Miksi helluntailaiset ovat tyhmiä?

Henok

Kun nuhtelee palstalla roikkuvia kyklooppeja he sanovat sitä heidän kiusaamiseksi samoin kun tuomitsee helluntailaisuuden lahkolaisuudeksi perustellen että se on perkeleestä, sitäkin sanotaan kiusaamiseksi. Vain itse perkele omissaan ilmenee nöyryyteen ja rakkauteen verhoutuneena mutta teot puhuvat ja oppi osoittaa teeskentelijät.

19

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epiloogi

      Vastaus: koska ovat syntyneet tyhmistä vanhemmistaan ja ruoskalla ja pakolla alistettu menemään upotuskasteelle. Pahuus kulkee suvussa.

      • MuutamiaKYSYMYKSIÄ

        Miksi roomalaiskatoliset eivät tottele Jumalan Sanaa Raamatun mukaan?

        Miksi roomalaiskatoliset tekevät pyhimyspatsaita vastoin Raamattua?

        Miksi paavi ja Rooman papit eivät ole naimisissa kuten apostoli Pietari?


    • ihmisteotPyh

      Ihmistekoja se eenokki kaipaa vauvakasteesta alkaen. Kaikki ovat nähneet mikä henki häntä hallitsee. Siis teot näkyvät ja ne johtavat eenokkia kuuntelevan sylttytehtaalle. No hän varmaan joskus taivaan portilla esittää väkisinkastajien vauvalle antamaa kastetodistusta.

      • Henok

        Näköjään pidät heitä uskovina minä en. Arvostan vauvojen kastetta sen tähden en tunne vihaa ja minkäänlaista ilkeyttä ei uskoisia luterilaisia kohtaan. Nuhtelen ja kerron synnin kadottavuudesta maltillisesti heille etteivät järveen hyppäisi. Kummallista vihaa uudestikastetuilla on ihmisiä kohtaan. Petomaista häijyyttä sanoisin?
        Mainittakoon että minulle on näytetty tai paremminkin osoitettu että lahko-karismaattisuus ei ole Jumalan mieleen, mutta minun uskoni on vakaalla ja varmalla pohjalla.


      • ja.perkele.lähtee

        on olemassa Raamatussa vain yksi kaste -ja se on USKOVIEN KASTE. JA VIELÄPÄ JEESUKSEN NIMEEN...
        iällä ei väliä, kunhan kasteen ottava tekee sen USKON KUULIAISUUDESTA JEESUKSEEN, OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN.


    • laukkuryssä

      Mistä asiasta Sinä Eenokki olet helluntailaisia nuhdellut?

      Et Sinä ole mistään asiasta helluntailaisia nuhdellut, vaan aivan päinvastoin syytellyt ja haukkunut heitä. Ja näytät yhä edelleenkin jatkavan samoja löperöpuheitasi.

      Jos meinaat tosiaankin alkaa opettamaan helluntailaisia tai ketä muuta tahansa Isä Jumalan mielen ja tahdon mukaisuuteen, niin lue ensin Raamatun Kirjoitusten sanomaa itsellesi, ja vasta sitten, kun itse ymmärät lukemasi Raamatun Kirjoitukset ja Isä Jumala sinua helluntailaisten opettamiseen kehoittaa, niin vasta sitten Sinä olet nuhtelevaan saarnaan kelvollinen.

      Ei se Sinun oman mielen mukainen lätinä ole mikään Isä Jumalan tahto, vaikka kuinka sitä yrität sönköttää, sillä kyseenalaisen nuhtelusi hedelmäthän ovat meidän kaikkien nähtävillä julkisesti.

      • Henok

        Jos on jotain nuhdeltu niin synneistä ja väärästä opista. Syyttely johtuu kun lahkolaiset puolustelevat syntejään ja toisten valheveljien syntejä. Vieläpä kiroavat Kristuksen.
        Mahtanee itse perkele olla tyytyväinen omiinsa.Minä olen lukeneempi kuin te anaalioptikot yhteensä ja en opettaisi ellen olisi varma että opettaminen kuuluu minulle.
        Osaan kyllä jos joudun opettaa hevosta puhumaan no se saattaisi onnistua, mutta uudestikastettuja en kykene muuttamaan muuksi kuin piruiksi.


      • laukkuryssä

        Noinhan se aina muissakin lahkoissa on ollut, että varakkaat veljet puolustavat varakkaita veljiään ja kyykyttävät sekä persiille potkivat köyhempiä. Eivätkä koe sellaista venkkulanpeliä edes synniksi. Että jo vain nuhtelemisen varaa on.

        Mutta mitenkäs helluntailaiset tosiaankin kiroavat Kristuksen, ellei köyhien kyykyttämistä ja persiille potkimista sellaiseksi lueta?


    • lopuupaasatys

      Hulluja olette! Ei teillä ole mitään käsitystä maailman menosta! Poistukaa lahkostanne, se on kuolevaa historiaa! Helluntailaisuuden loppu on vain muutamien vuosien kysymys!

      Typerykset!

      • laukkuryssä

        Saattaahan se tosiaankin olla juuri noin, että helluntailaisuuden loppu on vain muutamien vuosien kysymys.

        Meinaan kun helluntailaiset Jeesukseen uskovat ja hänet julkisesti Herraksi ja syntiensä Vapahtajaksi tunnustavat odottavat Jeesusta takaisin omiansa noutamaan; ja jos siis Jeesus tosiaankin tulee muutamien vuosien kuluttua, niin jo vain helluntailaiset temmataan yhdessä muitten uskovien kanssa pilviin. Eikä se tempaaminen tapahdu ikäänkuin salakähmäisesti, vaan kaikkien maan päälle jäävien nähtävänä.

        Ja ellet Sinä itse ole pilviin temmattavien uskovien joukossa, niin tänne maan päällehän sinä jäät rättejäsi levittelemään.


      • Jes.35.8_PyhäTie

        Apostolien teot 5:32 olemme kaiken tämän todistajat, niin myös Pyhä Henki, jonka JUMALA on antanut niille jotka Häntä( JUMALAN SANAA )tottelevat."

        Helluntailaiset ehkä voivat joskus olla vähän tyhmiäkin, mutta ihminen ei joudu tyhmyytensä takia kadotukseen, vaan siksi ettei tottele JUMALAN Pyhän Hengen Ääntä varsinkin Jumalan Sanassa.

        Osaatko sinä meitä tyhmiä helluntailaisia viisaampana vastata omin sanoin
        näihin tyhmän helluntailaisen yksinkertaisiin kysymyksiin? Loppu lähellä?

        - Miksi roomalaiskatoliset eivät tottele Jumalan Sanaa Raamatun mukaan?

        - Miksi roomalaiskatoliset tekevät pyhimyspatsaita vastoin Raamattua?

        - Miksi paavi ja Rooman papit eivät ole naimisissa kuten apostoli Pietari?

        Roomalaisille 2:8 niiden osaksi jotka ovat itsekkäitä, eivätkä tottele Totuutta( JUMALAN SANA )vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.


      • laukkuryssä

        Noita kysymyksiä on aivan turha mennä kysymään protestanteilta, koska heiltä tulee vastaukseksi pelkkiä luuloihin perustuvia olettamuksia.

        Kysymyksiisi Sinä tyhmä helluntailainen saat vastauksen: keskustele katolilaisuudesta -palstalta.


      • Helluntaiherätyksessä
        laukkuryssä kirjoitti:

        Noita kysymyksiä on aivan turha mennä kysymään protestanteilta, koska heiltä tulee vastaukseksi pelkkiä luuloihin perustuvia olettamuksia.

        Kysymyksiisi Sinä tyhmä helluntailainen saat vastauksen: keskustele katolilaisuudesta -palstalta.

        Tiedätkö "laukkuryssä" että kulkukauppiaat Venäjältä olivat juutalaisia ja siksi tulivat Suomeen tekemään kulkukauppaa, kun heille ei muuta sallittu?

        Taidat olla roomalaiskatolinen jesuiittatrolli, joten miksi olet täällä palstalla
        jossa keskustellaan Raamattuun perustuvasta helluntailaisuudesta, kiinnostaako Raamatullinen kristillisyys?


      • laukkuryssä

        Tiedän laukkuryssien historian.

        Sen vuoksihan Minä olen palstalla, koska palstan aiheet käsittelevät ensisijaisesti helluntailaisuutta. Mutta sitten kun kaltaisesi epäuskoiset tyhmät löperöpuhujat alkavat lärpättämään jonninjoutavia ja kyselevät tyhmiä kysymyksiään, niin Minä ojennan auttavan räpyläni ja opastan kaltaisesi tyhmien kysymysten esittäjät sille palstalle, johonka tyhmät kysymyksesi kuuluvat.

        Asia tuli kai harvinaisen selväksi myös kaltaisellesi tyhmälle löperöpuhujalle.


      • COMING.PaydaySOON
        laukkuryssä kirjoitti:

        Tiedän laukkuryssien historian.

        Sen vuoksihan Minä olen palstalla, koska palstan aiheet käsittelevät ensisijaisesti helluntailaisuutta. Mutta sitten kun kaltaisesi epäuskoiset tyhmät löperöpuhujat alkavat lärpättämään jonninjoutavia ja kyselevät tyhmiä kysymyksiään, niin Minä ojennan auttavan räpyläni ja opastan kaltaisesi tyhmien kysymysten esittäjät sille palstalle, johonka tyhmät kysymyksesi kuuluvat.

        Asia tuli kai harvinaisen selväksi myös kaltaisellesi tyhmälle löperöpuhujalle.

        Ilmestyskirja 22:15 ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja

        murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Harvinaisen selvästi näkyy saatan'allinen ylpeytesi, joten varmasti olet roomalaiskatolinen jesuiittamurhatrolli, joka täällä on vain sabotoimassa helluntailaisten keskusteluja. No, kiRKKosi maksaa sinulle siitä rahaa,

        ja valheistasi saat ansaitsemasi palkan pian kun Herra Jeshua tulee.

        Ilmestyskirja 21:8 mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja

        murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja

        kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema.


      • Henok
        laukkuryssä kirjoitti:

        Saattaahan se tosiaankin olla juuri noin, että helluntailaisuuden loppu on vain muutamien vuosien kysymys.

        Meinaan kun helluntailaiset Jeesukseen uskovat ja hänet julkisesti Herraksi ja syntiensä Vapahtajaksi tunnustavat odottavat Jeesusta takaisin omiansa noutamaan; ja jos siis Jeesus tosiaankin tulee muutamien vuosien kuluttua, niin jo vain helluntailaiset temmataan yhdessä muitten uskovien kanssa pilviin. Eikä se tempaaminen tapahdu ikäänkuin salakähmäisesti, vaan kaikkien maan päälle jäävien nähtävänä.

        Ja ellet Sinä itse ole pilviin temmattavien uskovien joukossa, niin tänne maan päällehän sinä jäät rättejäsi levittelemään.

        Eivät nämä helluntailaiset täälläpäin ole uskoaan ihmisille tunnustaneet ja sanovat että sitten kun henki kehottaa.


    • OMAANnilkkaan

      Roomalaisille 2:1 sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa KUKA TAHANSA joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä joka tuomitset teet samoja tekoja.
      2:3 Vai luuletko ihminen, sinä joka tuomitset niitä jotka senkaltaisia tekevät ja itse samoja teet, että sinä vältät JUMALAN tuomion?
      14:10 Mutta sinä, minkätähden tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan JUMALAN tuomioistuimen eteen.

      ALOITTAJA: "Kun nuhtelee palstalla roikkuvia kyklooppeja

      he sanovat sitä heidän kiusaamiseksi samoin

      kun tuomitsee helluntailaisuuden lahkolaisuudeksi( MINKÄ KIRKON LAHKO HELLUNTAILAISUUS ON ELI MISTÄ HELLUNTAILAISET LAHKOUTUIVAT? )

      perustellen että se on perkeleestä, sitäkin sanotaan kiusaamiseksi.

      Vain itse perkele( VALEHTELIJA, PANETTELIJA ) omissaan ilmenee nöyryyteen ja rakkauteen verhoutuneena( MIHIN ALOITTAJA ON VERHOUTUNUT, ONKO RAKKAUTTA SANOISSA )mutta teot puhuvat ja
      oppi osoittaa teeskentelijät."( MIKSI ALOITTAJALLA ON TARVE TUOMITA? )

      Apostolien teot 8:23 sillä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä.

      • pstt

        "kun tuomitsee helluntailaisuuden lahkolaisuudeksi..."

        Kristinusko on juutalaisuuden lahko. Siitä tosiasiasta ei päästä minnekään.
        Juutalaisuudessa sensijaan on saanut vaikutteita sekä idästä että lännestä. Juutalaiset teologit myöntävät tämän asiaintilan, kristityt eivät. Puhu siinä sitten lahkolaisuudesta...


      • Henok

        No kun pitäisi pelastaa tomumaja saatanan ja jaikalin raatelevista kynsistä. Onko sinulla juutalaispili? Juutalaisilta fariseuksilta emme ole saaneet muuta kuin marttyyrikruunuja Jeesuksen nimen tähden. pstt. Mene sinä sen pilisi kanssa vaikka hankeen lepäämään.
        Helluntailaisuus upotuskasteineen on saatanasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe