JMA vahvistaa, tammikuu oli ENNÄTYSLÄMMIN!

lämpenee

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköteurastaja

      Elä jauha paskaa, asiahan käsiteltiin aiemmin.

      Käppyräsi on WMO,n väärentämä ja nyt siintä voi syyttää Suomen johtavimpaa ilmastoidioottia eli Pöljä Petteriä turvokin siirryttyä WMO,n johtavimmaksi väärentäjäksi.

      http://ds.data.jma.go.jp/tcc/tcc/

      • EelisPermanen

        Mitä hittiä? Väärentääkö WMO? Mikset ilmoittaisi saman tien asiasta maailman valtamedioille, olisihan tuo nyt varsinainen skandaali.... Julkisuus olisi taattu ja varma maailman ykkösuutinen muutamaksi päiväksi.


    • Sähköteurastaja
      • Akuankka-linkkiä pukkaa.


      • EelisPermanen

        Globaalisti tunnettuja.....? Älähän nyt kehtaa. Veikkaan että jos laitan hakuun WMO ja katson vaikka kymmenen ekaa linkkiä, tuskin siellä törmää tietoihin väärentävästä organisaatiosta. Mutta mikset lämpimikseai hoitaisi asiaa kuntoon. Tee väärennösasiasta globaalisti tunnettu, silleen ihan oikeasti.


      • Tosipaljo
        Jöns kirjoitti:

        Akuankka-linkkiä pukkaa.

        göranin viestistä jäi taas se mainostettu akuankkalinkki pois.


      • hhhhhhhhhh
        Tosipaljo kirjoitti:

        göranin viestistä jäi taas se mainostettu akuankkalinkki pois.

        Vaikutat melkoisen yksinkertaiselta ihmiseltä. Jöns kommentoi sähköpellen roskaspämmiä, jossa oli ns. akuankkalinkki, jossa jotain salaliitto-huuhaata. Mitähän tästä et kyennyt ymmärtämään? Joko nyt ymmärsit, vai pitääkö vääntää lisää rautalankaa?


    • Sähköteurastaja

      Valkoista lippua pukkaa alarmistilta.

    • Minä_kyllä_palelin

      Meillä Sisä-Suomessa tammikuun keskilämpö oli -18 astetta eli noin 8 astetta normaalia kylmempi. Helmikuun alku sen sijaan on ollut saman verran normaalia lämpimämpi. Tällaisia ne talvisäät tuppaavat olemaan, vaihtelevia siis.

    • 555557777766

      Palstaa loputtomasti häiriköivien Sähköteurastajan, Vastakarvan ja reppanan roskaspämmien seurauksena kaikki asialliset ja palstan aiheen mukaiset aloitukset ovat taas pudonneet pois palstan etusivulta. Korjataan tilanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe