Oulun poliisi pitkät ruokatauot ABC-asemilla

Rehti-kansalainen

Voi että vituttaa nämä isokiveksisesti melonit kainaloissa kävelevät pyssysankarit, jotka ajavat yhteiskunnan laskuun kymmeniä kilometrejä päästäkseen ABC:lle syömään pitkän kaavan mukaan. Siinä usean partion voimin mätetään ruokaa hitaasti, kahvit päälle ja tupakit ja muu paskanjauhaminen päälle, niin se on 3 tunnin reissu! Muut ihmiset vetää edellispäivän makaronilaatikkoa mikroon ja syö sen -ellei kuivaa ruoskeipää- ja palkan maksaa vähän muu kuin köyhä yhteiskunta. Nyt helvetin äkkiä kyttälaitokselle uus mikro poikineen ja loppukoon tuo yhteiskunnan riisto! Vittumaisia pallistelijoita muutenkin nuo kytät! Saisivat jättää pyssyt autoon niin kuin Norjassa.

76

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannustaja

      onneksi sulla ei ole tuon isompia ongelmia

      • Rehti-kansalainen

        Ei kyllä just nyt ole.


    • lawandorder

      Kiimingin ABC ? monta polliisi autoa parkissa joka päivä, ja pitkään.

      • Rehti-kansalainen

        Muutkin hoksanneet! Ja on asiasta muuallakin kirjoiteltu!


    • Olisitelänyt

      elämäsi siten että olisit voinut kouluttautua itse poliisiksi, niin sinulla olisi samat oikeudet!

      • Ime-jortikkaa

        Ai senkö perusteella ammatti valitaan, että missä on pisin ruokis ja veronmaksajien polttoaineilla saa sinne ajella?


    • Valitus-poliisijohdolle

      suoraan, jos aloittajaa niin risoo poliisien ruokatauot. Poliisit kulkevat nykyään aseet vyöllä kuten muuallakin Euroopassa ovat jo kauan sitten tehneet. Ei Suomi enää mikään lintukoto ole, mitä joskus on ollutkin.

      Täällähän nousee heti hirveä älämolo, jos poliisi on joutunut turvautumaan aseen käyttöön, jota Suomen poliisi ylen harvoin tekee. Mutta on oikeutettu tekemään silloin, jos joku uhkaa poliisin henkeä. Kyllä poliisi työkseen joutuu erilaisten mielipuolten kriminellien kanssa työssään tekemisiin.

      Väkiovalta ja kansalaisten turvattomuus on lukemissa, joissa ei ole koskaan ennen Suomessa ollut! Nämä elintasopakolaiset ovat kertaheitolla saaneet sen aikaan.

      Laita valituksesi suoraan Oulun poliisijohdolle mielestäsi poliisien ylipitkistä ruokatauoista, niin asia tutkitaan ja sitten hutkitaan, jos aihetta on.

      • Poliisi-aseettomaksi

        Poliisi voisi pistää aseet piiloon, kun ei ne ole rosvoillakaa näkyvissä. Englannissa ja Norjassa poliisilla on ase autossa, ei provosoivasti vyöllä. Suomen poliisilla on turhaan kaikki voimankäyttövälineet esillä. Hehän tekevät töitä niiden asiakkaiden kanssa, joita hoidetaan ilman aseita laitoksissa. Ei ase tee kuolemattomaksi vaan se, että tietää että kun poliisia vastustaa aseella, niin kohta on karhuryhmä piirittämässä raskaalla kalustolla ja väsyttämässä. Kyllä oc ja etälamautin riittäisi. Miesylivoimalla on suurin merkitys ja sillä, kun virkamiehen vastustamisesta saa isommat tuomiot.


      • Ei-ole-provosointia
        Poliisi-aseettomaksi kirjoitti:

        Poliisi voisi pistää aseet piiloon, kun ei ne ole rosvoillakaa näkyvissä. Englannissa ja Norjassa poliisilla on ase autossa, ei provosoivasti vyöllä. Suomen poliisilla on turhaan kaikki voimankäyttövälineet esillä. Hehän tekevät töitä niiden asiakkaiden kanssa, joita hoidetaan ilman aseita laitoksissa. Ei ase tee kuolemattomaksi vaan se, että tietää että kun poliisia vastustaa aseella, niin kohta on karhuryhmä piirittämässä raskaalla kalustolla ja väsyttämässä. Kyllä oc ja etälamautin riittäisi. Miesylivoimalla on suurin merkitys ja sillä, kun virkamiehen vastustamisesta saa isommat tuomiot.

        jos poliisilla on ase vyöllä. Se voi toimia rauhoitteena tietynlaisille kusipäille.

        Turhaan vedät tähän Norjan tai Britannian poliiseja. Itse olen asunut kahdeksan vuotta Keski-Euroopassa ja tiedän, että poliisilla ase vyöllä ei ole turhaan.


      • Kerro-lisää

        Niin no se voi toimia rauhoitttavana tai sitten ei. Kamera on Briteissä se rauhoittava tekijä, kun se tapahtuma menee nauhalle ja nauha ei ole todellakaan kamerassa. Maailma muuttuu ja nykyään puhutaan psykologiasta. Ennen poliisit vittuili niin paljon, että eiköhän syy aseen kantamiseen ole siinä.

        Mitä se sinun väittämä Euroopassa asuminen nyt sitten todistaa? Avaa asiaa meille?


      • Sinä-väität-minä-en
        Kerro-lisää kirjoitti:

        Niin no se voi toimia rauhoitttavana tai sitten ei. Kamera on Briteissä se rauhoittava tekijä, kun se tapahtuma menee nauhalle ja nauha ei ole todellakaan kamerassa. Maailma muuttuu ja nykyään puhutaan psykologiasta. Ennen poliisit vittuili niin paljon, että eiköhän syy aseen kantamiseen ole siinä.

        Mitä se sinun väittämä Euroopassa asuminen nyt sitten todistaa? Avaa asiaa meille?

        Kokeile itse asua ulkomailla, niin opit tietämään, mitä tarkoittaa sanonta: "Pitää mennä kauas, jotta näkee lähelle." Tuo sanonta avautuu sinulle vasta sitten, kun olet asunut ja elänyt vuosikausia toisessa kulttuurissa - tarkoitan tässä tapauksessa nimenomaan Euroopassa, mutta sama pätee kaikkialla muuallakin maailmalla asumiseen.

        Silmät avautuvat näkemään asioita toisestakin näkökulmasta kuin vain sieltä oman navan tuntumasta kuten sinulla.


      • Kerro-lisää
        Sinä-väität-minä-en kirjoitti:

        Kokeile itse asua ulkomailla, niin opit tietämään, mitä tarkoittaa sanonta: "Pitää mennä kauas, jotta näkee lähelle." Tuo sanonta avautuu sinulle vasta sitten, kun olet asunut ja elänyt vuosikausia toisessa kulttuurissa - tarkoitan tässä tapauksessa nimenomaan Euroopassa, mutta sama pätee kaikkialla muuallakin maailmalla asumiseen.

        Silmät avautuvat näkemään asioita toisestakin näkökulmasta kuin vain sieltä oman navan tuntumasta kuten sinulla.

        On tullut ulkomailla asuttua ja synnyttyä, vaikka suomen kansalainen olen ollut aina. Olen ollut myöskin sotatoimialueella pari vuotta. suomessa turva-ala on tuttu minulle. Olin kaukana nähdäkseni lähelle, ja suomen poliisi voisi laittaa aseet kaappiin. Mutta asiat voi nähdä monesta näkökulmasta. Jos lähtee etsimään muiden heikkouksia ja omia vahvuuksia korostamaan, niin näkemys on tuollainen vääristynyt kuin sinulla.

        Uskallan väittää, että näkemykseni on laajempi kuin sinulla, jonka näkemys perustuu selvästi vilkkaaseen mielikuvitukseen.


      • Omanarvontuntosi
        Kerro-lisää kirjoitti:

        On tullut ulkomailla asuttua ja synnyttyä, vaikka suomen kansalainen olen ollut aina. Olen ollut myöskin sotatoimialueella pari vuotta. suomessa turva-ala on tuttu minulle. Olin kaukana nähdäkseni lähelle, ja suomen poliisi voisi laittaa aseet kaappiin. Mutta asiat voi nähdä monesta näkökulmasta. Jos lähtee etsimään muiden heikkouksia ja omia vahvuuksia korostamaan, niin näkemys on tuollainen vääristynyt kuin sinulla.

        Uskallan väittää, että näkemykseni on laajempi kuin sinulla, jonka näkemys perustuu selvästi vilkkaaseen mielikuvitukseen.

        on ylikorostunut ja ylimielinen. Kuten kirjoitin - sinä väität, mutta minä en. Mitätöit muiden kuin omia mielipiteitäsi - olen perheeni kanssa asunut ulkomailla. Sitä minun ei tarvitse sinulle perustella.

        Kuten itse kirjoitit, asiat voi nähdä monesta näkökulmasta, pitää paikkansa. Mutta kuitenkin vain sinun oma näkemyksesi on mielestäsi se "oikea." Yhtä hyvin sinun näkemyksesi voi olla juuri se vääristynyt, jota leimaa juuri tuo besserwisser-asenne.

        Tekeekö pari vuotta sotatoimialueella toimiminen ihmisestä noin "yli-ihmisen?"
        Vai onko se ihmisen perusluonteessa olevaa sairaalloisen korostunutta "kyllä minä tiedän asian paremmin kuin sinä"-asennetta? Niin sanotusti panssarijätkä?


      • Olette-hupsuja-poizuja
        Omanarvontuntosi kirjoitti:

        on ylikorostunut ja ylimielinen. Kuten kirjoitin - sinä väität, mutta minä en. Mitätöit muiden kuin omia mielipiteitäsi - olen perheeni kanssa asunut ulkomailla. Sitä minun ei tarvitse sinulle perustella.

        Kuten itse kirjoitit, asiat voi nähdä monesta näkökulmasta, pitää paikkansa. Mutta kuitenkin vain sinun oma näkemyksesi on mielestäsi se "oikea." Yhtä hyvin sinun näkemyksesi voi olla juuri se vääristynyt, jota leimaa juuri tuo besserwisser-asenne.

        Tekeekö pari vuotta sotatoimialueella toimiminen ihmisestä noin "yli-ihmisen?"
        Vai onko se ihmisen perusluonteessa olevaa sairaalloisen korostunutta "kyllä minä tiedän asian paremmin kuin sinä"-asennetta? Niin sanotusti panssarijätkä?

        Kyllä minä nyt näen että tässä nyt nimim. Omanarvontuntosi luulee olevansa oikeassa ja leikkii jotain psykologia insinörtin koulutuksella. Selvä narsistinen ja sekopää olet. Kyllä pari vuotta sotaa antaa vähän erilailla perspektiiviä kuin valehdella täällä asuneensa 8v ulkomailla. Missähän Haaparannassa lie asuit? Olitko suklaatehtaassa töissä ;)

        Ketjun pointti oli nyt, että Oulun poliisilla on pitkät matkat lihapatojen ääreen ja ruokailun toteuttaminen vie veronmaksajien maksamaa kallista työaikaa. Sitten oli keskustelu ajautunut siihen kysymykseen, että tarvitseeko poliisi asetta. Jota raahaa mukanaan. Tähän jälkimmäiseen on montaa mielipidettä, mutta aseiden säilytys autossa olisi hyvä välimuoto ja kamera rintaan kuvaamaan, mitä tehtävällä tapahtuu. Ase esille autosta kun tarvitaan eli sinne ne ruoatuisi peräkonttiin.


      • Toisen-ihmisen-mitätöijä
        Olette-hupsuja-poizuja kirjoitti:

        Kyllä minä nyt näen että tässä nyt nimim. Omanarvontuntosi luulee olevansa oikeassa ja leikkii jotain psykologia insinörtin koulutuksella. Selvä narsistinen ja sekopää olet. Kyllä pari vuotta sotaa antaa vähän erilailla perspektiiviä kuin valehdella täällä asuneensa 8v ulkomailla. Missähän Haaparannassa lie asuit? Olitko suklaatehtaassa töissä ;)

        Ketjun pointti oli nyt, että Oulun poliisilla on pitkät matkat lihapatojen ääreen ja ruokailun toteuttaminen vie veronmaksajien maksamaa kallista työaikaa. Sitten oli keskustelu ajautunut siihen kysymykseen, että tarvitseeko poliisi asetta. Jota raahaa mukanaan. Tähän jälkimmäiseen on montaa mielipidettä, mutta aseiden säilytys autossa olisi hyvä välimuoto ja kamera rintaan kuvaamaan, mitä tehtävällä tapahtuu. Ase esille autosta kun tarvitaan eli sinne ne ruoatuisi peräkonttiin.

        ja on oikein turvatehtävissä sotilasalueilla ollut?? Heh, heh, että oikeinko ihan turvatehtävissä?? Tuollaisella persoonalla varustettu henkilö on vaarallinen selkkaustilanteessa ja lisäksi vielä pahanlainen asennevamma.

        Tehtiinkö sinulle psykologin arviointi persoonastasi valintatilanteessa? Todennäköisesti ei, koska et sitä testiä et olisi tuollaisella pöyhkeällä persoonallasi läpäissyt.

        Eikö äitisi pitänyt sinua lapsena sylissäsi ja isälläsi ei ollut aikaa leikkiä kanssasi?
        Tunnekylmä persoonasi kertoo jo paljon. Jotakin on mennyt vikaan jo kauan sitten.
        Rinta rottingilla täällä pullistelet, jatka vain samaan tyyliin:))

        Sinä voit olla iältäsi ns. aikuinen, mutta tekstisi sisältö kertoo tuosta persoonastasi vähän muutakin. Jatka vain huutamista, kyllähän sitä huutoa tähän maailmaan mahtuu:)) Adios amigo!


    • heheheheheh

      Rikollisilla tuskallista seurata, kun poliisit ovat samoissa tiloissa.

      • Niinkö-haluat-luulla

        Kiitos tunnustuksesta.


    • hassulta-näyttävät

      Eikö se ollut niin, että saavat alennusta kun tulevat muka tarkkailemaan porukkaa siinä samalla. Kyllä se tahtoo niin käydä, että porukalla ruokailtaessa tauot venyvät pitkiksi. Olisi kyllä suotavaa, jos vähän lomittaisivat niitä taukoja, ettei monta autoa yhdessä pihassa seisoisi.

      • valittamisen.ilosta

        Voi kuule, kyllä ne siitä pöydästä lähtee hälyn tullen, jää safkat syömättä jos kiire tulee lähteä. Mikä pakko tuolla pororajalla on autossa polttoainetta polttaa suoraa tietä edestakaisin suihkaamalla. Ihan yhtä nopeasti ne sieltä ABC:n pöydästä pääsevät tarvittaessa rosvon perään. Voivat siinä huoltsikan pihallakin ohimennessään ratsata karvanoppien poppikoneet ja kerätä kilvet pois. Sehän tämän ketjun avaajaakin oikeasti ketuttaa, eikä se että poliisillakin on oikeus taukoihin.


      • Eväät-mukaan
        valittamisen.ilosta kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä ne siitä pöydästä lähtee hälyn tullen, jää safkat syömättä jos kiire tulee lähteä. Mikä pakko tuolla pororajalla on autossa polttoainetta polttaa suoraa tietä edestakaisin suihkaamalla. Ihan yhtä nopeasti ne sieltä ABC:n pöydästä pääsevät tarvittaessa rosvon perään. Voivat siinä huoltsikan pihallakin ohimennessään ratsata karvanoppien poppikoneet ja kerätä kilvet pois. Sehän tämän ketjun avaajaakin oikeasti ketuttaa, eikä se että poliisillakin on oikeus taukoihin.

        Jos poliisipartiot on Tupoksella vartavasten syömässä, niin ne on aika kaukana siitä hälystä. Käsittääkseni poliisin pitäisi näkyä muuallakin kuin abc-asemalla ruoka-aikaan. Wikä poliisityö mitään halytykaiä ole, vaan ajellaan ja poimitaan juopot kyytiin kun näkyy. Ja tauolle mennään niin painetaan tauko päälle. Sitten on tejtäviä odotuksella.


      • valittamisen.ilosta

        "Jos poliisipartiot on Tupoksella vartavasten syömässä, niin ne on aika kaukana siitä hälystä. "
        No kun ei vaan varsin lähellä. Katsos kun Tupoksen ABC:lla taukoilee Limingan seutua partioivat, Kiimingin ABC:lla pororajaa tarkkailevat, jne. Ei ne sieltä Tupoksesta Kiiminkiin lähde hälyä hoitamaan, siellä on ihan toinen partio sitä varten. Ja poliisin tauko loppuu AINA kun hälyn laatu sitä vaatii, ihan sama mitä on lautasella.


      • Just-jooo
        valittamisen.ilosta kirjoitti:

        "Jos poliisipartiot on Tupoksella vartavasten syömässä, niin ne on aika kaukana siitä hälystä. "
        No kun ei vaan varsin lähellä. Katsos kun Tupoksen ABC:lla taukoilee Limingan seutua partioivat, Kiimingin ABC:lla pororajaa tarkkailevat, jne. Ei ne sieltä Tupoksesta Kiiminkiin lähde hälyä hoitamaan, siellä on ihan toinen partio sitä varten. Ja poliisin tauko loppuu AINA kun hälyn laatu sitä vaatii, ihan sama mitä on lautasella.

        Ai että joka kylällä on oma partio? Eikö kyläpoliisitoiminta pitäisi sitten saada takaisin. Herää jo unestasi ja käy se vartijakurssi ensin ja hae sitten poliisiksi.


      • Googlaajaxxxx
        valittamisen.ilosta kirjoitti:

        "Jos poliisipartiot on Tupoksella vartavasten syömässä, niin ne on aika kaukana siitä hälystä. "
        No kun ei vaan varsin lähellä. Katsos kun Tupoksen ABC:lla taukoilee Limingan seutua partioivat, Kiimingin ABC:lla pororajaa tarkkailevat, jne. Ei ne sieltä Tupoksesta Kiiminkiin lähde hälyä hoitamaan, siellä on ihan toinen partio sitä varten. Ja poliisin tauko loppuu AINA kun hälyn laatu sitä vaatii, ihan sama mitä on lautasella.

        Just luin, että jossain etelässä oli joku ukko jäänyt auton alle ja poliisit oli vain syöneet ja katselleet. Ei ollut perse noussut penkistä. Juttu löytyy googlesta ja julkaisija IS! Ei ollut lähimmän partion periaate toiminut kun abc:lla oli vedetty korruptioeinesruokaa kitaan. Pitäähän poliisin syödä, mutta sama 30 minuutin taukoa kuin muillakin työläisillä!


    • kysyjä-

      katsoitko, olivatko ruokaan tyytyväisiä

      • Kerro-kun-tiedät

        Mistä sen näkee?


      • ruoka_on_hyvää

        Siitä että kaikki kytät on kuin olisivat nielaisseet jalkapallon, ovat vähän kuin raskaana. Se pötsi roikkuu siinä paukku-rautaa kannattelevan remelin päällä silleen kivasti. Transu-kuskilla se tuottaa hankaluuksia kun se pötsi ei meinaa mahtua siihen penkin ja ratin väliin, niitäkin tapauksia on useampi että kyttä-biili on pölissyt lepikköön sen vuoksi kun transun kuski ei ole saanut ns. sitä taittumaan mutkaan kun pötsi ollut kiilattuna rattia vasten. Ei ole tuollainen hyvä tilanne ollenkaan kun 100 km/h lasissa ja 90-mutka edessä eikä ruori pyöri = tilanne on Vesa-Matti.


      • Pizzeria-Fantasia

        abc:n ruoka ja pitkät ruoka- ja röökitauot lihottaa.


    • SamanOonHuomannut

      Siellähän nuo tuntuu kortteeriaan pitävän ja ihme valitusta, että on isot alueet pienelle porukalle...jos Kiimingissä on useampi partio vuorossa niin runsaasti on poliiseja tuollaiselle läntille. Se on taas outoa, jos muiden alueiden partiot ajelee Kiiminkiin taukoja pitämään?

      • Rehti-kansalainen

        Just tuo, että yhden partion ymmärtää, mutta kolme maijjaa ja mitä lie muita poliisin autoja päälle. Väkisin sen näkee ja ihmettelee kun tuntikausia autot parkissa. Ja kiiminki - Oulu. Välillä tulee aina poliisiauto vastaan. Ja ei ole sattumaa, vaan systemaattista toimintaa. Toisaalta ihan ok, niin voi rauhassa ajella ylinopeutta kun työ edellyttää liikkumista.


    • ahmattikonsta

      Ihmeen vapaasti ovat poliisit saaneet maleksia ja elvistellä ja luulevat olevansa jotain maailman napoja. Resurssipula ainakin on täyttä paskaa ja puolet poliiseista joutaisi vähentää.
      Jotkut pellet yrittää puolustella näitä laiskoja elättejä, eivätkä näe totuutta vaikka se tuotaisiin eteen.
      Eivät itsekään tuo siviilissä ammattiaan julki kun häpeävät sitä.
      On siinä virka kytätä ihmisiä ja vielä itkeä työn raskautta. Aina on tiedetty se että laiskimmat ja niuhoimmat alkavat poliisiksi. Normaali ihminen ei poliisiksi ala.

      • Rehti-kansalainen

        Valtion viroissa on niin paljon lusmuja, että 80% virkamieskoneistosta saisi vähentää. Poliisista joutaa leikata, kun tekniikka korvaa pillurallinajelijat. Tuolla absilla istumisella ne ampuu itseään jalkaan.


      • 12-8-20

        Poliiseja vähennetään heti kun kiiminkiläiset uskaltaa jättää ilman valvontaa. Eli ei ihan lähivuosina.


    • keorkesoros

      Ei se mitään että pitävät pitempiä taukoja, jää meille hieman enemmän aikaa "omiin toimiimme" ja siitä huolimatta yhteiskunta ei luisu anarkiaan. Oikein teette poliisit pitääkää vain pidemmät tauot niin me askaroimme sitten sillä aikaa!

    • skoude

      Se minusta on väärin, että kytät saa ABC-asemilla ja joissain muissakin paikoissa ruuasta hyvän alennuksen kun ne syö niissä paikoissa. Safka tulee melkein puoleen hintaan kun nämä ketjut olettaa, että rikollisuus alenee niissä paikoissa kun skoudet on näkyvillä.

    • Räkyttävätä-rastaat

      täällä huutelevat herjoja poliiseista!

      Kyllä poliisit ovat ruokataukonsa ansainneet ja ovat virkatehtävissä liikkeellä, joten heillä on myös oikeus kantaa asetta. Koskaan ei voi tietää, millaiseen yllättävään tilanteeseen joutuu.

      Esim. vastaanottokeskuksiin poliisi joutuu menemään usean yksikön voimin, kun ei koskaan tiedä, mitä siellä on vastassa, kun Irakin armeijan sotilaskarkuriit siellä rettelöivät. Ne heput kantavat veitsiä mukanaan. Kun agressiivinen nuorten sällien lauma ympäröi yksittäisen poliisin, niin kyllä siinä on hätää kärsimässä. Tai jos hullu afrikkalainen syöksyy pimeästä huoneistosta kirveen kanssa poliisia kohti kuten kävi Myllyojalla viime vuonna jne.

      Turha on poliisien ruokataukoja kadehtia, he kyllä hoitavat työnsä hyvin meidän kaikkien kansalaisten hyväksi. Annetaan poliiseille työ- ja ruokarauha:)

      • Onko-muuta-väitetty

        30 minuuttia on poliisin ruokatauko niin kuin muidenkin.


    • eioopilliä

      Näkee kyllä aloittajasta et taitaa olla se kasvojenväri vihreä, varo vain kateus vie kalatkin mennessä. Taisi osua ja upota kerta heitolla. Ihmettelen kyllä näitä Suomalaisia joilla on aikaa kyttiä toisten tekemisiä ja Suomen sinivalkosilla on ihan viralliset ruoka-ajat ja tauot ihan kuin muillakin työtä tekevillä ihmisillä, toiset valvoo toisten syömisiä ja nämä toisten valvojat on usein niitä "sossun tuilla eläjiä" tai vielä parempi kun nostavat työttömyyspäivärahaa ja parasta on kun mikään työ ei kelpaa, ilmanen raha vaan ovat usein pahempia kuin nämä maahanmuuttajat, hävetkää ihmiset jotka oikeasti kaivatte itsellenne kuoppaa ja kiusaatte kirjotuksillanne toisia ihmisiä, menkää töihin sieltä kotoa mätänemästä. Ja jos teitä haittaa poliisit ja niiden työ niin taitaa olla vika itsessänne, eli olette jotain taparikollisia. Suomalaisten perisynti on kadehtia.

    • Järjestystä-ylläpitävä

      Nykypäivän tekniikka korvaa poliisin. Ihmisillä on matkapuhelimet joilla poliisi kutsutaan sinne missä (yleensä alkoholiin liittyvä) tehtävä on. Ihmisillä on kamerat mukana ja sinne tallentuu todistusaineistoa. Virkapukuisia poliiseja saisi vähentää 70% ja rikostutkintaa lisätä. Poliiseja saa vähentää 50% Oulusta esimerkiksi.

      • puskapolliisi

        Mitä hyötyä kännyköistä on, jos ei ole poliisia vastaamassa ja hoitamaan hälytystä. Aika köyhää..


      • Katsoppas-kun

        Kännyköissä on kamerat, mutta niillä tehdään ilmoituksia poliisille, joten poliisin ei tarvitse partioida, vaan se tietää mennä paikalle, kun ihmiset ilmoittaa.


      • tullikupp1

        Ihan asiaohjelmissa, katsotko sinä niitä!


      • Juopot-koppiin

        Kannattais katsoa asiaohjelmia, niin ei eläisi mielikuvitusmaailmoissa ja luulisi poliiseista ja palomiehistä liikoja, ja ei ainakaan harhaluuloissaan hakeudu alalle. Ei poliisin työ ole mitään vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Poliiseja olen katsellut ja onko muut huomanneet, että parissa ekassa jaksossa oli raflaavimmat keikat ja nyt jkannetaan juoppoa koppiin ja jahdataan pikkupoikia bensavarkaista. Jonkunhan ne toki pitää paskatyötkin tehdä, mutta ABC ei saa olla poliisin konttori.


    • Hulluahommaa

      Jokunen aika sitten Kaleva kirjoitti, että saavat puoleen hintaan ruuan ja kahvit ilimatteks. Siis lahjonnan vastaanottoa. Siksi Oulunkin partiota jonossa ajavat Tupoksen tauolle. Järjetöntä hommaa. Siksipä tupoksen sa on erittäin usein. 5 min ratsioita.

      • Kasleria-kitaan

        Ei kait se väärin ole kun antaa alennusta niille, mutta se, kun ne tekee sen taukoilunsa veronmaksajien laskuun matkojen ja ajan osalta. Sitten valitetaan resurssipulaa.


    • valtuutettuna

      Keskustelu lopetettu, asia jää sillensä.
      u

    • eikellokalle

      Annetaan rehdin kansalaisen kytätä poliisien ruokataukoja, siitähän tulisi hyvä kellokalle.

      • Tarvi-edes-kytätä

        Eihän se kyttää, vaan sillä on silmät päässä.


      • irvankymijä
        Tarvi-edes-kytätä kirjoitti:

        Eihän se kyttää, vaan sillä on silmät päässä.

        Ja kello kädessä


      • Imekää-sykkivää-pojat
        irvankymijä kirjoitti:

        Ja kello kädessä

        Ei välttämättä kädessä.


    • aika.laimeeta

      Mistäs sitten itkettäisiin? Poliisiautojen väristä vai konstaapelin kampauksesta?

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe