Palstaa lukiessa herää väistämättä kysymys. Onko palstan fennot samanlaisia fanaattisia ääriälikääpiöitä kuin nämä jotkut arabimaiden ISIS-taistelijat? Ei ole päätä eikä häntää, pelkää ulvontaa, miten väärin on kohdeltu, vaikka itse ei ole tehnyt yhtään mitään elämän parantamiseksi!
Uskoo väärin oikeaan asiaan (niin kuin fenno) ja se oikeuttaa murhaamaan muita! Onpa fennoilla arvomaailma! Ja leastiolaisilla, joita fennojen joukossa lienee runsaasti! Vaikka kyseinen harhaoppi onkin Ruotsin pohjoisosista levinnyt Suomeen, on kyseessä myrkkypesä, valheellisuuden ja naisten alistajien pesäpaikka, nykyään Suomessa. Aivan sama, miten vaimolle käy, paksuna tai ei, kunhan minä pääsen panemaan! Ja ilman kortonkia, tietenkin! Terveisin, Lesta.
Herää kysymys!
LestaPaneePaljaalla
3
67
Vastaukset
- tyypillistä_svekoilua
TAAS kerran nettisvekon AINOA keino on syyllistää ja hyökätä kielivapauden kannattajia vastaan sen sijaan, että puhuisi itse ASIASTA!?
- frågarbara
Signaturen SeOnPepustas inlägg är exempel på ASIAA ?
- 456iio
frågarbara kirjoitti:
Signaturen SeOnPepustas inlägg är exempel på ASIAA ?
Kuka käski tehdä paska-aloituksen? Ainakin SeOnPepusta kirjoittaa totta, joka sana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785