Yhdeltä samalta ihmiseltä:
1.
Devoit
26.12.2009 21:32
Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.
2.
Oulun piispan pakomatka tuskin totta
Devoit
7.2.2012 21:30
Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.
3.
Teuvo mykistyi piispan edessä.
RuukinVeli
1.11.1015 18.11
Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."
Jään odottamaan seuraavaa versiota. Se voisi olla vaikkapa tällainen:
Piispantarkastus Paavolan kirkossa 1. adventtina -92 päättyi, kun Hartaanselän hartaan miehen toivomuksesta urkuri soitti venäläistä musiikkia, jonka innoittamana Teuvo ja piispa tanssivat ripaskaa alttarilla.
Teuvo Suni: Yksi pakomatka, kolme tulkintaa
18
<50
Vastaukset
Jeesuskin kohtasi tällaisen ihmisen, jonka sisällä oli monta pahaa henkeä:
"Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta."Tällaisia Jumalan paaduttamia valehtelijoita syntyy ihmiskäsien alla, ja sen lisäksi myös Saatanan kasteessa:
Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:
"Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.
He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."
Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun.
Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."
Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.
Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa."Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse. "
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."Tänään hän näyttää hortoilevan eksyksissä Revonlahdella, kuten kirjoitettu on:
"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."
Saatana palvelijoineen matkii kaikessa Jumalaa. Tässä se luo valheesta uutta:
"Teuvo mykistyi piispan edessä
RuukinVeli
1.11.2015 18:11
Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."Kirjoitin tämän uudelleen, tuon viimeisen lauseen takia:
"Kirkko oli täynnä kuitenkin."
Eli: vaikka kaikki muu on valhetta, niin täpötäysi kirkko oli kuitenkin totta.- Näinonnäreet
Sanon vaikka väität minua Devoitiksi että uskon absoluuttisesti Devoitin kertomuksen tapahtuneesta, sinä Teuvo valehtelet senkin. Olet osoittanut kiistattomasti että valehtelet kaiken niin sen perusteella on helppoa päätellä asian todellinenlaita.
- m12sörenyms
Raamattu sanoo:
"Teidän on vain käyttäydyttävä Kristuksen evankeliumin arvoa vastaavalla tavalla."
Rakkautta ja uskon yksimielisyyttä tavoitellen. Siihen voi kuulua myös riitaisuutta oikeista asioista. Mutta täysin eri asia on lähteä riitelemällä riitelemään. Rakkaus ei etsi omaansa, mutta paisunut ego etsii jatkuvasti itselleen uutta pönkitystä (nimeä, kunniaa, valtaa, huomiota). Sanan säilänkin tulisi antaa elämä, ei tappaa. Ja lähimmäisellä on täysi oikeus arvioida, antavatko lausutut sanat mitään turvaa. Nimim. TeuvoSunin sanat vain murskaavat ja tappavat. Ne eivät ole antaneet kohteelleen mitään lohtua ja turvaa.
Jeesus sen sijaan puhui monille ihmisille leppeästikin. Esimerkiksi syntiselle naiselle ja naiselle Syykarin kaivolla.
Millähän mielellä nimim. TeuvoSuni lähti näitä asioita alkuun ajamaankaan? Millä mielellä hän istui kirkon penkissä? - Kylläsenäinon
# Millä mielellä hän istui kirkon penkissä? #
No tuskin siellä kirkon penkissä, kukaan ajatteleva ihminen voi kovin vakavissaan olla. Näinonnäreet kirjoitti:
Sanon vaikka väität minua Devoitiksi että uskon absoluuttisesti Devoitin kertomuksen tapahtuneesta, sinä Teuvo valehtelet senkin. Olet osoittanut kiistattomasti että valehtelet kaiken niin sen perusteella on helppoa päätellä asian todellinenlaita.
Jos et Saatanan uskollista palvelijaa uskoisi, et vielä olisi tullutkaan Jumalan paaduttamaksi.
m12sörenyms kirjoitti:
Raamattu sanoo:
"Teidän on vain käyttäydyttävä Kristuksen evankeliumin arvoa vastaavalla tavalla."
Rakkautta ja uskon yksimielisyyttä tavoitellen. Siihen voi kuulua myös riitaisuutta oikeista asioista. Mutta täysin eri asia on lähteä riitelemällä riitelemään. Rakkaus ei etsi omaansa, mutta paisunut ego etsii jatkuvasti itselleen uutta pönkitystä (nimeä, kunniaa, valtaa, huomiota). Sanan säilänkin tulisi antaa elämä, ei tappaa. Ja lähimmäisellä on täysi oikeus arvioida, antavatko lausutut sanat mitään turvaa. Nimim. TeuvoSunin sanat vain murskaavat ja tappavat. Ne eivät ole antaneet kohteelleen mitään lohtua ja turvaa.
Jeesus sen sijaan puhui monille ihmisille leppeästikin. Esimerkiksi syntiselle naiselle ja naiselle Syykarin kaivolla.
Millähän mielellä nimim. TeuvoSuni lähti näitä asioita alkuun ajamaankaan? Millä mielellä hän istui kirkon penkissä?Tällä mielellä Teuvo Suni lähti totuutta julistamaan, 52 vuotiaana, kun ensin oli saanut opetusta 3 vuotta Kristuksen kutusumana opetuslapsena ja kun häneltä sai Hengen ja tehtävän:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ja tässä nyt olen jo 27 vuotta ollut vastaanottamassa sitä Saatanan "Rakkautta", ihmisten vihaa, joka aina kuuluu Jumalan valittujen kohtaloksi:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tämä viha aiheuttaa sen, että totuuteen ei kukaan enää usko, ja siksi tämä Jeesuksen todistus toteutuu erinomaisesti tälläkin keskustelupalstalla:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."
Minulle on annettu tehtäväksi tämän julistamisen tälle kansalle, tämän kansan kielellä.
Näin Pyhä Henki toimii kaikkien kansojen kohdalla, jos on saanut sieltä koulutettu omakseen, jonkun, joka ei ihmisiä pelkää ja on havaitu kelvolliseksi tällaiseen tehtävään.m12sörenyms kirjoitti:
Raamattu sanoo:
Millähän mielellä nimim. TeuvoSuni lähti näitä asioita alkuun ajamaankaan? Millä mielellä hän istui kirkon penkissä?Mutta kun sinä et ole noiden kahden naisen kaltainen, vaan tällainen:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."
Hartaanselän legioonalaisen aamulaulu:
"Joka aamu on valhe uus, niitä kylliksi riittää!"- Jotainpositiivistakin
Netissä räähkäily voi kuitenkin olla hänelle terapiaa.
Muuten hän saattaisi olla, jotain vielä pahempaa ilkeyttä tekemässä. Jotainpositiivistakin kirjoitti:
Netissä räähkäily voi kuitenkin olla hänelle terapiaa.
Muuten hän saattaisi olla, jotain vielä pahempaa ilkeyttä tekemässä.Terapiaahan se on, mutta tämä Saatanan terapian ainoa tarkoitus on saattaa ihminen lopulliseen tuhoon, josta hänellä kyllä tietämys on.
- Ihmettelijätär
Ettei totuus unohtuisi!
- Niinpäniinpäniinpä
Niinpä!
- DevoitiltaKysyn
Oletko löytänyt uusia todisteita piispan neljänteen pakomatkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790