Myös uskova voi joutua helvettiin

ruut333

http://blog.amightywind.com/are-some-christians-in-hell/ Tässä blogissa eräs tyttö kertoo unen jonka YAHUSHUA ( kreikaksi Jeesus ) näytti hänelle varoittaakseen uskovia,että myös uskova voi joutua helvettiin. Myös esim. Youtubessa on videoita joissa jotkut ihmiset kertovat omista kokemuksistaan kun heille on näytetty uskovista helvetissä. Nämä ovat varoituksia. Jos uskova ei elä YAHUVEH:n tahdon mukaan eli kuten YAHUSHUA,niin uskovalla on vaara joutua helvettiin. YAHUVEH kirjoitti kymmenen käskyä sen takia että ne pidettäisiin. Ei-uskova tekee syntiä koska hänen jumalansa on saatana. Uskovalla ei ole mitään puolustusta synnin tekemiseen. Jos uskova ei välitä tästä niin hänen on turha syyttää ketään muuta kuin itseään jos joutuu helvettiin. YAHUSHUAn ristinkuolema ja se että Hän vei kaikki synnit ristille ja että ihminen on saanut syntinsä sillä hetkellä anteeksi kun otti Hänet elämäänsä ei tarkoita automaattista Taivaaseen pääsyä. Jos ihminen sen jälkeen ei välitä miten elää ja keksii tekosyitä syntiin kuten esim että elämä on rankkas tai kiusaus oli liian suuri tai Jumala kyllä tuntee sydämeni. Ne eivät ole päteviä syitä tehdä syntiä. Mikään syy ei ole pätevä syy tehdä syntiä. YAHUVEH Luoja odottaa että Hänen käskynsä pudetään,kaikki. Yhtäkään käskyä ei saa sulkea pois,ei myöskään sapattikäskyä. Sapatti on erityisen tärkeä YAHUVEHlle. Silloin Hän myös siunaa uskovaa. Ja sapatti on perjantai-illasta lauantai-iltaan. Silloin ei tehdä töitä eikä mennä huvituksiin. Ei perjantai-iltana eikä lauantaina. Ja sunnuntai on arkipäivä. YAHUSHUA ei tullut rikkomaan Isän käskyjä. Hän eli kuten Isä oli opettanut. Hän piti sapatit ja Isän määräämät Pyhät Juhlat kuten Passover ja Sukkot ja Hanukka,jne. Uskovan tulee pitää ne myös,sillä Isä siunaa vain ne. Hän ei siunaa pakanallisia juhlia kuten joulu tai nykyajan pääsiäinen jonka oikea nimi on Ester. Jos kunnioitat Luojaasi ja Vapahtajaasi,niin mieti miltä heistä tuntuu kun et juhli heidän pyhiä juhliaan vaan juhlit pakanallisia saatanan juhlia. Saatana haluaa että et kunnioita Luojaasi etkä Vapahtajaasi. Saatana ei halua sinun kunnioittavan oikeaa sapattia,vaan ihmistekoista sunnuntaisapattia. Jos haluat oppia mitä rakas Vapahtajasi ja Isäsi haluaa sinun tekevän käy tällä sivulla: www.amightywind.com/finnish.htm

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on

      Aivan. Sellainen uskova, joka tunnustaa suunsa kautta uskonsa ja ylistää Jumalaa voi joutua helvettiin, jos hän tekee syntiä eli tekee laittomuutta. Jopa profetian armolahjan omannut voi joutua helvettiin, jos on tehnyt syntiä:

      Mt 7:21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • SanallaSanoen

        Roomalaiskirje 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka pysyvät Messiaassa( USKO, LUOTTAMUS JA KUULIAISUUS JUMALAN SANALLE )Jeshuassa.


    • "Myös uskova voi joutua helvettiin"

      - Asiahan on aivan selvä jos Raamattua lukee ja vielä uskoo lukemansa. Mutta asiat vääristyvät kun saarnaajat ylikorostavat Jumalan armoa ja rakkautta ja kieltävät (tai eivät kerro) Jumalan tuomion.

    • harhaoppejasi_VASTAAN

      LAINAUS: "Tässä blogissa eräs tyttö kertoo unen jonka YAHUSHUA ( kreikaksi Jeesus ) näytti hänelle varoittaakseen uskovia,että myös uskova voi joutua helvettiin.

      Myös esim. Youtubessa on videoita joissa jotkut ihmiset kertovat omista kokemuksistaan kun heille on näytetty uskovista helvetissä." :LAINAUS LOPPU.

      JESHUA HaMASHIACH ON KREIKAKSI IESOUS KHRISTOU, LATINAKSI SUS TARKOITTAA SIKA, HEBREAKSI JE- TARKOITTAA HERRA JHWH ISRAELIN JUMALA. ET TIEDÄ

      MITÄ KIRJOITTELET, TAI JOS KIRJOITAT TAHALLASI VÄÄRIN, OLET VALEHTELIJA JA PILKKAAJA. VÄÄRÄLLÄ PROFEETALLA ON PUHETTA, JOKA EI OLE JHWH HERRASTA.

      JUMALAN SANALLE KUULIAISET OVAT RAAMATTUUN USKOVIA JA RAAMATUN MUKAAN SANAA TOTTELEVAT USKOVAT EIVÄT JOUDU HELVETTIIN, RAAMATUN MUKAAN. OLET HARHANÄYISTÄ KIRJOITTELEVA HARHAOPETTAJA, JOKA EI PYSY JUMALAN SANASSA, VAAN PANEE JUMALAN SUUHUN OMIA TUOTTEITAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe