Mikäli ymmärrämme Jumalan tahdon, me ymmärrämme, että löimme laimin evankelioimisen lähi-idän alueella.
Nyt Jumala antaa meille suomalaisille kristityille uuden mahdollisuuden lähettämällä suuren joukon noita ihmisiä meidän luoksemme, jotta meidän olisi helpompi kertoa heille evankeliumin ilosanoma.
Pitää huomata, että he kaikki ovat hyvin pettyneitä islamiin tällä hetkellä, sillä juuri islam ajoi heidät pois kodeistaan.
Rukoillaan heidän puolestaan ja rukoillaan heitä erityisesti kristittyjen rakkaiksi ystäviksi, jotta saamme tilaisuuksia kertoa heille Jeesuksen rakkaudesta.
Miksi maahanmuuttajat tulevat?
31
109
Vastaukset
- rukousvoipaljon
Rukoillaan.
- Danieeli
Nyt on tuhannen taalan paikka.
- Viljonkintavannut
"...Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?.."
Luuk. 6:46." Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon? 47. Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on. 48. Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu. 49. Mutta joka kuulee eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri.".."
1.Kor.3:11.".. Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus..."
Mitähän on "evankeliumi"? Mitähän on "evankeloiminen" ? Onko se "käännyttämistä" ? Eipä taida olla? Onko se "hyvän sanoman " julistamista, siitä että synnit saa anteeksi ? Sitäkin se taitaa olla.. Mitä "evankeloiminen" on käytännössä ?Pelkkää puhumistako ja traktaatien jakoa itsekkäällä kääntymättömällä mielen laadulla ? Sitä se ei taida olla?
Room.13: 8. "Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. 9. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". 10. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. 11. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. 12. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin. 13. Vaeltakaamme säädyllisesti, niinkuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa, 14. vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät..."
Jaak.2: 8. "..Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette; 9. mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia. 10. Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin. 11. Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja. 12. Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva. 13. Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi. 14. Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa? 15. Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla 16. ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on? 17. Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut..." - jaa.niinkö.aloittajalla
Turhaa parranpärinää ja yhtälöimistä, että kun ja koska, sekä siksi.
Maahanmuttajat ja pakolaiset, hieman kaksi eri asiaa, se ensin.
Jos puhutaan pakolaisista, kyse on sodasta, josta on paettu.
Mihin on paettu, on taas oma lukunsa, eikä siinä ole mitään selittelyjen makua.
Myös ajatus aloituksessa, että on lyöty laimin "Jumalan tahdon" ilmaisussa tämä evankeliointi, niin tavallaan voisi tuumata, että "hyvä" ettette hapattaneet muotomenoiseen kristillisyyteen noita ihmisiä.
Sillä ei teillä ole Jumalantahdon sanomassa mitään, "Jumalan tahtoa" olemassakaan, koska ette edes itse sitä toteuta.
Siis yhtä farisealaista porukkaa, kuin aikoinaan perinnäissääntöoppeineen juutalaiset kiivailemassa oman sanomansa päämääristä.
Sory nyt vain, mutta näin on.
Jos nyt ensin itse opettelette käsittämään Jumalan tahdon, siten opitte ymmärtämään Jumalan valtakunnan, sekä syyn, miksi Jeesus tuli sovitusuhriksi, täksi sijais- uhriksi, alkaa se Jumalan tahto ilmaisussa olemaan ...... syy Jumalan tahto. esissä.
Ensin, mikä on Jumalan tahto? Minkä mukaan ihminen on tuomiolla, koska monihan sanoo tuntevansa Herran, muttei Hän tunne.
Mikä puuttuu sydämestä ... Uudessaliitossa, että Uusi Aadam, olisi siinä keskipisteessä??
Mielestäni muotojumalisuus, sen hedelmät, hyvän ja pahantiedon puusta on hyvänmakuisina vaihetuspöydällänne, mitä tarjoilette toinen toisellenne ja kiristelette hampaitanne, jos mainitaan teille Jumalan tahto.
Te ette halua mennä "ahtaastaportista" ettekä halua, että toisetkaan siitä menee sisälle. Teidän porttienne sisäpuolella elää hapate ja senmukainen perinnäaissääntökokoelma, jossa elätte. - salainensuunnitelma
Maahanmuuttajat tulevat, koska he ovat paremman elintason perässä. Heidän tuloaan tukevat ja rahoittavat maailman rikkaimmat pankkiirit ym. tahot, jotka toimivat kulissien takana. Tarkoituksena on tuhota kansallinen identiteetti EU-valtioissa sekä saattaa maat yhä syvempää velkaorjuuteen.
- t0tuusvapauttaa
Aaamen.
- JärjestettyJuttu.Kuritus
Maahanmuuttajat ovat saaneet käskyn lähteä maailmaavaltaamaan islaminuskonnolle, heidän opetuksessaan on että joku 'mahdi' jota he odottavat kuten messiastaan, ei voisi tulla ennen kuin maailma on alistettu islamille. Tässä taustalla piilevä totuus, he tulevat marttyyriuden hengessä!Miekkalähetys...miksiköhän vladput on ruvennut käyttämään "allah"sanaa puhuessaan jumalasta?
Maahanmuuttajia on ollut aina. Suomestakin on lähdetty Australiaan ja Yhdysvaltoihin, Kanadaan, Espanjaan suurin joukoin ja muita eurooppalaisia siinä mukana.
Jotain parempaa etsimään. Ottakaa jo järki käteen, vaikka sitä ei ole näkynyt koskaan olleenkaan.- salainensuunnitelma
Suomesta on lähtenyt maahanmuuttajia eri maihin tekemään töitä eikä makoilemaan veronmaksajien rahoilla. Suomalaisilla maahanmuuttajilla on myös mukanaan passi, jonka avulla voi todistaa henkilöllisyyden. Suomalaiset maahanmuuttajat eivät myöskään mene uuteen maahan tappelemaan eikä paikallisia naisia raiskaamaan. He ovat lainkuuliaisia ihmisiä, jotka ovat hyödyksi uudelle kotimaalleen.
Ei paljon järkeä tarvitse, että ymmärtää eron... salainensuunnitelma kirjoitti:
Suomesta on lähtenyt maahanmuuttajia eri maihin tekemään töitä eikä makoilemaan veronmaksajien rahoilla. Suomalaisilla maahanmuuttajilla on myös mukanaan passi, jonka avulla voi todistaa henkilöllisyyden. Suomalaiset maahanmuuttajat eivät myöskään mene uuteen maahan tappelemaan eikä paikallisia naisia raiskaamaan. He ovat lainkuuliaisia ihmisiä, jotka ovat hyödyksi uudelle kotimaalleen.
Ei paljon järkeä tarvitse, että ymmärtää eron...No Suomeen on tullut väkeä ja pakolaisiakin jo kymmeniä vuosia eri suunnilta. Aikoinaan hierojani oli Irakista. Nyt eräs musta mies ajoi taksia, mutta hänet jouduttiin irtisanomaan, koska suomalaiset eivät hänen kyytiinsä tulleet.
Espanjan väki kannatti pakolaisten tuloa syksyllä, koska kokevat sen olevan hyväksi taloudelle. Heillähän siitä on paljon kokemusta. Toisaalta muutama suomalainen on tehnyt Espanjassa jopa murhia: "lainkuuliaisia ihmisiä". Ota järki käteen, jos sinulla sellainen on.JärjestettyJuttu.Kuritus kirjoitti:
Maahanmuuttajat ovat saaneet käskyn lähteä maailmaavaltaamaan islaminuskonnolle, heidän opetuksessaan on että joku 'mahdi' jota he odottavat kuten messiastaan, ei voisi tulla ennen kuin maailma on alistettu islamille. Tässä taustalla piilevä totuus, he tulevat marttyyriuden hengessä!Miekkalähetys...miksiköhän vladput on ruvennut käyttämään "allah"sanaa puhuessaan jumalasta?
Mahdi on lähinnä shiialainen juttu, ja shiiat ovat selvässä vähemmistössä mamujen joukossa. Tämä tosiasia ei tietenkään fanaatikkoa häiritse, mutta muita voi häiritäkin.
- hieman.totuutta
salainensuunnitelma kirjoitti:
Ei paljon järkeä tarvitse, että ymmärtää eron...Niin, suomalaiset raiskaa kotimaassaan omia. Ei tarvii lähteä muualle.
Toisaalta, hieman sota-aikoina "kilteistä perheenisistä tulee" aika ikävä riesa vihollis- puolen naisille ja pikkutytöille, jos vain historiaa tunnette. Siis nää kiltit perheenisät meilläkin.
- Kaunis.maailma
Itseasiassa tämä yhtäkkinen islamin joukkorynnistys on antikristillinen jihad.
Kuten olemme huomanneet, ensinnäkin mainitut matut eivät ainakaan valloittamaan pyrkiviä kansoja ole pätkääkään kunnioittaneet, raiskaavat jopa lapsia, kohtelevat meitä kuin poltettavaa roskaa.
Toisekseen, taustalta löytyy tarkoituksellinen länsimaailman sekoittamisen tarkoitus. Länsimaat ovat edustaneet kristinuskoa, kyseessä on siis ateistinen, itseasiassa antikristillinen, luciferistinen hyökkäys kristinuskoa ja kristittyjä vastaan.
Kannattaa katsella tapahtumia ja nähdä kaikki ihmiset ja kunkin toiminta juuri näiden "silmälasien" läpi. Luciferistinen länsimaailma, Peto-valtio USA:n, sekä merestä nousevan pedon, NATO:n johdolla ja taustavaikuttajana, mm. hankkii sotaa kristinuskoista, ortodoksista Venäjää vastaan.
Myös EU on eräänlainen Baabelin torni, jonka tarkoitus on hävittää historialliset kulttuurit, euroopan kansallisvaltiot. Juuri EU ajaa monia, ateistisia, luciferistisia ja Raamatun vastaisia asioita, kuten ihmisten joukkomurhaaminen erilaisia tekosyitä käyttäen. Näitä ovat mm. abortit ja eutanasia, taatusti "humanistisesti" perusteltuja ja joita vain umpisokeat voivat kannattaa. Kun selitykset karsitaan, jää vain tosiasia: joukkomurhat. Ihmisuhrit Saatanalle.
USA-EU / eurokommunismi / ateismi / luciferismi on humanismin (= "ihmisyyden", ihmiskeskeisyyden = satanismi, jumalanvastaisuus) on harkitusti jo vuosikymmeniä, -satoja sitten, tuolloin jo vapaamuurareiden vaikutuksesta, ajanut kaikkia sellaisia asioita, jotka rikkovat Jumalan luomisjärjestystä. Perhesuhteita, sukupuolisuhteita, käsitettä sukupuolisuus, seksiin liittyviä perverssioita. Kaikki tämä tehdään "humanismin" nimellä, vaikka todellisuudessa kaikki tämä on enemmänkin rikkonut ihmisiä.
Uususkonto helluntailaisuus luotiin "hengellisyyden" nimissä vastustamaan kristinuskoa lopun aikoina. Helluntailaisten opit ovat samat kuin vapaamuurareilla, tosin tietyllä tavoin "hengellistettyjä", mutta peruskaava ja päämäärä on aivan sama. Samoin on muuten myöskin Nimettömien Alkoholistien, monijumalisen AA-liikkeen kohdalla. Sama vapaamuuraritaustainen oppikaava.
Nyt kun ihmiset on rikottu, luciferistit käyvät kansallisvaltioiden ja kansojen kimppuun. Luovat valtioiden sisäisiä ristiriitoja siirtämällä - jälleen ihmisyyden nimissä! - kansoja toiselta puolen maapalloa muka pakolaisina, saaden alkuperäiskansat hajalle, valitsemaan puolensa, käymään sotaa toinen toisiaan vastaan, sisällissotien kautta. Nykypäivän sisällissodat ovat pääasiassa terrorismia. Juuri Itsenäisyyspäivänä näimme, kuinka vasemmistoanarkistit yrittivät tappavin asein hyökätä Isänmaataan kunnioittavia suomalaisia vastaan, poliisin samoin, asein estäen heidän tappoaikeensa ja josta mediat eivät ole kertoneet tosiasioita. Mediat sensuroivat kirjoituksia. Totuutta Itsenäisyyspäivän varsinaisista taustavaikuttajista ja aikomuksista ei ole sallittu kommentoida lehtien yleisökeskusteluissa.
Mielessäni soi komea loppukaneetti siitä, ketkä tuon luciferismin taustalla aivan ilmeisenä tosiasiana ovat. Tietenkin tahoja on useita erilaisia, joille antikristillisyys on yhteinen agenda, "uskonsota", jihad.
Mitä kristityt voivat asialle tehdä? Emme mitään. Näin on säädetty jo ennen aikojen alkua: "Pyhä pyhittyköön ja saastainen saastukoon." Tämä on kunkin oma, itse itselleen valitsema tuomio. Näin täytyy tapahtua.
Ja kaikki tämä alkoi Taivaissa jo ennen maailman luomista, yhden enkelin katsottua itseään peilistä ja sanottua: "Oi, kuinka kaunis minä olenkaan!"- Silminnäkijä.ja.kuulija
RepeRuutikallo kirjoitti:
Oliko tämä nyt sitä ryssän trollipropagandaa? Kovasti semmonen haju tuli nenuun.
Sinulle "ryssä" saattaa olla vihollinen, mutta kaikille ei. Mikään maailmassa ei saa minua uskomaan muuta kuin tosiasioita.
Tosiasia on, että "ryssä" edelleen vaan kuikaa Itärajamme takana, mutta USA on jo Suomessa. USA se täällä varsinaisesti vierailla alueilla liikkuu. Ei tähän tarvita mitään trollipropagandaa. Muun väittäminen sensijaan onkin tätä iänikuista James Bond-tyyppistä jenkkipropagandaa.
On jännä, miten monet sallivat suggeroida itsensä näkemään ja uskomaan muuta ja nimenomaan päinvastoin, kuin mitä ilmiselvät tosiasiat osoittavat.
Jos tosiasioiden esiintuominen on ryssän propagandaa niin silloin luotan heihin. Suhtaudun kuhunkin ystävänä tai vihollisena sen mukaan kuinka se itse itsensä ilmaisee. Jos Itänaapuri alkaisi osoittaa vihollisuutta meitä kohtaan, silloin se epäilemättä muuttuu viholliseksi. Toistaiseksi se ei ole näin tehnyt.
Itse en mene asioiden edelle. Mutta Suomen poliitikot ovat jo salassa näin tehneet. Tehden näin Suomesta Venäjän vihollisen, joka on ollut tyhmintä mitä ajatella saattaa. Sotasyyllisyys on aina sodan jälkeen sellainen vähän hankala juttu käsiteltäväksi ja tulee korvauksineen hyvin kalliiksi. Viimeksi meni Karjala. Sitä ei meiltä vallattu, se jouduttiin luovuttamaan.
Se, joka jaksaa pidätellä, eli hillitä itseään, eikä ole sodan aloittaja, on lopulta sen voittaja.
Venäjä ei ole tehnyt elettäkään Suomea vastaan, mutta USA ja NATO aivan selvästi. Meidät on salaa kansalta, sotilaallisesti liitetty yhteen USA:n kanssa. Itselleni tämä valkeni eräästä Itsenäisyyspäivän puheesta. Suomalaisille ei tätä ole julkisesti kerrottu. Tämä tuli puhujalavalta ikäänkuin epäsuorana sotilastietona.
Venäjä ei ole osoittanut vihollisuutta Suomea vastaan, mutta Suomi itse on liittynyt Venäjän vihollisiin. Ihan kuin Hitlerin kanssa aikoinaan.
Ei kannata yrittää suggeroida kansaa. Suomessa on jo sensuuri, eikä seinään potkimallakaan kaikki mielipiteet ja tieto päädy ollenkaan lehtien / medioiden palstoille. Suomalaisille on jo kauan syötetty väärää mielikuvaa asioista kuin asioista. Silminnäkijä.ja.kuulija kirjoitti:
Sinulle "ryssä" saattaa olla vihollinen, mutta kaikille ei. Mikään maailmassa ei saa minua uskomaan muuta kuin tosiasioita.
Tosiasia on, että "ryssä" edelleen vaan kuikaa Itärajamme takana, mutta USA on jo Suomessa. USA se täällä varsinaisesti vierailla alueilla liikkuu. Ei tähän tarvita mitään trollipropagandaa. Muun väittäminen sensijaan onkin tätä iänikuista James Bond-tyyppistä jenkkipropagandaa.
On jännä, miten monet sallivat suggeroida itsensä näkemään ja uskomaan muuta ja nimenomaan päinvastoin, kuin mitä ilmiselvät tosiasiat osoittavat.
Jos tosiasioiden esiintuominen on ryssän propagandaa niin silloin luotan heihin. Suhtaudun kuhunkin ystävänä tai vihollisena sen mukaan kuinka se itse itsensä ilmaisee. Jos Itänaapuri alkaisi osoittaa vihollisuutta meitä kohtaan, silloin se epäilemättä muuttuu viholliseksi. Toistaiseksi se ei ole näin tehnyt.
Itse en mene asioiden edelle. Mutta Suomen poliitikot ovat jo salassa näin tehneet. Tehden näin Suomesta Venäjän vihollisen, joka on ollut tyhmintä mitä ajatella saattaa. Sotasyyllisyys on aina sodan jälkeen sellainen vähän hankala juttu käsiteltäväksi ja tulee korvauksineen hyvin kalliiksi. Viimeksi meni Karjala. Sitä ei meiltä vallattu, se jouduttiin luovuttamaan.
Se, joka jaksaa pidätellä, eli hillitä itseään, eikä ole sodan aloittaja, on lopulta sen voittaja.
Venäjä ei ole tehnyt elettäkään Suomea vastaan, mutta USA ja NATO aivan selvästi. Meidät on salaa kansalta, sotilaallisesti liitetty yhteen USA:n kanssa. Itselleni tämä valkeni eräästä Itsenäisyyspäivän puheesta. Suomalaisille ei tätä ole julkisesti kerrottu. Tämä tuli puhujalavalta ikäänkuin epäsuorana sotilastietona.
Venäjä ei ole osoittanut vihollisuutta Suomea vastaan, mutta Suomi itse on liittynyt Venäjän vihollisiin. Ihan kuin Hitlerin kanssa aikoinaan.
Ei kannata yrittää suggeroida kansaa. Suomessa on jo sensuuri, eikä seinään potkimallakaan kaikki mielipiteet ja tieto päädy ollenkaan lehtien / medioiden palstoille. Suomalaisille on jo kauan syötetty väärää mielikuvaa asioista kuin asioista.Jahas, teitä on oikein useampia paikalla. Maksetaanko tuosta hyvinkin?
- Jihaaaaaaaaa
Jahas, teitä on oikein useampia paikalla. Maksetaanko tuosta hyvinkin?
En tiedä. Itse kirjoitin edellä kahdella eri "nickillä". Nickit ovat ikäänkuin kirjoituksen "otsikoita", eivät monta "henkilöä".
Taiat olla hiukka vainoharhainen? Onpa sinut hyvin peloteltu. Minä pelkään vasta sitten jos pelkoon on aihetta.
Jos tykkäät pelätä, tässä mukava filminpätkä. Juoskaaaaaa! Nnne tulooooo nnny!
https://www.youtube.com/watch?v=ILsb_hospwY
Virren nimi on "Kagdaa myi byili na vajne", elikä "Sillon kun olimme sodassa!" Jihaaaaaaaaa kirjoitti:
En tiedä. Itse kirjoitin edellä kahdella eri "nickillä". Nickit ovat ikäänkuin kirjoituksen "otsikoita", eivät monta "henkilöä".
Taiat olla hiukka vainoharhainen? Onpa sinut hyvin peloteltu. Minä pelkään vasta sitten jos pelkoon on aihetta.
Jos tykkäät pelätä, tässä mukava filminpätkä. Juoskaaaaaa! Nnne tulooooo nnny!
https://www.youtube.com/watch?v=ILsb_hospwY
Virren nimi on "Kagdaa myi byili na vajne", elikä "Sillon kun olimme sodassa!"Nimimerkit eivät todellakaan ole otsikoita, vaan nimimerkkejä.
Omissa jutuissasi on vainoharhaista salaliittoteoretisointia ihan riittävästi ja suunta näköjään aina demokratioihin päin...- salaliittofakta
Jahas, teitä on oikein useampia paikalla. Maksetaanko tuosta hyvinkin?
RepeTuurikallio on selvästi trolli, joka häpeilemättä levittää harhauttavaa sanomaansa. Todellinen uhka Suomelle ja koko maailmallekin on tosiaan USA eikä Venäjä. USA ja kansainväliset verenimijä pankkiirit vetelevät narusta ja Suomi tottelee. Päämääränä epädemokraattinen maailmanhallitus.
- Otsikko
salaliittofakta kirjoitti:
RepeTuurikallio on selvästi trolli, joka häpeilemättä levittää harhauttavaa sanomaansa. Todellinen uhka Suomelle ja koko maailmallekin on tosiaan USA eikä Venäjä. USA ja kansainväliset verenimijä pankkiirit vetelevät narusta ja Suomi tottelee. Päämääränä epädemokraattinen maailmanhallitus.
Joo. Tässä edellä kirjoittaa toinen henkilö kuin minä, mutta olen kanssaan samaa mieltä.
- Totuutta.salataan
Nimimerkit eivät todellakaan ole otsikoita, vaan nimimerkkejä.
Omissa jutuissasi on vainoharhaista salaliittoteoretisointia ihan riittävästi ja suunta näköjään aina demokratioihin päin...Kaikki, mitä salaliittoteorioiksi tahdotaan väittää, eivät sitä ole, vaan joko suoraa poliittista taustatietoa, jota ei ole suuren yleisön tietoon, julkisuuteen annettu, tai sitten nk. ennustetta näiden tietojen pohjalta.
Esim. suomalaiset mediat varjelevat aivan vimmatusti todellisen tiedon leviämistä siitä, mistä Itsenäisyyspäivänä, Helsingin vasemmistoanarkistien mellakoissa oli kysymys. Näytettiin esim. kuvaa kun poliisi oli vastassa muuatta turistibussia, mutta sitä ei kerrottu, keitä siinä bussissa tuli ja mistä syystä.
Helsingissä oli tosi verenvuodatus lähellä ja poliisi toimi aivan oikein ampuessaan järeästi tuota murhakokelasjoukkiota vastaan. Koska mediat eivät ole kertoneet koko totuutta, monet suomalaiset tuntevat sympatioita noita anarkisteja kohtaan ja arvostelevat poliisin toimia.
Koska en ole enää niin herkkkäuskoinen kuin ennen, "vainoharhoiissani" otan huomioon sen mahdollisuuden, että itsekin tunnet tämän kaiken totuuden, mutta kommunismissahan toisinajattelijat nopeasti leimataan mielisairaiksi ja toimitettaan telkien taa pitämään turpansa kiinni. Aloitetaan kidutus. Tip-tip-tip!
>Pitää huomata, että he kaikki ovat hyvin pettyneitä islamiin tällä hetkellä, sillä juuri islam ajoi heidät pois kodeistaan.
Eivät välttämättä ole. Vain erittäin harva mamu pitää Isisiä islamilaisena ilmiönä lainkaan.- islamisaatio
Kun puhutaan muslimien maahanmuutosta, niin he tulevat tänne paremman elintason toivossa ja osa tulee käännyttääkseen vääräuskoiset islamiin joko propagandan tai sotilaallisen toiminnan tai näiden tukemisen kautta.
On tietysti totta, että muslimit tulevat nyt lähemmäksi evankeliumia, kun saapuvat länsimaihin, mutta ani harva heistä kääntyy kristityksi, koska se on ehdottomasti kiellettyä islamissa ja johtaa heidät ikuiseen helvetin tuleen heidän uskontonsa mukaan.
Lisäksi islamista luopunut ihminen on lupa surmata ja vähintä, mitä siitä seuraa, on islamin yhteisöstä (suvusta, perheestä, jne.) erottaminen.- Muitta.Mutkitta
Helvettiin joutuu JEESUKSEN tarjoamasta Armostakin luopunut!
- nimmariton
Muitta.Mutkitta kirjoitti:
Helvettiin joutuu JEESUKSEN tarjoamasta Armostakin luopunut!
Suurin osa kristityistä taitaa ajatella niin, mutta on myös niitä kristittyjä, jotka eivät usko helvettiin (esim adventistit). Jos helvetti nyt kuitenkin olisi totta, niin eikö kannattaisi ottaa tarkoin selvää, kumpi usko on Jumalasta ja kumpi ei: kristinusko vai islam? Näin myös muslimin kannattaisi tehdä ja siksi on hyvä, että he saavat täällä siihen paremman mahdollisuuden kuin kotimaassaan.
- Jeesuksen.sovitustyö
nimmariton kirjoitti:
Suurin osa kristityistä taitaa ajatella niin, mutta on myös niitä kristittyjä, jotka eivät usko helvettiin (esim adventistit). Jos helvetti nyt kuitenkin olisi totta, niin eikö kannattaisi ottaa tarkoin selvää, kumpi usko on Jumalasta ja kumpi ei: kristinusko vai islam? Näin myös muslimin kannattaisi tehdä ja siksi on hyvä, että he saavat täällä siihen paremman mahdollisuuden kuin kotimaassaan.
Adventistit eivät ole kristittyjä. Ihmettelen, että adventismi on S24:llä laitettu kristinuskon alle, sillä adventismin opit poikkeavat täysin kristinuskon opeista, eivätkä kristityt ole koskaan pitäneet heitä kristittyinä. He ovat oma uskontonsa, kuten JT-usko tai mormonismi.
Kristinusko opettaa Helvetin olemassaolon. Myös Jeesus puhui siitä. Koko Jeesuksen sovitustyö perustuu siihen.
Joka kieltää Helvetin olemassaolon, kieltää Jumalan sanan ja Jeesuksen, eikä ole ainakaan kristitty. - nimmariton
Jeesuksen.sovitustyö kirjoitti:
Adventistit eivät ole kristittyjä. Ihmettelen, että adventismi on S24:llä laitettu kristinuskon alle, sillä adventismin opit poikkeavat täysin kristinuskon opeista, eivätkä kristityt ole koskaan pitäneet heitä kristittyinä. He ovat oma uskontonsa, kuten JT-usko tai mormonismi.
Kristinusko opettaa Helvetin olemassaolon. Myös Jeesus puhui siitä. Koko Jeesuksen sovitustyö perustuu siihen.
Joka kieltää Helvetin olemassaolon, kieltää Jumalan sanan ja Jeesuksen, eikä ole ainakaan kristitty.Minä en lähtisi sanomaan toisesta, että hän ei ole kristitty, jos hän on eriä mieltä muiden kanssa joistakin opillisista asioista kuten esimerkiksi kasteesta tai helvetistä. Tuskinpa kukaan tahallaan "on väärässä"? Eikö pikemmin niin, että vilpittömästi me erehdymme?
- Ei.jokainen.joka.sanoo
nimmariton kirjoitti:
Minä en lähtisi sanomaan toisesta, että hän ei ole kristitty, jos hän on eriä mieltä muiden kanssa joistakin opillisista asioista kuten esimerkiksi kasteesta tai helvetistä. Tuskinpa kukaan tahallaan "on väärässä"? Eikö pikemmin niin, että vilpittömästi me erehdymme?
Minä en sano, että joku ei ole kristitty, vaan kristinuskon opinmääritelmät sanovat sen. Eivät kaikki jotka "tunnustavat Jeesusta" jollain tavoin ole silti kristinuskoisia. On määritelmät kristinuskosta, kristinuskoinen on henkilö ja kirkko joka tunnustaa nämä yleiset oppimääritykset. Jos joku ei tunnusta, mitä ruikuttavat kun heitäkään ei tunnusteta. Adventistit kuuluvat samaan, kristinuskon ulkopuoliseen joukkoon jt:ien kanssa.
Esim. tällä foorumilla hyökätään jatkuvasti kristinuskoa ja kristillisiä kirkkoja ja niiden oppeja vastaan. Helluntailaiset ja adventistit itse todistavat itsestään olevansa kristinuskon vastaisia, antikristittyjä. Heidän omat kirjoituksensa todistavat heistä.
- tilauksenmukaan
Jotkin saattavat olla aitoja pakolaisia mutta etenkin Irakista näyttäisi tulleen paljon sellaisia nuoria miehiä, joille ihmissalakuljettajat ovat osoittaneet Suomen sopivaksi maaksi rahanjaon lisäksi siinäkin mielessä, että täällä tytöntylleröiset saavat käydä kouluakin puolialastomina ... ei tarvinne jatkaa pidemmälle , kun ajattelutapana maassamme vaikuttaisi olevan, että kyllä ne sudetkin ovat sellaisia söpöjä ja vaarattomia ja niin suden luonne mikähän sekin on eihän sitä ole olemassakaan .
Sitä saa mitä tilaa.Kaikki suomalaiset tulee palauttaa Suomeen tuota pikaa, jotka ovat jotain pahaa muissa aiheuttaneet. Näin toimitaan.
- islamisaatio
Maahanmuuton syitä on monia. Kun puhutaan ns. pakolaisista, ovat syyt suurimmasta pienimpään seuraavat:
1) haetaan parempaa elintasoa
2) tullaan valloittamaan maailmaa islamille: maahanmuuttaja tukee aseellista jihadia taloudellisesti Suomesta saamillaan rahoilla ja myös käytännön toimin; myös propagandaa käytetään islamin levittämiseksi: valehdellaan länsimaisille, että islam on rauhan uskonto, mutta omien joukossa tuodaan totuus julki, vääräuskoiset on tapettava tai alistettava islamille, ja koko maailma on tämän sodan tanner (dar al Harb = sodan huone = alueet, jotka eivät ole muslimien hallussa)
3) paetaan todellista hätää (sota, terrorismi)
Jos mamut olisivat liikkeellä enimmäkseen sotaa paossa, olisi heidän joukossaan eniten naisia, vanhuksia ja lapsia, mutta nyt suurin osa mamuista on aikuisia nuoria miehiä parhaassa iässään. He ovat rintamakarkureita, jotka eivät ole tahtoneet taistella omiensa puolella, tai sitten he ovat jihadisteja, jotka tulevat tänne tukeakseen aseellista jihadia ja osallistuakseen siihen täällä tai täältä käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841632
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56839- 53832
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189759Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80715Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41710Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172690