ostin peugeot 206 2002 1,4l ja se sammuilee joka 20km kun kone lämmin heti sammuu löysin hansikaslokerosta papereita jossa vikakoodeja
-P0335 -kampiakselin asentotunnistin A virtapiirin virhetoiminto -katkonainen
-P0460 polttonesteen tason tunnistimen virtapiirin virhetoiminto - katkonainen
- d60010 unknown fault code
- p0704 - kytkimen syöttöpiirin virhetoiminto - katkonainen
onko tämä täysin romu ja kallis laittaa ?? sammuilee hankala käynnistää kun kone 60asteinen kun kylmenee käynnistyy ... onko kallis korjata ? missä se tunnistin on ?? jos satasia en aijo korjauttaa ;(
peugeot 206 sammuilee
8
792
Vastaukset
- HeleppoHomma
Eipä tuo kummoinen ole vaihtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=5QZ2nepFquU - hmmmmn
Veisitkö hyvä ihminen sen osaavalle korjaamolle, niin ei tarvitse arvuutella ja kysellä täällä ohjeita. Googleakin voi käyttää, mutta jos oma tietotaito ei riitä, on syytä turvautua asiantuntijoiden apuun, niin auton saa taas toimimaan.
Jos satasia, niin mitä et aio? Saatko satasella paremman romun, jota ei tartte korjata ikinä? Niin olishan se parempi käyttää julkisia ja laittaa auto seisontaan.
Jos nuo koodit on tuoreet ja liittyvät tuohon ongelmaan, niin voi olla, ettei työmäärä ole kovin suuri ja satasen pintaan menee kulut jossain pajalla. - opelius
Ja miten voi auto vasta lämmetä kun ajaa 20km:ä? Kyllä jokainen auto lämpenee alle 5 kilometrissä vaikka pakkasta olisi.........
- arevaapua
Salamyhkåisiå sähkövikoja tiedossa, koodilla unknow code? Luultavasti johto hiertymiä jossakin?
- hmmmmn
Sama trolli kirjoitti tismalleen saman viestin Fiat palstalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14182989/fiat-stilo-sammuilee
Hienoa! Älkää suotta vaivautuko auttamaan, kun ei ole ongelmatkaan todellisia. - Anturiongelma
Oli kohde sitten Fiat tai Peugeot, kuulostaa ihan normi anturivialta. Voi töineen olla kolminumeroinen, menee varmaan normi vuosihuollon yhteydessä.
- FiatVesku
Fiatissa ei ole iskunvaimennin- eikä taka-akselivikoja. Fiatissa ei ole suutinvikoja, paitsi Bravassa/Bravossa. Stilossa on tyyppivikana "Airbag herjaa" -vika. Stilossa Airbag herjaa kartanlukijan penkkiä.
- Peugeotonresu
Peugeoteissa on iskunvaimennin- ja taka-akselivikoja. Lisäksi Peugeoteissa on suutinvikoja. Minulla on ollut monta Peugeot 206:sta ja Peugeot 307:ää, joissa on ollut iskunvaimennin- ja taka-akselivikoja sekä suutinvikoja. Suutinviat ovat olleet 206-malleissa. Ei minulla ole kokemusta Peugeot 206 -mallista, mutta 206:sta ja 307:stä minulla on kyllä kokemusta. Valehtelisin, jos en kertoisi totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310619
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072125- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331091Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007