Teemu kirjoittaa täällä, että joutui 2011 keväällä Hämeenlinnassa MK ULTRA hullun kohteeksi, tyyppi rakensi pommeja ja veti sellaisen esiin Hämeenlinnan rautatieasemalla 25. helmikuuta 2011, jolloin Teemu oli odottamassa junaa.
http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2016/02/hameenlinnan-pommimies.html
On se NWO-blogisti kyllä valtiovallalle aika vaarallinen tyyppi, jos se kerta on yritetty jo vaikka kuinka monta kertaa listiä. Hänet yritettiin ensimmäisen kerran myrkyttää helmikuussa 2011, tämä pommioperaatio maaliskuussa, kolmannen kerran Teemu joutui murhayrityksen kohteeksi seuraavana vuonna, kun pulssiaseella yrittivät pysäyttää hänen sydämensä keskellä yötä. Siinä oli jo neljäs murhayritys... Tuota seuraavana päivänä taas yrittivät ajaa autolla yli, joka oli jo viides murhayritys.
NWO-bloginpitäjä joutui MK ULTRA hullun kohteeksi
44
535
Vastaukset
- werwerwer
Sais olla kyllä aika vilkas mielikuvitus, että noi olisi kaikki keksittyjä juttuja.
Heh, ilmeisesti jonkinlainen Occamin antipartaveitsi; tarinat ovat sitä todennäköisemmin totta, mitä enemmän ne kuulostavat happopäiden foliohattuilulta!
- Anonyymi
Geosmonaut kirjoitti:
Heh, ilmeisesti jonkinlainen Occamin antipartaveitsi; tarinat ovat sitä todennäköisemmin totta, mitä enemmän ne kuulostavat happopäiden foliohattuilulta!
jne, Kanadassa.
https://rumble.com/v2fw84o-teemu-vehkala-show-95-kanadassa-riidelln-mk-ultra-oikeudenkyntien-immunitee.html
jne .
https://www-wired-co-uk.translate.goog/article/mkultra-conspiracy-theory-meme?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc
- OnneksiPutin
Ei taida olla siis mitään syytä olla huolissaan NWO:n toimista, kun eivät yhtä suomalaista saa hengiltä niin taitavat olla täysin toistaitoisia säheltäjiä.
Putinhan pistää aina kerrasta kylmäksi. - asiantuntija345345
Minkä ihmeen NWO:n toimista ? NWO tarkoittaa uutta maailmanjärjestystä NEW WORLD ORDER.
Illuminatin salainen maailmanhallitus sitä ajaa eteenpäin, eikä mikään NWO.- aina.samaa
NWO = JWO = Jew World Order, mikä on sama kuin vanhakin järjestys
- ihan.vain.tiedoksi
Suomessakin on ollut MKULTRA ainakin 1960 -luvulla. Wikipedian mukaan Juhani Hirvas ja Erik Allardt saivat MKULTRA rahoitusta Human Ecology Funds peiteorganisaation kautta. Toinen sattui olemaan psykologian lehtorini (vaiko dosentti) ja toinen sosiologian professorini. - Nyt sain tämän tiedon, jälkikäteen ymmärän jotakin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/MKULTRA#tavoitteet- ex.viranomainen
Kyllä tuo lista tavoitteista kuvaa hyvin sitä vaikutusta mitä minullekin tuli eräissä viranomaisten pikkujouluissa. Kidutus oli kovaa. Sanoivat tekevänsä kaiken minulle koska en ole punikki. En tiedä oliko hämäystä sekin.
- ei.vanhene
Entä Myyrmäen pommipoika? Oliko MK ULTRA tai muuten harhaanjohdatettu ja laukaistiinko pommi kauko-ohjauksella?
- Mossad-teki-sen
Totta puhut... Petri Gerdt lavastettiin syylliseksi. Näissä tapauksissa monesti juuri niin on, että itse pommin laukaiseekin tiedustelupalvelun kätyrit, koska heillä on myös sellaiset laitteet, joinka taajuuksilla saadaan radio-ohjattavan auton ohjaimella laukaustu pommi laukeamaan.
- ei.vanhene
Mossad-teki-sen kirjoitti:
Totta puhut... Petri Gerdt lavastettiin syylliseksi. Näissä tapauksissa monesti juuri niin on, että itse pommin laukaiseekin tiedustelupalvelun kätyrit, koska heillä on myös sellaiset laitteet, joinka taajuuksilla saadaan radio-ohjattavan auton ohjaimella laukaustu pommi laukeamaan.
Joku laukaisi.
P.G. oli punikkimafian uhri.
- mvkfkf
Ei tätä blogistiamme edes tosissan olla ottamassa hengiltä. Jos näin olisi olisi tuo hengiltä ottaminen tapahtunut aikaa sitten ja se olisi kyllä onnistunut ihan helposti jos joku suurempi taho niin haluaisi. Mutta kun ne jutut eivät ole totta vaan blogistin oman pään ajatuksia ja näin ollen hän myös tulee selviämään seuraavistakin ns. tappoyrityksistä jotka kuulostavat aika komediallisilta sähellyksiltä, mutta näillä jutuilla saa ilmeisesti lisää huomiota ja lukijoita.
- mikänwomuka
Ei kai tarkoitus ole saada hengiltä. Uskottavuuden menettäneiden kertomukset vahvistavat yleistä mielenterveysbuumia ja tekevät muista gangstalking-uhreista helpompia kohteita kun yleinen ilmapiiri leimaa uhrit hulluiksi.
Toisaalta en tunne henkilöä joten voihan sitä tarkoituksellisesti keksiä juttuja ja siten palvella gangstalkkaajien päämääriä.
- ftghghgh
Täyshulluhan tuo on..miksi ei ole pakkohoidossa?
- m.kolmonen
Pitää olla mielisairas ja vaarallinen joko itselleen tai muille.
- gfhgfhgh
m.kolmonen kirjoitti:
Pitää olla mielisairas ja vaarallinen joko itselleen tai muille.
Hänhän on selvästi harhainen mielisairas..Tuleeko tuollainen sekopää yksin toimeen edes? Edunvalvontaan..
- ddr.zersetzung
gfhgfhgh kirjoitti:
Hänhän on selvästi harhainen mielisairas..Tuleeko tuollainen sekopää yksin toimeen edes? Edunvalvontaan..
Emme tiedä totuutta asioista. Sinä sen sijaan vaikutat mielenterveyskiimaiselta punikilta. Tämä ei ole huutoäänestysasia.
- gfhgfhgh
ddr.zersetzung kirjoitti:
Emme tiedä totuutta asioista. Sinä sen sijaan vaikutat mielenterveyskiimaiselta punikilta. Tämä ei ole huutoäänestysasia.
Moh totuuden on helppo päätellä. nteeksi vaan mutta en ole mikään mielenterveys kiimainen punikki.
Kannattaisi kuitenkin sinunkin miettiä hetki faktoja, pystytkö siihen rajoittuneella älykapasiteetilläsi? - ddr.zersetzung
gfhgfhgh kirjoitti:
Moh totuuden on helppo päätellä. nteeksi vaan mutta en ole mikään mielenterveys kiimainen punikki.
Kannattaisi kuitenkin sinunkin miettiä hetki faktoja, pystytkö siihen rajoittuneella älykapasiteetilläsi?Et esittänyt faktoja. Päättelykykysi on rajoittunutta tai valikoit totuutta tietämättä totuutta. Uskot valikoivaan ja epäpätevään mielenterveysoppiin joten olet mielenterveyskiimainen.
- Otan.osaa.Puolestasi
Et esittänyt faktoja. Päättelykykysi on rajoittunutta tai valikoit totuutta tietämättä totuutta. Uskot valikoivaan ja epäpätevään mielenterveysoppiin joten olet mielenterveyskiimainen.
Minun päättelykyvyssäni ei ole mitään vikaa ja elän reaalimaailmassa, toisin kuin sinä ressukka.
Onko sinulla itselläsi miten pahoja harhoja ja vaimoharhaisuutta kun täällä sellaista kärsiviä ihmisiä puolustelet?
Ehkä oikeasti tämä palsta on oikea sinun kaltaisille ja noin matalan ÄO omaaville hörhöille. hae kuitenkin apua ajoissa ennen kuin täysin uppoat fantasiamaailmoihin.
Tuollaiset ishmisressukat ihan säälittävät tälläisiä terveitä:( - ddr.zersetzung
Otan.osaa.Puolestasi kirjoitti:
Minun päättelykyvyssäni ei ole mitään vikaa ja elän reaalimaailmassa, toisin kuin sinä ressukka.
Onko sinulla itselläsi miten pahoja harhoja ja vaimoharhaisuutta kun täällä sellaista kärsiviä ihmisiä puolustelet?
Ehkä oikeasti tämä palsta on oikea sinun kaltaisille ja noin matalan ÄO omaaville hörhöille. hae kuitenkin apua ajoissa ennen kuin täysin uppoat fantasiamaailmoihin.
Tuollaiset ishmisressukat ihan säälittävät tälläisiä terveitä:(Edelleenkään et esittänyt mitään faktoja. Itse en tiedä kirjoittaako aloittaja mielikuvitustarinoita jostain syystä vai onko hän ollut vainon kohteena. Emme tiedä totuutta. Sinä olet päättänyt tietäväsi totuuden, mutta et esitä faktoja. Ei itse asiassa olisi mikään ihme, jos salaliittoteoreetikkoon kohdistettaisiin joko tarkoituksellista vainoa tai sitten kiusaamismielistä gangstalkingia.
Vetoat mielenterveyskiimoissasi tiettyihin termeihin (kuten "harhaisuus", "hae apua ajoissa", "fantasiamaailma" ym), jotka vahvistavat sitä realistista käsitystä, että olet pahasti mielenterveyskiimainen. Joudut vakuuttelemaan terveyttäsi ja yrität ovelasti rinnastaa itsesi toisiin terveisiin käyttämällä monikkomuotoa "tälläisiä terveitä". Lisäksi sorruit pilkkaamaan minua useassa kohtaa "ressukaksi" ja "matalan ÄO:n omaavaksi hörhöksi". Ehkä nimenomaan sinun päättelykyvyssäsi on vikaa. - 050207
Edelleenkään et esittänyt mitään faktoja. Itse en tiedä kirjoittaako aloittaja mielikuvitustarinoita jostain syystä vai onko hän ollut vainon kohteena. Emme tiedä totuutta. Sinä olet päättänyt tietäväsi totuuden, mutta et esitä faktoja. Ei itse asiassa olisi mikään ihme, jos salaliittoteoreetikkoon kohdistettaisiin joko tarkoituksellista vainoa tai sitten kiusaamismielistä gangstalkingia.
Vetoat mielenterveyskiimoissasi tiettyihin termeihin (kuten "harhaisuus", "hae apua ajoissa", "fantasiamaailma" ym), jotka vahvistavat sitä realistista käsitystä, että olet pahasti mielenterveyskiimainen. Joudut vakuuttelemaan terveyttäsi ja yrität ovelasti rinnastaa itsesi toisiin terveisiin käyttämällä monikkomuotoa "tälläisiä terveitä". Lisäksi sorruit pilkkaamaan minua useassa kohtaa "ressukaksi" ja "matalan ÄO:n omaavaksi hörhöksi". Ehkä nimenomaan sinun päättelykyvyssäsi on vikaa.Joo, ne puheet pommimiehestä kuulostavat kieltämättä epäuskottavilta, mutta kyseisen blogin pitäjä näyttää kyllä muuten joutuneen vainon kohteeksi sen perusteella, mitä olen seurannut, mitä hän on kertonut ja mitä hänestä puhutaan. Jotkut hänen videot myös viittaavat siihen.
- TodellisuusX
gfhgfhgh kirjoitti:
Mun mielestä myös stubbidolaiset psykopaattiriistäjät on harhaisia mielisairaita, pitäisikö heidätkin laittaa pakkohoitoon, pakkolääkintään ja edunvalvontaan???
- Otan.osaa.Puolestasi
Edelleenkään et esittänyt mitään faktoja. Itse en tiedä kirjoittaako aloittaja mielikuvitustarinoita jostain syystä vai onko hän ollut vainon kohteena. Emme tiedä totuutta. Sinä olet päättänyt tietäväsi totuuden, mutta et esitä faktoja. Ei itse asiassa olisi mikään ihme, jos salaliittoteoreetikkoon kohdistettaisiin joko tarkoituksellista vainoa tai sitten kiusaamismielistä gangstalkingia.
Vetoat mielenterveyskiimoissasi tiettyihin termeihin (kuten "harhaisuus", "hae apua ajoissa", "fantasiamaailma" ym), jotka vahvistavat sitä realistista käsitystä, että olet pahasti mielenterveyskiimainen. Joudut vakuuttelemaan terveyttäsi ja yrität ovelasti rinnastaa itsesi toisiin terveisiin käyttämällä monikkomuotoa "tälläisiä terveitä". Lisäksi sorruit pilkkaamaan minua useassa kohtaa "ressukaksi" ja "matalan ÄO:n omaavaksi hörhöksi". Ehkä nimenomaan sinun päättelykyvyssäsi on vikaa.Jos olet lukenut hänen blogiaan ja katsonut hänen videoitaan ja vertaat niitä faktoihin ressukka.
Noh ei tuollaisen höperön kanssa pysty terve ihminen kyllä keskustelemaan:). Edelleen minun päättelykyvyssäni ei ole vikaa, olet nähtävästi helppouskoinen ressukka. Miten läheisesi suhtautuvat sinuun?
Tämä palsta oikeasti ei näytä olevan terveille ihmisille, huokaus. - Anonyymi
Otan.osaa.Puolestasi kirjoitti:
Tuollaiset ishmisressukat ihan säälittävät tälläisiä terveitä:(provo ärsyttelijä-
tai jos oikeesti oot tota mieltä niin hakeudu nopeasti hermolepoon ja osta jostain aivot itsellesi.
- Kaodi
Tai sitten ei ole siellä, koska miehen tämänhetkinen tila ei ole lääkärin tiedossa. Nythän toi on jo avoimen psykoottista juttua, mitä mieheltä tulee.
- MadManPsyco
Tollasten juttujen kirjoittelu on huolestuttavaa. Odottaako terveydenhuoltojärjestelmämme, että teemu aliminoi seuraavan ``Mk Ultra tappajan``? Vai mikä maksaa?
- UTRFUDT
En tiedä itkeekö vai nauraako kun tuotakin juttua lukee. Uskon, että jos joku ollaan räjäyttämässä hengiltä niin hän tuskin menee enään samaan rakennukseen takaisin hakemaan tavaroita tuon hullun pommimiehen ollessa yhä paikalla... LOL :)
- jkfkfdkld
Kyseisen plokin pitäjä kuulostaa olevan myös melko kiihko kansallismielinen SUOMI SUOMLAISILLE huutoineen kuin nuo nahkapäiset maihinnousukenkäiset huligaanit tuolla kaduilla.
- Myytti-Möttönen
Opettelisit kirjoittamaan. Kenelle Suomi sitten kuuluu ellei suomalaisille? Voitko täsmentää? Naapurimaille? NWO:lle? Natolle? Suvakeille? Mafialle? Talousrikollisille? Wannabe-eliitille? Vai kaikille edellä mainituille?
- dejavuu
Eipä ole pitkä matka tuon blogistin kiihkomielisestä kansallismielisyydestä siihen mitä Hitler aikoinaan toteutti. Hitlerkään ei ollut ihan tervepäinen. Nuo kirjoitukset sivullaan ovat omiaan saamaan aikaiseksi jos jonkinmoista kansankiihotusta.
- hssuuun
No ei mua ainakaan huoleta jos jokunen latvakakkonen uskoo tuon blogin juttuja. Lauma sairaseläkeläisiä, jotka pelkää omaa varjoaankin, hui kun pelottaa. :)
- Teemunen23
Miten on mahdollista että Putin sai Litvinovin ja viimeaikoina doping-väkeä hengiltä ilman ongelmia.
Mutta joku CIA ei saa kylmättyä yhtä junttia?
Ei voi olla mahdollista.- tässä.syy
Ei tarkoitus ole.
Tarkoitus on paisuttaa kertomuksia mahdollisimman harhaisiksi jotta tavallisilta arkipäivän uhreilta olisi uskottavuus pois heidän kokiessaan jotain vastaavaa. Tällöin uhreja pidetään automaattisesti mielisairaina ja gangstalking vainot lisääntyvät. - Okkipzeks
tässä.syy kirjoitti:
Ei tarkoitus ole.
Tarkoitus on paisuttaa kertomuksia mahdollisimman harhaisiksi jotta tavallisilta arkipäivän uhreilta olisi uskottavuus pois heidän kokiessaan jotain vastaavaa. Tällöin uhreja pidetään automaattisesti mielisairaina ja gangstalking vainot lisääntyvät.Niin niin.
Minuakin koitetaan tappaa joka päivä koska uskallan epäillä Teemun juttuja.
Eilen kimppuun hyökkäsi vihainen H2O atomi, koitti säteilyttää. Tänään pelkään että samainen atomi on ulko-oven takana odottamassa. Olen varma että atomin toimeksiantaja on juuri Teemu, kukaan muu ei osaa puhua H2O atomeille.
Mutta onneksi olen viisas, ja pidän kädessäni kynttilää. Sen liekillä poltan tuon H2O atomin poroksi ennen kuin se ehtii kimppuuni!
Hienoa, eikös olekin?
Muistakaa, omien väitteidenne mukaan mitä hullumpi juttu, sen varmemmin se on totta! Tämä tarina on siis ehdottamasti totta! - päättelijä2016
Okkipzeks kirjoitti:
Niin niin.
Minuakin koitetaan tappaa joka päivä koska uskallan epäillä Teemun juttuja.
Eilen kimppuun hyökkäsi vihainen H2O atomi, koitti säteilyttää. Tänään pelkään että samainen atomi on ulko-oven takana odottamassa. Olen varma että atomin toimeksiantaja on juuri Teemu, kukaan muu ei osaa puhua H2O atomeille.
Mutta onneksi olen viisas, ja pidän kädessäni kynttilää. Sen liekillä poltan tuon H2O atomin poroksi ennen kuin se ehtii kimppuuni!
Hienoa, eikös olekin?
Muistakaa, omien väitteidenne mukaan mitä hullumpi juttu, sen varmemmin se on totta! Tämä tarina on siis ehdottamasti totta!Tuohan on aivan hullu juttu eikä voi olla totta.
Koska sinä keksit ihan älyttömän jutun mikä ei voi olla totta niin myöskään kenenkään muun kertomukset vainoista eivät voi olla totta missään tilanteissa.
Tästä voidaan päätellä ettei vainoa voi olla eikä tarkoituksellista kiusaamista vaan se on jonkinlaista mielikuvituksen tuotetta.
Vainoa kokevat ovat siis automaattisesti mielenterveysongelmaisia.
Mitään vainon ja mielenterveyskiiman avulla tapahtuvaa kansanmurhaa ei siis ole tapahtunut Suomessa. - Okkipzeks
Juuri niin, koska paloautot ovat punaisia, kaikki punaiset autot ovat paloautoja.
- alan.oppia
Okkipzeks kirjoitti:
Juuri niin, koska paloautot ovat punaisia, kaikki punaiset autot ovat paloautoja.
Ja palomiehet ajavat paloautoilla eli palomiehet ajavat punaisilla autoilla. Jos esimerkiksi henkilö A näkee palomiehen ajavan sinisellä autolla niin hän selvästi kuvittelee harhaisesti koska palomiehethän oikeasti ajavat punaisilla autoilla eli tarina sinisellä autolla ajavasta palomiehestä on selvästi henkilön A mielenterveysongelma.
- opin.lisää
alan.oppia kirjoitti:
Ja palomiehet ajavat paloautoilla eli palomiehet ajavat punaisilla autoilla. Jos esimerkiksi henkilö A näkee palomiehen ajavan sinisellä autolla niin hän selvästi kuvittelee harhaisesti koska palomiehethän oikeasti ajavat punaisilla autoilla eli tarina sinisellä autolla ajavasta palomiehestä on selvästi henkilön A mielenterveysongelma.
Ja jos palomies ajaa sinisellä autolla seuraten ja tarkoituksellisesti häiriten henkilöä A ja henkilö A kertoo siitä esimerkiksi poliisille niin henkilön A uskottavuutta pitää ehdottomasti epäillä. Palomiehethän ajaa punaisilla autoilla ja sammuttavat tulipaloja, eivät he aja sinisillä autoilla ja vainoa ihmisiä. Jos henkilö A kuvittelee palomiehen ajavan sinisellä autolla ja vielä vainoavan niin kyseessä on todennäköisesti henkilön A skitsofrenia, jossa henkilö on harhainen ja kuvittelee viranomaisten vainoavan häntä. Jos vainoaminen henkilöä A kohtaan tapahtuu kahden tai useamman ihmisen toimesta niin se on mahdotonta eli skitsofrenia kuulostaa entistä varmemmalta.
- Okkipzeks
Mites se valkoinen pakettiauto sitten?
Katsos ulos, siellä se on. - opinko.liikaa
Okkipzeks kirjoitti:
Mites se valkoinen pakettiauto sitten?
Katsos ulos, siellä se on.Täällä ei ole näkynyt mitään valkoisia pakettiautoja. Se on sinun harhaisuuttasi niin kuin monet mielenterveysteoriat kuten skitsofreniat.
- gjkgjg
Miksi näitä selviä puutarhalyhtyjä pitäisi pitää avaruusaluksina?
https://www.youtube.com/watch?v=1YUICNd3_V8
Ei kaikki taivaalla näkyvät härvelit ole jotain ufoja tms. - PsykoositTulille
Jahas ja psykoosia pukkaa taas kerran. Voimia lähiomaisille.
- Luciferian
tyyppi rakensi pommeja ja veti sellaisen esiin Hämeenlinnan rautatieasemalla 25. helmikuuta 2011, jolloin Teemu oli odottamassa junaa.
. Hänet yritettiin ensimmäisen kerran myrkyttää helmikuussa 2011, kolmannen kerran Teemu joutui murhayrityksen kohteeksi seuraavana vuonna, kun pulssiaseella yrittivät pysäyttää hänen sydämensä keskellä yötä. Siinä oli jo neljäs murhayritys... Tuota seuraavana päivänä taas yrittivät ajaa autolla yli, joka oli jo viides murhayritys.
Niin aika monia murhayrityksiä. Jos menette lukemaan USA:laisen tai Australialaisen gang stalking forumin uhrien viestejä, ne ovat yllättävän samankaltaisia. Pommeja on yllättäen rakennettu Suomessa tappotarkoituksessa, tunnetuin pommimies Suomessa on Petri Gerd
https://fi.wikipedia.org/wiki/Myyrmannin_räjähdys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1084060Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1462456Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672377- 1332093
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422077- 501963
- 621719
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718