Liitonarkku löydetty Jeesuksen verellä pirskotettu

aarteenmetsästäj

na
21.12.2015

Jumala on kanssamme, Heartdwellers (”sydänasukit”).

Hänen hämmästyttävässä hyväntahtoisuudessaan Hän on paljastanut hyvin monia salaisuuksia kanssamme, hyvin monia kauniita salaisuuksia Hänen verestään, Hänen uhristaan. Ja halusin jakaa kanssanne viestin, jonka Hän on antanut Ron Wyattista ja Liitonarkusta, sen löytymisestä. Vain teidän mielenylennykseksenne. Ja Jumala vahvisti että hän todella oli löytänyt sen. Ja tämä Hänellä oli sanottavanaan.

Jumala, en vain pääse yli siitä, mitä teit kun pirskotit Veresi Armonistuimelle?

Ja niille teistä, jotka eivät tiedä tätä vielä, Ron Wyatt löysi paikan, missä Jumala ristiinnaulittiin ja hakattiin kivillä kolmen ristin kohdalla. Ja kuusi metriä sen alapuolella, syvällä maan sisässä, kenenkään sitä tietämättä, hän löysi Liitonarkun, jonka Jeremia oli piilottanut sinne, kun Nebukadressar oli tulossa tuhoamaan Jerusalemin. Ja kiinnostava kohta oli se, kun hän tuli sisään takapuolelta, missä louhos on, ja vietti kaikki nämä vuodet – luulenpa että se oli kolmen vuoden etsintä, ’koska hän vain tiesi sydämessään ja hengessään, että Liitonarkku oli piilotettuna jonnekin sinne.’

Joten, hän tutki nämä lukemattomat luolaverkostot kahden poikansa kanssa, ja lopulta hän löysi sen. Ja kun hän löysi sen, kivipäällyksen, kivilaatikko oli rikki, ja siinä oli jotain tummanpunaista ainetta, jota oli pirskoutunut laatikon päälle, missä kansi oli rikkoutunut, ja alas Armonistuimen päälle. Ja se oli Jumalan verta. Mitä oli tapahtunut, oli kun Maa järisi, se hajosi kappaleiksi, ja Jumala laskeutui šeoliin (vainajien valtakuntaan). Sitten Hänen ruumiissaan pakkautunut veri vuodatettiin sadanpäämiehen keihäällä ja veri laskeutui suoraan alas, kuusi metriä, laskeutui Liitonarkun kannelle, ja koska se oli rikkoutunut, jatkoi matkaansa ja laskeutui Armonistuimelle, Armonistuimen vasemmalle puolelle.

Todella uskomatonta. Ja olen pohtinut tätä monia päiviä, en ole päässyt irti siitä – se on kiehtonut minua ja se on vain niin vaikuttavaa. Niin täydellisen vaikuttavaa, ja niin Jumalan kaltaista. Ja niin ihmeellistä – en vain päässyt siitä yli. Ja sanoin Jumalalle,

”Jumala, en vain pääse sen yli, mitä teit, kun pirskotit Vertasi Armonistuimelle.”

Hän vastasi, ”En pirskottanut sitä, Clare. Isä pirskotti.”

Vau. Se on vielä ihmeellisempää. Kuvittele, Isä rakastaa sinua kaikella Sydämellään, tietäen mitä kärsit, ottaen veren ja pirskottaen sen Armonistuimelle. Oi, en voi edes kuvitella Sinun, Isä, tekevän sitä ja sanoen ”Se on täytetty!”. Oi, Jumala, suunnitellen tuota kuuden metrin laskeutumista Armonistuimelle… se ylittää täysin käsityskykyni. Minua heikottaa joka kerta kun mietin tätä uskomatonta ihmettä, joka on niin Sinunlaisesi.

Hän vastasi minulle, ”Niin täydellistä.”

Kyllä, niin läpikotaisin täydellistä. Jeesus, en pysty käsittämään tämänkaltaista täydellisyyttä ja silti tiedän, että se on vain pisara Sinun käsittämättömistä ihmeistäsi.

Hän jatkoi, ”Näetkö, en voinut sallia lihallisesti ajattelevan ihmisen tehdä tätä löytöä. Sen täytyi olla harras palvelija. Muuten, ne joita ei ole kastettu eikä vapautettu synneistään, reagoisivat välittömästi kuten sen nuori mies, joka oli auttamassa etsijää, reagoisi, koska Voimani ja korkea-arvoisuuteni säteili tuosta paikasta.”

Niin, etsijällä oli nuori mies apunaan ja kun hän tuli Arkun lähelle yhdessä tunneleista, hän pelästyi ja tuli juosten ulos ja sanoi, ”En tiedä mitä tuolla on, mutta minä en ole menossa takaisin!” Ja siitä Ron tiesi, että Arkku oli siellä.

Jeesus jatkoi, ”Clare, se oli vuosikausien valmistelu, rikkominen ja uudistaminen ennen kuin voin edes sallia hänen löytää sen. Vuosia, vuosia, vuosia.”

”Anestesialääkärinä oleminen antoi hänelle mahdollisuuden monia, monia kertoja todistaa kuolemaa. Pyhä pelko oli hänen sydämessään, hyvänlainen pelko. Ikuisuuden todellisuus oli jotain, mitä hän todisti ensi kädessä, niin monta kertaa: se todella auttoi häntä valmistamaan hänen sydämensä.”

”Kun Kuolin, Maa järkkyi ja hajosi kappaleiksi. Silloin Laskeuduin šeoliin. Kun sadanpäällikkö tuli takaisin survaisemaan keihään Ruumiini sivuun, veri ja vesi pakkautuneena ja odottaen vapautumistaan, valui vain luonnollisesti Maan halkeamaa pitkin alas.”

”Enkelit piirittivät tuon koko matkan halkeamassa, Clare, koko matkan. Mitään ei mennyt hukkaan. Se sinetöi lunastuksesi, Rakkaani, kerta kaikkiaan. Jos se olisi välttämätöntä, tekisin sen uudestaan vain jotta saisin sinut Kanssani Taivaaseen.”

Oi, Jumala, se on niin käsittämätöntä!

”Tiedän. Niin se on Minullekin, se on vain pintaraapaisu Rakkaudestani sinun. Tunnen näin joka ikistä ihmistä kohtaan, joka koskaan on luotu. Ymmärrätkö? Spitaalista, varasta, murhaajaa, raiskaajaa – ilman raajoja epämuodostuneiksi syntyneitä vauvoja, joita joskus on hirvittävän irvokasta ja kivuliasta katsoa. Oi, kuinka arvokas sielu on tuossa epämuodostuneessa pienessä ruumiissa!”

11

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Tiedätkö, tuo sielu saapuu sielujen Lunastukseen sinun ja Minun kanssani ja kaikkien muiden kanssa, jotka koskaan on luotu Minun kuvakseni. Ei keinotekoisesti luodut, ihmisen näköiset oliot. Ei, Minulla ei ole osaa niissä. Mutta nämä, jotka tulevat maailmaan epämuodostuneina, ovat ihmisen synnin aikaansaannosta, ja siten kärsivät noiden syntien seuraukset. He ovat aivan erityisiä sieluja, syntyneet elämänpituiseen kärsimykseen, mutta Taivaassa he loistavat epätavallisella kauneudella ja Minä täydennän heidän ulkonäkönsä. Nämä epämuodostumat, Clare, ovat vihan kasvot, Saatanan viha ihmistä kohtaan.”

      ”Näille inhottavasti epämuodostuneille kasvoille ja pienille ruumiille Saatana nauraa ja pöyhkeilee, kuinka rumaksi hän voi saada jotain, minkä tarkoitin kauniiksi. Tosin Minulle nämä sielut ovat arvokkaita ja tiedän, miksi he kerran muuttuvat.”

      Joten sanot siis, että nämä sielut hyväksyvät sen, että he heijastavat ihmisten syntejä ja että he kärsivät sovitusrukouksena ihmisille?

      ”Totta. Näetkö kuinka erityisiä he ovat?”

      Olen sanaton.

      ”Tiedän”, Hän sanoi, ”Lepää vähän.”

      Ja tässä kohden minun oli pysäytettävä. Kaksi kaunista viestiä, selittäen paljon Jumalasta.

      Jumala siunatkoon teitä Heartdwellers ja kiitos paljon, kun olette kärsivällisiä kanssani. Anteeksi kun päivityksessä meni niin kauan, mutta se oli aika monimutkainen.

    • Elämää_elämää
    • Nebukadressar_II
    • Sheol
    • Ronald_Wyatt
    • EnoughIsEnough

      up.

    • EnoughIsEnough

      up.

    • EnoughIsEnough

      up.

    • EnoughIsEnough

      up.

    • VesaNasareth

      Lopeta herran tähden tuon naisen kuunteleminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe