Jeesus neuvoo Maahan jääneitä: älkää luottako liha

aarteenmetsästäj

an
9.5.2015

Jumala olkoon kanssanne ja siunatkoon teitä Hänen viisaudellaan.

Jumalalla on viesti niille, jotka tulevat jäämään Maahan ja joilla on jostain syystä työtä tehtävänä eikä heitä siksi oteta ylöstempauksessa Taivaaseen. Joten menen eteenpäin ja aloitan viestin:

”Älkää luottako lihaan. Älkää kuvitelko hetkeäkään, että voitte pitää huolen itsestänne ilman Minun väliintuloani… tai tarkemmin sanottuna ilman Minun täydellistä kontrolliani. Kun luotat omaan lihaasi – kykyysi puolustaa itseäsi, kykyysi pitää huolta tarpeistasi – valmistat itsellesi epäonnistumisen. On niitä, jotka kohtaavat Koettelemuksen ajan tyhjin taskuin ilman paikkaa, johon mennä, ilman ruokaa, ilman mitään valmisteluja. Ja silti heistä pidetään täysin huolta matkan jokaisella askeleella.”

”Kun sielu panee kaiken varmuutensa Minuun, Olen vapaa antamaan heille kaiken, minkä he tarvitsevat. Sen sijaan että huolehtisit tarpeistasi ja hengissä selviämisestä, huolehdi Minun tehtävistäni ja niin myös nämä teille annetaan sen ohessa. Epävarmuutesi ja paniikkisi eivät tee mitään muuta kuin antavat demoneille luvan tutkia sinut, uuvuttaa sinut ja saada sinut menemään ennenaikaisesti vihollisen odottaviin käsiin. Mutta jos keskityt tuomaan sieluja Minulle, Olen vapaa huolehtimaan kaikesta, mitä tarvitset. Uskollisuuteni on alleajosuojasi ja päällysteesi.”

”Tiedon puute Minusta aiheuttaa omista tarpeista huolehtimisen. Kun tunnette Minut, tiedätte että Olen jo huolehtinut tien ulos, tien täynnä ruokaa, lääkkeitä ja suojaa, joka tekee teidät näkymättömiksi viholliselle.”

”Tämä on Maahan jäävien hyödyksi, Clare. Tällä hetkellä Valmistan heitä suurimmaksi osaksi meidän yhteisten aikojemme kautta.”

…mieleni harhautui Yellowstonen seismisyyden kuvaajiin, jotka näin tänään. Uskomatonta. Värit olivat pylväinä normaalien koukeroisten viivojen sijaan, jotka kuvaavat maanjäristystä – todella ihmeellistä. Ja minä ajattelin, ’Nibiru tuo nämä Maan muutokset, ja he tiesivät koko ajan, mitä tulisi tapahtumaan.’

Ja Jumala vastasi ajatukseeni, ”Kyllä, he tiesivät koko ajan. Mutta ihmismassojen tarpeista huolehtimisen sijaan he laskevat katastrofaalisten olosuhteiden varaan pyyhkiäkseen kartalta sen osan ihmisistä, joka ei sovi yhteen heidän geneettisen koodinsa kanssa.”

Hän jatkoi, ”Mutta palataan siihen, mikä on tärkeää, Rakkaani. Huomion on oltava hyvänteossa ja hyveissä, luottamuksessa ja uskossa Minun huolenpitokykyyni. Ilman näitä keskeisiä asenteita he eivät menesty. Suojelukseni voi tehdä sinusta näkymättömän. Suojeluni voi kääntää villipedot pois. Suojeluni voi pelastaa sinut jalkojesi alla järkkyvästä maankamarasta. Suojeluni antaa vettä ja ruokaa, kun niitä ei ole. Voin tehdä kaiken, ja niin Teenkin niille, jotka ovat ottaneet tehtäväkseen koota sieluja Valtakuntaan. Ne jotka antavat ja johdattavat epäitsekkäästi, ne jotka ovat rehellisiä ja huolehtivat muista, nämä ovat ne, joita Suojelen ja joiden tarpeista Huolehdin yliluonnollisesti.”

”Lisään lukuusi monia sieluja, jotka tarvitsevat pelastuksen. Heidän ikuisuutensa on vaakalaudalla ja jos sinä teet heidän ikuisuudestaan tärkeimmän asiasi, Minä suojaan sinut. Sieluja tullaan kiusaamaan hämmennyksellä ja pelolla, he eivät erota oikeaa väärästä, niin vakavia koettelemukset tulevat olemaan Maan päällä. He tulevat olemaan niin täysin suuntansa kadottaneita, ettei mikään muu kuin yliluonnollinen armo voi rauhoittaa heitä. Parantava armo, käsien laskeminen heidän päälleen ja rukoilu heidän puolestaan, että Minun Rauhani laskeutuisi heidän päälleen.”

”Ja teille, jotka olette kutsutut parantamaan, Minä asun teidän sisällänne. Laittakaa kätenne haavoittuneen tai sairaan päälle ja kuvitelkaa Minun Käteni liikkumaan sydämistänne käsivarttanne pitkin sieluun. Minä teen loput. Teidän tulee vain uskoa, että MINÄ OLEN ja ELÄN SINUSSA. Tämä on kaikki, mitä vaaditaan täydelliseen parantamiseen jopa pahimmista sairauksista.”

”Olkaa kastettuja Pyhällä Hengellä. Rukoilkaa kielillä. Laulakaa ihmisille kielillä – te puhutte MINUN kieltäni ja Minä rukoilen teidän kauttanne täydellisiä rukouksia. Älkää salliko kenenkään lannistaa teitä puhumasta kielillä – pirut käyttävät itsetietoisia, epävarmoja ja huonosti asioista perillä olevia sieluja yrittäessään estää teitä käyttämästä tätä voimakasta lahjaa. Älkää antako niiden tehdä sitä. Nyt enemmän kuin koskaan teidän on rukoiltava kielillä. Minä annan joillekin teistä tulkinnan samalla kun rukoilette, mikä kertoo teille, mikä teidän todellinen vastuksenne on, olkoon se ihminen, peto – tai jopa sinä itse.”

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Tulee olemaan suuri tarve yliluonnolliselle viisaudelle, niin monia erilaisia vastustajia on tulossa teitä vastaan. Varoitan niistä teitä, jos teette rukouksesta aivan tärkeimmän asianne. Enemmän kuin itse elämää, tarvitsette laaturukousaikaa Kanssani. Kukaan teidän ryhmästä ei voi jatkaa ilman rukoilua. Ne jotka eivät rukoile, tulevat olemaan heikkoja lenkkejä ryhmässänne. He tulevat pettämään teidät ja tekemään huonoja valintoja paineen alla. Parempi kun kaikki pysyvät rukouksessa ja antavat noiden, jotka eivät rukoile, mennä muualle – siis sen jälkeen kun olette tehneet kaikkenne tuodaksenne heidät Minun luokseni ja he silti eivät tunnusta tai valitse elää Minun normieni mukaan. Antakaa heidän mennä, he vain tuovat harmia muille ryhmänne jäsenille.”

      ”Lopun lähestyessä, kun asiat tulevat kaoottisimmiksi, teidän on tarrauduttava Minuun kaikella sydämellänne ettekä saa nojata omaan ymmärrykseenne tai välineisiinne. Minä rohkaisen teitä ottamaan kunnon askelia, Tulen jopa uniinne ja annan teille neuvoja. Ymmärtäkää että mitä lähemmäs tulette tapahtumien loppua, sitä kaoottisemmaksi kaikki tulee ja sitä vähemmän aikaa on teidän vapautukseenne. Rukoilkaa vahvuutta, rohkeutta, viisautta, myötätuntoa ja rauhaa. Uskonne mukaan teidät pelastetaan, lihasta ei ole mitään hyötyä. Kaikki riippuu ainoastaan uskosta ja luottamuksesta Minuun.”

      ”Tulette todistamaan ihmisten täydellisen romahtamisen, kyvyttömyyden selvitä yhtään pitempään. He vetäytyvät itseensä, missä heillä on turvallinen olo. Kaikki, mitä voit tehdä näille, on rukoileminen ja oleminen myötätuntoinen. Minun armoni kantaa heitä. He tulevat olemaan joukossanne sairaita ja kyvyttömiä. Tehkää kaikkenne sydämestänne hoivataksenne heitä, älkää tulko kärsimättömiksi heidän kanssaan tai ajako heitä pois – he saattavat olla teidän valopilkkunne. Koska te huolehditte heistä, Minä pidän huolen teistä.”

      ”Joka tapauksessa, jos teidän on jätettävä joku taaksenne, antakaa heille annos ruokaa ja vettä, rukoilkaa heidän puolestaan, että Minä otan huolekseni heidät ja otan heidät Minun armollisiin käsiini. Älkää kulkeko syyllisyydessä – teitte kaiken, mitä voitte ja nyt on Minun vuoroni. Teitä koetellaan aivan teidän äärirajoillenne ja kun te saavutatte nuo rajat, kääntykää Minun puoleeni ja sanokaa, ’Jumala, jatka puolestani, olen lopussa.’ Ja Minä annan teille voimaa jatkaa eteenpäin. Muistakaa että Minun Voimani on täydellinen teidän heikkoudessanne. Tämä on Minun tilaisuuteni näyttää teille, kuinka paljon te merkitsettekään Minulle ja kuinka Minä todella Olen teissä.”

      ”Siunaan teitä nyt kaiken ylittävällä rauhalla, rohkeudella ja kestävyydellä. Juoskaa kilpailu loppuun asti. Pian Minä palaan ja teen kaiken uudeksi.”

    • avoinihmine

      Onpa kriipii. Tulkaa tälle vuosisadalle ja opetelkaa markkinoimaan nii olis jessekin tyytyväisempi.

      • Elämää_elämää

        Olisitko sinä kiinnostunut siitä tehtävästä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe