Tästä lähti Ojareksien TV7 - kaatumalla

TästäSeLähti

TV7:n alku oli siis yhtä epäraitis, kun mitä suurin osa ohjelmistostakin on. Poikkeuksena kuitenkin David Pawsonin Raamatun opetusohjelmasarja, jota suositellaan katsottavaksi.)

Puhutteleva video, kannattaa katsoa.

https://www.youtube.com/watch?v=CPuLsh6-JxI

70

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.voi.voi

      Jos Ojaresten startti perustuu väärän profeetan Rodney Howard-Brownin profetiaan, niin voi voi voi. Siinä luvattiin Ojarekselle menestystä pohjoismaissa ja kauempanakin. Vielä ei taida olla toteutunut tämä. TV7:lla ei taida olla ruotsin, norjan ja tanskan kielisiä kanavia.

    • muistutusta

      Mitenkäs se on lähtennä sinun oma evankeliumin työtehtäväsi? Onko raitista vai ootko hurahtanut harhaoppeihin? Ettet vaan olisi menossa ryteikköön ylpeytesi kanssa? Tee parannus synneistäsi, et tiedä kauanko sulla on aikaa jäljellä.

      • TästäSeLähti

        En tiedä kummalle kysymyksesi oli tarkoitettu, mutta vastaan aloittajana; Itse en harrasta ylikarismaattista harhaoppia, eikä tunnu harrastavan nimmari voi.voi.voikaan.

        Evankelioin minkä voin, lähinnä netissä, koska koko maailma on tavattavissa netissä, kadulla ihmisillä ei ole aikaa nykyään enää jäädä juttelemaan hengellisistä asioista.

        Ylpeä en ole ja pyydän joka päivä Jumalalta anteeksi syntejäni Jeesuksen, Jeshuan nimessä - entäpä itse?


      • muistutusta

        Kyllä minäkin pyydän syntejäni anteeksi ahkerasti, vaikka se ei minusta täydellistä teekään.

        Minusta vaikuttaa aika ylpeältä lähteä nimeltä arvostelemaan toisten toimintaa. Kukaan ei TV7:lläkään varmaan täysin virheittä pysty toimimaan niin kuin emme mekään. Jos huomaa selvää harhaoppia, niin ehkä kannattaa sitten ihan suoraan olla vaikka Ojareksiin yhteydessä.

        Mitä itse olen TV7:ää seurannut (luonnollisestikaan en joka ohjelmaa ehdi tiiraamaan) niin olen kokenut että Ojarekset vilpittömin mielin haluavat viedä evankeliumia eteenpäin. Koska halutaan antaa monipuolista ohjelmaa, niin varmasti arvosteltavaa löytyy. Olen silti ihan hyviäkin ohjelmia TV7:ltä katsellut.

        Ihan niin kuin mentäisiin ostamaan hengellistä kirjaa, tai katselemaan hengellistä TV-ohjelmaa, saamme ja täytyykin rukoilla Pyhän Hengen johdatusta kun tarjonta on milloin mitäkin. Vaikka joskus ylilyönteihin syyllistyttäisiinkin, niin silti pidän TV7:ää ja Radio Deitä tosi tarpeellisina.

        Kannattaa ottaa rukousaiheeksi TV7, Radio Dei ja yleensäkin kaikki jotka Jumalan Hyvää Sanomaa tahtovat esillä pitää, että "astianmaku" ei pääsisi pilaamaan hyvää asiaa.


      • muistutusta

      • asianvierestä
        muistutusta kirjoitti:

        Unohdin mainita, että minä suosittelen Derek Princen raamattuopetusta.
        http://www.tv7.fi/vod/series/460/

        Suosittelen myös luettavaksi kirjaa "Tehtävä Jerusalemissa", jonka ovat kirjoittaneet Derek ja Lydia Prince. Erittäin hyvä kirja.

        "Tehtävä Jerusalemissa

        Lydia ja Derek Prince

        Kun tanskalainen Lydia lähti Jerusalemiin, hän luopui rahasta, asemasta, ammatista ja ystävistä. Jumalalla oli hänelle tehtävä, ja kuuliaisena kutsulle hän lähti.

        Lydian tie vei pelastamaan hylättyjä juutalais- ja arabilapsia kärsimyksistä ja kuolemasta. Se merkitsi työskentelyä vaarallisissa oloissa, keskellä nykyisen Israelin synnytyskipuja — mutta se merkitsi myös olemista oikeassa paikassa oikeaan aikaan...

        Huikea tosielämän seikkailu odotettuna uusintapainoksena! Mukana Kaarlo Syvännön muistelmat Lydia ja Derek Princestä."


      • kovalukemaan

        Tuo on muuten hyvä kirja tuo Tehtävä Jerusalemissa, olen lukenut monta kertaa.


    • Jo30VuottaUskossa

      Todellisiksi timanteiksi on osoittautunut 'Sanan ja Runon tuoksun' Auli ja Jakob Happosen Jumalan viisauksien jakaminen TV7:n ohjelmistossa.

      Älkää antako 'rakaskulta-mussutuksen' ja Jaakobin hieman kömpelön suomalaisen miehen runoilun hämätä - Sana ja opetus on tässä ohjelmassa todella TERÄVÄÄ ja PUHDASTA JUMALAN SANAA ja myös laulut ovat kauniita ja koskettavia!

      http://www.tv7.fi/vod/series/340/

      • OdotanPalkintoa

        Paras tapa välttyä kritiikiltä ja syytöksiltä on olla tekemättä yhtään mitään. Jos teet Jumalan tahtoa, sinua kritisoidaan aina. Niin tehtiin Jeesukselle ja apostoleillekin. Heidät teloitettiin kaikki paitsi Johannes joka sai elää vanhaksi, tosin viimeiset vuodet Johannes vietti yksinäisyydessä karkotettuna Patmos saarelle. Hän kun oli täynnä Jumalan Henkeä ja rakkautta ja puhui niin paljon rakkaudesta että kukaan ei enää tahtonut kuunnella häntä.

        Niin mitä sitten meidän kannattaa etsiä mitään tukea tai hyväksymisiä ihmisiltä. Ei niitä kiitoksia tule. Me teemme sen, minkä Jumala on antanut tehtäväksi ja odotamme luonnollisestikin enemmän vastustusta ja tuomioita ja syytöksiä kuin kiitoksia. Jumalan palvelijan palkka odottaa perillä.


      • TutustuTosiasioihin
        OdotanPalkintoa kirjoitti:

        Paras tapa välttyä kritiikiltä ja syytöksiltä on olla tekemättä yhtään mitään. Jos teet Jumalan tahtoa, sinua kritisoidaan aina. Niin tehtiin Jeesukselle ja apostoleillekin. Heidät teloitettiin kaikki paitsi Johannes joka sai elää vanhaksi, tosin viimeiset vuodet Johannes vietti yksinäisyydessä karkotettuna Patmos saarelle. Hän kun oli täynnä Jumalan Henkeä ja rakkautta ja puhui niin paljon rakkaudesta että kukaan ei enää tahtonut kuunnella häntä.

        Niin mitä sitten meidän kannattaa etsiä mitään tukea tai hyväksymisiä ihmisiltä. Ei niitä kiitoksia tule. Me teemme sen, minkä Jumala on antanut tehtäväksi ja odotamme luonnollisestikin enemmän vastustusta ja tuomioita ja syytöksiä kuin kiitoksia. Jumalan palvelijan palkka odottaa perillä.

        Johannes ei muuten viettänyt viimeisiä vuosia Patmoksella, vaan Efesossa, jossa kuoli n.vuonna 100.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Johannes_(evankelista)


      • uskonhenki
        OdotanPalkintoa kirjoitti:

        Paras tapa välttyä kritiikiltä ja syytöksiltä on olla tekemättä yhtään mitään. Jos teet Jumalan tahtoa, sinua kritisoidaan aina. Niin tehtiin Jeesukselle ja apostoleillekin. Heidät teloitettiin kaikki paitsi Johannes joka sai elää vanhaksi, tosin viimeiset vuodet Johannes vietti yksinäisyydessä karkotettuna Patmos saarelle. Hän kun oli täynnä Jumalan Henkeä ja rakkautta ja puhui niin paljon rakkaudesta että kukaan ei enää tahtonut kuunnella häntä.

        Niin mitä sitten meidän kannattaa etsiä mitään tukea tai hyväksymisiä ihmisiltä. Ei niitä kiitoksia tule. Me teemme sen, minkä Jumala on antanut tehtäväksi ja odotamme luonnollisestikin enemmän vastustusta ja tuomioita ja syytöksiä kuin kiitoksia. Jumalan palvelijan palkka odottaa perillä.

        Tämä on totuus.Kiitos kommentistasi.


      • tämä.henkeesi
        uskonhenki kirjoitti:

        Tämä on totuus.Kiitos kommentistasi.

        Voisiko olla pikemminkin niin, että sinua on kritisoitu täysin aiheellisesti erään tietyn eksyttäjän puolustelusta ja sielullisesta ihailusta ja tämän kritisoijien panettelusta?


      • uskonhenki
        tämä.henkeesi kirjoitti:

        Voisiko olla pikemminkin niin, että sinua on kritisoitu täysin aiheellisesti erään tietyn eksyttäjän puolustelusta ja sielullisesta ihailusta ja tämän kritisoijien panettelusta?

        Tekopyhien yritystä,olen vapaa pitämään kenestä haluan.Kiitos nimim.odotan palkintoa.Sielulliset ja panettelijat,missähän he ovat?Jeesus elää ja toimii!


      • tämä.henkeesi
        uskonhenki kirjoitti:

        Tekopyhien yritystä,olen vapaa pitämään kenestä haluan.Kiitos nimim.odotan palkintoa.Sielulliset ja panettelijat,missähän he ovat?Jeesus elää ja toimii!

        Oletkohan sittenkään vapaa?
        Olisitkohan pikemminkin joutunut ansaan Patrick Tiaisen lumoamana, ja eksyttämänä?
        Jeesus elää ja toimii todellakin, mutta ei patrick Tiaisen kautta.


      • uskonhenki
        tämä.henkeesi kirjoitti:

        Oletkohan sittenkään vapaa?
        Olisitkohan pikemminkin joutunut ansaan Patrick Tiaisen lumoamana, ja eksyttämänä?
        Jeesus elää ja toimii todellakin, mutta ei patrick Tiaisen kautta.

        Olen vapaa,Jeesus on Herrani,olet outo jankuttaja.Jeesus on tehnyt suuria elämässäni,Hän rakastaa minua,älä murehdi.Tässä keskustelussa ei edes puhuta Patrickista,miksi jankutat hänestä?Mene rauhaan,Jeesus johdattaa minua.


      • tämä.henkeesi
        uskonhenki kirjoitti:

        Olen vapaa,Jeesus on Herrani,olet outo jankuttaja.Jeesus on tehnyt suuria elämässäni,Hän rakastaa minua,älä murehdi.Tässä keskustelussa ei edes puhuta Patrickista,miksi jankutat hänestä?Mene rauhaan,Jeesus johdattaa minua.

        Eksytyksen henki tuntuu olevan läsnä kaikissa keskusteluissa, ja sitä tulee aina vastustaa.


      • uskonhenki
        uskonhenki kirjoitti:

        Olen vapaa,Jeesus on Herrani,olet outo jankuttaja.Jeesus on tehnyt suuria elämässäni,Hän rakastaa minua,älä murehdi.Tässä keskustelussa ei edes puhuta Patrickista,miksi jankutat hänestä?Mene rauhaan,Jeesus johdattaa minua.

        Ja vielä lisäys,kiitin nimim.odotan palkintoa kommentista,koska täällä haukutaan tv7.En pidä kaikesta mitä sieltä tulee,jollekin se voi olla ainoa toivonpilkahdus,kuten eräälle naiselle ,jolla on syöpä ja on hoitojen jälkeen vuoteen omana.Sanoi ,että katsoo Tv7 ja saa sieltä voimaa.


      • uskonhenki
        tämä.henkeesi kirjoitti:

        Eksytyksen henki tuntuu olevan läsnä kaikissa keskusteluissa, ja sitä tulee aina vastustaa.

        Kunhan itsesi kanssa pärjäät.Minulla on kaikki hyvin.


      • tämä.henkeesi
        uskonhenki kirjoitti:

        Ja vielä lisäys,kiitin nimim.odotan palkintoa kommentista,koska täällä haukutaan tv7.En pidä kaikesta mitä sieltä tulee,jollekin se voi olla ainoa toivonpilkahdus,kuten eräälle naiselle ,jolla on syöpä ja on hoitojen jälkeen vuoteen omana.Sanoi ,että katsoo Tv7 ja saa sieltä voimaa.

        Tämä toivonpilkahdus on valitettavan usein eksytyksen pilkahdus, kun TV7:stä on kyse.
        Enemmän harhaoppia kuinTotuutta.
        Jos TV7 ei julista Raamatun ja evankeliumin koko totuutta, niin se totuuskin saattaa jäädä hyvin usein vain pieneksi toivon pilkahdukseksi eksytysten seassa toivottomassa tilassa olevalle ihmiselle, kuten mainitsemasi tapaus.
        Mikäli tunnet kyseisen henkilön, kehoittaisin sinua varmistumaan siitä, että hän on ottanut vastaan pelastuksen Jeesuksen nimessä ja Hänen sovintoveressään.
        Sillä meille ei ole taivaan alla annettu mitään muuta nimea, jossa voisimme pelastua.
        Mitä sitten vielä näihin harhaoppeihin ja eksytyksiin tulee, niin ei Jeesuskaan voi sietää harhaoppeja, vaan vihaa niitä.
        Siksi Hän varoitti niistä opetuslapsiaan ehkä enemmän, kuin mistään muusta asiasta.
        Kyllä sitä aina jotenkin itsensä kanssa pärjää, kunhan muistaa tehdä parannusta ja antaa pestä syntinsä Jeesuksen verellä päivittäin.
        Tätä olen Jumalan armosta saanut tehdä jo yli 60 vuotta.


      • missäonrakkaus2

        Tervehdys "tämä.henkeesi ".Pyytäisin sinua pysähtymään ja miettimään vilpittömästi Herran edessä: "Miksi haluan mitätöidä uskonhengen kommentit? Miksi ajattelen ,että minä tiedän ja ymmärrän paremmin kuin uskonhenki hengelliset asiat ? Miksi minussa ei ole kykyä ottaa vastaan uskonhengen ajatuksia ja näkemyksiä vaan syyllistyn jatkuvaan uskonhengen ja samanmielisten aliarvioimiseen ja itseni korottamiseen ? Miksi minulla on tarve sanoa viimeinen sana ? "
        TV7 työ on arvokasta.Siellä on monelaista tarjontaa , hyvää ja huonoa.Se että siellä on huonoakin tarjontaa, ei tarkoita sitä ,ettei se voisi toimia todella puhtaan evankeliumin puolesta.Meidän kristittyjen tehtävä on rukoilla sen puolesta,että niin tapahtuu.Tiedän usean kristityn, joiden henkireikä on saada hyvää hengellistä ravintoa TV7:n välityksellä.Tulla hengellisesti ravituksi, kun eivät tule ravituiksi omissa seurakunnissaaan tai eivät jostain syystä voi osallistua seurakunnan tilaisuuksiin.
        Omassa työssäni tapaan nuoria ihmisiä,jotka ovat tulleet hyvin haavoitetuiksi seurakunnissa, joissa on vahva oikeassa olemisen, uskonnollisuuden henki.
        He olisivat tarvinneet rakkautta.
        En voi välttyä siltä, että kommenttisi tuovat mieleeni uskonnollisuuden ja kovuuden.
        Vaikka olisimme olleet uskossa montakymmentä vuotta, ei tarkoita sitä, ettemme voisi erehtyä.Itse olen elävä esimerkki siitä,miten tiukan otteen ylpeys ja itserakkaus,kaikkitietävyys olivat minusta saaneet.Herra oli armollinen ja lähetti ystäväkseni ihmisen,joka siihen joutui puuttumaan ja sai sen paljastettua. Siitä olen Herralle kiitollinen ja ystävälleni,joka kaiken kesti.
        Toivon sinulle vain hyvää.


      • ortodoksinen.mielipide

        Tämä uskonhenki on antanut monissa aiemmissa kommenteissaan vastenmielisen kuvan itsestään, ja on näin ollen saanut tietyn korvamerkin itseensä. Ehkä siksi hänen kommenttinsa herättävät joissakin vastenmielisyyttä.
        TV7 on epäterveen äärikarismaattisuuden äänitorvi Suomessa, siksi monet, jotka eivät voi asiantilaa hyväksyä, vastustavat sitä.
        Rukoiltu on.
        Uskonnollisuuden henki on termi, jota mielellään käyttävät ne, jotka eivät voi hyväksyä Raamatullista arvostelua. David Herzog oli se, joka tätä termiä käytti ahkerasti täällä Suomessa. Nyt epäterveen opin levittäjät ovat omineet sen käyttöönsä, ajattelemattomasti. Eräänlainen muoti-ilmiö tietyissä piireissä.
        Minuun kohdistettuna ainakin koen sen sanan käyttämisen äärimmäisen loukkaavana, koska puolustan nimenomaa tervettä oppia ja oikeaa lapsenomaista sydämen uskoa.
        Kyllä harhaoppeja ja eksytyksiä pitää ankarasti vastustaa.


      • uskonhenki
        missäonrakkaus2 kirjoitti:

        Tervehdys "tämä.henkeesi ".Pyytäisin sinua pysähtymään ja miettimään vilpittömästi Herran edessä: "Miksi haluan mitätöidä uskonhengen kommentit? Miksi ajattelen ,että minä tiedän ja ymmärrän paremmin kuin uskonhenki hengelliset asiat ? Miksi minussa ei ole kykyä ottaa vastaan uskonhengen ajatuksia ja näkemyksiä vaan syyllistyn jatkuvaan uskonhengen ja samanmielisten aliarvioimiseen ja itseni korottamiseen ? Miksi minulla on tarve sanoa viimeinen sana ? "
        TV7 työ on arvokasta.Siellä on monelaista tarjontaa , hyvää ja huonoa.Se että siellä on huonoakin tarjontaa, ei tarkoita sitä ,ettei se voisi toimia todella puhtaan evankeliumin puolesta.Meidän kristittyjen tehtävä on rukoilla sen puolesta,että niin tapahtuu.Tiedän usean kristityn, joiden henkireikä on saada hyvää hengellistä ravintoa TV7:n välityksellä.Tulla hengellisesti ravituksi, kun eivät tule ravituiksi omissa seurakunnissaaan tai eivät jostain syystä voi osallistua seurakunnan tilaisuuksiin.
        Omassa työssäni tapaan nuoria ihmisiä,jotka ovat tulleet hyvin haavoitetuiksi seurakunnissa, joissa on vahva oikeassa olemisen, uskonnollisuuden henki.
        He olisivat tarvinneet rakkautta.
        En voi välttyä siltä, että kommenttisi tuovat mieleeni uskonnollisuuden ja kovuuden.
        Vaikka olisimme olleet uskossa montakymmentä vuotta, ei tarkoita sitä, ettemme voisi erehtyä.Itse olen elävä esimerkki siitä,miten tiukan otteen ylpeys ja itserakkaus,kaikkitietävyys olivat minusta saaneet.Herra oli armollinen ja lähetti ystäväkseni ihmisen,joka siihen joutui puuttumaan ja sai sen paljastettua. Siitä olen Herralle kiitollinen ja ystävälleni,joka kaiken kesti.
        Toivon sinulle vain hyvää.

        Kiitos viisaasta kirjoituksestasi.Tiedä,olet Jumalan asialla.Siunatkoon Jeesus sinua lisää.Ei piitata näistä muista "vastenmielisistä".


      • myötämielinen.totuudelle
        uskonhenki kirjoitti:

        Kiitos viisaasta kirjoituksestasi.Tiedä,olet Jumalan asialla.Siunatkoon Jeesus sinua lisää.Ei piitata näistä muista "vastenmielisistä".

        Mikä on kiitellessä, kun oli niin sopivasti omaan korvasyyhyysi kirjoitettu.
        Voisit kiittää myös Juha Norolampea hänen asiantuntevasta varoituksestaan koskien Patrick Tiaista.
        Vai eikö oikein sovi korvasyyhyysi?


      • uskonhenki
        missäonrakkaus2 kirjoitti:

        Tervehdys "tämä.henkeesi ".Pyytäisin sinua pysähtymään ja miettimään vilpittömästi Herran edessä: "Miksi haluan mitätöidä uskonhengen kommentit? Miksi ajattelen ,että minä tiedän ja ymmärrän paremmin kuin uskonhenki hengelliset asiat ? Miksi minussa ei ole kykyä ottaa vastaan uskonhengen ajatuksia ja näkemyksiä vaan syyllistyn jatkuvaan uskonhengen ja samanmielisten aliarvioimiseen ja itseni korottamiseen ? Miksi minulla on tarve sanoa viimeinen sana ? "
        TV7 työ on arvokasta.Siellä on monelaista tarjontaa , hyvää ja huonoa.Se että siellä on huonoakin tarjontaa, ei tarkoita sitä ,ettei se voisi toimia todella puhtaan evankeliumin puolesta.Meidän kristittyjen tehtävä on rukoilla sen puolesta,että niin tapahtuu.Tiedän usean kristityn, joiden henkireikä on saada hyvää hengellistä ravintoa TV7:n välityksellä.Tulla hengellisesti ravituksi, kun eivät tule ravituiksi omissa seurakunnissaaan tai eivät jostain syystä voi osallistua seurakunnan tilaisuuksiin.
        Omassa työssäni tapaan nuoria ihmisiä,jotka ovat tulleet hyvin haavoitetuiksi seurakunnissa, joissa on vahva oikeassa olemisen, uskonnollisuuden henki.
        He olisivat tarvinneet rakkautta.
        En voi välttyä siltä, että kommenttisi tuovat mieleeni uskonnollisuuden ja kovuuden.
        Vaikka olisimme olleet uskossa montakymmentä vuotta, ei tarkoita sitä, ettemme voisi erehtyä.Itse olen elävä esimerkki siitä,miten tiukan otteen ylpeys ja itserakkaus,kaikkitietävyys olivat minusta saaneet.Herra oli armollinen ja lähetti ystäväkseni ihmisen,joka siihen joutui puuttumaan ja sai sen paljastettua. Siitä olen Herralle kiitollinen ja ystävälleni,joka kaiken kesti.
        Toivon sinulle vain hyvää.

        Ja kiitos sinulle,että välität nuorista,jotka ovat kokeneet ties mitä.Sinulla on oikea asenne.Jeesus sinua siunatkoon työssäsi,jota teet.Olet arvokas Jeesukselle.


      • TotuudenPuolella
        ortodoksinen.mielipide kirjoitti:

        Tämä uskonhenki on antanut monissa aiemmissa kommenteissaan vastenmielisen kuvan itsestään, ja on näin ollen saanut tietyn korvamerkin itseensä. Ehkä siksi hänen kommenttinsa herättävät joissakin vastenmielisyyttä.
        TV7 on epäterveen äärikarismaattisuuden äänitorvi Suomessa, siksi monet, jotka eivät voi asiantilaa hyväksyä, vastustavat sitä.
        Rukoiltu on.
        Uskonnollisuuden henki on termi, jota mielellään käyttävät ne, jotka eivät voi hyväksyä Raamatullista arvostelua. David Herzog oli se, joka tätä termiä käytti ahkerasti täällä Suomessa. Nyt epäterveen opin levittäjät ovat omineet sen käyttöönsä, ajattelemattomasti. Eräänlainen muoti-ilmiö tietyissä piireissä.
        Minuun kohdistettuna ainakin koen sen sanan käyttämisen äärimmäisen loukkaavana, koska puolustan nimenomaa tervettä oppia ja oikeaa lapsenomaista sydämen uskoa.
        Kyllä harhaoppeja ja eksytyksiä pitää ankarasti vastustaa.

        Nimenomaan olen samaa mieltä - kuinka ihmeessä kukaan voisi olla myötämielinen henkilölle, joka yrittää kaikin keinoin villitä ihmisiä täällä omilla harhaopeillaan, kuten nimmari 'uskonhenki' nyt tekee. Hän on ikävä kyllä vahvasti paholaisen asialla ainakin tällä hetkellä - muutosta rukoillaan.

        Pitäisi ottaa huomioon, että tätäkin palstaa lukee aivan lukuisia ihmisiä, joilla ei ole harmaita aavistustkaan Raamatun oikeista opeista (esim. äskettäin uskoon tulleet!) ja kun he lukevat 'uskonhengen' Raamatunvastaisia kommenteja, heidän hento uskontietämyksensä kokee suurta hämmennystä, koska eivät oikein tiedä ketä ja mitä uskoa.


      • uskonhenki
        TotuudenPuolella kirjoitti:

        Nimenomaan olen samaa mieltä - kuinka ihmeessä kukaan voisi olla myötämielinen henkilölle, joka yrittää kaikin keinoin villitä ihmisiä täällä omilla harhaopeillaan, kuten nimmari 'uskonhenki' nyt tekee. Hän on ikävä kyllä vahvasti paholaisen asialla ainakin tällä hetkellä - muutosta rukoillaan.

        Pitäisi ottaa huomioon, että tätäkin palstaa lukee aivan lukuisia ihmisiä, joilla ei ole harmaita aavistustkaan Raamatun oikeista opeista (esim. äskettäin uskoon tulleet!) ja kun he lukevat 'uskonhengen' Raamatunvastaisia kommenteja, heidän hento uskontietämyksensä kokee suurta hämmennystä, koska eivät oikein tiedä ketä ja mitä uskoa.

        Taitaa olla sama "villitsijä eri nimimerkeillä solvaamassa minua.Luitko mitä rakkaus on kommentin?Kiitin häntä nuorista välittämisestä,mitä raamatun vastaista?On muitakin ,jotka ovat Tv7 puolustajia,et heitä solvaa!Etköhän tutki muiden harhaoppeja,jätä minut rauhaan!Nimenomaan lukuisat lukevat ja läheisistäni moni on järkyttynyt juuri muiden kirjoituksista.Nämä hennot nuoret ovat älykkäitä,sen olen tullut huomaamaan.Minä en heitä harhaan johdata,joku muu!!


      • missäonrakkaus2
        TotuudenPuolella kirjoitti:

        Nimenomaan olen samaa mieltä - kuinka ihmeessä kukaan voisi olla myötämielinen henkilölle, joka yrittää kaikin keinoin villitä ihmisiä täällä omilla harhaopeillaan, kuten nimmari 'uskonhenki' nyt tekee. Hän on ikävä kyllä vahvasti paholaisen asialla ainakin tällä hetkellä - muutosta rukoillaan.

        Pitäisi ottaa huomioon, että tätäkin palstaa lukee aivan lukuisia ihmisiä, joilla ei ole harmaita aavistustkaan Raamatun oikeista opeista (esim. äskettäin uskoon tulleet!) ja kun he lukevat 'uskonhengen' Raamatunvastaisia kommenteja, heidän hento uskontietämyksensä kokee suurta hämmennystä, koska eivät oikein tiedä ketä ja mitä uskoa.

        Suurin ja vahingollisin harhaoppi on rakkaudettomuus.Se ilmenee yleensä sydämen kovuutena,itsekeskeisyytenä,itsensä korottamisena ym.
        Itse olen ollut tästä elävä esimerkki.Kiitos Herralla ja rakkaalle, kärsivälliselle ystävälleni,että se paljastui.
        Uskonhengen kommenteista ei välity rakkaudettomuus.Sen sijaan kipu, mikä tulee epäoikeudenmukaisesta, mitätöivästä, vääristellyistä syytöksistä.
        Uskonhenki puolustaa todellisia kristityn elämän perusasioita.Kiitos hänelle siitä.
        Herra siunatkoon häntä runsaasti.Hän joutuu tekemään raskasta työtä itseään täynnä olevien kristittyjen keskellä.


      • AmenAmenHallelujaa
        uskonhenki kirjoitti:

        Taitaa olla sama "villitsijä eri nimimerkeillä solvaamassa minua.Luitko mitä rakkaus on kommentin?Kiitin häntä nuorista välittämisestä,mitä raamatun vastaista?On muitakin ,jotka ovat Tv7 puolustajia,et heitä solvaa!Etköhän tutki muiden harhaoppeja,jätä minut rauhaan!Nimenomaan lukuisat lukevat ja läheisistäni moni on järkyttynyt juuri muiden kirjoituksista.Nämä hennot nuoret ovat älykkäitä,sen olen tullut huomaamaan.Minä en heitä harhaan johdata,joku muu!!

        Juupa juu - näkyy olevan 'uskonhenki' ja 'missäonrakkaus2' sama jumalaton persoona, joka täällä trollaa uskovia ihan 'simona'.

        Vaan eipä anneta jumalattomien meitä lannistaa, vaan korotetaan Herraa Jeesusta ja Jumalan sanaa entistä innokkaammin!


    • liike-elämän-fakta

      Kristillisellä mediatalolla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin julkaista lähestulkoon kaikki nimeltään kristillinen ohjelma, josta yhtiölle maksetaan, mikäli se tahtoo välttyä konkurssilta. Toki tappiollakin voisi toimia loputtomiin, jos tukijoita riittää, mutta ei se tervettä liiketoimintaa ole...

    • muistutusta

      Mielenkiintoinen youtube-pläjäys, ennätin katsoa vasta 1-osan.

      • Vakava.Reportaasi.3.Room

        Se on loppua kohti yhä mielenkiintoisempi..


    • Tarkkuutta

      Tämä tv7coctail kannattas ottaa syyniin!

    • solulainen.vapaa.srk

      Ihan ok juttu. Tulkkina Jukka Laamanen, joka toimi aikoinaan Lahden Vapaa srk työntekijänä ja siunasi meidän perustaman suomen ensimmäisen solun. Solutoimintaa ei ollut suomessa aiemmin. Jukka Laamanen on hengen miehiä ja tulkannut mm Nicky Cruzia ym nimekkäitä saarnaajia.

      • solulainen.vapaa.srk

        RHB suomeen elokuussa. Ylistys Jeesus!


      • solulainen.vapaa.srk

        Videon lopussa 19 min kohdalla on epäuskon oppia lisätty videoon. Ei liity mitenkään aiheeseen, ilmeisesti videon tekijä yrittää sekoittaa asioita ja on niiltä osin saatanan asialla.


      • solulainen.vapaa.srk

        Olin tuossa RHB kokouksessa ja se oli hyvä tilaisuus, odotan mielenkiinnolla Jäähalli viikkoa elokuussa.


      • HERRA.VARJELE.NUORIAMME

        Odotatko sinä -JEESUSTA?


      • niele.pettymyksesi
        HERRA.VARJELE.NUORIAMME kirjoitti:

        Odotatko sinä -JEESUSTA?

        Ei kannata.


      • solulainen.vapaa.srk
        HERRA.VARJELE.NUORIAMME kirjoitti:

        Odotatko sinä -JEESUSTA?

        En, koska Jesus asuu minussa Pyhän Hengen kautta, ei tarvitse enää odotella.


      • HERRA.VARJELE.NUORIAMME

        Sinä siis jäät tänne (fire) tulella hävitettävään maailmaan, muiden jumalattomien kanssa?
        JEESUS hakee ne, jotka valmiit ja Rakkaudessa Häneen Häntä odottavat..lupauksensa mukaan heitä noutamaan Pelastumaan Vihasta (Jumala Pietarin 2.kirjeessä).


      • Oletko.Valmis
        solulainen.vapaa.srk kirjoitti:

        RHB suomeen elokuussa. Ylistys Jeesus!

        MITÄ sä odotat rodneyltä?
        Jeesus voi tulla ennen häntä, samoin Puttekin?


      • solulainen.vapaa.srk
        HERRA.VARJELE.NUORIAMME kirjoitti:

        Sinä siis jäät tänne (fire) tulella hävitettävään maailmaan, muiden jumalattomien kanssa?
        JEESUS hakee ne, jotka valmiit ja Rakkaudessa Häneen Häntä odottavat..lupauksensa mukaan heitä noutamaan Pelastumaan Vihasta (Jumala Pietarin 2.kirjeessä).

        Et siis ole täyttynyt Pyhällä Hengellä, etkä ymmärrä uskonasioita? Mene oikean kristityn juttusille selvittämään elämäsi sotkut. Esim Markku Veilo on hyvä opettaja ja pastori, puhuu siion srk helsinki keskiviikkona.


      • solulainen.vapaa.srk
        Oletko.Valmis kirjoitti:

        MITÄ sä odotat rodneyltä?
        Jeesus voi tulla ennen häntä, samoin Puttekin?

        Älä sekoile, RHB on hengen miehiä.


      • Oletko.Valmis

        Oletko tutkinut, minkä hengen?


      • solulainen.vapaa.srk
        Oletko.Valmis kirjoitti:

        Oletko tutkinut, minkä hengen?

        Ei ainakaan putte possun hengellä, niinkuin sinä.


      • VaroitusVaroitusVaroitus
        solulainen.vapaa.srk kirjoitti:

        RHB suomeen elokuussa. Ylistys Jeesus!

        VAROITUS: Rodney Howard-Brown eli tämä 'RHB' on äärikarismaattinen torontolainen eksyttäjä ja saatanallinen kaatajapappi - Oikea Jumalan mies ja nainen pysyy KAUKANA hänestä!!!


      • solulainen.vapaa.srk
        VaroitusVaroitusVaroitus kirjoitti:

        VAROITUS: Rodney Howard-Brown eli tämä 'RHB' on äärikarismaattinen torontolainen eksyttäjä ja saatanallinen kaatajapappi - Oikea Jumalan mies ja nainen pysyy KAUKANA hänestä!!!

        Et siis ole uskossa Jeesukseen oikeasti?


      • saviseutulainen
        solulainen.vapaa.srk kirjoitti:

        Et siis ole uskossa Jeesukseen oikeasti?

        Solulainen.vapaa.srk,

        lue hyvin tarkkaan nimimerkki VaroitusVaroitusVaroitus:n VAROITUS uudelleen ja vielä senkin jälkeen, koska VVV:n kirjoitus on sanasta sanaan, kirjaimesta kirjaimeen TOTTA.
        Niinkuin jokainen sana olisi kirjoitettu tulipunaisin kirjaimin.
        RHB:sta täytyy jokaisen Herraan Jeesukseen Kristukseen uskovan pysytellä KAUKANA. Hirveä kundaliinivoima on se valhevoima, jolla hän viattomia ja vilpittömiä uskovia ja vielä uskoontulemattomia johtaa kohti tuhoa. Onko Herran Jeesuksen omat sanat ja painavat varoitukset niin täysin ylivoimaisia uskoa, että eksytykseen joutunut ihminen uskoo ja seuraa mieluummin tuollaista valhehengen vallassa olevaa kaatajapappia kuin Sovittajaansa ja Vapahtajaansa, Jeesusta Kristusta.
        Me elämme lopunaikojen väkevää, kauhistuttavan väkevää, eksytystä silmiemme ja korviemme edessä jo tällä hetkellä.
        Olemme eläneet jo kauan. Mikseivät uskovien valtavat joukot saata tätä uskoa.
        KATSOKAA ETTEI KUKAAN TEITÄ EKSYTÄ!
        Nämä ovat Herran Jeesuksen omat pyhät sanat.
        Lukekaa Matt. 24 ja Matt. 7!


      • ÄlkääEksykö

        Amen. Juuri näin.


      • TotuuttaRakkaudessa

        Aamen. Vahvistan täältäkin, terv. 'oletko.valmis' sekä 'HERRA.VARJELE.NUORIAMME'


      • Jaakko2524
        VaroitusVaroitusVaroitus kirjoitti:

        VAROITUS: Rodney Howard-Brown eli tämä 'RHB' on äärikarismaattinen torontolainen eksyttäjä ja saatanallinen kaatajapappi - Oikea Jumalan mies ja nainen pysyy KAUKANA hänestä!!!

        Aamen.
        Hyvä, että varoittajia löytyy vielä Rakkaassa Suomessamme.
        Varokaa näitä lopunajan kavalia eksyttäjiä, jotka eivät halua sinulle mitään hyvää. Haluavat vain puristaa sinusta taloudellista hyötyä itselleen.


      • HarhaaVaan
        solulainen.vapaa.srk kirjoitti:

        Videon lopussa 19 min kohdalla on epäuskon oppia lisätty videoon. Ei liity mitenkään aiheeseen, ilmeisesti videon tekijä yrittää sekoittaa asioita ja on niiltä osin saatanan asialla.

        Vai ei kristillinen tiede muka ole mielestäsi harhaoppia? Oijoij kyllä on - ja mitä suurimmassa määrin!


    • Pahan.Hengen.Apostolit

      RHB on pahan hengen "miehiä"!

    • Niin minkä tehtävän Jumala sinulle on antanut ja miten olet sitä hoitanut?

      • Vai otitko paholaisen syyttäjän tehtävät?


      • Pahan.Hengen.Apostolit

        Mielisairaalat ja hautuumaat ovat täynnä näiden pahanhengen apostolien työn hedelmiä...! Nämä tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, ollen tosiasiassa perkeleitä! Ml. huijari RHB. NARrit ovat Helvetin lapsia ja Saatanan agentteja! Kavahtakaa kristityt näitä ns. karismaatikkoja!


    • koiranoksennus

      Tiedän Ojaresten toiminnan alun-olin paikalla. RodneyHowardBrowne se siellä suureen ääneen "profetoi" ja mitä seurasi? Ryhdyttiin touhuamaan tv7aa,suomen harhaoppisinta tv kanavaa! Siellä on töissäkin ties mitä mielisairaalapotilas osastoa(että sillä tavalla tekevät kyllä laupeuden työtä,kun palkkaavat sellaisia,joita ei kukaan muu ikimaailmassa palkkaisi! Tunnen muutamia heistä usean vuden ajalta..) Karttakaa karttakaa karttakaa,heitä on todella varoitettu enemmän kuin kahdesti.

      • Lisää.More.EnemmänTotuut

        Kiitos esiintulosta! Anna palaa; FIRE!

        Hyvä todella, että textasit.
        Herra, Jumalamme tarttukoon tähän sekottamiseen NYT! JEESUKSEN nimessä. (rukoilkaamme sopimusruk)


      • eimuuta
        Lisää.More.EnemmänTotuut kirjoitti:

        Kiitos esiintulosta! Anna palaa; FIRE!

        Hyvä todella, että textasit.
        Herra, Jumalamme tarttukoon tähän sekottamiseen NYT! JEESUKSEN nimessä. (rukoilkaamme sopimusruk)

        Trolli


      • TOSI.ON

        EI ole trolli.


      • miksi....i
        TOSI.ON kirjoitti:

        EI ole trolli.

        Trollaa kuitenkin?


      • iloitsevaisuus

        Arvostelu Suomen ainoaa kristillisiä arvoja tunnustavaa TV-kanavaa vastaan on outoa. Istuisivatko arvostelijat mieluummin X-nautiskelijoitten pippaloissa? Kanava harrastaa uskovien yhteyttä - hurraa! Kanava pyytää esirukousta ja varjelusta - hurraa! Kanava rakastaa Jeesusta jättäen korrektia valinnanvapautta.
        Ei voi olla, kuten fariseukset sanoivat Jeesuksesta "sinussa on riivaaja"- eli TV7 kin olisi.. Lapsilla on lastentauteja, aikuisuudessa on toisenlaista - samalla tiellä silti ollaan. Jeesus sanoo Sinulle "pidä se mikä on hyvää". Älä pälyile sivuillesi yli kohtuuden, ettei rauhasi kärsi.


      • TuntekaaJumalanSana
        iloitsevaisuus kirjoitti:

        Arvostelu Suomen ainoaa kristillisiä arvoja tunnustavaa TV-kanavaa vastaan on outoa. Istuisivatko arvostelijat mieluummin X-nautiskelijoitten pippaloissa? Kanava harrastaa uskovien yhteyttä - hurraa! Kanava pyytää esirukousta ja varjelusta - hurraa! Kanava rakastaa Jeesusta jättäen korrektia valinnanvapautta.
        Ei voi olla, kuten fariseukset sanoivat Jeesuksesta "sinussa on riivaaja"- eli TV7 kin olisi.. Lapsilla on lastentauteja, aikuisuudessa on toisenlaista - samalla tiellä silti ollaan. Jeesus sanoo Sinulle "pidä se mikä on hyvää". Älä pälyile sivuillesi yli kohtuuden, ettei rauhasi kärsi.

        Olen huomannut, että TV7:lta löytyy aivan kauheita eksytysohjelmia ja sitten on niitä oikein hengellisiä ja jumalisia ohjelmia, joita oikein ilokseen katsoo, kuten David Pawsonin opetukset, Sanan ja runon tuoksua sekä Israel-ohjelmat.

        Muita en uskalla suositella, mutta Pyhässä Hengessä kulkeva, Raamattunsa tarkoin tunteva uskova, huomaa kyllä hyvin pian, onko ohjelma tehty pahassa vai Pyhässä Hengessä.


    • ajanmerkkejäkö
      • EiHuolissaanoloAuta

        Nuo alkoholin vapauttamiset ja homotukset ovat seurausta tämän lopun ajan etenemisestä - Tulemme yhä lähemmäksi antikristuksen aikaa ja kaikenlainen pahuus lisääntyy, samoin harhaopit.

        Näille emme voi mitään, sillä Raamattu sanoo, että niiden täytyy tulla - vaikka rukoiltu on ja paljon herätystä tähän maahan, sitä ei ole tullut - eikä tulekaan Raamatun mukaan.

        Emme voi myöskään eksytyksille ja harhaopeille mitään muuta kun varoittaa ihmisiä niistä, mutta jos jotkut silti haluaa niihin mennä, emme voi tehdä asialle muuta, kun rukoilla, että Herra avaa heidän silmänsä näkemään, että se paholainen jota he palvovat, se ei olekaan Raamatun Jeesus tai Isä.


      • ShirleyMc

        Pian päästään kaikki Jeesusta Totuudessa seuraajat täältä pois!
        Uutta Aikaansa (newage) odottavat jäävät vielä odottelemaan...

        Matkaansa utopiaan.


      • GloryGloryHallelujaa
        ShirleyMc kirjoitti:

        Pian päästään kaikki Jeesusta Totuudessa seuraajat täältä pois!
        Uutta Aikaansa (newage) odottavat jäävät vielä odottelemaan...

        Matkaansa utopiaan.

        Karitsan häihin jo kutsu soi, Karitsan häät kohta alkaa, voi.

        Pyhässä veressä Jeesuksen, voima on suuri ja ihmeellinen.

        Karitsan häihin jo kutsu soi, Karitsan häät kohta alkaa, voi.


    • näin44556677
      • Imuri.käynnistynyt

        Nyt kaikki RHB.n palvojat ja häneltä 'voitelunsa' saaneet, lukekaa ja katsokaa Eteenne!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe