Sinä elät elämääsi tämän maailman jumalan, Saatanan evankeliumien mukaan, johon ei kuulu totuus.
Minä taas olen saanut oppia tuntemaan Kristuksen taivasten valtakunnan evankeliumi, josta hän itse ilmoitti:
"Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.
Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.
Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.
Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.
Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.
Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.
Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.
Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.
Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Toistan:
"TÄMÄ VALTAKUNNAN EVANKELIUMI JULISTETAAN KAIKKIALLE MAAILMAAN; KAIKILLE KANSOILLE TODISTUKSEKSI, JA SITTEN TULEE LOPPU."
Sinä olet yksi noista Saatanan henkivaltojen ahtaajista, mutta turhaan yrität ahdistaa.
Jos tämä nyt vihdoin tuli selväksi sinulle, niin kerro se myös muille henkikavereillesi.
Teuvo Suni: Tämä on motiivini, Anselmi:
5
57
Vastaukset
- 2005astiseurannut
Se vaan, että sinun arviosi Anselmeista ja monista muista ovat täysin vääriä ja pohjaa vailla ja näin niissä mitään selvyyttä ole koskaan ollutkaan.
- 2006astiseurannut
No kun Anselmi hortoilee harhoissaan tuossa penkin alla.
- Number3
Mut joka kestää loppuun asti, pelastuu.
PELASTUU.
Loppu tulee kyllä , jotkut pelastuu jotkut ei .
Sinä saarnaat jotain ihan muuta.Välillä tekee mieli nauraa, miten Saatana vetää tätäkin numeroihmistä kuin pässiä narusta.
Eipä antanut hänen tuoda julki kokonaan tuota Jeesuksen ilmoitusta, koska Saatanan omia ei kukaan sen maailmassa vihaa:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790