Se oli sitä, kun apostoli Johannes tämän vuonna 90 kirjoitti:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
Saman Jumalan nimessä Musta Saatana palvelijoineen tappaa ja murhaa, ja saman Jumalan nimessä Valkoinen Saatana palvelijoineen avaa temppeliensä ja kirkkojensa ovet.
Lohduttaa ja siunaa surevia omaisia ja siunaa ja hautaa Mustan Saatanan uhrit.
Teuvo Suni: "Koko maailma on Pahan vallassa."
53
124
Vastaukset
Omituisen hiljainen ja kyvytön on kolmiojumala. Hyvyytensä kohdistunee pahan tuojaan paremmin kuin seuraajiinsa. Tämä tuki taas Pariisissa todistettua.
Vai olisiko niin, että jumalat elävät ja toimivat vain uskovien mielikuvituksessa? Tämä selittäisi sekä terroristien teot että uhrien suojattomuude.
Siinäpä pähkinä purtavaksi uskonharhaiselle kansanosalle.Sama pähkinä purtavaksi myös jumalaharhaiselle tykistöupseeri he-malle.
Olet mukana tässä samassa ketjussa, et ole ulkopuolinen tarkkailija, vaikka itse niin uskot.TeuvoSuni kirjoitti:
Sama pähkinä purtavaksi myös jumalaharhaiselle tykistöupseeri he-malle.
Olet mukana tässä samassa ketjussa, et ole ulkopuolinen tarkkailija, vaikka itse niin uskot.Lienen jo purrut tuon pähkinän rikki ja antanut se valmiiksi avattuna sinulle.
he-ma kirjoitti:
Lienen jo purrut tuon pähkinän rikki ja antanut se valmiiksi avattuna sinulle.
Totuuden pähkinää ei kukaan pysty rikki puremaan, se onnistuu vain Mustan Saatanan teoilla:
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden."
Ja tämä Jeesuksen ilmoitus: "Viholliset ovat oman talon väkeä", toteutuu tälläkin palstalla joka päivä.
Jumala eri ole sellainen, joka sinulle kelpaisi. Hän on antanut kaikille vapaan valinnan - sinullekin.
"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."- Huomattujoskus
"Viholliset ovat oman talon väkeä"
Olet tainnut olla kouvolan vapaakirkon jäsen kun tuon tosiasian olet huomannut. Huomattujoskus kirjoitti:
"Viholliset ovat oman talon väkeä"
Olet tainnut olla kouvolan vapaakirkon jäsen kun tuon tosiasian olet huomannut.Tämän vapauden jäsen olen ollut jo vuodesta 1985 lähtien, siis jo 30 vuotta.
Tämän saman vapauden julistaja, johon lähettäjäni Jeesus Kristus minut Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi lunasti:
"Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."
- Tottaseon
Pahalla on koko maailma vallassaan. Niin sanassa sanotaan. Ja tottahan sekin on.
Itse ymmärrän, että Jeesukselle on annettu kaikki valta niin taivaassa kuin maan päällä. Eli Jeesus on voideltu Kuninkaaksi, mutta Hänen valtakuntansa ei ole vielä tullut täydessä voimassaan maan päälle. Samoin kuin David voideltiin kuninkaaksi jo paimenena ollessaan, mutta hänen kuninkuutensa aika ei vielä siitä alkanut. Vasta kun edellinen kuningas Saul oli kukistettu. Alkoi Daavidin valtakausi.
Miten sinä Teuvo ymmärrät tämän Raamatun kohdan, kun Jeesus sanoo "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa maan päällä ja taivaassa.?- Mathetes
Ei, valta on Saatanalla, en malttanut olla sivullisena kommentoimatta.
Jeesuksen valta ei ole pakkovaltaa, vaan hän on antanut jokaiselle ihmiselle valinnan vapauden, kuten tuossa edellä jo tälle uskosta osattomalle tykistöupseerille vastasin:
"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Kysymyksesi liittyy tähän Jeesuksen kaste- ja lähetyskäskyyn:
"Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Jeesus käski laittaa miekat tuppeen, mutta kun Saatana sai Paavalin opeillaan omakseen, niin alkoi ihmisten tappaminen: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Siksi tämä Saatanan maailmaan tuon ns. "Kristinusko" on verinen usko, kun veran voimaan vedotaan tälläkin palstalla hyvin usein.
Jeesus käski: "opettakaa heitä noudattamaan mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."
Mutta Saatanan vaikutuksesta tämäkin kansaa uskoo, mitä Saatana käski Paavalin opettaa ja noudattaa.
Huomaatko sinä näiden eron?Mathetes kirjoitti:
Ei, valta on Saatanalla, en malttanut olla sivullisena kommentoimatta.
Kumpaan joukkoon sinä kuulut?
Ei kukaan ole Kristuksen totuuden edessä sivullinen, vaikka luulee olevansa.- Tottaseon
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesuksen valta ei ole pakkovaltaa, vaan hän on antanut jokaiselle ihmiselle valinnan vapauden, kuten tuossa edellä jo tälle uskosta osattomalle tykistöupseerille vastasin:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
"Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Jeesus käski laittaa miekat tuppeen, mutta kun Saatana sai Paavalin opeillaan omakseen, niin alkoi ihmisten tappaminen: "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Siksi tämä Saatanan maailmaan tuon ns. "Kristinusko" on verinen usko, kun veran voimaan vedotaan tälläkin palstalla hyvin usein.
Jeesus käski: "opettakaa heitä noudattamaan mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa."
Mutta Saatanan vaikutuksesta tämäkin kansaa uskoo, mitä Saatana käski Paavalin opettaa ja noudattaa.
Huomaatko sinä näiden eron?Kyllä ymmärrän. Vihollisen käskyjä ei pidä noudattaa. Pitää noudattaa vain Jeesuksen antamia käskyjä. Siinä on suuri ero.
Tottaseon kirjoitti:
Kyllä ymmärrän. Vihollisen käskyjä ei pidä noudattaa. Pitää noudattaa vain Jeesuksen antamia käskyjä. Siinä on suuri ero.
Se on itsellesi suureksi siunaukseksi, jos sinä uskot siihen totuuteen, jota Jeesus Kristus lähetti minut julistamaan.
Ymmärrätkö tämän merkityksen omassa elämässäsi:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Tämä Jeesuksen rukous puolestasi on Saatanalle sietämätöntä, ja siksi sen ote sinusta alkaa hellittää, kun se näkee Jeesuksen rukoilevan puolestasi.
Näin lähellä on pelastukseen johtava tie kaikkien näiden palstalla olevien elämässä. Se ei kuitenkaan näille Totuuden Hengen herjaajille enää avaudu, koska Jumala on heidät paaduttanut.
Ja siksi Saatana ottaa näistä kaikki tehot irti, totuutta herjatessaan. Sillä Saatanalla, jos kenellä on aihetta yllin kyllin kostaa Jumalalle, kun joutui taivaan kirkkaudesta syöstyksi tänne maan päälle.
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Musta Saatana on se, joka raivoaa, kuten viime yön tapahtumat osoittavat.
Mutta Valkoinen Saatana , Antikristus, on se suuri, kaikkia kansoja rakastava portto, joka Paavalin opein uskoo kaikkia ja rakastaa kaikkia.
Ja tekee kaikki rakkaudellaan onnellisiksi:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Minä uskon, että tältä onnellisuudelta Pyhä Henki sinut varjelee.- Mathetes
TeuvoSuni kirjoitti:
Kumpaan joukkoon sinä kuulut?
Ei kukaan ole Kristuksen totuuden edessä sivullinen, vaikka luulee olevansa.Kaikkea kysytkin, olen tietenkin Jeesuksen puolella, en ikinä tulisi mukaan saatanan oppeihisi. Ilman jeesuksen verenvuodatusta kenelläkään ei pelastusta olisi, luulisi sen Teuvo Sunikin tajuavan Raamatusta.
Mathetes kirjoitti:
Kaikkea kysytkin, olen tietenkin Jeesuksen puolella, en ikinä tulisi mukaan saatanan oppeihisi. Ilman jeesuksen verenvuodatusta kenelläkään ei pelastusta olisi, luulisi sen Teuvo Sunikin tajuavan Raamatusta.
Tietenkin ole Jeesuksen puolella hänen nimeensä ja vereensä vedoten, Mutta Saatanan vaikutuksesta herjaat hänen Totuuden Henkeä Saatanan hengeksi.
Siksi Jeesus kaltaisillesi sanoo tänäkin päivänä:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Kaltaisiasi Jumalan paaduttamia hän ei tule koskaan Saatanan synnin orjuudesta itselleen vapaaksi ostamaan, vaikka sinustakin on ennakkoon ostohinta vuodatettu:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."- Mikko.A
TeuvoSuni kirjoitti:
Huomaatko sinä näiden eron?Miksi tahalteen väärennät Pauluksen sanoja, että hän olisi tuonut väkivallan kristinuskoon?
Käsittämätöntä käytöstä sinulta, etkö yhtään pelkää, mitä tuosta seuraa sinulle?
Poistakaa keskuudestanne paha, eli vetäytykää erilleen pahoista. Ei hän neuvonut ketäänk ivittämään, kuten itsekkin ymmärrät, vaikka tahaltesi annat vääristettyä tietoa tästä.
Tule nyt tolkkuihisi viimein aikuinen ihminen - Tottaseon
Mikko.A kirjoitti:
Miksi tahalteen väärennät Pauluksen sanoja, että hän olisi tuonut väkivallan kristinuskoon?
Käsittämätöntä käytöstä sinulta, etkö yhtään pelkää, mitä tuosta seuraa sinulle?
Poistakaa keskuudestanne paha, eli vetäytykää erilleen pahoista. Ei hän neuvonut ketäänk ivittämään, kuten itsekkin ymmärrät, vaikka tahaltesi annat vääristettyä tietoa tästä.
Tule nyt tolkkuihisi viimein aikuinen ihminenPaavalihan antaa selvän teloituskäskyn "poistaa" pahat ihmiset. Eikä pelkästään neuvo ketään vetääntymään erilleen heistä, kuten valehtelet asiasta.
1. Kor. 5:2
Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
1. Kor. 5:13
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha." Mikko.A kirjoitti:
Miksi tahalteen väärennät Pauluksen sanoja, että hän olisi tuonut väkivallan kristinuskoon?
Tule nyt tolkkuihisi viimein aikuinen ihminenVäkivallan toi keisari Konstantinus, kun Saatana näytti hänelle taivaalla ristinmerkin, jonka turvin hänen maailman valloituksensa tulevat onnistumaan.
Ja mitä sinun rakkaaseen Paavaliisi tulee, niin tule käymään Savitaipaleella, niin minä teen sinulle puusta vaikka ristinmuotoisen lukutikun:
Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Tätä perinnettä sitten jatkoivat Rooman paavit. Eivätkä suomalaisetkaan ole jääneet tästä tappamisesta ulkopuolisiksi. Kun saat lukutikun, niin lue sitten maailman historiasta suomalaisten osuus 30-vuotisessa sodassa Ruotsin kuninkaan Kustaa Aadolfin johdolla:
"Soturien tummista riveistä kaikui virsi: "Jumala ompi linnamme." Kuningas pani kätensä ristiin miekankahvaan ja rukoili: "Jeesus, Jeesus, auta minua tänään taistelemaan pyhän nimesi kunniaksi."
"Suomalaiset hakkapeliitat eivät eronneet muusta ruotsalaisratsuväestä taistelutaktiikaltaan, vaan kaikki yksiköt toimivat samalla tavalla."
"Suomalaisten loputon into lyödä viholliset synnytti uuden sanan 'hakkapeliitta' ('hakkaa päälle' merkitsee 'lyö, iske, hakkaa kaikin voimin'),"
Sinulle on turha enää tätä toivoa:
"Tule nyt tolkkuihisi viimein aikuinen ihminen."Tottaseon kirjoitti:
Paavalihan antaa selvän teloituskäskyn "poistaa" pahat ihmiset. Eikä pelkästään neuvo ketään vetääntymään erilleen heistä, kuten valehtelet asiasta.
Ja te olette paisuneet pöyhkeiksi! Eikö teidän pikemminkin olisi pitänyt tulla murheellisiksi, että se, joka on tuommoisen teon tehnyt, poistettaisiin teidän keskuudestanne?
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."Totuuden tiellä kuljet. Sitä toivon, että pysyisit sillä silloinkin, kun sinua aletaan pilkata sunilaiseksi.
Muutamat entiset ystäväni eivät sitä kestäneet, vaikka ottivat totuuden ilolla vastaan. Heille kävi näin:
"Kalliolle pudonnut siemen tarkoittaa niitä, jotka sanan kuullessaan ottavat sen iloiten vastaan mutta uskovat vain hetken aikaa.
Heillä ei ole juurta, ja niin he koetukseen joutuessaan luopuvat."
Muista, että Jumala koettelee kaikkia ensin, ennen kuin antaa Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.- Mikko.A
Tottaseon kirjoitti:
Paavalihan antaa selvän teloituskäskyn "poistaa" pahat ihmiset. Eikä pelkästään neuvo ketään vetääntymään erilleen heistä, kuten valehtelet asiasta.
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."Roskaa.
Tiedät sen itsekkin Mikko.A kirjoitti:
Roskaa.
Tiedät sen itsekkinKyllä minäkin sen tiedä, että 75% Paavalin kirjoituksista saa huoleti luokitella roskapostiksi.
Mutta se on sinun järjeltäsi salattu.- Tottaseon
Mikko.A kirjoitti:
Roskaa.
Tiedät sen itsekkinTotuus on sinun mielestäsi roskaa.
Paavali toi väkivallan ja pahuuden kristinuskoon, koska Paavalissa asui paholaisen enkeli elämän loppuun asti.
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?
Montako kertaa tämä on toistettava?
Saul sai Jeesukselta sen kolmen vuoden koulutuksen, jonka opetuslapsetkin. Ja jonka minäkin olen saanut.
Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?
Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.
Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "
Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi.
"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.Saa-ta-na on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.
Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
"Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
"Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."
Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:
"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."
•Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.
Jota ilman hän oli vielä - 23 vuoden kuluttua siitä, kun Kristus Saulille ilmestyi - ja edelleen tätä voimaa odotti:
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.
Olen kolme kertaa pyytänyt Herralta, että pääsisin siitä.
Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
JatkuuJatkuu
Ei päästänyt Herra häntä Saatanan kurituksesta ja tuo valheen henki seuralaisenaan Paavali meni myös kuolemaan.
Mutta tästä miehestä, Saulista, hän kerskui:
"Tunnen erään Kristuksen oman, joka neljätoista vuotta sitten temmattiin kolmanteen taivaaseen. Oliko hän silloin ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
Ja tästä miehestä tiedän, että hänet temmattiin paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ihminen ei voi eikä saa lausua.
Oliko hän ruumiissaan vai poissa siitä, en tiedä, sen tietää Jumala.
Tästä miehestä minä kerskailen, itsestäni en, paitsi heikkoudestani."- Mikko.A
Tottaseon kirjoitti:
Totuus on sinun mielestäsi roskaa.
Paavali toi väkivallan ja pahuuden kristinuskoon, koska Paavalissa asui paholaisen enkeli elämän loppuun asti.
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Miten voitte olla noin hukassa, minä ihmettelen?
Oletteko tosissane?
Lopettakaa tuollaiset höpinät. Mikko.A kirjoitti:
Miten voitte olla noin hukassa, minä ihmettelen?
Oletteko tosissane?
Lopettakaa tuollaiset höpinät.Sinähän olet jo yhtä hyvä, kuin Betelin pappi Amasja, joka poltti päreensä profeetta Aamoksen sanoista:
"Betelin pappi Amasja lähetti Jerobeamille, Israelin kuninkaalle, sanan: "Aamos lietsoo israelilaisten keskuudessa kapinaa sinua vastaan. Maa ei kestä hänen puheitaan.
Hän on jopa sanonut, että Jerobeam kuolee miekkaan ja Israelin kansa viedään pakkosiirtolaisuuteen, pois omasta maastaan."
Aamokselle Amasja sanoi: "Näkijä, mene tiehesi ja palaa Juudaan! Profetoi siellä ja hanki leipäsi siellä!
Betelissä et enää profetoi. Tämä on kuninkaan pyhäkkö ja valtakunnan temppeli!"
Onko tämä Raamattu-palsta sinulle totisen parannuksen totisen parannuksen pyhäkkö?- 2005astiseurannut
Tottaseon kirjoitti:
Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."Paavali ei puhu mistään teloituskäskystä.
"Poistaa paha seurakunnan keskuudesta" tarkoittaa sitä, että tälle poistetulle ei suoda osallisuutta leivän murtamiseen ja rukoukseen Jeesuksessa. Mistään tappamisesta tai teloittamisesta ei puhuta eikä sellaista tarkoiteta. Sanotaanhan jo käskyissä "älä tapa". - Olehupsimatta
2005astiseurannut kirjoitti:
Paavali ei puhu mistään teloituskäskystä.
"Poistaa paha seurakunnan keskuudesta" tarkoittaa sitä, että tälle poistetulle ei suoda osallisuutta leivän murtamiseen ja rukoukseen Jeesuksessa. Mistään tappamisesta tai teloittamisesta ei puhuta eikä sellaista tarkoiteta. Sanotaanhan jo käskyissä "älä tapa".Milloinkas uskovaiset on noudattaneet edes viidettä käskyä? Aina olleet kiivaimpia tappajia.
- Mikko.A
Olehupsimatta kirjoitti:
Milloinkas uskovaiset on noudattaneet edes viidettä käskyä? Aina olleet kiivaimpia tappajia.
Herramme neuvoo selvästi kääntämään toisenkin posken jos joku lyö, mutta kaikki jotka sanovat uskovansa häneen, eivät todellisuudessa seuraa häntä.
- Mikko.A
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinähän olet jo yhtä hyvä, kuin Betelin pappi Amasja, joka poltti päreensä profeetta Aamoksen sanoista:
"Betelin pappi Amasja lähetti Jerobeamille, Israelin kuninkaalle, sanan: "Aamos lietsoo israelilaisten keskuudessa kapinaa sinua vastaan. Maa ei kestä hänen puheitaan.
Hän on jopa sanonut, että Jerobeam kuolee miekkaan ja Israelin kansa viedään pakkosiirtolaisuuteen, pois omasta maastaan."
Aamokselle Amasja sanoi: "Näkijä, mene tiehesi ja palaa Juudaan! Profetoi siellä ja hanki leipäsi siellä!
Betelissä et enää profetoi. Tämä on kuninkaan pyhäkkö ja valtakunnan temppeli!"
Onko tämä Raamattu-palsta sinulle totisen parannuksen totisen parannuksen pyhäkkö?Raamatun kirjojen tulisi kannustaa ihmistä parannukseen.
- Tottaseon
Tottaseon kirjoitti:
Totuus on sinun mielestäsi roskaa.
7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Lisäys: Paavali otti saamansa Saatanan enkelihengen vaikutuksesta myös valheen "käsivarrekseen" puolustaessaan oppejaan:
Saatanan enkelin saaminen:
Valehtelun hyväksyntä:
"Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?"
Paavali ei pidä valhetta syntinä!!!!
Nyt pitäisi jokaisen totuutta etsivän hälytyskellojen soida! - 2005astiseurannut
Tottaseon kirjoitti:
Lisäys: Paavali otti saamansa Saatanan enkelihengen vaikutuksesta myös valheen "käsivarrekseen" puolustaessaan oppejaan:
Saatanan enkelin saaminen:
Valehtelun hyväksyntä:
"Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?"
Paavali ei pidä valhetta syntinä!!!!
Nyt pitäisi jokaisen totuutta etsivän hälytyskellojen soida!.
Ei Paavali mitään valhetta hyväksy. Hänhän esittää retorisen kysymyksen. Samoin Paavali kirjoittaa roomalaisillekin ja vastaa kysymykseen itse:
Room. 6:1,2
Mitä me tähän sanomme? Onko meidän jatkuvasti tehtävä syntiä, jotta armo tulisi yhä suuremmaksi?
Ei tietenkään. Kun kerran olemme kuolleet pois synnistä, kuinka voisimme edelleen elää siinä?
Ihminen on syntinen ja tekee syntiä. Jumala tuomitsee synnin. Ei siis luotu voi luojaansa syyttää tuomiosta. Ei voi saviastia syyttää valajaansa: miksi minusta tällaisen teit?
Synnin palkka on kuolema. Mutta vanhurskauden palkka on iänkaikkinen elämä, jonka Jumala on meille valmistanut ja lahjoittanut Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta. 2005astiseurannut kirjoitti:
Paavali ei puhu mistään teloituskäskystä.
"Poistaa paha seurakunnan keskuudesta" tarkoittaa sitä, että tälle poistetulle ei suoda osallisuutta leivän murtamiseen ja rukoukseen Jeesuksessa. Mistään tappamisesta tai teloittamisesta ei puhuta eikä sellaista tarkoiteta. Sanotaanhan jo käskyissä "älä tapa".Kun on Saatana koko elämänsä seurannut, ei taatusti näe niitä Saatanan tekoja, joita se on alusta asti Jumalan ja Jeesuksen nimessä tehnyt.
Näihin nimiin turvaten sinäkin olet jo 10 vuotta Totuuden Henkeä herjannut.Mikko.A kirjoitti:
Raamatun kirjojen tulisi kannustaa ihmistä parannukseen.
Ethän sinäkään ole Raamatun kirjoituksista Jeesukselta Kristukselta Henkeä saanut, vaan Saatanan vaikutuksesta sorruit sen totiseen parannukseen. Saatanan enkelin ohjailtavaksi kuten Paavalisikin:
Totinen parannus:
Älköön kukaan eksykö tälle Mikko Ainasojan totisen parannuksen tielle.
Tämän viimeisen palstauudistuksen aikoihin tänne ilmestyi omalla nimellään mies, joka heti alkuun herjasi Totuuden Hengen eksytyksen hengeksi, koska en ollut tehnyt hänen uskonsa mukaista totista parannusta.
Se on Saatanan kehittelemä parannus, vastakohtana Jeesuksen kehotuksesta kilvoitella sisään ahtaasta portista.
Se saa alkunsa sellaisen ihmisen omasta lihasta, joka ei jaksa odottaa Kristuksen ilmestymistä vaan alkaa itse parannella itseään, ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova. Silloin Saatana aukaisee hänelle Raamatun, josta lukee:
"Eräs mies tuli kysymään Jeesukselta: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."
"Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
"Kaikkia niitä olen noudattanut", sanoi nuorukainen, "mitä vielä puuttuu?"
Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."
Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille. Ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova, antaa vielä kastattaa itsensä Saatanan kasteella, jota uskovien kasteena markkinoidaan.
Niin totiseksi se parannus todella naaman veti, kun siivottuun sisimpään ei tullutkaan Pyhää eli Totuuden Henkeä, vaan vanhan tutun Saatanan valheen ja vääryyden hengen lisäksi seitsemän vielä pahempaa henkeä.
Koska hänelle kävi näin:
"Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.
Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.
Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.
Samoin käy tämän pahan sukupolven."
Nuo seitsemän vielä pahempaa henkeä ovat: ylpeys, ahneus, kateus, vihamielisyys, hekumallisuus, mässäily ja hengen velttous.
Eikä tämä mies enää tässä vaiheessa pystynyt ymmärtämään tätäkään Jeesuksen varoitusta:
"Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Ja niin ilmestyi kateuden hengessä palstalle tämäkin aloitus:
mikko.ainasoja
26.3.2015 07:56
On häpeällistä tulla tälle pasltalle, jossa tämä Teuvovillitys on meneillään.
Lopettakaa tuo lapsellisuus.- Soppiituotaeppäillä
"Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille."
Onko tästä asiasta minkäänlaista näyttöä? Kuka hyvänsähän voi tällaisella palstalla retostella mitä vaan. Soppiituotaeppäillä kirjoitti:
"Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille."
Onko tästä asiasta minkäänlaista näyttöä? Kuka hyvänsähän voi tällaisella palstalla retostella mitä vaan.Hän itse on sillä retostellut ja väittänyt asuvansa niukasti kalustetussa yksiössä. Jopa senkin on julkistanut, että pystyy Paavalin opeilla elämään ilman vaimoa, vaikka vaimokin on:
"Sanon teille, veljet: aika on käymässä vähiin. Siksi niidenkin, joilla on vaimo, on nyt elettävä kuin heillä ei vaimoa olisikaan,"
Etkö sinäkään huomaa, ettei hänen henkensä ole Kristukselta vaan Saatanalta?- totuusontämää
Miljonääri joka laittoi kodistaan saamansa rahat korkeakorkoiselle tilille, ei latiakaan köyhille. Silti hän mollaa upporikkaita piispoja, pata kattilaa soimaa musta kylki kummallakin.
- Totuusontämää
totuusontämää kirjoitti:
Miljonääri joka laittoi kodistaan saamansa rahat korkeakorkoiselle tilille, ei latiakaan köyhille. Silti hän mollaa upporikkaita piispoja, pata kattilaa soimaa musta kylki kummallakin.
Tuo em miljonääri on Teuvo, ei Mikko A
Totuusontämää kirjoitti:
Tuo em miljonääri on Teuvo, ei Mikko A
Saatanan valheet ovat sen uskollisille palvelijoille ihanaa totuutta.
- Näkökulmaa1
TeuvoSuni kirjoitti:
Huomaatko sinä näiden eron?"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ei tuossa kehoitettu ketään tappamaan,vaan poistamaan paha keskuudestaan.
Kumpa seurakunnissakin niin toimittaisiin,mutta tehdäänkin päinvastoin.
Mitä pahempi,häijympi kierompi ihminen on niin sen näkeekin johtopaikoilla.
Poistakaa paha keskuudestanne on hyvä neuvo kaikille,niin uskoville kuin uskottomillekin. Näkökulmaa1 kirjoitti:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ei tuossa kehoitettu ketään tappamaan,vaan poistamaan paha keskuudestaan.
Kumpa seurakunnissakin niin toimittaisiin,mutta tehdäänkin päinvastoin.
Mitä pahempi,häijympi kierompi ihminen on niin sen näkeekin johtopaikoilla.
Poistakaa paha keskuudestanne on hyvä neuvo kaikille,niin uskoville kuin uskottomillekin.Kaikkein paras näkökulma on tämä:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Uusin Saatanan lahko tällä alueella on Sadonkorjaajat.
Senkin on Saatana perustanut herjatakseen tuota Jeesuksen ilmoitusta.Mikko.A kirjoitti:
Herramme neuvoo selvästi kääntämään toisenkin posken jos joku lyö, mutta kaikki jotka sanovat uskovansa häneen, eivät todellisuudessa seuraa häntä.
Eipä taida sinulla enää olla edes sitä toista poskea, sillä niin poskettomia ovat tarinasi, joita Saatana on sinulle syöttänyt.
Nauti kaikessa rauhassa onnestasi, kuten asiaan kuuluu:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
Saatana on omasta onnellisuudestaan poistanut Jumalan tuomion - kuten asiaan kuuluu.
Minua on jo Ruukin seurakunnan ajoista, vuodesta 1989 lähtien syytetty Paholaisen palvelijaksi:
"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"
Tähän perustuen Jumala varmaankin nukkuu ainakin 1000 vuotista unta, ja siksi vain Saatana puhuu.
Jumala ei varmasti nuku. Kyllä minä Paavalin harhan mukaan olen ylpeillyt Jumalasta varmasti Paavalia monin verroin enemmän, kun useita kertoja olen kertonut elämästäni kaikki Jumalan ilmestykset ja puhuttelut.
Enkä silti ole saanut Saatanan enkeliä itseäni kurittamaan, vaikka minun väitetään olevan suuri valehtelija ja vääristelijä.
Millä nämä Saatanan "kappalaiset" ovat pystyneet selittämään itselleen tämän ihmeen?- Mikko.A
Et kai tosissaan ajattele, että jos Pauluksen kirjeet poistetaisiin Raamatusta, ja korvattaisiin sinun vihapostillasi, että Raamatusta tulisi parempi kirja?
Paulus oli hyvä kristitty, oman ymmärryksensä ja parhaan tietämyksensä mukaan hän vaelsi ja pyrki toimimaan Jumalan mileisellä tavalla
Minusta tällainen on reilu arvio hänestä - Tottaseon
Rehellisesti ja oikein olet kertonut omasta elämästäsi ja Jumalan teoista.
Jumala sinua siunaa ja antaa rauhallisen yöunen, vaikka pilkkaajat ja rienaajat ovat herkeämättä kimpussasi tällä palstalla. Mutta heidän hankkeensa raukeavat tyhjiin. Jumala on kanssasi. Jumala on sinun kilpesi ja suojasi. - Tottaseon
Tottaseon kirjoitti:
Rehellisesti ja oikein olet kertonut omasta elämästäsi ja Jumalan teoista.
Jumala sinua siunaa ja antaa rauhallisen yöunen, vaikka pilkkaajat ja rienaajat ovat herkeämättä kimpussasi tällä palstalla. Mutta heidän hankkeensa raukeavat tyhjiin. Jumala on kanssasi. Jumala on sinun kilpesi ja suojasi.Viestini oli tarkoitettu sinulle Teuvo.
Ei tuolle herhiläiselle, joka käyttää nimimerkkiä Mikko.A Mikko.A kirjoitti:
Et kai tosissaan ajattele, että jos Pauluksen kirjeet poistetaisiin Raamatusta, ja korvattaisiin sinun vihapostillasi, että Raamatusta tulisi parempi kirja?
Paulus oli hyvä kristitty, oman ymmärryksensä ja parhaan tietämyksensä mukaan hän vaelsi ja pyrki toimimaan Jumalan mileisellä tavalla
Minusta tällainen on reilu arvio hänestäEn ole mitään kirjoituksia Raamatusta poistattamassa, enkä edes tältä palstalta kaltaistesi Jumalan paaduttamien herjoja.
Sillä minulle tämäkin Jeesuksen ilmoitus on täysin selvä, toisin kuin sinulle ja eksyttäjällesi Paavalille:
"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.
Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?
Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."
Miksi sinullekin tämä apostoli Johanneksen ilmoitus on valhetta:
"Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja."
Siksi, koska tämä Saatanan Paavalille opettama rakkauslaulu uskoo kaiken:
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.
Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.
Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."
Tärkein tästä puuttuu: TOTUUS. Jota sinäkin vihaat ja kiroat, kuten rakas Pauluksesi on käskenyt:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
Tuskin huomaat, ettei Paavali puhu mitään Jeesuksen Kristuksen evankeliumista, vaan hänen ja hänen opetuslastensa julistamasta Saatanan evankeliumista.
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."Tottaseon kirjoitti:
Viestini oli tarkoitettu sinulle Teuvo.
Ei tuolle herhiläiselle, joka käyttää nimimerkkiä Mikko.ATotta sekin on, mitä yöuniin tulee : 8 tuntia on liian vähän, mutta 10 tuntia on sopiva määrä.
Sinäkin alat vähitellen tuntea nahoissasi, mistä ihmisten viha totuutta kohtaan on alkunsa saanut.
- repale
suni on eilan poika trveiset noi sanott mervise erkki
Siinä on erittäin suuri ongelma sinulle, jota et järjelläsi enää pysty ymmärtämään:
Yksikään Ellenin poika ei Teuvoa veljekseen tunnusta, koska Ellen ei koskaan julistanut tätäkään totuutta:
Varokaa adventisteja, sillä he ovat Saatanan porttoseurakuntien listalla aakkosjärjestyksessä ensimmäisenä:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
jne.............
- TammelanTuomas
Kun olen jonkin aikaa tätä palstaa seurannut, olen tullut siihen tulokseen, ettei Raamattu voi olla totta.
Ei maailma vielä vuonna 90 ollut suinkaan Pahan vallassa, kun palstan saatanaksi tunnistettu Teuvo syntyi vasta 1847 vuotta myöhemmin, ja vasta 10 vuotta sitten tuli tänne ihmisiä eksyttämään.Pyydän sinua kysymään tätä asiaa näiltä palstan vakioherjaajilta:
Anselmi Toiwiaiselta os. Toiviainen
Antero Onninpoika
2005astiseurannut
Pitkään palstalla
Jeesuksen oma
TMarko
Mikko.A os. Ainasoja
Devoit ja hänen legioonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790