Teuvo Suni: Onko sinulla TS-trauma/TotuusSyndrooma

Erittäin monella hengellä se näyttää olevan.

Pystyisittekö lopettamaan tuon kaltaisiltanne kunniaa kärkkyvä herjausten kirjoittelu omissa aloituksissanne, ja tulemaan keskustelemaan kanssasi vaikkapa tähän aloitukseen.

Kun näin teette, saatte vastauksen rekisteröidyllä nimelläni ja pääsette ainakin yhdestä oireesta eroon, kun ei tarvitse luulla, että jokaisen totuuden viestin takana on Teuvo puskassa.

Ottakaa vihdoinkin huomioon se, etten minä ole kuin joulupukki:

"Puskan luota puskan luokse, mulla matkan suunta juoksee."

43

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aläyritäteuvo

Mieluummin me valkeudessa vaellamme, niin kuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

• Lisäksi

Riidan haastajan huulet kutsuvat lyöntejä.

• Valheen ja vääryyden henki julistaa:

"Mieluummin me valkeudessa vaellamme, niin kuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

Totuuden Henki sanoo:

"Jos sanomme elävämme hänen yhteydessään mutta vaellamme pimeässä, me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.

Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

Pimeydessä elävät kaltaisesi saavat virkistystä riettauden virrasta, josta on helppo huudella herjoja monen nimimerkin voimalla, kuten joku sinulle omassa ketjussasi viisaasti kirjoitti:

"22.04-16
        22.4.2016 10:36
        TotinenTeuvo kirjoitti:

Sana totuus sisältää sen taian, jonka jälkeen voin suoltaa omia pöyristyttäviä valheitani oikean totuuden sijaan."

Ennen koiralta kusi loppuu kuin "hartaalta" nimimerkit.

Kun Kristus jo äidin kohdussa käy omansa valitsemassa, niin kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna Karitsan elämänkirjaan jäävät äitiensä kohtuihin tämän hengen valtaan:

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

Siksi Saatanan henki on myös tyhmyyden henki, jonka veren hurmoksessa sinäkin edelleen uskot, että Jumala itse tappoi oman rakkaan Poikansa, jotta voisi hänen vuodattamalla verellä lunastaa, ostaa vapaaksi kaikki ne, jotka hän ensiksi johdatti syntiin.

Saatanan palvelijat hänen Poikansa tappoivat, ja Saatanalle tuo veri meni ennakkomaksuna kaikille, mutta silti vain harvat saavat kokea sen ihanan vapauden, kun Kristus tulee ostamaan heidät vapaaksi synnin orjuudesta:

"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy.

Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

Huomaa tässä Jeesuksen sana: jos. Jos sen paikalla olisi, kun "Poika vapauttaa teidät", silloin se takaisi vapauden kaikille synnin orjille.

Mutta kun ei ole, niin sinunkin kohdalla Saatana on varmistanut sen, ettei Kristus tule sinua ikinä sieltä pois ostamaan, sillä jatkuvasti innostut, monen nimimerkin voimalla, herjaamaan sitä, mitä ei ikinä kenellekään anteeksi anneta.

Kristuksen valtakunnassa, taivaassa tämä tiedetään, mutta täällä maan päällä Saatanan valtakunnassa tätä halveksitaan:

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

Näin siellä laulettiin silloinkin, 28 vuotta sitten, kun Kristus tuli minut ostamaan vapaaksi, ja reilusti valkeudessa, omalla nimellä kirjoittamaan."

• Lisäksi kirjoitti:

Riidan haastajan huulet kutsuvat lyöntejä.

Totuutta kirjoitit, mutta tyhmyys ei ymmärtänyt, mitä tarkoitit:

"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

Ja todella kovasti kaukaiset esi-isäsi häntä ristillä löivätkin.

Ja ennen kuolemaansa hän muistutti omiaan:

"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Tällaisen vallan olet sinäkin Saatanalta saanut:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat."

Joten voisit harkita muutakin kuin tervaamistani.

• ei-lahkolainen

Baalin papit ja kaltaisesi Baalin palvojat eli lahkolaiset joutuvat ns. "verihurmokseen". Kirjoitan tämän Teuvon ja hänessä olevan Totuuden Hengen vastustajille tiedoksi:

27 Tuli keskipäivä, ja Elia pilkkasi heitä sanoen: "Huutakaa kovempaa! Onhan hän jumala, mutta hänellä taitaa olla kiireitä. Jospa hän on pistäytynyt tarpeilleen, vai olisiko hän matkoilla? Ehkä hän nukkuu ja herää kohta."
        28 Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
        29 Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

Ja ihan Teuvolle tiedoksi, niin uskon että olet todellakin "Pyhän Hengen temppeli" ja julistat saamaasi totuuden sanaa. Vaikka sen nimimerkin takaa ilmoitankin.

• ei-lahkolainen kirjoitti:

Baalin papit ja kaltaisesi Baalin palvojat eli lahkolaiset joutuvat ns. "verihurmokseen". Kirjoitan tämän Teuvon ja hänessä olevan Totuuden Hengen vastustajille tiedoksi:

27 Tuli keskipäivä, ja Elia pilkkasi heitä sanoen: "Huutakaa kovempaa! Onhan hän jumala, mutta hänellä taitaa olla kiireitä. Jospa hän on pistäytynyt tarpeilleen, vai olisiko hän matkoilla? Ehkä hän nukkuu ja herää kohta."
        28 Profeetat huusivat vielä kovemmalla äänellä ja viiltelivät tapansa mukaan itseään miekoilla ja keihäillä, niin että olivat aivan veressä.
        29 Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

Ja ihan Teuvolle tiedoksi, niin uskon että olet todellakin "Pyhän Hengen temppeli" ja julistat saamaasi totuuden sanaa. Vaikka sen nimimerkin takaa ilmoitankin.

Kiitos todistuksestasi. Kyllä minä näiden vuosien aika olen oppinut ymmärtämään ja hyväksymään todeksi myöskin sen, että myös nimimerkkien takana on ihmisiä, jotka eivät kuulu tähän joukkoon:

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."

Uuden liiton tunnetuin salassa oleva opetuslapsi oli tämä:

"Tämän jälkeen muuan Joosef, joka oli kotoisin Arimatiasta, pyysi Pilatukselta, että saisi ottaa Jeesuksen ruumiin ristiltä.

Hän oli Jeesuksen opetuslapsi, joskin salaa, sillä hän pelkäsi juutalaisia. Pilatus suostui pyyntöön, ja Joosef tuli ja otti ruumiin alas."

Ja ainakin yhden kerran toimi Jeesuskin salassa:

"Mutta kun veljet olivat lähteneet juhlille, myös Jeesus lähti sinne, ei ihmisten tieten vaan salaa. "

Kun minä opetuslapseksi ottamisen jälkeen - 11.8.1985 - aloitin innolla Raamatun lukemisen, minulle tuli tavaksi alleviivata kaikki ne kohdat, jotka minua silloin erityisesti puhuttivat, ja siksi otin kirjahyllystä monta kertaa läpi luetun Raamatun, ja siellä oli alleviivattuna juuri tuo sama tapahtuma, josta kirjoitit.

Tulkoon tässä myös mainituksi, että ensimmäiset alleviivatut jakeet ovat nämä:

"Alussa Jumala loi taivaan ja maan.

Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.

Jumala sanoi: "Tulkoon valo!" Ja valo tuli.

Jumala näki, että valo oli hyvä. Jumala erotti valon pimeydestä, ja hän nimitti valon päiväksi, ja pimeyden hän nimitti yöksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni ensimmäinen päivä. "

Tämä johtui ilmeisesti siitä, että hän tuolla mustalla seinällä näytti, miten hänen valoon lapsi erotettiin mustan seinän takana olevista pimeyden lapsista.

• Entäs sitten, kun Poika luovuttaa vallan sille, joka on vallan hänelle antanut, että Jumala olisi kaikki kaikessa.

Keneen te sitten yhdytte?

• Siinä vallan vaihdossa tapahtuu koko maailmassa se, mikä äskettäin tapahtui Ylivieskan kirkolle:

"Maailman kuninkaat, jotka ovat hänen kanssaan irstailleet ja mässäilleet, itkevät ja valittavat häntä, kun näkevät savun nousevan hänen roviostaan."

"Maailman kauppamiehet itkevät ja surevat häntä, sillä enää ei kukaan osta heidän tavaroitaan: ei kultaa, hopeaa, jalokiviä eikä helmiä, ei pellavakangasta, ei purppurakangasta, ei silkkiä eikä helakanpunaisia kankaita, ei tuoksuvaa tuijapuuta, ei norsunluusta eikä jalopuusta tehtyjä esineitä, ei pronssi-, rauta- eikä marmoritöitä, ei kanelia eikä muita mausteita, ei suitsukkeita, ei hajuvoiteita eikä suitsutuspihkaa, ei viiniä eikä öljyä, ei hienoja jauhoja eikä viljaa, ei nautakarjaa, ei lampaita, ei hevosia eikä vaunuja, ei orjia, ihmisiä ruumiineen ja sieluineen.

-- Hedelmät, joita koko sydämestäsi himoitsit, ovat nyt poissa, kaikki komeutesi ja koreutesi on mennyttä, eikä se milloinkaan palaa.

"Noiden tavaroiden kauppiaat, nuo, jotka ovat rikastuneet porton vauraudesta, seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He itkevät ja valittavat:

-- Voi sinua, suuri kaupunki! Sinä pukeuduit pellavaan, purppuraiseen ja helakanpunaiseen pukuun, sinun ylläsi kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, mutta hetkessä on rikkautesi tuhoutunut. "

Jos siedätte, niin lukekaa kokonaan Ilmestyskirjan luku 18, ja Hesekielin luku 9, jossa tämä tapahtuma on ennustettu.

Mikä sai sinut tulemaan juutalaisten ja helluntailaisten parista totuuden äärelle?

• totuuteenhavahtunut

Lihaan vai sydämeen
      totuuteenhavahtunut
      22.4.2016 23:44

TeuvoSuni sanoo 15.4.2016:

"Jeesus Kristus on tullut Hengeksi sydämeeni eikä lihaani---"

Kuitenkin 29.12.2006 TeuvoSuni sanoi:

"Kyllä Saatanan henki tuon sinunkin tunnustuksesi ilolla tunnustaa, mutta sitä se ei anna sinunkaan tunnustaa, että myös Teuvo Sunin lihaan on Kristuksen Henki perustanut oman temppelinsä."
      Sinä se Teuvo kiertelet ja kaartelet koko elämäsi, ja muuttelet sanomisiasi. Se vain ei auta. Vain oikean parannuksen tekeminen, nöyrtyminen auttaa. Toivottavasti ehdit saada Jumalalta taivaasta armon tehdä parannuksen, ennen kuin kuolet.

• Jos tämän on tänne tuonut tämä sama harras puskanikealainen, eikä joku muu hänen monista hengistään, on tässä todella tapahtunut ihmeellinen nöyrtyminen.

Yritän nyt mahdollisimman yksinkertaisesti selvittää sinulle, miksi Henki tulee ihmisen sydämeen. Sydän kuuluu myös ihmisen lihaan, joka syntiinlankeemuksesta lähtien on jokaisen maailmaan syntyneen ja syntyvän ihmisen lihassa on tällainen:

"Se mikä tulee ihmisestä ulos, se saastuttaa ihmisen.

Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli.

Kaikki tämä paha tulee ihmisen sisältä ja saastuttaa hänet."

Siksi tuollainen sydän on ympärileikattava, ja se on tuskallinen toimitus, kun se tehdään totuudessa, ilman valheen puudutusta:

"Minä annan heille uuden sydämen ja heidän sisimpäänsä uuden hengen, minä otan heidän rinnastaan kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen."

Kun tämä ystäväni, joka 14 vuotta rinnallani kulki, oli ahtaan portin edessä jonottamassa tuota leikkausta, hän jäykistyi pelosta, kun kuuli portin takaa tuskanhuudot:

"Kaduttaa, etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Kun katumuskaan ei enää häntä totuuden tielle johdattanut sai Saatana hänet pilkkaamaan Kristuksen ahdasta porttia suniportiksi, koska ei ole tavannut ketään muuta, joka olisi tuosta portista sisälle päässyt.

Ja Pyhä Henki sai pilkkanimen sunipulveri, koska ei ollut tavannut ketään muuta, jonka sydämen Pyhä Henki olisi puhdistanut.

• Kiinnostavahavainto

Eipä ole päivän aikana enää uusia TS-herja-aloituksia tullut. Väärämielisten valehtelijoiden on pitänyt tyytyä vanhoihin herjoihin:

• Tämä johtuu siitä, että näiltä herjaajilta ovat kaikki muut paukut loppuneet jo vuosia sitten.

Mutta Saatanan paukkuvarastoista eivät Totuuden Hengen herjaamiseen tarkoitetut paukut lopu ennen kuin vasta sitten, kun se joukkoineen tuhotaan.

• Miksi jokaisen profeetan kohtalo on samankaltainen, kun Jeesus ilmoitti:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

"Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

Jeesuksen oma kohtalo on selvä esimerkki siitä, ettei Saatana siedä omassa valheen ja vääryyden valtakunnassa kuulla sanaakaan totuutta. Jos se ei muuten lopu, niin sitten varmasti loppuu, kun laitetaan veri vuotamaan.

Siksi tänäkin päivänä nämä Saatanan erinomaiset palvelijat elävät vain veren hurmoksessa:

"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä."

Ensimmäisen tappouhkauksen sain kesäkuussa 2006, ja sen jälkeen vielä muutaman viimeisen varoituksen.

Viimeisin, suorastaan naurettava yritys oli Hartaanselän johtomiehen yritys tervata, ja koristella minut höyhenillä.

Oman lukunsa muodostavat nämä palstalta ylläpidon toimesta poistetut totuudet.

Joka kerran, kun kirjaudun palstalle rekisteröidyllä nimimerkillä tulee näkyviin kaikkien kirjoittamieni viestien lukumäärä. Tällä hetkellä 5144.

Kun avaan julkisen profiilini siellä on tallella kaikki ne, joita ei ole poistettu ja niitä on tällä hetkellä 3162.

Tästä selviää, että 10,5 vuoden aikana on kirjoituksiani poistettu noin 2000. Suurin osa edellisen omistajan Eniron toimesta. On niitä nykyinenkin ylläpitäjä ehtinyt poistaa jo 500.

Tällaista on tänään profeettaan kohdistuva vaino ja viha.

• Näyttää käyneen niin, että tämän aloitukseni jälkeen alkoi Saatanan paukkuvaraston ovi olla yötä päivää auki, kun Hartaanselän henkivallat siellä ravaavat paukkuja hakemassa.

• Number3

Vaikka rauhan mies olenkin ja pyrin elämään ristiinnaulittua elämää , elämää missä materian merkitys on vähäinen niin mieluusti Teuvolle selkäsaunan antaisin ja opettaisin olemaan ihmisiksi koska ihmisenä hän ei itseään pidä vaan syyttäjänä.

Syytöksiä ja riitaa kylvää , Tuomionsa saaneena katkerana.

Luulet itsestäsi liikoja Teuvo jos luulet että saat mukanasi kadotukseen muitakin . Luulet olevasi viisas temppujesi kanssa mutta se kostautuu.

• Number3

Revi taas vastaukset suoraa raamatusta kuten tapanasi on.
        Hauku paholaisen kaveriksi .
        Kirjoita ne samat vanhat asiat mitä hoet täällä aamusta iltaan .

Koko elämäsi kohokohta...suomi24

Taputan käsiäni yhteen kunniaksesi

• Miksi jatkuvasti pahoitat mielesi lukemalla aloituksiani, joihin et suinkaan vahingossa eksy, koska jo otsikosta näet, kuka siinä kirjoittaa.

Niin tyhmäksi on Saatana sinutkin jo tehnyt, ettet edes huomaa, miten se sinusta repii kaikki tehot irti Kristuksen totuutta pilkatessaan.

Tällä se varmistaa, että loppuun saakka saa pitää sinut omanaan, koska totuuden herjaajia Kristus ei tule koskaan Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan, vaikka on verensä lunastusmaksuna Saatanalle sinustakin ennakkoon maksanut.

Miksi syytät minua siitäkin, että Pyhän Hengen varjeluksessa olen pystynyt pitämään sen, mihin ei sinun rakas Paavalisi pystynyt:

Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.

"Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.

Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

• Tämä piti vielä sinun rauhastasi sano, sillä sen rauhan olet saanut ihmiskäsien alta:

"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole."

Nyt kutsuu päivän muut asiat, mutta tulen vielä kertomaan sinulle Kristuksen kahdesta tuomitsemistotuudesta.

• Number3
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi jatkuvasti pahoitat mielesi lukemalla aloituksiani, joihin et suinkaan vahingossa eksy, koska jo otsikosta näet, kuka siinä kirjoittaa.

Niin tyhmäksi on Saatana sinutkin jo tehnyt, ettet edes huomaa, miten se sinusta repii kaikki tehot irti Kristuksen totuutta pilkatessaan.

Tällä se varmistaa, että loppuun saakka saa pitää sinut omanaan, koska totuuden herjaajia Kristus ei tule koskaan Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan, vaikka on verensä lunastusmaksuna Saatanalle sinustakin ennakkoon maksanut.

Miksi syytät minua siitäkin, että Pyhän Hengen varjeluksessa olen pystynyt pitämään sen, mihin ei sinun rakas Paavalisi pystynyt:

Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.

"Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.

Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle."

Ja kellekään muulle Kristus ei voi ilmentyä kuin sinulle?

• Number3
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi jatkuvasti pahoitat mielesi lukemalla aloituksiani, joihin et suinkaan vahingossa eksy, koska jo otsikosta näet, kuka siinä kirjoittaa.

Auttaa kohti parannusta , ei miellyttämään kaikkia.

• Number3 kirjoitti:

Ja kellekään muulle Kristus ei voi ilmentyä kuin sinulle?

Omasta tuttavapiiristä tiedän kaksi ihmistä', jotka Kristus on pelastanut vaikean sairauden jälkeen tautivuotteen tuskien kautta.

5 vuotta olin lähes kaikissa luterilaisen seurakunnan toiminnoissa mukana, eikä sielläkään ollut ketään toista, jolle Kristus olisi ilmestynyt.

Kirkkoherran puoliso uskonnon lehtorikin ihmetteli:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

Tuon diagnoosin perusteella he saivat vielä houkuteltua mukaan oman vaimonikin ja yrittivät toimittaa minut mielisairaalaan.

Muutaman vuoden olin mukana Suomen Raamattuopiston kuvioissa, ja sielä oli sama juttu, kun kerroin avoimesti kaiken elämästäni Jeesuksen opetuslapseksi ottamisesta ja ahtaan portin tuskan jälkeisestä Pyhän Hengen saamisesta. Oli silloisen toiminnanjohtajan Raimo Mäkelän diagnoosi lähes samanlainen:

"Sinun on hankittava itsellesi sielunhoitaja, sillä ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua kenellekään ihmiselle."

Näin erinomaisesti tämä raju eksytys toimii Suomenkin koko siionlaumassa.

Kohta tulee täyteen 11 vuotta tällä palstalla, ja sama juttu. Tänä aikana on tänne tullut rintarottingilla kymmeniä kaltaisiasi, muka Pyhän Hengen saaneen ja Jeesuksen omina, ja kaikki ovat - kuten sinäkin - ensimmäisen kerran totuutta kuullessaan alkaneet sitä herjata, kuten sinäkin.

Aikansa ovat herjanneet ja poistuneet.

Jumalan paaduttama ja ihmisoppien alla tekopyhitetty sinäkin olet

• Number3 kirjoitti:

Auttaa kohti parannusta , ei miellyttämään kaikkia.

Voi sinuakin miesparka, vai nainenko olet? Kun luulet Saatanan pussiin työtä tehdessäsi parantavan muita:

Sinä sokea fariseus, puhdista malja ensin sisältä, muuten sitä ei saada ulkopuoleltakaan puhtaaksi!

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te olette kuin kalkilla valkaistut haudat. Ulkopuolelta ne kyllä ovat kauniita mutta sisältä täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa.

Samalla tavoin tekin olette hurskaita ulkonaisesti, ihmisten silmissä, mutta sisältä täynnä teeskentelyä ja vääryyttä."

• Number3 kirjoitti:

Revi taas vastaukset suoraa raamatusta kuten tapanasi on.
        Hauku paholaisen kaveriksi .
        Kirjoita ne samat vanhat asiat mitä hoet täällä aamusta iltaan .

Koko elämäsi kohokohta...suomi24

Taputan käsiäni yhteen kunniaksesi

Tämä on palsta on Raamattu palsta. Mistä ne vastaukset pitäisi sinulle repiä, sinun lihasi himoistako?

Kristus toi tähän Saatanan hallitsemaan maailmaan oman totuutensa, ilmoitti sen valituilleen, kuten on minullekin tehnyt, ja tiesi minkälainen vaino heitä kohtaa, kuten on minuakin kohdannut:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ovatko kätesi jo taputuksesta paatuneet. Vieläkö jaksat taputtaa jos lisää totuutta kerron?

• Number3

Paholaisia tuolla, demoneita täällä jne..

Sitähän tämä maailma on mutta jos joku kehtaakin sinulle väittää että on tajunnut tämän "pelin" juonen ,sinä tuomitset hänetkin .
      Koet olevasi ainutkertainen, ehkä ihan messiaaksi olet itsesi nostanut . Hyi sinua Teuvo , hyi sinua.

Mies joka väitti jossain keskustelussa valtion nimirekisterin olevan Jumalan nimirekisteri.

Sinä olet paha. Sinä olet ajautunut harhaan omien halujesi ja itsesi nostamisen takia (messias)

Maailma on paha mutta hyvään pyrkiviä sieltä kyllä löytyy vaikket sitä sokeudessasi näe. Tai sanoisinko kunnianhimoissasi näe.

Käytät totuutta väärin jos olet totuutta kohdannutkaan.

Kerropa teuvo , kuinka paljon raamattuun on lisätty(palturia) taikka poistettu tärkeitä asioita?
      Paljon ja vain sen takia että ihmiset olisivat valtion puolesta huolettomia.

Kuten sinäkin olet kertonut Jumalan nimirekisterin olevan valtion omaisuutta....Olet mätä omena teuvo .

Et kyenny kohtaamaan ketään arvostelematta ja se on väärin myös.

• Number3

Sinä Teuvo pelaat rikkaiden ja ahneuden pussiin peliäsi. Minä taas näen orjat jotka sokeita täällä kulkevat, kuolleiksikin heitä voi kutsua . Heitä minä olen tullut herättelemään kohti parannuksen tekoa .
        Minä näen langenneita. .näen nykyään aika paljon asioita joille olin sokea aikaisemmin.
        Sokea orja , mieleni vanki

• Number3

http://www.teosofia.net/muut/tolle.htm

Suosittelen sinulle kyseistä kirjaa . Näet on samaa asiaa mistä Jeesuskin puhui 2000 vuotta sitten omin sanakääntein.
      Päivitä itsesi ja lopeta syytöksien ja tuomioiden jakeleminen.

Jumala ja Jeesus mielessä niin hyvin menee ! :)

Miksi minulle Paavalia ehdottelet??? Sitä ihmettelen muidenkin puolesta...

• Saatanan Paavalille sanelemilla opeilla on sinutkin Saatanan synnin orjuuteen johdatettu.

Saatana teki Jmalan käskystä tästä ihmisestä tämän lopuajan väärän profeetan erinomaisten ilmestysten ja opetusten takia.

Hänen kirjeissään on vain 25% totuuttaa, sitlä ajalta, mitä Saul ehti Pyhän Hengen koulussa olla.

Ne 75% valhetta ovat kaikki Saatanan Paavalille sanelemia ihmisiä miellyttäviä opetuksia.

Tuskin niistä haluat enempää tietoa saada? Jos haluat ne lukea, ne löydät Julkiseen profiiliin tallennettuina.

Saatana teki Saulista Paavalin ja sinä olet saanut varsin ihmeellisen uuden nimen: Number3

Näin sinäkin toteutat uskollisesti Saatanan tahtoa:

"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

• Number3

Myönnän kyllä että olen elämässäni Tarponut syntisenä sokeana, siihen en väitä vastaan :) nyt olen tullut tietoiseksi tuosta sumuisesta ajasta jota elin aikaisemmin .
        Nyt kun tiedän niin olen kulkenut tietäni siten että olen paheitani naulinnut parhaani mukaan.

Mitä enemmän olen pahaa naulinnut sitä parempi olo minulla on ollut sekä kiintymykseni materiaan on lähes kadonnut . Rakkaus minut enään täällä ihmisten ilmoilla pitää :)

Jos rakkautta ei olisi ollut minulla olisin jo jatkanut matkaani pois täältä:) en omasta toimestani vaan Jumalan .

• Number3 kirjoitti:

Myönnän kyllä että olen elämässäni Tarponut syntisenä sokeana, siihen en väitä vastaan :) nyt olen tullut tietoiseksi tuosta sumuisesta ajasta jota elin aikaisemmin .
        Nyt kun tiedän niin olen kulkenut tietäni siten että olen paheitani naulinnut parhaani mukaan.

Mitä enemmän olen pahaa naulinnut sitä parempi olo minulla on ollut sekä kiintymykseni materiaan on lähes kadonnut . Rakkaus minut enään täällä ihmisten ilmoilla pitää :)

Jos rakkautta ei olisi ollut minulla olisin jo jatkanut matkaani pois täältä:) en omasta toimestani vaan Jumalan .

Sinussa varmasti toimii eriomaisesti tuo Saatanan Paavalille opettama kolminaisuus: "Usko, toivo, rakkaus"

Mutta Kristuksen kolminaisuudesta olet osaton: Tie totuuden kautta elämään.

Sinä olet samanlainen Saatanan tahdon mukaisesti huonettasi siivonnut, kuten täällä jokin aikaa sitten kirjoitellut Mikko Ainasoja, joka toisin kuin sinä, tuli tänne rintarottingilla omalla nimellään.

Mutta ei ollut kauan, kun Saatana rekisteröi hänen uudeksi nimeksi Mikko.A

Tällaista siivousporukkaa te olette, ja täällä siivouksella Saatana tekee siivosyntisiä:

"Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'

Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

Ja tällaisessa tilassa sinä luulet lopussa pelastuvasi.

• vääräprofeettasuni

Teuvon olisi hyvä alkaa tekemään parannusta typeryyden hengestä.

• Hoitele sinä vaan sitä Hartaanselän typerien herjahenkien laumaa.

• Number3

Rakkaudesta totuuteen tuomitsemisesta:

Jeesus ei tätä sanonut omilleen, vaan kaltaisillesi Saatanan synnin orjuuteen tekopyhittämilleen ja Jumalan paaduttamille ihmisille:

"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

SINÄ TEKOPYHÄ Number3I! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.

Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.

Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

"Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

"Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

Koska en yhdenkään Saatanan numerolappu - Number3 - rinnassa kulkevan ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.

• Number3

Voi Luoja sentäs mitä se Teuvo oikein pärisee :D ?

Pidä Teuvo kuplasi :) olet mestari siinä mitä täällä sitten teetkään:)

Kyllä , sait minut ajettua tästä keskustelusta pois :D mutta vain sen takia koska sinulla se hirsi on :)

Hyvät jatkot :D hehhe

• Number3
        Number3 kirjoitti:

Voi Luoja sentäs mitä se Teuvo oikein pärisee :D ?

Pidä Teuvo kuplasi :) olet mestari siinä mitä täällä sitten teetkään:)

Kyllä , sait minut ajettua tästä keskustelusta pois :D mutta vain sen takia koska sinulla se hirsi on :)

Hyvät jatkot :D hehhe

Minä olen löytänyt Jumalan ja se on mahtavinta mitä minulle koskaan on tapahtunut :)
        Sano mitä sanot Teuvo :)

• Number3 kirjoitti:

Minä olen löytänyt Jumalan ja se on mahtavinta mitä minulle koskaan on tapahtunut :)
        Sano mitä sanot Teuvo :)

Kyllä Teuvo sanoo:

Saatanalla on erinomainen taito ja kyky saada kaikki ne synnin orjat, joiden nimeä ei ole maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämän kirjaan.

Näin alkaa sen valheen ja vääryyden hengen muka pelastustie:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

Ja rinta rottingilla poistut, kun Saatanan paukut loppu, ja hänen tahtonsa mukaisesti sait herjattua Totuuden Henkeä, sillä ethän koskaan ennen ole tätä missään tavannut.

Tuolla herjalla hän sai sinutkin ikuisesti omakseen, koska sitä syntiä ei kenellekään anteeksi anneta.

En ole pitänyt kirjaa, mutta kymmeniä kaltaisiasi on täältä hetken herjattuaan poistunut, todistaen todeksi tämän lähettäjäni opetuksen:

"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

• "Nyt kun tiedän niin olen kulkenut tietäni siten että olen paheitani naulinnut parhaani mukaan."

Sinä olet kuin kopio tänne aikaisemmin ilmestyneestä Mikko Ainasojasta, joka tuli rinta rottingilla omalla nimellään - toisin kuin sinä.

Ei mennyt kun tovi, kun Saatana jo muutatti hänen nimekseen Mikko.A.

Hänkin siivosi omaa huonettaan, kuten sinäkin, Saatanan siivouspalvelun mukaiseen kuntoon:

"Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'

Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

Tällainen siivosyntinen sinä olet, ja uskot että lopulta pelastut, vaikka pahantekijä sinä olet:

"Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

• Number3

Jep , pahantekijä olen ollut ja siivousta suoritan:)
      Jumalan kokemukseni myötä ei ole takaisin paluuta vanhaan :)
      Varmasti minua koetellaan ja on jo koeteltukkin paljon mutta parhaani mukaan pysyn valitsemallani tiellä jonka Jumala on minulle näyttänyt :)

Tekoni ovat valossa kaikkien nähtävillä , kaikkien tiedossa . Ketkä minut näkevät ,ketkä minut tuntevat ,he tietävät :)

• Saatanan omat tietävät:

"Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat:

"Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

Siksi sinullakin on synnin orjan paidassa vain numero 3.

• Number3

He eivät enään minua tunnista , näin on vaan käynyt :)
        Ystävät eivät tunnista samaksi mutta ne jotka rakastavat ,tunnistavat hyvyyden, rakkauden ja oikeudenmukaisuuden :)
        En ole kätkeytynyt minnekään :) elän tätä totuutta täysin rinnoin ja kertoen kokemuksestani

Numero kolme on tärkeä numero .

Senkin sinä yrität pilata...Kuten monia muitakin asioita kirjoituksillasi. Mutta ne eivät minuun uppoa, minä tiedän mitä olen ja se ei ole kertomaasi:)

Pilkka osuu omaan nilkkaasi teuvo joku päivä , valitan

• Number3
        Number3 kirjoitti:

He eivät enään minua tunnista , näin on vaan käynyt :)
        Ystävät eivät tunnista samaksi mutta ne jotka rakastavat ,tunnistavat hyvyyden, rakkauden ja oikeudenmukaisuuden :)
        En ole kätkeytynyt minnekään :) elän tätä totuutta täysin rinnoin ja kertoen kokemuksestani

Numero kolme on tärkeä numero .

Senkin sinä yrität pilata...Kuten monia muitakin asioita kirjoituksillasi. Mutta ne eivät minuun uppoa, minä tiedän mitä olen ja se ei ole kertomaasi:)

Pilkka osuu omaan nilkkaasi teuvo joku päivä , valitan

Olet peloissasi. ..Miksi?

• Number3
        Number3 kirjoitti:

Olet peloissasi. ..Miksi?

Toivottavasti sinulla on Herran pelkoa . Tosin ei siltä vaikuta

• Number3
        Number3 kirjoitti:

Toivottavasti sinulla on Herran pelkoa . Tosin ei siltä vaikuta

Tämän kommentin jälkeen jätän tämän keskustelun :)
        Onnea matkaan teuvo!

• Number3 kirjoitti:

Tämän kommentin jälkeen jätän tämän keskustelun :)
        Onnea matkaan teuvo!

Jos minulla ei Herran pelko olisi, en ikinä olisi täällä kaltaistesi - Saatanan pelossa elävien - herjausten kohteena.

Siksi tämäkin on elämässäni totta joka ainut päivä:

"Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä ja ympäriltäsi kymmenentuhatta, sinä säästyt.

Saat omin silmin nähdä, miten kosto kohtaa jumalattomia.

Sinun turvanasi on Herra, sinun kotisi on Korkeimman suojassa.

Onnettomuus ei sinuun iske, mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.

Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.

Herra sanoo: "Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun. Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.

Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.

Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."

Nyt niitä elinpäiviä on kertynyt jo lähes 29000.

Hänen johdatuksessa ja varjeluksessa olen pystynyt pitämään sen, mihin ei Paavali etkä sinä ole pystynyt:

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?

Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.

Teen teille selväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen mukainen.

Enhän minä ole sitä ihmisiltä saanutkaan, eikä kukaan ole sitä minulle opettanut, vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi minulle. "

Jos tässä listassa ei ole sitä porttoa, jonka helmassa sinä ihmisiä rakastelet, niin voisitko viimeisenä lahjana totuudelle ilmoittaa sen porton nimen, jotta voin lisätä hänet muiden samanlaisten joukkoon?

adventistit

aglikaanit

agrigolalaiset

arkkimunkkilaiset

armonkalliolaiset

baalbeklaiset

babtistit

birkittalaissisaret

branhamilaiset

cityseurakuntalaiset

dominikaanit

elämänsanalaiset

elämänlähdeläiset

eläväsanalaiset

ekumeeniset

exoduslaiset

gnostilaiset

henotesläiset

helluntailaiset

hengenuudistuslaiset

heränneet

esikoiset

ilmestysmajalaiset

ilosanomalaiset

israelinystävät

Jarihotellilaiset

Joosualaiset

jehovalaiset

Jeesuksen pyhän veren papit

Jeesuksen ruumislaiset

Jeesus on herralaiset

kalamoslaiset

katolilaiset kylväjät

kansanraamattuseuralaiset

kalleimman veren sisaret

kansanlähetysläiset

Kellonkartanolaiset

koivuniemiläiset

korpelalaisuus

kotikirkkolaiset

kulmakivenseurakuntalaiset

kulmakiviseurakuntalaiset

kuninkaansoturit

kristilliset eläkeläiset

kriisipalvelulaiset

kotisatamalaiset

liekkiläiset

luterilaiset

lähetysseurakuntalaiset

luthersäätiöläiset

lasarusveljet

lähdekalliolaiset

lännenhunttarilaiset

maranatalaiset

majakkalaiset

metodistit

missiomaailmalaiset

mormoonit

munkkiluostarin munkit

nunnaluostarin nunnat

nokialaismissiolaiset

onewayhouselaiset

ortodoksit

pelastusarmeijalaiset

patmoslaiset

palatsiseurakuntalaiset

paavalinsynodilaiset

paratiisikotilaiset

pikkuesikoiset

priskillalaiset

pyhänikolauslaiset

perjantaikristuksellelaiset

raamattupuhuulaiset

radiodeiläiset

rauhansanalaiset

rauhanyhdistysläiset

ristiinnaulitut

risteyspaikkalaiset

ristiretkeläiset

ropolaiset

rukouspalvelulaiset

rukousystäväläiset

ruusuristiläiset

ristiinnaulittulaiset

saalemilaiset

sadonkorjuulaiset

sanansaattajalaiset

sanajaylistysläiset

sauluslaiset

savenvalajalaiset

scientologilaiset

siloalaiset

slevy:n miespapit

slevy:n naispapit

stefanuslaiset

suomenraamattuopistolaiset

teologisetinstituuttilaiset

tabernaakkelilaiset

takeitnowlaiset

teologisetistuuttilaiset

Timoteusyhteisöläiset

totisestiparannetut

tuomasmessulaiset

totuudenystäväläiset

tunnustukselliset luterilaiset

torontonsiunaajalaiset

uusheränneet

uusapostoliset

uusitoivolaiset

uusiviiniläiset

valon enkelit

vapaakirkolliset

vanhauskoiset

vapaamuurarit

viadolorosalaiset

vineyardilaiset

yhteyskristuksessalaiset

yhteysliikeläiset

yeshualaiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3462
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2033
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1941
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1338
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      86
      1313
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      945
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      943
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe