Teuvo Suni:Kysymys nimimerkille MÄTÄ.ev.lut.kirkko

Miksi et vastaa kysymykseeni, jonka olen esittänyt monelle kaltaisellesi sieltä lähtien kun aloititte eroakirkosta-kampanjanne:, eikä kukaan ole vastannut:

Miksi kehotatte eroamaan ainoastaan luterilaisesta kirkosta, ettekä mistään muusta kirkosta ja seurakunnasta. Vaikka näitä kaikkia johtaa tämä:

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

adventistit

aglikaanit

agrigolalaiset

arkkimunkkilaiset

armonkalliolaiset

baalbeklaiset

babtistit

birkittalaissisaret

branhamilaiset

cityseurakuntalaiset

dominikaanit

elämänsanalaiset

elämänlähdeläiset

eläväsanalaiset

ekumeeniset

exoduslaiset

gnostilaiset

henotesläiset

helluntailaiset

hengenuudistuslaiset

heränneet

esikoiset

ilmestysmajalaiset

ilosanomalaiset

israelinystävät

Jarihotellilaiset

Joosualaiset

jehovalaiset

Jeesuksen pyhän veren papit

Jeesuksen ruumislaiset

Jeesus on herralaiset

katolilaiset kylväjät

kansanraamattuseuralaiset

kalleimman veren sisaret

kansanlähetysläiset

Kellonkartanolaiset

koivuniemiläiset

korpelalaisuus

kotikirkkolaiset

kulmakivenseurakuntalaiset

kulmakiviseurakuntalaiset

kuninkaansoturit

kristilliset eläkeläiset

kriisipalvelulaiset

kotisatamalaiset

liekkiläiset

luterilaiset

lähetysseurakuntalaiset

luthersäätiöläiset

lasarusveljet

lähdekalliolaiset

lännenhunttarilaiset

maranatalaiset

majakkalaiset

metodistit

missiomaailmalaiset

mormoonit

munkkiluostarin munkit

nunnaluostarin nunnat

nokialaismissiolaiset

onewayhouselaiset

ortodoksit

pelastusarmeijalaiset

patmoslaiset

palatsiseurakuntalaiset

paavalinsynodilaiset

paratiisikotilaiset

pikkuesikoiset

priskillalaiset

pyhänikolauslaiset

perjantaikristuksellelaiset

raamattupuhuulaiset

radiodeiläiset

rauhansanalaiset

rauhanyhdistysläiset

ristiinnaulitut

risteyspaikkalaiset

ristiretkeläiset

ropolaiset

rukouspalvelulaiset

rukousystäväläiset

ruusuristiläiset

ristiinnaulittulaiset

saalemilaiset

sadonkorjuulaiset

sanansaattajalaiset

sanajaylistysläiset

sauluslaiset

savenvalajalaiset

scientologilaiset

siloalaiset

slevy:n miespapit

slevy:n naispapit

stefanuslaiset

suomenraamattuopistolaiset

teologisetinstituuttilaiset

tabernaakkelilaiset

takeitnowlaiset

teologisetistuuttilaiset

Timoteusyhteisöläiset

totisestiparannetut

tuomasmessulaiset

totuudenystäväläiset

tunnustukselliset luterilaiset

torontonsiunaajalaiset

uusheränneet

uusapostoliset

uusitoivolaiset

uusiviiniläiset

valon enkelit

vapaakirkolliset

vanhauskoiset

vapaamuurarit

viadolorosalaiset

vineyardilaiset

yhteyskristuksessalaiset

yhteysliikeläiset

yeshualaiset

Eihän tässä Pyhän Hengen päivityksessä ihmiskunnalle vuonna 96, pitäisi olla mitään epäselvää:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

37

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen opetuslapsilleen tarjoamasta viimeistä ehtoollisesta tuli tämä porton vihan viini, kun Saatana sai Paavalin hallintaansa:

"Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille:

Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

"Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Markuksen mukaan:

"Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

Luukkaan mukaan:

"Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

"He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen
      pahoja tekojaan."

Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saatana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättymässä. Eikä paluuta totuuteen enää ole.

Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.

• Miksi tykistöupseeri he-ma on myös vaiti, eikä tule antamaan vastausta tähän kysymykseeni?

Vaikka muuten on totuutta jaksanut herjata.

• MÄTÄevlutkirkko

Okei no varoitan KAIKKIA sunilaisuudesta ja siihen liittymisestä.

• Et ole alkuperäinen MÄTÄ, vaan myöhempien aikojen MÄTÄ.

Silti viestisi oli aiheeton ja tarkoitettu vain Totuuden Hengen herjaukseksi, koska:

"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."

Porttoihin liitytään, mutta totuuteen vedetään vain tätä kautta:

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Tunnen erään Saatanan oman, joka 9 vuotta sitten yritti mennä siitä sisälle, mutta ja kauhusta jähmettyi, kun portin edessä oli luottovanki Armi vartioimassa porttia, ja siihen se meno pysähtyi:

"Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

• Palstapsykiatri

Etkö todella löydä apua sieltä savitaipaleelta Devoittraumaasi kun näet hänet kaikkialla?

• uu68686887

Lisätään listaan vielä sunilaiset ;)

• Saat lisätä vaikka sen sata kertaa, kun Saatanalla ei enää ole muuta keinoa totuutta torjua.

Pyhä Henki kun johdatti minut eroon suuresta luterilaisesta portosta ja sen helmoissa pyörivistä pikkuportoista jo paljon ennen, kuin nämä ns vapaa-ajattelijat julkaisivat oman saatanallisen ilosanomansa: eroakirkosta. fi

Näin se tapahtui:

Harva kirkosta eronnut lienee joutunut eronsa syyt perustelemaan, saati laatimaan kirjeen. Minun oli se kuitenkin tehtävä, kun Pyhä Henki sen tehtäväksi antoi. 1.4.1996 oli se ilon päivän, kun tämän kirjeen sain käydä lukemassa Ruukin seurakunnan kirkkoherra Reijo Junttilalle:

VOIVATKO KRISTUS JA BELIAR OLLA YHTÄ - EIVÄT - SIKSI LÄHDEN

Toisenlainen on Teologisten tiedekuntien kuin teologisen instituutin jumala. Toisenlainen on piispa Rimpiläisen kuin muiden piispojen jumala, Toisenlainen on Suomen Lähetysseuran kuin Lähetysyhdistys Kylväjän jumala. Toisenlainen on Suomen Raamattuopiston kuin Suomen rauhanyhdistysten jumala. Toisenlainen on Rukoilevaisten kuin Rukouspalvelun, näiden kaatajien jumala. Toisenlainen on Paavalin synodin kuin Hengen Uudistus Kirkossamme ry:n jumala. Toisenlainen on sanansaattajien kuin Lestadiolaisten Esikoisten jumala. Toisenlainen on Evankelisten kuin Uusherätyksen jumala.

Ja kaiken tämän, jumalten puiston - Suomen Siionin - yllä kaikuu piispa Rimpiläisen ja hänen synodinsa jumalan voimakas ääni: "Nainen vaietkoon seurakunnassa!" Mitä tämä käytännössä merkitsee? Siitä antaa hyvän esimerkin lehtori, joka tämän piispan kätten alta kävi hakemassa vihkimyksen, hengen ja siunauksen. Näin hän tunnusti sanomalehti Kalevan haastattelussa:

"Saarnan pito jumalanpalveluksessa kuuluu Janatuisen mielestä papille. Lehtorinakaan hän ei halua saarnata kirkossa kotimaassa, mutta kylläkin pitää saarnaamista mahdollisena ulkomailla."

Ajatelkaa kaikki, minkälainen tämä piispa Rimpiläisen ja hänen lahkonsa, Paavalin synodin, jumala todellisuudessa on? Kotimaa kun taakse jää, ja lähetyskenttä häämöttää, ja kun ei enää olla piispan valvovan katseen alla, niin nainenkin voi silloin tehdä hieman syntiä - saarnata jopa kirkossa.

Jos on tämä jumala naisten suhteen tiukkapipoinen, niin lestadiolaisten suhteen se on armahtava. Hyvä näyttö saatiin kesäkuun 30. päivänä 1995. Juuri Suviseurojen alla, kun piispa, sanomalehti Kalevan palstatilaa hyväksi käyttäen valkaisi kalkilla kaikki lestadiolaiset, miljoonakavalluksia tehneistä uskonveljistään lähtien, vitivalkoisiksi:

"Sehän on ihan varmaa, että lestadiolainen herätysliike ei opeta mitään muuta kuin rehellisyyttä ja ahkeruutta."

Tämä valkaisu lienee tehty siinä toivossa, että Suviseurojen kansanjoukko vihdoinkin tunnustaisi hänet heidänkin jumalalleen kelpaavaksi mieheksi, ja vastaisi hänen tervehdykseensä "Jumalan terve!" - huudolla.

Jeesuksen seurassa lestadiolaisten miljoonakavalluksetkin olisivat saaneet täysin toisenlaisen lopun. Jerikossakin oli kerran hyvin rikas mies, Sakkeus. Mitä hän koki ja teki, kun sai kohdata Kristuksen?

"Mutta Sakkeus sanoi Herralle kaikkien kuullen: "Herra, näin minä teen: puolet omaisyuuestani annan köyhille, ja keneltä olen liikaa kiskonut, sille maksan nelinkertaisesti takaisin."

Sen kuultuaan Jeesus sanoi häneen viitaten: "Tänään on pelastus tullut tämän perheen osaksi. Onhan hänkin Abrahamin poika. Juuri sitä, mikä on kadonnut, Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan."

Mikä oli Sakkeukselta kadonnut, kun hän oli omaisuuttaan kartuttanut? Mikä on kadonnut tämän maan piispoilta, papeilta, lahkojohtajilta ja lehtoreilta? TOTUUS. Ihmisten hätää tärkeämpää on valta ja oman lahkon menestyminen. Se ei onnistu ilman rahaa, ja siksi heidän kolminaisuusoppinsa kuuluu:

"On etsittävä, hoidettava ja rahastettava!" Kuinka hyvin tähän sopivatkaan Jeesuksen sanat Matteuksen luvusta 23. Kirjoitan ne nykysuomeksi, jotta ymmärtäisitte:

"Voi teitä, piispat, papit, lehtorit ja lahkojohtajat! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät!

Voi teitä, te lähetysjohtajat ja teidän lähettinne! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret saadaksenne edes yhden uuden lahkonne kannattajan, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette!"

Mitä tämä kaikki, jota tässä ja monissa muissa kirjeissä ja kirjoituksissa olen julkituonut, oikein on? Tässäkö meillä on Kristuksen nimeä kantava seurakunta, jolla on yksi Herra, yksi Henki, yksi usko ja yksi kaste? Muut ovat kadonneet jo aikoja sitten, ja nyt on viimeisenä menossa yksi kaste, kun huhut kertovat luterilaisten pappienkin käyvän Israelin matkoilla salaa upotuskasteella Jordanissa.

Tässäkö meillä on seurakunta, jonka kaikki jäsenet ovat saavuttaneet Kristuksen täyteyttä vastaavan kypsyyden, jossa ei enää kukaan alaikäisinä ajelehdi kaikenlaisten opintuulten heiteltävinä? Kenen piispan, papin, lehtorin tai lahkojohtajan mielikuvitus tähän riittää?

Jatkuu...

• TeuvoSuni

Jatkuu...

Kyllä meillä tässä Suomen Luterilaisessa kirkossakin nsa johtajan korvaan se on kuiskuttanut: "Juuri sinä joukkoinesi olet Kristuksen asialla, älä koskaan anna periksi!"

Todella paksu peite on piispojen, pappien, lehtorien ja lahkojohtajien silmillä, kun eivät huomaa, että saman Saatanan synagogan kasvatteja he kaikki ovat. Sen verran oli Martti Lutherillekin totuutta kirkastunut, että pystyi kirjoittamaan tästä Latomukselle. Valitut teokset osa III:

"Mutta kiitän Herraani Jeesusta Kristusta, joka tämän, minua kohdanneen koettelemuksen on satakertaisesti jo ajassa palkinnut antaessaan minulle oikean tiedon, että jo nyt olen aivan varma siitä, että paavi on tuo viimeisen ajan peto, Antikristus, josta kaikki kirjoitukset ovat ennustaneet: yliopistot taas ovat Saatanan pääsynagogia, joissa sofistiset teologit, nuo epikurolaiset villisiat, harjoittavat valtaansa."

Eivät ole antikristukset viidessäsadassa vuodessa suinkaan vähentyneet, vaan räjähdyksenomaisesti lisääntyneet. Sen todistaa kotikirkkomme tilanne, jossa ei totuutta vastassa ole yksi ainoa antikristus, vaan tuhatpäinen antikristusten lauma, puettuna piispoiksi, papeiksi ja lehtoreiksi.

Luulisi, että jo tässä - kun mukaan lasketaan vielä muutkin kirkkokunnat ja ulkopuoliset lahkot - olisi näin pienelle kansalle Saatanan eksytystä kylliksi - mutta ei-

Kansallakin on oma tahtonsa. Sen todisti helmikuussa julkaistu Kirkon tutkimuskeskuksen tutkimus: "Kirkon tärkein tehtävä on hautaan siunaaminen." Näin sanoi kansa ja viisveisasi Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja iankaikkisesta elämästä. Kunhan vain ruumis saadaan maatumaan piispojen ja pappien tekopyhyydellä siunaamaan multaan. Se on tälle kansalle elämän kallein asia.

Ja - toden totta! Kalliiksi tämä kalliisti palkattujen piispojen, pappien, kirkkohallituksen ja tuomiokapitulien johdolla tapahtuva hautausurakointi kansalle tuleekin. Mutta kun kansa näin tahtoo, se myös sen maksaa.

Joko eksytykset tähän loppuivat? Eivät suinkaan! Nyt kansalle pohjustetaan Rooman matkaa. Vanha rakkaus janottaa: "Oppituomiot uuteen harkintaan. Luterilaiset ja katolilaiset vertailevat vanhurskauttamisoppejaan." Näin otsikoi kirjoituksensa Kalevassa 6.2.1996 Oulun tuomiorovasti, teologian tohtori Arvi Seppänen, ja jatkaa:

"Yhteinen julistus vanhurskauttamisopista tähtää siihen, että luterilaiset ja katolinen kirkko tunnustaisivat molemminpuolisesti, että 1500-luvun oppituomiot eivät satu toiseen osapuoleen. Näin ne eivät enää tuomitsisi toistensa vanhurskauttamisoppeja."

Viikon kuluttua, 14.2.1996, kuuluttaa arkkipiispa Joh Vikström samassa lehdessä: "Kirkon suhde katolilaisiin on ykkösasia", ja jatkaa:

Pyrkimyksenä on sekä johtaa toisistaan erossa eläviä kirkkoja ykseyteen, että ilmentää niiden kesken jo vallitsevaa ykseyttä."

Tästä vierähti pari viikkoa, kun jälleen saman lehden palstoilla, 27.2.1996, jatkaa teologian lisensiaatti Kari Kuula samasta asiasta:

"Kristinuskon suhde muihin uskontoihin on vapautumassa. Lisääntynyt tieto muista uskonnoista on kuitenkin tehnyt osalle kristikuntaa yhä vaikeammaksi pitää kiinni perinteisestä käsityksestä. Heidän tulkintansa mukaan myös muiden uskontojen piirissä esiintyy todellista ja merkittävää uskonnollista kokemusta. Tällä vuosisadalla katolinen kirkko on virallisesti esittänyt tämän näkemyksen ja myös lukuisat protestanttiset teologit kannattavat sitä. Erityisesti johtava katolinen teologi Karl Rahner ja protestanttinen Birminghamin yliopiston professroti John Hick ovat esittäneet, että aito pelastava usko ei rajoitu vain kristinuskoon, vaan sitä on kaikissa maailmanuskonnoissa."

Tähän on ihmiskunta eksytyksen tiellä tullut. En voi muuta kuin iloita, kun näen, miten hyvin nämä valheet sopivat asioihin, joista olen vuosien varrella kirjoittanut. Ei tässä mitään erikoista ja ihmeellistä ole. Raamatun kirjoitukset, ne, jotka eivät vielä ole toteutuneet, alkavat kiihtyvällä vauhdilla toteutua. Niin kuin nämäkin:

"Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua. Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan. Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille TODISTUKSEKSI, ja sitten tulee loppu."

"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

Jatkuu...

• totuudellisesti

"Kirkon tärkein tehtävä on hautaan siunaaminen."

"Anna kuolleiden haudata kuolleensa. Tule sinä ja seuraa minua". Meillä ei ole kuolleiden vaan ELÄVIEN Jumala.

• totuudellisesti kirjoitti:

"Kirkon tärkein tehtävä on hautaan siunaaminen."

"Anna kuolleiden haudata kuolleensa. Tule sinä ja seuraa minua". Meillä ei ole kuolleiden vaan ELÄVIEN Jumala.

Tämä oli Kirkon Tutkimuskeskuksen tutkimisen tulos helmikuussa 1996:

"Kansallakin on oma tahtonsa. Sen todisti helmikuussa julkaistu Kirkon tutkimuskeskuksen tutkimus: "Kirkon tärkein tehtävä on hautaan siunaaminen." Näin sanoi kansa ja viisveisasi Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja iankaikkisesta elämästä. Kunhan vain ruumis saadaan maatumaan piispojen ja pappien tekopyhyydellä siunaamaan multaan. Se on tälle kansalle elämän kallein asia.

Ja - toden totta! Kalliiksi tämä kalliisti palkattujen piispojen, pappien, kirkkohallituksen ja tuomiokapitulien johdolla tapahtuva hautausurakointi kansalle tuleekin. Mutta kun kansa näin tahtoo, se myös sen maksaa."

• OletlinkitystaitoinenTev

Laitapa linkki siihen tutkimukseen Teuvo niin voimme itse lukea pitääkö väitteesi paikkaansa.

• OletlinkitystaitoinenTev kirjoitti:

Laitapa linkki siihen tutkimukseen Teuvo niin voimme itse lukea pitääkö väitteesi paikkaansa.

Tässä se on, tilaa ja lue:

Kirkon tutkimuskeskuksen julkaisut - Tutkimukset ja ... - Sakasti
        sakasti.evl.fi/sakasti.nsf/sp?open&cid=Content2E4677

Kirkon tutkimuskeskuksella on kolme julkaisusarjaa: ... muita laajoja tutkimusraportteja ja verkkojulkaisuina erityisteemoja käsitteleviä tutkimuksia ja selvityksiä.

• Jatkuu...

Tätä aikaa jo elämme. Enää ei Kristus ole ainoa pelastaja, niin kuin teologian lisensiaatti Kari Kuula kirjoituksessaan toi julki. Taruiksi ovat teolgit tehneet nämäkin Jeesuksen sanat:

"Hän on se kivi, joka ei teille rakentajille kelvannut mutta josta on tullut kulmakivi.

Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän. Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla."

Saatana kokoaa omiaan viimeiseen taisteluun Kristuksen omia vastaan, ja siksi ollaan nyt menossa Roomaan. Ei tässä mitään ihmettä ole tapahtumassa. Kirjoitukset vain käyvät toteen. Haluan kuitenkin vielä palauttaa mieleen Martti Lutherin sanat Roomasta. Valitut teokset osa III:

"Mene siis vain Roomaan, hae sieltä aneita ja voikirjeitä, maksa rahaa ja hanki itsellesi erivapauksia, anna vihkiä itsesi luostarin jäseneksi tai rupea piispaksi, kulje pyhiinvaellusmatkoilla, huuda avuksesi pyhimyksiä, lunasta itsesi vapaaksi kiirastulesta, tunnusta syntisi tuollaisille papeille jne. niin joudutpa vihdoin siihen pisteeseen, ettet tiedä, mitä teet, mitä sinulla on tai mitä olet Jumalan edessä, niin sinut on viety harhaan, ja molemmille osapuolille käykin aivan oikein.

Niin kuin Kristuksella ja paavilla on kaksi avainta, niin on myös kaksi eri taivaan valtakuntaa, joihin nuo kaksi eri avainta kuljettavat. Toinen taivaan valtakunta on iankaikkinen elämä, johon meitä syntiraukkoja auttavat Kristuksen avaimet syntien anteeksiantamisella, jonka Kristus on hankkinut kuolemallaan, eivät meidän tekomme. Tämä on Jumalan valtakunta.

Toinen taivaan valtakunta on tuolla ylhäällä ilmassa, jossa perkeleet hallitsevat, niin kuin pyhä Paavali sanoo: sinne auttavat paavin avaimet kaikkia hänen pyhiänsä, jotka pitävät hänen kahleensa ja lakinsa. Sillä sellaisille kuuluu sellainen taivas, ja sellainen taivas ansaitaan ihmislaeilla ja -teoilla.

Sen tähden on Kristus todella erinomaisesti jakanut avaimet paavin kanssa. Hän pitää itse omat avaimet, ja antaa paaville maalatut, jotka tämä mielensä mukaan asettaa vaajknaansa tai seinälle. Kristuksen kirkossa niillä ei ole tilaa eikä paikkaa.

Millainen kirkko on siis paavin kirkko? Se on epävarma ja horjuva kirkko, oikea petollinen valhekirkko, joka häilyy epäilyksessä ja uskottomuudessa ilman Jmalan sanaa, sillä se opettaa harha-avaimineen epäilemään ja olemaan epävarma. Mutta kun se on horjuva kirkko, niin se ei ole uskon kirkko, sillä tämä seisoo kalliolla helvetin porttejakin vastaan. Matt.16:18.

Mutta kun se ei ole uskon kirkko, niin se ei myöskään ole Kristillinen kirkko, vaan epäkristillinen kirkko, uskoton kirkko, joka hajottaa ja turmelee oikeaa pyhää, kristillistä kirkkoa. Niin he siis tässä omalla suullaan todistavat, että paavin täytyy olla oikea Antikristus, joka istuu Jumalan temppelissä ja on oikea turmelija ja synnin ihminen, niin kuin pyhä Paavali sanoo:

"Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen.

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Muistattehan, että puhuin tästä teille jo silloin, kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa."

Mene siis vain Roomaan, sinä luterilainen kirkko. Tämä on vain pieni harha-askel sen haureuden rinnalla, jota olet vuosisadat harjoittanut.

Mene siis vain Roomaan, mutta minu tuelleni ja rahoillani et enää tuota porttoa rakastele. Saatuani tämän kirjeen valmiiksi, menen lukemaan sen seurakuntani kirkkoherralle ja ilmoitan samalla jättäväni tämän kirkon.

Kun minut vuonna 1987 kutsuttiin kirkkoneuvostoon, pidin sitä suurena ihmeenä, kun en entisenä sotilaana omistanut minkään puolueen jäsenkirjaa. Sitä piti kysyä Jumalalta: "Miksi johdatit minut seurakunnan hallintoon?" Helmikuussa 1989 sain vastauksen: "Jotta näkisit, ettei Jumalan seurakuntaa johdeta näin!"

Tämän, jos minkä, olen kyllä saanut monella tavalla todeksi nähdä ja kokea. Siitä ovat todistuksena ne monet kirjeet ja kirjoitukset, joissa olen näistä asioista kertonut. Hiljaisella viikolla, 1989, sain viedä ensimmäiset Pyhän hengen viestit seurakuntaani, sen rauhanyhdistyksille ja Oulun piispalle. Ne kutsuivat totuuteen ja parannukseen. Ja nyt - hiljaisella viikolla 1996 - seitsemän vuotta tuon ensimmäisen viestin jälkeen, on Pyhä Henki selvästi ilmoittanut, että tämä on viimeinen hätähuuto ja kutsu tälle kirkolle.

Näin voin puhtaalla omallatunnolla tehdä ratkaisun, jonka oman lihani ääntä kuunnellen olisin jo neljä vuotta aikaisemmin tehnyt:

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä? Mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

Jatkuu....

• Jatkuu...

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:

- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: - Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan nteidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.

Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias."

Tämän ratkaisun jälkeen saattavat piispat, papit, lehtorit, lahkojohtajat ja kaatajapapit papittarineen kokea suuren helpotuksen. Erittäin suuri paino putoaa myös seurakuntani kirkkoherran sekä Oulun tuomiorovastin ja asessorien sydämeltä. Nyt voitte ilman pelkoa suunnitella piispan seuraavaa tarkastusmatkaa tähänkin seurakuntaan. Enää ei tarvitse lähteä pakoon, sillä tämän jälkeen en ole teidän valheitanne seurakuntalaisille paljastamassa.

Älköön nyt vain kukaan erehtykö luulemaan, että Ruukin seurakunnassa ja Oulun tuomiokapitulissa olisi ainoat Saatanan pesäkkeet tässä maassa, kun niin paljon olen niitä kirjeilläni ahdistellut. Ei suinkaan, sillä niin kuin aikaisemmin tuli jo selväksi, niin Saatanan pääsynagogan - teologisten tiedekuntien - kasvatteja ovat kaikki piispat, papit, lehtorit ja lahkojohtajat.

Nyt vain kävi niin, että jo sangen varhain, vuonna 1958, Jumala johdatti minut, Etelä-Karjalassa syntyneen ja siellä lapsuuden ja nuoruuden viettäneen tänne Pohjois-Pohjanmaalle. Tämäkin oli niin suuri ihme, että se kaipasi Jumalan selitystä. "Täällä minä haluan sinua käyttää", oli vastaus.

Jospa tämänkin prosessin perimmäisen syyn ovat profeetat ennalta ilmoittaneet:

"Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta purkautuu onnettomuus tämän maan asukkaiden päälle."

"Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin.

Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan.

Kuka teistä kertoi sen ennakolta, niin että nyt voisimme sanoa: "Hän puhui totta."

Ei teistä ollut kertojiksi, ei ilmoittajiksi, kukaan ei kuullut teidän tästä puhuvan."

Profeetallinen oli se sunnuntaikin 11.8.1985 Lappeenrannassa, jossa Kristus ilmestyi ensimmäisen kerran. Näytti taivaan kirkkauden ja helvetin mustan pimeyden, ja valtavana taivaan lahjana poisti kaikki mennen elämän traumat, ja siksi lupasin lähteä mihin hän vain haluaa minut lähettää. Tuo näkyhän alkoi siitä, kun kirkon alttariseinä muuttui täysin mustaksi, ja siihen ilmestyi kultakirjaimin sanat: RAAMATTU ON TOTTA.

Tuo päivä oli Sanna-myrskyn päivä. Se syntyi siellä Etelä-Karjalassa, kulki läpi Savon ja teki suurimmat tuhonsa täällä Pohjois-Pohjanmaalla.

Kun Kristusta sanottiin riivaajaksi ja apostoleja hulluiksi, eivät ajat ole siitä mihinkään muuttuneet. Kuten olen monissa kirjoituksissa julkituonut saamani palautteen, olen minäkin mielenhäiriöön joutunut ihminen, joka näiden kirjoitusten kautta vain purkaa ja läpikäy omaa traumaansa. Miksi näin? Siksi, että Raamattu on totta. Se on ollut sitä aina ja on tänäkin päivänä, ja tulee sitä loppuun saakka olemaan - tässäkin maassa:

"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

Viimeisen kerran, piispat, papit, lehtorit ja lahkojohtajat, muistakaa tämä: jos Kristus ei olisi tullut, ja jos hänen valittunsa eivät tässäkään ajassa olisi teidän valheitanne paljastaneet, te ette olisi syyllisiä, mutta nyt teidän on mahdotonta puolustella valheellisia tekojanne.

Muistakaa siis: kerran me kaikki olemme tarkastuksessa, josta ei pakoon pötkitä, ei peitetä totuutta pöytäkirjaan valheilla, ei heitetä totuuden kirjeitä avaamattomina roskiin, eikä palauteta niitä avaamattomina lähettäjälle, eikä isketä puhelimen luuria korvaan. Miettikää, missä on se suuri joukko tänään, joka tuossa viimeisessä tarkastuksessa huutaa:

"Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja!"

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: "En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"

Ei löydy apua, vaikka huutaisitte: "Herra, toisin olisimme toimineet, jos olisimme totuuden tienneet!"

Arkkipiispasta alkaen on jokainen piispa saanut sen tietää, mutta varoituksista huolimatta, Saatanan evankeliumi on miellyttävämpi.

Voin vain ihmetellä sitäkin, miten hyvään ajankohtaan Pyhä Henki tämän eron ajoitti. Miettiväthän oikeusviranomaiset parhaillaan: pitäisikö rikollisiin järjestöihin kuuluminen lailla kieltää?

Voiko tämän rikollisempia järjestöjä maassa ollakaan, kuin mitä ovat nämä kirkkokunnat ja uskonlahkot, jotka Saatanan valheilla kuljettavat joukkojaan laveaa tietä pitkin suoraan helvettiin.

Jatkuu...

• Jatkuu...

Saatanaa pelätään, mutta jumalanpelko on täysin kadotettu, vaikka Jeesus sen näin selvästi sanoo:

"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin."

Nyt kun tämän luterilaisen porttokirkon jätän, voin tehdä sen turvallisella mielellä. Niin kuin Pyhä Henki on elämääni tähänkin asti johdattanut, niin hän edelleen johdattaa, kunhan vain itse olen kuuliainen. Sanoihan hän 8.11.1988, kun neljännen kerran minulle ilmestyi ja muuti omat eläkepäivien suunnitelmat uusiksi:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani. Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."

Eikä hän ole tätä kutsumistaan peruuttanut. Saan edelleen kertoa hänen totuutta niille, jotka sitä vielä haluavat kuulla, ja vaieta siellä, missä totuudelle on jo selkä käännetty, sillä näin sanoo Herra:

"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."

"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne.

Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."

"Lähtekää pois, jättäkää hänet te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tapani mukaan lähetin tämän kirjeen jokaiselle piispalle ja kymmenille lehdille. Mutta tapansa mukaan eivät he tätäkään uskaltaneet julkaista.

Sen pituinen tämä erokirjeeni, josta tänä vuonna tulee kuluneeksi jo 20 vuotta.

Tähän loppuun vielä viimeinen Pyhän Hengen Raamattuun kirjattu päiväkäsky kaikille valituille, jotta lähtisivät niistä pois, ennen kuin hän enkeleineen tulee ne kaikki tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

• Mihin on näiden innokkaiden vapaa-ajattelijoiden into kadonnut, kun yksikään ei tule antamaan vastausta kysymykseeni?

• Mätäevlutkirkko

Kuinka monesti sinulle pitää vastata? Olen vastannut jo että varokaa Sunia ja sunilaisia, sen jälkeen alat sättimään Devoitia muka kommenttini tekijäksi.

• Tuolta oppi-isältäsihän sinä olet tuon herjan itseesi imenyt:

Sunilaisuus on Raamatun totuutta

Suniportti on ahdas portti

Sunipulveri on Pyhä Henki

• Vaikuttaa vahvasti siltä, että Vapaakirkko on näiden vapaa-ajattelijoiden Saatanan synagoga.

Kun on oma Paholainen ojassa, niin silloin on syytä vaieta.

• Diagnoosi

Avaaja vaikuttaa parantumattomalta SEKOPÄÄLTÄ. :((

• Ovatko nuo sekopäät jo kolme vuorokautta kirkossaan yrittäneet kortilla ratkaista, kuka antaa vastauksen tähän kysymykseeni.

• Voiko todella olla totta, että tämä yksi ainoa kysymys on karkottanut tästä keskustelusta nämä urheat vapaa-ajattelijat ja vielä heitä paljon urheammat taustajoukot, ateistit?

• vastausta

Ateismissa ei ole mitään pahaa koska sen on juuri synnyttänyt nämä pahaa ja rahaa kumartavat seurakunnat. Näiden seurakuntien takia takia Jumala ei vastaa.

• vastausta kirjoitti:

Ateismissa ei ole mitään pahaa koska sen on juuri synnyttänyt nämä pahaa ja rahaa kumartavat seurakunnat. Näiden seurakuntien takia takia Jumala ei vastaa.

Minun ei tarvitse tässäkään asiassa enää kysyä neuvoa Jumalalta, koska hän jo vuosia sitten teki selväksi, kuka näiden lopun ajan kirkkojen ja seurakuntien todellinen jumala on.

Eikä sitä kenenkään tarvitse enää Jumalalta kysellä, koska vastaus löytyy Raamatusta ja olen sen tähänkin keskusteluun tuonut.

Oikeudenmukaisuuden nimissä haluaisin kuulla vastauksen ateisteilta ja vapaa-ajattelijoilta, miksi hekin rakastavat kaikkia muita porttoja, mutta vihaavat vain luterilaista porttoa.

Mistä tämä portto on jättänyt teidät osattomaksi, kun tuollainen viha on syntynyt.

Jos se on kostoa jostakin, niin mistä?

• On mielenkiintoista nähdä, miten kauan tämä keskusteluketju pitää ateistit ja vapaa-ajattelit pois palstalta, kun eivät uskalla tulla tänne kiristelemään hampaitaan.

• silviisiin
        TeuvoSuni kirjoitti:

On mielenkiintoista nähdä, miten kauan tämä keskusteluketju pitää ateistit ja vapaa-ajattelit pois palstalta, kun eivät uskalla tulla tänne kiristelemään hampaitaan.

Hyvä Teukka!

• KannatanTeuvoa

Nostan tämän ylös, koska tämä sulkee vapaa-ajattelijoiden ja ateistien tulon tälle palstalla.

• Nuoleskelua

Nuoleskelua?

• Minä nostan tämän portin ylös nyt itse, ettei Saatanan tarvitse syyttää ketään nuoleskelusta.

• Nostetaan tämä taas yksi vartioon, kun ainakin ateistit mielellään juovat yöllä itsensä hurmokseen. Jospa sitten saisivat rohkeuden vastata kysymykseeni.

• "Mä vartiossa seison, nyt yössä yksinäin,
      niin ettei ateistit meitä saarra!"

• eimätäeilaho

Eikö sillä älykkyydellä, viekkaudella ja oveluudella, jolla olet Teuvo kehuskellut Jumalan sinut varustaneen, tulisi tajuta, että eroa kirkosta -sivusto ja sen taustaorganisaatio ja sen ateistit vastustavat kirkkoja, jolla on valtiollistettu verotusoikeus. Tämä vero on ulotettu koskemaan myös yhteisöjä ja yrityksiä liike-elämässä. Tätä verotusoikeutta ei ole kaikilla pienemmillä uskonnollisilla yhteisöillä, jotka toimivat itse kerääminsä jäsenmaksuin ja lahjoitusvaroin. Monia seuroja voi kyllä käydä kuuntelemassa aivan ilmaiseksi, ei tarvitse kuulua yhdistykseen eikä maksaa jäsenmaksua. Tässä syy.

• Ei ole sellaista portto, joka ei palveluistaan maksua ottaisi.

Kun raha haaviin vilahtaa, niin sielu taivaaseen livahtaa.

Tämän tajusi muuan kaataja ekonomi, joka sai kaatoillan päätteeksi joltakin mummolta 100 markan setelin:

Tuon naisensatanen kourassani muutuin ekonomista rukoilijaksi (kaatajaksi).

Nyt on lööpeissä hehkutettu, miten hän pölli tuhannet eurot itselleen, eikä käyttänyt niitä hyväntekeväisyyteen, vaikka sen varjolla toimi.

Kyllä tässä olisi pitänyt nostaa syyte kaikkia niitä kirkkoherroja vastaan, jotka kirkkojensa ovet tälle portolle avasivat ja toivottivat tervetulleeksi kynimään seurakuntalaistensa rahoja.

Yli 200 seurakuntaa kirjallisesti varoitin, mutta turhaan:

"Avoin kirje kirkkoherralle, joka on avannut Herran temppelin ovet Saatanan kaatajahengille:

Olet toivottanut tervetulleeksi kaatajapappi Seppo Juntusen ja hänen avustajansa, ekonomi Pirkko Jalovaaran, seurakuntasi Herran huoneeseen kaatamaan kaitsettavaksesi uskottuja lampaita.

Tämän johdosta haluan kysyä: eikä seurakunnassasi ole ketään Totuuden Hengen uudestisynnyttämää ihmistä, joka olisi voinut kertoa teille, minkä hengen alla tämä parivaljakko toimii?

Raamattuhan suorastaan velvoittaa tutkimaan, minkä hengen alla sananjulistajat sanomansa kanssa kulkevat. Ei jokainen, joka sanoo: "Herra, Herra", ole hänen Henkensä johdatuksessa.

1.Joh.4:1
        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.

• Linkittäjäntodistus
    • Jäin pitkään yöllä miettimään tätä vastausta tämän keskustelun kysymykseen:

"eimätäeilaho

20.1.2016 23:05

Eikö sillä älykkyydellä, viekkaudella ja oveluudella, jolla olet Teuvo kehuskellut Jumalan sinut varustaneen, tulisi tajuta, että eroa kirkosta -sivusto ja sen taustaorganisaatio ja sen ateistit vastustavat kirkkoja, jolla on valtiollistettu verotusoikeus. Tämä vero on ulotettu koskemaan myös yhteisöjä ja yrityksiä liike-elämässä. Tätä verotusoikeutta ei ole kaikilla pienemmillä uskonnollisilla yhteisöillä, jotka toimivat itse kerääminsä jäsenmaksuin ja lahjoitusvaroin. Monia seuroja voi kyllä käydä kuuntelemassa aivan ilmaiseksi, ei tarvitse kuulua yhdistykseen eikä maksaa jäsenmaksua. Tässä syy."

Onko todellakin niin, että nämä vapaat ateistit, jotka tälläkin palstalla herjaavat ja pilkkaavat Jumalaa ja hänen totuutta, hiippailevat kuitenkin salaa noiden vapaiden pikkuporttojen luona, joilta saavat haluillensa tyydytyksen ilman rahaa?

• Asioitaseuraileva

Siltä se minustakin vaikuttaa!

• Pitkäänpalstalla

Oletko sinäkin sunilainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3432
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      342
      1319
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      85
      1299
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      935
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe