Mitä mittari virheessä kannattaa huomioida

absoluuttienoikeanopeus

Jotta ajaisin absoluuttisesti täysin oikeaa nopeutta niin olisi hyvä tietää mitä kaikkea tähän nopeuden virheeseen pitäisi huomioida!

Sehän tiedetään että nopeusmittari näyttää mitä sattuu.
Kannattaa siis ajaa satelliitti tiedon perusteella mutta onko sekään aivan varmasti oikeaa tietoa?

Kun minusta tuntuu että kun satelliitti on toisella puolella maapalloa niin minun pitää ajaa 30km/h kovempaa ja taas kun satelliitti saavuttaa minua niin pitää hidastaa vastaavasti. eli vaikka 30 alueella pitää ajaa 60km/h ja taas edellä viitaten pitää toisessa tilanteessa taas esimerkkinä siis ajaa 100 alueella 70km/h.

Miten te ajattelette nämä kaikki mahdolliset nopeusvirheet, vaikuttaa kuun vetovoima nopeuteen, tähtien sijainti suhteessa maahan ja entäs suhteessa kuuhun ja siitä tas vaikutus maahan?

Nämä olisi hyvä tietää että ei turhaan ole vasemmalla kaistalla tukkeena ja tai tarvitse välittää muiden sormien heristelyistä kun ajaa taajamassa mukamas 50% ylinopeutta.
Mikä on se totuus tässä asiassa.

20

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virhe_huomioitava
      • absoluuttienoikeanopeus

        Voi hyvinkin olla huomioitu, iltahämärä ja satelliitti toisella puolella maapalloa jollojn on siis kurottava menetettyä nopeutta ja kun on pimeää niin pitää huomioida sekin että ei ehkä näe niin hyvin mittaristoa tai navia ja siksi on syytä ajaa 30km/h kovempaa sen mittarivirheen päälle vielä.

        Sekin myös että kulkeeko kyydissä olevat samassa ajassa mukana jos kaksi istuu esimerkiksi takapenkillä, nehän on ajassa jäljessä joten tämä onsyytä huomioida mittarivirheessä, lisää siis vauhtia että ei olla tukkeena liikenteessä ja myös takapenkillä istuvat kulkevat samassa ajassa kuin edessä istuvat.


    • Nopeusrajoitukset ovat nopeuskia maahan nähden tasolla jolla itse olet :)


      Älä siis ajattele liian monimutkikkaasti :)

      • tättärää.pippijuu

        Kyllä ne rajoitukset ovat voimassa kaarevillakin pinnoilla, eivätkä vain tasoilla.
        Satelliitti ei kerro todellista nopeuttasi vaan kahden mittauspisteen välillä OLLEEN keskivauhtisi.


      • tättärää.pippijuu kirjoitti:

        Kyllä ne rajoitukset ovat voimassa kaarevillakin pinnoilla, eivätkä vain tasoilla.
        Satelliitti ei kerro todellista nopeuttasi vaan kahden mittauspisteen välillä OLLEEN keskivauhtisi.

        Niin, mutta se rajoitus on suhteessa siihen TIEHEN ei mihinkään muuhun... Itsekin istun nyt kotona ja taautsti liikun melko helvetin kovaa tällä hetkellä, mutta suhteessa maahan nopeuteni on 0km/h

        Ja kerranhan voitin sakot oikeudessa kun valehtelin että navigaattori näytti oikeaa nopeutta ja kamera väärää :)


      • Seksuaaliterapeutti
        Bussissa kirjoitti:

        Niin, mutta se rajoitus on suhteessa siihen TIEHEN ei mihinkään muuhun... Itsekin istun nyt kotona ja taautsti liikun melko helvetin kovaa tällä hetkellä, mutta suhteessa maahan nopeuteni on 0km/h

        Ja kerranhan voitin sakot oikeudessa kun valehtelin että navigaattori näytti oikeaa nopeutta ja kamera väärää :)

        Sama sakkomantra toistuu, toistuu, toistuu...
        Miten tämä on todennettavissa?


      • jjdjdkdkdkdi
        Seksuaaliterapeutti kirjoitti:

        Sama sakkomantra toistuu, toistuu, toistuu...
        Miten tämä on todennettavissa?

        Ei mitenkään. Kyseinen Bussissa nimimerkki on rikollinen, tappaja ja tyhmä trollaaja. Ajanut humalassa ihmisen päälle.


      • Seksuaaliterapeutti kirjoitti:

        Sama sakkomantra toistuu, toistuu, toistuu...
        Miten tämä on todennettavissa?

        Miten se on todettavissa että keissi on olemassa?

        Noh vaikkapa siitä että olen näyttänyt kopion oikeuden "pöytäkirjasta", kutsusta oikeuteen ja alkuperäisestä kiistosta. Sekä siitä että media kirjoitti aiheesta paljon

        Mistä sen tietää että se olen minä? Juurikin siitä että mulla on nuo ja muita asiakirjoja käsissäni. Ehkä varmiten tietää siitä että kerroin tulevasta keissistä ENNEN oikeudenkäyntiä ja uutisoitintia :)


      • Seksuaaliterapeutti
        Bussissa kirjoitti:

        Miten se on todettavissa että keissi on olemassa?

        Noh vaikkapa siitä että olen näyttänyt kopion oikeuden "pöytäkirjasta", kutsusta oikeuteen ja alkuperäisestä kiistosta. Sekä siitä että media kirjoitti aiheesta paljon

        Mistä sen tietää että se olen minä? Juurikin siitä että mulla on nuo ja muita asiakirjoja käsissäni. Ehkä varmiten tietää siitä että kerroin tulevasta keissistä ENNEN oikeudenkäyntiä ja uutisoitintia :)

        Missä nämä kopiot ovat? Miten on todennettavissa kutsut yms koskevat juuri sinua? Näitäkään ei ole nähty.
        Media kirjoittelee. Mikä todistusarvo sillä on?
        Mistäpä täällä tiedetään mitä sinulla on käsissäsi. Voin arvata, paperia se ei teinipojalla ole.
        Kirjoitukset esiin sitten!


      • Seksuaaliterapeutti kirjoitti:

        Missä nämä kopiot ovat? Miten on todennettavissa kutsut yms koskevat juuri sinua? Näitäkään ei ole nähty.
        Media kirjoittelee. Mikä todistusarvo sillä on?
        Mistäpä täällä tiedetään mitä sinulla on käsissäsi. Voin arvata, paperia se ei teinipojalla ole.
        Kirjoitukset esiin sitten!

        "Miten on todennettavissa kutsut yms koskevat juuri sinua? "

        Siitä että kerroin tulevasta oikeudenkäynnistä ennen oikeudenkäyntiä tai median juttuja :D

        Toki voi olla mahis että kävin samoihin aikoihin oikeudessa ottamassa turpaan kunnolla :D

        Kerro minkä haluat nähdä

        A: Kutsu oikeuteen

        B: Kopio oikeuden "pöytäkirjasta"

        C: Vastineen jolla kiistin sakon

        Ja ei, yhdessäkään noissa ei tule näkymään tunnistetietoja :D

        Noh ei siinä mitään, mennyt on mennyttä ja uusi juttu tulossa... Kyllä, kerron nyt jo että saadaan lukea lehdistä seuraavasta keissistä :D


      • Seksuaaliterapeutti
        Bussissa kirjoitti:

        "Miten on todennettavissa kutsut yms koskevat juuri sinua? "

        Siitä että kerroin tulevasta oikeudenkäynnistä ennen oikeudenkäyntiä tai median juttuja :D

        Toki voi olla mahis että kävin samoihin aikoihin oikeudessa ottamassa turpaan kunnolla :D

        Kerro minkä haluat nähdä

        A: Kutsu oikeuteen

        B: Kopio oikeuden "pöytäkirjasta"

        C: Vastineen jolla kiistin sakon

        Ja ei, yhdessäkään noissa ei tule näkymään tunnistetietoja :D

        Noh ei siinä mitään, mennyt on mennyttä ja uusi juttu tulossa... Kyllä, kerron nyt jo että saadaan lukea lehdistä seuraavasta keissistä :D

        Jos ei tunnistetietoja, miten näistä näkymättömistä dokumenteista voi päätellä mitään?
        Lehdessä saadaan tulevaisuudessa lukea rekan suistuneen tieltä. Odottakaa vain, minä tiedän.


      • Seksuaaliterapeutti kirjoitti:

        Jos ei tunnistetietoja, miten näistä näkymättömistä dokumenteista voi päätellä mitään?
        Lehdessä saadaan tulevaisuudessa lukea rekan suistuneen tieltä. Odottakaa vain, minä tiedän.

        Siten että kaikki liittyy siihen yhteen ja samaan keissiin :) Ja täsmää lehtijuttujen kanssa.... Tuliko kateuden poikanen? Oletko itse maksanut kohtuuttomia sakkoja???

        Noh seurvaan keissin otsikko tulee olemaan joko

        A: Sakot kumoon pelaamalla aikaa (välttelen sakon tiedoksiantoa viimeisiin asti)

        B: Oikeus kumosi peltipoliisin sakot auton rajoittimen perusteella

        C: Oikeus määräsi sakot ylinopedesta vaikka auto rajoitettu 85km/h

        Kyllä, ei ole vaihtoehtoa D kuten sinulla "nössönä maksan sakon pois ja kiroan netissä ja/tai baarissa" tai toki jos oikeus sakon vahvistaa, niin sitten se on pakko maksaa muutamssa vuodessa pois


      • Seksuaaliterapeutti
        Bussissa kirjoitti:

        Siten että kaikki liittyy siihen yhteen ja samaan keissiin :) Ja täsmää lehtijuttujen kanssa.... Tuliko kateuden poikanen? Oletko itse maksanut kohtuuttomia sakkoja???

        Noh seurvaan keissin otsikko tulee olemaan joko

        A: Sakot kumoon pelaamalla aikaa (välttelen sakon tiedoksiantoa viimeisiin asti)

        B: Oikeus kumosi peltipoliisin sakot auton rajoittimen perusteella

        C: Oikeus määräsi sakot ylinopedesta vaikka auto rajoitettu 85km/h

        Kyllä, ei ole vaihtoehtoa D kuten sinulla "nössönä maksan sakon pois ja kiroan netissä ja/tai baarissa" tai toki jos oikeus sakon vahvistaa, niin sitten se on pakko maksaa muutamssa vuodessa pois

        Kateudenpoikanen mistä? Tyhjistä huuteluista joita ei voi todentaa mitenkään.
        Muutama vuosikymmen sitten kävin kuussa. Lehdissäkin siitä kirjoiteltiin. Ylihuomenna olen lähdössä Marsiin. Siitä on aiemmin kirjoitettu.


      • Seksuaaliterapeutti kirjoitti:

        Kateudenpoikanen mistä? Tyhjistä huuteluista joita ei voi todentaa mitenkään.
        Muutama vuosikymmen sitten kävin kuussa. Lehdissäkin siitä kirjoiteltiin. Ylihuomenna olen lähdössä Marsiin. Siitä on aiemmin kirjoitettu.

        Noh sitten voitkin kertoa kuureissustasi jotain mitä ei ole ennen kukaan muu kuin sinä nähnyt :D

        Noh ymmärrän, kateus on kovaa :D


      • Sivusta_Seurannut

        > Oletko itse maksanut kohtuuttomia sakkoja???

        Tähän on pakko kommentoida että en ole niin kädetön että ajamalla ottaisin itselleni sakkoja. Pysäköintivirhemaksuja on tullut 3 kpl elämäni aikana. Ajokortti 80-luvulta saakka.


      • Sivusta_Seurannut kirjoitti:

        > Oletko itse maksanut kohtuuttomia sakkoja???

        Tähän on pakko kommentoida että en ole niin kädetön että ajamalla ottaisin itselleni sakkoja. Pysäköintivirhemaksuja on tullut 3 kpl elämäni aikana. Ajokortti 80-luvulta saakka.

        En minäkään :) Nykyjään ajellaan rajoitusten mukaan!

        Jos esim tuntemattomalla tiellä tulee kamera niin nopeudeksi 60km/h... Ihan varmuuden vuoksi, koska voihan päätielläkin olla 60km/h rajoitus jossian kohdin :)


    • Noin-suurinpiirtein

      1-2 km/h heitto ei hetkauta ketään. Pääasia on että jos haluaa ajaa suurinta sallittua, niin tietää noin suurin piirtein mittarivirheensä.

    • absoluuttistaTyhmyyttä

      todella älykästä ja tietäväistä keskustelua, hienoa poijat ja varsinkin "bussissa" poika.

    • r56ythygggg

      Bussissa ei hoksaa kirjoituksen pointti.
      "Nopeusrajoitukset ovat nopeuskia maahan nähden tasolla jolla itse olet :)
      Älä siis ajattele liian monimutkikkaasti :)"

      Voisit vastaa tuon myös niille ketkä yleensäkin miettii mittarivirheitään.
      Näiden kuskien suusta kuulee myös sen että ohituskaistallakin saa ajaa vaikka hesasta turkuun saakka kun tietäåä tuon mittarivirheen, täydellisen nopeuden.

      • diippadappa

        Vieläkö sillä vanhalla ykköstiellä on ohituskaistoja? Moottoritiellähän noita ei ole koskaan ollutkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe