Pakanajuhlat vs Jumalan juhlat

ruut333

Uskovaiset viettävät pakanajuhlia joko tietämättään tai tietoisesti. Tietoiseseti tehty synti ei ole armon alla. Tietämättään taas,et voi saada siunauksia jos et vietä Jumalan Pyhiä juhlia,sillä Jumala ei voi siunata ketään joka viettää saatanan asettamia juhlia.

Tässä tietoa asiasta: Ensin pätkä profetiasta:

Niille, jotka uskaltavat pilkata viestejä, joita Minä, YAHUVEH, lähetän eteenpäin kuten esimerkiksi tämän, nostakaa ylös teidän kätenne ja puolustakaa itseänne ikuista Luojaa vastaan, yhtä jota kutsutaan Päivien Muinaiseksi, sillä Minulla ei ole alkua eikä loppua, Minä olen ALEPH ja TAV. Te, jotka kutsutte itseänne Kristityiksi ja kuitenkaan ette seuraa MINUN Poikani YAHUSHUAn teitä edes Pyhien Aikojen noudattamisessa.

Sinä, joka kutsut itseäsi Kristityksi, joka kerskut ja sanot, ”Minä en ole Juutalainen”, ja kuitenkin Minä sanoin, ”Te olette liitetyt yhteen kun te seuraatte YAHUSHUAa ja hyväksytte HÄNET MESSIAANA, rakastaen ja laittaen YAHUVEHin ja YAHUSHUAn ensimmäisiksi teidän elämissänne, yrittäen kovasti totella MINUN lakejani, tietäen, että teillä on välittäjä, Pelastaja MINUN Pojassani YAHUSHUAssa kun te teette syntiä, mutta ette tahallisesti sureta RUACH ha KODESHia ja tee syntiä, vaarantaen teidän silkan sielunne.” Kuinka harvat teistä muistavat, että teidän kaikkien täytyy työskennellä teidän oma pelastus pelon ja vapinan kanssa.

Enemmistö teistä, jotka kutsutte itseänne Kristityiksi, suurimmaksi osaksi olette anti-Juutalaisia. Te kartatte heprealaisia tapoja, Tooraa, Tanakh:ia ja ainoastaan haluatte vaatia Uutta Testamenttia. Te ainoastaan haluatte kokoontua yhteen ihmisen tekemänä Sapattina [ sunnuntai ], ette todellisina Sapatteina. Kuinka monet Kristityt ainoastaan haluavat juhlia ihmisen tekemiä pakana-juhlapäiviä ja karttavat todellisia heprealaisia Pyhiä Päiviä? Kuinka monet teistä ainoastaan käyttävät, mitä te kutsutte kirkoksi, lepyttämään Minua tai muotinäytöksenä tai rupattelujuhlana. Te Kristityt ette käsitä, että Helluntaita ei löydy useimmissa teidän kirkoistanne, koska te olette surettaneet MINUN PYHÄÄ HENKEÄNI ja ajaneet RUACH ha KODESHin ulos.

Sinä luet 12 opetuslapsesta ja siteeraat Juutalaisia kirjoituksia ja vakuutat Raamattua sinun lupauksinasi, silti sinä leikkaat itsesi irti kaikesta, mikä on heprealaista ja kerskailet, että sinä et ole Juutalainen. Sinä uskallat kerskua, kuinka Minä, YAHUVEH, leikkasin irti luonnollisen varren liittääkseni teidät Ei-juutalaiset sisään, jotta luonnollinen varsi tulisi kateelliseksi ja kuitenkin sitten sinä torjut luonnollisen varren ja torjut asiat, jotka Minä YAHUVEH opetin heille. Sinä, joka kutsut itseäsi Kristityksi, sallit Rooman tarkoituksellisesti muuttaa ainoan päivän, jonka Minä asetin sivuun, siunasin ja pyhitin, ja sinä sanot, että mikä tahansa päivä käy, kutsutuksi Sapatiksi. Minä en valinnut mitä tahansa päivää; Minä lepäsin Seitsemäntenä Päivänä. [ Perjantai auringonlaskusta Lauantai auringonlaskuun ]

Ja tässä profetia kokonaisuudessaan: http://www.amightywind.com/prophecyfinnish/proph67fin.html

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annaheilleanteeksi

      Herra Jeesus vapauttakoon sinut riivaajahengistä Jeesus kiitos amen. Väistyköön . Katkea kahleet Jeesuksen nimessä amen.

    • herravapahtaja

      Kristitty viettää ihan Jeesuksen sovitusjuhlia kuten syntymäjuhlaa jouluna ja pääsiäisenä ristinkärsimystä ja ylösnousemusta . Pyydä että Jeesus vapauttaa sinut helvetistä missä nyt olet amen.

    • mummikainuusta

      Room. 13:4. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu - mutta kyllä hän pysyy pystyssä, sillä Herra kykenee pitämään hänet pystyssä.
      5. Toinen pitää yhtä päivää toista parempana, toinen pitää kaikkia päiviä yhtä hyvinä. Kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
      6. Joka kiinnittää huomionsa tiettyihin päiviin, tekee sen Herran tähden. Joka syö, syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa. Joka ei syö, on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.
      Juhlitaan vain niitä juhlia, jotka meistä tuntuvat oikeilta. Tähän on annettu vapaus tehdä kullakin omantuntonsa mukaan.

      • 1234567---

        Suuri osa suuria ja pieniä, rikkaita ja köyhiä, vapaita ja orjia ovat valinneet sunnuntain paremmaksi päiväkseen.
        Vain pieni osa on on kunnioittanut Jumalan valitsemaa sapatinpäivää, pyhänäpäivänä.
        sapattina on lupa tehdä hyvää parantaa sairaita ja julistaa sanaa tavalla tai toisella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe