Ojarekset itse kertoivat eilen TV7:n taloudesta

JumalanTyötä

55

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvahörö

      Hieno, että Pe.kukin voi nyt omin korvin kuulla totuuden.

      • hyvät.tavat.kunniaan

        No, kieriskeleekö Peku ja mummo nyt tuhkassa? Miten olisi pienet anteeksipyynnöt?


      • hyvät.tavat.kunniaan kirjoitti:

        No, kieriskeleekö Peku ja mummo nyt tuhkassa? Miten olisi pienet anteeksipyynnöt?

        Kenelle? Sinulleko, joka täällä TV7:ää mainostat ja toisesta suupielestä solvaat ihmisiä päästöilemällä heistä kaikkea mitä viemärirotan mielikuvituksesi ikinä keksii? :D


      • RäyhisVittuileeTaas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kenelle? Sinulleko, joka täällä TV7:ää mainostat ja toisesta suupielestä solvaat ihmisiä päästöilemällä heistä kaikkea mitä viemärirotan mielikuvituksesi ikinä keksii? :D

        Mitäs vittuilijaRäyhis haluaa sanoa attekavereidensa puolesta?


    • Juu, eikä tuossakaan näytetty yhtään tilinpäätöstä tai käyty läpi taloudellista tilannetta analyyttisesti. Tosin, eihän noita Nokiakaan aikoinaan tehnyt kuin pakon edessä.
      On täysin ymmärrettävää ettei yrittäjä itse tuo ongelmiaan esiin, vaan esittää kaiken mahdollisimman positiivisessa valossa.

      • mummo.sörssää.taas

        Voit kysyä tilinpäätöstä Ojarekselta mutta eikö olekin hieno tieto, että TV7 on taloudellisesti kunnossaa ja toiminta jatkuu entisellään :D


      • Pimittävätkö
        mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Voit kysyä tilinpäätöstä Ojarekselta mutta eikö olekin hieno tieto, että TV7 on taloudellisesti kunnossaa ja toiminta jatkuu entisellään :D

        Löytyvätkö jo kaupparekisteristä jonne tilinpäätös pitää lain mukaan toimittaa? Vai pimittävätkö tietoja?


      • mummo.sörssää.taas
        Pimittävätkö kirjoitti:

        Löytyvätkö jo kaupparekisteristä jonne tilinpäätös pitää lain mukaan toimittaa? Vai pimittävätkö tietoja?

        Kysy sieltä jos kiinnostaa.


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Voit kysyä tilinpäätöstä Ojarekselta mutta eikö olekin hieno tieto, että TV7 on taloudellisesti kunnossaa ja toiminta jatkuu entisellään :D

        >On täysin ymmärrettävää ettei yrittäjä itse tuo ongelmiaan esiin, vaan esittää kaiken mahdollisimman positiivisessa valossa.
        Semminkin kun oppiin kuuluu, että siunaus tuo menestystä – ja päinvastoin.
        Ilmeisesti talousvaikeudet olisivat TV7:n käyttämälle teologialle hyvin ongelmallinen juttu.


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Kysy sieltä jos kiinnostaa.

        Et siis tiedä edes sen vertaa, onko tilinpäätös toimitettu kaupparekisteriin vai ei? Ja kuitenkin esiinnyt kuin olisit toinen jalka Patmoksen ja TV7:n sisäpiireissä? Eihän ne veijarit oikeasti kerro sulle yhtään mitään.


      • mummo.sörssää.taas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >On täysin ymmärrettävää ettei yrittäjä itse tuo ongelmiaan esiin, vaan esittää kaiken mahdollisimman positiivisessa valossa.
        Semminkin kun oppiin kuuluu, että siunaus tuo menestystä – ja päinvastoin.
        Ilmeisesti talousvaikeudet olisivat TV7:n käyttämälle teologialle hyvin ongelmallinen juttu.

        Ei ollenkaan koska sitten kannattajat lahjoittaisivat enemmän rahaa kanavalle. Niin toimii kannatuksen varassa toimiva TV-kanava.
        Minä olen vain tukija ja luotan henkilöihin jotka asioita Patmoksessa tai TV7:ssa hoitavat. Ei minun heitä tarvitse kytätä :D


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Ei ollenkaan koska sitten kannattajat lahjoittaisivat enemmän rahaa kanavalle. Niin toimii kannatuksen varassa toimiva TV-kanava.
        Minä olen vain tukija ja luotan henkilöihin jotka asioita Patmoksessa tai TV7:ssa hoitavat. Ei minun heitä tarvitse kytätä :D

        Mahtaisivatkohan kaikki lahjoittaa lisää kanavalle jolla ei olekaan enää siunausta? Toki en yhtään epäile, etteikö Martilta tosi tiukassa paikassa selityksiä löytyisi. Menestysteologiakin joustaa kun on pakko.


      • mummo.sörssää.taas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mahtaisivatkohan kaikki lahjoittaa lisää kanavalle jolla ei olekaan enää siunausta? Toki en yhtään epäile, etteikö Martilta tosi tiukassa paikassa selityksiä löytyisi. Menestysteologiakin joustaa kun on pakko.

        Jokainen lahjoittaa mihin tahtoo. Ojarekset ovat rehellisä ihmisiä ja jos niin kävisi varmasti siitäkin kertoisivat avoimesti kuten kaikista muistakin kanavan asioista.
        Jumala on tosiaankin luvannut siunata omiaan ja kaiken siunauksen ottavat tietysti vastaan.
        Eikö olekin hienoa, että he ovat sekuaarissa työelämässän tehneet pitkän päivtyön ja saavat hyvää eläkettä niin voivat nyt palvetta Herraa kanavalla ihan palkkaa.


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Jokainen lahjoittaa mihin tahtoo. Ojarekset ovat rehellisä ihmisiä ja jos niin kävisi varmasti siitäkin kertoisivat avoimesti kuten kaikista muistakin kanavan asioista.
        Jumala on tosiaankin luvannut siunata omiaan ja kaiken siunauksen ottavat tietysti vastaan.
        Eikö olekin hienoa, että he ovat sekuaarissa työelämässän tehneet pitkän päivtyön ja saavat hyvää eläkettä niin voivat nyt palvetta Herraa kanavalla ihan palkkaa.

        >Eikö olekin hienoa, että he ovat sekuaarissa työelämässän tehneet pitkän päivtyön ja saavat hyvää eläkettä niin voivat nyt palvetta Herraa kanavalla ihan palkkaa.
        Ei ihmisten huijaamisessa mitään hienoa ole, ja sehän sieltä pohjalta löytyy.
        Ojarekset voivat tietysti kovastikin uskoa lopunajan näkyihinsä, kukapa tuosta varmaksi tietää, mutta itse ymmärrän rehellisyyden silti hiukan toisin kuin sinä ja Mara.


      • mummo.sörssää.taas
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Eikö olekin hienoa, että he ovat sekuaarissa työelämässän tehneet pitkän päivtyön ja saavat hyvää eläkettä niin voivat nyt palvetta Herraa kanavalla ihan palkkaa.
        Ei ihmisten huijaamisessa mitään hienoa ole, ja sehän sieltä pohjalta löytyy.
        Ojarekset voivat tietysti kovastikin uskoa lopunajan näkyihinsä, kukapa tuosta varmaksi tietää, mutta itse ymmärrän rehellisyyden silti hiukan toisin kuin sinä ja Mara.

        "Ei ihmisten huijaamisessa mitään hienoa ole, ja sehän sieltä pohjalta löytyy."
        Ateistin ikuinen jankutusta :D

        Ei kukaan ole sinulta pyytänyt mitään eikä pakottanut katsomaan kanavaa. Mutta suot kai meille uskoville uskonnon- ja sananvapauden ja vapauden käyttää rahamme mediaan jota haluamme katsoa?


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Voit kysyä tilinpäätöstä Ojarekselta mutta eikö olekin hieno tieto, että TV7 on taloudellisesti kunnossaa ja toiminta jatkuu entisellään :D

        Miksi sinä et kysy, miksi näitä tietoja ei voi tuoda esiin?


      • mummo.sörssää.taas
        mummomuori kirjoitti:

        Miksi sinä et kysy, miksi näitä tietoja ei voi tuoda esiin?

        Kysy heiltä jos sinulle ei riitä tilitiedot netissä, eihän ole vaikeaa?


      • kristittyjen.vainoajalle
        mummomuori kirjoitti:

        Miksi sinä et kysy, miksi näitä tietoja ei voi tuoda esiin?

        Joko olet sieltä Patmoksesta jotakin laitonta löytänyt? :D


      • mummon.vesiperä
        kristittyjen.vainoajalle kirjoitti:

        Joko olet sieltä Patmoksesta jotakin laitonta löytänyt? :D

        Hiljaista on :D


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Kysy heiltä jos sinulle ei riitä tilitiedot netissä, eihän ole vaikeaa?

        Niin, ja mistähän ne sitten löytyvät viime vuodelta?


      • tuanoin.tua
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, ja mistähän ne sitten löytyvät viime vuodelta?

        Netistä, sieltä mistä muidenkin yritysten.


      • tuanoin.tua kirjoitti:

        Netistä, sieltä mistä muidenkin yritysten.

        Jaa, eipä vain löydy.


      • etkö.osaa
        mummomuori kirjoitti:

        Jaa, eipä vain löydy.

        Etsi paremmin!


      • mummomuori kirjoitti:

        Jaa, eipä vain löydy.

        Tuossahan nuo:

        http://yritys.taloussanomat.fi/y/lighthouse-network-ltd-oy/helsinki/1833754-1/

        Tappiollisia vuosia on ollut useita peräkkäin mutta puljun omavaraisuusaste joka kuvaa melko suoraan myös yrityksen tappionsietokykyä on edeleen huippuluokkaa.

        Tosin suoraan sitä ei omavaraisuusaste kerro paljonko yrityksellä on riihikuivaa, siihen kun lasketaan mukaan myös käyttöomaisuus, eli esim. se rompe jota yritys käyttää liiketoimintansa pyörittämiseen.


      • Jonkinlaiset "yt:t" on näköjään käyty myös, henkilöstön määrä on pudonnut seitsemästä neljään, eli ilmeisesti on reagoitu heikkenevään taloustilanteeseen.

        Mahdollinen syy voi olla tämä pitkä taantuma joka on rokotanut rahoituspohjaa, eli vähentänyt lahjoituksia. No, sitä ei voi päätellä liikevaihdosta mutta liikevaihtokehityksestä voi päätellä myös myyntituottojen vähentyneen.

        Kuitenkin veikkaukset konkurssin uhasta taitavat olla aika tavalla ylimitoitettua pessimismiä (tai toiveikkuutta).


    • KonkkaOnEdessä

      Konkurssi tulossa, julkisivua vaan yritetään epätoivoisesti pitää yllä.

      • mene.sossuun

        Puhut varmaan nyt itsestäsi ?


      • KonkkaOnEdessä

      • kirjanpitäjä_

    • On ihan tyypillistä ateistien valehtelua, jota siis myös uskovana esiintyvä mummomuorikin näyttää ihan pokkana harjoittavan, että ensin levitetään kaikenlaisia huhuja ja väitetään pitkän aikaa TV7:n taloudessa olevan jotain pielessä vaikkei mitään oikeasti ole pielessä - että sitten, jos joskus jotain alkaisikin mennä pieleen, niin päästään sanomaan, että mitäs mä sanoin ja että oikeassa oltiin koko ajan. Aivan tyypillistä valehtelijan strategiaa.

      Liikeyritykset tulevat ja menevät. Välillä niillä menee paremmin, välillä huonommin. Mitään erikoista tai poikkeuksellista tässä ei ole TV7:nkään osalta. Sitä paitsi, Jeesus on Raamatun kautta jo tuhansien vuosien ajan kertonut, että lopun aikana rakkaus kylmenee (Matt. 24:12), eli yhä useammat luopuvat Jumalasta. Tällainen kehitys johtaa ilman muuta myös erilaisten hengellisten toimijoiden toiminnan rajoittumiseen ja monenlaisiin vaikeuksiin - eikä suinkaan vähiten niiden parissa, joiden hyväksi sitä toimintaa yritetään harjoittaa. Tällainenkin kehitys tapahtuessaan siis vain todistaa Raamatun ilmoituksen oikeaksi.

      Jumalan sana etenee kuitenkin koko ajan ihmiseltä toiselle aivan niinkuin on tapahtunut aikojen alusta saakka - välillä nopeammin välillä hitaammin. Evankeliumi julistetaan kaikille kansoille ja sitten tulee loppu. Kaikki ateistit ja muut syntinsä sovittamatta jättäneet palavat iankaikkisessa tulessa. Toivottavasti siellä on sitten iloa edes siitä, että jonkun TV-kanavan toiminnassa esiintyi joskus kausittaista vaihtelua :D :D.

      • ei.lisättävää

        Noinhan se on. Tämä palsta on ateistien valloittaa joilla ei tunnu olevan mitään muuta kirjoitettavaa kuin uskovien aiheeton solvaaminen vain sen takia, että he ovat uskovia. Ateistit ovat todella agressiivisia kirjoituksissaan - kertooko tämä ajan käymisestä vähiin?
        Pitäisikö ateistien ja homottajien vetäytyä omille palstoilleen vai ettekö siellä voi toteuttaa elämäntehtäväänne?


      • ei.lisättävää kirjoitti:

        Noinhan se on. Tämä palsta on ateistien valloittaa joilla ei tunnu olevan mitään muuta kirjoitettavaa kuin uskovien aiheeton solvaaminen vain sen takia, että he ovat uskovia. Ateistit ovat todella agressiivisia kirjoituksissaan - kertooko tämä ajan käymisestä vähiin?
        Pitäisikö ateistien ja homottajien vetäytyä omille palstoilleen vai ettekö siellä voi toteuttaa elämäntehtäväänne?

        > Ateistit ovat todella agressiivisia kirjoituksissaan - kertooko tämä ajan käymisestä vähiin?"

        Kyllä, juuri siitä se kertoo. Asia on ihan tarkalleen kuten 1. Piet. 5:8 sanoo:

        "Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä."

        Korostan, että ateistit eivät itse ole saatana, mutta toiminnallaan he palvelevat saatanaa, ja edistävät sen tarkoitusperiä - usein asiaa ollenkaan itse ymmärtämättään. Heidän sumentunut "järkensä" ei salli heidän edes uskoa saatanan olemassaoloon, joten se saa toimia heidän kauttaan ihan miten lystää. Näin saatana vaikuttaa heidän kauttaan tässä maailmassa, mm. juuri aggressiivisin hyökkäyksin uskovia vastaan.

        "Pitäisikö ateistien ja homottajien vetäytyä omille palstoilleen vai ettekö siellä voi toteuttaa elämäntehtäväänne?"

        Saatanaa palvelevan ihmisen elämäntehtävä on hyökätä nimenomaan uskoa ja uskovia vastaan. Sen takia heidän on pakko tulla uskovien palstoille ja hyökätä aivan erityisesti täällä. Tämän hyökkäyksen voi odottaa vain vahvistuvan, mitä lähemmäs Jeesuksen paluuta käymme.


      • 53r10u57y kirjoitti:

        > Ateistit ovat todella agressiivisia kirjoituksissaan - kertooko tämä ajan käymisestä vähiin?"

        Kyllä, juuri siitä se kertoo. Asia on ihan tarkalleen kuten 1. Piet. 5:8 sanoo:

        "Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä."

        Korostan, että ateistit eivät itse ole saatana, mutta toiminnallaan he palvelevat saatanaa, ja edistävät sen tarkoitusperiä - usein asiaa ollenkaan itse ymmärtämättään. Heidän sumentunut "järkensä" ei salli heidän edes uskoa saatanan olemassaoloon, joten se saa toimia heidän kauttaan ihan miten lystää. Näin saatana vaikuttaa heidän kauttaan tässä maailmassa, mm. juuri aggressiivisin hyökkäyksin uskovia vastaan.

        "Pitäisikö ateistien ja homottajien vetäytyä omille palstoilleen vai ettekö siellä voi toteuttaa elämäntehtäväänne?"

        Saatanaa palvelevan ihmisen elämäntehtävä on hyökätä nimenomaan uskoa ja uskovia vastaan. Sen takia heidän on pakko tulla uskovien palstoille ja hyökätä aivan erityisesti täällä. Tämän hyökkäyksen voi odottaa vain vahvistuvan, mitä lähemmäs Jeesuksen paluuta käymme.

        ... ja eikö olekin mielenkiintoista, miten ateistit yms. valehtelijat omalla käytöksellään vain todistavat siitä, mitä Raamattu sanoo :). Tässä olisi nyt tuhannen taalan paikka ateisteille osoittaa Raamatun sana vääräksi, mutta tähän he eivät pysty; heidän herransa pakottaa heidät toistuvasti tulemaan tänne ja kiusaamaan uskovia milloin milläkin tavalla.


      • Niin, olen uskova vaikka täällä niin kovasti halutaan käännyttää minut ateistiksi. Aika erikoista evankeliumia joiltakin.

        Kyllä vain edelleen tämä herättää kysymyksiä, millainen tilanne oikeasti on. Olen turhan usein havainnut, että näitä kysymyksiä salaillaan ja vääristellään näissä pienissä yhteisöissä. Johtajien auktoriteetti on niin suuri, ettei edes saa kyseenalaistaa heidän tekemiään päätöksiä erityisesti talouden suhteen.

        Samalla nämä piirit rääpivät vanhoja kirkkoja aivan samoista asioita. Samaa kritiikkiä ei sitten kestetä kun se kohdistuu omaan yhteisöön? Omaa pesää ei näemmä saa ”liata” ja jos jotain ongelmia on, ne tulee salata kaikin tavoin.

        Korjaan sen verran että pidän oikein hyvänä sitä, että on myös tällaisia hengellisiä kanavia. En pitäisi lainkaan pahana esim. Jehovan todistajien, Mormoneiden, juutalaisten, muhamettilaisten, lestadiolaisten jne. omia kanaviaan. Silti voimme keskustella niiden sisällöistä ja peilata sitä omiin näkemyksiimme.

        Eli kun jonkun yrityksen toiminta ei ole läpinäkyvää, avointa ja rehellistä, toki siitä saa ja tuleekin kritisoida.


      • mummo.sörssää.taas
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, olen uskova vaikka täällä niin kovasti halutaan käännyttää minut ateistiksi. Aika erikoista evankeliumia joiltakin.

        Kyllä vain edelleen tämä herättää kysymyksiä, millainen tilanne oikeasti on. Olen turhan usein havainnut, että näitä kysymyksiä salaillaan ja vääristellään näissä pienissä yhteisöissä. Johtajien auktoriteetti on niin suuri, ettei edes saa kyseenalaistaa heidän tekemiään päätöksiä erityisesti talouden suhteen.

        Samalla nämä piirit rääpivät vanhoja kirkkoja aivan samoista asioita. Samaa kritiikkiä ei sitten kestetä kun se kohdistuu omaan yhteisöön? Omaa pesää ei näemmä saa ”liata” ja jos jotain ongelmia on, ne tulee salata kaikin tavoin.

        Korjaan sen verran että pidän oikein hyvänä sitä, että on myös tällaisia hengellisiä kanavia. En pitäisi lainkaan pahana esim. Jehovan todistajien, Mormoneiden, juutalaisten, muhamettilaisten, lestadiolaisten jne. omia kanaviaan. Silti voimme keskustella niiden sisällöistä ja peilata sitä omiin näkemyksiimme.

        Eli kun jonkun yrityksen toiminta ei ole läpinäkyvää, avointa ja rehellistä, toki siitä saa ja tuleekin kritisoida.

        Niin, muslimitkin sanovat itseään uskoviksi :D
        Ja sinä uskot liberaaliteologien jumalaan joka ei ole Israelin Pyhä, eikös niin?


      • hömpsähatulle
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, olen uskova vaikka täällä niin kovasti halutaan käännyttää minut ateistiksi. Aika erikoista evankeliumia joiltakin.

        Kyllä vain edelleen tämä herättää kysymyksiä, millainen tilanne oikeasti on. Olen turhan usein havainnut, että näitä kysymyksiä salaillaan ja vääristellään näissä pienissä yhteisöissä. Johtajien auktoriteetti on niin suuri, ettei edes saa kyseenalaistaa heidän tekemiään päätöksiä erityisesti talouden suhteen.

        Samalla nämä piirit rääpivät vanhoja kirkkoja aivan samoista asioita. Samaa kritiikkiä ei sitten kestetä kun se kohdistuu omaan yhteisöön? Omaa pesää ei näemmä saa ”liata” ja jos jotain ongelmia on, ne tulee salata kaikin tavoin.

        Korjaan sen verran että pidän oikein hyvänä sitä, että on myös tällaisia hengellisiä kanavia. En pitäisi lainkaan pahana esim. Jehovan todistajien, Mormoneiden, juutalaisten, muhamettilaisten, lestadiolaisten jne. omia kanaviaan. Silti voimme keskustella niiden sisällöistä ja peilata sitä omiin näkemyksiimme.

        Eli kun jonkun yrityksen toiminta ei ole läpinäkyvää, avointa ja rehellistä, toki siitä saa ja tuleekin kritisoida.

        Joko löysit jotakin laitonta Patmoksesta?


      • hömpsähatulle kirjoitti:

        Joko löysit jotakin laitonta Patmoksesta?

        Enhän minä mitään lakien vastaista tässä kysykkään vaan sitä, miksi asioita salataan?


      • mummo.sörssää.taas kirjoitti:

        Niin, muslimitkin sanovat itseään uskoviksi :D
        Ja sinä uskot liberaaliteologien jumalaan joka ei ole Israelin Pyhä, eikös niin?

        No, sovitappa tuo ensin itseesi kuten Sana käskee!


      • fwf
        mummomuori kirjoitti:

        Enhän minä mitään lakien vastaista tässä kysykkään vaan sitä, miksi asioita salataan?

        Millä perusteella väität, että asioita salataan? Silläkö vain, että sinusta tuntuu siltä? Silläkö vain, että joskus joissakin muissa uskovien yhteisöissä on sellaista tapahtunut? Millä helvetillisellä valheella sinä pystyt "osoittamaan", että muka juuri TV7 jotain salailisi? Minkä takia levittelet täällä huhuja asioista mitä et kuitenkaan pysty osoittamaan todeksi? VALEHTELIJA!!!


      • fwf kirjoitti:

        Millä perusteella väität, että asioita salataan? Silläkö vain, että sinusta tuntuu siltä? Silläkö vain, että joskus joissakin muissa uskovien yhteisöissä on sellaista tapahtunut? Millä helvetillisellä valheella sinä pystyt "osoittamaan", että muka juuri TV7 jotain salailisi? Minkä takia levittelet täällä huhuja asioista mitä et kuitenkaan pysty osoittamaan todeksi? VALEHTELIJA!!!

        Siksi että asiasta on erittäin vaikeaa saada faktatietoja. On vain näin "minusta tuntuu" arvoita.

        En minä mitään huhuja levitä vaan kysyn asiallisia kysymyksiä ja esitän kristiikkiä siitä mitä havaitsen.

        Sitäpaitsi, eihän se mikään synti ole jos konkurssin tekee...


      • mummo.sörssää.taas
        mummomuori kirjoitti:

        No, sovitappa tuo ensin itseesi kuten Sana käskee!

        Ei minulla ole mitään identiteeti ongelmia mutta sinulla näyttää olevan pahojakin. Menes kuule vaikka paikkakuntasi kesäteatteriin niin saatat siellä oppia hieman näyttelemisen alkeita :D


      • unununfn
        mummomuori kirjoitti:

        Siksi että asiasta on erittäin vaikeaa saada faktatietoja. On vain näin "minusta tuntuu" arvoita.

        En minä mitään huhuja levitä vaan kysyn asiallisia kysymyksiä ja esitän kristiikkiä siitä mitä havaitsen.

        Sitäpaitsi, eihän se mikään synti ole jos konkurssin tekee...

        "Siksi että asiasta on erittäin vaikeaa saada faktatietoja."

        Jaaha, eli jos SINÄ et löydä jotain faktatietoa esim. nyt TV7:n taloudesta, niin sehän automaattisesti tarkoittaa, että koko lafka on menossa konkurssiin, ja että tätä vain tahallisesti salataan yleisöltä, niinkö? Miten helvetin tyhmä sinä oikein olet?

        "On vain näin "minusta tuntuu" arvoita."

        Aivan kuten sinullakin nyt. Sinusta TUNTUU siltä, että jotain salataan, joten sinusta TUNTUU siltä, että TV7 on vaikeuksissa :D :D.


      • unununfn kirjoitti:

        "Siksi että asiasta on erittäin vaikeaa saada faktatietoja."

        Jaaha, eli jos SINÄ et löydä jotain faktatietoa esim. nyt TV7:n taloudesta, niin sehän automaattisesti tarkoittaa, että koko lafka on menossa konkurssiin, ja että tätä vain tahallisesti salataan yleisöltä, niinkö? Miten helvetin tyhmä sinä oikein olet?

        "On vain näin "minusta tuntuu" arvoita."

        Aivan kuten sinullakin nyt. Sinusta TUNTUU siltä, että jotain salataan, joten sinusta TUNTUU siltä, että TV7 on vaikeuksissa :D :D.

        En minä mitään tuollaista edeleenkään ole väittänyt. Miksi sinä tuollaisia kirjoitat?

        Laita faktaa tulemaan, niin katsotaan.


      • maaniselta.vaikuttaa
        unununfn kirjoitti:

        "Siksi että asiasta on erittäin vaikeaa saada faktatietoja."

        Jaaha, eli jos SINÄ et löydä jotain faktatietoa esim. nyt TV7:n taloudesta, niin sehän automaattisesti tarkoittaa, että koko lafka on menossa konkurssiin, ja että tätä vain tahallisesti salataan yleisöltä, niinkö? Miten helvetin tyhmä sinä oikein olet?

        "On vain näin "minusta tuntuu" arvoita."

        Aivan kuten sinullakin nyt. Sinusta TUNTUU siltä, että jotain salataan, joten sinusta TUNTUU siltä, että TV7 on vaikeuksissa :D :D.

        Olet aivan oikeassa. Mummo on sairaalloisesti kaikkien kristittyjen kanavien kimpussa!


      • unununfn
        mummomuori kirjoitti:

        En minä mitään tuollaista edeleenkään ole väittänyt. Miksi sinä tuollaisia kirjoitat?

        Laita faktaa tulemaan, niin katsotaan.

        Heti ensimmäisessä viestissäsi tässä ketjussa (19.4.2016 6:11) suhtauduit asiaan niin kuin olisi todettu ja todistettu asia, että TV7 todella on vaikeuksissa. Käytit vieläpä esimerkkinä Nokiaa aivan niin kuin sillä voisi leimata TV7:nkin samanlaiseksi toimijaksi samanlaisessa tilanteessa.

        Jos olisit rehellinen, et suhtautuisi noin myönteisesti TV7:sta esitettyjä paskapuheita kohtaan, vaan yrittäisit torjua niitä tai edes olla myötäämättä ja korostamatta niitä ainakin siihen saakka, kun/JOS saadaan OIKEASTI jotain näyttöä jostakin sellaisesta, mitä väitetään. Sinä olet kuitenkin pienimmästäkin epäluuloisesta väittämästä lähtien valmis pitämään varmana, että jonkinlaisia vaikeuksia on - ja tämä osoittaa valehtelijan luonteenlaatusi tässäkin asiassa.


      • unununfn kirjoitti:

        Heti ensimmäisessä viestissäsi tässä ketjussa (19.4.2016 6:11) suhtauduit asiaan niin kuin olisi todettu ja todistettu asia, että TV7 todella on vaikeuksissa. Käytit vieläpä esimerkkinä Nokiaa aivan niin kuin sillä voisi leimata TV7:nkin samanlaiseksi toimijaksi samanlaisessa tilanteessa.

        Jos olisit rehellinen, et suhtautuisi noin myönteisesti TV7:sta esitettyjä paskapuheita kohtaan, vaan yrittäisit torjua niitä tai edes olla myötäämättä ja korostamatta niitä ainakin siihen saakka, kun/JOS saadaan OIKEASTI jotain näyttöä jostakin sellaisesta, mitä väitetään. Sinä olet kuitenkin pienimmästäkin epäluuloisesta väittämästä lähtien valmis pitämään varmana, että jonkinlaisia vaikeuksia on - ja tämä osoittaa valehtelijan luonteenlaatusi tässäkin asiassa.

        Voihan se olla kun tulkitsee aina muiden kirjoitukset mahdollisimman ilkeämielisesti.

        Mutta en pidä mahdottomana ajatusta, etteikö asia olisi noin – yritys on taloudellisissa vaikeuksissa.
        Nokiaa käytin esimerkkinä siitä, miten tiedotus pelaa kun yritetään kaikin tavoin luoda positiivisempaa kuvaa kuin se onkaan. Monelle hyvin tuttua joka on ollut yrityselämässä mukana, eli normaalia toimintaa. Tällöin ei voi luottaa yrityksen itsensä antamaan tietoon, sillä sieltä jätetään pois jotain olennaisia osia.

        Jos nämä yrittäjät olisivat avoimempia, niin aihetta kritiikkiin tästä talouspuolesta ei olisi. Pahoin pelkään että kun rahoitusta pitää saada almuina, eivät alun antajat aina tiedä, mihin se lopulta menee. Asiaa vahvistaa se, ettei saa kyllin hyvää informaatiota mistään. Mutta aika näyttää, sitten voimme tehdä paremmat johtopäätökset.

        Kyllä näitä pieniä mediayrityksiä saa olla, se on aivan hyvä asia. En vain ymmärrä että miksi juuri tätä, ehkä enemmän helluntailaisille ym. sopivaa kanavaa täällä niin markkinoidaan? Vaikka Alfalla tulee paljon parempia ohjelmia?

        TV7 ohjelmat mielestäni on aivan liian yksipuolisia ja manipulatiivisia ollakseen hyviä kristillisiä ohjelmia. Vaikka joukossa on katsottaviakin ohjelmia.

        Sama on kun radio Deillä tulee oikeasti hyvää ohjelmaa, niin täällä markkinoidaan vain Patmoksen pätkiä?

        Tuokaa ihmeessä niitä muitakin ohjelmia esille!


      • peukku.sulle
        unununfn kirjoitti:

        Heti ensimmäisessä viestissäsi tässä ketjussa (19.4.2016 6:11) suhtauduit asiaan niin kuin olisi todettu ja todistettu asia, että TV7 todella on vaikeuksissa. Käytit vieläpä esimerkkinä Nokiaa aivan niin kuin sillä voisi leimata TV7:nkin samanlaiseksi toimijaksi samanlaisessa tilanteessa.

        Jos olisit rehellinen, et suhtautuisi noin myönteisesti TV7:sta esitettyjä paskapuheita kohtaan, vaan yrittäisit torjua niitä tai edes olla myötäämättä ja korostamatta niitä ainakin siihen saakka, kun/JOS saadaan OIKEASTI jotain näyttöä jostakin sellaisesta, mitä väitetään. Sinä olet kuitenkin pienimmästäkin epäluuloisesta väittämästä lähtien valmis pitämään varmana, että jonkinlaisia vaikeuksia on - ja tämä osoittaa valehtelijan luonteenlaatusi tässäkin asiassa.

        Hyvä kirjoitus!


      • unununfn
        mummomuori kirjoitti:

        Voihan se olla kun tulkitsee aina muiden kirjoitukset mahdollisimman ilkeämielisesti.

        Mutta en pidä mahdottomana ajatusta, etteikö asia olisi noin – yritys on taloudellisissa vaikeuksissa.
        Nokiaa käytin esimerkkinä siitä, miten tiedotus pelaa kun yritetään kaikin tavoin luoda positiivisempaa kuvaa kuin se onkaan. Monelle hyvin tuttua joka on ollut yrityselämässä mukana, eli normaalia toimintaa. Tällöin ei voi luottaa yrityksen itsensä antamaan tietoon, sillä sieltä jätetään pois jotain olennaisia osia.

        Jos nämä yrittäjät olisivat avoimempia, niin aihetta kritiikkiin tästä talouspuolesta ei olisi. Pahoin pelkään että kun rahoitusta pitää saada almuina, eivät alun antajat aina tiedä, mihin se lopulta menee. Asiaa vahvistaa se, ettei saa kyllin hyvää informaatiota mistään. Mutta aika näyttää, sitten voimme tehdä paremmat johtopäätökset.

        Kyllä näitä pieniä mediayrityksiä saa olla, se on aivan hyvä asia. En vain ymmärrä että miksi juuri tätä, ehkä enemmän helluntailaisille ym. sopivaa kanavaa täällä niin markkinoidaan? Vaikka Alfalla tulee paljon parempia ohjelmia?

        TV7 ohjelmat mielestäni on aivan liian yksipuolisia ja manipulatiivisia ollakseen hyviä kristillisiä ohjelmia. Vaikka joukossa on katsottaviakin ohjelmia.

        Sama on kun radio Deillä tulee oikeasti hyvää ohjelmaa, niin täällä markkinoidaan vain Patmoksen pätkiä?

        Tuokaa ihmeessä niitä muitakin ohjelmia esille!

        "Voihan se olla kun tulkitsee aina muiden kirjoitukset mahdollisimman ilkeämielisesti."

        Ai, eli esimerkiksi yhtä ilkeämielisesti kuin sinä tulkitset sen, ettet ole löytänyt jotain etsimääsi tietoa TV7:ään liittyen?

        Ei sinun tekstiäsi ollut mitään tarvetta *tulkita* ilkeämielisesti. Sinun mustaakin mustempi asennoitumisesi paistaa sieltä muutenkin ihan vaivatta läpi. Suhtaudut TV7:aan erittäin negatiivisesti ilman ensimmäistäkään todellista tietoa olettamistasi vaikeuksista, ja heti kun joku edes vihjaa mahdollisuudesta, että jotain vaikeuksia saattaisi olla, olet valmis pitämään varmana tietona, että niitä on.

        "Mutta en pidä mahdottomana ajatusta, etteikö asia olisi noin – yritys on taloudellisissa vaikeuksissa."

        Hahaa, tuo nyt on varsinainen nollakommentti. Tietenkään sellainen ajatus ei ole MAHDOTON, ei MINKÄÄN yrityksen kohdalla!!! :D Ainahan on MAHDOLLISTA, että vaikeuksia on - sinulla sellainen mahdollisuus vain merkitsee TV7:n osalta sitä, että niitä myös varmuudella ON!!!

        "Nokiaa käytin esimerkkinä siitä, miten tiedotus pelaa kun yritetään kaikin tavoin luoda positiivisempaa kuvaa"

        Minkä takia? Miksi käyttää tuollaista esimerkkiä tässä yhteydessä, jos kerran ei ole tarkoitus vihjata, että TV7:ssa olisi vastaava tilanne? Tietenkin vain sen takia, että näin saat sujuvasti pönkitettyä sitä valheellista mielikuvaa mitä haluat TV7:sta levittää.

        "Mutta aika näyttää, sitten voimme tehdä paremmat johtopäätökset."

        Kunpa olisit älynnyt ajatella noin ennenkuin aloit mölähtelemään asiasta. Nyt olet jo aiheuttanut sen vahingon, että kaikenlaisia huhuja lähtee liikkeelle ja pysyy liikkeellä - kenties täysin aiheetta.

        Jos olet uskova, niinkuin mieluusti väität, sinun tulisi ymmärtää, että tehtäväsi on SUOJELLA sellaisia tahoja, joista esitetään pahoja puheita - ei suinkaan VAHVISTAA niitä puheita omilla möläytyksilläsi!!

        "Tuokaa ihmeessä niitä muitakin ohjelmia esille!"

        Mitä ihmettä - ohjelmasisällöstäkö tässä olikin puhe? Minusta tässä puhuttiin TV7:n taustalla toimivien tahojen taloudellisesta tilanteesta, ja siitä, onko siinä tilanteessa jotain pielessä vai ei. Nyt sinä alatkin puhumaan ohjelmasisällöstä. Ettet vain yrittäisi vaihtaa puheenaihetta?


    • hieno.homma

      Hienoa, että on kristillinen kanava mitä ei kirkon liberaalit pääse saastuttamaan!!!

      • kui22

        Vai että oikein saastuttamaan hoh-hoo, mutta niinhän se oli R:tussakin - Oikeaoppinen kun oli niin Juutalainen "saastui" jos vaikka söi ei-Juutalaisen kanssa.

        Samaanko suuntaan menossa?


      • sodgerg

        David Herzog, Rodney Howard-Browne, Bill Johnson, Piipposet, Heikki Hilvo ym. ovat sen jo saastuttaneet, ja kohta on Heidi Bakerin vuoro saastuttaa vielä lisää.


      • älä.katsele.kaikkea
        sodgerg kirjoitti:

        David Herzog, Rodney Howard-Browne, Bill Johnson, Piipposet, Heikki Hilvo ym. ovat sen jo saastuttaneet, ja kohta on Heidi Bakerin vuoro saastuttaa vielä lisää.

        Paina off näppäintä niin et saastu itse. Niin minä ainakin teen koska kaikki ihmiset eivät puhuttele kaikkia kuten ei livenekään. Eikö ole hienoa, että sinä voit käyttää henkien erottamisen armolahjaasi?


      • puhdistudu
        kui22 kirjoitti:

        Vai että oikein saastuttamaan hoh-hoo, mutta niinhän se oli R:tussakin - Oikeaoppinen kun oli niin Juutalainen "saastui" jos vaikka söi ei-Juutalaisen kanssa.

        Samaanko suuntaan menossa?

        Mikähän sinut on saastuttamut? Joku mielitautiko vai ainoaataan katkeruus elämällesi?


      • kui22
        puhdistudu kirjoitti:

        Mikähän sinut on saastuttamut? Joku mielitautiko vai ainoaataan katkeruus elämällesi?

        Mistä arvasit? Molemmat!


    • jaerja

      TV7 vihkiytynyt levittämään uuskarismaattisia harhaoppeja. Ei voi olla Jumalan asialla. Suosittelen VAROKAA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe