Miksi toljotatte päivästä toiseen palstan otsikoita?
Miksette mene vaikka toljottaa kauppoihin tarjouksia, olisi enemmän hyötyä?
Minä en ymmärrä tätä palstan otsikoitten toljottamista.
Hankkikaa kunnon elämä!!!!!
Netissä Jeesuksen Evankelointi EI OLE työtä.. postaatte Jeesusta joka rakoon toisten forumeilla ja suututte silmittömästi jos siitä ei pidetä tai Lestoja arvostellaan == olette lestoje te netin trollit.
Mitä nämä palstalaiset täällä meinaa?
6
<50
Vastaukset
- AlkakaaLaputtaa
LestaEvankelista:
No' voi sä ällö hunsvotti teit sen sittenkin, lopeta laestadiolaismainen kiusaaminen!!
Lestana Jumalasi julistus forumeilla ,joihin Jeesus ei kuulu! Kannatan tätä Lestapalstalle viestin siirtoa. Joka avaus sinne ja pois täältä
- sitten voisi alkaa keskustellakin täällä kuten luvattu. Lestatiodiotiodoilaisuua on sairaus- huomasin
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13906496/palstan-loiselajat-ja-homot#comment-81399463
Tämä aloitus siirretty ateismi sivulta tänne kiusanteko mielessä, älkää välittäkö !!!- huomasin
Tekee kiusaa eli kymmeniä roska-avauksia ateismi-forumille päivittäin!
ÄLkää
väittäkö tästä kanssaLestadiolaisestamme. Hänellä on sairaus päässä ja halu morkata muita. Rukoillaan hänelle parannusta, että hän pääsisi netiketin rikkomisen Synnistä.
- AlkakaaLaputtaa
uppelis
- AlkakaaLaputtaa
fap fap oon lesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388