En ole itämaan-tietäjä enkä muukaan ennustaja mutta olen pitkään seurannut tätä hevostelua, tällä palstalla, - taksikuskien ajatuksista vs. kommentoijat jotka ei tiedä selvästikään alasta - ei sitten mitään.
Tällaista trollailua harrastaa mm. monet joilla ei ole muuta tekemistä. He voivat olla Naisiakin. He voivat olla 15 - x -vuotiaita, älykkäitä, koulutettuja, kauniita tai sitten ei.
Meidän ammattilaisten tulisi pystyä vaan naurahtamaan kuin lampaat koska niinhän teemme töissä ollessammekin..
Itse lueskelen, kommentoin ja jopa provosoidun joistain kirjoituksista joten totesin että antaa mennä oman hölmöyden piikkiin jos "v..harmittaa".
Turku-trollaajasta..
7
50
Vastaukset
- jepjepj
Meitä ammattilaisia varten on taksifoorum.com. Siellä ei tarvitse välittää näistä turkulaisista.
- TaannoinSuljettu
Onx taas? Myöskin se toinen osio?
- ononjaon
TaannoinSuljettu kirjoitti:
Onx taas? Myöskin se toinen osio?
kyllä. Huomaa loppuun com
- TulevaUberKuskisi
Mahtavaa nähdä tälläistä pureskeltua ja kirkasta ajatuksenjuoksua täällä palstalla. Itsekkin tulevana Uber-ammattilaisena tuen aloittajaa.
- älkäävälittäkönuijista
Tämä nimimerkki kuuluu samaan kastiin ja on ilmeisesti turkulaisen nollan uusin älykäs nimimerkki. Jatkuvaa trollausta. Ammattilaiset, meidän sivusto on taksifoorumi.com. Ei tarvitse lukea näitä provoja. Siispä sinne.
- HäivyTaiKuolet
älkäävälittäkönuijista kirjoitti:
Tämä nimimerkki kuuluu samaan kastiin ja on ilmeisesti turkulaisen nollan uusin älykäs nimimerkki. Jatkuvaa trollausta. Ammattilaiset, meidän sivusto on taksifoorumi.com. Ei tarvitse lukea näitä provoja. Siispä sinne.
Nimenomaan. Siellä voi puhua rehellisesti palkasta jne. Ei tartte pelätä että sivullet sais tietää totuuden alasta ja sen työllisyystilanteesta jne...
- hsklala
HäivyTaiKuolet kirjoitti:
Nimenomaan. Siellä voi puhua rehellisesti palkasta jne. Ei tartte pelätä että sivullet sais tietää totuuden alasta ja sen työllisyystilanteesta jne...
Juuri tämän nimimerkin takia. Olet siis yhä vapaana. Ihme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1362390Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451875- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752