Näin julistaa tätä Saatanan Paavalille sanelemaa ilosanomaa palstan kuuluisin tekohurskas legioonalainen:
"Room. 16:20
Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
Ja tämä saatanan muserrus tapahtui tänään Pitkänä perjantaina Jeesuksen ristin kuoleman kautta saadulla Veren voitolla. Veri on uhrilahja JUMALALLE, jolla syntimme sovitettiin."
Ensimmäisen pitkäperjantain jälkeen on ollut jo yli 1980 pitkäperjantaita, ja Saatana voi edelleen hyvin, ja palvelijoita riittää.
Kun koko ihmiskunta on jo vuodesta 90 lähtien ollut Saatanan vallassa, ja sen veren hurmoksessa hortoilee tälläkin palstalla ihmisiä kuin lentäviä mustia kissoja Hartaanselän tiellä.
Jumala yksin tietää, koska tämä hetki maailmassa koittaa, kun Saatana joukkoineen lopullisesti tuhotaan.
Sitä ennen se yrittää vielä tuhota viimeiset valitut, hyökkäämällä heidän leiriin, kuten täällä jatkuvasti hyökkäillään muutaman valitun kimppuun.
Jota se on tehnyt ensimmäisestä paratiisin herätyskokouksesta alkaen:
"Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
Teuvo Suni: Mikä onkaan Saatanan pian?
6
79
Vastaukset
Mikä onkaan myös tämä rauhan Jumala?
"Room. 16:20
Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne."
Ei ainakaan Jeesus Kristus:
"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa! "
Eivätkä myöskään hänen profeettansa:
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole."Tämänkin, näin selvän Paavalin valheen ääressä ei voi muuta kuin ihmetellä, minkälaiseen hurmokseen se valtavat ihmisjoukot on valtaansa saanut:
"Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne."
Siksi en enää ole aikoihin ihmetellyt kohtaamaani vihaa ja vain Kristuksen todistajana olemista:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."
Muistutan vielä, mistä tämä Jeesuksen valtakunnan evankeliumi valittujen elämässä alkaa, se alkaa tästä:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."Saatanan varmaankin tuntee ja tietää jokainen, mutta mikä on tämä peto ja vääräprofeetta?
"Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."Kun Saatanan synnin orjat vaikenevat oman jumalansa edessä, niin Totuuden Henki ei vaikene:
Saatana on veritöihin perehtynyt murhaaja, joka kaikissa toiminnoissaan matkii Jumalan tekoja.
Siksi siihen rakastuneiden hokema on tuo Veren voima.
Peto on hänen poikansa Antikristus, joka kaikessa toiminnassa on totuuden vastustaja, tuo, jota palvellaan kaikissa ihmiskäsin rakennetuissa jumalanhuoneissa:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Joka tekee kaiken petollisen työnsä Jeesuksen nimessä, ja kalliissa sovintoveressä.
Väärä profeetta on Paavali.Saatanan pian, johtuu myös siitä, että se aika on rajallinen, joten sillä on aina kiire:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Koska sen henki on valheen ja vääryyden henki, sen todellinen raivo esiintyy lipevänä rakkautena kaikkia kohtaan, ja siksi se usko kaiken, ja tekee kaikki onnelliseksi juuri sillä uskolla, mitä kunkin ihmisen liha eniten itselleen halajaa:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."Kun ns. "Nokian herätys" (Saatanallinen nukutus) oli huipussaan, sinne vaelsi saatanallista hurmosta hekumoivia ihmisiä aina Oulun korkeudelta asti.
Eräs rantsilalainen tuttava toi sieltä minulle arvoitavaksi pari kasettia, joista erinomaisesti paljastuu, miten Saatanan pian, saa ihmiset hurmokseen ja alttarille kaadettavaksi:
"Sinä, joka tulit tänne punaisella autolla, vaikka et tahtonutkaan tulla; Herra kutsuu sinua juuri tänään, joten tule vain rohkeasti tänne alttarille.
Ja niin oli tämäkin ihmisparka saatettu turvallisesti hurmokseen ja suoraan Saatanan syliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790