Toronton herätyksen voima

Ylistys_ja_kunnia

Torontolaisessa herätyksessä vaikuttaa VÄKEVÄ Jumalan voitelu! Täälläkin silti näkee paljon ihmisiä, jotka aivan PILKKAAVAT Pyhän hengen työtä. Henki vaeltaa, missä haluaa ja toimii, miten haluaa! Me tavalliset ihmiset emme ole arvollisia arvostelemaan HENGEN työtä. Rienaavia pilkkaajia ja vähättelijöitä on aina siellä, missä henki toimii. Sellaiset kannattaa jättää omaan arvoonsa ja pyrkiä nauttimaan hengen HEDELMISTÄ, joita keskuudessamme ilmenee!

145

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinähän meuhkaat, mutta todisteista ei ole tietoakaan.

    • KIROAN-torontoherätyksen

      Toronton herätyksessä vaikuttaa YKSINOMAAN perkeleen eksytäävä voima.

      Tiedät sen itsekin, jos rehellinen olet.

    • Ylistys_ja_kunnia

      Johan ilmestyi taas RIENAAJIA heti paikalle! Jumala on sallinut meissä vaikuttaa oman väkevyytensä. Se voima on pyhä ja KÄSITTÄMÄTÖN!

      • Kuhistutta

        Torontolaisuus on rienausta Jumalaa kohtaan. Jumala ei ole mukana sellaisessa pahuuden pimeässä touhussa. Torontolaisuudessa vaikuttaa demonistinen kundaliinivoima.


      • osanctasimplicitas
        Kuhistutta kirjoitti:

        Torontolaisuus on rienausta Jumalaa kohtaan. Jumala ei ole mukana sellaisessa pahuuden pimeässä touhussa. Torontolaisuudessa vaikuttaa demonistinen kundaliinivoima.

        Se vasta onkin rienausta, kun kristitty käyttää hinduismiin liittyviä ilmaisuja, kuten kundaliinivoima. Et selvästi edes tiedä mitä se oikeasti tarkoiittaa. Olet vain apinoinut sen joltakin, joka ei myöskään tiedä mitä se tarkoittaa. Näin se kristinusko saa vaikutteita muista uskonnoista. Kaikkea sitä kuulee, kun kauan elää.


    • haluantietää

      Kerroppa ap miten nämä hengen HEDELMÄT ilmenevät ?
      "Henki vaeltaa, missä haluaa ja toimii, miten haluaa! "
      Miten ihmiset käyttäytyvät siellä ?

      • haluantietää

        Eli et vastaa.


      • Ylistys_ja_kunnia

        Hengen VOIMASSA olleet ihmiset ovat kokonaisvaltaisesti EHEÄMPIÄ, koska henki on saanut tehdä heissä puhdistavan työn. He kokevat itsensä terveemmiksi, rauhallisemmiksi ja tuntevat syvää YHTEYTTÄ koko universumin kanssa!


      • mummikainuusta

        Joh. 3:8.
        Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.

        Tässä jakeessa Jeesus ilmaisee, että Pyhä Henki toimii niin kuin tahtoo ihmiseen nähden. Ihminen ei voi määrätä eikä hallita Pyhää Henkeä.

        Joh. 16:13-15
        13. Mutta kun Totuuden Henki tulee, hän johdattaa teidät kaikkeen totuuteen. Hän ei puhu omia ajatuksiaan, vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja hän ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
        14. Hän kirkastaa minut, sillä hän ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille.
        15. Kaikki, mitä Isällä on, on minun. Siksi minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille."

        Pyhän Hengen tahto on sidoksissa Jeesuksen tahtoon ja Jeesuksen tahto on sidoksissa Jumalan tahtoon. Meillä on Jumala, joka on iankaikkinen ja muuttumaton. Hänen toimintansa on samaa tänään kuin on ollut aikaisemminkin. Siksi Hän on antanut meille Raamatun, joka antaa meille tiedon siitä, mitä Jumala tekee ja tahtoo. Jos me hylkäämme Raamatun auktoriteettiaseman, joudumme tuuliajolle karikkoisille vesille. Ja ajaudumme karikolle!
        Hengen hedelmä näkyy meissä, jos vaellamme Pyhän Hengen johdossa. (todella vaikeaa usein, koska liha tahtoo niin voimakkaasti hallita meitä)
        Gal. 5:22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
        23. sävyisyys, itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.
        24. Ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omia, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
        25. Jos me Hengessä elämme, vaeltakaamme myös Hengessä.
        Myös ns. armolahjoissa näkyy Pyhän Hengen toiminta. Niiden kanssa on muistettava, että ne eivät ole ihmisen hallinnassa, vaan Jumalan. Me olemme vain “työrukkasia”, joita Jumala käyttää rakentaakseen seurakuntaa.
        Pyhällä Hengellä on paljon muitakin tehtäviä, kuten olla meidän Sinetti, opastaa ja ohjata meitä. Mutta ennen kaikkea KIRKASTAA KRISTUSTA!!!


      • woewoe

        Hengen hedelmät ovat: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, kärsivällisyys, ystävällisyys ja hyvyys. Näin raamattu opettaa. Näihin kaikkiin harvemmin törmää niidenkään parissa, jotka luulevat olevansa kovinkin hengellisiä ja oikeaoppisia.
        Pyhän Hengen lahjat ovat sitten eri asia. Mutta niilläkään ei ole paljon virkaa, jos ei ole noita hengen hedelmiä. Paavali sanoi, että vaikkka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, niin en minä mitään olisi. Yksi aika varma hengettömyyden ilmenemismuoto onkinmuiden kristittyjen halveeraaminen. On eri asia nostaa esille yksittäisiä ongelmia opetuksessa, kuin lytätä kokonaisia ihmisryhmiä.


      • haluantietää
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Hengen VOIMASSA olleet ihmiset ovat kokonaisvaltaisesti EHEÄMPIÄ, koska henki on saanut tehdä heissä puhdistavan työn. He kokevat itsensä terveemmiksi, rauhallisemmiksi ja tuntevat syvää YHTEYTTÄ koko universumin kanssa!

        " koska henki on saanut tehdä heissä puhdistavan työn. He kokevat itsensä terveemmiksi, rauhallisemmiksi ja tuntevat syvää YHTEYTTÄ koko universumin kanssa! "
        Eli EI MITÄÄN hengen hedelmiä !Pelkkää höttöä.

        MIkä HENKI ?Ja koko universumin kanssa tunnettu yhteys on täyttä TUUBAA !

        Evankeliumi Johanneksen mukaan 1
        12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi..


      • Ylistys_ja_kunnia

        Jos et ole kokenut rakastavaa yhteyttä koko universumin kanssa, voit rukoilla sitä! Mutta älä PILKKAA! Myös hengen iltoihin on tervetullut jokainen!


      • NEW.OLD.AGE

        Tämä on täyttä NewAgea! Olet tainnut olla Herzogin käsien alla...


      • Ylistys_ja_kunnia

        Katselin netistä aamulla David Herzogin videoita! Siinä vasta MIES VOIMISSAAN! Väkevää julistusta ja hänestä näkee, että HENKI on saanut tehdä SUURTA TYÖTÄÄN hänessä ja tekee vastakin hänen kauttaan!


      • OtapaSelvää
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Katselin netistä aamulla David Herzogin videoita! Siinä vasta MIES VOIMISSAAN! Väkevää julistusta ja hänestä näkee, että HENKI on saanut tehdä SUURTA TYÖTÄÄN hänessä ja tekee vastakin hänen kauttaan!

        Huh huh...Et erota mikä on S.a.atanasta ja mikä Jumalasta. David Herzogin opetus on laajasti Raamatun vastaista. Otapa selvää mitä kaikkea New Age-henkistä outoutta hän opettaa!


      • OtapaSelvää

      • OtapaSelvää
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Katselin netistä aamulla David Herzogin videoita! Siinä vasta MIES VOIMISSAAN! Väkevää julistusta ja hänestä näkee, että HENKI on saanut tehdä SUURTA TYÖTÄÄN hänessä ja tekee vastakin hänen kauttaan!

        https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiE_pflou_KAhXjQpoKHW5WBEQQFgg2MAc&url=http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/571/david_herzogin_opetuksen_perustavanlaatuisen_vakavista_teologisista_ongelmista&usg=AFQjCNFY6BCvgWJMLPhgIecSMQClsRPxeg&sig2=zy5_Gwr4hwPbq2fXmMKKfg

        Tässä lisää analyysiä Herzogista.


      • Ylistys_ja_kunnia

        Tutustuin nettikirjakauppoihin ja tilasin useamman Herzogin kirjan! En malta odottaa, että pääsen lukemaan VÄKEVÄÄ sanaa! Edellisen kerran syvästi kosketti suuri hengen mies Neale Donald Walsch. Siinäkin hieno esimerkki, miten eritavoin HENKI lähestyy meitä!


      • LinkkiSinulle

      • JumalaVihaaSaastaisuutta
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Tutustuin nettikirjakauppoihin ja tilasin useamman Herzogin kirjan! En malta odottaa, että pääsen lukemaan VÄKEVÄÄ sanaa! Edellisen kerran syvästi kosketti suuri hengen mies Neale Donald Walsch. Siinäkin hieno esimerkki, miten eritavoin HENKI lähestyy meitä!

        Pyh, odota ja kerro sitten kun saat tietoosi että Dherzog 'haki' voitelunsa(yäk) vainaja Ruth Heflinin haudalta! Tutkipa asia läpikotsisin, sinä ja kaikki muutkin hengelliseen haureuteen langenneet!


      • mummikainuusta
        woewoe kirjoitti:

        Hengen hedelmät ovat: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, kärsivällisyys, ystävällisyys ja hyvyys. Näin raamattu opettaa. Näihin kaikkiin harvemmin törmää niidenkään parissa, jotka luulevat olevansa kovinkin hengellisiä ja oikeaoppisia.
        Pyhän Hengen lahjat ovat sitten eri asia. Mutta niilläkään ei ole paljon virkaa, jos ei ole noita hengen hedelmiä. Paavali sanoi, että vaikkka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielellä, mutta minulla ei olisi rakkautta, niin en minä mitään olisi. Yksi aika varma hengettömyyden ilmenemismuoto onkinmuiden kristittyjen halveeraaminen. On eri asia nostaa esille yksittäisiä ongelmia opetuksessa, kuin lytätä kokonaisia ihmisryhmiä.

        Niitähän ne hengen hedelmät ovat. Ja aivan oikeassa olet, että ilman niitä ja erityisesti ilman rakkautta, armolahjat ovat turhuutta. Usein myös unohdetaan, että armolahjat ovat srk:n rakentamista varten. Ne eivät ole sirkustemppuja!


      • Ylistys_ja_kunnia

        Mitä tuosta? Benny Hinn haki voitelunsa Kathryn Kuhlmanin haudalta. HENKI VAELTAA, MISSÄ TAHTOO!


      • RakastakaaTotuuttaRauhaa
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Tutustuin nettikirjakauppoihin ja tilasin useamman Herzogin kirjan! En malta odottaa, että pääsen lukemaan VÄKEVÄÄ sanaa! Edellisen kerran syvästi kosketti suuri hengen mies Neale Donald Walsch. Siinäkin hieno esimerkki, miten eritavoin HENKI lähestyy meitä!

        Joillekin JEESUKSEN seuraajille Pyhä HENKI antoi lahjan ARVOSTELLA henget..ovatko ne JUMALASTA.

        oletko kysynyt "hengeltäsi", jota mainostat, tunnustaako se JEESUKSEN, lihaantulleeksi JUMALAKSI?
        Ei näytä todellakaan olevan kyseessä Raamatun Pyhä Henki..vieras on henki Totuudelle. Eksyttäväinen, vaikuttaisi jollekin uusille 'enkelihengille'? Pimeyttä valkeissa vaatteissa, olet saanut varoituksia..itse päätät mihin suuntaan annat eämäsi, yhden ainoan, kulkea ja minkälaiset jäljet jää muille kulkijoille..


      • Valkopyykkäri
        mummikainuusta kirjoitti:

        Joh. 3:8.
        Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.

        Tässä jakeessa Jeesus ilmaisee, että Pyhä Henki toimii niin kuin tahtoo ihmiseen nähden. Ihminen ei voi määrätä eikä hallita Pyhää Henkeä.

        Joh. 16:13-15
        13. Mutta kun Totuuden Henki tulee, hän johdattaa teidät kaikkeen totuuteen. Hän ei puhu omia ajatuksiaan, vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja hän ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
        14. Hän kirkastaa minut, sillä hän ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille.
        15. Kaikki, mitä Isällä on, on minun. Siksi minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille."

        Pyhän Hengen tahto on sidoksissa Jeesuksen tahtoon ja Jeesuksen tahto on sidoksissa Jumalan tahtoon. Meillä on Jumala, joka on iankaikkinen ja muuttumaton. Hänen toimintansa on samaa tänään kuin on ollut aikaisemminkin. Siksi Hän on antanut meille Raamatun, joka antaa meille tiedon siitä, mitä Jumala tekee ja tahtoo. Jos me hylkäämme Raamatun auktoriteettiaseman, joudumme tuuliajolle karikkoisille vesille. Ja ajaudumme karikolle!
        Hengen hedelmä näkyy meissä, jos vaellamme Pyhän Hengen johdossa. (todella vaikeaa usein, koska liha tahtoo niin voimakkaasti hallita meitä)
        Gal. 5:22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
        23. sävyisyys, itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.
        24. Ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omia, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
        25. Jos me Hengessä elämme, vaeltakaamme myös Hengessä.
        Myös ns. armolahjoissa näkyy Pyhän Hengen toiminta. Niiden kanssa on muistettava, että ne eivät ole ihmisen hallinnassa, vaan Jumalan. Me olemme vain “työrukkasia”, joita Jumala käyttää rakentaakseen seurakuntaa.
        Pyhällä Hengellä on paljon muitakin tehtäviä, kuten olla meidän Sinetti, opastaa ja ohjata meitä. Mutta ennen kaikkea KIRKASTAA KRISTUSTA!!!

        Luulisi Kristuksenkin olevan jo tarpeeksi kirkas, jos sitä on jo yli 2000 vuotta kirkastettu. Se saatana taitaa loistaa kirkkaammin, kuin aurinko! Kertapyöritys pesukoneessa olisi riittänyt aivan hyvin.


    • Raamatussaeiolemallia

      Sielullisten huuhaihin ihastuneet ihmiset siellä vaikuttavat ja leikkivät olevansa Jumalan voiman alla, siinä se jos kiteytetään rankasti.

      mitä sellainen veivaaminen ja meuhkaaminen auttaa tässä mailman keskellä, kertokaa kuka siitä tulee autetuksi ja miten!

      ei kukaan eikä mitenkään, j a lopussa on joukko hukassa olevia ihmisiä vailla auttajaa!

      • Ylistys_ja_kunnia

        Henki antaa näin voimia SALAISESTI kullekin luonteensa mukaan. Pahat energiat poistuvat ruumiista HENGEN avulla! Jeesusta syytettiin samasta asiasta, muka paransi paholaisen avulla. Tämä on AIVAN SAMAA turhaa syyttelyä!


      • KundaliiniEksyttää
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Henki antaa näin voimia SALAISESTI kullekin luonteensa mukaan. Pahat energiat poistuvat ruumiista HENGEN avulla! Jeesusta syytettiin samasta asiasta, muka paransi paholaisen avulla. Tämä on AIVAN SAMAA turhaa syyttelyä!

        Ole hyvä ja lue tämä:
        http://www.inplainsite.org/html/slain_in_the_spirit_1.html


      • Ylistys_ja_kunnia

        Tuon linkin videoissa vaikuttaa VÄKEVÄ Jumalan voima! Etkö tunne pyhän hengen TULTA?


      • KundaliiniEksyttää

        Mitähän jos lukisit ensin kaikki neljä osaa...


      • KUVOTUSTA.OKSETTAVAA
        KundaliiniEksyttää kirjoitti:

        Ole hyvä ja lue tämä:
        http://www.inplainsite.org/html/slain_in_the_spirit_1.html

        KAUHEITA VIDEOITA!!! en ois uskonu, että benhinn on noin sekasin. Myös ku se tulitti ihmisiin, kuin nyrkillä iskien, yhdes kohtaa kuulosti kuin ois samalla kironnu(damn) fire!

        Nauruhohottelukin aivan sairasta, on myös naurujoogaa! Varokaa kertakaikkiaan, ette ole valmiita JEESUKSEN tullessa! Uskottomuutta Yljälle..hengellistä haureutta.


      • HyväksykääHengenTyö

        Kylläpä siinä ollaan kovasti tuomitsemassa. Mitä teet, jos Jumala vastaa sinulle "Painu pois minun tyköäni, sinä kirottu..."? Mahtaa PILKKAAMINEN loppua!


      • EiSeNimi
        HyväksykääHengenTyö kirjoitti:

        Kylläpä siinä ollaan kovasti tuomitsemassa. Mitä teet, jos Jumala vastaa sinulle "Painu pois minun tyköäni, sinä kirottu..."? Mahtaa PILKKAAMINEN loppua!

        Matt. 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Tätä voi kyllä miettiä torontolaisuuden kohdalla.


      • Bennyfani

      • KundaliiniEksyttää

        En voi kuin ihmetellä, kuinka joku voi olla noin eksyksissä ylistäessään Hinniä!


      • VoiSinua
        Bennyfani kirjoitti:

        Benny Hinn on Jumalinen mies. Yksi voimallisimpia julistajia maailmassa tällä hetkellä! Kunnia Bennylle! Voi, kun hänet saataisiin Suomeen!

        Voi sinua, etkö nää miten eksynyt Benny Hinn on ja miten hän ennustelee vääriä ja käyttäytyy holtittomasti. Kerjää rahaa ja antaa katteettomia lupauksia. Voimaa hänellä on, mutta pahasta lähteestä, ei Jumalalta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Benny_Hinn

        Katso täältä linkit, joissa Benny mahtailee ja riehuu jumalattomaan tyyliin ihan muun voiman vaikutuksesta kuin Jumalan. Kauheaa katsottavaa! Ei ihme, että moni ei pysty harkitsemaankaan uskoon tuloa, kun järkytyy moisten "uskonmiesten" hirveästä menosta! Meno on kuin mielisairaalasta!

        http://www.linnunrata.org/antikristus/toronton-siunaus.php


      • kolmevoi
        Bennyfani kirjoitti:

        Benny Hinn on Jumalinen mies. Yksi voimallisimpia julistajia maailmassa tällä hetkellä! Kunnia Bennylle! Voi, kun hänet saataisiin Suomeen!

        Pyhä Henki kirkastaa vain ja ainoastaan Jeesusta. Ja sinä julistat kunniaa Bennylle. Voi, voi.


      • BennyOnEksyttäjä
        Bennyfani kirjoitti:

        Benny Hinn on Jumalinen mies. Yksi voimallisimpia julistajia maailmassa tällä hetkellä! Kunnia Bennylle! Voi, kun hänet saataisiin Suomeen!

        http://www.kristitynfoorumi.fi/hinnnightline.html

        Benny Hinn on epärehellinen. Se ei ole Jumalan opetuksen mukaan oikein eikä hyvää hedelmää. Ainakin osa parantumisista on huijausta ja jos joitain outouksia ja ihmeitä tapahtuu välillä, ne ovat demonien voimavaikutusta, ei Jumalan.


      • V.M
        HyväksykääHengenTyö kirjoitti:

        Kylläpä siinä ollaan kovasti tuomitsemassa. Mitä teet, jos Jumala vastaa sinulle "Painu pois minun tyköäni, sinä kirottu..."? Mahtaa PILKKAAMINEN loppua!

        Jumalan Sanassa kerrotaan eksyttäjistä (kuten torontolaiset) mm seuraavaa:

        "Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen."

        2KOR 11: 13-15


      • Ylistys_ja_kunnia
        VoiSinua kirjoitti:

        Voi sinua, etkö nää miten eksynyt Benny Hinn on ja miten hän ennustelee vääriä ja käyttäytyy holtittomasti. Kerjää rahaa ja antaa katteettomia lupauksia. Voimaa hänellä on, mutta pahasta lähteestä, ei Jumalalta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Benny_Hinn

        Katso täältä linkit, joissa Benny mahtailee ja riehuu jumalattomaan tyyliin ihan muun voiman vaikutuksesta kuin Jumalan. Kauheaa katsottavaa! Ei ihme, että moni ei pysty harkitsemaankaan uskoon tuloa, kun järkytyy moisten "uskonmiesten" hirveästä menosta! Meno on kuin mielisairaalasta!

        http://www.linnunrata.org/antikristus/toronton-siunaus.php

        Upeita videoita, kiitos jakamisesta! Ihmiset täällä pelkäävät Jumalan HENGEN TULTA, koska rienaavat ja pilkkaavat Hinniä ja vastaavia Jumalan miehiä. Minulle tuli ainakin todella iloinen mieli, kun eräässä videossa Pyhä NAURU vaikutti seurakunnassa! Ei Jumalan valtakunta ole murhetta ja toisten tuomitsemista, vaan JATKUVAA ILOA Herrassa!


      • herätkääpöllöt
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Upeita videoita, kiitos jakamisesta! Ihmiset täällä pelkäävät Jumalan HENGEN TULTA, koska rienaavat ja pilkkaavat Hinniä ja vastaavia Jumalan miehiä. Minulle tuli ainakin todella iloinen mieli, kun eräässä videossa Pyhä NAURU vaikutti seurakunnassa! Ei Jumalan valtakunta ole murhetta ja toisten tuomitsemista, vaan JATKUVAA ILOA Herrassa!

        ...pyhä nauru...ei hyvänen aika näitä umpisokeita raukkoja!

        menkää lakasemaan jonkun mummon portaita ja laittakaa ruokaa, siinä saatte sitä pyhää nauruakin kun teette jotain järjellistä jumalanpalvelusta te sielulliset rikkinäiset hoperot.

        Jumalan Henki ei ole tullut sitä varten että naurettaisiin pyhiä nauruja vaan elettäisiin arjessa niin että jokainen voi uskoa JUmalan heidät muuttaneet uusiksi luomuksiksi, siihen ei tarvita minkäänalisia nauruja ei pyhiä ei pahoja.


      • Ylistys_ja_kunnia
        herätkääpöllöt kirjoitti:

        ...pyhä nauru...ei hyvänen aika näitä umpisokeita raukkoja!

        menkää lakasemaan jonkun mummon portaita ja laittakaa ruokaa, siinä saatte sitä pyhää nauruakin kun teette jotain järjellistä jumalanpalvelusta te sielulliset rikkinäiset hoperot.

        Jumalan Henki ei ole tullut sitä varten että naurettaisiin pyhiä nauruja vaan elettäisiin arjessa niin että jokainen voi uskoa JUmalan heidät muuttaneet uusiksi luomuksiksi, siihen ei tarvita minkäänalisia nauruja ei pyhiä ei pahoja.

        Mahtaa olla tympeä elämä. Se ei varmasti ole Jumalan mielen mukaista. Hengellinen ILO on kristityn voimavara!


      • LueppasRaamattua
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Upeita videoita, kiitos jakamisesta! Ihmiset täällä pelkäävät Jumalan HENGEN TULTA, koska rienaavat ja pilkkaavat Hinniä ja vastaavia Jumalan miehiä. Minulle tuli ainakin todella iloinen mieli, kun eräässä videossa Pyhä NAURU vaikutti seurakunnassa! Ei Jumalan valtakunta ole murhetta ja toisten tuomitsemista, vaan JATKUVAA ILOA Herrassa!

        Sä et taida sitten olla menossa Jumalan Valtakuntaan? Jumalan Sanan mukaan tie sinne vie MONEN AHDISTUKSEN KAUTTA. perille päässeitä odottaakin Iankaikkinen ILO, murhe ja huokaus pakenevat. Ne, jotka NYT nauravat..saavat ITKEÄ. Osat vaihtuvat...JEESUKSEN mukaan. Hän on siellä portilla vastassa...


      • Ylistys_ja_kunnia

        Älä SELITÄ. Sinä olet vain siinä iässä!


      • AsiatTarkasteluun
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Mahtaa olla tympeä elämä. Se ei varmasti ole Jumalan mielen mukaista. Hengellinen ILO on kristityn voimavara!

        Hengellinen ilo, yksi hengen hedelmistä on ihan eri asia kuin tuon sairaan torontolaisen nauruherätyksen demoninen hillitön hohotus ja holtiton hytkyntä.

        Katsopas torontolaistapahtumien videoita...ihmiset nykivät ja hytkyvät kuin epileptisissä kohtauksissa, huumeissa tai pahasti juovuksissa hourepäisinä. Osa jopa virtsaa alleen kertomusten mukaan. Jumalallinen ilo ja voima ja rauha on näistä sairaista sessioista kaukana.


      • SHOFAR

        Mites nyt Raamattu sanookaan näin: "Ja Baabel tulee kiviroukkioksi...He kiljuvat kaikki niinkuin NUORET LEIJONAT, murisevat kuin naarasleijonain pennut. Kun he ovat HIMOSSANSA KIIHKEIMMILÄÄN, teen MINÄ heille juomingit ja JUOVUTAN HEIDÄT,että he RIEMASTUVAT ja NUKKUVAT IKUISEEN UNEEN eivätkä enää heräjä, sanoo HERRA."(Jer51:37-39 kR33)

        Tässä luvussa kuvataan uskontojen ja kansojen sekamelskaa, tulta ja tulenkatkuja, jumalankuvien tuhoamisia, mahdollisesti myös 'kansainvaelluksia' sekä Israelin vastaisuutta, jota nykyisissäkin kirkkokunnissa näkyy. Jumala osaa myös vihastua, onkin varmaa että Hän on sallinut seulomisen tähden nämä vinhasti Raamatun Sanan yli lentävät eksyttäväiset, uskottomat, villitsevät menot!


    • KIROAN-torontoherätyksen

      Aloittaja "ylistys_ja_kunnia": olet juopunut antikristillisestä perkeleen hengestä.

      Olet VÄKEVÄSTI kundaliinihengen riivaama. Täällä sinua tuskin voidaan auttaa. Ainoastaan Jumala armossaan voi sinut vapauttaa. Mutta HALUATKO sitä!?

      • Ylistys_ja_kunnia

        Jumala on minun hyvä työtoverini. ONKO SINUN? Kovasti tuntuisi vaikuttavan sinussa syyttäjän ja tuomitsijan henki. Voit rukoilla, että Jumala antaisi sinunkin nähdä, mitä HENKI tekee voimissaan!


      • JeesusOhjaaVoittoon
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Jumala on minun hyvä työtoverini. ONKO SINUN? Kovasti tuntuisi vaikuttavan sinussa syyttäjän ja tuomitsijan henki. Voit rukoilla, että Jumala antaisi sinunkin nähdä, mitä HENKI tekee voimissaan!

        Jumala johtaa meitä monia uskovia varoittamaan eksytyksistä kuten torontolaisuudesta hänen työtovereinaan. Monilla kristityillä uskovilla tänä suurten eksytysten aikana on Henkien erottamisen armolahja ja Jumala on kutsunut käyttämään armolahjoja, jotta Jeesuksen rakkaat lampaat eivät eksyisi vaan pääsisivät pelastukseen.

        Me emme horju kutsumuksemme tieltä vaan noudatamme Jumalan kutsua vastustaa eksyttäviä opetuksia ja ilmiöitä ja kirkastaa totuudellista ja rakkaudellista Jumalaamme.

        Kannustan kaikki Jeesuksen uskollisia seuraajia vastustamaan väärien henkivaltojen aikaan saamia eksytyksen aaltoja niin omassa maassamme kuin koko maailmassa! Jumala olkoon kanssamme ja Hän on! Hänen kutsunsa tähän työhön kaikuu nyt vahvana, ehkä vahvempana kuin koskaan! Kuunnelkaamme Jumalaamme ja kiittäkäämme Hänen kutsustaan!

        Ja rukoilkaamme jokaisen eksyneen lampaan puolesta! Myös he ovat Isälle rakkaita ja Hän toivoo heidän löytävän katumukseen, kääntymykseen ja pelastukseen!


      • mummikainuusta
        Ylistys_ja_kunnia kirjoitti:

        Jumala on minun hyvä työtoverini. ONKO SINUN? Kovasti tuntuisi vaikuttavan sinussa syyttäjän ja tuomitsijan henki. Voit rukoilla, että Jumala antaisi sinunkin nähdä, mitä HENKI tekee voimissaan!

        Jumala ei ole meidän työtoveri! Hän on Pyhä Jumala ja Hän kertoo meille, miten Hän haluaa itseään palveltavan. Ja Hän kertoo, kuinka Häneen ollaan yhteydessä. Ja ainoa tie on Jeesus Kristus ja risti. Myös me kuljemme saman tien, eli ahdistuksentien, sekä olemme täysin riippuvaisia Jumalasta koko maallisen elämämme ajan. Niin oli Jeesuskin!
        Voi sokeita sokeiden taluttajia!


      • JeesusOhjaaVoittoon
        mummikainuusta kirjoitti:

        Jumala ei ole meidän työtoveri! Hän on Pyhä Jumala ja Hän kertoo meille, miten Hän haluaa itseään palveltavan. Ja Hän kertoo, kuinka Häneen ollaan yhteydessä. Ja ainoa tie on Jeesus Kristus ja risti. Myös me kuljemme saman tien, eli ahdistuksentien, sekä olemme täysin riippuvaisia Jumalasta koko maallisen elämämme ajan. Niin oli Jeesuskin!
        Voi sokeita sokeiden taluttajia!

        Kirjoitit hyvin. Niin se on oikeammin ilmaistu, että ihminen on Jumalaa paljon alempi ja Jumala on meitä korkeampi ja työtoveri ei siksi oikeastaan ole uskovasta julistajasta tms hyvä sana vaan vaikkapa työrukkanen tms olisi parempi.


    • mummikainuusta

      Nämä voimat on haettu Kundaliini guruilta. Pyhä Henki ei toimi eritavalla kuin Raamatussa. Se on todella väärää opetusta, että voiman jakaminen ja siitä saadut manifestaatiot olisivat Pyhän Hengen toiminnan seurausta. Ikävää vain on, että joka näihin eksyy, sokeutuu ja ei halua nähdä totuutta. Joten tämän keskustelun jatkaminen juupas eipäs-linjalla on turhaa.
      Mutta kaikille teille, jotka epäilette tätä ilmiötä, uskallan sanoa, että se ei ole Pyhän Hengen voimaa, vaan Kundaliini voimaa. Siitä kannattaa Jumalan edessä irtisanoutua ja pyytää itselleen viisautta ja ymmärrystä seurata Raamatun Totuutta.
      Tässä luettavaa:
      http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.pdf

      • JeesusOhjaaVoittoon

        Kiitos sinulle mummikainuusta! Jatka hyvää työtäsi ja Jumala sinua edelleen siunatkoon!


    • JeesusOhjaaVoittoon

      Muistetaan Matteuksen seitsämättä lukua:

      "Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

      14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

      15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

      16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

      17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.

      18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.

      19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.

      20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

      21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. "

      Torontolaisuuden hedelmät ovat mädät. Torontolaisuuden ilmentymät ovat vastoin Raamatun henkeä ja opetuksia. Kaikki ihmeet eivät ole Jumalasta vaan osa on S.a.atanasta ja demonivoimista lähtöisin kuten torontolaisuudessa asia on.

      Laitan alle linkkejä, jotka kertovat lisää aiheesta. Mummikainuusta on myös laittanut hyvän linkin. Tutustukaa uskovaiset siihen ja varokaa S.aatanan voimilla tehtyjen outouksien mätäpesää, torontolaisuutta. Siinä vaikuttaa vahva voima, mutta ei Jumalasta vaan S.a.atanasta. Juuri tuollaisesta eksyttävästä menosta rakas Herramme Jeesus Kristus varoitti!

      • JumalaOhjaaVoittoon

        Toronton "siunauksesta" tietoa:

        http://www.linnunrata.org/antikristus/toronton-siunaus.php

        Kyllä jo torontolaisten puhujien usein riehuvasta, humaltuneesta, paikalleen jäykistyneestä, agressiivisesta tai muusta oudosta ja jumalattomasta menosta huomaa kuka on kaiken takana. Sielunvihollinen siellä lymyilee ja nauraa eksyttämilleen...ja outo nauru näillä eksytetyilläkin usein kaikaa suusta, ellei sitten kotkotusta, murinaa tai muuta eläimellistä ääntelyä.

        Jumala suojelkoon meitä tältä Paholaisen eksytykseltä!


      • FIRE.FIRE.FIRE

        ...jk; 'Hakataan pois ja heitetään -TULEEN'.
        Tuomion TULEEN, minne kaikki jumalattomat, laittomuuden tekijät!
        Sekin TULI on PYHÄÄ, KOSKA SE ON PYHÄSTÄ JUMALASTA.

        Bhinn Dherzog RhowardBrown ym hakevat ja ovat saaneet "voitelunsa" haudoilta, uskoen vainajahenkiin, ja RAAMATUN MUKAAN TUO MENEE NOITUUDEN PIIKKIIN!!!

        Loppunsa onkin -FIRE.


    • DoctorT

      Herätys, joka REPII,SÄRKEE JA HAJOTTAA JUMALAN TYÖTÄ JA SEURAKUNTIA, EI OLE HERRASTA!

      Tästä meillä Suomessa on 20 vuoden kokemus. Kokemus siitä, mitä harhaoppien riivaamat miehet ja naiset ovat maahamme tuoneet ja aikaan saaneet!

      Käsittämättömän pimeä on harhaa ylistävä!!

      Eikä ainoastaan seurakuntia, VAAN TUHANISA kerran kirkkaasti uskossa Jeesukseen olleita, jotka ovat luopuneet, ajautuneet kauaksi TOTUUDESTA ja eksyneet lopullisesti. Näitä on paljon pelkästään Nokia Missionin tuottamana. Ja edelleen tuottajia on!

    • kundaliinikäärme
      • SamastaLähteestä

        Samanlaista menoa kuin torontolaiseksytyksessä!


    • kundaliinikäärme
      • JumalaAuttakoonEksyneitä

        Kiitos tästä hyvästä linkistä, todellakin väkevästä ohjelmasta, joka tuo silmiemme eteen voimakkaan varoituksen kundaliinivoimista, joita on tunkeutunut kristikuntaan!

        Sitten:
        Aloittaja, tätäkö hingut ja haluat lisää Suomeen...katso ja mieti...rukoile Jumalaa avaamaan ymmärryksesi...tuo torontolaisuus ja muu kundaliinimeininki on syvää pahuuden voimaa ja Jumala vihaa sitä!


      • Tutkintaan.LampaidenTähd

        Kaivakaa ne seurapiirit esiin missä tuo myrkytys sallitaan, julkituokaa ne ja kiertäkää kaukaa. Jospa joitain edes vielä pelastuisi, takaisin ensimmäiseen voiteluun, jonka Sana painotti "teissä pysyvän"...

        Tämä siunauslaatu repii myös perhekunnat kipeästi!

        patmoksenkin syytä sanoutua irti myös bennyhinnistä! Hänestä oli kipinälehdessä n.20v sitten juttu, josta paljastui että väärä profeetta. Samoin Koiviston markku..Jalovaaran pirkko. Tutkikaatte yst.koht.Rak?


      • JäljetJohtaa
        Tutkintaan.LampaidenTähd kirjoitti:

        Kaivakaa ne seurapiirit esiin missä tuo myrkytys sallitaan, julkituokaa ne ja kiertäkää kaukaa. Jospa joitain edes vielä pelastuisi, takaisin ensimmäiseen voiteluun, jonka Sana painotti "teissä pysyvän"...

        Tämä siunauslaatu repii myös perhekunnat kipeästi!

        patmoksenkin syytä sanoutua irti myös bennyhinnistä! Hänestä oli kipinälehdessä n.20v sitten juttu, josta paljastui että väärä profeetta. Samoin Koiviston markku..Jalovaaran pirkko. Tutkikaatte yst.koht.Rak?

        Uuskarismaattisissa eli äärikarismaattisissa seurakunnissa hyväksytään ja ihaillaan yleensä torontolaisuutta,

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tunnustuskuntiin_sitoutumaton_uuskarismaattisuus

        Tässä linkissä siis kerrotaan torontolaismenon hyväksyvistä seurakunnista.


      • HistoriaaJaNykypäivää
        JäljetJohtaa kirjoitti:

        Uuskarismaattisissa eli äärikarismaattisissa seurakunnissa hyväksytään ja ihaillaan yleensä torontolaisuutta,

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tunnustuskuntiin_sitoutumaton_uuskarismaattisuus

        Tässä linkissä siis kerrotaan torontolaismenon hyväksyvistä seurakunnista.

        Lainaus Wikipediasta: "... liikehdinnän vanavedessä syntyivät muun muassa Suur-Helsingin seurakunta ja Elävä Sana -seurakunta. Vineyard-liike alkoi myös ulottua maahan. Ilmiö oli kuitenkin suhteellisen marginaalinen 1980- ja 1990-luvuilla. 1990-luvun puolivälissä Suur-Helsingin seurakunnasta lähtenyt "nauruherätys" (torontolaisuus) levisi myös muihin karismaattisiin seurakuntiin. Sitä ei kuitenkaan hyväksytty useimmissa perinteisemmissä seurakunnissa, liikehdintä sai runsaasti huomiota myös tiedotusvälineissä ja se herätti kritiikkiä evankelis-luterilaisessa kirkossa ja vapaissa suunnissa. Uudistuksen kannattajat perustivat uusia seurakuntia. Osa torontolaisesta nauruherätyksestä jäi kuitenkin vanhojen helluntai- ja vapaaseurakuntiensa sisälle, esimerkkeinä helluntaiherätykseen kuuluva Pakilan Risteyspaikka seurakunta ja Järvenpään vapaaseurakunta Arkki.[1][5]

        Tunnettuja suomalaisia uuskarismaattisia seurakuntia ovat City-seurakunnat, joista ensimmäinen perustettiin 1995 Joensuussa. Uuskarismaattiset seurakunnat tekevät myös yhteistyötä järjestäen konferensseja ja julkaisten yhteisiä painotuotteita, kuten Näky-lehteä. Vuonna 2006 uuskarismaatikkoihin arvioitiin Suomessa kuuluvan muutama tuhat ihmistä.[1] Vuonna 2010 arvioitiin, että kannattajia jotka osallistuvat valikoivasti uuskarismaattisten seurakuntien sekä evankeliointi- ja lähetysjärjestöjen toimintaan, on vajaa 10 000. Vakituisemmin yhteisöihin kuuluvien jäsenten määräksi arvioitiin 4 000 - 5 000.[2]

        Mediakanavina toimivat esimerkiksi TV7, Radio Dei sekä evankeliointi- ja tiedotussivustot Internetissä.

        Maaseudulla uuskarismaattisen liikkeen toiminta itsenäisinä seurakuntina on vähäistä, mutta kiertävä evankeliointitoiminta ja Internet tavoittavat kannattajakuntaa myös maakunnissa. Uuskarismaattisuus on ensisijaisesti kaupunkeihin sijoittuva, nuoriin aikuisiin ja niin kutsuttuun X-sukupolveen eli 1960−1980-luvuilla syntyneisiin vetoava liike. Pääkaupunkiseudulla sijaitsee noin kolmannes Uskonnot Suomessa -tietokantaan kirjatuista uuskarismaattisista yhteisöistä, jotka edustavat toiminnassaan voimakasta yhteisöllisyyttä ja opillisesti fundamentalistista kristillisyyttä. Suomessa ne ovat yleensä 20−50 jäsenen yhteisöjä, harvoissa on enemmän kuin 100 varsinaista jäsentä, vaikkakin osallistujia yksittäisissä tilaisuuksissa voi olla enemmän. Jäsenistön liikkuvuus ja vaihtuvuus uuskarismaattisissa yhteisöissä on varsin vilkasta.[2]

        Suomessa on myös joitakin afrikkalaistaustaisia seurakuntia, joita voi luonnehtia uuskarismaattisiksi. Nigerialainen Pa Nikandayomi perusti Redeemed Christian Church -kirkkokunnan vuonna 1952 Lagosissa. Helsinki Hosanna Chapel perustettiin vuonna 2001 ja se kuuluu RCC:hen. Seurakunnalla on toimintaa Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Jäseniä on yhteensä noin 10.[5]

        Merkittävin uuskarismaattisten seurakuntien yhteistapahtuma on vuodesta 1997 järjestetty NÄKY-konferenssi.[5]"


        Suurimmassa osassa helluntaiseurakuntia torontolaisuutta ei hyväksytty ja torontolaisuuden kannattajat erosivat niistä ja perustivat Cityseurakuntia tai menivät moniin uuskarismaattisiin itsenäisiin pikku seurakuntiin tai Vapaaseurakuntiin, joissa isossa osassa torontolaisuus otettiin avosylin vastaan. Uuskarismaattisia torontolaishenkisiä itsenäisiä seurakuntia on viime vuosina syntynyt myös monia uusia.

        Eksytys tosiaan leviää nopeasti.


      • TotuuttaRakkaudessa

        Kiitos selvityksistä!


    • Varoituslinkki
    • Eot

      Torontolainenn herätys on yhtä sekoilua, eikä ns. seurakunnassa ole mitään järjestystä. Näkee heti minkä voiman alistuksessa siellä ollaan! Miten noin räikeää asiaa voisi olla huomaamatta. On porukka pahasti eksyksissä.

    • kundaliinikäärme

      Kundaliinihenki tulee ehkä parhaiten (tai pahiten) ilmi näissä 'New Age' kulteissa. Ihmisparat riehuvat ympäriinsä ja kierivät maassa ja karjuvat tuskasta ikään kuin he olisivat jo nyt helvetissä. Ja guruaan he palvovat kuin jumalaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=s7gzSsqMgCk

    • Onko.linkki.oikein
      • mummikainuusta

        Mikä tämä seurakunta on? En löytänyt ketä siellä opettaa?


      • Nippelitietoa
        mummikainuusta kirjoitti:

        Mikä tämä seurakunta on? En löytänyt ketä siellä opettaa?

        Turuust. Weijo Lindroos on mestan pomo.


    • SurumielinenSielu

      Lukaisin sattumalta tämän ketjun ja tulin kovin surulliseksi. Kateus on kamala tauti, sanoi vanha kansa. Keskittykää ihmiset keskinäiseen rakkauteen enemmän, ei ole niin suurta väliä, miten kukakin Herraa palvoo. Rauhaa kaikille!

      • NYT.ON.VIIMEINEN.AIKA

        Voi sinua, suruinen. Herra lohduttakoon..Mutta kun Herra Jeesus itse käski omiansa valvomaan (ettei kukaan heitä exyttäisi).
        pe..kele käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, etsien kenet voisi tappaa(oikea käännös). Hyvä Paimen eli Jeesus, varoitti lampaitaan lopunajan merkkeinä tulevista vääristä profeeroista, ihmeiden tekijöistä..jotka 'saavat TULENkin lankeamaan alas taivaasta'. ÄLKÄÄ MENKÖ HEIDÄN PERÄSSÄÄN..älkääkä kutsuko heitä huoneeseenne. Jeesusta rakastavat lampaat haluavat tehdä Hänen tahtonsa..älä siis sure, sure mieluummin niitä jotka menneet jo k.o villitsijöiden perässä, eivätkä kuule varoitushuutoja!


      • EiSinisilmäisyyttä
        NYT.ON.VIIMEINEN.AIKA kirjoitti:

        Voi sinua, suruinen. Herra lohduttakoon..Mutta kun Herra Jeesus itse käski omiansa valvomaan (ettei kukaan heitä exyttäisi).
        pe..kele käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, etsien kenet voisi tappaa(oikea käännös). Hyvä Paimen eli Jeesus, varoitti lampaitaan lopunajan merkkeinä tulevista vääristä profeeroista, ihmeiden tekijöistä..jotka 'saavat TULENkin lankeamaan alas taivaasta'. ÄLKÄÄ MENKÖ HEIDÄN PERÄSSÄÄN..älkääkä kutsuko heitä huoneeseenne. Jeesusta rakastavat lampaat haluavat tehdä Hänen tahtonsa..älä siis sure, sure mieluummin niitä jotka menneet jo k.o villitsijöiden perässä, eivätkä kuule varoitushuutoja!

        Kiitos tästä! juuri näin Raamatussa opetetaan. On paljonkin väliä miten uskoo ja elää. Mietitäänpä vaikka seuraavaa:

        Matteus 7.luku

        15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
        25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
        26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
        27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."


    • torpaneukko

      Mistä kuvastuu kateus? Mitä ihmettä kuvittelet?

      Uskon, että aloitus on pelkkä provo. Ei kukaan voi olla noin sinisilmäinen ja tietämätön tai sitten todella syvällä eksytyksessä.

      • IhmettelenKyllä

        Minäkin ihmettelen mistä ihmeen kateudesta ko.henkilö puhuu...torontolaiseksytyksen uhrien tila ei kateutta herätä vaan sääliä, surua ja harmia siitä, että osa heistä levittää sitä eksytystä eteenpäinkin.

        Mutta joo: valitettavasti en usko , että kyseessä on pelkkä provo. Olen tutustunut moniin torontolaisintoilijoihin ja ikävä kyllä he ovat tosissaan ja sokeita omalle tilalleen. Osa heistä voi vielä pelastua eksytyksen pauloista, mutta moni on huolestuttavan syvällä pimeydessä.


    • sadasdasd

      ULKOPASKAHUUSSI – lähes joka mökin perusvaruste pihan perällä. Mitenkä sellaisen saisi rakennettua itse?

      Nykyaikainen kuivakäymälä on käytössä hajuton, viihtyisä ja mukava käyttää. Jotta kuivakäymälä olisi toimiva, on sen rakentamisessa, asentamisessa ja laitevalinnoissa kuitenkin huomioitava tietyt perusseikat. Oletteko siis jo miettineet, millainen kuivakäymälä Teille sopisi?

      HUUSSIN SIJOITUS JA SOPIVA KOKO
      Huussin sijainti on olennainen asia; se ei saa olla liian kaukana itse asuinrakennuksesta. Myös yleisintä tuulensuuntaa kannattaa miettiä, jotta epämiellyttävät hajut eivät leviä pihapiiriin. Edellä mainittujen ohella tärkeä yksityiskohta varsinaisesta huussista on tietenkin itse huussin koko. Minkä kokoinen on hyvä? Huussin tulee olla riittävän tilava, mutta ei kuitenkaan turhan suuri. Hyvä pohjan koko on esimerkiksi 1500x1300 mm. Korkeus on periaatteessa vapaasti päätettävissä; hyvä sisätilankorkeus seinien vierellä on kuitenkin vähintään 2100 mm lattian pinnasta mitattuna. Lisäkorkeudesta ei kuitenkaan ole haittaa ja mikäli käytät valmisovea, niin korkeuden tulisikin olla suurempi. Harjakattoisessa mallissa harja tulee luonnostaan olemaan seinänvierustoja korkeammalla.

      HUUSSIN PERUSTYÖT
      Maaperä huussin alla tulee olla kantavaa tai peräti betonilaatta - eikä routa saisi päästä aiheuttamaan vaurioita. Kompostikäymälä kannattaa asettaa suoraan tasaiselle ja routimattomalle maalle, eikä siis lautalattian päälle. Varsinaista huussin kehikkoa aletaan kasata vaihtoehtoisesti joko luonnonkivien tai harkkojen päälle. Ota kuitenkin huomioon, että rakennus tulisi tuulisitoa, jotta kovat tuulet yms. eivät pääse sitä kaatamaan. Suositeltavin ratkaisu on kaivaa perustukset nurkkiin ja tasata sekä tiivistää kuoppaan mursketta, jonka päälle pinotaan pilariharkoista nurkkatolpat. Tarkista näiden suoruus. Koska pilariharkot valetaan täyteen betonia, voidaan pilariharkkojen sisälle asentaa harjaterästapit, joiden avulla rakennus sidotaan perustuksiin. Pilariharkkojen päälle asetetaan bitumikaistaa, joka estää kosteuden imeytymisen puurakenteisiin. Mikäli maaperä on routivaa, kannattaa pilariperustus viedä routarajan alapuolelle asti. Maanpinnalle tulisi jäädä yksi harkko näkyviin.

      NÄIN RAKENNAT HUUSSIN RUNGON
      Puukehikon kokoaminen aloitetaan alajuoksusta. Sopiva puutavara alajuoksuun on esimerkiksi 50x150 tai 50 x 100 kestopuu. Puutavaraan on esiporattu reikä harjateräksien läpitulemista varten, varsinainen puutavara asetetaan lappeelleen harkkojen ja bitumikaistan päälle. Harjateräkset lyödään puutavaran suuntaiseksi, jolloin alajuoksu ei pääse liikkumaan harkkojen päältä. Muista mitata pohjasta ristimitta vastakkain olevien nurkkien välillä. Kaikki on hyvin, mikäli mitat ovat keskenään yhtäsuuret. Runkotavaraksi soveltuu 50x100 mm puutavara. Tässä vaiheessa on tärkeää laskea runkotolppien jako. Niiden tulisi olla tasajaolla mikäli suinkin mahdollista. Runkotolppien määrä määräytyy huussin mittojen mukaan. Ota huomioon ikkuna- ja oviaukot. Ikkuna-aukko ei ole välttämätön, mikäli huussin ovessa on ikkuna. Harvemmin kuitenkin huussissa on sähköt, joten ikkuna tuo mukavasti valoa. Lattianiskoja laittaessasi, kannattaa ne asentaa siten, että itse istuimen eteen ei tarvitse tehdä erillistä porrasta, vaan varsinainen porras on jo itse huussin ulkopuolella. Mikäli valittuna mallina on Kompostikäymäläeco, ota lattianiskoja asentaessasi huomioon istuimen koko, mikä vaikuttaa lattianiskojen sijoittumiseen. Mikäli nostat huussin lattiapintaa kokonaisuudessaan, niin tue lattianiskat runkotolppiin. Jos taas teet erillisen portaan istuimen eteen, niin tue lattianiskat alajuoksuun.

      KATTO PÄÄN PÄÄLLE
      Runkotolppien yläpäät tulee myös sitoa keskenään käyttäen 50x100 puutavaraa. Näin saat myös alustan vesikattorakenteille. Tässä kohtaa tulee jälleen kyse omasta mieltymyksestä; haluaako huussiinsa yksilappeisen katon vai harjakaton. Harjakattoinen huussi tarvitsee kattotuolit, jotka voit tehdä itsekin käyttäen riittävän vahvaa puutavaraa sekä riittävästi nauloja ym. kiinnikkeitä. Kattotuolin mitoitukset riippuvat oman huussisi koosta. Ota huomioon että katon tulee kestää kuormaa (esimerkiksi talvella lunta), joten ne tulee olla tukevat ja kunnolla tehdyt. Hyvä kaltevuus katolle on 1:3 – 1:1,5. Kattotuolit kiinnitetään tiukasti yläsidepuuhun, jotta ne eivät pääse liikkumaan. Hyvänä katon pintamateriaalina voidaan pitää esimerkiksi huopaa tai vaihtoehtoisesti peltiä. Kattohuovan asentamiseksi tarvitsee lyödä kattotuoleihin raakaponttipaneeli, jonka päälle alushuopa ja lopullinen pintakermi. Kattohuovan kiinnittämisessä käytetään sopivan mittaisia huopanauloja. Naulan pituus määräytyy alustan mukaan. Tuuletusta varten täytyy kattoon tehdä läpivienti tuuletusputkelle. Tuuletusputki on halkaisijaltaan 75 mm. Läpiviennin tiivistys riippuu huussiin valitusta kattomateriaalista.

      • Saastutusta.ja.syntiä

        Voisko aloittajan mielestä vaikka täältä, mainoksen mukaisesti rakennetusta HUUSSISTA hakea voitelunsa, mitä VÄKEVÄMPÄNÄ???
        Aloittaja opettaa, että HENKI LIIKKUU MISSÄ TAHTOO..aloittaja kirjoitti, että 'mitäs siitä, BENNY HINN haki voitelunsa KATHRYN KUHLMANIN HAUDALTA'!!!

        Jos siis kun torontohenkeä saa haudoilta, ehkäpä varmasti myös oikein rakennetuista, palstalla ohjeistetuista ULOSTEHUUSSEISTA?


      • MerkillinenSivuhuomio
        Saastutusta.ja.syntiä kirjoitti:

        Voisko aloittajan mielestä vaikka täältä, mainoksen mukaisesti rakennetusta HUUSSISTA hakea voitelunsa, mitä VÄKEVÄMPÄNÄ???
        Aloittaja opettaa, että HENKI LIIKKUU MISSÄ TAHTOO..aloittaja kirjoitti, että 'mitäs siitä, BENNY HINN haki voitelunsa KATHRYN KUHLMANIN HAUDALTA'!!!

        Jos siis kun torontohenkeä saa haudoilta, ehkäpä varmasti myös oikein rakennetuista, palstalla ohjeistetuista ULOSTEHUUSSEISTA?

        Mielestäsi siis ihmisen viimeinen leposija ja ulostamiseen tarkoitettu ulkokäymälä ovat keskenään vertailukelpoisia? Intialaisilta aghoreilta voisi odottaa, etteivät niin kovasti tekisi eroa, mutta suomalainen helluntailainen...


      • EIMITÄÄNTEKEMISTÄJEESUKS

        intiassa jos missä on monenmoisia henkiä..sieltä kundaliini sekä nykynimellä torontohenki. Näiden henkien 'voiteluita' käyvät kuuluisuudet BHinn sekä DHerxog, myös Rhowardbrown hakemassa ihmisten viimeisiltä leposijoilta eli hautuumailta!
        Se on Elävän Jumalan häpäisyä, mätää on multien alla samoin palstalla häiriöksi mainostetuilla ns. ulkohuusseilla...Menestysteologinen businessmainostus saattoi myös olla tuo sisustettu "kakkahuussi".

        Vainajilta 'voiteluiden'hakeminen on pahaa, saatanallista noituutta. Raamatun Jeesus ei ole tuollaisten teoissa voimanlähteenä!!!


      • Huomautan

        Jeesuskin on vainaja!


      • SiunattuaPääsiäistä

        huomautan, että JEESUS ON YLÖSNOUSSUT!!!


      • WhoYouGonnaCall

        Jeesus on siinä tapauksessa zombie. Ei muuta, kuin soitto Ghostbusterseille!


    • dsfsdfdsf

      PASKAHUUSIN TUULETUS
      Tuuletusta varten täytyy kattoon tehdä läpivienti tuuletusputkelle. Tuuletusputki on halkaisijaltaan 75 mm. Läpiviennin tiivistys riippuu huussiin valitusta kattomateriaalista. Valmiita tiivistyspaketteja on saatavilla useista rautakaupoista. Tärkeää on kuitenkin se, että kosteutta ei pääse tuuletusputken läpiviennistä rakenteisiin. Putken tulisi ulottua >500 mm läpivientikohdasta ylöspäin, katon harjan yläpuolelle. Näin hajut pääsevät tuulettumaan pois.

      IKKUNAT, OVI JA ULKOVERHOUS
      Kun katto on saatu paikoilleen, voidaan ovi ja ikkunan karmit asentaa paikoilleen sekä laudoittaa seinät. Huussin ovi voi olla valmisovi, jolloin tulee huomioida oviaukon mitoitus. Valmisovet ovat karmeineen yleensä moduulimitoissa M21, mikä tarkoittaa 2100 mm korkeutta. Huussin leveys sekä korkeus vaikuttavat myös siihen, minkä kokoinen ovi sopii. Oven voi kuitenkin tehdä myös itse laudoista ja nauloista sekä kiinnittää saranat runkotolppaan/ulkovuoraukseen. Itse tehtynä lautaovi toteutetaan asettamalla lautoja riviin rinnakkain, jonka jälkeen niihin naulataan sekä ylä- että alareunaan saranoiden korkeudelle vaakasuuntaisesti lauta. Vaakasuuntaisten lautojen väliin kannattaa naulata vielä vinottain lauta, joka estää oven vääntyilyn. Hyvä leveys ovelle on 700-900 mm. Jälleen kerran on kiinni omasta mieltymyksestä, haluaako seinälaudat vaaka- vai pystysuuntaan. Mikäli valitaan pystylaudoitus, tulee runkotolppiin lyödä laudat vaakasuuntaan –näin varmistetaan riittävä tuuletus. Ulkonäöllisesti pystylaudoituksesta voi tehdä millaisen haluaa… lomalaudoituksen, rimoituksella, laudat tiiviisti toisiaan vasten… mielikuvitus on rajana. Perinteisin näistä kuitenkin on rimoitus, jossa kahden leveän laudan väliin on jätetty pieni rako. Raon päälle on naulattu ohuempi rima. Ulkonäön viimeistelee nurkkalaudat sekä ikkunan ja oven pieleen asennetut laudat. Koska tarkoitus on päästä tyhjentämään kompostikäymälä ilman sen suurempia siirtämisiä, tulee huussin takaseinään jättää >800 x >430 mm oleva aukko, jonka kautta voidaan tyhjennys suorittaa.

      HUUSSIN LATTIA
      Lattiamateriaaliksi soveltuu esimerkiksi 28x95 mm ponttilauta, joka naulataan lattiajuoksujen kohdalta kiinni tukevasti ja riittävän tiheästi. Koska lattianiskojen jaossa huomioitiin tulevan istuimen koko, voidaan nyt lattiaan sahata istuinta varten oikean kokoinen aukko sabluunaa käyttäen. Varaudu kuitenkin siihen että saatat joutua suurentamaan aukkoa tai vastaavasti listoittamaan istuimen ympärystän esimerkiksi köyttä käyttäen.


      VIIMEISTELE PASKAHUUSSI MIELEISEKSESI!
      Paskahuussissa tulee kenties istuttua hetki, jos toinenkin. Jotta tilasta saisi viihtyisän, niin sen sisustamiseenkin voi käyttää tovin - ja päästää vaikka mielikuvituksensa valloilleen!

    • kakkahenki

      Toronton herätys on PERSEESTÄ. Siinä vaikuttaa väkevä KAKKAHENKI.

      • HengestäVoima

        Sinä olet yksi säälittävä RIENAAJA!


      • TorontoRienaus

        Torontolaisuuden harjoittaminen muka kristillisyytenä ja muka Jumalalta lähtöisin olevana ilmiönä on suurta rienausta Jumalaa kohtaan! Jumala vihaa torontolaisuutta ja muuta holtitonta, vääristynyttä menoa! Jumala ei koskaan toimi itseään, Sanaansa ja luontoaan vastaan!


    • vvccghcgggg

      Minä olen nähnyt internetissä sellaisen videon, jossa intialainen guru kosketti ihmisiä otsaan ja nuo ihmiset kaatuivat lattialle ja alkoivat itkemään tai nauramaan tai tekemään äkillisiä pakkoliikkeitä. Sen videon jälkeen en ole pystynyt enää uskomaan torontoilmiön tai minkään muunkaan kaatumisilmiön johtuvan Jumalasta.

      Eräs henkilö kertoi nähneensä näyn ollessaan torontokokouksessa. Siinä näyssä oli kaksi savua, jotka rinnakkain noisivat ylöspäin, toinen oli musta ja toinen valkea savu. Ylhäällä ne sekoittuivat toisiinsa. Selitys on mielestäni se, että torontoilmiöön liittyi niin mustaa magiaa kuin valkeaakin magiaa. Valkea magia tekee hyviä asioita ihmisille, esim. parantaa sairauksia, mutta kumpikin magian laji on lähtöisin vihollisesta ja vihollinen pyrkii sitomaan ihmisiä niiden avulla.

      • Astangajoogi

        Näky oli oikea ja ihana! Lucifer ja Kristus paiskaavat kättä ja yhdistyvät. Tuo kuvaa myös energisoivaa kundalinia, joka nousee häntäluun tienoilta kohti kaikkien chakrojen kohti kruunuchakraa päässä. Chakrojen hyvään toimintaan auttaa mm. jooga-asanat ja niiden on hyvä olla kunnossa, kun kundalini nousee. Muutoin, se saattaa jäädä johonkin kohtaan jumiin, ja sitä täytyy hoitaa muulla tavoin. Mutta normaalilla, rauhallisella harjoittelulla ei asiassa ole huolta. Suosittelen terveellistä astangajoogaa! Om Brahma!


      • KundaliiniEksyttää

        Miksi Toronton-manifestaatiot näyttävät täysin samanlaisilta kuin monissa väärissä liikkeissä, jotka kautta seurakunnan historian ovat koituneet aitojen herätysten tuhoksi? Ja miksi ne näyttävät samanlaisilta kuin kiinalaisessa okkulttisessa qigong-liikkeessä ja Franz Mesmerin okkulttisessa parantamistoiminnassa? Edelleen, miksi ne näyttävät samanlaisilta kuin manifestaatiot, joita esiintyy kaikkialla Rajneesh-, Ramakrishna- jne. Kundalini-kulteissa? Miksi sellaisia manifestaatioita esiintyy kaikkialla New Age -liikkeessä ympäri maailman, mutta Raamatussa niitä ei esiinny ei missään? Jos elämme kristikunnassa väkevän eksytyksen aikoja, joista Raamatussa puhutaan, ehkä meidän pitäisi olla hieman varovaisempia siinä, mitä sallimme tulla Jumalan seurakuntaan?

        Harvat kristityt tajuavat, että guruilla on tuhansia vuosia toiminut parantamisen, ihmeiden ja tiedon sanojen lahjoja ja että heillä on voimakkaita näyttöjä hengellisestä tietoisuudesta, kun he tavoittelevat kosmista voimaa ja ottavat yhteyden siihen. Tämä voima, vaikka onkin alkuperältään demoninen, on varsin todellinen. Hindulaisten guru-mystikkojen pitämistä kokouksista käytetään nimitystä ’darshan’. Niissä osallistujat menevät eteen saamaan hengellisen kokemuksen gurulta, joka koskettaa heitä avoimella kämmenellä, usein otsaan. Tämä tunnetaan nimellä ’shakti pat’ eli jumalallinen kosketus. Tuon hengellisen kokemuksen synnyttämistä sanotaan Kundalinin herättämiseksi [...] Jonkin ajan kuluttua, kun osallistuja on saavuttanut tietyn korkeamman hengellisen tason, hän alkaa vapista, hytkyä, hyppiä tai kiemurrella hallitsemattomasti, puhkeaa joskus päästämään hallitsemattomasti eläinten ääniä tai nauramaan saavuttaessaan ekstaattisen huipun. Näistä manifestaatioista käytetään nimitystä ’kriya’. Tällöin osallistujat joskus karjuvat kuin leijonat ja heillä on kaikenlaisia fyysisiä eleitä. Usein he siirtyvät joihinkin korkeampiin hengellisen tietoisuuden tiloihin, muuttuvat fyysisesti liikkumattomiksi ja näyttävät vajoavan tiedottomuuteen menettäessään tajun siitä, mitä ympärillä tapahtuu. Tästä tilasta käytetään nimitystä ’samadhi’, ja se johtaa syvempään hengelliseen kokemukseen.

        Lähde: Kundalini varoitus, Andrew Strom
        http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.html


      • IsänRakkaus
        KundaliiniEksyttää kirjoitti:

        Miksi Toronton-manifestaatiot näyttävät täysin samanlaisilta kuin monissa väärissä liikkeissä, jotka kautta seurakunnan historian ovat koituneet aitojen herätysten tuhoksi? Ja miksi ne näyttävät samanlaisilta kuin kiinalaisessa okkulttisessa qigong-liikkeessä ja Franz Mesmerin okkulttisessa parantamistoiminnassa? Edelleen, miksi ne näyttävät samanlaisilta kuin manifestaatiot, joita esiintyy kaikkialla Rajneesh-, Ramakrishna- jne. Kundalini-kulteissa? Miksi sellaisia manifestaatioita esiintyy kaikkialla New Age -liikkeessä ympäri maailman, mutta Raamatussa niitä ei esiinny ei missään? Jos elämme kristikunnassa väkevän eksytyksen aikoja, joista Raamatussa puhutaan, ehkä meidän pitäisi olla hieman varovaisempia siinä, mitä sallimme tulla Jumalan seurakuntaan?

        Harvat kristityt tajuavat, että guruilla on tuhansia vuosia toiminut parantamisen, ihmeiden ja tiedon sanojen lahjoja ja että heillä on voimakkaita näyttöjä hengellisestä tietoisuudesta, kun he tavoittelevat kosmista voimaa ja ottavat yhteyden siihen. Tämä voima, vaikka onkin alkuperältään demoninen, on varsin todellinen. Hindulaisten guru-mystikkojen pitämistä kokouksista käytetään nimitystä ’darshan’. Niissä osallistujat menevät eteen saamaan hengellisen kokemuksen gurulta, joka koskettaa heitä avoimella kämmenellä, usein otsaan. Tämä tunnetaan nimellä ’shakti pat’ eli jumalallinen kosketus. Tuon hengellisen kokemuksen synnyttämistä sanotaan Kundalinin herättämiseksi [...] Jonkin ajan kuluttua, kun osallistuja on saavuttanut tietyn korkeamman hengellisen tason, hän alkaa vapista, hytkyä, hyppiä tai kiemurrella hallitsemattomasti, puhkeaa joskus päästämään hallitsemattomasti eläinten ääniä tai nauramaan saavuttaessaan ekstaattisen huipun. Näistä manifestaatioista käytetään nimitystä ’kriya’. Tällöin osallistujat joskus karjuvat kuin leijonat ja heillä on kaikenlaisia fyysisiä eleitä. Usein he siirtyvät joihinkin korkeampiin hengellisen tietoisuuden tiloihin, muuttuvat fyysisesti liikkumattomiksi ja näyttävät vajoavan tiedottomuuteen menettäessään tajun siitä, mitä ympärillä tapahtuu. Tästä tilasta käytetään nimitystä ’samadhi’, ja se johtaa syvempään hengelliseen kokemukseen.

        Lähde: Kundalini varoitus, Andrew Strom
        http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.html

        Kiitos tästä! Lukekaa nyt ihmeessä torontolaisuuden kannattajat tämä mainio lainaus ja koko linkkikin.

        Joko alatte ymmärtää...Rukoilen, että silmänne avautuisivat tajuamaan mikä on S.a.tanasta ja mikä taas Jumalasta! Jumala haluaa rakkaudessaan oikaista tienne ja vetää luokseen! Ottakaa varoitukset tosissaan!


      • ilosofia
        IsänRakkaus kirjoitti:

        Kiitos tästä! Lukekaa nyt ihmeessä torontolaisuuden kannattajat tämä mainio lainaus ja koko linkkikin.

        Joko alatte ymmärtää...Rukoilen, että silmänne avautuisivat tajuamaan mikä on S.a.tanasta ja mikä taas Jumalasta! Jumala haluaa rakkaudessaan oikaista tienne ja vetää luokseen! Ottakaa varoitukset tosissaan!

        Saatanasta on teidän ahdasmielinen pelkonne.


      • YököttääTorontomeno
        ilosofia kirjoitti:

        Saatanasta on teidän ahdasmielinen pelkonne.

        Jos pitää torontolaisuutta vastenmielisenä ja epäraamatullisena menona, se on eri asia kuin pelko. Torontolainen meno ällöttää! Ja muutenkaan ei ole halua hengata pahojen henkivoimien seurassa kuten torontolaisuudessa tehdään.


      • TarkkaHaisti

        Ymmärrän tunnelmasi. Yökötys ku
        vaa sitä hyvin!

        JEESUS sensijaan TUOKSUU..Hänen tuoksunsa vetää ihmistä puoleensa, kohti Pelastusta..ja Rauhaa.


    • torontoperseestä

      Toronton herätys on PERSEESTÄ. Siinä vaikuttaa väkevän hajuinen KAKKAHENKI. Torontolainen herätys aiheuttaa HOMOSTELUA. Herätyksessä vaikuttaa HOMOSTELUHENKI.

      • HomojenYstävä

        Ovatko isot pahat homomiehet loukanneet sun tunteita, kun ihan noin kiihdyt? Relaa.


      • kakkaherätys
        HomojenYstävä kirjoitti:

        Ovatko isot pahat homomiehet loukanneet sun tunteita, kun ihan noin kiihdyt? Relaa.

        En ole KIIHTYNYT. Käytän isoja kirjaimia vain KOROSTUSSYISTÄ.

        Toronton KAKKAHENKI aiheuttaa homostelua.


      • HomojenYstävä

        Puhuhan kunnioittavasti homoseksuaaleista, kiitos.


      • kakkahenki
        HomojenYstävä kirjoitti:

        Puhuhan kunnioittavasti homoseksuaaleista, kiitos.

        Toronton herätyksen KAKKAPYLLYHENKI aiheuttaa homostelua. Toronton herätys on HOMOSTELUHERÄTYS.


      • Tämmöttiikin
        kakkahenki kirjoitti:

        Toronton herätyksen KAKKAPYLLYHENKI aiheuttaa homostelua. Toronton herätys on HOMOSTELUHERÄTYS.

        On siinä mukana ollut paljon ihan perushaureuden henkeä ja tekojakin.


    • LuterilaisiltaOppia
    • mummikainuusta

      Kiitos teille. jotka toitte esille eksytyksen hengen ja mistä se on lähtöisin!
      Huonolla eng.kielen taidolla en kaikkea pystynyt lukemaan ja se harmittaa.
      Mutta on todella muistettava, että he jotka ovat näihin eksytyksiin lähteneet mukaan, eivät kykene huomaamaan eksytystä. Syynä on se, että heidän kykynsä nähdä totuutta on sumennettu. Toisena on se, että heidät on pelotettu seuraavalla ajatuksella: jos he arvioivat kriittisesti kaikkea niitä manifestaatioita, joita tapahtuu, he pilkkaavat Pyhää Henkeä. Kuitenkin uskon näin, että ihminen, joka uskoo Jeesukseen ja arvioi näitä ilmiöitä, ei pilkkaa, vaan tekee juuri Pyhän Hengen ohjeiden mukaan.

      • TotuudenSuolalisäTarpeen

        mummi kainuusta...mielipiteesi olleet ihanan raikkaita Hengessä. Silti rohkenisin ehdottaa..jos olet Israelin ystävä, kysäsepä paimen Olavi Syvännön Sananmukaista selvitystä aiheesta 'kuka evankelioi juutalaiset/israelilaiset. Varmasti saisit tyydyttävän vastauksen..Häntä leskipaimenta, kannattaa nyt kunnioittaa vielä, kun jaloa tietoa on saatavana. Adonai Jeshua sinua johtakoon!


      • TotuudenSuolalisäTarpeen

        Ps. hän sattui olemaan ensimmäinen, joka minua varoitti toronto'siunauksesta'..v1995 se oli hajottanut Israelissakin useita messiaanisia (Jeesukseen uskovia) seurakuntia...


      • mummikainuusta

        Käympä tutkailemassa!


    • läheskaikkiväärin

      "Rienaavia pilkkaajia ja vähättelijöitä on aina siellä, missä henki toimii. "

      Ainoastaan tämä oli totta aloituksessa.

      • ElämäKristuksessa

        Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkattavan!


    • 1.Kor.1-18

      Kysymys aloittajalle: Voisitko kertoa edes vähän taustoistasi? Tällaiset HUUTO-aloitukset leimaavat kaikkia karismaatikkoja.

      Oppisi on lähinnä gnostilaista, sillä kirjoitit:
      "Hengen VOIMASSA olleet ihmiset ovat kokonaisvaltaisesti EHEÄMPIÄ, koska henki on saanut tehdä heissä puhdistavan työn. He kokevat itsensä terveemmiksi, rauhallisemmiksi ja tuntevat syvää YHTEYTTÄ koko universumin kanssa!"

      vrt. http://www.gnosis.fi/

      Eivät ns. torontolaisetkaan ole aiemmin olleet näin varomattomia puheissaan...tai ehkä osa on nyt "voimiensa" tunnossa...

      • mietinytvähän

        Mitä pahaa gnosiksessa on? Gnosis tarkoittaa "viisautta". Pahinta on kristityn olla ilman gnosista!


      • 1.Kor.1-18
        mietinytvähän kirjoitti:

        Mitä pahaa gnosiksessa on? Gnosis tarkoittaa "viisautta". Pahinta on kristityn olla ilman gnosista!

        Kun tämä "palsta" liittyy helluntailaisuuteen, niin ainakaan vielä Helluntaikirkko ei ole julkisesti käynyt oppikeskusteluja gnosis/gnostilais -suuntauksien kanssa.

        Viittasin, että yhteyttä universumiin sivuillaan opettavat www.gnosis.fi - taustajoukot ja vaikka jos ns. torontolaisilla olisi sama "oppi", niin se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki karismaatikot olisivat em. opin kannalla. Torontolaiset saavat tietenkin osaltaan sanoa oman kantansa.

        Esim. UT:n kreikankielinen alkuteksti käyttää σοφια-sanaa puhuessaan Jumalan viisaudesta, vaikka joku toinen kreikankielinen teos antaisikin sanalle inhimillisemmän sisällön. On olemassa Viisautta ja viisautta. Tietoa ja tietoa. Samoin Ymmärrystä ja ymmärrystä.

        Saamani (yliopisto)opetus on kuvannut gnostilaisuuden harhaoppina, jota vastaan mm. perinteiset uskontunnustukset puhuvat. Enkä ainakaan tiedä, että gnosis.fi tai muukaan vastaava (edustamasi?) yhteisö olisi tunnustettu kristillisenä toimijana.

        Siunausta.

        2. Kor. 13:13/14 Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!


      • mummikainuusta
        1.Kor.1-18 kirjoitti:

        Kun tämä "palsta" liittyy helluntailaisuuteen, niin ainakaan vielä Helluntaikirkko ei ole julkisesti käynyt oppikeskusteluja gnosis/gnostilais -suuntauksien kanssa.

        Viittasin, että yhteyttä universumiin sivuillaan opettavat www.gnosis.fi - taustajoukot ja vaikka jos ns. torontolaisilla olisi sama "oppi", niin se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki karismaatikot olisivat em. opin kannalla. Torontolaiset saavat tietenkin osaltaan sanoa oman kantansa.

        Esim. UT:n kreikankielinen alkuteksti käyttää σοφια-sanaa puhuessaan Jumalan viisaudesta, vaikka joku toinen kreikankielinen teos antaisikin sanalle inhimillisemmän sisällön. On olemassa Viisautta ja viisautta. Tietoa ja tietoa. Samoin Ymmärrystä ja ymmärrystä.

        Saamani (yliopisto)opetus on kuvannut gnostilaisuuden harhaoppina, jota vastaan mm. perinteiset uskontunnustukset puhuvat. Enkä ainakaan tiedä, että gnosis.fi tai muukaan vastaava (edustamasi?) yhteisö olisi tunnustettu kristillisenä toimijana.

        Siunausta.

        2. Kor. 13:13/14 Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!

        Olen samaa mieltä, vaikka en kuulukkaan helluntaikirkkoon. Karismaattisena hellarina en hyväksy gnostilaista ajattelutapaa/oppia. Niitä vastaan käyvät apostolit Raamatussa todella kovilla kirjoituksilla. Jopa kiroten väärän opin levittäjät!
        Meidän voimamme ei tule Kundaliinivoimasta tai muista itämaisista uskonnoista. Se ei löydy jostain "jumalan antamasta uudesta voitelusta"! Meillä on yksi voitelu ja se on saatu silloin, kun tulimme uskoon ja saimme Pyhän Hengen. Ja uskoon tuleminen on Jumalan teko meissä.
        Sinun nimimerkki on mielenkiintoinen. Ja minä olen usein turvautunut juuri tuohon jakeeseen.
        1 Kor. 1:18 Sanoma rististä on hullutusta niille, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Jumalan voima ilmenee juuri ristissä ja evankeliumissa. Eli evankeliumi rististä on Jumalan voima!!!!


      • 1.Kor.1-18
        mummikainuusta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, vaikka en kuulukkaan helluntaikirkkoon. Karismaattisena hellarina en hyväksy gnostilaista ajattelutapaa/oppia. Niitä vastaan käyvät apostolit Raamatussa todella kovilla kirjoituksilla. Jopa kiroten väärän opin levittäjät!
        Meidän voimamme ei tule Kundaliinivoimasta tai muista itämaisista uskonnoista. Se ei löydy jostain "jumalan antamasta uudesta voitelusta"! Meillä on yksi voitelu ja se on saatu silloin, kun tulimme uskoon ja saimme Pyhän Hengen. Ja uskoon tuleminen on Jumalan teko meissä.
        Sinun nimimerkki on mielenkiintoinen. Ja minä olen usein turvautunut juuri tuohon jakeeseen.
        1 Kor. 1:18 Sanoma rististä on hullutusta niille, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Jumalan voima ilmenee juuri ristissä ja evankeliumissa. Eli evankeliumi rististä on Jumalan voima!!!!

        En minäkään kuulu helluntaikirkkoon.

        Helluntaiherätyksen järjestöistä (HYRY) Helluntaikirkko vain on nykyään esiintynyt neuvottelevana tahona opillisissa kysymyksissä ja erilaisissa lausunnoissa.

        Room. 1:16 "Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle."

        Siunausta.


    • eisisäänmoisia

      Aloittajan sanavalinnoista näkee että pihalla ollaan lumiukon kaverina vielä juhannuksenakin!

      mistä näitä piisaa sitä saa ihmetellä.

      • TEMPAUSTA.OOTELLESSA

        JEESUS ei turhaan varoittanut näitä tulevan..juuri ennen Pyhien ylöstempaamista!

        Jospa tämä kaikki toimiikin JUMALAN itsensä sallimana, valheen uskomisina('koska eivät ottaneet vastaan RAKKAUTTA TOTUUTEEN')


      • RaamattuRivienVälistä
        TEMPAUSTA.OOTELLESSA kirjoitti:

        JEESUS ei turhaan varoittanut näitä tulevan..juuri ennen Pyhien ylöstempaamista!

        Jospa tämä kaikki toimiikin JUMALAN itsensä sallimana, valheen uskomisina('koska eivät ottaneet vastaan RAKKAUTTA TOTUUTEEN')

        Kyllä näitä tekouskovien järjestämiä tempauksia välillä näkee turuilla ja toreilla! Sellaisia karta!


      • TotuuttaRakkaudessa

        Ällös pelkää, edes 'rivienvälistä', nimittäin tuossa (epä)uskossasi et tulle otetuksi mukaan?!
        JEESUKSEEN uskoville, Hänet Pelastajanaan vastaanottaneille, on tämä lupaus vihanajasta poistemmatuksi tuleville tarkoitettu!
        Tarkoittaa vieläpä Uudestisyntyneitä Jeesukseen uskovia. Uudestisyntymä on IHMEISTÄ SUURIN. Se on Elämä Kuolleista..ja suunnaton Armo; tulla Jeesuksen PyhänHengen kutsumaksi.

        Pois torontohenget!
        Pois newagevouhkaamiset kaikkine positiivisuuksineen!

        "MONEN AHDISTUKSEN KAUTTA meidän pitää menemän sisälle JUMALAN VALTAKUNTAAN."(Apostteot.14:22)


      • ilosofia
        TotuuttaRakkaudessa kirjoitti:

        Ällös pelkää, edes 'rivienvälistä', nimittäin tuossa (epä)uskossasi et tulle otetuksi mukaan?!
        JEESUKSEEN uskoville, Hänet Pelastajanaan vastaanottaneille, on tämä lupaus vihanajasta poistemmatuksi tuleville tarkoitettu!
        Tarkoittaa vieläpä Uudestisyntyneitä Jeesukseen uskovia. Uudestisyntymä on IHMEISTÄ SUURIN. Se on Elämä Kuolleista..ja suunnaton Armo; tulla Jeesuksen PyhänHengen kutsumaksi.

        Pois torontohenget!
        Pois newagevouhkaamiset kaikkine positiivisuuksineen!

        "MONEN AHDISTUKSEN KAUTTA meidän pitää menemän sisälle JUMALAN VALTAKUNTAAN."(Apostteot.14:22)

        Meidän elämä on muutenkin ahdistavaa, että siihen vielä pitäisi lisätä ahdistusta ahdistuksen päälle. Alan näköjään muuttamaan mieltäni ainakin nauruherätyksen puolesta. Aloittaja on kyllä ihan oikeassa. Kyllä uskovan elämään kuuluu ILO isolla kirjoitettuna. Benny Hinnin rahastamisesta en pidä, olen ollut sitä mieltä että on saatanasta koko ukko.

        Mutta iloa Suomen seurakunta tarvitsee!
        https://www.youtube.com/watch?v=MRTC3cfWfGk&index=165&list
        https://www.youtube.com/watch?v=2oyhlad64-s&list


      • ElämäKristuksessa
        ilosofia kirjoitti:

        Meidän elämä on muutenkin ahdistavaa, että siihen vielä pitäisi lisätä ahdistusta ahdistuksen päälle. Alan näköjään muuttamaan mieltäni ainakin nauruherätyksen puolesta. Aloittaja on kyllä ihan oikeassa. Kyllä uskovan elämään kuuluu ILO isolla kirjoitettuna. Benny Hinnin rahastamisesta en pidä, olen ollut sitä mieltä että on saatanasta koko ukko.

        Mutta iloa Suomen seurakunta tarvitsee!
        https://www.youtube.com/watch?v=MRTC3cfWfGk&index=165&list
        https://www.youtube.com/watch?v=2oyhlad64-s&list

        Vai oli aloittaja oikeassa....
        Minulle ei tuota iloa katsoa ihmisiä, jotka käyttäytyvät eläimellisesti, esim. konttaamalla pitkin lattioita ja mylvimällä. Ja toiset nauraa.....täydellinen kaaos, josta Jumala on kaukana.
        Jumala on järjestyksen Jumala.

        Niitä tiettyjä pätkiä, joita olen torontolaisuudesta katsonut, ne olivat kauhistuttavia. Miten kukaan voi väittää sellaisen eläimellisen menon olevan Pyhästä Hengestä???
        Kyseessä on ennemminkin Pyhän Hengen pilkka.

        "Älkää eksykö, sillä Jumala ei salli itseänsä pilkattavan".


      • ilosofia
        ElämäKristuksessa kirjoitti:

        Vai oli aloittaja oikeassa....
        Minulle ei tuota iloa katsoa ihmisiä, jotka käyttäytyvät eläimellisesti, esim. konttaamalla pitkin lattioita ja mylvimällä. Ja toiset nauraa.....täydellinen kaaos, josta Jumala on kaukana.
        Jumala on järjestyksen Jumala.

        Niitä tiettyjä pätkiä, joita olen torontolaisuudesta katsonut, ne olivat kauhistuttavia. Miten kukaan voi väittää sellaisen eläimellisen menon olevan Pyhästä Hengestä???
        Kyseessä on ennemminkin Pyhän Hengen pilkka.

        "Älkää eksykö, sillä Jumala ei salli itseänsä pilkattavan".

        "Minulle ei tuota iloa katsoa ihmisiä, jotka käyttäytyvät eläimellisesti, esim. konttaamalla pitkin lattioita ja mylvimällä. Ja toiset nauraa.....täydellinen kaaos, josta Jumala on kaukana.
        Jumala on järjestyksen Jumala."

        Joo jo tätä järjestystä täällä Kylmälässä sitten hoetaankin jatkuvasti. Kyllä me ihmiset "järjestyksessä" keretään olla maan alla järjestykseen pinottuina. Eihän tuo eäimellisesti tms käyttäytyminen ole mikään pysyvä olotila, tietenkään. Minun Jumalani on ensisijaisesti vapautuksen eikä järjestyksen Jumala. Sanotaanhan Jeesustakin vapahtajaksi l. vapauttajaksi. Täällä Suomessa on kaikki aina ollut niin kuolettavan järjestyksessä ettei enää kukaan hymyilekään, saatikka naura. Ja tätä järjestystä sinä kutsut elämäksi. Jumala on elävien eikä kuolleitten Jumala.

        Mielestäni ylläolevat negatiiviset kuvaukset noista menoista on väliaikaisia ja ne tapahtuu vain ihmisten hengellisten kahleiden vapauttamisten aikana. Silloin voidaan olla huolissaan, jos tällainen käytös jää pysyväksi olotilaksi.


      • kaikkisekaisin
        ilosofia kirjoitti:

        "Minulle ei tuota iloa katsoa ihmisiä, jotka käyttäytyvät eläimellisesti, esim. konttaamalla pitkin lattioita ja mylvimällä. Ja toiset nauraa.....täydellinen kaaos, josta Jumala on kaukana.
        Jumala on järjestyksen Jumala."

        Joo jo tätä järjestystä täällä Kylmälässä sitten hoetaankin jatkuvasti. Kyllä me ihmiset "järjestyksessä" keretään olla maan alla järjestykseen pinottuina. Eihän tuo eäimellisesti tms käyttäytyminen ole mikään pysyvä olotila, tietenkään. Minun Jumalani on ensisijaisesti vapautuksen eikä järjestyksen Jumala. Sanotaanhan Jeesustakin vapahtajaksi l. vapauttajaksi. Täällä Suomessa on kaikki aina ollut niin kuolettavan järjestyksessä ettei enää kukaan hymyilekään, saatikka naura. Ja tätä järjestystä sinä kutsut elämäksi. Jumala on elävien eikä kuolleitten Jumala.

        Mielestäni ylläolevat negatiiviset kuvaukset noista menoista on väliaikaisia ja ne tapahtuu vain ihmisten hengellisten kahleiden vapauttamisten aikana. Silloin voidaan olla huolissaan, jos tällainen käytös jää pysyväksi olotilaksi.

        Ölet niiin pihalla kuin olla voit!

        mietippä mikä on se perusteellisen peruskapinasi syy, jot akompensoit tuolal tekoilolla ja kuvitellulla hengelliseksi sanotulal rehumisella!

        Se on kompensaatiota muuten sekavaan elämääsi, mieti asiaa.


      • mummikainuusta
        ilosofia kirjoitti:

        Meidän elämä on muutenkin ahdistavaa, että siihen vielä pitäisi lisätä ahdistusta ahdistuksen päälle. Alan näköjään muuttamaan mieltäni ainakin nauruherätyksen puolesta. Aloittaja on kyllä ihan oikeassa. Kyllä uskovan elämään kuuluu ILO isolla kirjoitettuna. Benny Hinnin rahastamisesta en pidä, olen ollut sitä mieltä että on saatanasta koko ukko.

        Mutta iloa Suomen seurakunta tarvitsee!
        https://www.youtube.com/watch?v=MRTC3cfWfGk&index=165&list
        https://www.youtube.com/watch?v=2oyhlad64-s&list

        Nauruherätyksestä et saa iloa elämääsi. Vain krapulan seuraavana pävänä ja alat etsiä uutta kokemusta, jossa saat nauraa, kieriä ja sätkiä. Itse olen kokenut Jumalan antaman rauhan ja lohdutuksen juuri siinä tilanteessa, jossa kaikki oli pimeää ja mitään toivoa ei ollut. Raamatusta nousevat lohdutuksen sanat antoivat voimaa jatkaa eteenpäin ja luottaa Jumalaan, että Hänellä on kaikki narut kädessä. Ja niin myös kävi!
        Siinä ei auttanut nauraminen, profetiat eikä parantajat.
        Nyt kun on muutama kuukausi kulunut, saan taas iloita evankeliumista ja rististä aivan uudella tavalla. Ilo on kätkettynä evankeliumiin!!!!


      • Ex-kristitty

        On se kyllä jännä, miten erilaisia ne ihmiset ollaan! Mulle Raamattu on aina tuottanut vain surua ja suunnatonta ahdistusta. Elämäni ilot tulevat toisaalta.


      • MitäTarvitaan
        ilosofia kirjoitti:

        Meidän elämä on muutenkin ahdistavaa, että siihen vielä pitäisi lisätä ahdistusta ahdistuksen päälle. Alan näköjään muuttamaan mieltäni ainakin nauruherätyksen puolesta. Aloittaja on kyllä ihan oikeassa. Kyllä uskovan elämään kuuluu ILO isolla kirjoitettuna. Benny Hinnin rahastamisesta en pidä, olen ollut sitä mieltä että on saatanasta koko ukko.

        Mutta iloa Suomen seurakunta tarvitsee!
        https://www.youtube.com/watch?v=MRTC3cfWfGk&index=165&list
        https://www.youtube.com/watch?v=2oyhlad64-s&list

        Iloa kyllä tarvitaan, mutta tervettä iloa, ei nauruherätyksen pauloissa nytkymistä ja hirnumista ynnä kotkotusta S.a.atanan voimien vallassa.


      • Gnosis-vompatti
        ElämäKristuksessa kirjoitti:

        Vai oli aloittaja oikeassa....
        Minulle ei tuota iloa katsoa ihmisiä, jotka käyttäytyvät eläimellisesti, esim. konttaamalla pitkin lattioita ja mylvimällä. Ja toiset nauraa.....täydellinen kaaos, josta Jumala on kaukana.
        Jumala on järjestyksen Jumala.

        Niitä tiettyjä pätkiä, joita olen torontolaisuudesta katsonut, ne olivat kauhistuttavia. Miten kukaan voi väittää sellaisen eläimellisen menon olevan Pyhästä Hengestä???
        Kyseessä on ennemminkin Pyhän Hengen pilkka.

        "Älkää eksykö, sillä Jumala ei salli itseänsä pilkattavan".

        Jos jumalasi on järjestyksen asialla, miksi se sotki ihmisten kielet Baabelin tornin rakentamisen aikoihin? Ei mene yksiin.


      • ElämäKristuksessa
        ilosofia kirjoitti:

        "Minulle ei tuota iloa katsoa ihmisiä, jotka käyttäytyvät eläimellisesti, esim. konttaamalla pitkin lattioita ja mylvimällä. Ja toiset nauraa.....täydellinen kaaos, josta Jumala on kaukana.
        Jumala on järjestyksen Jumala."

        Joo jo tätä järjestystä täällä Kylmälässä sitten hoetaankin jatkuvasti. Kyllä me ihmiset "järjestyksessä" keretään olla maan alla järjestykseen pinottuina. Eihän tuo eäimellisesti tms käyttäytyminen ole mikään pysyvä olotila, tietenkään. Minun Jumalani on ensisijaisesti vapautuksen eikä järjestyksen Jumala. Sanotaanhan Jeesustakin vapahtajaksi l. vapauttajaksi. Täällä Suomessa on kaikki aina ollut niin kuolettavan järjestyksessä ettei enää kukaan hymyilekään, saatikka naura. Ja tätä järjestystä sinä kutsut elämäksi. Jumala on elävien eikä kuolleitten Jumala.

        Mielestäni ylläolevat negatiiviset kuvaukset noista menoista on väliaikaisia ja ne tapahtuu vain ihmisten hengellisten kahleiden vapauttamisten aikana. Silloin voidaan olla huolissaan, jos tällainen käytös jää pysyväksi olotilaksi.

        Ilo ja rauha Pyhässä Hengessä on aitoa ja puhdasta. Järjestyksellä en suinkaan tarkoita että istutaan jäykkinä paikoillaan. Vaan en vain usko siihen, että metelin voimakkuus korreloi suoraan Hengen vaikutuksen kanssa.
        Useinhan on juuri niin; kun ei ole Henkeä niin huuto alkaa.

        Minulle Ristin tie on aitoa elämää, parasta mahdollista. Siitä on kylmyys kaukana. Katse kiinnitettynä Vapahtajaan, sydän vihmottu puhtaaksi Hänen verellään. Ei ole tarvetta esittää, ei teeskennellä, ei mennä kaikkeen mukaan. Riittää, että Hän on Herrani.

        Hebr.5 luku:
        12. Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
        13. Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
        14. mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.


      • Huhuhhuh

        Pienestä saa jotkut elämäänsä sisältöä.


      • KIRJOITETTU.ON.Rk38
        ElämäKristuksessa kirjoitti:

        Ilo ja rauha Pyhässä Hengessä on aitoa ja puhdasta. Järjestyksellä en suinkaan tarkoita että istutaan jäykkinä paikoillaan. Vaan en vain usko siihen, että metelin voimakkuus korreloi suoraan Hengen vaikutuksen kanssa.
        Useinhan on juuri niin; kun ei ole Henkeä niin huuto alkaa.

        Minulle Ristin tie on aitoa elämää, parasta mahdollista. Siitä on kylmyys kaukana. Katse kiinnitettynä Vapahtajaan, sydän vihmottu puhtaaksi Hänen verellään. Ei ole tarvetta esittää, ei teeskennellä, ei mennä kaikkeen mukaan. Riittää, että Hän on Herrani.

        Hebr.5 luku:
        12. Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
        13. Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
        14. mutta vahva ruoka on täysi-ikäisiä varten, niitä varten, joiden aistit tottumuksesta ovat harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.

        PYHÄ HENKI on hiljainen ja nöyrä sydämeltään..


    • Wicca-todistus

      Nostan tähän wicca-noidan näkemyksen.

      ---

      Heipoa vaan te kaikki Kristityt. Ajattelin kertoa teille joitakin huomioita ns. uuskarismaattisesta kristillisyydestä, näin ulkopuolisen silmillä.

      Kerron taustaksi sen että olen itse entinen kristitty, nimenomaan sellainen joka juoksi Rodney Howard-Brownin ynnä muiden vastaavien tilaisuuksissa.

      Niissä oli mukavaa ja tulinpa jossakin matkan varrella tehneeksi julkisen uskonratkaisun, aloin puhua kielillä ja kävin jopa upotuskasteella.

      Hauskaa tässä onkin se että uuskarismaattisuus ei poikkea ollenkaan nykyisestä uskostani.

      Sillä voiteluöljy on helppoa tehdä jos taitaa magian alkeetkaan ja väitän että saisin itse omien Jumalieni nimeen siunatulla ja erotetulla öljyllä samat ilmiöt, jopa sairaiden paranemisen ( jos sairaan oma tahto parantua olisi vahva) kuin karismaattiset uskon julistajat.

      Menestysteologia on puhdasta magiaa jossa ihminen manipuloi energiaa positiivisilla voimalauseilla joihin itse vahvasti uskoo, tässä tapauksessa raamatun sanoilla.

      Ylistyslaulut joissa toistuu pari lyhyttä ja yksinkertaista lausetta ovat taas shamanistisia transsitekniikoita.

      Katsokaas kun magia perustuu .mm juuri ihmisen tajunnantason muutokseen jonka voi aikaansaada esimerkiksi mantraa...anteeksi ylistyslaulua toistamalla.

      Ja ne ilmiöt sitten ovat vähän vajaaksi jääviä transsin seurauksia koska ihmiset niissä kokouksisaa eivät osaa tätä transsitilaa hallita niin että saisivat kunnon näkymatkoja tai oikein muuta aikaan kuin holtitonta naurua tms. mikä kertoo siitä että laulamalla muunnettua tajunnantilaa ei osata kanavoida oikein ja energia purkautuu sitten tärinänä kaatumisina ja nauruna.

      Lähdin itse wiccalaisuuteen koska siellä opin todellista magiaa ilman helvetillä pelottelua tai muuta ahdistavaa uskonnollista sisältöä jäämättä painolastiksi.

      Olenkin joskus todennut että opin magian alkeet seurakunnassa jossa niitä väärin nimitetään Jumalalta tulevaksi vaikka kyse on ihmisten omasta kyvystä manipulouda energiaa, kuitenkaan karismaatikot eivät tätä myönnä.

      Armolahjatkin joita sain...noidilla on samoja taitoja mutta nimitämme niitä rehellisesti omiksi kyvyiksemne sotkematta asiaan riippuvuutta minkään Jumalan läsnäolosta.

      Yhteenvetona voisin todeta että koko karismaattisuus joutaisi nimittämään itseään rehellisesti siksi mitä se on: nimittäin magian alkeiskouluksi.

      Minut se johdatti tielle jolla voin nimittää omia taitojani rehellisesti omakseni, tarvitsematta nöyristellä helvetinpelon alla ja olen itse hengellinen johtaja enkä alistetussa asemassa oleva " heikompi astia".

      • mummikainuusta

        Huhhuh! Olipa todella valaisevaa lukea! Tämä Wicca-noita todisti sen, mitä itse olen havainnut. Toki ikävä todistus, koska hän on äärikarismaattisuuden lumoista siirtynyt magiaan. Vaikka onko se siirtymä sittenkään ollut kovin iso? Hänhän totesi, että "Hauskaa tässä onkin se että uuskarismaattisuus ei poikkea ollenkaan nykyisestä uskostani." Ja näinhän todellisuudessa onkin. äärikarismaattisuuden voimat sokeuttavat saajansa niin, että evankeliumi hämärtyy.
        Kuuntelin Tapani Suonnon puheen "Klassinen kristinusko". Laitan linkin tähän, jos jotakuta kiinnostaa kuunnella.
        http://oneway.tv/fi/video/CNIsNI9CDBI


    • SeijanTodistusOsa1

      Seija Saarelainen on itäsuomalainen perheenäiti ja nykyään psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja. Hänen roolinsa voisi olla toisenkinlainen hänen elämänvaiheidensa perusteella. Kolmisen vuotta sitten Seija joutui elämässään vakaviin taisteluihin. 15 vuotta aiemmin kansalaisopiston parapsykologisen opintopiirin(!) laukaisema kiinnostus johdatti erikoisen etsinnän tielle. Paikallisen luontaistuotekaupan mahdollistamat kontaktit auttoivat eteenpäin uusiin ulottuvuuksiin. Näin käynnistyneet spiritistiset harrastukset kärjistyivät sisäiseen kriisiin. Tämän kriisin keskellä yksinkertaisen Jumalan sanan kautta hän pääsi selvyyteen ja irrottautumaan pimeyden siteistä. Samalla tämän etsinnän vaiheissa kävi ilmi, tuleeko apua välttämättä sieltä, mistä kirkkokansa suurina joukkoina on sitä hakemassa. Viidentoista vuoden taival, josta kuusi vuotta syvällä okkultismissa sisällä olevana, mahdollistaa Seijalle tietyn sisäpiiriin perehtyneen tarkkailupohjan aikamme ``henkistymisen'' ilmiöihin:

      ``Olin ollut spiritismissä ja yleensä parapsykologian pauloissa noin viisitoista vuotta: olin toiminut henkiparantajana ja kaukoparantajana, saanut meedio-koulutusta englantilaisten meedioiden opissa. Kykenin automaattikirjoitukseen, näkemään tulevia ja entisiä, ihmisten sairauksia. Puhdistin energia-ruumista, välitin energiaa. Avasin chakroja, ja olin jo avannut oman kundalini-voimani chi gong -meditaatio-hengitysharjoitusten avulla.{1} Sain yhteyksiä henkimaailmaan, ja kykenin välittämään viestejä kuolleilta omaisilta. Kaiken takana luulin olevan Jumalan. Jeesuksen tunnustin korkeaksi ihmiseksi, joka oli viimeisellä maallisella kierroksellaan ja `kirkastui'. Sen tilan saavuttaisin aikanaan suorittamalla karmani loppuun.''

      Seija halusi oppimillaan asioilla myös auttaa muita. Käytyään mm. luontaishoitajakoulutuksen hän harjoittikin jonkin aikaa tätä praktiikkaa. Se olisikin ollut erinomainen ``bisnes'', ellei Seija olisi kokenut oloaan tässä työssä ristiriitaiseksi. Sen tähden hän otti hieman välimatkaa aktiivisen toimijan rooliin. Häntä ei kuitenkaan ``jätetty'' rauhaan niin vain, vaan henkioppailla oli tarjolla uusia ``toimeksiantoja'':

      ``Automaattikirjoituksella minun piti kirjoittaa uusi raamatunselityskirja. Olin tosin jo lukenut kaksi `uutta testamenttia', joissa ydinsanomana oli: kaikki pääsevät hyvään tilaan. Ainoastaan omantunnon herääminen aiheuttaa sen, että ihminen haluaa vapaaehtoisesti tulla maailmaan takaisin sovittamaan (huom!) omat syntinsä!!! Sisar Mariana sain uutta henkevää, korkeampitasoista tietoa toisille kerrottavaksi. (Siksi en anna nykyään mitään arvoa minkäänlaisille `profetioille'!)''

      Tämä ``toimeksianto'' osoittautui käänteentekeväksi. Jostakin muistinsa sopukoista Seijalle nousi mieleen Raamatun kohta, missä kehotettiin koettelemaan henget -- tunnustaisivatko ne Jeesuksen. Näiden kirjoitussessioiden alkuun hän vaati hengiltä tätä tunnustusta. Niinpä alkusanoiksi aina kirjautui jotain ``hengellistä'' Isästä Jumalasta tai Jeesuksesta. Eräässä vaiheessa henget sitten ehdottivat, että nyt jo voisi nämä alkuhöpinät jättää poiskin, koska Seijahan oli jo oppinut tuntemaan henget ``hyviksi'' hengiksi. Seija voisi jopa keskustella suoraankin Jeesuksen kanssa ilman heidän välikappaleenaan oloa. Tästä alkoi taistelu, koska Seija ei voinut tähän suostua.

      ``Jumala ei minua hylännyt. Hän kutsui jatkuvasti. En kuullut Häntä. Viimein hän vei minut seinää vasten: joko jatkat meediona tai lopetat. Lopetin. Saatana ilmaisi minulle olemassolonsa. Alkoi hirvittävä pelko-ahdistustila (diagnoosi: paniikkihäiriö). Henget yrittivät saada ruumiini taas valtaansa. Huusin Jumalaa avuksi. Huusin ja huusin: tässäkö kiitos! Minä olin vilpittömästi vain halunnut auttaa ja päästä lähemmäksi Sinua!!! Mikä on totuus? Ainut asia siinä pimeässä yksinäisessä hädässä oli lause: `Minä olen tie, totuus ja elämä'. Äh, mikä lie hautajaisvärssy, ajattelin ja hylkäsin koko ajatuksen.

      ``Lause ei lähtenyt mielestä. Noin pari kuukautta huusin Jumalalle: mikä on totuus? Vastaus: `Minä olen tie, totuus ja elämä'. Viimein nöyrryin, ja aloin maistella lausetta. Muistin, että Jeesus sanoo: `Minä olen... tie'; joo, Jeesus on esikuva, kyllä sen hyväksyn. Minä olen totuus -- hei, tässähän tuo sana totuus. Miten ihminen voi olla totuus? Ja vielä sanoo olevansa elämä? Ei ole tolkkua. Meni viikkoja, ja viimein otin Raamatun. Parin vuosikymmenen pölyt pois ja etsimään kohtaa, jossa tuo lause on. Ihme, se löytyi. Luin edelleen: `ei kukaan tule Isän (Jumalan) tykö muutoin kuin minun kauttani'.

      • SeijanTodistusOsa2

        ``Kauheaa, silloin lysähdin (= synnintunto). Minä olin puhutellut, lähestynyt Jumalaa monet kerrat, ja suoraan, en Jeesuksen kautta. Siitä alkoi hirvittävä etsintä. Kuka, mikä tämä Jeesus oikein on? Ja saatana pani kaiken peliin, etten löytäisi. Muistan kuinka pitelin Raamattua kädessäni rystyset valkeina, ja jupisin `oppaille': `minä luen... vaikka mitä tulisi'. Hain apua niin papeilta, kuin kaikilta Suomen henkiparantajiltakin. Olin aivan sekaisin. Välillä Raamattua, välillä spiritismiä. Oskari Reposen parantajaluettelosta löytyi Rukouspalvelun numero. Sinnekin soitin: vastauksena outoa löpinää. Kukaan ei sanonut, että olin hakoteillä!! Karismaattiset uskovat alkoivat piirittää minua, veivät minua ihmeellisten `parantajien' luo. Olin entistä sekavampi. Tukevaa maaperää ei tuntunut löytyvän.

        ``Sitten tulivat Seppo Juntunen ja Pirkko Jalovaara kotipaikkakuntani kirkkoon. Minä menin alttarille rukoiltavaksi. Siinä vuoroani odotellessa rukoilin: anna Jumala oikeat sanat -- mikä minua vaivaa, minkä puolesta rukoilla. Kun Pirkko J. sitten kysyi, minkä puolesta rukoillaan, tuli suustani sanat: saisinko syntini anteeksi. Hämmästyin itsekin, ja hämmästynyt oli Pirkko J. Hän hymähti, pani kätensä olkapäälleni ja alkoi posmottaa jotain mantralta kuulostavaa.

        ``Silloin koin jotain erittäin tuttua. Minua oltiin viemässä transsiin. Olin tuota harrastanut jo vuosia, joten tiesin `voiman'. Tein kaikkeni ettei voima imaisisi minua tiedottomuuteen. Katsoin alttariristiin ja rukoilin Jumalaa: `auta, ei enää, ei enää ikinä'. Viimein Pirkko J. lopetti. Olin pysynyt pystyssä ja tietoisena olostani. Hän katsoi iloisena minua ja sanoi, että minussa on Jeesus-energiaa!! `EI-EI-EI, ei mitään energiaa', ajattelin ja pelkäsin. Olin aivan puulla päähän lyöty. Kirkossa sama meininki kuin meidän henkiparannuspiirissä! Sanat vain rohkeammin raamatullisia.

        ``Minut ohjattiin kirkkoherra Kaarlo Jalkasen sielunhoitoon. Olo oli tokkurainen ja suuta kuivasi. Kysyin krh:lta neuvoa, kun uskon jälleensyntymisoppiin, että missä Raamatussa sanotaan, ettei sitä ole. Hän vastasi, ettei Raamatussa oikeastaan sitä sanota ollenkaan!!!! Minä halusin pois. Peräännyin ovea kohti, valitin huonoa oloa. Hän sanoi, että Pyhä Henki alkaa vaikuttaa!! (Minä en mokomaa henkeä tarvitse, joka tekee pahan olon). Pää riipuksissa menin kirkonpenkkiin. Oli oudon raskas olo.

        ``Ystävät kehoittivat menemään varmuuden vuoksi Seppo Juntusen parannettavaksi, ehkei kaikki ollut parantunut! Seppo yritti kaataa (= hypnotisoida). Melkein onnistui, sen verran heikko jo olin. Kummallista, että meediot lasketaan kirkkoon, ajattelin. Minulla ei olisi ollut edes rohkeutta tulla näin julkiseen paikkaan. No, en saanut kirkossa syntejäni anteeksi, en edes rippiä, synninpäästöä. Ei edes kysytty, miksi halusin synnit anteeksi. Jäi maku, että jos pyytää syntejä anteeksi, niitä on rukoiltava. Ei voi uskoa Jeesuksen ne ristille vieneeksi.

        ``Meni noin kuukausi ennenkuin pääsin sellaisen papin puheille, joka itse on ristin juurella ja sanassa tiukasti kiinni. Jumalalle kiitos, että heitä vielä on. Hän opasti minut turvalliselle, tukevalle Jeesus-kalliolle. Oli hieno hetki kun oivalsin, että Jeesus on vienyt ristille minun kuormani!!!''

        Seijan kohdalla tarvittiin tietoinen sanoutuminen irti okkultismista, ja kaiken okkulttisen materiaalin hävittäminen, jotta vapautumisprosessi pääsi käyntiin. Luonnollisesti saatana yritti hyökkäyksillään saada häntä takaisin. Mutta Seija sai myös esirukoilijoita, jotka rukouksillaan tekivät ``suojaverkon'' hänen ympärilleen. Nyt kolmen vuoden jälkeen hänellä on tämän päivän uskoville ``näköalapaikaltaan'' sanottavaa:

        ``Saatana pukeutuu ovelasti. Jokaiselle hän muotoilee erilaisen eksytyksen. Hän voi olla liperit kaulassa, saarnata kirkossa, vaikka missä. Ainut turva on meillä elävä Jeesus ja Hänen sanansa. Vain Jeesus on voittanut saatanan. Vain Hän pystyy parantamaan, vain Hän voi pelastaa okkultismista. Hänellä on valta, voima iankaikkisesti. Ei meedio-hengillä, ei ihmeparantajilla, ei terapioilla, kaatamisilla ole mitään tekemistä elävän Jeesuksen kanssa. Ei sisäisellä parantamisella voida korvata oikeaa synnintuntoa ja -päästöä, eli rippiä! Tässä Toronton liikkeessä on aivan samat elementit, kuin liikkuessani spiritismin parissa. Sama voima siellä on.

        ``Miten voi välttyä eksytykseltä? Sana, sen lukeminen, rukoillen nöyrästi. Kulkeminen ristin tietä. Ei kultaa, ei kunniaa. Muista: missä on paljon mainetta ja kunniaa, sieltä on Hän poissa. Jeesus ei itse viihtynyt valokeiloissa. Hän etsi syntisiä!! Sitä Hän tekee tänäänkin. Syntisiä! Siinä tie. Ristin tie!''


      • EI.rukoushelminypläyxiä

        KIITOS!KIITOS!KIITOS!
        kiitän kaikkien puolesta, jotka pimentynein silmin eksyneet näihin mainittuihin! Jopa Jalovaarasta on henkien arviointiArmolahjani ilmoittanut samaa..Pirkko Jalovaara nieli 'torontot ja naurut' heti alkuunsa! RUKOILKAAMME, ETTÄ JEESUS VOIMASSAAN JOHTAA YM TEXTIT TODELLA VERKOSSA OLEVIEN LUETUKSI JA YMMÄRRETYKSI! Rakastan Totuutta ja Rauhaa--Pyhässä Hengessä! AAMEN. ps. JEESUKSEN ystävä on hyvä olla..ja Hän on kaikkien NIIDEN ystävä, jotka tekevät Hänen tahtonsa, joka on SANASSA!


      • OkkultismistaVoima
        SeijanTodistusOsa2 kirjoitti:

        ``Kauheaa, silloin lysähdin (= synnintunto). Minä olin puhutellut, lähestynyt Jumalaa monet kerrat, ja suoraan, en Jeesuksen kautta. Siitä alkoi hirvittävä etsintä. Kuka, mikä tämä Jeesus oikein on? Ja saatana pani kaiken peliin, etten löytäisi. Muistan kuinka pitelin Raamattua kädessäni rystyset valkeina, ja jupisin `oppaille': `minä luen... vaikka mitä tulisi'. Hain apua niin papeilta, kuin kaikilta Suomen henkiparantajiltakin. Olin aivan sekaisin. Välillä Raamattua, välillä spiritismiä. Oskari Reposen parantajaluettelosta löytyi Rukouspalvelun numero. Sinnekin soitin: vastauksena outoa löpinää. Kukaan ei sanonut, että olin hakoteillä!! Karismaattiset uskovat alkoivat piirittää minua, veivät minua ihmeellisten `parantajien' luo. Olin entistä sekavampi. Tukevaa maaperää ei tuntunut löytyvän.

        ``Sitten tulivat Seppo Juntunen ja Pirkko Jalovaara kotipaikkakuntani kirkkoon. Minä menin alttarille rukoiltavaksi. Siinä vuoroani odotellessa rukoilin: anna Jumala oikeat sanat -- mikä minua vaivaa, minkä puolesta rukoilla. Kun Pirkko J. sitten kysyi, minkä puolesta rukoillaan, tuli suustani sanat: saisinko syntini anteeksi. Hämmästyin itsekin, ja hämmästynyt oli Pirkko J. Hän hymähti, pani kätensä olkapäälleni ja alkoi posmottaa jotain mantralta kuulostavaa.

        ``Silloin koin jotain erittäin tuttua. Minua oltiin viemässä transsiin. Olin tuota harrastanut jo vuosia, joten tiesin `voiman'. Tein kaikkeni ettei voima imaisisi minua tiedottomuuteen. Katsoin alttariristiin ja rukoilin Jumalaa: `auta, ei enää, ei enää ikinä'. Viimein Pirkko J. lopetti. Olin pysynyt pystyssä ja tietoisena olostani. Hän katsoi iloisena minua ja sanoi, että minussa on Jeesus-energiaa!! `EI-EI-EI, ei mitään energiaa', ajattelin ja pelkäsin. Olin aivan puulla päähän lyöty. Kirkossa sama meininki kuin meidän henkiparannuspiirissä! Sanat vain rohkeammin raamatullisia.

        ``Minut ohjattiin kirkkoherra Kaarlo Jalkasen sielunhoitoon. Olo oli tokkurainen ja suuta kuivasi. Kysyin krh:lta neuvoa, kun uskon jälleensyntymisoppiin, että missä Raamatussa sanotaan, ettei sitä ole. Hän vastasi, ettei Raamatussa oikeastaan sitä sanota ollenkaan!!!! Minä halusin pois. Peräännyin ovea kohti, valitin huonoa oloa. Hän sanoi, että Pyhä Henki alkaa vaikuttaa!! (Minä en mokomaa henkeä tarvitse, joka tekee pahan olon). Pää riipuksissa menin kirkonpenkkiin. Oli oudon raskas olo.

        ``Ystävät kehoittivat menemään varmuuden vuoksi Seppo Juntusen parannettavaksi, ehkei kaikki ollut parantunut! Seppo yritti kaataa (= hypnotisoida). Melkein onnistui, sen verran heikko jo olin. Kummallista, että meediot lasketaan kirkkoon, ajattelin. Minulla ei olisi ollut edes rohkeutta tulla näin julkiseen paikkaan. No, en saanut kirkossa syntejäni anteeksi, en edes rippiä, synninpäästöä. Ei edes kysytty, miksi halusin synnit anteeksi. Jäi maku, että jos pyytää syntejä anteeksi, niitä on rukoiltava. Ei voi uskoa Jeesuksen ne ristille vieneeksi.

        ``Meni noin kuukausi ennenkuin pääsin sellaisen papin puheille, joka itse on ristin juurella ja sanassa tiukasti kiinni. Jumalalle kiitos, että heitä vielä on. Hän opasti minut turvalliselle, tukevalle Jeesus-kalliolle. Oli hieno hetki kun oivalsin, että Jeesus on vienyt ristille minun kuormani!!!''

        Seijan kohdalla tarvittiin tietoinen sanoutuminen irti okkultismista, ja kaiken okkulttisen materiaalin hävittäminen, jotta vapautumisprosessi pääsi käyntiin. Luonnollisesti saatana yritti hyökkäyksillään saada häntä takaisin. Mutta Seija sai myös esirukoilijoita, jotka rukouksillaan tekivät ``suojaverkon'' hänen ympärilleen. Nyt kolmen vuoden jälkeen hänellä on tämän päivän uskoville ``näköalapaikaltaan'' sanottavaa:

        ``Saatana pukeutuu ovelasti. Jokaiselle hän muotoilee erilaisen eksytyksen. Hän voi olla liperit kaulassa, saarnata kirkossa, vaikka missä. Ainut turva on meillä elävä Jeesus ja Hänen sanansa. Vain Jeesus on voittanut saatanan. Vain Hän pystyy parantamaan, vain Hän voi pelastaa okkultismista. Hänellä on valta, voima iankaikkisesti. Ei meedio-hengillä, ei ihmeparantajilla, ei terapioilla, kaatamisilla ole mitään tekemistä elävän Jeesuksen kanssa. Ei sisäisellä parantamisella voida korvata oikeaa synnintuntoa ja -päästöä, eli rippiä! Tässä Toronton liikkeessä on aivan samat elementit, kuin liikkuessani spiritismin parissa. Sama voima siellä on.

        ``Miten voi välttyä eksytykseltä? Sana, sen lukeminen, rukoillen nöyrästi. Kulkeminen ristin tietä. Ei kultaa, ei kunniaa. Muista: missä on paljon mainetta ja kunniaa, sieltä on Hän poissa. Jeesus ei itse viihtynyt valokeiloissa. Hän etsi syntisiä!! Sitä Hän tekee tänäänkin. Syntisiä! Siinä tie. Ristin tie!''

        Surullista, että ihminen lankeaa noin ja taantuu. Kutsuu sitä vielä parantamiseksi, vaikka joutuu Raamatun ja sen valhejumalan orjaksi!


      • Jeesusvapauttaa
        EI.rukoushelminypläyxiä kirjoitti:

        KIITOS!KIITOS!KIITOS!
        kiitän kaikkien puolesta, jotka pimentynein silmin eksyneet näihin mainittuihin! Jopa Jalovaarasta on henkien arviointiArmolahjani ilmoittanut samaa..Pirkko Jalovaara nieli 'torontot ja naurut' heti alkuunsa! RUKOILKAAMME, ETTÄ JEESUS VOIMASSAAN JOHTAA YM TEXTIT TODELLA VERKOSSA OLEVIEN LUETUKSI JA YMMÄRRETYKSI! Rakastan Totuutta ja Rauhaa--Pyhässä Hengessä! AAMEN. ps. JEESUKSEN ystävä on hyvä olla..ja Hän on kaikkien NIIDEN ystävä, jotka tekevät Hänen tahtonsa, joka on SANASSA!

        Kiitos mainiosta ja koskettavasta todistuksesta. Olen ihan samoihin ajatuksiin päätynyt. Äärikarismaattinen eksytys esim torontolaisuus saa voimansa samasta pahasta lähteestä kuin okkultismi.

        Klassinen raamatullinen kristinusko ja jeesuksen ristin työ on pelastuksen tie.


    • Suosittelennn

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe