Oletko joutunut USA/NATOn trolliarmeijan kohteeksi

Tiltukierolaiset

USA/NATOn trolliarmeija eli nimettömät verkkohäiriköt levittävät propagandaa ja terrorisoivat keskusteluja nettifoorumeilla sekä sosiaalisessa mediassa.

Valeprofiilien suojiin piiloutuvat USA/NATOn trollit nimittelevät keskustelijoita, vääristelevät tietoja ja kehuvat ylitsepursuavasti Natoa. Asiantuntijoiden mukaan verkkopropagandalta voi suojautua suhtautumalla tietoihin kriittisesti.

Kerään kokemuksia USA/NATO-mielisen trollaamisen kohteeksi joutuneilta. Kerro meille, millaisen verkkohäiriköinnin kohteeksi olet joutunut sekä millaisessa tilanteessa se on tapahtunut.

Kerro myös, miten olet ratkaissut tilanteen: oletko vastannut trolleille, pyrkinyt torjumaan heidän lähestymisensä tai tehnyt jotain muuta? Halutessasi voit mainita, ovatko trollaavat kommentit vaikuttaneet näkemyksiisi Ukrainan sodasta tai Naton ja USAn pyrkimyksistä?

71

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hthre

      Suomennettuna: Hei, olen koko palstaa terrorisoiva natotiltu. Kerro miten hyvin olen onnistunut kauhistuttamaan brutaaleilla puheillani!

      • t4t5444

        Julistaa olevansa "armeija?" Piiitkä vale. Kyseessä on yksinäinen harhaluuloissaan oleva mies, joka kuvittelee enemmän kuin tietää. Hänellä on ikäviä muistoja menneisyydestään, ja hän torjuu niitä haukkumalla viattomia naton nimissä, ja näin osoittaen naton olevan hirviö. Valheet väitetyistä onnettomista selityksistä venäjän pahuudesta yms. roskasta menevät roskiin suoraan. Niitä ei usko jumalauta erkkikään! Mies ei erota enää todellisuutta ja mielikuvitusta toisistaan. Viina tehnyt tehtävänsä. Kun ei ole haastetta, sitä on hankittava näköjään mistä hyvänsä, vaikka viattomia henkisesti potkimalla. Miksei mene kadulle tekemään samaa fyysisesti? Kait siksi, kun ukkeli on kuin hiiri, joka vapisee kolossaan, eikä tiedä missä kissa odottaa. Kohta koko ulkomaailma on natotiltuttelijalle venäjää. Ukkeli ei ole nähnyt ketään fyysisesti, jotka tällä palstalla ovat, mutta minä tiedän miltä hän näyttää. Olen nähnyt hänet.


      • Kaikkientiltujenäiti

        Silmäsi kostuvat erään vanhan tapahtuman kohotessa yllättäen mieleesi. Muistele sitä hartaudella, niin saat energiaa tähänkin hetkeen.


      • ewefwegwegwgwe

        USa- NATON troli-armeijasta tulisi myös jonkun henkilön kirjoittaa kirja!


    • vulvu

      Empä ole kyllä huomannu. Sensijaan oon kullä honannu Putinin trolliarmeijan työskentelyn, vaikka minullakaan ei tuo huomanjuoksu ihan niitä terävimpiä ole.

      • TiltuLikvidoiMielellään

        MUTTA JOS Tiltujen tappohaluja luodataan niin näin lausui Valkeakosken Tiltu itse palstalla:

        "PakkoEliminoida/ Jos NATO hyökkää Suomeen

        Jos Nato hyökkää Suomeen, meillä on kokoomuslaisia ja rkpläisiä isänmaanpettureita valtion johtotehtävissä ja puolustusvoimissa. Isänmaan puolustajien on pakko eliminoida heidät. Suomen myyjiä on noin 15-20 % Suomen kansasta."


      • gfhrtrr
        TiltuLikvidoiMielellään kirjoitti:

        MUTTA JOS Tiltujen tappohaluja luodataan niin näin lausui Valkeakosken Tiltu itse palstalla:

        "PakkoEliminoida/ Jos NATO hyökkää Suomeen

        Jos Nato hyökkää Suomeen, meillä on kokoomuslaisia ja rkpläisiä isänmaanpettureita valtion johtotehtävissä ja puolustusvoimissa. Isänmaan puolustajien on pakko eliminoida heidät. Suomen myyjiä on noin 15-20 % Suomen kansasta."

        Tuonhan olet itse kirjoittanut.


    • perquiero

      Tutkimuksessasi on aineksia vaikka väitöskirjaan, on sitä huterimmistakin aineksista tohtoreita kätilöity (sotaTIETEEN laitoksella).

      "Kerro meille, millaisen verkkohäiriköinnin kohteeksi olet joutunut sekä millaisessa tilanteessa se on tapahtunut."
      Olen joutunut valekampanjan kohteeksi yrittäessäni kertoa kuinka turhaa ja vahingollista Suomessa käytävä natouhokampanja on. Nimimerkki TiltunHarmi on minun suurin harmini. TiltunHarmi, pliis, älä jatka enää kiusaamistani.

      "Kerro myös, miten olet ratkaissut tilanteen: oletko vastannut trolleille, pyrkinyt torjumaan heidän lähestymisensä tai tehnyt jotain muuta? Halutessasi voit mainita, ovatko trollaavat kommentit vaikuttaneet näkemyksiisi Ukrainan sodasta tai Naton ja USAn pyrkimyksistä?"

      No trolleille vastaaminenhan on kuin tuuleen huutais. Trollien kommentit ovat vaikuttaneet näkemyksiini kuin marenki puhtaan järjen kritiikkiin. Ukrainan, Naton ja USA:n pyrkimykset tiedetähän muutenkin maailman asioita seuranneena.

    • ERommel

      Nato trollaus on ehkä koko Euroopan mittapuulla ylivertaista......siis luokatonta herjausta ja häpeämätöntä terrorismia noin ylimalkaisesti.
      Tällainen on ns. 'Isänmaalista' toimintaa halventavaa.....viittaa uskomattoman hyvin 30-luvun Kosolan terroristiseen toimintaan......piittaamatta kaikista laillisista elementeistä?

      • Kaikkientiltujenäiti

        Natotrollauksessa heijastuu myös isännän ääni: Kun Yhdysvallat on vähitellen vaihtamassa maailmanvalloituksensa perusteluiksi tarvitsemansa uhkaavan viholliskuvan vanhasta kunnon kommunismikammosta islampelkoon, vaikuttaa se Suomen natouhoajien perusteluihin siten, että he niputtavat jenkkien "vapaanLännen" vanhan ja uuden hypoteettisen vihollisen yhdeksi hybriditiltuksi, joka on sekä kommariryssä ja Isisin kannattaja yhtä aikaa.

        Ja he itse ajattelevat, että se on heidän oma keksintönsä.


      • ERommel
        Kaikkientiltujenäiti kirjoitti:

        Natotrollauksessa heijastuu myös isännän ääni: Kun Yhdysvallat on vähitellen vaihtamassa maailmanvalloituksensa perusteluiksi tarvitsemansa uhkaavan viholliskuvan vanhasta kunnon kommunismikammosta islampelkoon, vaikuttaa se Suomen natouhoajien perusteluihin siten, että he niputtavat jenkkien "vapaanLännen" vanhan ja uuden hypoteettisen vihollisen yhdeksi hybriditiltuksi, joka on sekä kommariryssä ja Isisin kannattaja yhtä aikaa.

        Ja he itse ajattelevat, että se on heidän oma keksintönsä.

        Tässä toiminnassa on kaikki luvallista......paitsi että Venäjä ei ole mennyt polvilleen....ja sehän onkin suuri probleema.....siis kaikkien ennakoiden mukaan Venäjän olisi pitänyt jo aikoja olla kyvytön mihinkään?


      • 16-20
        ERommel kirjoitti:

        Tässä toiminnassa on kaikki luvallista......paitsi että Venäjä ei ole mennyt polvilleen....ja sehän onkin suuri probleema.....siis kaikkien ennakoiden mukaan Venäjän olisi pitänyt jo aikoja olla kyvytön mihinkään?

        Natouhoajilla on vaara pudota Göbbelsin lain kuoppaan: Kun kauan toistaa samaa, niin kohta uskoo itsekin toistamaansa.


      • odotelhan
        16-20 kirjoitti:

        Natouhoajilla on vaara pudota Göbbelsin lain kuoppaan: Kun kauan toistaa samaa, niin kohta uskoo itsekin toistamaansa.

        Johan natouhoaja on ilmaissut halunsa jonkun poliittisen puolueen suorittavan puhdistusta suomessa - tappamalla 10% suomalaisista oletettuina "tiltuina". Veren maku sillä on jo suussa. Milloinkas alkaa itse suorittaa tehtävää?


    • hetinytvälittömästi

      Aoitus on kopioitu laittomasti alkuperäisestä itä trollauksta kääsittelevästä jutsta. itä trollit on väärentänyt ja muuttanut sen. Ylläpidolle heti poistoon ja kirjoittaja seville.

      • 16-20

        Kumpi jutsu pitäisi poistaa?


      • ERommel

        Alkuperäinen juttu itä trolleja käsittelevä juttu on muunnettu muka Länsi vastaiseen muotoon. Itä hännnystelijät valehtelee taas. Välitön poisto


      • Je-suis-ERommel
        ERommel kirjoitti:

        Alkuperäinen juttu itä trolleja käsittelevä juttu on muunnettu muka Länsi vastaiseen muotoon. Itä hännnystelijät valehtelee taas. Välitön poisto

        Feikki-ERommel voisi opetella tunnistamaan yhdyssanat. Välitön myötähäpeä.


    • aavott

      Hetinytvälittömästi on sama tyyppi kuin tiltunharmi, joka nyt kännissä natoviinasta on taas astetta viisaampi?

      • Kaikkientiltujenäiti

        Sitten on sellainen piiitkiä tarinoita tuottava, -han, -hän loppuliitteitä vakuutteluissaan käyttävä natotyrkky. Esim: Kaikkihan tietävät, että Venäjähän on aggressiivinen....


    • Uudistusmielinen

      Ei näistä Tiltuista ja Natottajista mitään suurempaa haittaa ole. Niiden veistien tasosta huomaa. Että niillä ei ole totuuteen pohjautuvia taustatietoja käytössä. Tai niiltä puuttuu ymmärrys käyttää niitä. Ne yleensä saadaan muutamalla asiallisella viestillä polvilleen.

    • FlemingX

      Everstiluutnantti täällä häiriköi päivät pitkät.

      Yleensä haistatan hänelle pitkät...

      Olen muuttanut mielipiteitäni Ukrainan ja Naton suhteen everstiluutnantin ansiosta. Nykyisin olen Naton vastustaja ja ymmärrän että Ukrainassa tapahtui CIA:n johdolla laiton vallankaappaus.

      • Tuhotut_maat

        No missä pullossa olet tähän asti asunut, uutisiahan on tullut Maidanin alkuajoista lähtien ja jokainen osaa muodostaa niistä näkemyksensä tapahtuneesta. Kommenttipalstalta voi käydä katsomassa, miten tapahtunutta selitetään kussakin leirissä.


      • FlemariRuotuun

        "Olen muuttanut mielipiteitäni Ukrainan ja Naton suhteen everstiluutnantin ansiosta. Nykyisin olen Naton vastustaja ja ymmärrän että Ukrainassa tapahtui CIA:n johdolla laiton vallankaappaus."

        On erinomainen asia, että olet löytänyt todellisen poliittisen kotisi! Oli ikävä seurata haahuiluasi poliittisessa välimaastossa, mutta nyt tiedät, että vankileirien saaristo on todellinen paikkasi:-D Tämä on suuri voitto!


      • Abu_Ghraib
        FlemariRuotuun kirjoitti:

        "Olen muuttanut mielipiteitäni Ukrainan ja Naton suhteen everstiluutnantin ansiosta. Nykyisin olen Naton vastustaja ja ymmärrän että Ukrainassa tapahtui CIA:n johdolla laiton vallankaappaus."

        On erinomainen asia, että olet löytänyt todellisen poliittisen kotisi! Oli ikävä seurata haahuiluasi poliittisessa välimaastossa, mutta nyt tiedät, että vankileirien saaristo on todellinen paikkasi:-D Tämä on suuri voitto!

        Vankileirien saaristossa on yli seitsemän ja puolisataa toimipistettä ympäri maailman, Guantanamo niistä kuuluisin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Guantanamo_Bayn_vankileiri
        Ei kai kukaan normaali ihminen halua sellaista poliittiseksi kodikseen.


      • ERommel
        FlemariRuotuun kirjoitti:

        "Olen muuttanut mielipiteitäni Ukrainan ja Naton suhteen everstiluutnantin ansiosta. Nykyisin olen Naton vastustaja ja ymmärrän että Ukrainassa tapahtui CIA:n johdolla laiton vallankaappaus."

        On erinomainen asia, että olet löytänyt todellisen poliittisen kotisi! Oli ikävä seurata haahuiluasi poliittisessa välimaastossa, mutta nyt tiedät, että vankileirien saaristo on todellinen paikkasi:-D Tämä on suuri voitto!

        Yhdysvallat n todellinen vankileirien saaristo ja kaikki ulkomailla jenkkien valvonnassa olevat kidutusleirit?


    • Uudistusmielinen

      Nyt ne jo häiriköivät tuolla "Neuvostoliitossa oli kulutustavrat parhaita" Palstalla.

      • SensuurimiehenTuska

        EIkös ole harmi, ettet pysty eri palstoja sensuroimaan? Uudistusmielinen kun kerran olet?


      • AhdasmielenDilemma

        "Ne yleensä saadaan muutamalla asiallisella viestillä polvilleen."

        Koskas "panet polvilleen"? Huvia se on kehuminenkin? Yhdet puhuu ja toiset tekee!


    • hhhmmmmmmm
      • 16-20

        Kaikki eivät operoi noin korkealla tiedon tasolla.


    • haukumiksikähaukut

      Sen tiedän, että natotiltuttelija joutuu rääkkiin viimeistään tuomiopäivänä julkeutensa ansiosta. Haukkukoon nyt minua edelleen "vääräksi profeetaksi", ja turiskoot uudelleen uskonnollisen saarnansa venäjästä. Lisää vain tulevaa tuskaa... Eikö olekin kivaa?

      • helvettiinvain

        Itäpuoelle on oikeastaan aika turhaa saarnailla mitään kun ei sieltä kumminkaan kukaan pelastu. Helvetti kutsuu koko itänuolijoiden jumalankieltäjä lössiä idoleineen päivineen.


      • jomeneelujaa
        helvettiinvain kirjoitti:

        Itäpuoelle on oikeastaan aika turhaa saarnailla mitään kun ei sieltä kumminkaan kukaan pelastu. Helvetti kutsuu koko itänuolijoiden jumalankieltäjä lössiä idoleineen päivineen.

        Kuten huomaamme, on natouhoajalla menossa juttu jo aivan fundamentalistisen fanaattiselle puolelle. Tulee mieleen juutalaiset, jotka julistavat ainoina pääsevänsä paratiisiin, samoin ääri-islamilaiset terroristit, jotka julistavat samaa. Mitä ilmeisimmin natouhoaja uskoo pääsevänsä myös samoin edellytyksin taivaaseen, jahka on tappanut vähintään 100.000 suomalaista tiltuina.


    • Joxanen

      Usa Nato trolleja on kaikesta päätellen vain muutama verrattuna tuohon suureen Venäjä trollien määrään.
      Heidänkin kirjoituksista voi helposti päätellä että toiminta ei voi olla mitenkään suunniteltua tai Washingtonista johdettu kuten jotkut väittävät. Sen verran tunnepitoista kirjoittelu on. Venäjän propaganda näyttäisi olevan paljon johdonmukaisempaa ja ohjelmoitua. Maamme poliitikoita arvostellaan ja Venäjän päätöksiä ylistetään vaikka olisivat kuinka huonoja.

      • Uudistusmielinen

        Täällä on myös niitä. Jotka ovat liittoutumattomuuden kannattajia. Eli. Natoon emme mene. Ja Venäläisiksi emme tule. Olkaamme siis Suomalaisia.


      • Natoonkyllä

        Yksin ei kannata jäädä sen historiakin osoittaa. Kannattaa liittoutua OMAN arvoyhteisön maiden kanssa.


      • Uudistusmielinen
        Natoonkyllä kirjoitti:

        Yksin ei kannata jäädä sen historiakin osoittaa. Kannattaa liittoutua OMAN arvoyhteisön maiden kanssa.

        Minulla ei ole muita arvoja,kuin. KOTIMAANI SUOMI. Jos sinulta löytyy näitä OMAN arvoyhteisön maita. Niin muuta sinne.


      • Natoon-kyllä

        Tervemenoa sitten Venäjälle. Luepa Suomen historia uudelleen.


      • Uudistusmielinen
        Natoon-kyllä kirjoitti:

        Tervemenoa sitten Venäjälle. Luepa Suomen historia uudelleen.

        Mitä historiaan tulee. Niin tutki sitä miten kävi, kun Suomi liittoutui Saksan kansa. JOS ET TUNNE HISTORIAA. NIIN ET VOI NÄHDÄ TULEVAA.


      • NLaloittisodan

        Tutki miten kävi kun NL liittoutui Saksan kanssa? Alkoi sota. Älä sinä resonoi Venäjän vääristämää totuutta vaan pysy tosiasioissa.


      • Uudistusmielinen kirjoitti:

        Täällä on myös niitä. Jotka ovat liittoutumattomuuden kannattajia. Eli. Natoon emme mene. Ja Venäläisiksi emme tule. Olkaamme siis Suomalaisia.

        Emme ole liittoutumattomia, koska kuulumme EU-turvatakuiden piiriin ja olemme osa EU:a. Kannatan omaa yleiseen asevelvollisuuteen ja kunnolliseen reserviin perustuvaa puolustusta.
        Ymmärrän, että Suomen kokoinen kansa tarvitsee ystäviä ja apua jos joutuu ulkopuolisen uhkan tai hyökkäyksen kohteeksi. Siksi kannatan EU:n turvatakuita ja Nato-yhteistyötä.
        95% EU:n väestöstä asuu Naton jäsenmaassa ja niin suomalaistenkin tulisi turvallisuutensa järjestää.
        Kuuluminen tuohon EU-alueen "kummajaisten"joukkoon, jotka ovat Nato-sopimuksen turvalausekkeiden ulkopuolella on suurta tyhmyyttä.
        EU- ja Nato-sopimukset ovat suomenkin paras turvallisuuden tae. (Pelkkä EU-jäsenyys ei riitä antamaan parasta lisäturvaa Suomen puolustajille.)


      • Pauli_Jauhonen
        NLaloittisodan kirjoitti:

        Tutki miten kävi kun NL liittoutui Saksan kanssa? Alkoi sota. Älä sinä resonoi Venäjän vääristämää totuutta vaan pysy tosiasioissa.

        Tässä säikeessä on hulvattomimmat revittelyt.


      • Uudistusmielinen
        NLaloittisodan kirjoitti:

        Tutki miten kävi kun NL liittoutui Saksan kanssa? Alkoi sota. Älä sinä resonoi Venäjän vääristämää totuutta vaan pysy tosiasioissa.

        Kyse on liittoutumattumuudesta. Kun emme liittoudu kenenkään kanssa. Niin emme ole myöskään kenenkään vihollisia. Se on ainut tapa luoda turvallista ulkopolitiikkaa Suomalaisesta näkökulmasta.


      • Iso-Mursu
        Uudistusmielinen kirjoitti:

        Kyse on liittoutumattumuudesta. Kun emme liittoudu kenenkään kanssa. Niin emme ole myöskään kenenkään vihollisia. Se on ainut tapa luoda turvallista ulkopolitiikkaa Suomalaisesta näkökulmasta.

        No uudistusmielinen sen kiteyttikin tuossa, enkä ole huomannut Venäjän uhkaavan mitenkään meitä, muualla kuin natokiihkoilijoiden kirjoituksissa.


      • Kaikkientiltujenäiti

        Kiitos kommentista.


      • demokratiaa
        Uudistusmielinen kirjoitti:

        Kyse on liittoutumattumuudesta. Kun emme liittoudu kenenkään kanssa. Niin emme ole myöskään kenenkään vihollisia. Se on ainut tapa luoda turvallista ulkopolitiikkaa Suomalaisesta näkökulmasta.

        Olimme liittoutumattomia myös 30.11.1939....


    • Trolliarmeija

      Onko sinua hakeroitu, uhattu, kuvattu?

    • joohooojoo

      Se on selvä, että venäjä on varoittanut suomea liittymästä natoon, ja varmaa on, että venäjä auttaisi suomea, jos katastrofi tapahtuisi. Niin tekisi ruotsikin. On naurettavaa, miten joku voi puhua menneistä neuvostoliitoista, stalinista ja lenineistä. Niitä ei enää ole. Jos olisi, olisi suomi nyt todennäköisesti osa NL:ää.
      Ihmisen hirviömäisyys ei ole kansalaisuudesta kiinni, vaan yksilön päätöksistä siitä, miten opit kilahtavat päähän. Natouhoaja tällä palstalla on erinomainen esimerkki. Totuutta hän ei pysty osoittamaan ilman linkkejä, joita hän on laiska esittämään, koska ne romuttaisivat hänen uskomuksensa "tiltuista". Hänen pakkomielteinen vaahtoamisensa tiltuista antaisi aihetta olettaa, että niitä on majoittautuneena hänen talonsa ympärillä laumoittain, ja uhka on aivan todellinen. Miksiköhän ei lehdistössä puhuta mitään tiltuista? No siksi, koska se on neuvostoliiton ohjailussa? Eikö vain?

    • citizenXCV

      Usein olen saanut kokea myötähäpeää Trollimetsän Sanomia lukiessani.

    • tyhmeliinit

      Suuri ja mahtava on Venäjän maa.
      Aattelitko sen vain tietokoneella valloittaa.


      Kehen muka Trolli uppoo,roska koriiin.
      Onneksi meillä Suomalaisilla on älyä.
      Ihan soopiin uskota.
      Elättejä eletellä.
      We are best?
      Ollaan me.

    • Hallaoja

      Olen joutunut.

      Koska Natojäsenyydelle ei ole mitään järkevää perustelua niin media, Niinistö, Sanoma Oy ja tämä palsta näyttävät tällaisilta.

    • tiltutraivoavat

      Ettei tule väärää käsitystä, niin korjataanpa sen verran että Natojäsenyydelle ei ole mitään järkevää vaihtoehtoa ja tiltujen toivottoman raivoamisen vuoksi tämä palsta näyttää tältä.

    • Hallaoja

      En usko että Suomen kansa toivoo tulevansa ydinohjusten torjuntapaikaksi.

      Ja sitähän se 22 prosentin Natokannatus todistaa.

      Suomen kansa on selvästi älykkäämpi kuin sen nykyinen johto.

      Ja tähänkään et kykene antamaan mitään järkevää vastausta, ikävä kyllä.

      • HallaojaJauhaaSkeidaa

        Tyhmyyttä kuvastaa parhaiten Tiltujen into puhua ydinsodasta oletuksena?


    • TurkkiPutinskaja

      Oliko pietarissa1 kaalikeittoa tänään ruokana. Kysyy nimimerkki turkki ja tuhat tulimaista palveluestohyökkäytä.

    • Hallaoja

      Sanoin jo että et puuteellisellä älylläsi osaa vastata. Kiitos vahvistuksestasi.

    • Sovjetska_komputerska

      Taas on törkyä heitelty meidän maltillisten tiltujen päälle. Huonokielisiä natohuutajia on tullut räyhäämään ja vaikertelemaan kiemurrellen nurkkaan.

      • resonaattoreidenvalheet

        Hahhah, maltillinen tiltu. Vähän kuin maltillinen ISIS-siipi tai bolshevikit ja menshevikit. On vain radikalisoituneita ja enemmän radikalisoituneita tiltuja. Tiltut raivoavat tappiotaan tälläkin palstalla, olivatpa sitten kuinka radikalisoituneita tahansa.


      • NatouhoajanLyhyetJäljet
        resonaattoreidenvalheet kirjoitti:

        Hahhah, maltillinen tiltu. Vähän kuin maltillinen ISIS-siipi tai bolshevikit ja menshevikit. On vain radikalisoituneita ja enemmän radikalisoituneita tiltuja. Tiltut raivoavat tappiotaan tälläkin palstalla, olivatpa sitten kuinka radikalisoituneita tahansa.

        Maltillinen tiltu ei raivoa, niin kuin väität. Onhan Syyriassakin maltillinen oppositio.


    • Etsi-agentti

      MUISTAKAA NE. Ulkomailta johdetut Agentit, jotka täällä palstoilla kommentoivat. Ne vasta vaarallisia ovatkin.

      • KyberalokasRiikasta

        Heidät tunnistaa sanojen taivuttamisen osaamattomuudesta.


      • Gomorron
        KyberalokasRiikasta kirjoitti:

        Heidät tunnistaa sanojen taivuttamisen osaamattomuudesta.

        onneks miejäkieli vaikee kieli.


    • YlermiCc

      Joka päivä. Hesari, YLE ja tämä palstahan on USAn trolleja täynnä.

    • Mäenpää

      Joo, tämän tästä haukutaan tiltuksi, vaikka mä oon Marko

      • Gumorron

        Syyttihän ne Taistookin valehteliaksi. Vaikka Taisto ei edes osaa valehdella.


    • Suomi-Pojat_K_ja_K

      Koko ajan tulee puukkoa selkään.

    • Viaton_tarkkailija

      Kysytkin vielä olenko joutunut USA/NATOn trolliarmeijan kohteeksi. Kun katsot näitä sivuja, ymmärrät ettei puhdas järki ole näitä tuottanut.

    • TrokkenTroll

      Nyt ne jo varastelee keskustelijoiden kirjoituksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe