Patrick Tiainen on pahoinpidelty

NewNews

104

2124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdgfh

      Onko kukaan kuullut, miten pahasti kävi?

      • Hampaat kuulema suussa, aivotärähdys. Kiittää kaikia auttajia ja jotka hälyttivät apua. Valmistautuu nyt tulevaan Israelin matkaan.


      • tomumaja- kirjoitti:

        Hampaat kuulema suussa, aivotärähdys. Kiittää kaikia auttajia ja jotka hälyttivät apua. Valmistautuu nyt tulevaan Israelin matkaan.

        Kuka se tekijä oli? Ja miksi?


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Kuka se tekijä oli? Ja miksi?

        En muuta tiedä kuin mitä seurasin hänen facebuuk sivua.


      • auroraborealliseikirj
        tomumaja- kirjoitti:

        En muuta tiedä kuin mitä seurasin hänen facebuuk sivua.

        Joita kuita ärsyttää uskovaiset ihmiset. Jos se tekijä oli joku tällainen uskonvihaaja?

        Paha se on silmät mustana alkaa saarnaamaankaan. Voi poikaparkaa.


      • hävetköötsurkimukset
        tomumaja- kirjoitti:

        En muuta tiedä kuin mitä seurasin hänen facebuuk sivua.

        Minua sieppaa tuollaiset RAUKKAMAISET HYYPIÖT, jotka käyvät toisten kimppuun. Täysin aivottomia SURKIMUKSIA. Toivottavasti ilmoitus poliisille on tehty ja jäävät kiinni.


      • Valppautta.Kehiin

        Patrik on niin vahingoittumaton! Hän on kuitenkin Jumalan oma, vaikka opetuksissa ei täydellisyyteen päässyt lähimainkaan. Eksyttäjät piirittävät häntäKIN...


      • 4l7i

        aamen


      • Varmatieto
        auroraborealliseikirj kirjoitti:

        Joita kuita ärsyttää uskovaiset ihmiset. Jos se tekijä oli joku tällainen uskonvihaaja?

        Paha se on silmät mustana alkaa saarnaamaankaan. Voi poikaparkaa.

        Taitaa pahoinpitelijä kuitenkin olla joku kateellisista hellareista jotka ei hyväksy Patun opetuksia. Olen nähnyt miten pahoja uskikset on toisilleen.


      • Tapahtuiko
        Varmatieto kirjoitti:

        Taitaa pahoinpitelijä kuitenkin olla joku kateellisista hellareista jotka ei hyväksy Patun opetuksia. Olen nähnyt miten pahoja uskikset on toisilleen.

        Pahoinpitelyä ei ole voitu todistaa tapahtuneeksi edes poliisin taholta.


    • Lähettiläs

      Moniko teistä iloitsee tuosta tiedosta? Jumalan lapset ovat varautuneet samaan kohteluun, minä heidän Opettajansa ja Herransa sai.

      Markus 12

      1 Ja hän rupesi puhumaan heille vertauksilla: "Mies istutti viinitarhan ja teki aidan sen ympärille ja kaivoi viinikuurnan ja rakensi tornin; ja hän vuokrasi sen viinitarhureille ja matkusti muille maille.

      2 Ja kun aika tuli, lähetti hän palvelijan viinitarhurien luo perimään tarhureilta viinitarhan hedelmiä.

      3 Mutta he ottivat hänet kiinni, pieksivät ja lähettivät tyhjin käsin pois.

      4 Ja vielä hän lähetti heidän luoksensa toisen palvelijan. Ja häntä he löivät päähän ja häpäisivät.

      5 Ja hän lähetti vielä toisen, ja sen he tappoivat; ja samoin useita muita: toisia he pieksivät, toisia tappoivat.

      6 Vielä hänellä oli ainoa rakas poikansa. Hänet hän lähetti viimeiseksi heidän luoksensa sanoen: 'Kavahtavat kaiketi minun poikaani'.

      7 Mutta viinitarhurit sanoivat toisilleen: 'Tämä on perillinen; tulkaa, tappakaamme hänet, niin perintö jää meille'.

      8 Ja he ottivat hänet kiinni, tappoivat ja heittivät hänet ulos viinitarhasta.

      9 Mitä nyt viinitarhan herra on tekevä? Hän tulee ja tuhoaa viinitarhurit ja antaa viinitarhan muille.

      10 Ettekö ole lukeneet tätä kirjoitusta: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi;

      11 Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?"

    • Rukoilija

      Jeesus antakoon armon Patrcille, että pahoinpitely ei jätä jälkiä sisimpään, vaan että voimallinen Jumalan sanan julistus jatkuu!
      Yhteistä rukousta hänen puolestaan!

      • Perskules!

        Eipäs kukaan etukäteen rukoillut patrikin turvallisuuden puolesta, eikä julma ymmärtänyt hänen peräänsä katsoa!


    • JumalaValvoo

      Ei voi toivoa kenellekkään näin pahaa juttua. Mutta ei kaikki ole uskovien vainoa. Patrick Tiainen on saanut paljon kritiikkiä harhaopin levittämisestä.

      Tämä pahoinpitely tapahtui 4.3. Kaksi päivää ennen sitä Jumalan profeetta julkaisi tällä keskustelupalstalla tiedon siitä, että Jumala on päättänyt laittaa Tiaisen pois seurakuntansa johdosta. Millä tavalla? Sitä profetia ei kerro. Mutta muuten sanoma nuhtelee Tiaista jämäkästi.

      Tiaista on kuulemma virallisesti nuhdeltu pitemmänkin aikaa, mutta kun kaveri ei ole uskonut, joten sitten joutuu sivuraiteelle.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14158187/patrick-tiainen-menettaa-seurakuntansa

      Onko muuten Tiaisen pahoinpitelijät saatu kiinni? Tietääkö kukaan keitä he olivat?

      • Lähettiläs

        Luuletko tuon "profeetan" olevan oikeassa? Luuletko, että Tiainen ei enää palaa opettamaan seurakuntaan?
        Minä olen kokenut Jumalan suuret ihmeet ja niistä kertonut ja mitä maailma ja vastustaja ovatkaan tehneet. Kääntäneet kaiken kertomani kieroon. Vastustajalla on kiire seurata minua ja kaikkia uudestisyntyneitä kääntääkseen kaiken kertomamme kieroon. Näin vastustaja teki Jeesukselle ja niin tekee meille. Emme me pelkää, emmekä pakene, vaan teemme sitä tehtävää, johon Jumala on meidät valjastanut loppuun saakka.


      • Myös.lähettiläös
        Lähettiläs kirjoitti:

        Luuletko tuon "profeetan" olevan oikeassa? Luuletko, että Tiainen ei enää palaa opettamaan seurakuntaan?
        Minä olen kokenut Jumalan suuret ihmeet ja niistä kertonut ja mitä maailma ja vastustaja ovatkaan tehneet. Kääntäneet kaiken kertomani kieroon. Vastustajalla on kiire seurata minua ja kaikkia uudestisyntyneitä kääntääkseen kaiken kertomamme kieroon. Näin vastustaja teki Jeesukselle ja niin tekee meille. Emme me pelkää, emmekä pakene, vaan teemme sitä tehtävää, johon Jumala on meidät valjastanut loppuun saakka.

        Juuri näin kuin "lähettiläs" kertoo.


      • pimeydenpimeys

        Harhaoppisten vaino on uskovien vainoa sekin. Tekijänä ikävä kyllä ihmiset, jotka sanovat olevansa uskovia. Varoittajia riittää kaikilla niillä, jotka ylipäänsä tässä elämässä tekevät jotakin. Kateus kukoistaa kristillisissä piireissäkin. On kuitenkin kuunneltava enemmän Jumalaa kuin ihmisiä.


    • Jumalan.sanan.puolesta

      Pahimpia uskovien vainoojia ovat uskonnolliset, jotka luulevat olevansa Jumalan asialla, mutta ovat sielullisia, "Henkeä heillä ei ole". Juuda 19. 2 Piet. 2.
      "Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
      Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen." 2 Tim. 3:12,13.

      Patrick Tiainen on joutunut koko toimintansa ajan olemaan uskonnollisten valheprofeettojen vainoama. Häntä vastaan on profetoitu valheita, joilla on nostettu häntä vastaan oikeitakin uskovia.
      Patrick julistaa tervettä evankeliumia, että ristin veren kautta saadaan synnit anteeksi. Ne, jotka nousevat häntä vastaan, juoutuvat vakavan tuomion alle.

      Samalla tavalla saatte nähdä monia muita uskovia vastustettavan, varsinkin niitä, jotka kilvoittelevat rehellisesti "sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu". Juuda. 3.

      • TotuudenPuolesta

        Minä olen sinun kanssasi eri mieltä. On totta, että eräiltä osin Tiaisen opetus on ihan hyvää. Mutta sitten on asioita, jotka eivät ole kunnossa. Tiaisesta on esitetty paljon hyvin perusteltua kritiikkiä.

        Tiaisesta on profetoitu, että hän joutuu pois seurakuntansa johdosta syntiensä takia. Tämä asia koetellaan siten, että katsotaan tapahtuuko näin. Nyt oli aika lähellä, kaksi päivää sanoman julkistamisen jälkeen.

        Haastakoon Tiainen tämän profeetan. Ennustakoon Tiainen, että hän jää eläkkeelle omasta seurakunnastaan. Sitten nähdään kuinka tässä käy. Teemu Tapiokin on ennustanut TV7, että hän puhuu täydelle Olypiastadionille, joka nyt meni remonttii vuoteen 2019 asti. Teemu Tapiostakin paljastuu karmea totuus.

        Minulla on sellainen käsitys, että sinä et edes tiedä, mitä oikeasti tarkoittaa sieulullinen. Et tunne Jumalaa ja olet yhtä eksyksissä kuin Tiainen.

        Mt 7
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • KarmeaaMuttaTotta

        Vastaus nimimerkille 'Jumalan.sanan.puolesta':

        Se asia, että pappi opettaa hyvin, ei ole yksin todiste siitä, että pappi on Jumalan oma tai hänen profetiat totta.

        Tämä johtuu siitä, että valon enkelten joukot pujahtavat seurakuntien sisälle, teketytyvat hurskaiksi, mutta lopulta toimivat valon enkelin äänitorvina ilmestysten ja profetallisten rukousten aikana. Valheelliset esirukouspalvelut paljastavat, kuka on väärä profeetta.

        Patrick Tiaista koskee tämä Raamatun kohta:

        2 Kor. 11: 13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse saatanakin valon enkeliksi. 15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Paholaisen ja Jumalan äänen erottaa siitä, kuuleeko valheita. Paholaisen valheet ovat usein hyvin ovelia ja ne on rakennettu monasti jonkin Raamatun kohdan jatkoksi, jotta uskovat eksyisivät niitä uskomaan. Jumalan profeetan sanat toteutuvat.

        Esim. Turussa on erittäin "hyvässä" ??? maineessa Agabe seurakunta, jota rahoittaa Pentti Sahlsten. Hän on todistettavasti useita kertoja profetoinut rukouspalvelussa niin, etteivät profetiat ole toteutuneet ilmoitettuun määräaikaan mennessä tai jopa ovat toteutuneet päinvastaisella tavalla.

        Tämä paholaisen asianajaja, Pentti Sahlsten jatkaa seurakunnan johdossa ja ihmiset luulevat, että paikka on puhdas. Seurakunnassa on välillä ihan hyvää opetustakin, mutta muissa asiosissa paholainen temmeltää herkkäuskoisten ihmisten kiusana. Pentti Sahlsten on saanut aikaan jopa avioeroja profetallisten neuvojensa kautta!!! Raha ja viihde ovat korruptoineet yleisön.


      • woewoe

        Sellaista seurakuntaa ei olekaan, jossa kaikki profetiat toteutuvat. On harhaista edes kuvitella niin. Paavali opettaa, että tässä elämässä tietomme on vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista. Oikea profeetta on nöyrä ja tietää tämän. Se on varma valheprofeetan merkki, jos alkaa jopa vaatimaan, että hänen kauttaan tulleita profetioita noudatetaan.


      • sanansaattaja-
        woewoe kirjoitti:

        Sellaista seurakuntaa ei olekaan, jossa kaikki profetiat toteutuvat. On harhaista edes kuvitella niin. Paavali opettaa, että tässä elämässä tietomme on vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista. Oikea profeetta on nöyrä ja tietää tämän. Se on varma valheprofeetan merkki, jos alkaa jopa vaatimaan, että hänen kauttaan tulleita profetioita noudatetaan.

        1 Kor. 13:9 mainittu profetoimisen vajavaisuus ei tarkoita sitä, ettei Jumalan antama profetia toteutuisi tai se olisi jotenkin viallinen. Vajavaisuus tarkoittaa sitä, mihin tämän luvun opetus viittaa ja mikä on sen asiayhteys. Vajavaisuus tarkoittaa sitä, että profetoimisella ei voi korvata rakkautta. Jos ei ole rakkautta, niin mitkään voimateot tai profetian armolahjat eivät tuo elämään onnea tai rakkautta.

        Yksi paholaisen valhe on se, että tuo jae tarkoittasi sitä, että Jumalan profetiat olisivat viallisia tai eivät toteutuisi kokonaan. Ne toteutuvat, mutta joskus pitkän ajan päästä ja monien mutkien jälkeen.

        Kun Jumala päättää puhua profeettansa kautta, että Jumala vaatii, että kuulija tunnistaa siitä Jumalan äänen ja sitten tottelee. Jos niin ei tee, niin saa sitten vastata käytöksestään Jumalalle.

        Jos kuulija tunnistaa profetiasta valkeuden enkelin valheet, niin sitten ne tulee vain sivuutta ja lähteä pois.


      • murmeliii
        TotuudenPuolesta kirjoitti:

        Minä olen sinun kanssasi eri mieltä. On totta, että eräiltä osin Tiaisen opetus on ihan hyvää. Mutta sitten on asioita, jotka eivät ole kunnossa. Tiaisesta on esitetty paljon hyvin perusteltua kritiikkiä.

        Tiaisesta on profetoitu, että hän joutuu pois seurakuntansa johdosta syntiensä takia. Tämä asia koetellaan siten, että katsotaan tapahtuuko näin. Nyt oli aika lähellä, kaksi päivää sanoman julkistamisen jälkeen.

        Haastakoon Tiainen tämän profeetan. Ennustakoon Tiainen, että hän jää eläkkeelle omasta seurakunnastaan. Sitten nähdään kuinka tässä käy. Teemu Tapiokin on ennustanut TV7, että hän puhuu täydelle Olypiastadionille, joka nyt meni remonttii vuoteen 2019 asti. Teemu Tapiostakin paljastuu karmea totuus.

        Minulla on sellainen käsitys, että sinä et edes tiedä, mitä oikeasti tarkoittaa sieulullinen. Et tunne Jumalaa ja olet yhtä eksyksissä kuin Tiainen.

        Mt 7
        21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        jotkut profetiat ovat vääriä tai harhaan johtavia, mutta jotkut profetiat tosia ja oikeita, Patrick on hyvä ihminen muutenkin olen hänet tavannut ja tosi mukava ihminen. Patrick on rukouksissani.


    • Tosiasiaa.tässä

      Kirkon papit ja muut sen kaltaiset, jotka hyväksyvät kirkon toiminnan lapsikasteineen ovat juuri niitä pahimpia eksyttäjiä, jotka varoittelevat ihmisiä OIKEISTA KRISTITYISTÄ.
      Jos kirkkoon kuuluva profetoi, on hänen profetiansa aina väärä. Kastamaton ei ole pätevä toimimaan Jumalan työssä.

    • NiinTässäKävi

      Uutta Tiaisen pahoinpitelystä.

      Tunnen yhden poliitikon. Hän tiesi, että Patrick Tiainen oli perjantaina, jolloin hänet pahoinpideltiin, ensin käynyt aamulla eduskunnassa josain rukousryhmässä. Jotkut liikemiehet olivat järjestäneet Tiaselle audienssit eräiden toisten liikemiesten luokse, jonne Tiainen meni puhumaan.

      Itse jäin pohtimaan sitä, että kun harhaoppiselle torontolaiselle liikemiehet järjestävät tapaamisia toisille liikemihille, niin onkohan kyseessa taas vapaamuurarit. Olen huomannut, että vapaamuurarit rahoittavat ja auttavat nimenomaan harhaoppisia evankelistoja.

      Näiden liikemiestapaamisten jälkeen Tiaisen suu sai vammoja. Niin Tiaisen suu vaiennettiin. Niinhän siinä kävi.

      • Kuka tahansa voi tulla pahoinpidellyksi, on sitten uskossa, harhaoppinen tai ei kumpaakaan. Yksinkertaisesti, maailmassa sitä tapahtuu, siinä se.


      • Briljantti kirjoitti:

        Kuka tahansa voi tulla pahoinpidellyksi, on sitten uskossa, harhaoppinen tai ei kumpaakaan. Yksinkertaisesti, maailmassa sitä tapahtuu, siinä se.

        Niin, ei se ole uskovien etuoikeus....


      • M..O..T
        Briljantti kirjoitti:

        Kuka tahansa voi tulla pahoinpidellyksi, on sitten uskossa, harhaoppinen tai ei kumpaakaan. Yksinkertaisesti, maailmassa sitä tapahtuu, siinä se.

        Joo, niinhän voi tulla. Mutta nyt vaan on kolme asiaa sevää:

        1. Tiaisen toiminta ei aina kestä koettelua
        2. Jumala antoi sanan siitä, että Tiainen tiputetaan pallilta
        3. Heti parin päivän päästä sellaisesta tuli varoitus

        Johtopäätös --> Patrick Tiaisesta esitetty kritiikki on totuuden mukaista.


      • M..O..T kirjoitti:

        Joo, niinhän voi tulla. Mutta nyt vaan on kolme asiaa sevää:

        1. Tiaisen toiminta ei aina kestä koettelua
        2. Jumala antoi sanan siitä, että Tiainen tiputetaan pallilta
        3. Heti parin päivän päästä sellaisesta tuli varoitus

        Johtopäätös --> Patrick Tiaisesta esitetty kritiikki on totuuden mukaista.

        Mulla ei ole kantaa Tiaiseen, totesin tuon yleisesti. Asiat eivät olisi mitenkään toisin, jos häntä ei olisi pahoinpidelty.


      • couragecourage

        Tiedoksi, että uskovat bisnesmiehet ovat kokoontuneet raamattutunneille ja hengellisiin tilaisuuksiin jo vuosikymmeniä ennen kuin torontolaisuudesta on kuultukaan. Kuten ovat monen muunkin ammattikunnan edustajat. Jotkut nimittäin uskovat, että uskovan tulisi viedä evankeliumia omaan ympäristöönsä.

        Vaikuttavan innokas nuori mies tämä Patrick Tiainen. Sellaiset saavat pahantahtoisia ihmisiä kimppuunsa. Tiainen itse kertoi tv-ohjelmassa, että hän saa jatkuvasti uhkauksia. Ja parjauskampanjaa käydään täälläkin. Kyllä hänen evankeliuminsa kuulosta ihan kirkkaalta ja raikkaalta. Jumala pitää huolen hänenkin kasvamisestaan ja kehittymisestään. Parikymppinen mies ehtii vielä vaikka mitä.


      • katsokaapeiliin
        M..O..T kirjoitti:

        Joo, niinhän voi tulla. Mutta nyt vaan on kolme asiaa sevää:

        1. Tiaisen toiminta ei aina kestä koettelua
        2. Jumala antoi sanan siitä, että Tiainen tiputetaan pallilta
        3. Heti parin päivän päästä sellaisesta tuli varoitus

        Johtopäätös --> Patrick Tiaisesta esitetty kritiikki on totuuden mukaista.

        Logiikka ainakin ontuu päätelmissäsi pahemman kerran.

        Kuka tahansa voi joutua pahoinpitelyn uhriksi. Tiaista ei ole pudotettu miltään pallilta. Jumalalla voi olla hänelle jotain vieläkin parempaa edessä.

        Tiainen on innokas nuori mies joka on uskonsa kanssa tosissaan. Kun taas hänen vastustajansa kommentit ovat enimmäkseen katkeruutta ja vihaa täynnä. Jumala taitaa olla sittenkin oikeassa siinä, että uutta viiniä ei voi laittaa vanhoihin leileihin. Sen verran huonossa kunnossa nämä leilit tuntuvat olevan.

        Mitä Jeesus opettikaan pahoista palvelijoista, jotka isäntänsä viipyessä, alkoivat lyömään kanssapalvelijoitaan. Sitä on paljon nykyään ilmassa.


      • M..O..T
        katsokaapeiliin kirjoitti:

        Logiikka ainakin ontuu päätelmissäsi pahemman kerran.

        Kuka tahansa voi joutua pahoinpitelyn uhriksi. Tiaista ei ole pudotettu miltään pallilta. Jumalalla voi olla hänelle jotain vieläkin parempaa edessä.

        Tiainen on innokas nuori mies joka on uskonsa kanssa tosissaan. Kun taas hänen vastustajansa kommentit ovat enimmäkseen katkeruutta ja vihaa täynnä. Jumala taitaa olla sittenkin oikeassa siinä, että uutta viiniä ei voi laittaa vanhoihin leileihin. Sen verran huonossa kunnossa nämä leilit tuntuvat olevan.

        Mitä Jeesus opettikaan pahoista palvelijoista, jotka isäntänsä viipyessä, alkoivat lyömään kanssapalvelijoitaan. Sitä on paljon nykyään ilmassa.

        Sinä et tunne Jumalaa ollenkaan. Tämä kaikki selviää sitten, kun Tiainen ei ole enää kokkolassa seurakunnan johtajana. Tiaisen poistuminen on silloin myös sinulle palautetta siitä, ette tunne Jumalaa.


      • gaabrieli
        couragecourage kirjoitti:

        Tiedoksi, että uskovat bisnesmiehet ovat kokoontuneet raamattutunneille ja hengellisiin tilaisuuksiin jo vuosikymmeniä ennen kuin torontolaisuudesta on kuultukaan. Kuten ovat monen muunkin ammattikunnan edustajat. Jotkut nimittäin uskovat, että uskovan tulisi viedä evankeliumia omaan ympäristöönsä.

        Vaikuttavan innokas nuori mies tämä Patrick Tiainen. Sellaiset saavat pahantahtoisia ihmisiä kimppuunsa. Tiainen itse kertoi tv-ohjelmassa, että hän saa jatkuvasti uhkauksia. Ja parjauskampanjaa käydään täälläkin. Kyllä hänen evankeliuminsa kuulosta ihan kirkkaalta ja raikkaalta. Jumala pitää huolen hänenkin kasvamisestaan ja kehittymisestään. Parikymppinen mies ehtii vielä vaikka mitä.

        Joopa joo, se lintu joka aamulla kovin laulaa, voi olla illalla kissan suussa. Näin totesi jo edesmennyt Herran palvelijakin nähtyään yhtä ja toista.


      • RahaOnPahanAlkujaJuuri
        couragecourage kirjoitti:

        Tiedoksi, että uskovat bisnesmiehet ovat kokoontuneet raamattutunneille ja hengellisiin tilaisuuksiin jo vuosikymmeniä ennen kuin torontolaisuudesta on kuultukaan. Kuten ovat monen muunkin ammattikunnan edustajat. Jotkut nimittäin uskovat, että uskovan tulisi viedä evankeliumia omaan ympäristöönsä.

        Vaikuttavan innokas nuori mies tämä Patrick Tiainen. Sellaiset saavat pahantahtoisia ihmisiä kimppuunsa. Tiainen itse kertoi tv-ohjelmassa, että hän saa jatkuvasti uhkauksia. Ja parjauskampanjaa käydään täälläkin. Kyllä hänen evankeliuminsa kuulosta ihan kirkkaalta ja raikkaalta. Jumala pitää huolen hänenkin kasvamisestaan ja kehittymisestään. Parikymppinen mies ehtii vielä vaikka mitä.

        Sellaista asiaa kuin 'uskova bisnesmies' ei ole olemassakaan, sillä :

        "Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." Luuk 16:13

        Siis ihminen on joko uskova tai bisnesmies. Molempia ei voi olla.


      • S---A
        RahaOnPahanAlkujaJuuri kirjoitti:

        Sellaista asiaa kuin 'uskova bisnesmies' ei ole olemassakaan, sillä :

        "Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." Luuk 16:13

        Siis ihminen on joko uskova tai bisnesmies. Molempia ei voi olla.

        Raamatun mukaan RAHA ei ole kaiken pahan alku ja juuri. Raamatun mukaan rahan HIMO on kaiken pahan alku ja juuri.

        Bisnesmies tarkoittaa kielenkäytössä välillä myyntimiestä, välillä yrittäjää. Jotkut Jumala on kutsunut myyntimiehinä tai yrittäjinä, eikä Jumala ole kutsunut heitä pois tästä ammatista. Joitain myyntimiehiä ja yrittäjiä Jumala on kutsunut pois entisistä ammateistaan siten, että saavat palkkansa Jumalan valtakunnan työstä. Ja sitten joitain uskovia Jumala on kutsunut myyntityöhön tai yrittäjiksi. Ei myyntityö tai yrittäjyys sinänsä ole oikein tai väärin.


      • Siperee
        M..O..T kirjoitti:

        Sinä et tunne Jumalaa ollenkaan. Tämä kaikki selviää sitten, kun Tiainen ei ole enää kokkolassa seurakunnan johtajana. Tiaisen poistuminen on silloin myös sinulle palautetta siitä, ette tunne Jumalaa.

        Minä rukoilen Juutalaisten Ja Patrick Tiaisen puolesta.


      • Ding
        couragecourage kirjoitti:

        Tiedoksi, että uskovat bisnesmiehet ovat kokoontuneet raamattutunneille ja hengellisiin tilaisuuksiin jo vuosikymmeniä ennen kuin torontolaisuudesta on kuultukaan. Kuten ovat monen muunkin ammattikunnan edustajat. Jotkut nimittäin uskovat, että uskovan tulisi viedä evankeliumia omaan ympäristöönsä.

        Vaikuttavan innokas nuori mies tämä Patrick Tiainen. Sellaiset saavat pahantahtoisia ihmisiä kimppuunsa. Tiainen itse kertoi tv-ohjelmassa, että hän saa jatkuvasti uhkauksia. Ja parjauskampanjaa käydään täälläkin. Kyllä hänen evankeliuminsa kuulosta ihan kirkkaalta ja raikkaalta. Jumala pitää huolen hänenkin kasvamisestaan ja kehittymisestään. Parikymppinen mies ehtii vielä vaikka mitä.

        Uskovainen bisnesmies - tämähän on ihan epätosi väite. Jos keskittyy elämässään rahan haalimiseen ja riistämiseen, ei voi olla uskovainen. Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan sisälle.


    • kauvanuskossaollut

      Jumala häntä tinttasi, kuten Herodestakin. Kaverihan on eksyttäjä! Herätkää !!

      • siunattu

        Eiköhän meidän seurakuntien paimenet ole kaikki eksyttäjiä,leipäpappeja,PyhänHengen voimaa heillä ei ole!Jeesus on heille pelkkä nimi.Täysin joutavia neitejä!


      • Niin.pä.niin
        siunattu kirjoitti:

        Eiköhän meidän seurakuntien paimenet ole kaikki eksyttäjiä,leipäpappeja,PyhänHengen voimaa heillä ei ole!Jeesus on heille pelkkä nimi.Täysin joutavia neitejä!

        Sinun kommenttisi oli vähintäänkin kyyninen ja satiiria. Mutta ehkä tämä vähän voisi avata sitä, mikä on niiden niin monen papin tilanne, jotka opettavat Raamattua työkseen.

        Jaak. 3: 1 Veljeni, kovin monien teistä ei pidä ryhtyä opettajiksi, sillä te tiedätte, että meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin. 2 Kaikkihan me hairahdumme monin tavoin. Täydellinen on se, joka ei hairahdu puheissaan: hän kykenee hallitsemaan koko ruumiinsa. 3 Jos panemme suitset hevosen suuhun, me saamme sen tottelemaan itseämme ja voimme ohjata koko hevosta. 4 Entä laivat: vaikka ne ovat isoja ja rajut tuulet heittelevät niitä, pienen pieni peräsin ohjaa laivan minne peränpitäjä haluaa. 5 Samoin kieli on pieni jäsen, mutta se voi kerskua suurilla asioilla. Pieni tuli sytyttää palamaan suuren metsän! 6 Ja kielikin on tuli; meidän jäsentemme joukossa se on vääryyden maailma. Se saastuttaa koko ruumiin ja sytyttää tuleen elämän pyörän, itse liekehtien helvetin tulta.

        Mt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        2 Kor. 11: 13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse saatanakin valon enkeliksi. 15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • siunattu
        Niin.pä.niin kirjoitti:

        Sinun kommenttisi oli vähintäänkin kyyninen ja satiiria. Mutta ehkä tämä vähän voisi avata sitä, mikä on niiden niin monen papin tilanne, jotka opettavat Raamattua työkseen.

        Jaak. 3: 1 Veljeni, kovin monien teistä ei pidä ryhtyä opettajiksi, sillä te tiedätte, että meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin. 2 Kaikkihan me hairahdumme monin tavoin. Täydellinen on se, joka ei hairahdu puheissaan: hän kykenee hallitsemaan koko ruumiinsa. 3 Jos panemme suitset hevosen suuhun, me saamme sen tottelemaan itseämme ja voimme ohjata koko hevosta. 4 Entä laivat: vaikka ne ovat isoja ja rajut tuulet heittelevät niitä, pienen pieni peräsin ohjaa laivan minne peränpitäjä haluaa. 5 Samoin kieli on pieni jäsen, mutta se voi kerskua suurilla asioilla. Pieni tuli sytyttää palamaan suuren metsän! 6 Ja kielikin on tuli; meidän jäsentemme joukossa se on vääryyden maailma. Se saastuttaa koko ruumiin ja sytyttää tuleen elämän pyörän, itse liekehtien helvetin tulta.

        Mt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        2 Kor. 11: 13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse saatanakin valon enkeliksi. 15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Se mitä sanoin on totuus.Kiitos Jumalalle,on vielä Pyhän Hengen voitelussa olevia Jeesuksen seuraajia,ei tarvitse tyytyä sinunkaltaiseen.Jeesus on valon ja elämän antaja.


      • salatumnpaan
        siunattu kirjoitti:

        Eiköhän meidän seurakuntien paimenet ole kaikki eksyttäjiä,leipäpappeja,PyhänHengen voimaa heillä ei ole!Jeesus on heille pelkkä nimi.Täysin joutavia neitejä!

        sinulla varmaan on?


      • siunattu
        salatumnpaan kirjoitti:

        sinulla varmaan on?

        Niinpä on,käykö kateeksi.Hallelujaa saan nauttia vapaudesta jonka Herra antaa,ei tarvitse tyytyä kuivuneisiin lässyttäjiin!


      • Katsopapeiliin

        Riittipä Jeesuksestakin aivan samanlaista säpinää eli kiistelyä toimiessaan ja opettaessaan!! Voisiko tuo tuomitsija katsoa peiliin, entäs jos hän onkin harhaoppinen itse? Mutta myös apostoleista jokaisella oli oma vivahde tuoda Sanaa esille ja he kaikki kuitenkin pysyivät Jeesuksen opetuksessa.


    • DoctorT

      Jos se valo joka teissä on, on pimeyttä. Kuinka suuri onkaan pimeys?

      Kyllä tälläkin foorumilla niin sokeita taluttajia on, että voi hyvänen aika!!

      Tintti on saanut ansionsa mukaan, alkupalaksi? Olisiko mennyt steppaileen hiukan marginaali-ihmisten tontille?? Mene ja tiedä!

      • SanoppaMuuta

        Minäkin jäin pohtimaan myös sitä asiaa, että kun Jumala on astunut näin esille, niin onkohan jotain ankaraa tulossa.


    • paljastus

      "Tiedoksi, että uskovat bisnesmiehet ovat kokoontuneet raamattutunneille ja hengellisiin tilaisuuksiin jo vuosikymmeniä ennen kuin torontolaisuudesta on kuultukaan. Kuten ovat monen muunkin ammattikunnan edustajat. Jotkut nimittäin uskovat, että uskovan tulisi viedä evankeliumia omaan ympäristöönsä."

      Olisi kiva sitten tietää, miten nämä uskovaiset bisnesmiehet voivat vuosikymmeniä pitää kokouksiaan eduskunnan tiloissa. Nytkin oli Patrikin touhuissa mukana ministeri Soini ja monet kansanedustajat. Onko eduskunta joku ekumeeninen rukouspaikka vai peräti katolisten, hellarien ym. uskonnollisten illuminaattien salainen linnake, josta Suomea viedään perikatoon?

      • voi.voi.voi

        On hyvä viedä liikemiehille evankeliumia. Mutta ongelma on siinä, että Tiainen myös profetoi ja neuvoo. Kuten on niin monta kertää näissä keskusteluissa hyvin perusteltu, niin Tiaiselle puhuu valkeuden enkeli, jota Tiainen erehtyy luulemaan Jumalaksi.

        Näissä liikemiespiireissä on myös vapaamuurariutta. Olen käytännössä saanut sellaisen käsityksen, että on olemassa enemmän "uskossa" olevia salaa vapaamuurariutta harjoittavia liikemiehiä, kuin puhtaasti uskoviä liikemiehiä ja uskonnosta kiinnotuineita liikemiehiä.

        Timo Soini on katolinen, joka on niin väärässä hengessä kuin suinki. Minä en rukoilisi hänen kanssaan, vaan ottaisi hänen kanssa esille katolilaisuuden synnit.

        Jos Patrickin touhuissa oli mukana Soini, niin voi tuota Patrick parkaa. Ei kai vain Patrick ole menossa Suomen rukousaamiaiselle, johon kutsuvieraat joutuvat maksamaan 120 euroa. Tämä on sitä amerikkalaista hapatusta, joka on tuotu Suomeen.

        Iltalehti: Rukoilemaan Soinin kanssa - 120 eurolla http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016030521223240_uu.shtml


    • uskotoivojarakkaus

      Jättäkää jo Patrick rauhaan, järkyttävää kiusaamista ja harhaoppiseksi leimaamista ollut jo pidemmän aikaa.

      Totisesti vainot alkavat uskovien parista, kun veli nousee veljeään vastaan. Siinä ei-uskovat ja islam jäävät hyviksi kakkosiksi. Itse me tämän sopan olemme keittäneet ja sitä uskovien seurakunnista käsin tarjoillaan. Näinhän se oli Jeesuksenkin aikoina.

      • varoitettuon

        Pitää todellakin jättää rauhaan, kunnes tekee julkisen parannuksen ja alkaa opettamaan raittiisti ja oikein Jumalan Sanaa. Älkäämme siis kuunnelko moista lirkuttelijaa.


    • ontaiei

      Totta! Joka täällä iloitsee jonkun pahoinpitelystä ei voi edustaa Jumalaa, koska meidän tulee rakastaa kaikkia, se on Jumalan tahto, eikä mikään valintakuponki ostaisinko tuon vai tuon tarjouksen. Se on käsky, rakastaa lähimmäistä. Ja joka ei rakasta, siinä ei Jumalan Henki asustele siinä tyypissä.

      • Aamennn

        Ai etteikö muka Jumala rankaise?

        Mitä tapahtui Jerusalemille vuonna 70. Se tuhoutui maan tasalle.

        Kuka varoitti? Jeesus itse.

        Mitä teki Elia? Mitä tapahtui Elisan pilkkaajille?

        Entäs Johannes Kastaja, miten hän luonnehti sen ajan fariseuksia ja kirjanoppineita (pappeja)? Hän kutsui heitä kyykäärmeen sikiöiksi ja vaati heitä tekemään parannuksen sekä ottamaan kasteen.

        Meillä on Pyhä Jumala. Hän ei salli harhaoppeja eikä syntiä.

        Teille kahdelle sanon myös minä. Tehkää parannus. Hylätkää Tiaisen seuraaminen. Ottakaan Raamattu käteen ja opiskelkaa puhdasta Jumalan sanaa.


    • taikalamppuja

      Rahanahneus yhdessä muitten uskontojen sekotuksen ja noituuden kanssa newagekundaliini käärmehenki nirvanassa hinduillaan niin joka uskonnossa kaatuillaan nauretaan tanssitaan meditoidaan noituudessa parannetaan jne.

    • Mietittävää

      Patrick ollut kuulemma jo kouluaikoina kiusattu.
      Ja kuka muistaa kun Jumala valitsi Joonan saarnaamaan Niiniven asukkaille parannusta, tai muuten Jumala hävittäisi Niiniven kaupungin?
      Ja kuinkas sitten kävikään? Ihmiset pukeutuivat säkkeihin ja tekivät parannusta ja Jumala säästi Niiniven kaupungin asukkaat tuholta. Jumala ei siis antanutkaan tuomionsa tulla, koska ihmiset nöyrtyivät parannukseen!
      Mitä Joona teki ja mitä olisivat nykypäivän "uskovat" tehneet???
      Joona meni murheissaan istumaan kinsteripensaan alle. Jumala kysyi miksi hänen hahmonsa on synkistynyt ja että olisiko Hänen pitänyt tuhota Niinive vaikka sen asukkaat tekivät parannuksen. Lukekaa itse Raamatusta.
      Nykypäivän "uskovat" olisivat tuominneet Joonan valheprofeettana ja täällä suomi24 sivustoilla parjanneet ja "kironneet" hänet vaikka mihin.
      Ja miltä mahtoikaan Joonasta itsestä tuntu? Tottakai hän ajatteli että hänet leimataan valehtelijaksi !!!
      Joten, ollaanpa varovaisia näiden ns.profetioiden suhteen. Ne saattavat olla Jumalasta, mutta jos ihmiset rukoilee, ne saattavat jäädä myös toteutumatta.
      Jumala on Jumala vielä tänä päivänäkin. Ja Hänen tiensä ovat niin paljon korkeammat meidän tiestämme, kuin taivas on maasta.
      Siunatkaa, älkäämme kirotko-sanoo Sana. Kuin senkin, että Millä tuomitsemme toisemme, sillä meidät tuomitaan. Kadotustuomiotakaan emme saa kenellekään lausua, ettei se omaan päähämme lankea.
      Miettikää itse kuinka luette ja ymmärrätte Raamatun.
      Älkää olko itse mielestänne viisaita, vaan tutkikaa mikä on Jumalan tahto, mikä on hyvää otollista ja täydellistä.
      Surulliselta minustakin tuntuu tuo, että veli nousee veljeään vastaan ja vieläpä jumalattomien edessä.
      Parannusta meidän tulee kaikkien alkaa tehdä pikimiten, niin eksyksissä monet ovat "oikeassa olemisessaan" ja täällä arvostellessaan.
      Herra Armahda meitä !

    • Opppppps

      Onkohan totta kun kuulin, että Patrik ei ollut kiusattu kouluaikoina, vaan teki itse temppuja jotka olivat outoja. Hänen kotinsa ja isän ammatti olivat hyvin suosittuja ja he olivat hyvässä taloudellisessa asemassa? Koulukaverit kertoivat.

    • Funtsin

      Voisko joku kertoa mitä oikein tapahtui? Miks tästä ei ole lehdissä kuka löysi Patrikin? Jos poika pahoinpiltiin , niin niks lähti israeliin seyraavana päivänä ? Onko tässä kyse all news is good news? Poijalke tuntuu tapahtuvan aikas paljon

      • kuinkahanon

        En tiedä muuta kun, että Patrick ilmoitti facebook-sivullaan tulleensa pahoinpidellyksi ja kiitteli niitä jotka auttoivat siteistä ja hälyttivät apua.

        Aivotärähdyksen oli omien sanojensa mukaan saanut, mutta heti kohta lentokoneella Israeliin. En usko, että kukaan lääkäri suosittelisi moista.

        Facebookin kuvissa Israelista naama jo ennallaan, ei näy mitään jälkiä. Muutamassa päivässä parantuneet.

        Vähän ihmetyttää...


    • vapauteentaikuudesta

      Somalit repii raamattuja sylkee jne. Tekevät ristejä mm.syljestä sitten sylkevät päälle käyvät asuntojen ovillakin hennaamassa afrikanwoodoota poppamiehet/naiset. Tutkikaa myös vaatteita hennaavat vaatteitakin kaupoissa kiroavat . Ruskeita hennausmerkkejä voi löytyä postilaatikoista yms. Moskeija amuletteja fatimankäsiä tinakoruja heittäkää heti takaisin heidän omiin asuntoihin kirous palaa takaisin . Repikää hindujumalien kuvat ja kirjat asunnoistanne ja moskeijakoraanit nopeasti voi polttaa Ne grilleissä . Myös kankaat ja huivit . Varastetut tavarat pitää palauttaa . Hengelliset asiat on hengellisiä !!! Hengellinen huoruus tarkoittaa epäjumalille uhraamista riivaajille uhraamista noituutta eikä ruumiillista vaikka sekin on. Haagaronorjuusarabia.Faaraonjoukot . Lain alaiset tuomitsee laki . Jeesus on armoliitto.

    • eilähdekujeesuksella

      Muslimitaustaiset ..eivätkä usko Jeesusta vaikka julistaisivat muita evankeliumeja myyvät rahasta ... Juutalaistenpeite ...

    • KTS--

      Jaaha.Vippaslössin mukkaan Jumala oli pahoinpitelijä...
      Sillä tavalla.
      Tää on lössi.

    • Pysäytys

      Toivottavasti Tiainen tekee parannuksen tämän koettelemuksen kautta valheopistaan ja valhetulesta, jota on tuonut Suomeen. Jumala on pysäyttänyt hänet nyt varmaan miettimään asioita.

      • älkää.tuomitko

        " Toivottavasti Tiainen tekee parannuksen tämän koettelemuksen kautta valheopistaan ja valhetulesta, jota on tuonut Suomeen. Jumala on pysäyttänyt hänet nyt varmaan miettimään asioita. "

        - ei P. Tiaisella ole ainakaan julistuksensa suhteen parannuksen tekoa, Sanaa hän julistaa ja saa sen tähden kärsiä.

        " Ei oppilas ole opettajaansa suurempi ". Vainot seuraa Tiaista samoin kuin Paavaliakin.

        Jeesuksen seuraamisella on hintansa.

        Jos sinua ja minua ei vainota Jeesuksen uskon tähden, tarkatkaamme tekemisiämme, olemmeko kentie vaarattomia saata.nalle?

        Ne, jotka seuraavat Jeesusta opissa ja elämässä, julistavat evankeliumia, joutuvat vainottaviksi, sen Sana lupaa meille. Sn meidän osamme.


    • Patsik

      Onko hän koko pahoinpitely keksitty? Haisee

      • JokuMuuA

        Voi olla


      • Patsik

        Nimet pöytään niistä löytäjistä. Muuten en usko.


    • jotainkuullut

      asiasta jotain tiedän. Patrik oli sidottu ilmastointiteipillä ja löydetty maassa makaamasta hätääntyneenä.

      • KTS--

        Jeesusteippikö iski jälleen!


      • näin_se_oli

        Eräs pastori kertoi, kun oli jutellut kaverin kanssa, että oli kotiovellaan Kokkolassa kokenut kovia. Tiainen oli sidottu ja mukiloitu siten, että hänelle tuli aivotärähdys.

        Sen takia Helsingin tilaisuudet oli peruutettu.


      • jotainkuullut

        Nauroin ironialle ton teipin suhteen. Jokin tossa tapauksessa kummastuttaa ja pahasti. Toivotaan ettei asia näin ole....


      • shermix
        näin_se_oli kirjoitti:

        Eräs pastori kertoi, kun oli jutellut kaverin kanssa, että oli kotiovellaan Kokkolassa kokenut kovia. Tiainen oli sidottu ja mukiloitu siten, että hänelle tuli aivotärähdys.

        Sen takia Helsingin tilaisuudet oli peruutettu.

        Outoa,seuraavana päivänä lensi jo Israeliin...uskotteko kaiken mitä päälle päin näkyy.Uskovat on niin sinisilmäisiä.Eksytykset kuitenkin tulevat sillä niiden on tultava.Jumala seuloo..jyvät akanoista


    • aimopiippola

      Rakkaat sisaret ja veljet, jotka arvostelette tuomio hengessä, toista meidän Herramme palvelijaa. Varokaa, olkaamme varovaisia sanojen viskelyssä. Me joudumme jokainen omista sanoistamme kerran tilille Herramme Jeesuksen edessä.
      Emme me joudu tilille toisten teoista. Vaan omista teoista, omista sanoista.

      Tässä on varoittava profetia TV7. Profetia: "Valvokaa, sillä Tulen pian. Lukekaa tämä profetia.
      Tämä sama profetia löytyy Armon Blogi palstalta.
      Siunausta teille kaikille ter: Aimo Piippola.

      • BereanCall

        Varoitus Sinulle nimimerkki aimopiippola.

        2. Joh. 1:7-11
        Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.
        Ottakaa vaari itsestänne, ettette menetä sitä, minkä me olemme työllämme aikaansaaneet, vaan että saatte täyden palkan.
        Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.


      • armahdetaantoisiamme

      • Jaakko2524

      • voi.voi.voi
        armahdetaantoisiamme kirjoitti:

        Aamen, Aimo.

        http://www.armo.info/blogi/kategoria/Ajankohtaiset-profetiat/

        Armoblogissa ( www.armo.info) näyttää olevan lukuisten väärien profeettojen juttuja. Blogissa siteerataan Owuoroa, Benny Hinniä, Mirja ja Martti Ojaresta jne. Tämä kaikki kertoo siitä, että tämäkin blogi on hunningolla.


      • Vaarallinenmies

        Patrick kertoi jo vajaa vuosi sitten, että joku oli näperrellyt hänen autonsa renkaan irti niin, että se irtosi ajon aikana 80 vauhdissa.
        Mies teki sen johtopäätöksen, että kyseessä on tahallinen teko ja yritys vahingoittaa häntä.
        Elikä ilmeisesti hän on niin vaarallinen ja tärkeä mies, että häntä uhataan jatkuvasti. Miten lienee viranomaistutkimukset tässäkin asiassa edenneet?


    • uutinen

      Tässä on lehtiuutinen pahoinpitelystä: http://m.pohjalainen.fi/uutiset/poliisiuutiset/svenska-yle-nuori-pastori-pahoinpideltiin-rajusti-kokkolassa-1.2026409

      Kokkolalainen nuori pastori Patrick Tiainen on joutunut rajun pahoinpitelyn kohteeksi. Tiainen heräsi 4.–5. maaliskuuta välisenä yönä kotinsa ulkopuolelta kovaan pääkipuun. Hän ei pystynyt liikkumaan saatikka huutamaan apua. Asiasta uutisoi Svenska Yle verkkosivuillaan.

      Tiaisen viimeisin muistikuva ennen pahoinpitelyä on se, kun hän ajaa autolla kotiin. Seuraava muistikuva on heräämisestä oman kodin pihamaalla.

      – Ihmettelin, miksen pysty liikkumaan ja huomasin, että käteni ja jalkani oli teipattu yhteen. He olivat myös teipanneet suuni, Tiainen kertoi Svenska Ylelle .

      Viimein Tiainen pystyi raahautumaan tietä kohti, josta eräät nuoret löysivät hänet ja auttoivat hänet sairaalaan.

      Sairaalassa todettiin, että Tiaisella on suuri kohouma päässä ja hän kärsi voimakkaasta aivotärähdyksestä. Lisäksi häntä oli isketty myös vatsan seudulle voimalla ja kaulassa oli merkkejä pahoinpitelystä.

      Tiaisella on iso aukko muistissa yön tapahtumista.

      Poliisi tutkii pahoinpitelyä.

    • Ojbojbojbojn

      "Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:
      nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
      nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani.
      Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva"

      Kateutta ja pahansuopuutta kyllä riittää niin uskovaisissa kuin niissä, jotka eivät usko Kristukseen Jeesukseen, Jumalan lihaksi tulleeseen Sanaan. Kuka minkäkin motiivin takia haluaisi, ettei evankeliumia julistettaisi tai sitä saisivat julistaa vain tietyt henkilöt. Onneksi Jumala on luvannut, että Hänen sanaansa julistavat vaikka kivet, jos ihmisten suut on tukittu. Onneksi usko Jeesukseen ei ole kenenkään yksityisomaisuutta, vaan kaikkien ulottuvissa, vaikka onkin henkilökohtaista. Jumalan Henki ei ole kahlittavissa, tuuli puhaltaa missä tahtoo ja miten tahtoo ja voi toimia sellaisen ihmisen kautta, jota kaikkein vähiten odotetaan. Ihmisillä on aina tarve asettaa rajoja, pystyttää raja-aitoja omien näkemystensä tueksi, mutta Jumala ei välttämättä näissä ahtaissa raameissa toimi. Ei väkivalloin, ei väenpaljoudella vaan Jumalan voimalla eteenpäin.

    • KTS--

      Ei mitään uutta laitalahkolaisten toiminnassa. Se on aina pitänyt sisällään myös väkivallan ja sillä uhkailun.

      • varmaan.näin

        Joo, ne olivat Palestiinan sinkomiehiä lippuineen liikkeellä. Taisi olla sinunkin kts - NIMMARISSA se lippu sinkoineen, jonka poistit.


      • KTS--
        varmaan.näin kirjoitti:

        Joo, ne olivat Palestiinan sinkomiehiä lippuineen liikkeellä. Taisi olla sinunkin kts - NIMMARISSA se lippu sinkoineen, jonka poistit.

        Singoillakin puolustamme niin Suomea kuin Palestiinaakin kaltaistesi persreikäläisten hyökkäyksiltä.

        HYVÄ!


    • HAHAAHAAHA

      Pohjanmaan poliisi antoi tiistaina iltapäivällä tiedotteen pahoinpitelystä, joka sattui maaliskuun alussa Kokkolassa.

      Poliisin mukaan nuori kokkolalaismies oli löytynyt keskiyön aikaan Kokkolan keskustasta maasta makaamasta kädet, jalat ja suu teipattuna.

      Mies ei osannut kertoa, mitä hänelle on tapahtunut. Hän ei myöskään tiennyt kertoa sitä, kuka hänet oli teipannut ja missä.

      Miehellä ei ollut havaittavissa mitään näkyviä vammoja, eikä hänellä myöskään todettu olevan vakavia vammoja.

      Poliisi on tutkinut tapausta vapaudenriistona ja pahoinpitelynä. Tarkkaa tietoa tapahtumista tai niiden tekijästä ei suoritettujen esitutkintatoimenpiteiden perusteella ole saatu.

      Asian esitutkinta on keskeytetty, mikäli asiasta saadaan uutta tietoa, voidaan esitutkintaa jatkaa. Tapauksesta ei ole muuta tiedotettavaa, poliisista todetaan.

      Sairas poika hän on!!

    • TuoreUutinen

      Uutinen:

      Nuori kokkolalaismies oli löytynyt maaliskuun alussa keskiyön aikaan Kokkolan keskustasta maasta makaamasta kädet, jalat ja suu teipattuna. Mies ei osannut kertoa, mitä hänelle oli tapahtunut eikä sitä missä tai kenen toimesta teippaaminen oli tapahtunut. Miehellä ei ollut havaittavissa mitään näkyviä vammoja, eikä hänellä todettu olevan vakavia vammoja.

      Poliisi on tutkinut tapausta vapaudenriistona ja pahoinpitelynä. Tarkkaa tietoa tapahtumista tai niiden tekijästä ei suoritettujen esitutkintatoimenpiteiden perusteella ole saatu. Asian esitutkinta on keskeytetty, mikäli asiasta saadaan uutta tietoa, voidaan esitutkintaa jatkaa.

      http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/412361/Mies-löytyi-teipattuna-Kokkolan-keskustasta-poliisi-lopettanut-esitutkinnan

      • fatherheart

        Valtavaa, isä pitää huolta ulkonäöstämme! Aivotärähdys, eikä lääkärit tai poliisit löydä merkkiäkään!


      • dfgsdgsfg
        fatherheart kirjoitti:

        Valtavaa, isä pitää huolta ulkonäöstämme! Aivotärähdys, eikä lääkärit tai poliisit löydä merkkiäkään!

        Tuossa lienee uutista siloiteltu:

        Sairaalassa todettiin, että Tiaisella on suuri kohouma päässä ja hän kärsi voimakkaasta aivotärähdyksestä. Lisäksi häntä oli isketty myös vatsan seudulle voimalla ja kaulassa oli merkkejä pahoinpitelystä.

        http://www.ilkka.fi/uutiset/poliisiuutiset/svenska-yle-nuori-pastori-pahoinpideltiin-rajusti-kokkolassa-1.2026410


      • outo-juttu

        "Sairaalassa todettiin" - siis kuka välititti tiedon lehteen? Eihän sairaala tietääkseni anna potilaista yksityiskohtaisia tietoja? Poliisin tiedotteisiin luottaisin enemmän.


    • Kukalieneekäänn

      Tässä taitaa olla valetta, poliisi lopettanut tutkinnan, eli ei näyttöä rikoksesta? Ei todistajia, onko löytynyt edes niitä nuoria jotka muka vapautti hänet? Vammoja ei lainkaan. Hmm, poliisi ei tiedottais noin jollei vahvasti vaikuttais valheelta koko keissi. Mulla sellanen olo että totuus tulee pian julki.

      • asdfadsfasdf

        Hyvä pointti. Jos ei kuhmuakaan päässä, niin miksei Tiainen tiennyt mitään niistä, jotka teippasivat hänet? Ristiriitaisia tietoja todellakin.


      • Nomuttahohhhoijaa

        Muistaakseni hän matkusti Israeliin tapahtuman jälkeen ja silloin puhuttiin aivotärähdyksestä? Saako aivotärähtäneenä yleensä matkustaa ja oliko edes mitään sellaista lopulta olemassa?


      • tämätotta
        Nomuttahohhhoijaa kirjoitti:

        Muistaakseni hän matkusti Israeliin tapahtuman jälkeen ja silloin puhuttiin aivotärähdyksestä? Saako aivotärähtäneenä yleensä matkustaa ja oliko edes mitään sellaista lopulta olemassa?

        Jos tässä maailmassa ylipäätään joku voi olla varmaa, se on se, että tärähtänyt on, ja pahemman kerran. Mutta tapahtunut jo paljon aiemmin.


      • murm
        asdfadsfasdf kirjoitti:

        Hyvä pointti. Jos ei kuhmuakaan päässä, niin miksei Tiainen tiennyt mitään niistä, jotka teippasivat hänet? Ristiriitaisia tietoja todellakin.

        Muistan lukeneeni että joku valvontakamera olisi näyttänyt Patrikin itse järjestäneen pahoinpitelynsä? Poliisi lopetti tutkinnan.


    • Kukalieneekäänn

      Jos olisi edes jotenkin oletus että rikos on tapahtunut, niin tutkintaa ei lopetettais, ei ikinä. Se vaan olis ns laatikossa. Niin kauan kuin vanhenis. Tämä on selvä asia. Ei rikosta ei tutkintaa. Rikos muttei näyttöä, esitutkinta jatkuis ja odotettais. Rikos olis vaan ns pimeä.

      Kun ei ole Jumala lähettänyt ja touhutaan ominpäin mutta Jumalan nimissä niin sattuu ja tapahtuu kaikkea, jota sitten paikkaillaan valheella. Yhtä asiaa peitellääkseen tehdään lisää syntiä synnin päälle. Hajua ei voi peittää. Se mitä pian ilmenee, voi olla sellaista joka pysäyttää kuolleet uskonnolliset ihmiset tai jotkut heistä. On nimittäin karua, kun vanhat uskovat juossut poikapoloisen perässä ja pitäny voideltuna. Vaikea lopulta sanoa onko tyhjien puheiden puhuja vai fanaajat isommas vastuussa. Se että melkein kaikille menee väärä totena on isompi ongelma kuin yksittäiset paisuneet eksyttäjät. Oire on vakava ja ongelma vuosikymmeniä vanha. Ennenkuin Patrick syntyi niin moni jo juopu maailman hengestä ja painu kuolleeseen tilaan. Siinämieles turha Tiaista mollata, sympaattinen nuori poika joka voi vielä oppia kurin kautta totuuden tielle. Jumala armossaan pysäyttelee

      • voetokkiinsa

        Te olette itse todella sairaita.

        Tiainen ei ole halunnut itse tehdä rikosilmoitusta tapahtuneesta ja koska tapahtuneella ei ole silminnäkijöitä, rikostutkinta on pakko lopeettaa siihen.

        Pahoinpitely ei ole rikos, jonka tutkintaa ei voitaisi lopettaa, jollei tapahtuneelle ole silminnäkijöitä tai jos asianomainen ei halua itse tehdä rikosilmoitusta.

        Tuollaisia pahoinpitelytutkinnan lopettamisia on pilvin pimein, joten älä selitä, kun et näytä olevan perillä asioista.


    • Käännä.toinenkin.poski

      AINAKO se Patrikki-poloinen saa turpaansa? Varsinainen träbölmeikkör...!

    • huomiota_hakee

      On henkisesti epätasapainoton henkilö kyseessä, kun keksii tuollaisia "pahoinpitelyjä". Kunpa hakeutuisi ammattiauttajalle ettei tapahdu mitään vakavampaa.

    • Sairasonhän

      En usko koko pahoinpitelyyn.

      • jhgfdsdrtyuiopå

        Totta se on, uskon että Patrick itse halusi tulla raiskatuksi, sellainen seksuaalinen vietti, joka kiihottaa eli saatanasta!


    • koopax

      Menestysteolgi on jo kauan sitten todettu harhaoppi.
      ihme et joku jaksaa innostuu tästä.
      Toivon et Patrik tianen tekisi parannuksen levittämästään harhasta

    • Hohhoijaaaa

      Aivan uskomatonta kirjoittelua :D

      Pahoinpitelyä ei tapahtunut? Miksi ihmeessä Patrick valehtelisi? Hänkö itse teippasi naamansa, kätensä ja jalkansa?
      Melko taitava poika, liekö saanut "taistelukoulutusta" Afrikasta :D

      Ootte te foliohattuja... Jos yhtään laittaisit eforttia asian selvittelyyn, tietäisitte tapahtumat.
      Asiaan liittyy "vähän isompia miehiä"

      Ääliöt.

    • hgfdsdfghui

      Patrick Tianen sidottiin puuhun ja 4 miestä raiskasi hänet viime vuonna.
      Tekijöitä ei ole saatu kiinni.

      • gfdsdryuio

        Jospa "neiti" Tiainen halusi sitä itse tulla raiskatuksi!


    • nhgfdftyuio
      • kauhuntasapaino

        Norolampi puhuu raamatunvastaisesti!!!!!!!!!!!!!!VAROKAA TÄTÄ PETOA!


      • hgfdsrtyu9o
        kauhuntasapaino kirjoitti:

        Norolampi puhuu raamatunvastaisesti!!!!!!!!!!!!!!VAROKAA TÄTÄ PETOA!

        Videofilmi todistaa Norolammen olevan oikeassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe