Pysy päätöksessä, Parantamisen lahja vapautetaan t

aarteenmetsästäj

eille
29.9.2015

No niin! Jumala on tullut parantaminen Siivissään Hänen sydämen asukeilleen ja Hänen Morsiamilleen. Hänellä on kaunis viesti meille tänään, ja lupaus luovuttaa meille Lahjoja, jotta voisimme tuoda toiset ihmiset päätökseen. Ja nämä tulevat olemaan hyvin, hyvin tärkeitä tulevina aikoina, sen jälkeen mitä Jumala mainitsi siitä, että tulee olemaan paljon hämmennystä. Ja nämä lahjat alkavat tulla esille teidän kauttanne.

Haluaisin vain tehdä tämän lyhyen ilmoituksen: Jim O’Connorsin vaimo käy läpi hankalia aikoja, he todella tarvitsevat meidän rukouksiamme. Joten pyydän, auttakaa häntä ja hänen vaimoaan rukouksella, tämä on todella hankalaa aikaa heille. Rukoilkaa että Jumalan armo ja rakkaus ympäröisi heidät. Kiitos.

Menen siis eteenpäin ja aloitan keskustelun, joka Jumalalla ja minulla oli – siinä oli kaunis pieni muutos ja Hän opetti minua ennen kuin aloitimme viestin.

Tänä päivänä kohtasin lannistamista enemmän kuin yleensä… hyvää tarkoittavien ihmisten sanoja, jotka sabotoivat rauhaani. En edes halunnut kuunnella viestiä… mutta en halunnut saada teitä pettymään, joten tein sen kuitenkin.

Jumala vietti hetken pitäen minua sylissään palvonnan aikana – taas Terry MacAlmonin kauniin, kauniin ylistysmusiikin aikana: ”Praise Him” ja ”Jesus, Holy Jesus”. Kaunista, kaunista musiikkia, hyvin parantavaa aikaa – Hän vain laittoi pääni Hänen sydämelleen ja Hän ikään kuin keinui hellästi puolelta toiselle kanssani, kun minä palvoin Häntä ylistysmusiikin tahdissa. Yhdessä kohdassa minusta ei tuntunut kovin hyvältä sen vuoksi, mitä olin kokenut päivän aikana, ja Hän otti käteni ja laittoi ne Sydämelleen. Oi, kun Hän tekee näin, KAIKKI muuttuu! En tiedä, mitä se on, mutta tunnen kokonaan uuden näkökulman tilanteisiin ja on kuin minut tuotaisiin itseni ulkopuolelle ja Hänen huolenaiheisiinsa, Hänen sydämeensä… Ja tuo taipumus, tuo itsesäälin katkera taipumus menee pois.

Joka tapauksessa, sen jälkeen kun Hän oli pitänyt minua hetken sylissään, Hän suuteli kulmaani ja alkoi selittää.

”Jo pieninkin lannistamisen hiven oikeaan paikkaan laitettuna voi saada aikaan hyvin paljon lannistumista. Tämän koit tänään. Hyvin sijoitettua lannistamista. Et aina huomaa, kun teet sitä toisille, eivätkä he huomaa tekevänsä sitä sinulle, mutta se on tehokasta siitä huolimatta.”

”Sinun on oltava vahvempi, Clare, älä anna pienten asioiden lannistaa sinua. Kun tunnet, että asiat ovat syöksykierteessä, poistu ympäristöstä ja vaihda aihetta, älä anna vihollisen saada mahdollisuutta hyvin sijoitetuille potkuilleen.”

Oi Jumala – pelkään joskus, etten ole kuuliainen.

”No, sinun tulisi olla varovainen, mutta tiedäthän, että kun sinua alkaa sattua, ollaan menty liian pitkälle. Silloin sinun on armollisesti peräännyttävä ja vaihdettava aihetta. Tänään annoit sen vallita sinut, ja nyt olet loukkaantunut. Olen tässä kertoakseni, ettet ole tehnyt mitään väärää. Olet tehnyt parhaasi näissä olosuhteissa. Tämä menee ohi, tämä on melko koettelemus, mutta tämä menee ohi. Pysy rauhassasi, älä luisu itsesääliin.”

Jumala, Sinä sanot älä luisu… mutta minä vain haluan ryömiä johonkin koloon ja itkeä.

”Minä suutelin sinua, eikö niin?”

Kyllä.

”Minä suutelin nyyhkytystä, joten nyt sen pitäisi mennä pois…eikö niin?”

Minä hymyilin.

”Tuo on Morsiameni ihana, kaunis hymy.”

”Tänään Haluan puhua päätöksestä. Monia esteitä asetetaan teidän kaikkien eteen, samaan aikaan kun puhumme. Vihollinen tuo elämiinne muka ylitsepääsemättömiä esteitä saadakseen teidät kaikki lankeamaan.”

”Minä Olen tässä kertomassa teille tänään, että tarvitsette päätöksen. Pyhän, yliluonnollisen ratkaisun, seurataksenne teille asetettua suuntaa ilman että luhistutte kuumuudessa.”

Niin kuin tänään, Jumala?

”Ei, tämä ei ollut mitään. Puhun todellisista vaivoista, kuten ongelmasta, joka ei ratkea tavanomaisilla vaivannäöillä, sinun on jatkettava työntekoa, kunnes olet täysin päässyt sen yli. Puhun tässä asioista, kuten Ylpeys, Vastustus ja Epäusko. Nämä demonit ahdistavat teitä kaikkia jatkuvasti, kunnes kukistatte ne pois ajattelustanne.”

”Pitäkää näkökulmanne, Morsiameni. Pitäkää kiinni siitä, mitä olette Minulle, mutta samaan aikaan vastustakaa kiusausta ajatella olevanne parempia tai kehittyneempiä kuin muut. Vastustus on hyvin hienovaraista, mutta se on Ylpeyden lapsi: sinulle uusien asioiden vastustaminen, uuden mielipiteen ottamisen vastustaminen, epäterveiden asioiden lopettamisen vastustaminen, muiden ajatusten vastustaminen, tai Minun vastustaminen, kun kutsun sinua korkeammalle. Tästä puhun tässä.”

Kuten, Jumala?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Kuten luopuminen Vuokseni isommasta osasta aikaa, joka menee maailmallisiin asioihin. Minun laittaminen ensimmäiseksi päivässäsi, oleminen halukas kehittymään uudelle alueelle, johon Minä johdatan teitä. Jopa te, Minun Morsiameni, voitte jäädä jumiin mukavuusalueisiinne, mutta tulevia aikoja varten teidän on oltava joustavampia ja halukkaampia astumaan sieltä ulos. Jotkut teistä ovat vastaanottaneet uusia voiteluja. Alatte juuri huomata, että jokin on laajentunut, ja toivon teidän kokevan sen siinä varmuudessa, että se on konkreettinen lahja Minulta, ei onnenpotku tai lyhytaikainen menestys.”

      ”Monia teistä vahvistetaan Parantamisen lahjalla, Viisauden ja Tiedon sanoilla ja olette kasvamassa hyvänteossa ja ymmärryksen syvyydessä uskonopettajuuksien valmistelussa vastasyntyneitä sieluja varten, joita Tuon sisään.”

      ”Haluan teidän katsovan uusin silmin hengellisesti muiden tarpeisiin, koska Minä Olen kehittämässä teitä alueille, joilla teitä tarvitaan. Ja ne lahjat, joita alatte vasta kokeilla, tulevat täyteyteensä, jos käytätte niitä ja olette halukkaita astumaan esiin uskossa. Tämä on se kohta, jossa osoitan epäuskon.”

      Tässä kohtaa Jumala toi mieleeni nämä kirjoitukset Matteuksen evankeliumista:

      Matt11:12 hyökätään taivasten valtakuntaa vastaan, Ja etsin tämän Bible Commentaries –kirjasta, ja siinä luki,

      Nämä sanat kuvaavat Galilean ja Juudan kansojen halukasta ryntäystä, ensin Johannes Kastajan ja sitten Jeesuksen saarnaamisen takia. Se oli kaupunki, johon hyökättiin joka puolelta niiden toimesta, jotka olivat halukkaita ottamaan sen valtaansa.

      ja hyökkääjät tempaavat sen itselleen. (Matt11:12)

      ”Hyökkääjät” ovat kiihkon, kiihkeän innon ihmisiä, jotka tarttuvat Taivaan Valtakuntaan – toisin sanoen sen rauhaan ja armahdukseen ja autuuteen – yhtä suurella innolla, kuin he sieppaisivat ja kantaisivat pois heidän oman ryöstösaaliinsa voitetusta kaupungista.

      ”Mutta tämän tekemiseen tarvitset Uskoa. Ja Morsiameni, epäuskon henget tulevat vastustamaan teitä yrittäen saada teitä astumaan syrjään ennen kuin saatte tuloksia rukouksesta ja pappeudesta. Pyydän teiltä yhtä yksinkertaista asiaa: uskokaa, että Minä elän sisällänne ja uskokaa, että kun yritätte, Minä saan aikaan käsillä olevan tehtävän teidän kauttanne, joko parantamisen tai näyn jaettavaksi, viisautta ihmisten elämäntilanteisiin, tai pahasta hengestä vapauttamisen. Kuuntele Minua hyvin tarkkaan ja Minä teen sen.”

      Haluaisin kommentoida tähän: joskus puhun ihmiselle, jolle julistan parantumista, ja sanon, ”Uskotko että Jeesus voi parantaa sinut?” He yleensä uskovat. Sitten kysyn, ”Uskotko että ollessani kristitty Jeesus elää minussa?” Ja sen jälkeen kun he uskovat tuon, se avaa minulle tilaisuuden rukoilla heidän puolestaan.

      Jeesus jatkoi:

      ”Teen tämän teille helpoksi. Uskokaa, että Minä ”teen” kaiken, olkoon se parantamista, viisauden sanoja näyn kautta ja viisautta, että heidät voitaisiin vapauttaa mistä vain, mitä pidetään kahlittuna. Kyllä, yhä enemmän Minä vastaan, kun te kahlitsette asiat uskossa ja käskette niiden lähteä. Kuinka tiedät, mitä nuhdella? Mitä tuo ihminen tuntee? Sairautta – raihnaisuuden henki. Pelkoa – pelon henki. Hämmennystä – hämmennyksen henki. Mitä he tuntevat? Pyydä heitä kuvailemaan sitä, sitten käytä kyseistä termiä kahlitaksesi sen ja nuhdellaksesi sitä.”

      ”Noiden henkien on pakko lähteä, mutta sinun on myös oltava lujana ja vaatia niitä lähtemään. Tämä vakaus, tämä päätös ei siedä pahojen henkien matalan profiilin pitämistä ja poissaolon teeskentelemistä – heidän on lähdettävä. Kuinka tiedät, että ne ovat lähteneet? Rauhasta ja helpotuksen tunteesta, joka tulee sekä sinuun että tuohon sieluun, kun hänet vapautetaan tuon pahan hengen kahleesta.”

      ”Jälleen, kuten Clare on sanonut, olette tekemisissä kulkukoirien kanssa, jotka ovat teidän tai jonkun toisen keittiössä. Kun tulette toisen sielun elinpiiriin ja he ovat näiden sietämättömien olentojen sortamia, ette ole tekemisissä minkään muun kanssa, kuin kulkukoirien kanssa, joilla ei ole käytöstapoja ja jotka ovat röyhkeitä tunkeilijoita. Kun Enkelini tulevat kahleiden kanssa sitomaan heidät ja viemään heidät pois, se on teidän käskynne alaisuudessa, tuettuna päätöksellä ja uskolla, että heidät kahlitaan ja poistetaan.”

      ”Teidän päätöksenne, teidän tarkoituksenne, teidän vaatimuksenne, teidän käskynne Minun Nimessäni heidän lähtemisekseen on se, mitä tässä tarvitaan. Ja tämä tarkoittaa, että teillä on oltava uskoa ja teidän on vaadittava kuuliaisuutta Minun Nimelleni, joka on kaikkien muiden nimien yläpuolella ja jonka edessä jokaisen polven on notkistuttava. Olkaa erityisen tarkkoja siitä, että ne eivät pidä matalaa profiilia ja teeskentele poissaolevia älkääkä hävetkö toistaa käskyjänne niiden poistamiseksi.”

    • ”Minä opetan teitä, Minä tavoitan ihmisiä ja teen kaiken teidän kauttanne. Tulette näkemään ihmeitä, sillä tämä on ihmeiden aikaa sieluille, jotka ovat olleet useissa kahleissa maailmaan hyvin pitkään. Ja kun irtaudutte yhä enemmän maailmasta ja kiinnitytte yhä enemmän Minuun, tulette huomaamaan kävelevänne uudessa voitelussa, jonka Minä saan aikaan teissä. Muistakaa, tämä ette ole te, vaan tämä Olen Minä tekemässä työtä kauttanne, koska te uskotte, että Minä pystyn tekemään kaiken.”

      ”Pohtikaa näitä asioita, Morsiameni, kätkekää ne sydämiinne. Tänä iltana Minä laajennan tämän voitelun teihin. Ottakaa se vastaan sydämissänne älkääkä antako vihollisen, epäuskon kautta, varastaa sitä teiltä.”

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe