Mitä Tony Halme sanoisi Odineista?

lössit.kuriin

Tuli mieleen, kun Halme sanoi jo aikoinaan:

"Somalimukulat uhoaa jo lehdissäkin, että ne on Stadin kovin jengi. Kyllä sen verran pitää meidän kasvavasta nuorisosta löytyä yritystä, että näytetään kuka on isäntä talossa. Jätetään se liiman imppaaminen vähän vähemmälle ja pannaan paikat kuntoon niin mummotkin uskaltaa taas liikkua steissillä."

10

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sota.huumeita.vastaan

      Tony hyökkäsi julkisesti sosiaalidemokraattisen järjestelmän suojaamia huumekauppiaita vastaan tv-keskustelussa vaatien todella kovia rangaistuksia. Seurauksena gangstalkkaajat iskivät huumeilla Tonya vastaan ja siitä alkoi lopun tie.

      Tony oli edellä aikaansa.

      • fhjshjdfhr

        Miten se hormonien väärinkäyttäjä oli muka esimerkki - muistetaan hyvin , kuinka surkea inisijä Tony oli loppuaikoinaan, kun oli omana itsenään ilman stroideja.


      • sota.huumeita.vastaan
        fhjshjdfhr kirjoitti:

        Miten se hormonien väärinkäyttäjä oli muka esimerkki - muistetaan hyvin , kuinka surkea inisijä Tony oli loppuaikoinaan, kun oli omana itsenään ilman stroideja.

        Ihan kunnossa oli ennen gangstalkkaajien suorittamaa huumeiskua.

        Ilmeisesti tarkoituksellisesti haastoi riitaa demarien kanssa kohdistamalla syytökset nimenomaan kovien huumeiden levittäjiä vastaan. Keräsi valtavan äänimäärän perussuomalaisille ja auttoi puoluetta siten alkutaipaleella. Nyt perussuomalaiset ovat hallituksessa ja demarit oppositiossa.

        Tony kärsi lopussa mutta hän oli Viikinki eikä demari. Pahuutta vastaan taistelevat voivat joutua kärsimään.


      • ehkä.odin.ehkä.en
        sota.huumeita.vastaan kirjoitti:

        Ihan kunnossa oli ennen gangstalkkaajien suorittamaa huumeiskua.

        Ilmeisesti tarkoituksellisesti haastoi riitaa demarien kanssa kohdistamalla syytökset nimenomaan kovien huumeiden levittäjiä vastaan. Keräsi valtavan äänimäärän perussuomalaisille ja auttoi puoluetta siten alkutaipaleella. Nyt perussuomalaiset ovat hallituksessa ja demarit oppositiossa.

        Tony kärsi lopussa mutta hän oli Viikinki eikä demari. Pahuutta vastaan taistelevat voivat joutua kärsimään.

        Voi vittu mitä paskaa. Halme oli huumeriippuvainen joka kuvitteli loppuun saakka, että pystyy hallitsemaan oman aineiden käyttönsä, niinkuin kaikki narkkarit kuvittelee. Miksi pitää narkkari-paskiaisesta tehdä sankari, eikö parempia ehdokkaita löydy?


      • sota.huumeita.vastaan
        ehkä.odin.ehkä.en kirjoitti:

        Voi vittu mitä paskaa. Halme oli huumeriippuvainen joka kuvitteli loppuun saakka, että pystyy hallitsemaan oman aineiden käyttönsä, niinkuin kaikki narkkarit kuvittelee. Miksi pitää narkkari-paskiaisesta tehdä sankari, eikö parempia ehdokkaita löydy?

        Tottahan tuo oli. Ei se siitä sinun mielipiteelläsi muuksi muutu, ei edes huutoäänestyksellä.


    • Hassan3

      onneksi saatin kuopattua se iso paskakasa ja pummi.

      • sota.huumeita.vastaan

        Liian vaarallinen mies sosiaalidemokratialle ja sen suojaamille kovien huumeiden kauppiaille?


    • hehehehee

      Halme kahvilla:

      " Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Helsingin Esplanadilla mukavassa seurassa. Nautittiin kahvista ja kauniista kesästä. Oli upea ilma ja kaikki pöydät täynnä .Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri Bingo-Bango suoraan päiväunilta. Ne haki jostain kaksi tuolia ja tunki röyhkeästi kahden suomalaisen tytön pöytään näiden nimenomaisesta kiellosta huolimatta.
      -Hei anteeksi nyt mutta me ei pyydetty teitä tähän!
      -Kula tahan mahtu, huora! Ei tama ole vaan sun pouta!
      Silloin mä nousin omasta pöydästäni ja puutuin asiaan.
      -Te kuulitte mitä nämä neidit sanoi. Olkaa hyvät ja poistukaa.
      -Mita. Mita sa sano?
      -Mä en tiedä millainen istumajärjestys siellä teidän kamelinpaskanuotiolla yleensä on, mutta täällä Suomessa ei nimitellä naisia eikä tungeta ilman lupaa toisten pöytään. Alkakaa kalppia takasin rautatieasemalle. Tehän ootte varmaan VR:llä töissä kun te siellä aina roikutte?
      -Mita rautaasema? Mita sa puhu. Ei sula ole oikeus.
      -Eikö mennyt perille vai pitääkö antaa vauhtia?
      -Haista vitu.

      Mun mielestä se oli häpeämättömän röyhkeä vastaus täysin asialliseen kysymykseen, joten mä nappasin Bingo-Bangoa niskasta kiinni ja roikottelin sitä vähän aikaa ilmassa. Se nosti hirveen metelin ja rupesi tökkimään mua rintaan pitkäkyntisellä etusormellaan.
      -Et sa mule mitaan voi. Mula on aids!
      Siinä vaiheessa mä nippasin sen pihalle koko terassilta ja se pyllähti kaaressa perseelleen jalkakäytävälle. Kännykkä sillä oli kädessä jo ennen kuin ilmalento päättyi ja hirvee molotus alkoi välittömästi."

    • pellet_ruotuun

      Harpunsoittaja Hamletin fantasioita yleisessä jakelussa on video missä Hamlettia viedään Töölön kisahallissa laajakaarisella polttarishow:ssa Hamlet raivosi esityksen jälkeen että videota ei saa julkaista

      Nähty on nyt

    • dfdswerwer

      Tony Halme oli ruotsinkielinen persu-hyrri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe