Nonni. Kaveri kertoi tunteistani ihastukselleni

Tyttö11vloveboy

Voi ei mua nolottaa niin paljon ku nyt koko luokka nauraa mulle ja tuijottaa ja heittelee kuminpalasilla ja jne. Ja viel ku ollaa iha erilaisii (pituus, hiukset...) ja mä ihan oikeesti oon kunnol ihastunu et mua itkettää ajatella et sil on joku toinen tyttö! Auttakaa! Miten puhun sille?

20

1236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki6758

      Älä kerro kaverilles. Ei alakoulussa saa luottaa kehenkään! Smh

    • Yuukjuik

      Oon ollut samanlaisessa tilanteessa. Jos olet ala-asteella (arvelen että olet), niin tämmönen "ihastuskiusottelu" on yleistä. Ei kannata välittää... Ne ihmiset jotka kiusaavat toista ihmistä ihastuksen takia ovat itse nössömpiä. Älä anna sen häiritä.

      Ei kannata ajatella liian pitkälle, ett "entäs jos hän jo seukkaa?" yms. Ei sitä saa selville kun vain juttelemalla hänelle. Voit esim. Jutella aluksi wapin kautta, jos kasvottain juttelu on liian iso juttu... Mutta te voitte esim. Kertoo kuulumisia jne. Ei se tarvitse olla sen kummempaa se keskustelu. Kyllä se siitä itsestään alkaa kasvaa se suhde. Tarvitaan vaan kärsivällisyyttä.

      Muista, pahin juttu mitä voi käydä, on se että hän ei ole kiinostunut seukkamaan sun kanssa tai hän on jo varattu. On muitakin komeita poikia maailmassa ;)

      Onnea tulevaisuuteen! Toivottavasti pääsette alkuun!

    • EmptyKappa

      No 11v ny mitään seukkaa ಠ_ಠ

    • Tyttö11vloveboy

      Kiitti vastanneille <3

    • Pienenlapsenäiti
    • Tyttö11vloveboy

      Ääh! Elämäni on pilalla!! Tänään ihastukseni kaveri sanoi että ihastuksellani on toinen tyttöystävä ja turha yrittää iskee. Koulu oli silloin loppu ja lähdin surullisena kotiin. En tiedä enään mitään hyvää syytä elää. Elämäni 11 vuotta saa nyt riittää. Tämä poika oli se Oikea.

      • Hyvinoutoukk

        Sad. Koita päästä siitä yli tai jos masentaa paljon niin kannattaisi sanoa vanhemmille tai lääkärille saat lääkitystä joka auttaa varmasti (mulla toimi). Voit tulla jatko juttelee mulle snapshat:issa mun nimi on siel eemzlisnaps. :》


    • Tyttö11vloveboy

      Kiitti toi kommentti autto paljon en ehkä sittenkään tee itsarii :-) :-)

      • lollollol234ty54

        facepalm... 11v teki itsarin xd


    • Jokuteidänluokalta

      Ei kannata alkaa surulliseks koska meidän luokalla oli samanlainen joka oli ihastunut muhu mut sitte kun sanoin et olin varattu se meni iha maaha... Mutta sitten meidän luokalle tuli uusi poika ja se ihastu siihe ja nyt ne on vissii yhes nii anna olla oota vaa se "oikea" tulee vielä usko pois... ps: älä tee itsarii kysy vaikka joltaki molota että alax?

    • kiva kaveri sulla :)

    • zizziiii

      Mulle kävi samoin pari vuot sitten. Tiiän se tuntuu alussa ihan hirveeltä mut kyllä ihmiset unohtaa ja aikuistuu ajan kanssa :)

    • Ihanturhaa0

      Ala-asteel seurustelu ei johda mihinkään ja miks sun 11vuotiaana pitäs seurustella...

    • kdkdldks

      miks seurustelisit ees noin nuorena

    • Unoha

    • Ai nykyään on sitten peli jo ala-asteellakin kuin Kauniissa ja rohkeissa.

    • Joulupesuri

      Täh..

    • kffxcb

      Olen varma että löydät kivan ja ihanan pojan vielä lähi vuosina:)

    • ihastukaa

      Mut hei ihastuminen on ihana juttu. Tietää olevansa elossa ja niin positiivista!Jos oot ihastunut johonkin, niin puhu sille kauniisti ja mukavasti ja kerro, kuinka ihana se on sun mielestä. Ja vaikka koko luokka kuulis, niin ei haittaa. Sehän on tosi hienoa, että tykkää jostakin ja tuntuu vastapuolestakin yleensä mukavalle :)

    • pokkanavain

      Jos kaveri kertoo tunteista, niin voi sanoa että kaveri valehtelee. Sillä siitä pääsee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3307
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3134
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      27
      2074
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1942
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1864
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1691
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1430
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1263
    9. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      42
      1231
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1173
    Aihe