Rajat Kiinni - huijaa teitä

Huomenta_vaan

Mikä on Rajat Kiinni - pohjimmainen ajatus?

Tänä päivänä jengi puhuu paljon islamia vastaan, varsinkin Natsit.

Silti Natsien pää-ääni Susanna 'Suski' Kaukinen antaa tukensa palestiinalaisille.

Miksi, nehän on samaa sarjaa muiden arabimuslimeja?

WTC 9/11 oli Osama Bin Laden terroristien kosto Lännelle palestiinalaisten puolesta - Ja Suski tukee palestiinalaisia

Arabiliitto on perustettu tuhoamaan Israel ja tukemaan palestiinaa - Ja Suski tukee palestiinalaisia


Koko maailman muslimi-invaasio perustuu Länsimaalaisten hävittämiseen ja tappamiseen koska Länsimaalaiset tukee juutalaisia, joista arabit eli palestiinalaiset, eli arabiliiton tukijat haluaa päästä eroon. - Ja Suski tukee palestiinalaisia

Kuka sitten oikeasti vastustaa islamia tai muslimeita. Varmaan ne keppihevoset.


Eli Rajat kiinni tai Suskin islamvastaisuus on valetta. Ne kukaan ei vastusta islamia eikä muslimeita. Natsit yhdessä arabi muslimien kanssa haluaa hävittää juutalaiset maailmasta. Ja siihen ne ei pysty koska länsimaalaiset suojelee juutalaisia, joten muslimi maailma hyökkää länsimaalaisten kimppuun tuhotakseen länsimaalaiset.

Kun juutalaisten tukijat loppuu ne pääsee tappamaan ja tuhoamaan päävihollisensa eli juutalaiset.

Siksi Merkel auttaa muslimien invaasiossa kaikki tähtää juutalaisten kansanmurhaan.

Merkel haluaa auttaa muslimeita valtaamaan Euroopan päästäkseen eroon juutalaisista. Myös natsit auttaa muslimeita koska nekin haluaa tuhota maailman juutalaiset. Kukaan ei oikeasti vastusta islamia vaan se keppihevonen. Teitä huijataan.

24

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko_Totuus

      Tässä linkki

      https://www.facebook.com/groups/rajat.kiinni.kansanliike/permalink/1503719873268153/

      Susanna Kaukinen Twitter suuttu ku arvostelin juutalaista joka syytti eurooppalaisia holokaustista ja sanoin ettei ne ny oo kyllä itekkään ollu mikään lahja ihmisyydelle kansanmurhatessaan palestiinalaisia.
      Tykkää · 2 · 4 t

      Rajat Kiinni huijaa todella perusteeellisesti teitä kaikkia. Niiden tarkoitus ei ole vastustaa islamia eikä matu-invaasiota vaan auttaa muslimeita valtaamaan Suomi päästäkseen eroon juutalaisita. Koko show on iso vale.

      • kji879

      • Natsit_on_luopioita_

        Kyllä me tiedetään mitä islam on ja muslimeilla natsit haluaa peloitella juutalaiset ja kristityt pois Suomesta ja täyttää maan muslimeilla. Luopioita ja elättejä olette


    • GuGGuuGu

      Suski nukkuu 04:33 ja on herännyt 11:10 Huomenta, nukuitko natsimaisen hyvin?

      Tälla palstalla ei näemmä ole muita kuin Suski ja minä, kirjoittajina joten centtipellen kirjoitukset menee Suskin piikkiin! Onnea

    • cvfcvfcvvc

      Vain natsien ja muslimien mielestä Israelin sotakoneet kansanmurhaa palestiinalaisia,
      Vain natsien ja muslimien mielestä palestiinalaisilla on oikeus kivittää, pommittaa, murhata, räjäytellä, tappaa Israelilaisia ja uhata hävittää Israel. Ja jos Israel puolustaa omaa maataan se on väärin, vain natsien ja muslimien mielestä Oih meinasin unohtaa kommunistit kuuluu kans samaan porukkaan.

      Me muut ollan sitten eri mieltä.
      Palestiinalaiset voisi vallan hyvin lopettaa Israelin jatkuvan pommittamisen.
      Palestiinalaiset suojelee pommejaan lapsillaan - Israel suojelee lapsiaan pommeilla.
      Israelilla on oikeus puolustaa omaa maataan ja omia kansalaisiaan.
      Israel pommittaa palastiinalaisten pommivarastoja ja käytäviä ja niitä koulu- ja sairaalarakennuksia joista ne lähettää raketteja tai käyttää Israelin pommittamiseen. Ei se ole Israelin syy että palestiinalaiset laittaa pomminsa lasten kouluihin ja sairaaloihin ja lapsensa pommiensa suojaksi. Jokainen järkevä näkee miten miksi ne lapset kuolee, eikä kukaan länsimaissa laittaisi lapsiaan pommiensa suojaksi, natsit ja kommarit varmaan tekisi niin koska puolustaa palestinalaisia.

      natsit muslims kommunistit = ♥ Onnea.

      On siinä kimppakiva porukka. Oikein maapallon valioyksilöt juutalaisia vastaan.
      Älykkyys natseilla 10 muslimeilla 10 ja kommareilla 10 eli yhteensä 30

      • paljonko sinun S24ÄO on(!)


    • khemnaoik

      Eli siis natsit kannattaa islamia ja vastustaa sitä. ~ Juonikasta ~
      Vastustamalla islamia ja puolustamalla palestiinalaisia ne yrittää hämätä ettei palestiinalaiset olisi muslimeita ollenkaan. Palestiinalaisethan on perusarabeja ja ääri-islamilaisia. Ei kannata antaa nimen hämätä. Ihmiset puhuu tahallaan palestiinalaisista jottei näyttäisi niiden olevan tämän koko islamterrorismin perusjuuri.

    • minustakin palstalla on huijari, mutta kuka, se onkin jo vaikeampi kysymys(!)OK

    • eihuuhaata

      Ihan yleistä uutisointia ihmettelen.
      Aina kun nämä kaksi osoittaa mieltään jää uutisten perusteella mielikuva että Rajat Kiinni osallistuja on rettelöinnyt ja pidätetty tai jotain..
      Kun lukee uutisen uudelleen huomaan häiritsiä rettelöijä ja pidätetty on vastamielen osoittaja tai ihan tämä Minulla on Unelma jäsen...

      Mielenosoitus ei ole; tietopaketti, todistettu totuus, tai jäsenmaksuja maksava joukkio. Vaan; " Näkemys asiasta tai henkilöstä. Näkemys on sisäistetty mielikuva, henkilökohtainen mielipide." Mielenosoitus.

      TIETO; "Tutkitu tosiasia, yleiseen tietämykseen tai muuten todennettavissa oleva käsitys tai näkemys."

      • suojellaan_juutalaisia

        No kyl mä jo pysyn kärryillä siellä on vastakkain natsit ja kommunistit, molemmat kylläkin vihaa juutalaisia, ja Suski oli ennen kommunisti sen kesätytön kaa, liekö juonineet kimpassa tämän pelleilyn → leikkitappeluita → poliisi ja media paikalle → julkisuutta → eduskuntaan → juutalaisten häätäminen

        Mikä on tän kaiken seuraus → juutalaiset pakenee ← ja sekös natseja ilahduttaa.

        Koko jutun ajatus on muslimeita Eurooppaan ajamaan juutalaiset pois.
        Natsit ♥ muslimit ♥ kommunistit ♥ Merkel ♥ Stubb ym ♥♥♥♥♥ ym → → juutalaiset pakenee.


      • EVVVK_Shitt

        Aina kun nämä kaksi osoittaa mieltään jää uutisten perusteella mielikuva että Rajat Kiinni osallistuja on rettelöinnyt ja pidätetty tai jotain..

        Kun lukee uutisen uudelleen huomaan häiritsiä rettelöijä ja pidätetty on vastamielen osoittaja tai ihan tämä Minulla on Unelma jäsen...

        zzzzz


        Kyl mä luulen että 99.99% Suomen kansalle on ihan se ja sama kummasta porukasta on pidätty ja miten monta, kun ne molemmat jengit on järkeä vailla ja pitäis viä saunan taa ja hävittää niin perusteellisesti.

        Säälittää vaan yhteiskunta niiden rikkomisten jäljiltä. Molemmat porukat työttömiä ja tai eläkäkeläislapsia joille ei merkitse toisten verorahat kun ei itse maksa veroja.


      • Zionist-Infiltration
        suojellaan_juutalaisia kirjoitti:

        No kyl mä jo pysyn kärryillä siellä on vastakkain natsit ja kommunistit, molemmat kylläkin vihaa juutalaisia, ja Suski oli ennen kommunisti sen kesätytön kaa, liekö juonineet kimpassa tämän pelleilyn → leikkitappeluita → poliisi ja media paikalle → julkisuutta → eduskuntaan → juutalaisten häätäminen

        Mikä on tän kaiken seuraus → juutalaiset pakenee ← ja sekös natseja ilahduttaa.

        Koko jutun ajatus on muslimeita Eurooppaan ajamaan juutalaiset pois.
        Natsit ♥ muslimit ♥ kommunistit ♥ Merkel ♥ Stubb ym ♥♥♥♥♥ ym → → juutalaiset pakenee.

        Niin että mitä???

        "Islamization of Europe Good for Jews" Says (JEWlSH) Rabbi
        https://www.youtube.com/watch?v=tHBRshQtexw

        Bill O'Reiley: The Muslim invasion, Europe deseerve it. You want worldwide mess you have one
        https://www.youtube.com/watch?v=CdZoxo-DL-M


    • miksi kansallissosialistit mainitaan aina kun joku on ulkomaanhihhuleita vastaan??

      • Suomen_suomalainen_mirri

        Missä mainitaan ?
        Tässä keskustelussa sä olet eka joka sen mainistee ?

        Mä olen yrittänyt puhua rasismista. Kauiten sitä harjoittanut Suomessa hurrit ja venäläiset ei tataarit eikä juutalaiset koskaan. Maailmalla pahimmat rasistit on mustat ja islaminuskoiset joita ei haluta Suomeen koska me emme halua rasisteja Suomeen mutta juutalaisia ja kristittyjä sekä valkoisia vihaavat haluaa hävittää Suomen suomalaiset.

        Suvakit haluaa sotkea asioita, se on suvakkien edun mukaista haukkua islaminvastustajat murhaajiksi eli natseiksi, vaikka suomalaisten kansanmurhahan tässä on lähinnä mitä yritän estää.

        Muslimit islamin puolustajat haluaa eroon kaikista muista ja varmaan järjestyksessää juutalaiset kristityt ... ja muut

        ja natsit haluaa eroon juutalaisista ja ja kristityistä, joten niiden sopii kannustaa muslimeita - ja parhaiten hämää sen leikkimällä islaminvastustajaa, mitä ne ei todellakaan edes ole.

        No politiikka ei koskaan ole yksinkertaista.

        Meitä on monenlaista porukkaa ja ne jotka vastustaa suomalaisia joutuu valehtelee eniten.


      • kansallissosialismi(Nationalsozialismus) eli natsi


      • e.esimerkki.i

        niin niin mutta missä se aina mainitaan kun missä joku on ulkomaanhihhuleita vastaan Tää ei ihan aukea kun et kerro esimerkkiä

        Oli tarkoitus puhua miten rajat kiinni huijaa jengiä. Suski on kyl nasty-natsi, mutta ... avaa nyt jos haluat jatkoa


      • e.esimerkki.i kirjoitti:

        niin niin mutta missä se aina mainitaan kun missä joku on ulkomaanhihhuleita vastaan Tää ei ihan aukea kun et kerro esimerkkiä

        Oli tarkoitus puhua miten rajat kiinni huijaa jengiä. Suski on kyl nasty-natsi, mutta ... avaa nyt jos haluat jatkoa

        ja juuri mainitsit natsin
        ei se ole kiva että aina natseja moititaan kun joku ei tykkää toisesta
        natseillakin on tunteet


      • Se on huomattu juu tunteita riittää koiran p-reikään ja tappamisella uhkaamiseen.


    • Vl3

      Voi vitunvitut, ihan sama mihin joku Kaukinen tai Putin pyrkii, kunhan nyt saataisiin ne rajat jo kiinni ja vihervasemmisto Timbuktuun!

      • ei-idiootti

        No sitähän moni haluaa, mutta kun natsit (n 100 tyyppiä) kerää jengiä halutakseen islamia Suomeen. Natsithan on samaa jengiä muslimien kaa sama ihailun kohde, Hitler ja vihamies juutalaiset , muoti puhe tyyli ihan samanlaista.

        Juoni se on huonokin juoni.

        Vasemmistokin kerää ääniä lupauksilla auttaa köyhiä, puhetta riittää muttei tekoja.
        Kokoomus lupaa auttaa työväestöä ja kuinkas sitten kävikään?
        Samoiten persut lupas auttaa suomalasia, eikä mitään tapahtunut sen suuntaistakaan
        jne....

        nyt siis lisänä kansallisosialistit lupaamassa .... vain idiootit uskoo enää poliitikkoja


    • SS_Handschar

      "Tänä päivänä jengi puhuu paljon islamia vastaan, varsinkin Natsit."

      Älähän nyt, kovimmista kovimmat Natsit on nimenomaan muslimeita.

      • yksinall

        No nyt sä iskit keskelle, nimenomaan muslimit=natsit=muslimit= yhtä ja samaa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe