Sairauden ristin kantamisesta, päiväkirjastamme

aarteenmetsästäj

25.2.2015

Tämä on viesti parantumisesta. Meillä on hiukan erilainen näkökulma parantumiseen ja menen yksityiskohtiin selittäessäni tätä Youtube-videolla ”Why Wasn’t I Healed?” monien kirjoituksiin perustuvien viittauksien lisäksi, jos haluat vilkaista niitä.

Minulla on läheinen ystävä, joka kamppailee tällä hetkellä ymmärtää Jumalan tahto parantumisessa. Kun ajattelin häntä ja rukoilin hänen puolestaan, Jumala alkoi puhua minulle.

”Kerro hänelle Puolestani, että hän voi ottaa takaisin hänen koko halunsa ja olemuksensa lahjan, jonka hän antoi Minulle, ja sitten hänen parantumisensa puolesta voi rukoilla. Mutta siihen asti, kun hän ei tee sitä, otan huomioon hänen lupauksensa. Sielun terveyden luovuttaminen on yksi arvokkaimmista lahjoista, jonka he voivat antaa Minulle. Otan sen vastaan äärimmäisellä hellyydellä ja kiintymyksellä, tietäen hyvin senkaltaisen lahjan hinnan. Kyllä, tietäen hyvin.

Rakkaani, älä ole piinattu näillä kysymyksillä, älä salli mielesi sotkeutua, koska muilla ei ole tätä Evankeliumien totuutta. Verhosinko Ristin salaisilla merkityksillä vain muutamien vuoksi? Ei, julkistin sen taivaalle kaikkien nähtäväksi, ja sitten valtuutin, että niiden jotka rakastavat Minua, pitäisi seurata Minua, ollen halukkaita luopumaan koko elämästään ja onnesta, jonka tämä maailma voi antaa heille – Minulle. Vastalahjana he saavat kunnian tehdä työtä Kanssani sielujen pelastamiseksi.”

Ja tässä lainaan Kirjettä kolossalaisille 1:24 Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, ja mikä vielä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta,

”Tämä ei ole kenellekään myönnetty kunnia”, Hän jatkaa. ”Nämä sielut ovat tarkoin Minun valitsemiani, heidän Minua ja ihmissukua tunteman vilpittömän rakkauden vuoksi. Vaikka, heille on myönnetty vapaa tahto, ja voivat ottaa takaisin itsensä lahjan milloin vain. Se riippuu heistä. Rakastatko Minua? Ruoki Lampaitani. Kyllä, jos rakastat Minua niin vuodatat jopa ikioman veresi Lampaitteni puolesta.”

”Nämä ovat epätavallisia aikoja, ja ne vaativat epätavanomaista rakkautta – rakkautta, joka sanoo ’Kyllä’ kaikelle, mitä vaadin siltä. Ja silti, te tiedätte tämän pyhän vaihtokaupan hyödyt ja Minä tiedän ettette vaihtaisi sitä maailmaan. Ja ystäväsi on sinun kaltaisesi sielu. Hän ei ota takaisin, mitä antoi Minulle – pelkkä ajatuskin repii hänen sydäntään. Joten, hänen on opittava elämään sen kanssa, pyytäen voimaa joka päivä.”

Mieleeni muistuu tässä Paavalin lihan pistin (2.Kor12:7), jonka kanssa hänen täytyi elää joka päivä, vaikka hän pyysikin, että se poistettaisiin, niin monta kertaa.

Hän jatkaa: ”Tiedän, mikä on välttämätöntä tänään, ja joka päivä, sen mukaan, mikä on Minun tarpeeni sieluille – yhteistyön tekijöille, uhrauksille, jotka vaadin heiltä. Jotkut päivät ovat haastavampia kuin toiset.”

Ja se oli viestin loppu.

Tiedäthän, Jumala tietää, mitä voimme kestää ja mitä emme voi kestää. Hän tietää, kuinka pitkälle me voimme mennä ja milloin saavumme katkeamispisteeseen. Ja omassa tapauksessani, minulla on fibromyalgia. Olen saanut hoitoa siihen, pari kertaa, mutta se tulee takaisin. Ja miehelläni on myös terveysongelmia, jotka tulevat takaisin. On aikoja jolloin laitan käteni hänen päälleen ja hän parantuu, ja se siitä. Ja sitten on toisia aikoja, jolloin laitan käteni hänen päälleen ja hän ei parannu. Sama määrä uskoa on toiminnassa, sama lahja toiminnassa molempina aikoina. Mutta, olemme huomanneet, että yleensä on todella hyviä syitä, miksi Jumala sallii meidän pysyä tuossa tilassa, ja se liittyy muiden sielujen tilaan. Ja siihen, että heidän elämänsä ja kohtalonsa ovat vaakalaudalla ja kyse on meidän muutaman tunnin epämukavuudesta – se on vaihtokauppa. Ja Jumala ei hukkaa yhtäkään läpikäymäämme kärsimystä, yhtäkään kärsimystä, jota Hän käyttää paastouhrina sieluille, koska olemme antaneet elämämme Hänelle.

Joten, tiedäthän, fibromyalgiani kanssa minulla oli mahdollisuus parantua, tiedän erään ihmisen, joka työskentelee lääketieteen alalla ja on parantanut monia fibromyalgiasta. Ja pyysin Jumalalta, ”Voinko mennä tämän lääkärin vastaanotolle?” Ja Hän yksinkertaisesti sanoi, ”Voit mennä, mutta olet antamassa pois uhrin, jonka annoin sinulle uhrattavaksi.” Ja tiedäthän, Jumala ei luo sairautta, vihollinen luo, mutta Jumala salli tuon sairauden. Se ON uhri, ja silti Hän sallii minun ottaa kipulääkkeitä auttamaan minua pysymään toimintakykyisenä. Hän antaa minulle näin paljon toimintavapautta. Mutta, Hän silti vaatii, että kannan tämän ristin. Olen nähnyt, kuinka se toimii satoja kertoja, olen nähnyt monia, monia kertoja, kuinka se toimii ja olen nähnyt saavutettuina suuria asioita rukouksen kautta, koska liitin siihen paastouhrin.

Joten, tämä pitää paikkansa, erityisesti jos katsot Ristiä, Simon kantamassa Herran Ristiä. Näet kuinka Hän pestasi muita ihmisiä kärsimään Hänen kanssaan ja Hänen puolestaan.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe