN EI TUNNUSTA TULE TUSKIN TUNNUSTATTE EDE HERRALLEKKAAN SYNTEJÄNNE JOS ETTE EDES NIITÄ TÄÄLLÄ TUNNUSTA!

        nytte on korttipakka laitettu uusiks tehkää mitä lystäätte!

        MUTTA MUISTAKAA KAIKESTA TÄSTÄ JOUDUTTE VIIMESELLÄ TUOMIOLLA VASTAAMAAN MINÄ PIÄN HUOLEN SIITÄ JA NÄMÄ KAIKKI KIRJOITUKSET ON TODISTUKSENA TEITÄ VASTAAN!

        anteeksi kaikilta vielä kerran ja anteeksi nimivarkauksista ja hyvästi!

        EN IKINÄ TÄNNE ENÄÄ PALAA!


      • trollejaa

        http://yle.fi/uutiset/viestintaasiantuntija_a2_pakolaisiltaan_masinoitiin_trollikampanja/8360156

        Kotimaa 7.10.2015 klo 0:14 | päivitetty 7.10.2015 klo 5:25

        Viestintäasiantuntija: ”A2 Pakolaisiltaan masinoitiin trollikampanja”

        A2 Pakolaisilta herätti paljon keskustelua Twitterissä. Kaksi asiantuntijaa seurasi sosiaalista mediaa ohjelman aikana.

        Viestintäasiantuntija ja tietokirjailija Katleena Kortesuo seurasi A2 Pakolaisillan herättämää keskustelua Twitterissä Yle Uutisten pyynnöstä.

        Hän kiinnitti huomionsa lukuisiin ohjelman aikana perustettuihin rasistisiin Twitter-tileihin.

        – Mielestäni tässä on selkeästi nähtävissä masinoitu trollikampanja, Kortesuo sanoo.

        – Tästä näkee millaista on nykyään informaatiosodankäynti tai mielipiteisiin vaikuttaminen. Se on teollista tietoista toimintaa, jota ei tehdä omalla nimellä.

        Trolliarmeijan lisäksi Kortesuo kiinnitti Twitterissä huomionsa keskusteluun kyllästymisestä kertovaan sarkasmiin sekä toisille keskustelijoille suunnattuihin aggressiivisiin viesteihin.

        – Henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole mikään yllättävä asia. Silloin kun ei osata puhua asiasta, mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Rakentavat näkemykset puuttuivat

        Twitterissä keskustelua myöskin seurannut väestöpolitiikan dosentti ja Siirtolaisinstituutin johtajan tehtävästä eläköitynyt Ismo Söderling olisi toivonut sosiaalisen median puolelle enemmän rakentavia näkemyksiä ja maahanmuuttajien osallistumista keskusteluun.

        – Nythän se on tätä juupas-eikäs-väittelyä sen sijaan, että annettaisiin jokin näkemys, joka veisi keskustelua eteenpäin, Söderling sanoo.

        – Kommenteissa näkyi sama, mikä ohjelmassa ja maahanmuuttokeskustelussa ylipäätään. Lähdettiin liikkeelle heti maahanmuuttajiin liittyvistä peloista.

        Söderlingin mukaan keskustelun kärki pitäisi nyt suunnata kotouttamiseen.

        -------------------------------------------------

        niin sensuroidaan niit uutisiakin täällä taitaa täällä hyvinvointivaltioissa vaan tämä kansan pitäminen kurissa olla salakavalampaa ja kieroa täällä ei suoria pidätyksiä tehdä tosin kun joissakin maissa!

        täällä ajetaan ihmiset itsemurhaan tai suljetulle osastolle ja vahvan lääkityksen alaseksi!

        http://yle.fi/uutiset/kuubalainen_toisinajattelija_pidatettiin_kolmesti_kahden_vuorokauden_aikana/5314138

        Kuubalainen toisinajattelija pidätettiin kolmesti kahden vuorokauden aikana

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288336880650.html

        Merkittävä toisinajattelija pidätetty Kiinassa

        MitäHulluTeetProfetiaa

        9.10.2015 18:41

        Tunnetko nyt itsesi viisaaksi? ;)


    • 2xExNäkökulmaa

      Minulla on yksi rekattua nikiä niki on aappe,mutta salasanani on kateissa.
      Eipä se haittaa sillä en käy nykyään chateissa,ennenkin kävin hyvin harvoin niissä.

    • Onhan se nykyaikaa että trolleja viilettää siellä ja täällä. Tunnettua on mm. venäjän trollitehdas, joidenka kirjoituksia on täälläkin näkynyt. Sitten on uskonnollisia liikkeitä, joiden ideologiaan kuuluu vahva trollailu ja netin käyttäminen oman sanomansa ajamiseen. Mikä totistesti näkyy täällä.

      Sitten on osa ihan yksityisiä trolleja, joiden ideana ei ole muuta kuin huudella tai sekoittaa ketjuja.

      • mummu.sörssää

        Nyt unohdit oman "työnantajasi" Setan ja liberaaliteologot.


      • mummu.sörssää kirjoitti:

        Nyt unohdit oman "työnantajasi" Setan ja liberaaliteologot.

        Sinulla taitaa olla oikeasti joku hätä, kun näitä valheitasi joka paikkaan laitat? Olisi kiva jos asiasta kirjoittaisit.


      • mummu.sörssää
        mummomuori kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla oikeasti joku hätä, kun näitä valheitasi joka paikkaan laitat? Olisi kiva jos asiasta kirjoittaisit.

        Ei minulla ole mitään hätää mutta sinulla tuntuu olevan kun tuntitolkulla tuota sontaasi täällä levität vuodesta toiseen.
        Jos tuo asiasta kirjoittaminen olisi palstan ehto kovin lyhyeksi jäisi sinunkin tekstisi :D


      • EinoLeppänen

        Olet äärijärjestön mustalla listalla.
        Se noudattaa kainin lakia,mutta kain oli pyhäkoulupoika heidän rinnallaan.
        Äärijärjestö on perustettu vastapainoksi muslimien terrorismia vastaan,ja suojellakseen kristittyjä,he käyttävät kuten kain äärimmäisiä keinoja silloin kun he suojelevat kristittyjä.
        Vaaralliseksi järjestön tekee swe,että he luulevat niin tekevänsä palveluksen Jumalalle.
        Joten sinuna pitäisin pienempää profiilia,mikäli tahdot elää.


      • EinoLeppänen
        EinoLeppänen kirjoitti:

        Olet äärijärjestön mustalla listalla.
        Se noudattaa kainin lakia,mutta kain oli pyhäkoulupoika heidän rinnallaan.
        Äärijärjestö on perustettu vastapainoksi muslimien terrorismia vastaan,ja suojellakseen kristittyjä,he käyttävät kuten kain äärimmäisiä keinoja silloin kun he suojelevat kristittyjä.
        Vaaralliseksi järjestön tekee swe,että he luulevat niin tekevänsä palveluksen Jumalalle.
        Joten sinuna pitäisin pienempää profiilia,mikäli tahdot elää.

        Kommenttini oli tarkoitettu mummomuorille


      • Leppänen.hellvettiin
        EinoLeppänen kirjoitti:

        Kommenttini oli tarkoitettu mummomuorille

        Äärijärjestöt ja mustat listat ovat Suomen laissa kiellettyjä.

        Mustien, tai minkäänlaisten, henkilökohtaisia tietoja, kuten nimiä, osoitteita, valokuvia sisältävien listojen pitäminen yksityishenkilöistä on rangaistava teko.

        Uhkaat mummelin sananvapautta ja henkeä. Et voi vedota siihen, että ethän sinä kuulu siihen "järjestöön" ja tee mitä he tekevät.

        Sinä rikot Suomen lakia kirjoittamalla tuon mummelille. Vaikka poistattaisit sen, se ei uhkauksena poistu mihinkään. Uhkaus on nyt ilmassa.

        Älä mummeli pelkää. Vaikket uskoisi Jeesukseen, olet nyt Jeesuksen suojeluksessa. Nuo helvetinlahkolaiset tappouhkauksineen eivät ole Hänen seuraajiaan, vaikka niin väittäisivät. Jeesus suojelee sinua, nuo ovat kadotettuja.


      • angelomerkel
        EinoLeppänen kirjoitti:

        Kommenttini oli tarkoitettu mummomuorille

        Sinä pääsit nyt heti punaiselle listalle.


      • saatanan.hätä
        mummomuori kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla oikeasti joku hätä, kun näitä valheitasi joka paikkaan laitat? Olisi kiva jos asiasta kirjoittaisit.

        Sinulla on hätä koska aikaa on vähän 1.piet.5
        8. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.


      • saatanan.hätä kirjoitti:

        Sinulla on hätä koska aikaa on vähän 1.piet.5
        8. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.

        Tuo kyllä kuvaa teidän toimintaanne aika hyvin.


      • EinoLeppänen kirjoitti:

        Olet äärijärjestön mustalla listalla.
        Se noudattaa kainin lakia,mutta kain oli pyhäkoulupoika heidän rinnallaan.
        Äärijärjestö on perustettu vastapainoksi muslimien terrorismia vastaan,ja suojellakseen kristittyjä,he käyttävät kuten kain äärimmäisiä keinoja silloin kun he suojelevat kristittyjä.
        Vaaralliseksi järjestön tekee swe,että he luulevat niin tekevänsä palveluksen Jumalalle.
        Joten sinuna pitäisin pienempää profiilia,mikäli tahdot elää.

        ”Joten sinuna pitäisin pienempää profiilia,mikäli tahdot elää.”

        Onko tämä uhkaus?


      • saatanan.hätä
        mummomuori kirjoitti:

        Tuo kyllä kuvaa teidän toimintaanne aika hyvin.

        Tuliko mummoa kohti nuo Jeesuksen sanat? Ymmärrän :)


      • Pientärajaa
        Leppänen.hellvettiin kirjoitti:

        Äärijärjestöt ja mustat listat ovat Suomen laissa kiellettyjä.

        Mustien, tai minkäänlaisten, henkilökohtaisia tietoja, kuten nimiä, osoitteita, valokuvia sisältävien listojen pitäminen yksityishenkilöistä on rangaistava teko.

        Uhkaat mummelin sananvapautta ja henkeä. Et voi vedota siihen, että ethän sinä kuulu siihen "järjestöön" ja tee mitä he tekevät.

        Sinä rikot Suomen lakia kirjoittamalla tuon mummelille. Vaikka poistattaisit sen, se ei uhkauksena poistu mihinkään. Uhkaus on nyt ilmassa.

        Älä mummeli pelkää. Vaikket uskoisi Jeesukseen, olet nyt Jeesuksen suojeluksessa. Nuo helvetinlahkolaiset tappouhkauksineen eivät ole Hänen seuraajiaan, vaikka niin väittäisivät. Jeesus suojelee sinua, nuo ovat kadotettuja.

        Tulipa vaan mieleeni että kun viestit,että äärijärjestöt ja mustat listat ovat suomen laissa kielletty.
        Melkoista laintulkintaa siinä tapauksessa.

        Suomessahan suurin äärijärjestö ovat vapaamuurarit,ja he vaikuttavat kaikkiin yhteiskunnan portaisiin,et voi ostaa edes taloa kysymättä lupaa heiltä,et myös rakentaa omalle tontillesi ilman heidän lupaansa.
        Aina ei ole niin ollut.

        Mitä tulee Einon kirjoituksiin,en näe hänen missään uhkailleen ketään,vaan varoittaneen,ja kehoittaneen lopettamaan vihapuheenne,ja minusta se on hyvä neuvo joka koskee myös sinua.


      • Pientärajaa kirjoitti:

        Tulipa vaan mieleeni että kun viestit,että äärijärjestöt ja mustat listat ovat suomen laissa kielletty.
        Melkoista laintulkintaa siinä tapauksessa.

        Suomessahan suurin äärijärjestö ovat vapaamuurarit,ja he vaikuttavat kaikkiin yhteiskunnan portaisiin,et voi ostaa edes taloa kysymättä lupaa heiltä,et myös rakentaa omalle tontillesi ilman heidän lupaansa.
        Aina ei ole niin ollut.

        Mitä tulee Einon kirjoituksiin,en näe hänen missään uhkailleen ketään,vaan varoittaneen,ja kehoittaneen lopettamaan vihapuheenne,ja minusta se on hyvä neuvo joka koskee myös sinua.

        ”Mitä tulee Einon kirjoituksiin,en näe hänen missään uhkailleen ketään,vaan varoittaneen,ja kehoittaneen …”

        Niin, kysyinkin tarkennusta tuolle uhkaukselle. Onko se varoitus että täällä tämä ”pieni joukko” voi aloittaa todellakin jopa tappouhkaukset? Vai onko se varoitus siitä, että hän aloittaa ne?

        Sillä jos tämä on uhkaus, niin se siirtynee poliisiasiaksi.


    • Hgin.kenkätehdas

      Suomalainen, rauhanomainen kirjoittelu on siis tälläkin kirkkofoorumilla "Venäjän trollitehtaasta" lähtöistä? Eläköön Venäjän trollitehdas"!

      EI Sodalle!

      https://www.youtube.com/watch?v=yRWSTmB-QHg

      Aaapuuuvaaaaa! Nne tuloo nny! Pelkurit, juoskaa!

      • EI.sodalle

        Jäähyväiset slaavittarelle / Slavjanka:
        https://www.youtube.com/watch?v=4-DKNApW2A8

        "Koittaa hetki jäähyväisten. katsot minua ahdistus silmissäsi. Tarraudun kotimaani hengitykseen, mutta etäällä jo hengittää ukkonen.

        Lentävät, lentävät vuodet, kulkevat sumussa junat. Mutta, ei sotilaita missään. Vain tummalla taivaalla loistaa sotilaan tähti."

        (Oma, lyhyt suomennokseni, sillä venäläistä runoa on melko vaikea amatöörin suomentaa. Laulun ajatus kuitenkin lienee selvä?)

        Slavjankasta on useita erilaisia versioita. Myös sotilasmarssisovituksia.


    • KommenttiniAvaukseen

      Luin KTSeikirj. Viestejä,ja hän syyttää uskovia nikinsä rekkaamisesta,nimittäen kristittyjä laitalahkolaispaskiaisiksi.

      Nyt KTSeikirj on hankkinut rekatun nikin.
      Nyt hänet voidaan tunnistaa helpommin,sillä rekattu niki voidaan helpoimmin jäljittää,joten ehkäpä hänen vihapuheensa,ja häirintänsä viimein kristittyjen palstoilla loppuu.

      Aika mahtipontisesti Kirotut laitalahkolaispaskiaiset... on avauksen otsikkona.
      Uhkailee taas,ja nyt tulella ja tuomiolla,mitä liekin tarkoittavan tuolla.
      Minun tietojeni mukaan hän joutuu tuomiolle itse,

      Hakkerit ovat jo jäljittäneet hänet.

      Jatkuva kristittyjen vainoaminen,vihapuheet kristittyjä kohtaan,uhkailut,ja saatanallinen kielenkäyttö ja kristityksi tekeytyminen,eli tekopyhyys.
      Islam terrorin puolustaminen,israelin ja juutalaisten toistuva solvaaminen,ja väärien tietojen levitys,ovat vain osa syytelistasta.

      Maallisina tuomareina tulee olemaan äärilaidalliset fundamentalistit.
      Suomessa on salainen järjestö kristittyjä,jotka eivät käännä toista poskeaan,vaan kostavat pahan teon 7 kertaisesti.

      He noudattavat mooseksen lakia silmä silmästä,hammas hampaasta.
      Erona se,että he kostavat 7 kertaisesti,kaiken heihin kohdistuvan uhkailun,teon tai jopa teon yritykset,kainin mallin mukaan.

      Tämä järjestö on olemassa,en itse kuulu heihin,enkä kannata heitä heidän tulkintojensa takia,sillä kainin laki ei ole oikein,mutta he ovat olemassa,ja heitä pelätään ja syystäkin,jopa ammattirikollisissa piireissä heitstä tiedetään.
      ExKTSeikirj on heidän mustalla listallaan.



      Tämän tiedon olen saanut luotettavalta taholta.

      • Jostakinluin

        Eikös siinä järjestössä ole monen yhteiskuntaluokan alueelta.
        Asianajajiakin,ainakin yksi tuomari.
        Poliisejakin .?


    • Pyhä.risti.otsallamme

      Älä mummu pelkää. Myöskään emme me muutkaan, äärilahkolaisten tappouhkaamat nettiuhrit.

      Luota mummu siihen, ettei sinulle tapahdu mitään pahaa. Nämä vankiloissa "uskoontulleet" siat uhkailevat jopa vanhuksia! Meillä toisinajattelijoilla on oikeus lailliseen sanan- ja mielipiteenvapauteen, on se sitten poliittista, tai uskonnollista.

      Tämä on luterilainen foorumi, mutta ihan äkkiseltään en kuvittelisi näitä kukluxklaanilaisia, tai muita uhkailijoita aivan tavalliseksi kirkkokansaksi. Oireet viittaavat pikemminkin amerikkalaiseen laitalahkoon, Syvän Etelän pitkälle raamattuvyöhykkeelle.

      Jos olet mummeli koskaan ollut kirkon jäsen, muista pyhää kastettasi ja siinä saamaasi pyhää ristinmerkkiä otsallasi. Se on ikuinen lupaus, joka ei poistu.

      100-vuotias rovasti Päivö Parviainen siunaa meidät jokaisen, jotka tahdomme ottaa sen vastaan:

      https://www.youtube.com/watch?v=uPclkhTjnD8

      • älä.valehtele

        Päivö ei koskaan siunaa homottajia kuten ei siunaa Jumalakaan.


      • Olen kirkon jäsen – ja olen sanonut että vasta sitten eroan kun erotetaan. Ja huomaan kyllä ettei täällä ole tavallista kirkkokansaa ollut enää aikoihin. Odottavat varmaan tilanteen rauhoittumista.

        Enkä pelkää mutta huolissani kyllä olen. Kiitos linkistä, Herran Siunaus päättyy sanoihin – ja antakoon teille rauhan. Olen kiitollinen että tuo rauha on minussa.

        Mutta mistä tulee tuollainen raivokas vihamielisyys joihin uskoviin?
        Miten uskovien joukkoon on päässyt tällainen ilmiö? Opettaako tai kannustaako joku tähän?


      • mietipä.sitä
        mummomuori kirjoitti:

        Olen kirkon jäsen – ja olen sanonut että vasta sitten eroan kun erotetaan. Ja huomaan kyllä ettei täällä ole tavallista kirkkokansaa ollut enää aikoihin. Odottavat varmaan tilanteen rauhoittumista.

        Enkä pelkää mutta huolissani kyllä olen. Kiitos linkistä, Herran Siunaus päättyy sanoihin – ja antakoon teille rauhan. Olen kiitollinen että tuo rauha on minussa.

        Mutta mistä tulee tuollainen raivokas vihamielisyys joihin uskoviin?
        Miten uskovien joukkoon on päässyt tällainen ilmiö? Opettaako tai kannustaako joku tähän?

        Sinähän sitä lustetta olet tälläkin palstalla kylvänyt päivittäin vuosien ajan.


      • 2xExNäkökulmaa
        mummomuori kirjoitti:

        Olen kirkon jäsen – ja olen sanonut että vasta sitten eroan kun erotetaan. Ja huomaan kyllä ettei täällä ole tavallista kirkkokansaa ollut enää aikoihin. Odottavat varmaan tilanteen rauhoittumista.

        Enkä pelkää mutta huolissani kyllä olen. Kiitos linkistä, Herran Siunaus päättyy sanoihin – ja antakoon teille rauhan. Olen kiitollinen että tuo rauha on minussa.

        Mutta mistä tulee tuollainen raivokas vihamielisyys joihin uskoviin?
        Miten uskovien joukkoon on päässyt tällainen ilmiö? Opettaako tai kannustaako joku tähän?

        Sinä mummomuori olet pahimpia Jumalan valittujen solvaajia.
        Tiedän,en luule,että kun maailmanlaajuiset kristittyjen vainot alkavat sinä olet oleva totaalinen takinkääntäjä.

        Tulet vainoamaan,ja ilmiantamaan Kristuksen pyhiä,mutta niin tekevät liki kaikki tapauskovat muutenkin,osa heistä varmaan kääntyy uskoon,mutta suurin osa ei käänny.
        Sinun kannattaisi tehdä parannus.

        Luulet että sodit nyt kristittyjä vastaan,niin tosin teet,mutta perimmiltään vihaatkin Jeesusta Kristusta.
        Hän on sinut tuomitseva,jollei tässä elämässä niin sitten tulevassa,joka on kohdallasi huonompi vaihtoehto,sillä kuolemasi jälkeen et saa armoa,mutta nyt vielä on mahdollista tehdä parannus.

        Jumala on sinua vielä varjellut,kuten meitä muitakin,mutta entä jos Hän ottaakin suojaavan kätensä pois,silloin meitä kohtaa tuho.
        Tee siis parannus,ja sama koskee meitä jokaista.
        Jokaisen on tehtävä parannus.

        Jumala on jo aloittanut suomen kurittamisen,ja sen voi jokainen nähdä joka vähänkin on politiikkaa seurannut,ennustukset toteutuvat.

        Etsikää Herraa silloin kun hänet löytää voi.!


      • Taisteleva.Kirkko
        mummomuori kirjoitti:

        Olen kirkon jäsen – ja olen sanonut että vasta sitten eroan kun erotetaan. Ja huomaan kyllä ettei täällä ole tavallista kirkkokansaa ollut enää aikoihin. Odottavat varmaan tilanteen rauhoittumista.

        Enkä pelkää mutta huolissani kyllä olen. Kiitos linkistä, Herran Siunaus päättyy sanoihin – ja antakoon teille rauhan. Olen kiitollinen että tuo rauha on minussa.

        Mutta mistä tulee tuollainen raivokas vihamielisyys joihin uskoviin?
        Miten uskovien joukkoon on päässyt tällainen ilmiö? Opettaako tai kannustaako joku tähän?

        Helluntailaisuuden juuret ovat anabaptisteissa, jotka hyökkäsivät jo Lutheria vastaan. Luther aikaansai uskonpuhdistuksen ja hänen vanavedessään anabaptistit ottivat hänestä kaiken hyödyn, kuten tänäkin päivänä. Anabaptismi tarkoittaa "uudelleenkastajia".

        Hyödyttyään uskonpuhdistuksesta nämä alkoivat luoda erilaisia, kristinuskon, eli Kirkon vastaisia lahkoja, joissa herjasivat Kirkkoa ja hyökkäsivät Kirkkoa ja oikeaa oppia vastaan. He opettivat, että ihmisellä on vapaa valinta valita hyvän ja pahan välillä - joka oppina tekee tyhjäksi Jeesuksen sovitustyön.

        Luther kirjoitti aiheesta oikein paksun kirjankin, jossa hän todistaa vapaanratkaisuvallan opin olevan evankeliumin vastaista, kirjan Sidottu ratkaisuvalta (Jumalan tekoon ja Jeesuksen työhön sidottu.)

        Limaisina käärmeinä he yrittivät mielistellä Lutheria, joka ei edes kätellyt näitä niljakkeita, vaan sanoi eräälle heidän johtajalleen aivan suoraan: "Meissä on eri henki." Tämä pätee tänäkin päivänä. Sama, jo Lutherin vastustuksesta alkanut demoninen henkivalta toimii heidän kauttaan ja on vallannut nämä epäkristillisellä, kristinuskon kieltävällä, uudella vesikasteellaan kastetut, myös demonihenkikastetut helluntailaiset.

        Tällaista, suoraa, rehellistä tekstiä ei heidän mielistelemillään, jopa klassista kristinuskoa tunnustavilla foorumeilla saa heistä kirjoittaa, vaan tulisi puhua näistä perkeleen lapsista kauniisti! Eräällä tällaisella forkalla ilmoitettiin jopa Lutherinkin saavan bannin, jos ilmaantuisi sinne huutelemaan.

        Onneksi on vielä S24, jossa (vielä) voi sanoa totuuden, niinkuin se on. Tappouhkaukset eivät kuitenkaan kuulu sananvapauden pakettiin, etkä ole ensimmäinen, joka heiltä on tällaisen ilmoituksen saanut. Viime kevättalvena saimme, - minä, yhdessä KTS:n kanssa - oikein selkeän tappouhkauksen helluntailaisten S24-foorumilla. Muuan helluntaiuskoon tullut entinen vanki tämän meille ilmoitti. Se oli niin käsittämätön ilmoitus, että kysyin KTS:ltä, luinko nyt varmasti oikein. Se oli oikein kaunis tappouhkaus.

        Mutta itse saamasi lyö kyllä laudalta sen meidänkin saamamme. Mitään noin rikollista ei luulisi S24 uskonnollisella foorumilla, vieläpä lutherilaisella, saavansa lukea. Mutta me emme pelkää, me kuulumme Kirkkoon, joka taistelee.

        https://www.youtube.com/watch?v=vmmAO3Hdb5A


      • Taisteleva.Kirkko kirjoitti:

        Helluntailaisuuden juuret ovat anabaptisteissa, jotka hyökkäsivät jo Lutheria vastaan. Luther aikaansai uskonpuhdistuksen ja hänen vanavedessään anabaptistit ottivat hänestä kaiken hyödyn, kuten tänäkin päivänä. Anabaptismi tarkoittaa "uudelleenkastajia".

        Hyödyttyään uskonpuhdistuksesta nämä alkoivat luoda erilaisia, kristinuskon, eli Kirkon vastaisia lahkoja, joissa herjasivat Kirkkoa ja hyökkäsivät Kirkkoa ja oikeaa oppia vastaan. He opettivat, että ihmisellä on vapaa valinta valita hyvän ja pahan välillä - joka oppina tekee tyhjäksi Jeesuksen sovitustyön.

        Luther kirjoitti aiheesta oikein paksun kirjankin, jossa hän todistaa vapaanratkaisuvallan opin olevan evankeliumin vastaista, kirjan Sidottu ratkaisuvalta (Jumalan tekoon ja Jeesuksen työhön sidottu.)

        Limaisina käärmeinä he yrittivät mielistellä Lutheria, joka ei edes kätellyt näitä niljakkeita, vaan sanoi eräälle heidän johtajalleen aivan suoraan: "Meissä on eri henki." Tämä pätee tänäkin päivänä. Sama, jo Lutherin vastustuksesta alkanut demoninen henkivalta toimii heidän kauttaan ja on vallannut nämä epäkristillisellä, kristinuskon kieltävällä, uudella vesikasteellaan kastetut, myös demonihenkikastetut helluntailaiset.

        Tällaista, suoraa, rehellistä tekstiä ei heidän mielistelemillään, jopa klassista kristinuskoa tunnustavilla foorumeilla saa heistä kirjoittaa, vaan tulisi puhua näistä perkeleen lapsista kauniisti! Eräällä tällaisella forkalla ilmoitettiin jopa Lutherinkin saavan bannin, jos ilmaantuisi sinne huutelemaan.

        Onneksi on vielä S24, jossa (vielä) voi sanoa totuuden, niinkuin se on. Tappouhkaukset eivät kuitenkaan kuulu sananvapauden pakettiin, etkä ole ensimmäinen, joka heiltä on tällaisen ilmoituksen saanut. Viime kevättalvena saimme, - minä, yhdessä KTS:n kanssa - oikein selkeän tappouhkauksen helluntailaisten S24-foorumilla. Muuan helluntaiuskoon tullut entinen vanki tämän meille ilmoitti. Se oli niin käsittämätön ilmoitus, että kysyin KTS:ltä, luinko nyt varmasti oikein. Se oli oikein kaunis tappouhkaus.

        Mutta itse saamasi lyö kyllä laudalta sen meidänkin saamamme. Mitään noin rikollista ei luulisi S24 uskonnollisella foorumilla, vieläpä lutherilaisella, saavansa lukea. Mutta me emme pelkää, me kuulumme Kirkkoon, joka taistelee.

        https://www.youtube.com/watch?v=vmmAO3Hdb5A

        Niin, aikoinaan keskustelin ”Baltiksen” kanssa juuri tästä anbaptistien (nykyisin batistit) historiasta. Ihan oin suoraviivaisesti en kuitenkaan heitä kaikki nimittäisi ” perkeleen lapsiksi”. En ihan oikeasti voi antaa itselleni sellaista valtaa mikä kuuluu yksi Jumalalle.

        Mutta kun ymmärtää tuon historiallisen asetelman, niin jotain pohjaa tuohon vihamielisyyteen ehkä löytyy. Toisaalta se ei selitä kuitenkaan ihan kaikkea. Miksi nykyaikana osa heistä on niin aggressiivisia? Jostainhan se oppi tulee. Katson että nekin jotka tekevät noidat vihaan kannustavia videoitaan ja pitävät saarnojaan, ovat sen jostain oppineet. Kun en kaikista heistä tuota samaa henkeä löydä.

        Tässäpä hyvää miettimistä siitä, miksi pelon ja uhkailun ”evankeljumi” on noussut Jeesuksen evankeliumin sijaan.


    • erttkkl

      Apostoi:"Älkäät kirotko, sillä ei sama lähde voi tuottaa makeaa ja karvasta vettä!" Raamattu

      • Onkohanniin

        No huh,kaikkea tässä palstassa viestitäänkin.
        Mummu uhkailee ex KTS uhkailee.
        Mihin on maailma menosa.
        Mietin ja en ensimmäistä kertaa,että onkohan exKTS ja tuo Jumalaa pilkkaava mummu yksi ja sama henkilö,eli ex KTS.
        Monet seuraamani keskustelut viittaavat siihen että niin on.


      • nukunukunurmilintu
        Onkohanniin kirjoitti:

        No huh,kaikkea tässä palstassa viestitäänkin.
        Mummu uhkailee ex KTS uhkailee.
        Mihin on maailma menosa.
        Mietin ja en ensimmäistä kertaa,että onkohan exKTS ja tuo Jumalaa pilkkaava mummu yksi ja sama henkilö,eli ex KTS.
        Monet seuraamani keskustelut viittaavat siihen että niin on.

        Kaikkihan me olemme yhtä Suurta Tietoisuutta, senkin valehtelija.


    • erttkkl

      Antikristus!
      Se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut autuuteen!" Raamattu
      "Jumala loi kaiken Jeesukseen Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan! Jeesus pelstaa!
      Jeesus hakuaa pelastaa mummelt ja laitalahkolaiset ja kaikki ihmiset!
      "Jumala käskee kaikkia ihmisiaä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeks!" Lue paremmin Uudesta Testamentista!

    • kui22

      Tässä ketjussa oli puhetta nimierkeistä ja rekatuista tai ei. No -itse olen käyttänyt nimim. kui22, ei rekattu. Mutta eihän se ole mikään oikea identiteetti jonka vois varastaa - sehän on pelkkä nimimerkki eikä mitään muuta, todellisessa elämässähän ei kukaan ole tuo. Empä sitten tiiä,ajattelenko jotenkin väärin tuon asian..

      uskoo sitten tai ei usko kun sanon täällä että olen toi nimim. samapa tuo, eihän se mikään uskonkpl olekaan.

      Jotkut vaihtaa merkkiä alvariinsa, muistan ajan kun siitä saivat pyyhkeitä enemmänkin kuin nyt - ne jotka vaihtoivat alvariinsa rekkaamatonta nimimerkkiään.

      Mutta onhan täällä toisinaan niin hurjia ja ihme tekstejä että laittaa empimään kirjoittaisko tänne enää olenkaan mitenkään päin, enkäs minä nyt niin paljon kirjottoitelekaan.

      • kai99

        Hyvä, ettet kirjoittele koska sinulla ei ole muuta asiaa kuin homotus :D


      • Aivan, eihän se mikään identiteetti tuo nimimerkki ole. Muistan kyllä kun rokkaamattomuutta pidettiin kyseenalaisena. Tällainen henkilö ei uskalla esiintyä yhtenä nimimerkkinä koska ei halua ottaa vastuuta mistään mielipiteistään. Enemmän on keskustelujensekoittaminen mielessä?

        Mutta nyt on meno äitynyt hurjaksi. Kyllä se siitä asettuu kun muutama on saanut pahan sappensa oksennettua kunnolla pois.


      • kai99
        mummomuori kirjoitti:

        Aivan, eihän se mikään identiteetti tuo nimimerkki ole. Muistan kyllä kun rokkaamattomuutta pidettiin kyseenalaisena. Tällainen henkilö ei uskalla esiintyä yhtenä nimimerkkinä koska ei halua ottaa vastuuta mistään mielipiteistään. Enemmän on keskustelujensekoittaminen mielessä?

        Mutta nyt on meno äitynyt hurjaksi. Kyllä se siitä asettuu kun muutama on saanut pahan sappensa oksennettua kunnolla pois.

        Mitäpoä jos poistuisit oksentelemaan muualle pariksi viikoksi niin palsta raitistuisi?


      • Hellariuskonnon.uhri
        mummomuori kirjoitti:

        Aivan, eihän se mikään identiteetti tuo nimimerkki ole. Muistan kyllä kun rokkaamattomuutta pidettiin kyseenalaisena. Tällainen henkilö ei uskalla esiintyä yhtenä nimimerkkinä koska ei halua ottaa vastuuta mistään mielipiteistään. Enemmän on keskustelujensekoittaminen mielessä?

        Mutta nyt on meno äitynyt hurjaksi. Kyllä se siitä asettuu kun muutama on saanut pahan sappensa oksennettua kunnolla pois.

        False flagien vuoksi lopetin nickeillä kirjoittelut, sillä nämä helluntaiperkeleet kirjoittelivat nickeissäni, sekoittaen myös erään toisen samannickisen henkilön vanhoja tekstejä muka minun nimiini.

        Myös false flag on asiakirjaväärennös, mutta helluntai-talousrikollisiltahan tämä onnistuu, varsinkin jos on käynyt Kakolan yliopiston talouskurssin.

        Kauan luettuani sitä väärennettyä helluntaiprofetiaa, tein rikosilmoituksen. Saamamme tappouhkaus antoi vauhtia asialle.

        Minut tunnistaa teksteistäni, mitään pysyvää nickiä ei ole koskaan ollut. Koskaan en ole ollut kirjautuneena S24:lle.


      • katkeralle
        Hellariuskonnon.uhri kirjoitti:

        False flagien vuoksi lopetin nickeillä kirjoittelut, sillä nämä helluntaiperkeleet kirjoittelivat nickeissäni, sekoittaen myös erään toisen samannickisen henkilön vanhoja tekstejä muka minun nimiini.

        Myös false flag on asiakirjaväärennös, mutta helluntai-talousrikollisiltahan tämä onnistuu, varsinkin jos on käynyt Kakolan yliopiston talouskurssin.

        Kauan luettuani sitä väärennettyä helluntaiprofetiaa, tein rikosilmoituksen. Saamamme tappouhkaus antoi vauhtia asialle.

        Minut tunnistaa teksteistäni, mitään pysyvää nickiä ei ole koskaan ollut. Koskaan en ole ollut kirjautuneena S24:lle.

        Eikös ne hellarit usko ihan samaan Jeesukseen?


      • Hellaria.karta
        katkeralle kirjoitti:

        Eikös ne hellarit usko ihan samaan Jeesukseen?

        Tästäkään ei ole varmoja takeita.

        Jeesukseen uskovat kuitenkin myös mm. jt:t, mormoonit, muslimit, kuin itse Saatanakin. Jopa demonit, riivatut ihmiset huutelivat tunnustustaan Jeesuksesta ja Jeesus käski heidän vaieta. Heidän suunsatunnustus ei heitä pelastanut.

        Usko Jeesukseen ei siis ole kristittyjä yhdistävä tekijä, vaan oikea oppi. Titus sanoikin: "Harhaoppista ihmistä karta."

        Titus 3:10,11
        10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

        Mutta itse harhaoppiset ovat kyllä löytäneet tiensä kristittyjen sekaan, vainoten ja kiusaten, valehdellen ja antaen meistä väärää todistusta mm. false flagiensa kautta, samalla pyrkien olemaan muka hengellisiä opettajiamme, levittäen omia, riivaajien oppejaan!


      • katkeralle
        Hellaria.karta kirjoitti:

        Tästäkään ei ole varmoja takeita.

        Jeesukseen uskovat kuitenkin myös mm. jt:t, mormoonit, muslimit, kuin itse Saatanakin. Jopa demonit, riivatut ihmiset huutelivat tunnustustaan Jeesuksesta ja Jeesus käski heidän vaieta. Heidän suunsatunnustus ei heitä pelastanut.

        Usko Jeesukseen ei siis ole kristittyjä yhdistävä tekijä, vaan oikea oppi. Titus sanoikin: "Harhaoppista ihmistä karta."

        Titus 3:10,11
        10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

        Mutta itse harhaoppiset ovat kyllä löytäneet tiensä kristittyjen sekaan, vainoten ja kiusaten, valehdellen ja antaen meistä väärää todistusta mm. false flagiensa kautta, samalla pyrkien olemaan muka hengellisiä opettajiamme, levittäen omia, riivaajien oppejaan!

        Eivät nuo mainistemasi usko Jeesukseen. He uskovat, että Jeesus on olemassa mutta eivät usko, että Jeesus on Herra, Jumala.
        Jokainen joka ei usko JumaLAA ja sitä, että Jeesus Kristus on Herra on harhaoppinen.


      • Hellariuskonnon.uhri kirjoitti:

        False flagien vuoksi lopetin nickeillä kirjoittelut, sillä nämä helluntaiperkeleet kirjoittelivat nickeissäni, sekoittaen myös erään toisen samannickisen henkilön vanhoja tekstejä muka minun nimiini.

        Myös false flag on asiakirjaväärennös, mutta helluntai-talousrikollisiltahan tämä onnistuu, varsinkin jos on käynyt Kakolan yliopiston talouskurssin.

        Kauan luettuani sitä väärennettyä helluntaiprofetiaa, tein rikosilmoituksen. Saamamme tappouhkaus antoi vauhtia asialle.

        Minut tunnistaa teksteistäni, mitään pysyvää nickiä ei ole koskaan ollut. Koskaan en ole ollut kirjautuneena S24:lle.

        Mistä tällainen kiusaamistekniikka on oikein opittu? Kannustaako joku noissa seurakunnissa tällaiseen?


      • Totuus.tekee.vapaaksi
        mummomuori kirjoitti:

        Mistä tällainen kiusaamistekniikka on oikein opittu? Kannustaako joku noissa seurakunnissa tällaiseen?

        Koko helluntaiuskonto on alun alkaenkin perustunut Kirkon ja Kirkon oppien halveksunnalle. Heistä tuli heti kaikkitietäviä kun alkoivat puhua kielillä. Samaan aikaan alkoivat hyökätä Suomessa Ev.lut.kirkon opetusta vastaan. Papit eivät tätä suvainneet ja näin hellarit uhriutuivat, jättivät kristillisen Kirkon ja alkoivat perustaa omia seurakuntiaan. Ensimmäinen helluntaiseurakunta oli ruotsinkielinen Helsingin Filadelfia seurakunta.

        Tästä pikapuoliin erosivat suomenkieliset ja perustivat Helsingin Saalem seurakunnan.

        Olen itse helluntaiuskonnon uhri, lapsuudenkotini oli helluntailainen. Tunnen sen uskonnon kaikki vippaskonstit, opin kääntelyt ja vääntelyt, niin, ettei edes moni helluntailainen itse ymmärrä mitä siellä oikeastaan opetetaan.

        Itse erosin heistä sittemmin ja liityin kristilliseen, Ev.lut.kirkkoon. Toinen isoisäni oli aikoinaan Ev.lut.kirkon pappi.

        Tuo ilkeily ja laumakiusaaminen on siis aivan helluntailaisuuden perusolemusta. Muistan jo lapsuudessani kuulleeni kuinka (tunnetut) helluntaisaarnaajat pilkkasivat luterilaisia ja luterilaista uskoa Hgin Saalemin lavalta. Myös muualla Suomessa, helluntailaisten keskellä kuulin tuota ilkeää puhetta. Itseäni pilkattiin kun kuuntelin aamuisin luterilaista aamuhartautta, jossa koin oikean, kristillisen hengen. Tapahtui monia törkeitä asioitä, kunnes sain päätökseni valmiiksi, jättää hellvetinuskonto taakseni. Minusta tuli luterilainen, kristitty.

        Palasin esivanhempieni kristilliseen uskoon, josta vanhempani oli poiseksytetty. Minä synnyin tuon pahuuden uskonnon keskelle.


      • Totuus.tekee.vapaaksi kirjoitti:

        Koko helluntaiuskonto on alun alkaenkin perustunut Kirkon ja Kirkon oppien halveksunnalle. Heistä tuli heti kaikkitietäviä kun alkoivat puhua kielillä. Samaan aikaan alkoivat hyökätä Suomessa Ev.lut.kirkon opetusta vastaan. Papit eivät tätä suvainneet ja näin hellarit uhriutuivat, jättivät kristillisen Kirkon ja alkoivat perustaa omia seurakuntiaan. Ensimmäinen helluntaiseurakunta oli ruotsinkielinen Helsingin Filadelfia seurakunta.

        Tästä pikapuoliin erosivat suomenkieliset ja perustivat Helsingin Saalem seurakunnan.

        Olen itse helluntaiuskonnon uhri, lapsuudenkotini oli helluntailainen. Tunnen sen uskonnon kaikki vippaskonstit, opin kääntelyt ja vääntelyt, niin, ettei edes moni helluntailainen itse ymmärrä mitä siellä oikeastaan opetetaan.

        Itse erosin heistä sittemmin ja liityin kristilliseen, Ev.lut.kirkkoon. Toinen isoisäni oli aikoinaan Ev.lut.kirkon pappi.

        Tuo ilkeily ja laumakiusaaminen on siis aivan helluntailaisuuden perusolemusta. Muistan jo lapsuudessani kuulleeni kuinka (tunnetut) helluntaisaarnaajat pilkkasivat luterilaisia ja luterilaista uskoa Hgin Saalemin lavalta. Myös muualla Suomessa, helluntailaisten keskellä kuulin tuota ilkeää puhetta. Itseäni pilkattiin kun kuuntelin aamuisin luterilaista aamuhartautta, jossa koin oikean, kristillisen hengen. Tapahtui monia törkeitä asioitä, kunnes sain päätökseni valmiiksi, jättää hellvetinuskonto taakseni. Minusta tuli luterilainen, kristitty.

        Palasin esivanhempieni kristilliseen uskoon, josta vanhempani oli poiseksytetty. Minä synnyin tuon pahuuden uskonnon keskelle.

        ”…ilkeily ja laumakiusaaminen on siis aivan helluntailaisuuden perusolemusta…”

        Koska itse en ole koskaan niin sisällä asiaa tarkkaillut kuin esim. sinä mutta joitakin juttuja olen kyllä kuullut vastaavasta. Eli uhkailemalla manipuloidaan olemaan samaa mieltä, jotta tulisi sen yhteisön hyväksymäksi.

        Ilmiönä se on kammottava. Kun oma ajattelu ja hengellinen kasvu nitistetään, eivät seuraukset sitten ole kummoiset. Näennäisesti eletään ”saman mielisessä” seurakunnassa mutta todellisuus ei sitä ole.

        Se kyllä on tullut esiin jo monta kertaa että ”pieni joukko” näitä uskovia kieltää niin totuuden kuin todellisuuden vain siksi että se ei sovi heidän määrittelyihinsä. Maailmankuva on jäykkä ja samoin ihmiskuva erittäin kielteinen. Näin he luovat itse itselleen maailmansa sekä vihollisensa.

        Mutta kiitos tästä, moni asia selkeni kirjoituksesi kautta.


    • Mikäli käytät itsestäsi nimimerkkiä kristitty, miksi herjaaat kristittyjä ?
      Tämä on käynyt ilmi useista kommentistasi ?
      Et ole siis kristitty, vaan mitä ?

    • KOOTEEEÄSSSÄ.kato.tätä

      KOOTEEÄSSÄ!

      Oletko lukenut tätä ketjuasi tarkkaan? Vaille viikko sitten tänne ilmaantui oikea "helmi", nimittäin tappouhkaus myös mummomuorille! Nämä herranenkelimme lääninvankiloitten rukouspiireistä taas asialla, luulen.

      Laitan sen tähän, löytyy n. puolestavälistä ketjua. Tää on jo rajumpaa tekstiä kuin se meidän, viime kevättalvella S24-Helluntaifoorumilla saamamme:

      "EinoLeppänen

      8.10.2015 16:49

      Olet äärijärjestön mustalla listalla.

      Se noudattaa kainin lakia,mutta kain oli pyhäkoulupoika heidän rinnallaan.

      Äärijärjestö on perustettu vastapainoksi muslimien terrorismia vastaan,ja suojellakseen kristittyjä,he käyttävät kuten kain äärimmäisiä keinoja silloin kun he suojelevat kristittyjä.

      Vaaralliseksi järjestön tekee swe,että he luulevat niin tekevänsä palveluksen Jumalalle.

      Joten sinuna pitäisin pienempää profiilia,mikäli tahdot elää."
      *****
      "EinoLeppänen

      8.10.2015 16:57

      EinoLeppänen kirjoitti:

      Olet äärijärjestön mustalla listalla.

      Se noudattaa kainin lakia,mutta kain oli pyhäkoulupoika heidän rinnallaan.

      Äärijärjestö on perustettu vastapainoksi muslimien terrorismia vastaan,ja suojellakseen kristittyjä,he käyttävät kuten kain äärimmäisiä keinoja silloin kun he suojelevat kristittyjä.

      Vaaralliseksi järjestön tekee swe,että he luulevat niin tekevänsä palveluksen Jumalalle.

      Joten sinuna pitäisin pienempää profiilia,mikäli tahdot elää.

      Näytä lisää *****

      Kommenttini oli tarkoitettu mummomuorille
      Kommentoi lainaten"

      • Pyydän rauhoittumaan tässä. Kuten tuolla kirjoitin:

        ”…kysyinkin tarkennusta tuolle uhkaukselle. Onko se varoitus että täällä tämä ”pieni joukko” voi aloittaa todellakin jopa tappouhkaukset? Vai onko se varoitus siitä, että hän aloittaa ne?”
        ”Sillä jos tämä on uhkaus, niin se siirtynee poliisiasiaksi.”

        Joten, hätäisiä johtopäätöksiä tulee välttää. Vasta kun asiaan tulee lisätietoa tai muuta faktaa, niin ei haasteta turhaa riitaa.


      • Vielä.elossa
        mummomuori kirjoitti:

        Pyydän rauhoittumaan tässä. Kuten tuolla kirjoitin:

        ”…kysyinkin tarkennusta tuolle uhkaukselle. Onko se varoitus että täällä tämä ”pieni joukko” voi aloittaa todellakin jopa tappouhkaukset? Vai onko se varoitus siitä, että hän aloittaa ne?”
        ”Sillä jos tämä on uhkaus, niin se siirtynee poliisiasiaksi.”

        Joten, hätäisiä johtopäätöksiä tulee välttää. Vasta kun asiaan tulee lisätietoa tai muuta faktaa, niin ei haasteta turhaa riitaa.

        Kyllä. Ymmärrän oman, nk. asianomistajakantasi ja se onkin tässä rikosasiassa tärkein.

        Kirjoitin asiasta KTS:lle, sillä mm. KTS:n henkeä on näillä foorumeilla jo vuosien ajan uhattu, jatkuvasti. Itse olen vuosia sitten saanut sellaisen ympäripyöreän väkivaltauhkauksen juutalaisella foorumilla, mutta joskus vajaa vuosi sitten saimme KTS:n kanssa sellaisen yhteisen ja niin selväsanaisen, etten voinut aluksi uskoa ja kysyinkin KTS:ltä, ymmärränkö nyt lukemani oikein. Uhkaaja oli muuan tälläkin foorumilla, ettei peräti tässäkin ketjussa kirjoitteleva, omien sanojensa mukaan entinen vanki.

        Eli nämä tappouhkaukset koskevat useampia nk. toisinajattelevia kristittyjä.

        Itse olen bannissa eräältä pappisfoorumilta, siellä minua ei sentään uhattu tappaa, mutta viha nousi ilmeiseksi. Syynä muuten, ei uskonnollinen, vaan poliittinen toisinajattelu: kirjoitin USA:ta vastaan, foorumilla joka on pyhittäytynyt Venäjän vastaisen, aggressiivisen, mielikuvia muokkaavan vihapropagandan levittäjäksi. Bannin syynä lauseeni: "Minua ei USA ole koskaan pettänyt" (tarkoitin siis: huijannut olemuksellaan.) Tästä tuli 4 kuukauden banni, jonka jälkeenkään tuskin enää koskaan koen kuuluvani samaan, suomalaisen papiston hallitsemien kirkkojen, poliittisten hurskastelijoiden joukkoon. Banneja on vuosien aikana ollut useita, monesti samoista syistä.

        Jussi Raittinen - Perustuslaillisten riemumarssi: https://www.youtube.com/watch?v=jpntSOfXtjw

        KOM - Tammisaaren yössä: https://www.youtube.com/watch?v=QbqxHR8q2GM

        Mika ja Turkka Mali - Leningradin leirit: https://www.youtube.com/watch?v=IRhKR4-w-3Q ("Näin kun saksalaisten pommikoneet tuhos Badajevskin..." = Badajevski oli leningradilainen, keskeinen ruokatavaratalo.)


      • ValheenIsänJuutalainen
        Vielä.elossa kirjoitti:

        Kyllä. Ymmärrän oman, nk. asianomistajakantasi ja se onkin tässä rikosasiassa tärkein.

        Kirjoitin asiasta KTS:lle, sillä mm. KTS:n henkeä on näillä foorumeilla jo vuosien ajan uhattu, jatkuvasti. Itse olen vuosia sitten saanut sellaisen ympäripyöreän väkivaltauhkauksen juutalaisella foorumilla, mutta joskus vajaa vuosi sitten saimme KTS:n kanssa sellaisen yhteisen ja niin selväsanaisen, etten voinut aluksi uskoa ja kysyinkin KTS:ltä, ymmärränkö nyt lukemani oikein. Uhkaaja oli muuan tälläkin foorumilla, ettei peräti tässäkin ketjussa kirjoitteleva, omien sanojensa mukaan entinen vanki.

        Eli nämä tappouhkaukset koskevat useampia nk. toisinajattelevia kristittyjä.

        Itse olen bannissa eräältä pappisfoorumilta, siellä minua ei sentään uhattu tappaa, mutta viha nousi ilmeiseksi. Syynä muuten, ei uskonnollinen, vaan poliittinen toisinajattelu: kirjoitin USA:ta vastaan, foorumilla joka on pyhittäytynyt Venäjän vastaisen, aggressiivisen, mielikuvia muokkaavan vihapropagandan levittäjäksi. Bannin syynä lauseeni: "Minua ei USA ole koskaan pettänyt" (tarkoitin siis: huijannut olemuksellaan.) Tästä tuli 4 kuukauden banni, jonka jälkeenkään tuskin enää koskaan koen kuuluvani samaan, suomalaisen papiston hallitsemien kirkkojen, poliittisten hurskastelijoiden joukkoon. Banneja on vuosien aikana ollut useita, monesti samoista syistä.

        Jussi Raittinen - Perustuslaillisten riemumarssi: https://www.youtube.com/watch?v=jpntSOfXtjw

        KOM - Tammisaaren yössä: https://www.youtube.com/watch?v=QbqxHR8q2GM

        Mika ja Turkka Mali - Leningradin leirit: https://www.youtube.com/watch?v=IRhKR4-w-3Q ("Näin kun saksalaisten pommikoneet tuhos Badajevskin..." = Badajevski oli leningradilainen, keskeinen ruokatavaratalo.)

        Juutalaisella foorumilla, jo kohta S24:lle saavuttuani (en ole vieraillut tässä viemärissä kuin vasta n. 4 vuotta) jouduin heti laitalahkolaisten hyökkäyksen kohteeksi yrittäessäni aloittaa keskusteluja juutalaisesta uskonnosta, sillä laitalahkolaiset olivat täyttäneet sen helluntaiuskonnon opetuksilla, muka "juutalaisuutena" (amerikkalaista rasismia, joka ei koskaan petä). Kerroin itse omaavani juutalaisia juuria. Ei perkele. Tällöin riemu repesi forkalla. Sain silmilleni helluntailaiset, natsit ja palestiinalaiset! Kaikki yhdessä. Vain KTS oli ystäväni, jos minäkin, KTS:n mahd. ainut ystävä.

        Tuolloin heiltä saamani uhkaus itselleni kuului jokseenkin näin: "Sinulle saa kuka tahansa tehdä mitä tahansa." Yritin kuvitella mitä tämä "mitä tahansa" ja "keiden tahansa" taholta mahtoi pitää sisällään.

        Pian tuli selväksi, että sekä luterilaisena kristittynä, että osin juutalaiset juuret omaavana, en voinut kirjoittaa juuri mitään, näiden kolmen tahon yhteisvainon kohteena. Juutalaiselta foorumilta nämä rikolliset ovat ajaneet itse etniset juutalaiset pois, kuitenkin esiintyen siellä muka "Israelin ja juutalaisten ystävinä" - ! - ja opettavat siellä valhejuutalaisuutta, messiaanisuutta, helluntaiuskontoa.

        Me luterilaiset kristityt, myös juutalaiset, saimme helluntaimessiaanisten omasta suusta, (tietsikoiden näppäimistöiltä) kuulla olevamme "Valheen isän lapsia".


      • ValheenIsänJuutalainen kirjoitti:

        Juutalaisella foorumilla, jo kohta S24:lle saavuttuani (en ole vieraillut tässä viemärissä kuin vasta n. 4 vuotta) jouduin heti laitalahkolaisten hyökkäyksen kohteeksi yrittäessäni aloittaa keskusteluja juutalaisesta uskonnosta, sillä laitalahkolaiset olivat täyttäneet sen helluntaiuskonnon opetuksilla, muka "juutalaisuutena" (amerikkalaista rasismia, joka ei koskaan petä). Kerroin itse omaavani juutalaisia juuria. Ei perkele. Tällöin riemu repesi forkalla. Sain silmilleni helluntailaiset, natsit ja palestiinalaiset! Kaikki yhdessä. Vain KTS oli ystäväni, jos minäkin, KTS:n mahd. ainut ystävä.

        Tuolloin heiltä saamani uhkaus itselleni kuului jokseenkin näin: "Sinulle saa kuka tahansa tehdä mitä tahansa." Yritin kuvitella mitä tämä "mitä tahansa" ja "keiden tahansa" taholta mahtoi pitää sisällään.

        Pian tuli selväksi, että sekä luterilaisena kristittynä, että osin juutalaiset juuret omaavana, en voinut kirjoittaa juuri mitään, näiden kolmen tahon yhteisvainon kohteena. Juutalaiselta foorumilta nämä rikolliset ovat ajaneet itse etniset juutalaiset pois, kuitenkin esiintyen siellä muka "Israelin ja juutalaisten ystävinä" - ! - ja opettavat siellä valhejuutalaisuutta, messiaanisuutta, helluntaiuskontoa.

        Me luterilaiset kristityt, myös juutalaiset, saimme helluntaimessiaanisten omasta suusta, (tietsikoiden näppäimistöiltä) kuulla olevamme "Valheen isän lapsia".

        Enpä sano kuin huh huh…

        ”…yrittäessäni aloittaa keskusteluja juutalaisesta uskonnosta, sillä laitalahkolaiset olivat täyttäneet sen helluntaiuskonnon opetuksilla, muka "juutalaisuutena" (amerikkalaista rasismia, joka ei koskaan petä)…”

        Olen kyllä huomannut tuon, ja olen näistä keskustellutkin. Eipä tuolloin niin kimppuun käyty, mutta melkoisen mylläkän se sai aikaan.

        ”…ovat ajaneet itse etniset juutalaiset pois, kuitenkin esiintyen siellä muka "Israelin ja juutalaisten ystävinä" - ! - ja opettavat siellä valhejuutalaisuutta, messiaanisuutta, helluntaiuskontoa.”

        Aika monella palstalla he kyllä liikkuvat, joten selkeästi on porukkaa joilla on aikaa ja mahdollisuus päivät täällä lueskella ja kirjoitella propagandaansa. Ja kyllä se varmaan karkottaa niitä, jotka eivät vaan jaksa jatkuvaa hyökkäystä. Kun perehdyin tuohon oppiin, yllätyin kuinka juutalaisvastaista se oikeastaan olikin. Nyt tällä Patmos porukalla tuntuu olevan samantyylisiä ajatuksia.

        Mutta yritetään jatkaa asialinjalla kun nämä tulee esiin. Ei kannata antaa tunteen liikaa viedä.


      • Jos.veis.he.henkemme
        mummomuori kirjoitti:

        Enpä sano kuin huh huh…

        ”…yrittäessäni aloittaa keskusteluja juutalaisesta uskonnosta, sillä laitalahkolaiset olivat täyttäneet sen helluntaiuskonnon opetuksilla, muka "juutalaisuutena" (amerikkalaista rasismia, joka ei koskaan petä)…”

        Olen kyllä huomannut tuon, ja olen näistä keskustellutkin. Eipä tuolloin niin kimppuun käyty, mutta melkoisen mylläkän se sai aikaan.

        ”…ovat ajaneet itse etniset juutalaiset pois, kuitenkin esiintyen siellä muka "Israelin ja juutalaisten ystävinä" - ! - ja opettavat siellä valhejuutalaisuutta, messiaanisuutta, helluntaiuskontoa.”

        Aika monella palstalla he kyllä liikkuvat, joten selkeästi on porukkaa joilla on aikaa ja mahdollisuus päivät täällä lueskella ja kirjoitella propagandaansa. Ja kyllä se varmaan karkottaa niitä, jotka eivät vaan jaksa jatkuvaa hyökkäystä. Kun perehdyin tuohon oppiin, yllätyin kuinka juutalaisvastaista se oikeastaan olikin. Nyt tällä Patmos porukalla tuntuu olevan samantyylisiä ajatuksia.

        Mutta yritetään jatkaa asialinjalla kun nämä tulee esiin. Ei kannata antaa tunteen liikaa viedä.

        Luepas mummeli hitaasti tämä laitalahkolaisten vihaketju Lutheria ja luterilaisia vastaan S24 Juutalaisuusfoorumilla. Tunnistat sieltä minut. Taidan paljolti käyttää Lindu-nickiä.

        Ketjusta laitalahkolaiset poistattivat joitain härskeimpiä viestejään, kuten helluntailaisilla on tapana jälkikäteen tehdä, tällainen on heidän kohdallaan ihan tavanomaista. Viestien aikajärjestyskin heittelehtii, joten esim. kiihtynyt mielentila näille vastatessa saattaa johtua jossain muualla olleesta, edeltävästä viestistä.

        Tässä 500 viestiä kahden kristityn (KTS ja Lindu) taistelusta helvetinjoukkoja vastaan, huhtikuu 2012:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10586146/lutherin-vihapuheet-juutalaisia-vastaan


      • mummo-kiihkoilee
        mummomuori kirjoitti:

        Enpä sano kuin huh huh…

        ”…yrittäessäni aloittaa keskusteluja juutalaisesta uskonnosta, sillä laitalahkolaiset olivat täyttäneet sen helluntaiuskonnon opetuksilla, muka "juutalaisuutena" (amerikkalaista rasismia, joka ei koskaan petä)…”

        Olen kyllä huomannut tuon, ja olen näistä keskustellutkin. Eipä tuolloin niin kimppuun käyty, mutta melkoisen mylläkän se sai aikaan.

        ”…ovat ajaneet itse etniset juutalaiset pois, kuitenkin esiintyen siellä muka "Israelin ja juutalaisten ystävinä" - ! - ja opettavat siellä valhejuutalaisuutta, messiaanisuutta, helluntaiuskontoa.”

        Aika monella palstalla he kyllä liikkuvat, joten selkeästi on porukkaa joilla on aikaa ja mahdollisuus päivät täällä lueskella ja kirjoitella propagandaansa. Ja kyllä se varmaan karkottaa niitä, jotka eivät vaan jaksa jatkuvaa hyökkäystä. Kun perehdyin tuohon oppiin, yllätyin kuinka juutalaisvastaista se oikeastaan olikin. Nyt tällä Patmos porukalla tuntuu olevan samantyylisiä ajatuksia.

        Mutta yritetään jatkaa asialinjalla kun nämä tulee esiin. Ei kannata antaa tunteen liikaa viedä.

        Alahan mummeli noudattaa omia oppejasi ennen kuin niitä muille jakelet!


      • Ne.heidän.olkohon.vaan
        Jos.veis.he.henkemme kirjoitti:

        Luepas mummeli hitaasti tämä laitalahkolaisten vihaketju Lutheria ja luterilaisia vastaan S24 Juutalaisuusfoorumilla. Tunnistat sieltä minut. Taidan paljolti käyttää Lindu-nickiä.

        Ketjusta laitalahkolaiset poistattivat joitain härskeimpiä viestejään, kuten helluntailaisilla on tapana jälkikäteen tehdä, tällainen on heidän kohdallaan ihan tavanomaista. Viestien aikajärjestyskin heittelehtii, joten esim. kiihtynyt mielentila näille vastatessa saattaa johtua jossain muualla olleesta, edeltävästä viestistä.

        Tässä 500 viestiä kahden kristityn (KTS ja Lindu) taistelusta helvetinjoukkoja vastaan, huhtikuu 2012:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10586146/lutherin-vihapuheet-juutalaisia-vastaan

        Kuten huomaatte, ketjun alussa näkyy ilmoitus: "484 Vastausta."

        Ketju suljettiin, kun siinä oli 500 vastausta, kuten tapana on. Jo pitkin matkaa laitalahkolaiset poistattivat viestejään, ensin härskisti solvattuaan meitä.

        Ketjun sulkemisen jälkeen siitä on poistettu peräti 16 viestiä!

        Mutta. Lindulla on joka viesti tallessa. Kopioin ketjua pitkin matkaa, kokonaisenaan peräti 20 kertaa, joten joka viesti on tallessa.


      • Jos.veis.he.henkemme kirjoitti:

        Luepas mummeli hitaasti tämä laitalahkolaisten vihaketju Lutheria ja luterilaisia vastaan S24 Juutalaisuusfoorumilla. Tunnistat sieltä minut. Taidan paljolti käyttää Lindu-nickiä.

        Ketjusta laitalahkolaiset poistattivat joitain härskeimpiä viestejään, kuten helluntailaisilla on tapana jälkikäteen tehdä, tällainen on heidän kohdallaan ihan tavanomaista. Viestien aikajärjestyskin heittelehtii, joten esim. kiihtynyt mielentila näille vastatessa saattaa johtua jossain muualla olleesta, edeltävästä viestistä.

        Tässä 500 viestiä kahden kristityn (KTS ja Lindu) taistelusta helvetinjoukkoja vastaan, huhtikuu 2012:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10586146/lutherin-vihapuheet-juutalaisia-vastaan

        No, aihe on tuttu ja olen etenkin ”Baltiksen” kanssa siitä aikoinaan keskustellut pitkät pätkät. Aihe on haastava ja todellakin viha nousee kyllä selkeästi esiin.

        Jollain tapaa ainakin osalla tuntuu uskoon kuuluvat vihamiehen tai jonkun jota saa avoimesti vihata olemassa olo olevan se uskon lähde. Tunnettua on että yhteinen vihillinen yhdistää, eikä silloin jää aikaa huomioon, ettei sitä keskenäänkään samalla tavalla ajatella – edes uskosta. Yhtenäisyyden tunne perustuu siis tuohon vihan luomaa illuusioon. Ilmakos ilosanoma on muuttunut pelon ja uhkailun ”evankeljumiksi”.


    • KTS--

      Soffixiina on oikeessa ja juuri parhaillaan tuolla profetiafoorumilla nämä tekopyhät gangsterit ovat toistensa kimpussa vaihteeksi.

      • Pelastusta.köyhille

        Soffixiina ja mummomuori ovat asiallisia, eivät hurmoksen, tai patmoksen vietävissä ja tällä en tarkoita Jumalan pyhää sanaa.

        Meitä on nyt yhtäkkiä kolme: sinä ja minä ja hentunliisa, eli mummukka!

        En aiemmin paljonkaan pyörinyt tällä luterilaisella foorumilla, kun hääräsin luterilaisten keskellä tuolla muualla, saaden taas vaihteeksi potkut, syynä poliittinen väärinajattelu (kuten aina).

        Sen kunniaksi toverit, Vaapaauen kaaeiho sooeiii:
        https://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU


      • älkää.eksykö
        Pelastusta.köyhille kirjoitti:

        Soffixiina ja mummomuori ovat asiallisia, eivät hurmoksen, tai patmoksen vietävissä ja tällä en tarkoita Jumalan pyhää sanaa.

        Meitä on nyt yhtäkkiä kolme: sinä ja minä ja hentunliisa, eli mummukka!

        En aiemmin paljonkaan pyörinyt tällä luterilaisella foorumilla, kun hääräsin luterilaisten keskellä tuolla muualla, saaden taas vaihteeksi potkut, syynä poliittinen väärinajattelu (kuten aina).

        Sen kunniaksi toverit, Vaapaauen kaaeiho sooeiii:
        https://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU

        Väärän evankeliumin julistajia ovat mummo ja soffixiina.


      • Odotan.vastausta
        älkää.eksykö kirjoitti:

        Väärän evankeliumin julistajia ovat mummo ja soffixiina.

        Ahaa. Kerropa, mikä on Soffixiinan "väärä evankeliumi". Esität melkoisen syytöksen. Antaa tulla. Mitä sellaista olen kirjoittanut, että se Jumalan eteen tuotuna (ja kaikki tämä kerran tuodaan, älkää epäilkökään) todistaisi Soffixiinan väärän evankeliumin.

        Kerro.


      • vaikoalkuperänen
        Pelastusta.köyhille kirjoitti:

        Soffixiina ja mummomuori ovat asiallisia, eivät hurmoksen, tai patmoksen vietävissä ja tällä en tarkoita Jumalan pyhää sanaa.

        Meitä on nyt yhtäkkiä kolme: sinä ja minä ja hentunliisa, eli mummukka!

        En aiemmin paljonkaan pyörinyt tällä luterilaisella foorumilla, kun hääräsin luterilaisten keskellä tuolla muualla, saaden taas vaihteeksi potkut, syynä poliittinen väärinajattelu (kuten aina).

        Sen kunniaksi toverit, Vaapaauen kaaeiho sooeiii:
        https://www.youtube.com/watch?v=6Ix1Vc-rRAU

        hentunliisa, eli mummukka!=linttaliisa? ;)


      • Ja.sitten
        vaikoalkuperänen kirjoitti:

        hentunliisa, eli mummukka!=linttaliisa? ;)

        Niin? Jatka. Vaikka olenkin älykäs, nyt en ymmärrä.


      • Helluntailaisiako

        En ole tuota valheprofeettojen foorumia lukenut taaskaan kuukausimääriin, vilkaisin äsken. Heillä on todellakin entinen meno päällään. Sairaita ihmisiä pilkataan ja nimitellään. Ei ihan sitä evankeliumia, jota helluntailaiset edessä päin ovat yrittäneet teeskennellä.

        Nämä foorumit ovat faktoja. Täällä näemme ja luemme totuuden kustakin ihmisestä erikseen. Helluntailaiset, kaikensortin karismaattislaiset, melleriläiset, paavolalaiset, patmoslaiset, messiaaniset, lindroosilaiset, piholaiset ja muut laitalahko-okkultistit, - jopa pomot itse silloin tällöin! - johtamassa lapsiaan vihaan luterilaisia kristittyjä vastaan.

        Kun nyt tiedämme, että useat näistä kirjoittelevat joko vankiloista, tai ovat entisiä vankeja, voimme päätellä, että ihan tyhjästä ei kukaan linnaan joudu. Heillä on vimmattu vimma tuoda esiin muiden virheitä, häväistä kristittyjä jotka eivät alistu heidän pellepomojensa (jotka istuvat linnassa) käskytettäviksi, pilkata fyysisesti ja henkisesti sairaita, Jumalan lapsia, jotka näkevät heidän lävitseen, eivätkä pidä heitä herroinaan ja rouvinaan, vaan Jeesusta. Nuo uskovaiset murhamiehet, naisten ja lasten pahoinpitelijät ja raiskarit.

        Mikään ei osoita heissä tapahtuneen mitään todellista muutosta.

        Mustalaiset herjaavat ja häiriköivät kristittyä pappia (ovatko uudellenkastettuja helluntaiuskovia, ei selviä ainakaan videon alussa, sillä tätä mustalaispaskaa ei kukaan viisas kuuntele kuin hetken):

        https://www.youtube.com/watch?v=K_s4g_zeoVs


    • einoleppänen

      EinoLeppänen

      8.10.2015 16:49

      Olette äärijärjestön mustalla listalla ja valvovan silmän alla tiedämme teistä kaikki ja kaiki liikkeenne! ;)

      Se noudattaa kainin lakia,mutta kain oli pyhäkoulupoika heidän rinnallaan.

      • Täti.Moonika

        Haista sinä hullu paska. Sinä ja sun Kainin veljet. Kun oikein ärsytät, mekin hankimme sellaisen pataljoonan teitä vastaan, että tulee Vaasan vankilan vintin hörhökuorolle kurat housuun.


      • Kerro mitä ihmeessä tarkoitat? Tällaiset heitot ovat ikäviä.


    • kaininlahko

      meillä on yksi erikoinen kidustus keino jossa sovellamme sodoman ja gomorran syntiä eli meillä on raiskaus huoneet jossa otamme miehet ja naiset väkisin porukassa!!!

      • o-o-

        Äitis otat


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe