Teuvo Suni: Onko totuutta pakko vihata?

Siitä syystä, että nämä Jeesuksen ilmoitukset kävisivät toteen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

43

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuule he-ma:

Uskostasi huolimatta olen pitänyt sinua järkevänä miehenä, ja siksi ihmettelen sinun ihastustasi saatanallisiin videoihin, ja ihmisiin turvautumisiin:

"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

"Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Mutta toisaalta et kuitenkaan ole ihan yksin, onhan sinulla tykinpiippu, jota rassata.

• Rakkaus Paavaliin on johdattanut useimmat ihmiset totuuden vihaamiseen, tästä syystä:

Koska Pyhä Henki on varjellut minua niin, että olen pystynyt pitämään sen, mihin Paavali ei Saatanan kurituksen alla pystynyt:

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

• Yksi erinomainen syy totuuden vihaamiseen on ihmisiltä kunnian kärkkyminen oman uskonsa vahvistumiseksi:

"Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

• Tässä on nyt hyvä tilaisuus tuoda esille syitä, jotka aiheuttavat Jumalan paaduttamissa vihan totuutta kohtaan.

Olen varma siitä, ettei sellainen ihminen, jota Jumala ei ole vielä paaduttanut, syyllisty tähän syntiin, jota ei ikinä enää anteeksi saa.

Näin tapahtui Jeesuksen oman kansankin kohdalla, jonka Jumala oli paaduttanut jo 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää. Kun Jeesuskaan ei enää saanut sitä johdatettua takaisin totuuteen, hän sinetöi totuuden kertomalla oman kuolemansa:

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

"Juutalaiset vastasivat: "Meillä on lakimme, ja lain mukaan hän on ansainnut kuoleman, koska hän väittää olevansa Jumalan Poika."

• Rajusta eksytyksestä johtuen ei tällaista Mooseksen ajan ihmettä enää tapahdu:

"Abimelek tuli Gerarista Iisakin luo mukanaan lähin miehensä Ahussat ja sotaväen päällikkö Pikol.

Iisak kysyi heiltä: "Minkä takia te nyt tulitte minun luokseni, vaikka vihaatte minua ja hääditte minut luotanne?"

He vastasivat: "Me olemme nähneet, että Herra on sinun kanssasi. Siksi ajattelimme, että sinun ja meidän välillämme tulisi olla valalla vahvistettu sopimus.

Me haluamme tehdä liiton sinun kanssasi, ettet tekisi meille mitään pahaa. Emme mekään ole tehneet sinulle pahaa vaan pelkkää hyvää ja olemme päästäneet sinut rauhassa menemään. Sinulla on Herran siunaus."

Silloin Iisak järjesti heille pidot, ja he söivät ja joivat.

Heti seuraavana aamuna he vannoivat valan toisilleen. Sitten Iisak hyvästeli heidät, ja he erosivat hyvässä sovussa. "

Ei edes jalkojen pesu Olkkolan avannossa enää kelpaa sovinnon merkiksi.

• "Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

• "Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte. Te vihaatte minua omien rikostenne vuoksi."

Teuvo Suni vaikuttaa HÖLMÖLTÄ
      Pikainen_arvio
      12.1.2016 19:00
      Olenko oikeassa?

• "Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."

Kaupunginportin kokoukset ovat jääneet historiaan ja tilalle on tullut tämäkin keskustelupalsta, muuten tilanne jatkuu ennallaan:

Totuutta vihataan, mutta valheita rakastetaan.

• "Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."

Viimeisin tervaussuunnitelmakin epäonnistui.

• "Minä, Herra, olen antanut käskyn sotureille, jotka ovat minulle pyhitetyt, vihani aseiksi olen kutsunut omat sankarini. Minun mahtini on heidän ylpeytenään. "

• "Näin sanoo Herra: -- Minun vihani on syttynyt! Minä rankaisen paimenia ja rankaisen lauman kellokkaita. Herra Sebaot pitää huolta laumastaan, Juudan heimosta, ja tekee siitä itselleen uljaan sotaratsun."

• "Viholliset ovat oman talon väkeä."

Ja tästä se viha alkoi Ruukin seurakunnassa keväällä 1989:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"

Mutta Jumala teki tyhjäksi tämän kolmen koplan suunnitelmat toimittaa minut mielisairaalaan, tuo kirkkoherran puolison, uskonnon lehtorin tekemän diagnoosin perusteella.

• "Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua."

• Jos totuutta ei vihattaisi, silloin ei tämäkään Jeesuksen ilmoitus olisi totta:

Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan
      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.

Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

Tätä evankeliumia ei Saatana salli palvelijoittensa julistaa yhdessäkään omassa jumalanhuoneessaan:

• "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

Tässä on se suurin syy miksi Totuuden Henkeä vihataan.

• "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Saatanan porttoseurakuntalaisilla on monta syyt vihata totuutta, ja yksi suurimmista on tämä.

• Saatanan veren voimalla uhoavilta alkavat paukut olla vähissä, kun Totuuden herjaamiseen haetaan vaikka minkälaisia syitä, kuten nyt tämäkin, kun uskotaan, että minä pystyin aiheuttamaan näiden jumalattomien kuoleman:

"Näin Teuvo uhkaili ja kerskaili tappolistallaan
      Mäpalstaaluin
      12.3.2016 17:00

Kirjoittanut: TeuvoSuni 19.5.2008 klo 13.17

sinä päivänä, kun Jumalan viha sinut kohtaa. Kun kyselet: "Miksi, miksi", tiedät jo silloin: "Siksi." Sillä Jumala itse kostaa hänen valittujensa vainoojille.

Viikko sitten sain jälleen tiedon erään totuutta vastaan hyökänneen ÄKILLISESTÄ KUOLEMASTA, ja NÄITÄ ON JO LÄHES 10 IHMISTÄ, JOTKA OVAT RYHTYNEET RAIVOON TOTUUDEN HENKEÄ VASTAAN.

Tässä käy toteen ainoastaan se, mitä Pyhä Henki on ilmoittanut:

"Saat omin silmin nähdä, miten kosto kohtaa jumalattomia."

"Mehän tunnemme hänet, joka on sanonut: -- Minun on kosto, minä olen maksava, sekä myös: -- Herra on tuomitseva kansansa.

On kauheaa joutua elävän Jumalan käsiin."

• Keronutolet

Olethan sinä itsekin ottanut koston omiin käsiisi?

• Se on tosiasia, eikä sitä tarvitse kieltää.

Minut pelasti siitä se, että Jumalan valittuna, minut otetiin siitä kiinni ja täällä maan päällä, eikä vasta viimeisellä tuomiolla.

Minulle luettiin kuolemantuomio, mutta annettiin samalla mahdollisuus rikoksen tunnustamiseen ja anteeksi pyytämiseen. Se tuotti minulle lopulta pelastuksen ja sydämeen iankaikkisen elämän sinetin, Pyhän eli Totuuden Hengen.

• Saatanalla on erinomainen kyky sada palvelijansa herjaamaan Totuuden Henkeä tälläkin tavalla:

Valheen ja vihan voimalla! Miksi Teuvo???
      Huolestunutlähimmäinen
      15.3.2016 12:09
      Viestisi suorastaan pursuavat valhetta ja vihaa toisia ihmisiä kohtaan. Kehittelet valheellisia väitteitä, vääristelet asioita, usein hyvin henkilökohtaisia ja osoitat vihaa muita kohtaan. Miksi käytät elämäsi rippeet tuolla tavalla, Teuvo???

• KTS--

Paskalössi puhuu totuuden hengestä ja huutelee jeshuaaa. Meillä luterilaisilla on Jeesus ja se on jämpti! Siihen väliin eivät tule teuvot eivätkä muut laita lahkot.

• KTS-- kirjoitti:

Paskalössi puhuu totuuden hengestä ja huutelee jeshuaaa. Meillä luterilaisilla on Jeesus ja se on jämpti! Siihen väliin eivät tule teuvot eivätkä muut laita lahkot.

Kaltaisesi "Paskalössiläiset" tuntee siitä, että Saatanan pelosta he eivät uskalla tulla esiin rehellisesti omalla nimellään.

Yhtä puhumaton on jeesuksenne edelleen, kuten oli vuonna 1989:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"

• Ei lopu Totuuden Herjaus:

" Turhaan Teuvo vaivaa näkee
      Saarnaaja
      8.3.2016 18:30

Turhaan Sunilahkon rakentaja vaivaa näkee kun Herra ei lahkoja pystytä. Turhaan Suni ihmisiä haukkuu kun Herra ei sellaiseen kehoita. Turhaan Teuvo lähettäjänsä saatanan komentoja tottelee, kun saatana, eikä sen mukana Teuvo peri taivastenvaltakuntaa."

Kyllä tälläkin herjaajalla on tyhmyys huipussaan, kun vahingossa antoi lausunnon, joka on yhtä pitävä tämän Jeesuksen ilmoituksen kanssa:

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

Ja todistaa oikeaksi myös tämän, Rosvojen luolaston:

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla.

Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä töykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatananasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

"Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit.

Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit.

Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu:

"Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten.

Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista.

Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

Todistukseksi kaikelle tällä Jumala salli roomalaisten tuhota oman temppelinsä vuonna 70.

Jatkuu...

• Jatkuu...

Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.

Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

• Ei uskoisi, että Saatanalla, jolla tuhonkin hetkellä on väkeä "kuin hiekkaa meren rannalla", on tällä' palstalla pulaa Veren voimalaisia, kun kaiken huippuna kaivetaan esille vanhoja väärämielisten rakkauskeskusteluja, kuten nyt tämäkin:

"Devoit on oikeassa.

RAAMATTU ON TOTTA
      21.1.2012 13:58

Raamattu on totta. Jumala ei ole valehtelija, kuten jotkut väittävät."

Kun eivät ymmärrä edes näin yksinkertaista totuutta, ettei tämä julistus ole Jumalalta, vaan Paavalin kautta Saatanalta:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?

Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

Hän tiesi joutuvansa tuomituksi valehtelijana ja väärämielisenä, mutta nämä Saatanan veren voimalla puuskuttavat Devoitin kaltaiset valehtelijat uskovat pelastuvansa.

• Saatana saa helposti palvelijansa totuutta vihaamaan, kuten tämäkin sitä todistaa:

"Ex-rekisteröitynyt
      14.6.2014 16:13
      Monestakin syystä, mutta ennen kaikkea niiden epäraamatullisuuden takia."

Totuus olisi silloin epäraamatullista, jos nämä Jeesuksen ilmoitukset eivät tälläkään palstalla olisi koskaan toteutuneet:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."

Tämä evankeliumi alkaa valittujen kohdalla totutua tästä:

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Ja jatkuu tästä:

Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi:

"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

"Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos.

Idästä ja lännestä, pohjoisesta ja etelästä tulee ihmisiä, jotka käyvät aterialle Jumalan valtakunnassa.

Monet viimeiset ovat silloin ensimmäisiä, monet ensimmäiset viimeisiä."

• Ei lopu Totuuden Hengen herjaus, jos yksi saa tarpeekseen, lähettää Saatana pari uutta tilalle, kuten nyt tämänkin:

"Miksi Teuvo vihaa?
      Kertokaaminulle

23.3.2016 21:44
      Sanokaa. Hänellä ei näytä olevan muuta käyttövoimaa. Ihmisvihaaja?"

Miksi te jatkuvasti syytätte Teuvoa siitä, kun Pyhä Henki on häntä varjellut niin, että on pystynyt pitämään sen, mihin ei teidän rakas Paavalinne pystynyt, vaikka totuuden tiesi:

"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.

Maailmassa ei ole ainuttakaan Jumalan paaduttamaa, joka totuuden kuullessaan ei alkaisi sitä vihjata ja jopa kirota, teidän rakkaan Paavalinne opetuksen mukaisesti:

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

Paavalin kirjoituksissa on 75% valhetta ja vain 25% totuutta.

Ja tähän rajuun eksytykseen kuuluu, että noita valheita rakastetaan, mutta totuutta vihataan.

• Tätä minä ihmettelen:

Vaikka Saatanalla on väkeä ja julistajia kuin hiekkaa meren rannalla, niin missä ne ovat, kun väärämielisten on pakko turvautua aikaisempien väärämielisten kirjoitusten esille nostamiseen, kuten nyt tämäkin todistaa:

"Ruoditaanpas Teuvon oppia.

ex-rekisteröity

12.12.2011 18:36

Teuvo Sunin oppi saa ajan kuluessa yhä merkillisempiä muotoja. Laitetaanpas näistä opeista muutama syyniin.

- Teuvo väittää, että Pyhä Henki otti ja lähti pois Tellukselta Johanneksen kuoleman myötä."

Enää en lähden näitä ruotimaan, koska olen ne jo useammankin kerran selvittänyt. Näiden esille nostamisella Saatana vain varmistelee omiensa pysymisen hänen synnin orjuudessa, kun jatkuvasti turvautuvat ihmisiin, ja näin saavat kokea Jumalan kirouksen:

Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu. "

Jumalan kirous johtaa samaan kuin Totuuden Hengen herjaus.

• Saatanan palvelijoilla on jonkunlainen pakkomieli vihata totuutta, keinoja kaihtamatta, kuten nyt tämäkin:

"Teuvo valehtelun SM-kisoihin ehdottomasti
      2006astiseurannut
      1.4.2016 11:01
      Palstaa seuranneet tietävät Teuvomme olevan ehdottomasti valehtelun aatelia ja kruunaamaton suomen mestari, nyt hänellä olisi tilaisuus saada titteli virallisesti itselleen osallistumallamalla lauantaina kortesjärvellä järjestettäviin kisoihin."

Miksiköhän tältä legioonalaiselta on nyt unohtunut nimimerkistä yksi vuosi pois?

Tätäkään tänä veren hurmoslainen tunnu ymmärtävän, että valehtelijat valitaan sieltä riettauden virrasta.

• 2006astihalusta

Sehän on maan tapa, joten ei sinua kukaan pakosta vihaa vaan velvollisuudesta!

• Asioitaseuraillut

Minkäs sille mahtaa kun liha tahtoo?

• exrekisteröitynyt

Ei kukaan meistä oikeaa profeettaa vihaa:

"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

• Tässäpä onkin se kaikkien Jumalan paaduttamien todellinen syy vihaan totuutta ja sen julistajaa kohtaan:

He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

Tässä on myöskin se todellinen syy siihen, miksi minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi, koska siihen ei juuri kukaan usko:

• Anonyymi

"Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

• Anonyymi

"Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

• Anonyymi

"Nyt, kun vielä on päivä, meidän on tehtävä niitä tekoja, joita lähettäjäni meiltä odottaa. Tulee yö, eikä silloin kukaan kykene tekemään työtä."

• Anonyymi

"Nyt, kun vielä on päivä, meidän on tehtävä niitä tekoja, joita lähettäjäni meiltä odottaa. Tulee yö, eikä silloin kukaan kykene tekemään työtä."

• Anonyymi

"Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

• Anonyymi

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

• Anonyymi

Pakko on vihata, kun Jeesus käski: "Kaikki tulevat vihaamaan."

• Anonyymi

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.'
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.'
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3462
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2033
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1941
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1338
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      86
      1313
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      945
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      943
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe