Raamatun Jumala käskee

sairaat.uskonnot

kivittämään uppiniskaiset poikalapset kylän miesten voimin,

Toimitteko te helluntailaiset Jumalanne käskyn mukaisesti täsä asiassa?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan_orjat

      Meillä on joka viikko kivitys-seromia, jossa usea pikkupoika pääsee hengestään.

      On suuri nautinto noudattaa tässäkin asiassa Jumalamme ohjeita.

      • Jeled_HaKatan

        Kivitämme vain suurisuiset Herran Sanan pilkkaajat, tällä tavalla:

        1.Sml.17:26 Niin Daavid sanoi miehille, jotka seisoivat siinä hänen kanssaan: "Mitä saa se mies, joka surmaa tuon filistealaisen ja poistaa häväistyksen Israelista? Sillä mikä tuo ympärileikkaamaton filistealainen on häpäisemään elävän Jumalan taistelurivejä?"
        17:27 Väki sanoi hänelle saman, minkä ennenkin: sen ja sen saa se mies, joka surmaa hänet.
        17:28 Mutta kun hänen vanhin veljensä Eliab kuuli hänen puhuvan miesten kanssa, vihastui Eliab Daavidiin ja sanoi: "Miksi sinä olet tullut tänne, ja kenelle olet jättänyt sen pienen lammaslauman siellä erämaassa? Minä tunnen sinun julkeutesi ja pahan sisusi; sinä olet tullut tänne katsomaan sotaa."

        ALEF: 17:29 Daavid vastasi: "Mitä minä sitten olen tehnyt? Saaneehan tuon verran kysyä."
        17:30 Ja hän kääntyi hänen luotansa toisen puoleen ja kysyi niinkuin ennenkin; ja väki vastasi hänelle samoin kuin äsken.
        17:31 Mutta tuli tunnetuksi, mitä Daavid oli puhunut; ja se kerrottiin Saulille, ja tämä noudatti hänet luoksensa.
        17:32 Ja Daavid sanoi Saulille: "Älköön kenenkään mieli masentuko hänen tähtensä. Palvelijasi käy taistelemaan tuota filistealaista vastaan."
        17:33 Saul sanoi Daavidille: "Et voi mennä tuota filistealaista vastaan etkä taistella hänen kanssaan, sillä olet nuorukainen, mutta hän on sotilas nuoruudestansa saakka."
        17:34 Mutta Daavid sanoi Saulille: "Palvelijasi on ollut kaitsemassa isänsä lampaita. Jos leijona tai karhu tuli ja vei lampaan laumasta,
        17:35 niin minä hyökkäsin sen jälkeen, löin sen maahan ja tempasin saaliin sen suusta; ja jos se karkasi minua vastaan, niin minä tartuin sen partaan, löin sen maahan ja tapoin sen.
        17:36 Kun palvelijasi on lyönyt maahan sekä leijonan että karhun, niin tuolle ympärileikkaamattomalle filistealaiselle käy niinkuin niille; sillä hän on häväissyt elävän Jumalan taistelurivejä."

        BEIT: 17:37 Ja Daavid sanoi: "Herra, joka on pelastanut minut leijonan ja karhun kynsistä, pelastaa minut myös tämän filistealaisen käsistä." Silloin Saul sanoi Daavidille: "Mene; Herra olkoon sinun kanssasi."
        17:38 Ja Saul puki takkinsa Daavidin ylle ja pani vaskikypärin hänen päähänsä sekä panssarin hänen yllensä.
        17:39 Ja Daavid sitoi hänen miekkansa vyölleen takin päälle ja yritti käydä, sillä hän ei ollut koskaan sellaisia koettanut. Niin Daavid sanoi Saulille: "En voi näissä käydä, sillä en ole koskaan tällaisia koettanut." Ja Daavid riisui ne päältänsä.
        17:40 Ja hän otti sauvansa käteensä, valitsi purosta viisi sileätä kiveä, pani ne paimenlaukkuun, joka hänellä oli linkokivisäiliönä, otti lingon käteensä ja meni filistealaista vastaan.
        17:41 Ja filistealainen tuli yhä lähemmäksi Daavidia, ja kilvenkantaja kulki hänen edellänsä.
        17:42 Kun filistealainen katsahti ja näki Daavidin, halveksi hän häntä; sillä hän oli vielä nuorukainen, verevä ja kaunis näöltään.
        17:43 Niin filistealainen sanoi Daavidille: "Olenko minä koira, kun tulet sauva kädessä minua vastaan?" Ja filistealainen kiroili Daavidia vannoen jumaliensa kautta.
        17:44 Sitten filistealainen sanoi Daavidille: "Tule tänne minun luokseni, niin minä annan sinun lihasi taivaan linnuille ja metsän eläimille."
        17:45 Mutta Daavid sanoi filistealaiselle: "Sinä tulet minua vastaan miekan, peitsen ja keihään voimalla, mutta minä tulen sinua vastaan Herran Sebaotin nimeen, Israelin sotajoukon Jumalan, jota sinä olet häväissyt.
        17:46 Tänä päivänä Herra antaa sinut minun käsiini, ja minä surmaan sinut, katkaisen sinulta pään ja annan filistealaisten sotajoukon ruumiit tänä päivänä taivaan linnuille ja metsän pedoille; ja kaikki maat tulevat tietämään, että Israelilla on Jumala.
        17:47 Ja koko tämä suuri joukko tulee tietämään, ettei Herra anna voittoa miekan eikä keihään voimalla; sillä sota on Herran, ja hän antaa teidät meidän käsiimme."

        GIMEL: 17:48 Kun filistealainen lähti tulemaan ja lähestyi Daavidia, niin Daavid juoksi nopeasti sotarintaan filistealaista vastaan.
        17:49 Ja Daavid pisti kätensä reppuunsa ja otti sieltä kiven, linkosi ja satutti filistealaista otsaan, niin että kivi upposi hänen otsaansa, ja hän kaatui maahan kasvoillensa.
        17:50 Niin sai Daavid voiton filistealaisesta lingolla ja kivellä ja löi filistealaisen kuoliaaksi, eikä Daavidilla ollut miekkaa kädessään.
        17:51 Sitten Daavid juoksi ja asettui filistealaisen ääreen, tarttui hänen miekkaansa, veti sen tupesta ja tappoi hänet ja löi sillä häneltä pään poikki. Kun filistealaiset näkivät, että heidän sankarinsa oli kuollut, pakenivat he.
        17:52 Mutta Israelin ja Juudan miehet nousivat, nostivat sotahuudon ja ajoivat filistealaisia takaa laakson suulle ja Ekronin porteille saakka; ja filistealaisia kaatui surmattuina Saaraimin tiellä, aina Gatiin ja Ekroniin saakka.
        17:53 Sitten israelilaiset palasivat ajamasta filistealaisia takaa ja ryöstivät heidän leirinsä.
        17:54 Ja Daavid otti filistealaisen pään ja vei sen Jerusalemiin, mutta hänen aseensa hän asetti majaansa.


      • Päitäeivätirtileikkaa

        Mun allekymmenvuotiaat lapsenlapset pitää ukkiaan nyrkkeilysäkkinään. Eikä usko mihinkään jos sanoo soosoo


    • Käskee juutalaisia. Tai niin tuo pitää hihupellejemme mukaan tulkita, koska he kaikki asuisivat Kylmäkoskella jos tuota käskyä noudattaisivat. Kristittykin voi noudattaa kaikkia semmosia mukavia vanhan testamentin käskyjä, joista ei joudu linnaan. Tämä on hyvin näppärää.

      • sairaat.uskonnot

        Mutta eikös Jumala rankaise ihmisiä ja kansoja, jotka eivät tottele hän käsittämättömiä idioottimaisia käskyjään. Nyt siis helluntailaiset, jotka eivät kivitä omia uppiniskaisia poikiaan tulevat kokemaan Jumalansa koston.


      • Rakkaus.Lain.Loppu

        " Käskee juutalaisia. Tai niin tuo pitää hihupellejemme mukaan tulkita, koska he kaikki asuisivat Kylmäkoskella jos tuota käskyä noudattaisivat. Kristittykin voi noudattaa kaikkia semmosia mukavia vanhan testamentin käskyjä, joista ei joudu linnaan. Tämä on hyvin näppärää. "

        - siellä se repe taas repeilee ruutinensa.

        Et ole perillä näköjään sellaisesta kirjasta lainkaan, jota Raamatuksi kutsutaa.

        Tiedätkö, että VT:N ja UT:n välissä on kaksi asiaa, jotka tekee tyhjäksi väitteesi? Ilmesti et.

        VT:N ja UT:n välissä on RISTI
        VT:n ja UT:n välissä on Jeesus ja Golgata.

        Jos ja kun et ymmärrä näitten merkitystä, ei ole ihmekään, millaisia houruja juttelet.

        Matteus 22:
        36. "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
        37. Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
        38. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
        39. Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
        40. Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

        - Jeesus näytti meille Jumalan tahdon, jota meidän tulee pitää ensimmäisellä sijalla elämässämme.

        Ja samoin tehdä kaikkemme toistemme, siis lähimmäistemmen hyväksi. Tehdä samoin heille, kuin haluamme itsellemme tehtävän.

        NÄISSÄ KAHDESSA ON KAIKKI LAKI JA PROFEETAT.

        Jos et tätä älyä, säälin todellakin sinua.

        Tajuatko, miten typeriä kirjoittelet? Rakkaus on lain loppu jokaiselle uskovalle.

        Joka Jeesusken käskyjä noudattaa, se ei tartte edes mitään maallisia lakeja, koskapa ei halua tehdä kenellekään mitään väärää.


      • ymmärrämitäluet
        sairaat.uskonnot kirjoitti:

        Mutta eikös Jumala rankaise ihmisiä ja kansoja, jotka eivät tottele hän käsittämättömiä idioottimaisia käskyjään. Nyt siis helluntailaiset, jotka eivät kivitä omia uppiniskaisia poikiaan tulevat kokemaan Jumalansa koston.

        On olemassa uskontoja ja sitten on niiden sairaita ja tietämättömiä tulkintoja. Sinä syyllistyt jälkimmäiseen. Vaikka logiikastasi päätelleen rahkeesi tuskin riittävät tulkitsemaan yhtään mitään.


      • ymmärrämitäluet kirjoitti:

        On olemassa uskontoja ja sitten on niiden sairaita ja tietämättömiä tulkintoja. Sinä syyllistyt jälkimmäiseen. Vaikka logiikastasi päätelleen rahkeesi tuskin riittävät tulkitsemaan yhtään mitään.

        Eihä suora raamatunluku mitään tulkintaa ole.


    • jokumaksaatämänkinpel

      aamusta iltaan aikamies täällä!!!!??

      tuuleeko vintilläsi miten vinhasti, laita tuulimyllyjä sinne olet edes joksikin hyödyksi jollekkin.

    • Rapanhapakko

      Ennen kuin joku hihhuli ehtii sepittämään vakiovastauksena siitä "Vanha Liitto-Uusi Liitto" -mysteeriä, että sama Jumalahan se on molemmissa. Ja eikös teidän "kolmiyhteisen" uskontonne mukaan se ollut Jeesus itse, sama henkilö kuin Jumalanne, joka VT:n aikaan määräsi ja itse teki tuota brutaalia väkivaltaa ihan kokonaisia kansoja tappaen ja palavan uhrilihan kärystä nautiskellen? . Tai ainakin Jeesus oli tuohon aikaan samaa mieltä?

      Kokiko Jumala/Jeesus sitten äkillisen mielenmuutoksen?

      (OIkeastaan ne VT:n tarinat ovat tarua, sitä Jumalaa ei ole olemassa ja juutalaisuuskin oli Jeesuksen aikaan jo miedontunut. Olivat saaneet sen verran turpiin että uhon oli täytynyt hiljentyä)

      • kylmä.totuus

        Taikauskoiset moukat sitäpaitsi aina hokevat, että heidän johtajansa on MUUTTUMATON. Sellainen olento ei siis muuttaisi käskyjään tai parantaisi jotain ihmistä ensin tehden hänet sairaaksi.

        Hänen päätöksiä eivät siis ihmisten rukoilut muuttaisi.


    • oinaansarvikuujumalat

      Kyllä tiedätte mooseksen ja mohameeti ismailien käyttävät kivittämistä erikoisesti pojat kivittää tyttöjä jne. Jeesus sanoo ettei saa kivittää kun on itsekin tehnyt samaa syntiä . Haagarorjuussiinailta jerusalemnykyäänkin. Sylkevät päällemme kun luulevat meitä apinoiksi .

    • Vastaaperkele

      Hei hellari. Ottaako pikkupoika sun kiveksistä ensin suihin?

      • kauhistuksen_HÄVITYS

        Olet ilmiselvästi erehtynyt kirkosta. Helluntailaispastorit ovat naisten kanssa naimisissa ja saavat harrastaa normaalia seksiä aikuisten tapaan kuten Raamattu käskee. Mutta Rooman Katolisen Kirkon kiRKKoisät opettavat toista tapaa:

        http://yle.fi/uutiset/vatikaanissa_ensimmainen_syyte_papille_lapsiseksista/8075931

        Paavi Franciscus on hyväksynyt kahden yhdysvaltalaisen katolisen piispan lapsiseksiin liittyvään skandaaliin liittyvät eronpyynnöt.

        St. Paulin ja Minneapolisin hiippakunnan arkkipiispan ja apulaispiispan erot hyväksyttiin, koska he eivät olleet suojelleet seurakunnan lapsia ahdisteluun syyllistyneeltä papilta.

        Syyttäjän mukaan seurakuntaan oli tullut lukuisia raportteja niin muilta papeilta, seurakunnan työntekijöiltä kuin seurakunnan jäseniltäkin, että eräs pappi käyttäytyi sopimattomasti lasten kanssa. Sopimaton käytös oli jatkunut papin opiskeluajasta aina hänen erottamiseensa saakka tämän vuoden alussa. Tästä huolimatta seurakunnan johto ei ollut tehnyt mitään ongelman korjaamiseksi.

        Paavi perusti muutama päivä sitten Vatikaaniin erityisen oikeuselimen tutkimaan tapauksia, joissa piispat eivät ole suojelleet lapsia pedofiilisilta papeilta.

        http://yle.fi/uutiset/australialainen_kardinaali_kiisti_tienneensa_hyvaksikayttajapapista/8709771

        Pell perusteli tietämättömyyttään sillä, että Ballaratin piispa Ronald Mulkearns käytti tilanteessa "lempeää ja eufemistista" kieltä, joten siirron todellinen syy pysyi joillekin pimennossa. Pell arvosteli muutenkin Mulkearnsin toimintaa tapauksessa.

        Komission asianajaja syytti Pelliä siitä, että hän yrittäisi vastauksillaan välttyä tunnustamasta omaa vastuutaan. Pell kiisti tämän.

        Sunnuntaina alkaneen kuulemisen ensimmäisenä päivänä Pell sanoi komissiolle, että katolinen kirkko syyllistyi valtaviin virheisiin, kun se ei suostunut uskomaan hyväksikäytettyjen lasten kertomuksia ja siirteli hyväksikäyttäjäpappeja seurakunnasta toiseen.

        http://yle.fi/uutiset/yhdysvalloissa_katolilaiskirkon_kymmenien_vuosien_pedofiliapaljastus/8712523

        Kanneaika vanhentunut ja uhrit traumatisoituneita

        Oikeudelle puhunut hiippakunnan virkamies sanoi, että kirkonmiehillä oli valtaa poliisiin ja muihin viranomaisiin, joten nämä taipuivat hiippakunnan tahtoon.

        147-sivuinen raportti julkistettiin kahden vuoden tutkinnan jälkeen, ja sen todistusaineistona on hiippakunnan salainen arkisto. Syytteistä ei nostettu kannetta, sillä osa hyväksikäyttäjistä on jo kuollut, tapausten kanneaika on päättynyt, tai uhrit ovat liian traumatisoituneita todistaaksen oikeudessa.

        Pennsylvanian hiippakunnan nykyistä piispaa ei syytetä väärinkäytöksistä. Hän on kertonut tutkijoille pedofiileiksi epäiltyjen piispojen nimiä.

        Hiippakuntia ympäri Yhdysvaltoja on vaadittu paljastamaan sisäisiä tietojaan syytetyistä papeista.


      • Pommejajatuhkaa

        Jumala käskee ja me totellaan


    • Pakananpeskeles

      Kun sitä jumalallisuutta ei ihmisestä löydy niin kai se on aivan turhaa yrittää paeta sitä papin viitankaan taakse

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe