Teuvo Suni: Oikea profetta on helppo tunnistaa.

Siihen pystyy jokainen, joka uskoo todeksi tämän Paavalin julistuksen:

"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

Tämän jälkeen on helppo ymmärtää tämä Jeesuksen ilmoitus Isälleen:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Ja siksi tämäkin on tälläkin palstalla käynyt jo yli kymmenen vuotta toteen, ja sitä ennen sama luterilaisessa Ruukin seurakunnassa.

"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia.

Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

Kun Jeesus sitten istui Öljymäellä eikä siellä ollut muita, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kyselivät: "Sano meille, milloin se kaikki tapahtuu. Mikä on merkkinä sinun tulostasi ja tämän maailman lopusta?"

Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.

Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.

Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.

Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

Tämän johdosta toteutuu myös tämä:

"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

Huomatkaa: KAIKKI, eikä vain joku harva.

104

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikosta jäi puuttumaan yksi e-kirjain, joten korjataan:

      Oikea profeetta on helppo tunnistaa.

    • Tämäkin keskustelupalsta on erinomaisen hyvä esimerkki Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä.

      Siitä, miten valhe ja vääryys toimii erinomaisesti tämänkin kansan keskellä.

    • Kun herjaajat eivät tähänkään uskalla tulla, on hyvä tilaisuus todistaa, vaikkapa tästä aiheesta:

      Kuten tiedetään, Jeesuksen ennustus Jerusalemin temppelin tuhoamisesta kävi toteen vuonna 70.

      Miksi Saatana ei rakentanut maailman suurinta rajun eksytyksen johtokeskusta Jerusalemiin, vaan Roomaan?

      Roomalaiset saivat Vatikaanin kiitokseksi siitä, että uskalsivat osallistua Kristuksen tappamiseen ja Jumalan pystyttämän temppelin tuhoamiseen.

    • Kysyväinen

      Luulisi, että tällaisesta ihmisestä olisi koko mediakenttä kiinnostunut - mutta ei. Mikä lienee syynä?

      • Tärkein syy on tämä:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."

        Seuraavaksi tämä, luterilaisen kirkon suurimman ja varakkaamman lahkon ukaasi jo vuodelta 1992:

        "Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki jäsenemme irtisanovat lehtenne tilauksen ja heidän omistamat yritykset lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

        Rajuun eksytykseen kuuluu myös se, ettei kukaan tietoisesti halua kirkon kirousta päälleen.


      • KerronpaSyyn

        Mediakenttä ei ole kiinnostunut mielisairaista houreista. Profeetan tärkein ominaisuus totuuden puhumisen ohella on että hän säilyttää uskottavuutensa.


      • KerronpaSyyn kirjoitti:

        Mediakenttä ei ole kiinnostunut mielisairaista houreista. Profeetan tärkein ominaisuus totuuden puhumisen ohella on että hän säilyttää uskottavuutensa.

        Saatana ei sinulle loppuun saakka totuutta paljastanut:

        "Profeetan tärkein ominaisuus totuuden puhumisen ohella on että hän säilyttää uskottavuutensa" Jumalan edessä , siitä huolimatta, vaikka kaikki häntä vihaavat.

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!"

        Miksi siis Teuvo Sunin pitäisi olla teidän mieleisenne profeetta, jota voisitte rakastaa, kuten rakastatte Paavalianne.


      • Penuela

        Teuvo... todella. Vaikka kuinka sua rakastan.. mee hoitoon..Teuvo. . Todella.. .. oot ihana ihminen. Nyt on jo tullut ...aika. .


      • Minä olen ollut kohta jo 31 vuotta sellaisessa hoidossa, josta pimeyden puskissa elävät eivät osaa edes uneksia.

        Ainoa mitä sinäkin osaat, on herjata tätä hoidon antajaa.


    • 2005astiodottanut

      Tällainen on meille oikea profeetta:

      "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

      Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

      • Helppohuomata

        Tervehdys Teuvopuskajussi, vai pupujussiko olet?


      • Helppohuomata kirjoitti:

        Tervehdys Teuvopuskajussi, vai pupujussiko olet?

        "Pilkka se on pienikin pilkka", sanoi Saatana.

        Sitä ei hän kuitenkaan helposti huomannut


    • Mietityttää
      • Antaa Hartaanselän pahojen henkienlegioonan rauhassa herjata, siitähän Saatana heille lämpimän tulevaisuudenkin antaa.

        Ennen ne olivat pelkuruuden henkiä, mutta veren hurmos toi heistä esiin Saatanan rohkeuden, silmittömän vihan ja herjan totuutta kohtaan.


    • Jarmo__EiKirj

      Kerro meille mikä on evankeliumi?

      "Julistipa kuka tahansa teille EVANKELIUMIA, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.

      • Kristuksen totuuden ja pelastuksen evankeliumin tärkeimmät asiat ovat nämä:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        6.
        Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        7.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Tämän maailman jumalan Saatanan rajun eksytyksen evankeliumin tärkeimmät kohdat:

        1.
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        2.
        "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

        3.
        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        4.
        Ja kaikki näiden uskojen valheet ja vääryydet kruunataan tällä Rakkauslaululla:

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        "Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

        Jokainen näistä Saatanan opeista pitää sisällään täydellisen Pyhän Hengen herjauksen, joten turhaan ei Paavali kerskunut erinomaisista ilmestyksistä.

        Täydellisen selvityksen tästä lopun ajan rajusta eksytyksestä voit lukea täältä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto


      • Sovitusveripuuttui

        Hirvittävästi tekstiä taas Teuvolta mutta pelastuksen sinettiä: Sovitusverta hän ei sanonut.


      • Seonsinunongelmasi
        Sovitusveripuuttui kirjoitti:

        Hirvittävästi tekstiä taas Teuvolta mutta pelastuksen sinettiä: Sovitusverta hän ei sanonut.

        Joopa se joo, että verta kaipaisit, mitähän sillä verellä sovittelisit?
        Onhan meillä itse kullakin noita sairaita mieltymyksiä.


      • Sovitusveripuuttui kirjoitti:

        Hirvittävästi tekstiä taas Teuvolta mutta pelastuksen sinettiä: Sovitusverta hän ei sanonut.

        Mihin unohdit sovitustervan?


      • Tenuel
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mihin unohdit sovitustervan?

        Tulette vielä huomaamaan.. että "terva on hyvä aine kun halutaan säilyttää puuta vedessä."


      • Mutta kun nämä Hartaanselän hörhö johtomies henkivaltoineen uskoo, että se kaikkein paras tapa sulkea taivasten valtakunnan ovi ihmisten edestä


    • evakkoelli

      Teuvo raukka on mänt sekasii......Pojall on kompassi kavonnu..

      • Evakkolapsi oli Teuvokin jo alle kolme vuotiaana, ja kompassi oli hukassa peräti 48 vuotta.

        Mutta koska satuin jo äidin kohdusta alkaen olemaan Jumalan valittu, niin Kristus ilmestyi ja palautti kompassin 11..8.1985 Lappeenrannan kirkossa.

        Jos et ole tästä ennen mitään tiennyt, niin voin sen kertoa sinulle tällä palstalla?


      • Penuela

        Teuvo sekasin !? Tässä juuri tulee ilmi kiusaaminen . Aivan sama mitä Teuvo uskoo. .jokaien uskoo että on parempi. Inhoan teitä!! Käytte kuin hyeena lauma yhden kimppuun. Häpeän teitä koko sydämmestäni!


      • Mistä sinulle näin pian häpeän tunne tuli, kun tunti sitten kuuluit tähän samaan joukkoon:

        "Penuela
        9.6.2016 3:52
        Teuvo... todella. Vaikka kuinka sua rakastan.. mee hoitoon..Teuvo. . Todella.. .. oot ihana ihminen. Nyt on jo tullut ...aika. ."

        Tarkoitan tätä Raamatun ilmoittamaa joukkoa:

        "Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin.

        He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."


    • Mitä evakkoelli pelkää? Sotaako, kun näin pian pakeni takaisin evakkomatkalleen?

    • Ihmejuttuko

      Miksi Jumala lähettää omia profeettoja, jos kerran kaikkien on pakko heitä vihata?

      • Onhan siinä todella tälläkin palstalla ihmettelemistä, kuten oli Ruukin seurakunnassa, jonne Pyhä Henki minut ensiksi lähetti:

        Kirkkoherran puolison diagnoosi, jonka perustella minut yritettiin toimittaa mielisairaalaan.

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

        Ihmettelemistä oli myös Suomen Raamattuopiston Raimo Mäkelällä:

        "Ei jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle. Sinun on hankittava itsellesi sielunhoitaja."

        Ja nyt on jo kohta 11 vuotta tällä palstalla ihmetelty samaa, ja herjattu Pyhää Henkeä oikein olan takaa Saatanan antaman veren voimalla.


      • mknjbvcx
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Onhan siinä todella tälläkin palstalla ihmettelemistä, kuten oli Ruukin seurakunnassa, jonne Pyhä Henki minut ensiksi lähetti:

        Kirkkoherran puolison diagnoosi, jonka perustella minut yritettiin toimittaa mielisairaalaan.

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."

        Ihmettelemistä oli myös Suomen Raamattuopiston Raimo Mäkelällä:

        "Ei jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle. Sinun on hankittava itsellesi sielunhoitaja."

        Ja nyt on jo kohta 11 vuotta tällä palstalla ihmetelty samaa, ja herjattu Pyhää Henkeä oikein olan takaa Saatanan antaman veren voimalla.

        Sinulla ei ole Pyhää Henkeä
        vaan
        paavalilaisuuden saatanallisuus!

        Häpeä edes yrittää valehdella!


    • hgvtferswa

      Paavalin kaveri on saatanaa jumalanaan saatanen enkeleiden seurassa palveleva kristittyjen rikollisuuden uskovainen.

      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

      Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.

    • mnbvcxzbgvt

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (HUOM! osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

      • kmjmnbvgcfds

        Jeesus ei käskenyt saarnata ja opettaa Paavalin tai edes luder/lutherin saatanallisuuden rikollisten sontaluukku sopaskaa.




      • Penuela

        Lopeta jo.. Teuvo. .jos olisit profeetta. .Olisin jo kuullut äänesi!! Sinä et ole Jeesuksen uusi tuleminen. .vaikka miten haluaisit. Joten. ..Lopeta jo. Lopeta ennenkuin lakkaan rakastamasta.. Lopeta. .ennenkuin.? Riittää jo.


      • Ei voi olla, että Saatana lopettaisi rakastamisen, kun sillä koko ihmiskunnan ja vielä yhden Peneuelankin omakseen saanut.

        Liian myöhässä olet, minut rakasti omakseen jo 31 vuotta sitten sellainen rakastaja, josta sinä et edes unta näet, kun yön tunnit hortoilet täällä - juovuksissako?

        "Ne, jotka nukkuvat, nukkuvat yöllä; ne, jotka juovat, ovat juovuksissa yöllä."


    • Upotuskasteessako Saatana antoi sinulle tuollaisen nimen: kmjmnbvgcfds

    • Kaikkivihaavat

      Jos oikea profeetta on helppo tunnistaa, niin siitäkö se johtuu, että profeettoja on myös helppo vihata?

    • Röhveettä1

      "Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

      Itkumuuri jäi, joten se siitä.

    • Oletko käynyt siellä tuskaasi itkemässä?

    • Uskonalkutaipaleella

      Onko tämäkin totta: Kun oikea profeetta on helppo tunnistaa, on häntä myös helppo vihata?

      • Nyt vasta huomasin, että tätä samaa näyttää kyselleen joku toinenkin jo neljä päivää sitten.

        Tähän löytyy helposti vastaus jo Vanhan liiton puolelta:

        "Iisak kysyi heiltä: "Minkä takia te nyt tulitte minun luokseni, vaikka vihaatte minua ja hääditte minut luotanne?"

        "Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

        "Rangaistuksen päivä tulee, tilinteon hetki on ovella, Israel sen vielä kipeästi tuntee. "Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte. Te vihaatte minua omien rikostenne vuoksi."

        "Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden. "

        "Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."

        Jesaja sahattiin elävänä kappaleiki ja Jeremia kivitettiin kuoliaaksi.

        Kaupungin portin kokoukset käydään nykyisin tällä palstalla ja sama viha jatkuu edelleen:

        "Mutta Salomo rakensi hänelle asuttavaksi talon! Korkein ei kuitenkaan asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa.

        Profeettahan sanoo:
        -- Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni koroke. Millaisen talon te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, mikä olisi minun asuinsijani?

        Olenhan omin käsin tehnyt tämän kaiken!

        "Te niskuroijat, ympärileikatut mutta sydämeltänne ja korviltanne pakanat! Aina te olette vastustamassa Pyhää Henkeä -- niin kuin isänne, niin myös te!

        Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!

        Te saitte enkelien tuomana lain, mutta ette ole sitä noudattaneet."

        Tässä kerrotaan kahden tulevan ja Jumalan viimeisten profeettojen kohtalo:

        "Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

        Jos joku aikoo tehdä heille pahaa, heidän suustaan lähtee tuli, joka nielee heidän vihollisensa. Näin on kuoleva jokainen, joka aikoo heille pahaa.

        Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei tule sadetta koko sinä aikana, jona he sanaa julistavat. Heillä on myös valta muuttaa vedet vereksi ja piinata maata kaikenlaisilla vitsauksilla niin usein kuin haluavat.

        Kun he ovat päättäneet todistajantyönsä, käy syvyydestä nouseva peto taisteluun heitä vastaan, ja se voittaa heidät ja tappaa heidät.

        Heidän ruumiinsa lojuvat sen suuren kaupungin kadulla, jota profeettojen puheissa kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin.

        Kolmen ja puolen päivän ajan käy ihmisiä eri kansoista, heimoista, kielistä ja maista katselemassa heidän ruumiitaan, eikä niitä anneta haudata.

        Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita."

        Monin verroin pahemmin nämä kaksi tulevaa todistajaa vaivaavat Saatanan valtakunnan asukkaita, kuin mitä Teuvo Suni on vaivannut luterilaista kirkkoa, ja tämän palstan seuraajia.

        Joten ihme se olisi, jos minua ei vihattaisi ja vainottaisi:

        "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

        Ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.


      • Penuela
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin, että tätä samaa näyttää kyselleen joku toinenkin jo neljä päivää sitten.

        Tähän löytyy helposti vastaus jo Vanhan liiton puolelta:

        "Iisak kysyi heiltä: "Minkä takia te nyt tulitte minun luokseni, vaikka vihaatte minua ja hääditte minut luotanne?"

        "Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

        "Rangaistuksen päivä tulee, tilinteon hetki on ovella, Israel sen vielä kipeästi tuntee. "Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte. Te vihaatte minua omien rikostenne vuoksi."

        "Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden. "

        "Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."

        Jesaja sahattiin elävänä kappaleiki ja Jeremia kivitettiin kuoliaaksi.

        Kaupungin portin kokoukset käydään nykyisin tällä palstalla ja sama viha jatkuu edelleen:

        "Mutta Salomo rakensi hänelle asuttavaksi talon! Korkein ei kuitenkaan asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa.

        Profeettahan sanoo:
        -- Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni koroke. Millaisen talon te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, mikä olisi minun asuinsijani?

        Olenhan omin käsin tehnyt tämän kaiken!

        "Te niskuroijat, ympärileikatut mutta sydämeltänne ja korviltanne pakanat! Aina te olette vastustamassa Pyhää Henkeä -- niin kuin isänne, niin myös te!

        Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!

        Te saitte enkelien tuomana lain, mutta ette ole sitä noudattaneet."

        Tässä kerrotaan kahden tulevan ja Jumalan viimeisten profeettojen kohtalo:

        "Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

        Jos joku aikoo tehdä heille pahaa, heidän suustaan lähtee tuli, joka nielee heidän vihollisensa. Näin on kuoleva jokainen, joka aikoo heille pahaa.

        Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei tule sadetta koko sinä aikana, jona he sanaa julistavat. Heillä on myös valta muuttaa vedet vereksi ja piinata maata kaikenlaisilla vitsauksilla niin usein kuin haluavat.

        Kun he ovat päättäneet todistajantyönsä, käy syvyydestä nouseva peto taisteluun heitä vastaan, ja se voittaa heidät ja tappaa heidät.

        Heidän ruumiinsa lojuvat sen suuren kaupungin kadulla, jota profeettojen puheissa kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin.

        Kolmen ja puolen päivän ajan käy ihmisiä eri kansoista, heimoista, kielistä ja maista katselemassa heidän ruumiitaan, eikä niitä anneta haudata.

        Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita."

        Monin verroin pahemmin nämä kaksi tulevaa todistajaa vaivaavat Saatanan valtakunnan asukkaita, kuin mitä Teuvo Suni on vaivannut luterilaista kirkkoa, ja tämän palstan seuraajia.

        Joten ihme se olisi, jos minua ei vihattaisi ja vainottaisi:

        "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

        Ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.

        Teuvo.. jos yrität väittää .että ..sie et oo Jeesus..susta ei tuu..etkä oo. Uskon ..oot hyvä mies..oot Jumalan mies..Sie et oo Jeesus! Suojelen sua..kiitos että..


      • Penuel
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin, että tätä samaa näyttää kyselleen joku toinenkin jo neljä päivää sitten.

        Tähän löytyy helposti vastaus jo Vanhan liiton puolelta:

        "Iisak kysyi heiltä: "Minkä takia te nyt tulitte minun luokseni, vaikka vihaatte minua ja hääditte minut luotanne?"

        "Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

        "Rangaistuksen päivä tulee, tilinteon hetki on ovella, Israel sen vielä kipeästi tuntee. "Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte. Te vihaatte minua omien rikostenne vuoksi."

        "Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden. "

        "Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."

        Jesaja sahattiin elävänä kappaleiki ja Jeremia kivitettiin kuoliaaksi.

        Kaupungin portin kokoukset käydään nykyisin tällä palstalla ja sama viha jatkuu edelleen:

        "Mutta Salomo rakensi hänelle asuttavaksi talon! Korkein ei kuitenkaan asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa.

        Profeettahan sanoo:
        -- Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni koroke. Millaisen talon te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, mikä olisi minun asuinsijani?

        Olenhan omin käsin tehnyt tämän kaiken!

        "Te niskuroijat, ympärileikatut mutta sydämeltänne ja korviltanne pakanat! Aina te olette vastustamassa Pyhää Henkeä -- niin kuin isänne, niin myös te!

        Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!

        Te saitte enkelien tuomana lain, mutta ette ole sitä noudattaneet."

        Tässä kerrotaan kahden tulevan ja Jumalan viimeisten profeettojen kohtalo:

        "Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

        Jos joku aikoo tehdä heille pahaa, heidän suustaan lähtee tuli, joka nielee heidän vihollisensa. Näin on kuoleva jokainen, joka aikoo heille pahaa.

        Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei tule sadetta koko sinä aikana, jona he sanaa julistavat. Heillä on myös valta muuttaa vedet vereksi ja piinata maata kaikenlaisilla vitsauksilla niin usein kuin haluavat.

        Kun he ovat päättäneet todistajantyönsä, käy syvyydestä nouseva peto taisteluun heitä vastaan, ja se voittaa heidät ja tappaa heidät.

        Heidän ruumiinsa lojuvat sen suuren kaupungin kadulla, jota profeettojen puheissa kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin.

        Kolmen ja puolen päivän ajan käy ihmisiä eri kansoista, heimoista, kielistä ja maista katselemassa heidän ruumiitaan, eikä niitä anneta haudata.

        Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita."

        Monin verroin pahemmin nämä kaksi tulevaa todistajaa vaivaavat Saatanan valtakunnan asukkaita, kuin mitä Teuvo Suni on vaivannut luterilaista kirkkoa, ja tämän palstan seuraajia.

        Joten ihme se olisi, jos minua ei vihattaisi ja vainottaisi:

        "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

        Ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.

        Ei mitään hätää.Ymmärrätkö minkä vastuun otat? ! Sinä ET ole Jeesus. Ymmärrän.. Teuvo.. nyt on tullut aika. .et ole.!! Ymmärtynyt.


      • Penuela
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin, että tätä samaa näyttää kyselleen joku toinenkin jo neljä päivää sitten.

        Tähän löytyy helposti vastaus jo Vanhan liiton puolelta:

        "Iisak kysyi heiltä: "Minkä takia te nyt tulitte minun luokseni, vaikka vihaatte minua ja hääditte minut luotanne?"

        "Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?"

        "Rangaistuksen päivä tulee, tilinteon hetki on ovella, Israel sen vielä kipeästi tuntee. "Profeetta on menettänyt järkensä, hengenmies on mieltä vailla!" -- Näin te väitätte. Te vihaatte minua omien rikostenne vuoksi."

        "Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden. "

        "Mutta te vihaatte hyvää ja rakastatte pahaa. Te nyljette ihmisiltä nahan, revitte lihan heidän luistaan."

        Jesaja sahattiin elävänä kappaleiki ja Jeremia kivitettiin kuoliaaksi.

        Kaupungin portin kokoukset käydään nykyisin tällä palstalla ja sama viha jatkuu edelleen:

        "Mutta Salomo rakensi hänelle asuttavaksi talon! Korkein ei kuitenkaan asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa.

        Profeettahan sanoo:
        -- Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni koroke. Millaisen talon te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, mikä olisi minun asuinsijani?

        Olenhan omin käsin tehnyt tämän kaiken!

        "Te niskuroijat, ympärileikatut mutta sydämeltänne ja korviltanne pakanat! Aina te olette vastustamassa Pyhää Henkeä -- niin kuin isänne, niin myös te!

        Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet!

        Te saitte enkelien tuomana lain, mutta ette ole sitä noudattaneet."

        Tässä kerrotaan kahden tulevan ja Jumalan viimeisten profeettojen kohtalo:

        "Nämä todistajat ovat ne kaksi oliivipuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

        Jos joku aikoo tehdä heille pahaa, heidän suustaan lähtee tuli, joka nielee heidän vihollisensa. Näin on kuoleva jokainen, joka aikoo heille pahaa.

        Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei tule sadetta koko sinä aikana, jona he sanaa julistavat. Heillä on myös valta muuttaa vedet vereksi ja piinata maata kaikenlaisilla vitsauksilla niin usein kuin haluavat.

        Kun he ovat päättäneet todistajantyönsä, käy syvyydestä nouseva peto taisteluun heitä vastaan, ja se voittaa heidät ja tappaa heidät.

        Heidän ruumiinsa lojuvat sen suuren kaupungin kadulla, jota profeettojen puheissa kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin.

        Kolmen ja puolen päivän ajan käy ihmisiä eri kansoista, heimoista, kielistä ja maista katselemassa heidän ruumiitaan, eikä niitä anneta haudata.

        Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita."

        Monin verroin pahemmin nämä kaksi tulevaa todistajaa vaivaavat Saatanan valtakunnan asukkaita, kuin mitä Teuvo Suni on vaivannut luterilaista kirkkoa, ja tämän palstan seuraajia.

        Joten ihme se olisi, jos minua ei vihattaisi ja vainottaisi:

        "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

        Ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaankaan.

        Teuvo..todellakin.


    • Penuela

      Olen nainen. .Kukaan ei uskonut minua. Kiersin kaikki tunnetut seurakunnat..Suomessa. .Tiedän monia asioita.. naisena tietoni ei kelpaa. Miksikö? Siksi että kaikki seurakunnat tukehdun tavat naisen vaikka väkivalloin. MINÄ OLEN HUUTAVA ÄÄNI ERÄMAASSA. Luuletko oikeasti että nainen on sinun orjasi!??Jokainen mies joka ymmärtää että vaimo on osa /puolikas omaa sielua..on jo osa taivasta.

      • Ei voi olla totta, etteivätkö portot olisi toista porttoa rakastaneet, sehän on niiden tehtävä:

        "Yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, tuli luokseni ja sanoi:

        "Tule, minä näytän sinulle, millainen tuomio annetaan sille suurelle portolle, joka asuu suurten vesien äärellä, sille, jonka kanssa maailman kuninkaat ovat irstailleet ja jonka iljettävästä viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."

        Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.

        Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti.

        Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

        Onko sinulle todella käynyt niin , ette yksikään näistä portoista halunnut sinua ja rakastajakseen:




        adventistit

        aglikaanit

        agrigolalaiset

        arkkimunkkilaiset

        armonkalliolaiset

        baalbeklaiset

        babtistit

        birkittalaissisaret

        branhamilaiset

        cityseurakuntalaiset

        dominikaanit

        elämänsanalaiset

        elämänlähdeläiset

        eläväsanalaiset

        ekumeeniset

        exoduslaiset

        gnostilaiset

        henotesläiset

        helluntailaiset

        hengenuudistuslaiset

        heränneet

        esikoiset

        ilmestysmajalaiset

        ilosanomalaiset

        israelinystävät

        Jarihotellilaiset

        Joosualaiset

        jehovalaiset

        Jeesuksen pyhän veren papit

        Jeesuksen ruumislaiset

        Jeesus on herralaiset

        kalamoslaiset

        katolilaiset kylväjät

        kansanraamattuseuralaiset

        kalleimman veren sisaret

        kansanlähetysläiset

        Kellonkartanolaiset

        koivuniemiläiset

        korpelalaisuus

        kotikirkkolaiset

        kulmakivenseurakuntalaiset

        kulmakiviseurakuntalaiset

        kuninkaansoturit

        kristilliset eläkeläiset

        kriisipalvelulaiset

        kotisatamalaiset

        liekkiläiset

        luterilaiset

        lähetysseurakuntalaiset

        luthersäätiöläiset

        lasarusveljet

        lähdekalliolaiset

        lännenhunttarilaiset

        maranatalaiset

        majakkalaiset

        metodistit

        missiomaailmalaiset

        mormoonit

        munkkiluostarin munkit

        nunnaluostarin nunnat

        nokialaismissiolaiset

        onewayhouselaiset

        ortodoksit

        pelastusarmeijalaiset

        patmoslaiset

        palatsiseurakuntalaiset

        paavalinsynodilaiset

        paratiisikotilaiset

        pikkuesikoiset

        priskillalaiset

        pyhänikolauslaiset

        perjantaikristuksellelaiset

        raamattupuhuulaiset

        radiodeiläiset

        rauhansanalaiset

        rauhanyhdistysläiset

        ristiinnaulitut

        risteyspaikkalaiset

        ristiretkeläiset

        ropolaiset

        rukouspalvelulaiset

        rukousystäväläiset

        ruusuristiläiset

        ristiinnaulittulaiset

        saalemilaiset

        sadonkorjuulaiset

        sanansaattajalaiset

        sanajaylistysläiset

        sauluslaiset

        savenvalajalaiset

        scientologilaiset

        siloalaiset

        slevy:n miespapit

        slevy:n naispapit

        stefanuslaiset

        suomenraamattuopistolaiset

        teologisetinstituuttilaiset

        tabernaakkelilaiset

        takeitnowlaiset

        teologisetistuuttilaiset

        Timoteusyhteisöläiset

        totisestiparannetut

        tuomasmessulaiset

        totuudenystäväläiset

        tunnustukselliset luterilaiset

        torontonsiunaajalaiset

        uusheränneet

        uusapostoliset

        uusitoivolaiset

        uusiviiniläiset

        valon enkelit

        vapaakirkolliset

        vanhauskoiset

        vapaamuurarit

        viadolorosalaiset

        vineyardilaiset

        yhteyskristuksessalaiset

        yhteysliikeläiset

        yeshualaiset


    • Mikässiinäon

      Voisitko selittää, mikä siinä on, kun en millään pysty sinussa tunnistamaan oikeaa profeettaa?

      • Syitä löytyy kaksi:

        1. Syy:

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        2. Syy:

        "Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

        Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

        Jos olet kadottanut rakkauden totuuteen, olet ollut helppo saalis Saatanan palvelijoille, jotka ovat oivaltaneet hengelliset halusi ja toimineet niiden mukaan, koska elämme juuri tätä aikaa:

        "Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."


    • Tässäonoikeaprofeetta

      Tällainen on meidän oikea profeetta:

      "Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:

      "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte:

      "Tässäpä on oikea profeetta!"

    • kansantodistaja

      Odotan näkeväni Teuvo Sunin kuolinilmoituksen.

      • Sinun kannattaisi tehdä sukututkimus, sillä vaikuttaa siltä, että oppisi olet perinyt Jeesuksen ajan ylipappi Kaifaalta:

        "Silloin yksi heistä, Kaifas, joka oli sinä vuonna ylipappina, sanoi: "Te ette ymmärrä yhtään mitään.

        Ettekö te käsitä, että jos yksi mies kuolee kansan puolesta, se on teille parempi kuin että koko kansa joutuu tuhoon?"

        Tämä ei ollut hänen oma ajatuksensa, vaan sen vuoden ylipappina hän lausui ennustuksen: Jeesus oli kuoleva kansan puolesta, eikä vain sen kansan puolesta, vaan kootakseen yhteen kaikki hajallaan olevat Jumalan lapset.

        Siitä päivästä lähtien neuvoston tavoitteena oli surmata Jeesus."


    • hämilläänoleva

      Toivon mukaan Teuvo joku kaunis päivä herää syntisyyteensä ja tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Herrakseen ja jättää tuon mahdottoman Saatanan hirmuvallan julistamisen ja keskittyy auttamaan muita heidän maallisella vaelluksellaan.

      • Teuvo jättää Saatanan petollisten tekojen ja sen hirmuvallan valheiden paljastamisen vasta viimeisen hengenvedon jälkeen, koska Teuvo tietää tämänkin:

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Sen valta on jatkunut vuodesta 90 alkaen jo 1926 vuotta, ja jatkuu tähän hetkeen saakka:

        "Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,

        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Saatana, Antikristus ja Paavali, tässä tuo Saatanan tehokas kolmiyhteinen, koko ihmiskunnan rakkauden kohde.

        Taivaasta maahan syösty Saatana joukkoineen pääsi tuhat vuotisesta vankeudesta juuri sopivasti silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin.

        Jossa se sai pitää ihmiskunnan ensimmäisen mission eli herätyskokouksen.

        Tämä tapahtui jo Raamatun kolmannessa luvussa, ja sen valta päättyy Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa.

        Tässäkin mielenkiintoinen totuus.


    • Minäkysyn

      Voisiko olla niin, niin etteivät nämä ilmoitukset enää pidäkään paikkaansa:

      "Hän oli itse sanonut, ettei profeettaa pidetä arvossa kotiseudullaan."

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

      "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

      • Minäkin kysyn:

        Miksi hankit päällesi Jumalan kirouksen, turvautumalla ihmisten mielipiteisiin:

        "Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.

        Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

        Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee?

        Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

        Uuden liiton aikana tämä koskee myös naisia.

        Jumalan siunauksen olisit saanut tällä Kristuksen ohjeella:

        "Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."


      • Kiinnostunutnut

        Käytkö Aava-saksalla samalla kun jo niin lähellä olet?


      • Kiinnostunutnut kirjoitti:

        Käytkö Aava-saksalla samalla kun jo niin lähellä olet?

        Viimeksi olen käynyt siellä 1970-luvun alkupuolella.
        Nyt se on yli 500 kilometriä kauempana kuin silloin.


    • Palstatiedottaja
      • Ihmettellätäytyy

        Miksi Teuvo ei mene tuolle sivulle kirjoittelemaan, kun siellä on tuollainen suosio?


      • Ihmettellätäytyy kirjoitti:

        Miksi Teuvo ei mene tuolle sivulle kirjoittelemaan, kun siellä on tuollainen suosio?

        Kyllä Teuvo tuota jo harkitsi kuusi vuotta sitten, kun tuon keskustelupalstan ensimmäisen kerran netistä löysin, ja huomasin, että tuo lahkojohtaja ja ihmeliimakauppiaskin oli ehtinyt käydä sinne ovat valheensa kirjoittamassa, ennen kuin äkkikuolema teki lopun hänen valheistaan.

        Pyhä Henki kuitenkin palautti mieleen tämän:

        "Älä sido puivan härän suuta."

        Jos olisin mennyt sinne totuudesta kertomaan, olisivat varmaankin lopettaneet kyseisen keskustelun.

        Totuuden tähden he eivät sitä näkyvillä pidä, vaan sen tähden, koska sillä uskovat varsin tehokkaasti toteuttamaan jumalansa tahtoa:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."


      • Totuustotuus

        Sinun lahkohaavesikin koki äkkikuoleman jo vuonna 2008 Siitä Jumalalle kiitos ja kunnia. Lahkosi kuolikouristukset ja korina (lue kirjoituksesi) kestävät vaan kauan.

        Ei yksin sana totuus ole totuus. Hokemalla totuus sanaa koetat hämätä, kun et kerro ikinä totuutta.


      • Totuustotuus kirjoitti:

        Sinun lahkohaavesikin koki äkkikuoleman jo vuonna 2008 Siitä Jumalalle kiitos ja kunnia. Lahkosi kuolikouristukset ja korina (lue kirjoituksesi) kestävät vaan kauan.

        Ei yksin sana totuus ole totuus. Hokemalla totuus sanaa koetat hämätä, kun et kerro ikinä totuutta.

        Se on kaltaistesi Saatanan palvelijoiden herjaa, että minulla olisi joskus ollut lahkohaaveita.

        Sillä Pyhä Henki teki alusta alkaen selväksi sen, miksi ihmiset eivät usko totuuteen:

        "Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Tässä on se perimmäinen syy siihen, miksi minkäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi, kuten hän tämänkin jo ennalta ilmoitti:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        "Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,"

        Ja tästä syntyy kaltaistesi jumalattomien tekopyhien viha:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu

        Huomatkaa: "KAIKKI"

        Näin kävi niille kymmenellekin ihmiselle, jotka iloiten ottivat totuuden vastaan, kun tälle palstalle tulin, mutta eivät kestäneet kaltaistesi herjausta, kun heitäkin alettiin pilkata sunilaisiksi.

        Näin sitten kävi, kuten Kristus tämänkin ennalta ilmoitti:

        Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta."

        Yritä saada selville, mitä tämäkin Kristuksen ilmoitus juuri minun kohdalla merkitsee:

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Ja miksi minä olisin poikkeus tästäkin ilmoituksesta:

        "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"


    • saviseutulainen

      VAROKAA TÄTÄ VÄÄRÄÄ PROFEETTAA, JOKA VAIKUTTAA OIKEALTA PROFEETALTA:

      TÄMÄ TEUVO SUNI ON SAATANAN LÄHETTILÄS!!!
      KARTTAKAA KAIKKI HERRAN JEESUKSEN KRISTUKSEN OMAT, HÄNEN OPETUSLAPSENSA, HÄNEEN, JEESUKSEEN KRISTUKSEEN KAIKEN USKONNE, LUOTTAMUKSENNE JA TURVANNE PANEVAT TÄTÄ MYRKKYKÄÄRMETTÄ, KYYKÄÄRMEEN SIKIÖTÄ KUIN RUTTOA!

      TEUVO SUNI VÄÄNTÄÄ JA KÄÄNTÄÄ JUMALAN SUORAT TIET NIIN KIEROON JA KAUHISTUTTAVILLE, SAATANALLISILLE, HARHATEILLE, ETTÄ ON TÄYDELLÄ SYYLLÄ KYSYTTÄVÄ OVATKO TÄLLAISET RIENAAVAT SEPUSTUKSET LÄHTENEET TÄYSIJÄRKISEN IHMISEN PÄÄSTÄ.

      • Kuka tämän saviseutulaisen tänne opasti?

        Vai löysitkö tämän aivan itse?


    • monikkovaiyksikkö

      Teuvolle:

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä nimeni tähden"

      teitä? kuinka monta henkeä/persoonaa sinussa Teuvo on?
      Ja jos olisikin kysymys joista kuista muista ihmisistä, niin kuinka se on mahdollista, eihän Jumalan ole sinun mukaasi pelastanut muita kuin Teuvon?

      • Onko Saatana tehnyt sinutkin niin tyhmäksi, ettet ymmärrä edes tätä Jeesuksen ilmoitusta:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Jeesus puhui tämänkin omalle pienelle laumalleen:

        "Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan."

        Tästä johtuu sekin, ettei minun tarvitse pelätä Saatana, vaan saan rehellisesti kirjoittaa omalla nimelläni, enkä Saatanan eriskummallisilla nimillä, kuten tämäkin hörhöhenki: "monikkovaiyksikkö"


      • Peniel

        Outoa..Minä pelkään sinua..varmaan samaa outoa on että pelkään kaikkia jotka ovat uskossaan varmat.


    • Peniel

      Uskotko todella että Sana on Sinä

      .Ymmärrätkö että ..asetat itsesi Jeesuksen asemaan! ? Sinä kysyt minulta vakuuksia? ? Sinä sanot minun olevan Saatanasta. Tiedätkö mitä..ei minun tarvitse! ;; ei tarvitse todistaa mitään..Miksikö! ? Olen vain tavallinen nainen.Suomen ruotsalaiset? Mitä väliä..kuoleva kieli. Jos häpeää omaa äidinkieltä.. He häpeävät! En minä häpeä alkuperääni!?

    • Erittäin hyvin uskon, koska Kristus on sen näin selvästi ilmoittanut:

      "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

      "Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."

      "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

      Kaikkein paras todistus on sinunkin Totuuden Hengen vihasi:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Eikä sekään ole Raamatun totuuden vastaista, että sinulta puuttuu häpeän tunne:

      "Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään -- häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."

    • Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

      • Penuela77

        Jos et tunnusta minua. En voi mitään. Sanon sinulle nyt tämän yhden ainoan kerran!! Ymmärrätkö.. toin maailmaan totuuden. Kai ymmärrät.. nyt on tullut aika rakkauden. Mitä voisit ymmärtää väärin!? Kuinka monta vuosi tuhatta.. olette jo alistaneet yhtä sukupuolta!!?? Miten luulitte!! Ettekö ymmärrä että "ihminen"Jumalan silmissä on mies ja nainen yhdessä! Ei hätää!!


      • Penuela77

        Tule lähelle niin pistän sinua! .. aivan sama...en ymmärrä..Tee mitä haluat.. Jumala suojelee minua.


      • Penuelakiitos77

        Teuvo rakas. Kirjoittaessani..Tunsin jo..Yritän kuitenkin.. Teuvo rakas..Saatana on jo saanut sinut pihteihinsä. Moni asia mistä puhut on hyvä ... sanomasi on kuin läskisoosi.. rasva/sikaa .. poltetuilla jauhoilla.. Todella.. ei hyvää ruokaa!!


    • On todella mielenkiintoista, kun Pyhän Hengen kehotuksesta saan nostella näitä totuuksia uudelleen Saatanan palvelijoiden herjattavaksi.

    • ParhaillaankinTapahtuu

      Näin on tänäänkin:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      "He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

      Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

      • Penuela77

        Älkää nähkö !! Todellakin...Elin elämänibetten olisi "nähnyt". Voisi luulla että sinussa olisi sama paha henki. ..kaikille uskonnoille on tyypillistä että ne peittelevät tekoja joita tekevät sen uskon lahkon "isät" ja "pyhimmät" Teuvo.. sinäkin osallistut salaamiseen. JA HAISTAKAA PASKA. KAIKKI MUUT! Tänään saunassa..aviomies sanoi..että on kiitollinen etten enää viiltele itseäni..


    • Tällä palstalla on tällainen meininki:

      "Pois, pois profeetta veren tieltä, veri se virtaa keskellä tietä!"

      • Palstaa.seurannut

        Hyvää uutta vuotta Teuvolle! Terveyttä tulevillekin vuosille!


      • Palstaa.seurannut kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta Teuvolle! Terveyttä tulevillekin vuosille!

        Kiitos muistamisesta! Samaa toivon sinullekin, ken lienetkään.

        Pidin tässä hieman lomaa tältä palstalta, koska työmies on palkkansa lisäksi tienannut myöskin lomaa.

        Palkka menee taivaaseen, mutta loman saa pitää täällä maan päällä, Saatanan valtakunnassa.


    • Penuela77

      Pyhimys nimi.. Teuvo... jos olisit profeetta.. sinut kyllä tunnisteitaisiin. Sinä olet ihminen! Et Jeesus tai Jumala!!

    • Penuela77

      Tämä se on juuri täällä meininki..Aaaaaaaapppuuuuvvvvvaaaa!!! .a!! Kiitos kyllä.
      Olen valmis kuolemaan!!.. eikö teidän pieneen ymmärrykseen mene että me olemme täällä pohjolassa yhtä! Miksi!!!! Saatana te väännätte ja väännätte loputtomasti ettekä ymmärrä!!! Hirtän itseni huomenna!!! Meneekö teille "uskoville" sitten jakeluun!! Aivan sama.. en jaksa enää yrittää. Haistakaa home joka ainut valittaja. Hyvästi/hirteen.

    • Joko taas hukkasit viimeisen rekisteröimäsi nimimerkin viinapulloon?

    • Eiarmoa

      Ei kuulu armo tällaiselle profeetalle!

      • Kiitos sinulle, ken lienetkään, kun olet nostellut totuutta esille, vaikkakin Saatanan palvelijan esimerkin mukaisesti.

        Mutta mitä sillä on väliä, kunhan totuutta esillä pidetään.


    • alfa123om22

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

      Huomatkaa: KAIKKI, eikä vain joku harva.

      1700-luvun Bibliassa tuon raamatunkohdan henki on aivan erilainen. Siinä viedään kuninkaiden eteen Herra Sebaotin pappeja, jotka puhuvat Jeesuksesta tuntematta tätä todella kovin paljoa. He todistavat Jeesuksesta ja Raamatun sanasta asiaa tuntematta.

      Sanotaan: Kaikki tulevat vihaamaan Herra Sebaotin pappeja, koska he käyttivät avoimesti Jeesuksen nimeä. Olematta silti tuota joukkoa, jota Kristityiksi kutsutaan. Ikään kuin Herra Sebaotin papit olisivat pettureita kun käyttävät Jeesuksen nimeä. SEN TAKIA HEITÄ VIHATAAN KUN HE PUHUVAT ASIASTA JOSTA EIVÄT MITÄÄN TIEDÄ.

      MUTTA TOSI KRISTITTY, JOKA PYSYY VAHVANA LOPPUUN ASTI PELASTUU.

      Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä!

    • Kiitos sinulle, alfa, kun tosissasi aloit kaivaa totuutta esille Saatanan palvelijan suuren roskakasan alta.

      Kumpaahan tällä palstalla todella vihataan, sinua vai minuako?

    • alfa123om22

      Mormonit julistivat Kristuksen Ilmestyksen koettuaan tuovansa maan päälle IKUISEN EVANKELIUMIN TÄYTEYDEN.

      Ilmestyksen mukaan tuo Ikuinen evankeliumi kehottaa KUMARTAMAAN YKSIN LUOJAA, JOKA LOI TAIVAAN, MAAN JA VEDET JA KAIKEN NIISSÄ OLEVAN. YKSIN JEHOVAA SAA KUMARTAA.

      YKSIN JEHOAN NIMESSÄ SAA PROFETOIDA.

      Mutta Mormonit kaiketi tarkoittavat tuolla IKUISEN EVANKELIUMIN TÄYTEYDELLÄ ETTÄ ON MUUTAKIN KUIN YKSIN JUMALA.

      OIKEA PROFEETTA ON HARVINAISTA NYKYISIN. MUTTA ITSE TUNNISTAN HEIDÄT SIITÄ, ETTÄ HE KÄYTTÄVÄT YKSIN JEHOVAN NIMEÄ JA KUMARTAVAT YKSIN HÄNTÄ, YHTÄ JUMALAA.

      Itse esim. pidän Allahia suurimpana Jumalana ja Krishnaa Korkeimpana Jumalana kun taas Jehova on Kaikkivaltias Luoja. Nuo kaksi edellistä koen kyllä kuuluvaksi ennemmin enkeleiden luokkaan kuten kerubien ja serafimien joukkoon kuin olevan tosi jumalia.

      Jehova on Ainoa Jumala ja enkeleitä usein kutsutaan Jumaliksi ja enkeleillä on välillä tosi suuria tehtäviä ja siunauksia. En koe olevani profeetta, vaan Jehovan todistaja.

    • Minulla ei ole Jehovaa, en häneltä yhtään sanaa saa.

      Kun Jumalan viha vihdoin loppui
      ja lähetti Henkensä päälle maan,
      minua omakseen hakemaan.
      Hän ei puhunut oudolla kielellä,
      täällä kaukana Suomen nimellä,
      vaan itsensä Jumalaksi sanoi:

      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

      • Korjataan heti:

        Hän ei puhunut oudolla kielellä,
        täällä kaukana Suomen niemellä.


    • alfa123om22

      Jehova lähestyy häntä, joka lähestyy häntä. Mutta ei kaikilla ole sitä mahdollisuutta. On tiettyjä aikoja jotka soveltuvat paremmin kuin toiset ajat. Jehova lähti luotani toukokuussa 2014 eikä hän välttämättä palaa kuin vasta tuhannen vuoden kuluttua.

      Hän sanoi, että ei suvaitse Suomessa enenpää kuin 40 000 palvojaansa. On olemassa kiintiö sille kuinka monta todistajaa voi olla. Hän sanoi myös, että Suomella on edessä 200 vuotta ahdingoja melko suuriakin, mutta tuona aikana paras rukous on jatkuvasti hokea kuin mantraa: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

      Hän lisäksi sanoi, että kun minä lopetan antamisen omasta rahakukkarostani maailmalle niin Jehova itse alkaa pitämään maailmasta huolta. Lopetin kolme vuorokautta sitten antamisen ja suljin lompakkoni.

      Ei hän näitä sanonut vuodessa, vaan noin kymmenen vuoden aikana. Hän puhuu harvoin.

      Teillä itsellänne on vakaa ja luotettava Jumala. Liekkö peräti Karitsaa korkeampi eli Jumalan Sana kun käytätte sanaa niin paljon. Itse en Karitsaa korkeammalle ole päässyt.

    • Ja kaiken jehovalaisen huuhaan keskellä sinä olet tietenkin Paavalin tavoin onnellinen?

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      Kuten varmaankin tiedät, ettei tasan käy onnen lahjat?

      Minut oli Jumala käynyt valitsemassa omakseen jo äitini kohdussa. Enkä tuosta valinnasta mitään tiennyt, kun synnistä syntyneenä uskoin olevan ikuisesti tuhoon tuomittu.

      Mutta toisin oli kaikki ajateltu. 48 vuoden jälkeen hän tuli ja otti opetuslapsekseen ja aloitti oman totuuden opettamisen.

      Samalla hän kaksi ja puolivuotta tarkkaili minua ja etsi minusta totuutta, ja kun sitä ei löytynyt, luki kuolemantuomion.

      Kuten senkin varmaan tiedät, mikä tuskanhuuto minulta ilmoille pääsi ja onneksi pääsi, kun hänen Poikansa tuli pelastamaan minut tuosta tuskasta . Puhdisti ja vaihtoi kivisydämen lihasydämeen, pystyttäen sinne samalla oman Pyhän Hengen temppelinsä.

      Eikä sen jälkeen ole sieltä poistunut. Siksi palstan suuri Saatanan palvelija minua yötä päivää vihaa kuin ruttoa, kun itse kulkee lahtarin verisissä vaatteissa ilman valkoista Karitsan häihin tarvittavaa valkoista hääpukua.

      Eikä hän sen jälkeen ole temppelistään poistunut ja jättänyt minua lahtareiden armoille.

      Laitoin kuullokkeet korville ja aloin kuunnella tätä valssia, joka aina tuo silmiin kyyneleet, jotka nykyisin valuvat onnesta. Kuuntele sinäkin:

      https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

      • Sopii.tällekin.palstalle

        Hieno valssi, myös Kalevi Korpi on levyttänyt kappaleen.


      • Sopii.tällekin.palstalle kirjoitti:

        Hieno valssi, myös Kalevi Korpi on levyttänyt kappaleen.

        Kyllä se hyvin sopii, koska itsekin olen petturi-isän lapsen elänyt, ja monet itkut itkenyt, kuten tuossakin sanottiin:

        "Antoi lemmen puhtahimman, petturille hän
        hylkijälle äidin nuoren lapsen itkevän."

        Kyllä vieläkin kyynel vierähtää, kun tuota kuuntelen. Mutta ne kyyneleet ovat onnen kyyneleet:

        "Uskoen, et uusi päivä kerran kangastaa
        että lapsi onnekkaampi häntä olla saa."


    • Devoitti

      Ei sietänyt oikea profeetta kuulla totuutta itsestään, vaan häipyi:


      "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

      "Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."

      "Paskat Teuvo!"

      "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

      "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

      "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

      "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

      "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

      "Haista pitkä paska valehtelija."

      "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

      "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

      "piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

      "Teuvon tekstit ovat syvällisiä! 
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

      "Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

      "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

      "Olet kyrpäJooseppi."

      "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

      On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

      "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

      Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!

      Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?

    • Devoitti

      Veren voimalla!

    • Almatäti

      Kiitos Devoitti!

      • Kiinnostaa.tietää

        Kuka se on tämä kuuluisa Alma täti? Liittynee jotenkin vl-populaatioon?


    • Almatätisi

      Suksi on ylpeä sinusta, Devoitti!

      • Totuudentähden

        Onko se sukuvika jos suksi ei luista, jos verta ei ole"


    • Juoksupoika

      Tule sinäkin valoon tunnistettavaksi!

      • Sopiiks.se

        Minä läksin juuri Paavolasta juoksemaan Temmekselle päin, olen siinä mökkisi kohdalla noin tunnin kuluttua. Jos haluat tunnistaa minut tule siihen tien laitaan töllöttämään.


      • Ex.vl.Paavolasta
        Sopiiks.se kirjoitti:

        Minä läksin juuri Paavolasta juoksemaan Temmekselle päin, olen siinä mökkisi kohdalla noin tunnin kuluttua. Jos haluat tunnistaa minut tule siihen tien laitaan töllöttämään.

        Eipä näkynyt koltiaista mökkinsä tienhaarassa, ei ollut pojalla kanttia tapaamiseen, pitihän se arvata.


    • Juokse

      Ota Saatana kiinni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3821
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3595
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3552
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2231
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2219
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1967
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1756
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1413
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe