On vain kaksi tietä.

KTS--

Latalahkolaisilla on sitten pitkospuut helevettiin:

2.Mooseksen kirja:

19:5 JOS te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, NIIN te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja; sillä koko maa on minun.

5. Mooses:

7:12 JOS te tottelette näitä säädöksiä, noudatatte ja seuraatte niitä, NIIN Herra, sinun Jumalasi, pitää liittonsa ja on laupias sinulle, niinkuin hän valalla vannoen on sinun isillesi luvannut.

11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:

11:27 SIUNAUKSEN, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,

11:28 mutta KIROUKSEN, JOS te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa, ja seuraatte muita jumalia, joita te ette tunne.

5. Moos:

11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:

11:27 siunauksen, jos te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,

11:28 mutta kirouksen, jos te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittavissa

      Kaksi tietä. Nuo kertomasi tiet oli silloin, nyt on uudet polut,mutta vain yksi tie pelastukseen.

      • KolmenApostolinOpetus

        1.Johanneksen kirje: 2:6 joka sanoo Hänessä( JUMALAN SANA )pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin Hän( Jeshua HaMashiach )vaelsi( TEOT ).

        Mooseksen Mooabin arolla asettamat kiroukset raukesivat Golgatalla Jeshuan kuollessa ristiinnaulittuna Rooman maaherran käskystä ja Rooman sotilaiden suorittamana, ulkokultaisten väärintekijöiden ylipappien vaatimuksesta,

        johon Pilatuksen ei ollut pakko suostua, mutta Rooman keisarikultti ei sietänyt Juutalaisten Kuningasta. Juutalaiset eivät ristiinnaulinneet JUMALAN Poikaa.


        Johanneksen evankeliumi: 14:6 Jeshua sanoi hänelle: "Minä olen Tie ja Totuus ja Elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin Minun( JUMALAN SANA )kauttani.


        Herran JHVH Israelin Jumalan Hoorebilla kahteen kivitauluun Kirjoittamat

        Liiton Sanat, myös koko israeliellle Herran JHVH Israelin Jumalan puhumat,

        ovat yhä ja aina Voimassa ja kaikkien Raamattuun( VT )uskovien noudattamat.


        Joten painu sinä KirkkoisätTekevätSaastutusta meren syvyyteen, ja lakkaa puhumasta Herran Lakia vastaan, äläkä viettele pieniä uskovia haureuteen.

        Matteuksen evankeliumi: 18:6 mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        Markuksen evankeliumi: 9:42 ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

        Luukkaan evankeliumi: 17:2 hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.

        KaikenTaidatSekoittaa mitätöi Jeshuan Ristintyötä ja JUMALAN Sanaa, luopio.


        Roomalaisille 7:12 Laki on Pyhä ja Käskysana Pyhä, Vanhurskas ja HYVÄ !


        Apostolien teot: 10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka Häntä pelkää ja TEKEE VANHURSKAUTTA, on Hänelle( Herra JHVH Israelin JUMALA )otollinen.


        1.Pietarin kirje: 2:8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi." Koska he

        EIVÄT TOTTELE SANAA( "VT" ), niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.


    • Jumalanarmoakaikki

      Lain kautta ei kukaan voi pelastua!
      Gal. 2:21
      En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut
      Gal. 3:10
      Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
      Gal. 3:11
      Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
      Gal. 3:13
      Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme-sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -

      Kun Jumala armossaan tarjoaa meille pelastusta lahjaksi ja vanhurskautta ilmaiseksi ja iankaikkista elämää ainosyntyisen Poikansa veren kautta, miksi se on niin vaikea vastaanottaa? Miksi joku haluaa tekojensa kautta päästä Jumalan yhteyteen? Etkö sinä tiedä, että tekojen tie on mahdoton, et kykene koskaan täyttämään Jumalan lakia niin, että voisit pelastua.

      Miksi sinulle ei riitä Jumalan armo Kristuksessa ja miksi sinulle ei riitä vaeltaminen Jumalan lapsena niin, että voit kiittää siitä valtavasta lahjasta, että sinä kelpaat ilman omia tekoja?

      Miksi armo on niin vaikea vastaanottaa? Ylpeyskö estää vai mikä?

      • ketäheovat

        Kuka ja missä sellainen ihminen majailee joka sopii olkiukkoosi, kerrotko osoitteen?


    • vihollisenjuoniavaro

      Vihollisen juonet eivät ole meille tuntemattomat, jos hän ei saa meitä lankeamaan syntiin niin hän yrittää saada meidät omien lain tekojen tielle, jolla hän saa meidät pois Jumalan armosta ja Kristuksen ristin luota ja lopulta halveksimme Kristuksen täydellistä sovituskuolemaa ja ajaudumme pois Jumalan yhteydestä.

      Ylpeä ihminen ei voi ottaa lahjaksi mitään, hän haluaa aina ansaita itse omilla teoillaan jotain, jotta voi sanoa, että tämä on minun ansiotani, minä tein sen, minä ansaitsin sen.

    • saakohuutaaHerraarmahda

      Montako askelta saa ottaa omin jaloin Jeesuksen perässä ennekuin ollaan omien tekojen tiellä?

      olisiko arkin rappusten lukumäärä se rajapyykki vai miten on?

    • Ei yhtään askelta.

      Room 12:
      5 niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä

    • Joh. 15:5

      Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä

    • Raamatullinen.usko

      Luterilainen lahko kulkee omia polkujaan, jotka kulkevat ristin kaidan tien sivussa.

      • hapatteitten.perkuuta

        Aivan kaste on heillä sijaisuhri, ei Jeesus. Evl.pappi on välimies, joka jakelee omaa ehtooliskäytäntöä ja lopulta kirouksella tekee ritualisen hautaansiunauksen, joka raamatullisesti on päinmäntyä ja kielletty. Se on sitä luterilaisuutta, ja heitin opetuslapset kiroapärräävät oppiLutterinsa avulla ja opetuksella uskoa ja Kristusta vastaan, sekä antisemitismin hengessä tapattasivat edelleen juutalaisia, sinkoilevat rättipäässä KTS:n Palest.lipun voimasta, mikä hänen sivuillaan aikoinaan oli esissä ja tallessa koneellani, sekä tietenkin hukuttaisivat ja polttaisivat Lutterin tavoin uskonkastajia,... Siis ovat rienaajan avulla alttareille panneet lapsikasteen ja tuon kauhistuksen avulla mukamas huutelevat uudestikasteen nimiä. Eihä se kaste heillä ole muutakuin nimenantoa. Raamattu siitä opista on kaukana.
        Siksipä vasta tuli telkustakin äidin huoli, kun ukko oli jättänyt, kun pappinsa ei kastanut, ... lapsi joutuu helvettiin.
        Sitä ne Lestadiolais- äidit aikoinaan hellaa kohennellen itkivät, kun ja koska oli lapsi kuollut synnytykseen, eikä keritty kastaa, että siellä se lapsi helvetissä kituu.... Siis haloo, tuota epäjumalanpalvontamallia. Jumalasta mieletön kuva, että ymmärtämätön ja tietämättömän heittäisi kiduttavaan tuleen.
        Mutta sitä se luterilais- leeviläisen pappeuden tulos on.

        Ja valitettavasti siitä pitävät lestadiolaisuudessakin peläten kiinni, kun haluavat tämän homppelipappeuden takia erota "äitikirkosta" joka tapahtuu, niin kuka jakaa ehtoollisen ... siis hakevat pappia, koska se on kirkonkäsikirja oppi. Pitää olla välimies- ihminen, joka on liperikaulainen höpötin.

        Siis haloo, herätkää. Kristuksen kuoleman muistojuhlassa ei tarvita hapatetta jakamaan leipää ja viiniä, ei. Sen voi kotonakin perhepiirissä viettää, koska sijainen on Herra itse ja ainut välimies. Siihen ei tarvita saastaisia pappien huulia, jotka siunailevat mitä sattuu Herran kauhistukseksi. Näin se on.


      • Tämäkö_on_oikein

        #Oma lukunsa ovat ne hengellisesti sokeutuneet isoherrat, jotka suhtautuvat seksistisesti laumansa naisiin ja esimerkiksi kommentoivat heidän rintojaan ja jopa tarttuvat niihin. Ne ovat onneksi harvinaisia yksittäistapauksia, mutta minua syljettää heidän herätyksessä saamansa arvostus. Isoilla palleilla istuu edelleenkin kuuluisia saarnamiehiä, joilla on rohkeutta ja otsaa tehdä mitä tahansa. Valitettavasti myös pedofiilit hakeutuvat seurakunnissa mielellään luottamustehtäviin, kuten esimerkiksi Tikkurilassa on taannoin tapahtunut. Ihmiset ovat hämmästyttävän sokeita "lapsia rakastaville" limaisille sedille, jotka pitävät muiden seurakuntalaisten lapsista niin paljon, että jopa suutelevat heitä suulle kaiken kansan keskellä. Tällaiset lieveilmiöt eivät tietenkään ole yhteisön aiheuttamia tai sen hyväksymiä, vaan kyse on läpimädistä ihmisyksilöistä. Kirjoitin tämän kappaleen, koska jokaisen on tärkeää herätä ymmärtämään, että ihmisiin ei pidä sokeasti luottaa edes helluntaiseurakunnassa.#


      • hapatteitten.perkuuta

        Suden liikkeistä pitää varoittaa pienestä pitäen ja opettaa, että esim. lapsi kertokoon vanhemmille, jos joku tulee suojaetäisyyden yli. Olkoon ylitulija sitten viranomainen, urheiluohjaaja, konservatorion opettaja, taksikuski jne. Eli esimerkit ovat todellisesta elämästä, mitä ajan saatossa on uutisoitu.
        Susi voi tulla lammasten vaatteissa myös srk. siis ihmisluonteen häiriökäyttäytymisen takia, ja on näin kieltänyt uskonsa, olkoon vaikka paimenen hynttyissä, jolla lihan mieli on päällimmäinen asia.

        Siis yksilösynnit on eriasia, kuin se, että kirkko eksyy koko Sanan ääreltä siunaamaan syntiä, ja opettamaan perinnäissääntöistä opetusta. Jos kirkkokäsikirjat ohittaa Sanan, ollaan metsässä, kuten tuolta Kouvolan sanomissa aikoinaan kirkkoherra toi julki, että me pärjäämme vaikka ei ole raamattua, niin näillä käsikirjoilla.
        Siis saarnataan hapatetta, ei Sanaa, joka on kaksiteräinen miekka.

        Sentähden kirjoituksemme kulki eri tasoilla.


    • matkalaisetpäällämaan

      Jokainen kerran omasta elämästään Kristuksen edessä vastaa riippumatta mihin seurakuntaan kuuluu vai kuuluuko mihinkään seurakuntaan.
      Jokaisessa seurakunnassa, jossa Kristuksen sovituksesta julistetaan, on varmasti niitä uudestisyntyneitä Jeesuksen seuraajia, jotka vilpittömällä ja ehyellä sydämellä Herran yhteydessä ovat.
      Jokaisen omansa Jeesus on voimallinen varjelemaan uskossa ja pitämään yhteydessään, ellei ihminen itse halua Jeesuksesta luopua.
      Olkoon jokainen Kristuksen oma tänään siunattu ja antakoon Herra sinulle voimia kulkea tänäänkin siinä Jumalan armossa, että voit kiittää Jeesusta siitä valtavasta pelastuksesta, josta sinä armosta olet päässyt osalliseksi. Täyttäköön Jumalan Pyhä Henki jokaisen Jeesuksen oman tänään Jumalan rakkaudella, niin että Hengen hedelmät runsaina kasvavat hänessä ja hän voi tuoda toivoa monille, joita hän kohtaa ja antaa lohdutusta monille, joiden elämässä on vaikeuksia, sairautta ja monenlaisia murheita.
      Minä kiitän sinua Jeesus tänään jokaisesta sinun omastasi, jonka sinä olet pelastanut ja omaksesi ottanut, kiitos Jeesus, että saamme tänään yhdessä kulkea eteenpäin sinun ominasi toisiamme vahvistaen, tukien ja lohduttaen, kiitos Jeesus, että annat meille kaikille omillesi toivon ja tulevaisuuden sanoja, niin että matkamme helpottuisi ja tulisi keveäksi kulkea kohti ihanaa päämäärää.

    • EI kts helluntailaisiaa vielä tuolloin ollut, ekä voinutkaan olemassa, itse kirjoitit heti ekalauseen pitkospuiden jälkeen, kenelle Jumala siinä puhuu, eikös juutalaisille, Israelilaisille, Jumalan omalle valitulle kansalleen, eikä suinkaan sun lempiporukalle, "laitalahkolaisilles"! Oppisit ensin näitä hengellisten asioiden aakkosia, niin eipähän tulisi näin isoja mokiakaan. Oikeasti sun KTS tarttis saada kohdata Jeesus Kristus, ja päästä Hänen kauttaan uudestisyntymään, sullekin alakis valjeta rakkauden evankeliumi, Kristuksen sisäien tuntemisen kautta, saisit vihaamaasi Israelin kansaan Jeesuksen antaman rakkauden. Sinulta usein unohtuu se, että Jeesus on juutalaisista, Raamattu on juutalaisita, profeetat on juutalaisista, evankeliumi kokonaisuudessaan on juutalaisita. Koko elävä kristillisyys on juutalaisista, vain ja ainoastaan juutalaiset on Jumalan kansa, kaikki muut kansat on pakana-kansoja. Teet Majesteetti rikoksen, asettaessasi esm. palestiinalaiset Isrelin edelle, teet sen monessakin mielessä, vain Jeesus on Jumalan Poika ja ainut joka on ylösnoussut ja taivaisiin astunut, ja Hän on JUUTALAINEN ! Miten siis luulet seviäväsi Hänen edessään, kun se aika tulee, että vastaat sanoistasi Hänelle, juutalaisten Messiaalle !

    • EI kts helluntailaisiaa vielä tuolloin ollut, ekä voinutkaan olemassa, itse kirjoitit heti ekalauseen pitkospuiden jälkeen, kenelle Jumala siinä puhuu, eikös juutalaisille, Israelilaisille, Jumalan omalle valitulle kansalleen, eikä suinkaan sun lempiporukalle, "laitalahkolaisilles"! Oppisit ensin näitä hengellisten asioiden aakkosia, niin eipähän tulisi näin isoja mokiakaan. Oikeasti sun KTS tarttis saada kohdata Jeesus Kristus, ja päästä Hänen kauttaan uudestisyntymään, sullekin alakis valjeta rakkauden evankeliumi, Kristuksen sisäien tuntemisen kautta, saisit vihaamaasi Israelin kansaan Jeesuksen antaman rakkauden. Sinulta usein unohtuu se, että Jeesus on juutalaisista, Raamattu on juutalaisita, profeetat on juutalaisista, evankeliumi kokonaisuudessaan on juutalaisita. Koko elävä kristillisyys on juutalaisista, vain ja ainoastaan juutalaiset on Jumalan kansa, kaikki muut kansat on pakana-kansoja. Teet Majesteetti rikoksen, asettaessasi esm. palestiinalaiset Isrelin edelle, teet sen monessakin mielessä, vain Jeesus on Jumalan Poika ja ainut joka on ylösnoussut ja taivaisiin astunut, ja Hän on JUUTALAINEN ! Miten siis luulet seviäväsi Hänen edessään, kun se aika tulee, että vastaat sanoistasi Hänelle, juutalaisten Messiaalle !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1740
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1288
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      187
      1239
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe