Jumala salli jälleen terroriteon

KTS--

Turhislössin ja tohtori Toopen logiikan mukkaan pittää nyt miettiä, mitä syntiä israelilaiset ovat tehneet, kun Jumala tälläisen sallii. Oiskohan hallituksen asenteissa palestiinalaisia kohtaan parantamisen varaa?

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1460952562800

Vai oliko syynä Tel Avivin homobileet?

Mitä sannoo lössi??

13

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala.tuomitsee

      Eiköhän nuo mittaamiset ole Herrantyötä. Mutta, sinkomiehet ovat harhassa, ja KTS- edustaa sinkomiestä, lippuineen. Heidätkin Jumala tuomitsee. Israel- on raamatun mukaan siellä, missä heille on annettu kansansa rajat. Siis palasivat sinne, kun aikoinaan Roomalaiset ajoivat heidän maastaanpois.

      Ehkä put.put.putiin pamautta kts. n maanpakoon ja suomalaiset, ottamalla maan haltuun. Kun kts. n palaa takaisin 2000vuotta eteenpäin, alkaa täällä asuvat vihaamaan palanneita, juurilleen palanneita ja ylistävät heitä, jotka räjäyttelevät täällä linja-autoja.

      Siinä on rinnastusta. Olisiko oikeus vaikka Seinäjoella räjäyttää bussi.
      Siis tavallaan täällä asuisi runsaslukuinen "tummaihoinen" kansa.
      Olisivat siinneet lihan kautta ja väittäisivät maatamme isänmaaksi, johon meillä ei olisi asiaa.

      Siis meidäthän olisi ajettu juuriltaan pois ja palaisimme isien maille.
      Maille, jotka oltaisiin ostettu ja täällä olisi esi-isiemme haudat.

      Niin, juutalaiset palasivat mailleen, jossa heidän esi-isänsä haudat olivat. Mutta, sinkomiehet opetavat muuta. Islamilaiset - ja kts. pyrkii hukkaamaan juutalaiset.

      Miksi juutalaiset ovat tärkeitä aikaamme.?? Jumala on heille uskonut Sanan. ja Sana on meille muistutus synnistämme, mistä on tehtävä parannus , että pääsisimme sinne luvattuun Uuteen maahan.

      Tällätavalla he ovat ajankellona näyttämässä aikaa. Ei ajasta voi luopua.
      Eikä sen kellon olemassaoloa voi kieltää, vaikka kuinka tekisi kts. mieli kantaa sinkoa ja vähän sihautta juutalaisuutta.
      Se viha on kuolemaksesi.

      • Rauhanusko.SHALOM

        ISlamin "rauhanuskonnon" kannattajat, "marttyyrit" todistavat uskontonsa "hyvistä töistä", joten nyt kääntyy ISlamista tuhansia rehellisiä Totuutta etsiviä ihmisiä joka päivä Jeshuan seuraajiksi, mutta Totuus leviää vain uhrautuvien Jumalan Sanaan Ikuisesta Elämästä uskovien veritodistajien kautta. Marttyyrien veri on Totuuden siemen, kun rehelliset ja nöyrät näkevät uhrautuvan Rakkauden, Totuuden vuoksi.


    • DoctorT

      KTS, älä mieti sellaista, mihin ei kapasiteettisi riitä.

      Sinulle arabihulluus on sivistyksen mittari,pidä se!

      • KTS--

        Sinulle breiviikhulluus!


    • KTSonHuijari

      KTS on saatanan kätyri. Hänen provokatiivisiin aloituksiin ei pidä vastata mitään.

      • Siunatkaa.älkääkirotko

        Niin onkin, mutta jostain kumman syystä uskon, että Jumalan Henki vetää häntä puoleensa..tahtoen pelastaa hänetkin Jeesuksen veriuhrin kautta!

        Olisipa ikionnellinen, jos ymmärtäisi lähestyä, varovaisesti, Elävää Jumalaa!


      • DoctorT
        Siunatkaa.älkääkirotko kirjoitti:

        Niin onkin, mutta jostain kumman syystä uskon, että Jumalan Henki vetää häntä puoleensa..tahtoen pelastaa hänetkin Jeesuksen veriuhrin kautta!

        Olisipa ikionnellinen, jos ymmärtäisi lähestyä, varovaisesti, Elävää Jumalaa!

        KTSääkö?? Hän ei ole Jumalan ystäviä,paitsi puolikuunjumalan!!

        Rohveetta teki valinnan.

        Hänen seuraajissaan on juuri tuonkaltaisia sokeita kuin KTS ja paljon!


      • KTS--

        Tohtori Toope on saatanan palvoja ja breiviikin ihailija.

        Hänet tunnetaan. On lentänyt ulos helluntaiherätyksestäkin!


      • varokaaKTSää

        Minun mielestä KTS on ihmishahmon ottanut demoni. Hänet kannattaa vain hylätä. Jumala ottaa tämän kaverin pois linjoilta silloin, kun on sen aika.


      • UudestisyntymisenIHME

        Tai sitten, kun hänen "vanha minänsä" on kuollut.


      • KTS--
        varokaaKTSää kirjoitti:

        Minun mielestä KTS on ihmishahmon ottanut demoni. Hänet kannattaa vain hylätä. Jumala ottaa tämän kaverin pois linjoilta silloin, kun on sen aika.

        Teidän lössin Pulsa Denura -kirousloitust EIVÄT tehoa minuun sillä olen PYHÄN HENGEN SUOJASSA!

        Kaikki viholliseni Jumala on poistanut kuvioista ilman että minun on tarvinnut tehdä mitään!

        Tuus kattoon Soffiina kun turhislössi taas uhkailee!


      • Miehet.Varjoista

        Kaikki viholliseni Jumala on poistanut kuvioista ilman että minun on tarvinnut tehdä mitään.


    • DoctorT

      KTS puhhuu kuten älytön puhhuu!!

      Olen helluntailainen edelleen ja ihan omasta vakaasta päätöksestä ulkopuolella liikkeen. Ollut jo vuosikymmenet ja liikkeen kuolemasta johtuen, harhaopeista ja valheista johtuen.

      Tiedän niin paljon sellaista, mikä on lakaistu maton alle.

      Oletko pöllö lukenut Breivikistä kirjoitetut kirjat? Minä olen, selviän ilman tavuviivoja eikä tarvitse olla kuvia. Luen muuten 70-80 kirjaa vuodessa, laidasta laitaan, että sopii tulla otteleen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe