Mitähän maksaa auton hinaus renkaanvaihtoon?

fjufgvfjbn

Keskimäärin? Piti lauantaina vaihtaa mut ehti yöllä tulemaan niin paljon ettei enää mahdollista.

19

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksitallissa

      200-300€ hihaveto...

    • ootko_harkinnu

      Tulee varmaan halvemmaksi ostaa lapio ja lapioida ne lumet vittuun ja sitten vaihtaa renkaat??

      • Lumankaatopaikka

        Itse määrittelisin ylimäärälumille paremman sijoituskohteen. Seksuaalipalvelut huononevat ratkaisevasti ehdotetulla sijoitusratkaisulla. Paitsi jos kiinnostus on Teron tai Pasin B-rapussa, V-sijoituksella ei ole merkitystä.


    • helppoelämä83

      Olen monta kertaa kuullut että se on kauhean näppärää kun renkaat on säilytyksessä liikkeessä. Rohkenen olla eri mieltä. Mukava itse vaihtaa omassa pihassa, miksi sitä autoa mihinkään tarvii hinailla? Vaihtaa renkaat alle ja täts it.

    • fgdgdgdfgf

      Aikoinaan myös keskellä pihaa renkaan vaihto kun talliin ei sohjossa enään päässyt jossa sitten pelit ja vehkeet.
      Pitää olla sitten hallitunkki ja levynpala tai jos mahtuu 5 tuuman lankunpätkä jollei nyt sitten asfalttia alla mikä hyvä.

    • Muistoja

      Vois olla edullisempaa odotella muutama päivä kun lumet vielä sulaa ja tehdä renkaanvaihto sitten. Satasillahan löytyy jo auto vuokralle muutamaksi päiväksi.
      Itse ajelin vielä 70-luvulla jopa talvella kesärenkailla ennen kuin talvirengaspakko tuli voimaan 1.12.1977 ... Tosin hangessa käytiinkin sitten kerran talveen ;-)

      • Varmaankin näin, mutta täällä Hyvinkäällä voi selvitä hinauksesta 150 eurollakin, jos tuntee alan toimijoita!


    • Mitä-turhia

      eikös aina joku lehdissä nassuta, että miksi ajetaan paljaalla asfaltilla nastarenkain? Renkaanvaihto tehty heidän mielestään liian aikaisin.
      Missähän ne nassuttajat nyt ovat?

      • Aina on toki hyvä varautua kaikkeen, mutta jos emme turhaan kuluttaisi teidemme pintoja ennen aiksisin nastatenkain, jäisi enemmän yhteistä rahaa esmes pahoinvoivien nuortemm tukemiseen.


    • 35462

      100-20000e riippuen etäisyydestä

    • Korppusirkkeli

      Kai sen yhden matkan voi ajaa vähän hitaamminkin? Ei minulla ainakaan ollut eilen suurempia vaikeuksia kesärenkailla, mutta välimatkaa piti tietysti jättää ja varoa pysähtymästä ylämäkeen.

    • Enhinais

      Olisitko itte ohjaamassa siellä hinattavassa autossasi ? Aika jännät paikat viidenkympin nopeudessakin liukkaalla, kun vaikka neljän --viiden meeetrin naru välissä.

    • hahahee

      Hinausauto ottaa auton lavalle, ei vedä "viiden" metrin narulla.

      • narulla

        Onko se hinaamista jos on jotain lavalla?


    • talviyllättääaina

      No, jos ne renkaat kotona, miksi pitää mihinkään hinata? Jos taas ei, osaava kuljettaja ajaa vielä tässä kelissä lyhyet matkat kesärenkailla. Jos taas renkaat pitkien matkojen päässä, tulee ehkä halvemmaksi tuoda renkaat auton luo kuin päinvastoin. Sitä paitsi, jos ennusteeseen on uskominen, lumi sulaa vielä pois tällä viikolla.

    • hyvää.herjaa

      Näin on. Aloittaja vinoilee kädettömille kuskeille. Kesärenkaat, lunta tuli, PELOTTAA.

    • 3plus8

      Kutsu tiepalvelu vaihtamaan renkaat. Vaikka Autoliiton.

    • renkaas

      Ei jumalauta,onko näin uusavuttomia!!!!

    • pöhlö

      ""Hinausauto ottaa auton lavalle, ei vedä "viiden" metrin narulla ""
      Jos on Hinausauto , niin se HINAA. Joku kuljetus, tai lava, tai nosturiauto, niin se voi kuljettaa. Jos kuljetetaan lavalla, ei silloin hinata . Eikä se ole hinausauto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4147
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3124
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2907
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2573
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2550
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      230
      2219
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2076
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2027
    Aihe