Muslimeita evankelioimaan

Ota.yhteyttä.sivuilta

Jumala tahtoo hyvää muslimeille!

Onko kukaaan kertonut Sinulle, että olet Jumalalle rakas ja tärkeä ihminen? – Jumalan Pyhä Henki on johdattanut Sinut Suomeen, että saat kuulla kristinuskon sanoman Jeesuksesta, joka sovitti syntisi Golgatan ristillä. Hän otti päällensä synnin kirouksen ja kuoli suurten kärsimysten keskellä sijaisuhrina! Hän kärsi sinun tähtesi ottaen päällensä tuomion, joka olisi kuulunut Sinulle! ”Se on täytetty!” Jeesus vei ihmiskunnan synnit ruumiissaan ristin puulle. Nyt jokainen, joka ottaa vastaan Jeesuksen Pelastajakseen, saa syntinsä anteeksi eikä joudu enää tuomittavaksi! ”Ei ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat!” Room-. 8:1. Sinäkin saat ottaa vastaan Jumalan armon ja vapauden synneistäsi ottamalla vastaan ylösnousseen Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi.

Mitä siis teet synneillesi? –

Ilman Jeesusta syntien sovittajana ei kukaan ole Jumalan lapsi eikä pääse Paratiisiin. Tie Taivaaseen on avattu Jeesuksen veren kautta. Hän sanoo: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6. ”Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa!” 2 Kor. 5:19. Jeesus oli sijaisuhri! Hän on ovi Taivaaseen!

Hanki itsellesi Raamattu (Raamattu kansalle -käännös). Ala lukea sitä Uuden Testamentin puolelta. Lue rukoillen ja pyytäen, että Pyhä Henki avaa ymmärryksesi käsittämään Raamatun kirjoituksia. Rukoile ääneen ja Jeesuksen Nimessä! Silloin Jumala kuulee Sinua! Hän odottaa, että saa olla sinulle armollinen. Voit keskustella Jumalan kanssa kuin parhaan ystäväsi kanssa. Voit kertoa Hänelle kaikki asiasi!

Kun sitten olet päättänyt ottaa vastaan Jeesuksen syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi, ota yhteyttä. Järjestämme kastetilaisuuden, jossa sinut kastetaan vedessä upotuskasteella uuden Herrasi Jeesuksen Kristuksen Nimeen! Näin Sinusta tulee kristitty, Jumalan lapsi. Ja näin toimien sinä pääset Taivaaseen tämän elämän jälkeen.

www.Jeesus-on-Herra.com

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnnaKaikkiKestää

LOPETA tuollaisen taikauskoisen hölynpölyn levittäminen.

Sijaiskärsimykseen uskominen edustaa erittäin vahvaa älyllistä epärehellisyyttä, joka on idiotismin veli.

• Rasva-Rainer

Kiihotun Jeesuksesta. Hän oli seksikäs mies.

• sairaat_uskonnot

Islamin uskonto on aivan yhtä hyvä uskonto, kuin kristinuskokin. Jos se olisi väärä uskonto, niin olisihan sen opit "rauenneet", kuten UT:ssä selitetään.

Lisäksi eihän 1.3 miljardia ihmistä voi olla väärässä .....

• katsoi.minne.hyvänsä

Kyllä vääristettyä uskonnollisuutta riittää loputtomiin.

• Mikä.se.on

Jompi kumpi on väärässä, Muhammed tai Jeesus, allah tai Jumala, koraani tai Raamattu.

• Todennäköisin vaihtoehto on tietysti, että molemmat ovat väärässä.

• 1234567---

Löytyy Islamista oikeaakin, he ymmärtävät, että sika ei kuulu ruuaksi. Näinhän Raamattuun on kirjoitettu: Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä niistä kaikista tulee loppu sanoo HERRA. Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.
        Iltalehdestä luettua 3.5.2015 Syöpälääkäri: Pekoni on yhtä vaarallista kuin tupakointi.

• PÄtee.sinuunkin

Erittäin selvä totuuden sana:
      "Ilman Jeesusta syntien sovittajana ei kukaan ole Jumalan lapsi eikä pääse Paratiisiin. Tie Taivaaseen on avattu Jeesuksen veren kautta. Hän sanoo: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6. ”Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa!” 2 Kor. 5:19. Jeesus oli sijaisuhri! Hän on ovi Taivaaseen!"

• Älä puhu läpiä päähäsi. Koko jeesushahmo on keksitty. Kukaan aikalainen ei viitsinyt mainita koko hippiä huolimatta väitetyistä ihmeteoista.

• sairaat_uskonnot

Mihin fysiikan lakiin tuo "tien taivaaseen avaaminen verellä" perustuu?

Eikö siihen kävisi veren sijasta vaikkapa maito, vesi tai olut? Onko muuten taivaan olemassa ololle saatu tieteellinen todiste, vai onko se edelleen pelkkä "ukonnollinen teoria"?

• PyhänVerenVoima

Veressä on sielu. Jumala on käsittämätön meille, mutta Hän tarvitsi uhrin. Paratiisista karkoituksen jälkeen ihminen alkoi elää -kuollakseen ikuisesti-Jumalaa vastaan tehdyissä synneissä.
        Yhteys oli poikki; Hengellinen pimeys.
        Jumalan Rakkaus halusi pelastaa luotunsa takaisin yhteyteensä.
        Synti tukki ja tukkii yhä.
        Synnit 10käskyä vastaan, joista jokainen käsky suunniteltu Elämäksi.
        Aikoinaan uhrattiin karitsoita. Puhtaimpia uuhia tms.
        Juutalaisilla oli temppeli, kaikkein Pyhin, Jerusalemissa (vtn mukaan Moorian vuorella). Siellä kerran vuodessa ylimmäinen pappi uhrasi koko kansan syntien tähden em. eläinuhrin. Tästä syntyi veriuhri...silloisen uskomisen mukaan.
        Jumala Itse puuttui asiaan...Hän antoi -Pyhimmästä Pyhimmän, kaikille ja kaikkiriittävän uhrin -ITSENSÄ.
        JUMALA OLI KRISTUKSESSA JA SOVITTI MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA EIKÄ LUKENUT HEILLE HEIDÄN RIKKOMUKSIAAN, JA HÄN USKOI MEILLE SOVITUKSEN SANAN. (2.Kor. 5:19 kR38).

Eli neitsyt tuli raskaaksi. "Älä pelkää Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä. Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on ANNETTAVA HÄNELLE NIMI JEESUS. Hän on oleva suuri ja Hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi...PYHÄ HENKI tulee sinun päällesi, ja Korkeimman Voima varjoaa sinut; sentähden myös se Pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman JUMALAN POJAKSI."(Luuk.1:30-35).

Jeesus varttui Raamatullisissa opeissa, aikuistuttuaan Hän opetti kansaa synagoogissa sekä Hänen kauttaan tapahtui paljon ihmeitä. Riivattuja vapautui, sairastavia kohtaan Jeesus tunsi sääliä ja paransi joitakuita todistukseksi kansalle; myös kuolleen Hän herätti ainakin kerran (mutta uskoon tulo Häneen on kuin Elämä kuolleista!)

Lopuksi mennään VEREEN. Hän tiesi tulleensa uhraamista varten, ja suostui RISTILLE MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN, jotta meillä Rauha olisi -Jumalan ja ihmisten kanssa.
        Täytetystä teosta on yli 2000vuotta. Useat miljoonat ihmiset ovat saaneet löytää Jeesuksen kautta yhteyden ainoaan Jumalaamme!

Juutalaisiakin tuli paljon uskolle kuuliaisiksi ja Jeesus kertoi palaavansa aikojen loppuessa takaisin -JERUSALEMIIN!
        Kaikki silmät saavat Hänet nähdä, nekin jotka Hänet lävistivät.
        Armoa ei enää tule sitten, NYT. TÄNÄÄN. ON PELASTUKSEN PÄIVÄ, JOKAISELLE HÄNEN NIMEÄÄN AVUKSI HUUTAVALLE...

aika käymässä vähiin, tulee YÖ.

• Kunni.oitan

Oikein hyvä lähestymistapa aloituskirjoituksessa. Oikea tapa kertoa asia.

• ttkkl

Islami on apostolin mainitsemaa toista evankeliumia!

Galattaiiskirjeen 1 luku

"Apostoli toivottaa Galatian seurakunnille Jumalan armoa ja rauhaa 1 – 5, ihmettelee heidän pikaista luopumistaan Kristuksen evankeliumista, sanoo sen vääristelijäin olevan kirouksen alaisia 6 – 10 ja osoittaa, ettei hän ole saanut saarnaamaansa evankeliumia ihmisiltä, vaan Jeesuksen Kristuksen hänelle antaman ilmestyksen kautta 11 – 24.

1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

• ttkkl

Se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      "Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä, mutta joka ei usko Jeesusta Jumalan Pojaksi, sillä ei ole elämää!" Raamattu
      "Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!"
      "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut autuuteen!" Raamattu
      "Jumala loi kaiken Jeesukseen Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!
      Jeesus pelastaa!
      "Evankeliumi julistettava rauhassa rauhaa pitäville!"
      Pyhä Henki laskeutui Jeesuksen lupausten jälkeen Jerusalemiin Ensimmisenä Helluntaina ja alkoi saarnavirka Jeesuksen käskemänä ja sitä tehden Pyhän Hengen saarnavirka on jatkunut vuosisadasta toiseen! Lue vaikka Apostolien tekojen alusta!!! Ja siellä oli paljon todistajia todistamassa tuota!
      Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
      Mitä eroa on antiristuksella ja väärällä profeetalla!?

Jeesus lähetti julistamaan Evankeliumia kaikille kansoille!

• 1234567---

Tutuutta tulee Muslimeille julistaa ei mitään valheita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe