Moro!
Olen tuikitavallinen Suomen kansalainen, joka on valtamediasta, vaihtoehtomediasta ja somesta tiiviisti seurannut maailmankuulun elävän legendan, moottorisahajonglööri Juha Kurvisen edesottamuksia ja seikkailuja Kupittaan sekä Paiholan psykiatrisissa sairaaloissa.
Kurvisen hyvin seikkaperäisestä julkisesta kertomuksesta hohkaa kovin vahvasti sellainen tosiasia, että hän on joutunut Suomen valtion ja psykiatrian tahoilta perusteettoman ja törkeän pitkäaikaisen vainon ja ihmisoikeusrikosten kohteeksi. Se on todella valitettavaa ja surullista.
Kurvisen kertomuksen mukaan hänen pitkäaikainen kollegansa (nykyään ex-ystävä) yhteisen keikan jälkeen pahoinpiteli hänet Silja Europa -laivalla siten, että Kurvinen sai törkeän pahoinpitelyn seurauksena vaikean aivovaurion. Kurvisen aivojen vammautuminen johti hänellä kaksisuuntainen mielialahäiriö (bipolaarisuus) -diagnoosiin sekä tarkkaavaisuus- ja muistihäiriödiagnooseihin.
Pahoinpitelyllä aiheutetusta aivovammastaan ja erikoisesta ammatistaan johtuen Kurvinen on tullut terveydenhuollossa ilmeisen väärinymmärretyksi sekä toisaalta kateellisten ja pahoinvoivien ihmisraukkojen tarkoituksenmukaisten perättömien ilmiantojen kohteeksi (sitä se julkisuus teettää, valitettavasti). Edellä mainittu on johtanut hänellä perusteettomiin ja vaikeasti traumatisoiviin pakkohoitojaksoihin niin Turun Kupittaan kuin Kontiolahden Paiholan mielisairaaloissa.
Kurvisen alettua eri medioissa paljastamaan todistamiaan törkeitä ihmisoikeusrikoksia Turun Kupittaan mielisairaalan A1-osastolla - käytännössä Kurvinen toi selkein esimerkein julkiseksi Suomen äärimmäisen surkean ihmisoikeustilanteen - hän samalla ajautui Suomen valtion sekä psykiatrian silmätikuksi, ja siten räikeän ajojahdin ja vainon kohteeksi.
On hyvin valitettavaa ja surullista, että Suomessa ihmisiä vainotaan korruptoituneiden ja psykopaattisten byrokraattiklikkien sekä psykiatrian (pseudotiede) psykopaattisten ihmisoikeusrikollisten tahoilta. Kyseessähän on Suomen valtiossa ja EU:n alueella tapahtuvat vakavat rikokset ihmisyyttä vastaan. Siihen on puututtava! Ja niin aito suomalainen sankari Kurvinen tekeekin!
Juha Kurvinen on äärimmäisen hienolla esimerkillään oikeaksi todistanut, että Suomessa ihmistä voidaan törkeästi vainota viranomaisten taholta, kun henkilö alkaa julkisesti puhumaan Suomen valtion kipeistä kohdista ja tabuaiheista, joita käytännössä vakavat ihmisoikeusrikokset ja kansalaisten olemattomat ihmisoikeudet ovat.
Suomessa laki ei ole tasavertainen ja toimiva kaikille, ellei sitten kuulu mukaeliittiin, joita (tietyt) byrokraatit, ministerit, kansanedustajat ja suuryritysten edustajat ovat. Mukaeliitin tahtoa ja tarpeita Suomen laki mukailee - itse asiassa se on tehty heitä varten aseeksi kansalaisia alistamaan.
Julkisuuteen vuodetut viimeaikaiset käänteet ovat nyt niin, että Kurvinen sai siirrettyä kirjansa Paiholan vaikutusalueelta Turkuun ja Turusta Tampereelle. Kurvinen joutui ambulanssikyydillä takaisin Turun Kupittaalle, tällä kertaa suljetulle A6-kuntoutusosastolle. Kurvista ei kuitenkaan lainmukaisesti siirretty Kupittaalta Tampereelle, jossa hänen kirjansa nykyään ovat, vaan hänet pakotettiin jäämään kauhujen Kupittaalle. Tämä siis julkisuuteen annettujen tietojen mukaan.
Sometietojen mukaan Kurvinen ei näppäränä taikurina ja kahlekuninkaana tyytynyt hänen oikeuksiaan syvästi loukanneeseen tilanteeseensa, vaan hän on nyt toistamiseen karannut Kupittaan mielisairaalasta (taikonut itsensä pihalle), tällä kertaa osasto A6:sta. Kurvisen ja hänen ystäviensä mukaan "Kurvinen on koko Kupittaan mielisairaalan satavuotisen historian ainoa "potilas", joka on karannut lukkojen takaa ". Tämä siis on nyt toteutunut toistamiseen. ;-)
Kurvisen ystävän (Anonyymi Hakkeri 2) Kurvisen blogiin tekemien merkintöjen mukaan Kurvinen oleskelisi tällä hetkellä ulkomailla, mistä käsin hän aikoo jatkaa blogimuotoisia paljastuksiaan Suomen äärimmäisen surkeasta ihmisoikeustilanteesta sekä psykiatrian sairaasta mielivallasta ja törkeistä ihmisoikeusrikoksista.
Juha Kurvinen on tämän hetken tärkein ja näkyvin suomalainen ihmisoikeusaktivisti! Hän on aito kansanmies ja aito sankari, joita yleensä näkee vain näyttävissä leffoissa tai saa lukea arvokkaasta kirjallisuudesta. Kurvisen kaltaisia sankareita ei ole kuin pohjoismaisissa kansantaruissa ja historiankirjoissa. Hänen kaltaisiaan kyllä löytyy USA:sta, Etelä- ja Väli-Amerikasta, Afrikasta, Intiasta jne., mutta Pohjoismaissa hän on ainutlaatuinen harvinaisuus.
Toivotetaan ISOON ÄÄNEEN ja SUURELLA PORUKALLA Juhalle runsaasti voimia kovaan taisteluunsa Suomen ala-arvoisen surkean ihmisoikeustilanteen ja psykiatristen sairaaloiden (Gulagien) olosuhteiden parantamiseksi! Suomalaisten ihmisoikeuksia ja ihmisarvoa rajusti polkeva räävittömän törkeä tilanne saadaan muutetuksi vain lakeja rohkeasti väkipakolla muuttamalla!
Lähteet:
http://show-blogi.vuodatus.net/lue/2016/06/sananvapausvanki-081075-karkasi-kupitaaan-pakkotyoleirilta
http://blogbook.fi/juhakurvinen
Juha Kurvinen karkasi Kupittaalta toistamiseen
41
881
Vastaukset
- Juha_on_Supersankari
Erinomainen ja tärkeä kirjoitus!
Keskustelunavaukset muualla Suomi24:ssa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14316558/juha-kurvinen-karkasi-kupittaalta-toistamiseen
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14316559/juha-kurvinen-karkasi-kupittaalta-toistamiseen! - PoistakaaTältäPalstalta
Voisko keskustelua jatkaa toisaalla, tässä on yhtä paljon salaliittoa kuin kilossa paskaa.
Ei mulla muuta.- Etkö.usko.Jumalaan
Oletko valtion leivissä oleva trolli, kun haluat estää totuuden julkitulemisen? Vai oletko Juhan kateellinen vihamies tai byrokraattinen Juhan vainoaja (kallonkutistaja), joka haluaa vain pahaa ja poistattaa hänen tukijoidensa tekstit netistä?
Melko tuppikullinen lausuma toi "ei mulla muuta". - MiepuoletHoitoon
En ole; ei vaan kiinnosta jonkun hullun tekemiset. Sain hulluista tarpeeksi työskennellessäni mielisairaalassa muinoin. Toisin sanoen, koska on kokemusta hulluista tunnistan sellaisen kyllä juttujen perusteella saman tien. Ja kävelytyylistä kadun vastapuolelta.
Kannattaa käydä joskus vierailemassa sellaisessa niin maailma vähän avautuu. Siellä täysin älyvapaat, jotka juoksee vessaan syömään rullan vessapaperia ja juo pöntöstä (tosi tarina), kertoo silmät kirkkaina mitenkä eivät ole mitenkään hulluja, siellä vain siksi kun perhe, suku, kirjastotäti tai joku muu ne sinne toimitti.
Mielisairas hyvin harvoin, tai ei koskaan, tiedosta/myönnä omaa tilaansa saatika usko kuuluvansa hoitoon. Fakta.
Älä ota mun sanoja asiasta, käy itse toteamassa.
Minkä totuuden, että jollain heittää isopyörän hihna? Ei todellakaan kiinnosta. Enkä tajua mikä vaikeus sulla on myöntää tilannetta. Salaliittoa tässä ei ole sen enempää kuin muissa vastaavissa, jotenka ei kuulu tälle palstalle; pysykää siellä Mielenterveys palstalla.
Ei mulla muuta. - juupas_eipäs
MiepuoletHoitoon kirjoitti:
En ole; ei vaan kiinnosta jonkun hullun tekemiset. Sain hulluista tarpeeksi työskennellessäni mielisairaalassa muinoin. Toisin sanoen, koska on kokemusta hulluista tunnistan sellaisen kyllä juttujen perusteella saman tien. Ja kävelytyylistä kadun vastapuolelta.
Kannattaa käydä joskus vierailemassa sellaisessa niin maailma vähän avautuu. Siellä täysin älyvapaat, jotka juoksee vessaan syömään rullan vessapaperia ja juo pöntöstä (tosi tarina), kertoo silmät kirkkaina mitenkä eivät ole mitenkään hulluja, siellä vain siksi kun perhe, suku, kirjastotäti tai joku muu ne sinne toimitti.
Mielisairas hyvin harvoin, tai ei koskaan, tiedosta/myönnä omaa tilaansa saatika usko kuuluvansa hoitoon. Fakta.
Minkä totuuden, että jollain heittää isopyörän hihna? Ei todellakaan kiinnosta. Enkä tajua mikä vaikeus sulla on myöntää tilannetta. Salaliittoa tässä ei ole sen enempää kuin muissa vastaavissa, jotenka ei kuulu tälle palstalle; pysykää siellä Mielenterveys palstalla.
Ei mulla muuta.Nyt kyllä tällä kaverilla lentää läpändeeri niin lujaa, että korvat vain heiluvat, ja taitaa isorataskin heittää pahemman kerran. Jos mielisairaan tunnistaa kävelytyylistä, niin saa olla kyllä melkoinen valkotakkinen fakiiri. Ei todellakaan mene läpi tuollainen absurdi väittämä. Jos kaikki mielisairaat tunnistaisi päältäpäin ja kävelytyylistä, olisi maailma varsin toisenlainen paikka.
Kuten yllä on arvuuteltu, taidat olla valtion leivissä levittämässä sontaa täällä palstoilla, koska nyt keskustellaan niin aroista aiheista koskien Suomen valtion törkeen sairaita epäkohtia. Tai sitten simppelisti olet vain pikkusen pipi pääkopastasi? Narsistinen psykopaatti?
Ei tarvitse käydä mielisairaalassa katsomassa mielenterveyspotilaita tai mielisairaita, kun ihan täällä palstalla saa lukea sellaisten juttuja. Kategorisesti raflaavat väittämäsi menevät siihen laariin, kuin myös edeltävässä kappaleessa mainitsemani häiriöisen henkilön kertomuksiin. Vaikea sanoa varmasti, kun en ole saanut riittävästi infoa.
"Mielisairas hyvin harvoin, tai ei koskaan, tiedosta/myönnä omaa tilaansa saatika usko kuuluvansa hoitoon. Fakta."
Tuossa saatat hyvinkin olla oikeassa, mutta muuten kertomasi menee täysin höpöjuttujen osastolle. Olet niin aggressiivinen kertomassasi, että jokin sinulla/sinussa on pahasti pielessä. Kannatko kaunaa Juhaa kohtaan?
Juhan kertomuksissa todellakin on salaliiton vinhaa makua. Oli hänellä mikä diagnoosi hyvänsä, hän selkeästi on jonkinlaisen ajojahdin uhri, kun on tuonut terveydenhuollon ammottavia haisevia epäkohtia julkisesti esille. Narsistiset valkotakkiset ja muut byrokraatit eivät moisesta pidä, eivät sitten alkuunkaan. Siksi ajojahti. Ei tarvitse olla edes keskivertoälyllä varustettu maisteri, jotta tajuaa jutun juonen. Että semmosta. - AvoHoidonLoppu
Suuri osa mielisairaista kävelee todella kummallisesti johtuen tilastaan ja/tai siitä lääkityksestä, jos tutustut porukkaan kiinnität siihen hyvin nopeasti huomiota. Tietenkään tuolla tavalla ei havainnoida kaikkia, ainoastaan ne jotka kävelee mielisairaalle tyypillisellä tavalla.
Duh!! Ei kannata lukea sisältöä kirjoitettuun tekstiin jota siinä ei alunperin ollut.
Ei, en tunne Juhaa millään tasolla; helvetti, en edes tiedä onko ketään Juhaa olemassa vai onko tässä joku kertomushahmo. Samassa junassa muuten on pääosa lukijoista, meille on puhdas uskomustarina onko oikeasti Juhaa vai ei. Mutta olen sitä mieltä että hänkin ansaitsee yksityisyytensä. Näkemättä papereita joilla hänet, mikäli siis oikea ihminen on kyseessä, ilmeisesti hoitoon laitettu on kenenkään ulkopuolisen absoluuttisen mahdotonta sanoa miksi niin on käynyt, sen takia joku himmeä kampanja "vapauttamiseksi" on kovin edesvastuutonta.
Entäs jos miehen pää on oikeasti sekaisin, ja menee tappamaan itsensä tai jonkun toisen kotioloissa; KENELLÄ ON VASTUU?
Ottaisiko tuossa tilanteessa kukaan "vapautusliikkeen" jäsenistä selkärankaa käteensä ja myöntäisi vastuitaan? Vitut, kaikki puikkisi häntä koipien välissä pimeään piiloon ja toivoisi ettei kukaan tuttu heitä jutuista tunnista.
Pelkästään potilaan omien sanojen perusteella ei voi, kuten osoitin omalla kokemuksella mielisairaista, tehdä päätelmiä joita "vapausliike" selvästi on tehnyt.
Tajuatteko? - Juntti_mikä_juntti
MiepuoletHoitoon kirjoitti:
Ei mulla muuta.Juttusi ovat aivan huuhaata. Tyypillinen alan koulutuksen saanut tollo, joka ei ymmärrä ihmiselämästä mitään. Mutta varmat on mielipiteet sulla; "Fakta" Haha.
Idiootit, ihmiselämästä tai ihmisyydestä mitään ymmärtämättömät vetoavat selitykseen 'mielisairas'. Sellaista ei ole tieteellisesti olemassa, joten vetoat, tajuamattasi ilmeisesti, uskon konsepteihin. Se siitä sinun älyllisestä kyvystäsi pohtia ja ymmärtää mitä olet laitoksessa todistanut.
"Älä ota mun sanoja asiasta, käy itse toteamassa."
- lknknknlkn
Heh, oon ite Juha (aloittaja)
- KaikkiKunniaAloittajalle
Jos toi on totta, hän on ilmiömäinen kirjoittaja! Aplodeja!
Mutta rehellisesti sanoen, tuskin on Juha. Kirjoitustyyli on mielestäni erilainen. Mitä mieltä muut? - AmeriikanPresidentti
Hei, mä oon ite joulupukki, Paavi, pääsiäispupu ja Amerikan presidentti.
Eikös ole hienoa?
- oiipjpoj
Lopeta nyt Juha, ja ota lääkkeesi kanssa!
- valtiolla.pieni.palkka
Mitä jos Juha ei täällä olekaan, edes sinun mieliksesi? Jotta harhat eivät kasvaisi liian suureksi, ehkä nyt kannattaa pyöräyttää vaan se oma pilleripurkkisi auki ja heittää ne iltalääkkeet haaviisi?
- mikähän.pn.totuus
Entäs jos onkin lukkojen takana puhekiellosa. Olisihan se noloa. Parempi pistää pakovale liikkeelle.
- on.se.vaan.niin.noloa
Jos arvauksesi menee metsään, mahtaa se olla todella noloa. Eikö?
- tutkijan.perusajattelua
Ei ole noloa pitää useita vaihtoehtoja avoinna silloin, kun tilanne on epäselvä. Nolompaa olisi heti päätä pahkaa uskoa.
Jos kyseessä olisi pakovale, olisi sen avulla pääsyt taas esille.
- tässä.kuvio.lyhykäisyy
Huutelijat ovat ilmeisesti erään mielisairaala- ja vankilakaupungin vasemmistopuolueen vaarallisia agentteja - esiintyvät ties minä sosiaalivirkailijoina tai puotipuksuina mutta ovatkin todellisuudessa mustan porvarin maanalaisen armeijan desantteja.
Käytössä on samat edellytykset kuin "mentalisteilla", sekä kuuma linja lääkäreihin, psykiatreihin, poliisiin, pankkiin ja sataan muuhun ammattiliiton pyörittämään "palveluun".
Niillä sosiaalietuuksilla olikin hinta, joka nyt alkaa paljastua - se on pauna lihaa. - Krallon
Suomessa ei joudu tuollaisen ajojahdin kohteeksi, kuka tuollaista väittää on henkisesti sairas ja harhainen. Toivottavasti saa ressukka lääkityksesnsä kuntoon. Eihän sitä tiedä miten vaarallinen tuollainen voi olla muille ihmisille, kun luulee että häntä vainotaan.
- 70.v.ja.risat
Tämä krallon ei tiedä mitään. Itse olen ollut jo vuosia rankan, jokapäiväisen, kaikkialle ulottuvan sairas-ja rikollismielisen vainon kohteena. On sen verran rajuja niin gs. kuin elektroniset hyökkäyksetkin, ettei tarvitse yhtään miettiä onko tämä totta. -En tiedä koska vaino on alkanut. Oliko sillä tekemistä jo sen kanssa,että jouduin niin koville, että menin väkisin suljetulle osastolle lukkojen taakse turvaan. 15 v.sitten. Tyhmintä, mitä olen eläissäni tehnyt. Minut käsitetiinkin sitten kunnolla, maan tavan mukaan ja pilattiin aivot ja tuhottiin terveys lääkkeillä. -Joskus sitten kun lopetin lääkkeet ja tajusin, mitä oli tehty, tein kanteluita ja valituksia joka paikkaan, minne ilmaiseksi saattoi tehdä. Annoin kasvot asialle ja kerroin avoimesti. -Ei muuta seurausta kuin,että sain koko lääkärikunnan vihat niskoilleni. -Vainoni oli alkanut ainakin jo ennen näitä kanteluita.
Otin henkilökohtaisesti sen kauhean kohtelun. Vasta nyt, kun asiasta on julkisesti puhuttu, tajuan, että oli maantapa.
Nyt puhun vanhustenhoidon ja psykiatrisen hoidonpuolesta. Olen joutunut käytännön eläinsuojeluhommiin.Hyvin rankka projekti päättyi äskettäin .Uusi pienempi ja toivottavasti lyhyempi meneillään. Eläinsuojeluprojekteihin jouduin, kun salkkerit sotkivat eläinrääkkäyksiinsä minut mukaan, voidakseen aiheuttaa kärsimystä minulle.
Sinä et tiedä mitään siitä, mitä Suomessa voi tapahtua. Kunhan kirjoittelet noita tyhjiä väitteitäsi.
Seuraan kiinnostuneena Kurvisen taistelua. On balsamia omille haavoille. Jaantaa toivoa muutoksesta.
Lue sinä vaan meidän juttuja ja koeta laajentaa yleisivistystä siinä ohessa. - Krallon
Kyllä sinä se polet joka ei tiedä mistään mitään. KOko tuo sinun gangstalking ja elektroninen häirintä on vain sinun omassa päässä ei muualla.
Huomaa että ehkä se lääkitys tuli sinulle ihan tarpeeseen, olet vainoharhainen. Sinulla on varmaan lukemattomia todisteita tuosta vainosta? Useamman ihmisen näkijähavainnotkin?
Minun yleisivistyksessä ei ole mitään vikaa ja sitä ei laajenneta henkisesti sairaiden yksilöiden tekstien lukemisella. - PsykotPsykiatritLinnaan
Joku kommentoija taitaa olla mielisairas psykopaatti, joka on harvinainen yhdistelmä. Psykoterapia ei hänen kohdallaan toimi, koska psykososiaaliset hoidot ja psykoterapiat eri muodoissaan ovat vasta-aiheisia. Vain poikkeuksellisen vahva lääkitys voi auttaa, jotta hän ei ole vaaraksi kanssaihmisilleen. Ehkä vankisairaalan turvallinen ja vahvasti lääkekeskeinen ympäristö voisi tulla kysymykseen, niin välitön yhteiskunnallinen vaara olisi ohi.
- Krallon
PsykotPsykiatritLinnaan kirjoitti:
Joku kommentoija taitaa olla mielisairas psykopaatti, joka on harvinainen yhdistelmä. Psykoterapia ei hänen kohdallaan toimi, koska psykososiaaliset hoidot ja psykoterapiat eri muodoissaan ovat vasta-aiheisia. Vain poikkeuksellisen vahva lääkitys voi auttaa, jotta hän ei ole vaaraksi kanssaihmisilleen. Ehkä vankisairaalan turvallinen ja vahvasti lääkekeskeinen ympäristö voisi tulla kysymykseen, niin välitön yhteiskunnallinen vaara olisi ohi.
Puhutko nyt ihan itsestäsi?.
- KylläLanttumaakariJeesaa
Krallon kirjoitti:
Puhutko nyt ihan itsestäsi?.
Kaiketi nyt vain sinusta puhutaan? Oletko kovin herkkähipiäinen? Muista, projisointisi ei paranna sinua. Apua saa mm. lähimmästä mielenterveystoimistosta. Suosittelen! ;-)
- Juntti_mikä_juntti
Krallon kirjoitti:
Kyllä sinä se polet joka ei tiedä mistään mitään. KOko tuo sinun gangstalking ja elektroninen häirintä on vain sinun omassa päässä ei muualla.
Huomaa että ehkä se lääkitys tuli sinulle ihan tarpeeseen, olet vainoharhainen. Sinulla on varmaan lukemattomia todisteita tuosta vainosta? Useamman ihmisen näkijähavainnotkin?
Minun yleisivistyksessä ei ole mitään vikaa ja sitä ei laajenneta henkisesti sairaiden yksilöiden tekstien lukemisella.Kuinka kehtaat puhua toiselle noin rumasti? Jos tarkoituksesi on vain tehdä pilaa ja aukoa päätäsi niin ok, siinä onnistut. Jos haluat tulla vakavasti otetuksi ja keskustella ja väitellä asiallisesti niin lopeta toisten haukkuminen ja keskity asiaan. Röyhkeää käytöstä.
- jatka.vaan.krallo
Antaa sen Krallon kirjoitella. Kun purkaa paskojaan täällä, ei tarvitse pahoinpidellä ketään tai vetää lääkemömmöjä päähän. Halpaa mt-hoitoa tämä nettikirjoittelu hänelle. -Minua ei haittaa, onhan vain sitä tavanomaista mt-kortin heiluttelua.
- Krallon
jatka.vaan.krallo kirjoitti:
Antaa sen Krallon kirjoitella. Kun purkaa paskojaan täällä, ei tarvitse pahoinpidellä ketään tai vetää lääkemömmöjä päähän. Halpaa mt-hoitoa tämä nettikirjoittelu hänelle. -Minua ei haittaa, onhan vain sitä tavanomaista mt-kortin heiluttelua.
Voi helevetti teidän hullujen juttuja, syytätte minua siitä kun kerron että hullu on hullu. Minä en ole se joka lääkitystä tarvitsee, olette niin vieraantuneita todellisuudesta, että näette salaliittoja kaikkialla.
Jos ihminen väittää että häntä jatkuvasti häiritään elektronisesti ja ihan joukolla. On hullu, tai sitten todisteita peliin.
Minun ei tarvitse purkaa mitään paskoja täällä, hankkikaa elämä ja lääkitys kohdilleen, ei tartte kirjoitella höpöhöpö juttuja. - MiksiRoikutTäällä
Älä lue näitä juttuja, lue muita. Vaikka Snowdenista.Mitä se taas tulikaan paljastaneeksi. Sellaista, mitä sinun mukaasi ei olisi ollut olemassakaan. Tai lue Wikipediasta. MUKTRA:sta. Mitä kaikkea tehtiin, ennen kuin jäivät kiinni ja kiellettiin. Jatkettiin sitten toisella nimellä, jne. Jos kiinnostaa, voin antaa linkkejä tutkimuksiin, ihan virallisiin.
- sinä.stalkkeri
MKULTRA taitaa olla oikein
- ooohhgg
70.v.ja.risat kirjoitti:
Tämä krallon ei tiedä mitään. Itse olen ollut jo vuosia rankan, jokapäiväisen, kaikkialle ulottuvan sairas-ja rikollismielisen vainon kohteena. On sen verran rajuja niin gs. kuin elektroniset hyökkäyksetkin, ettei tarvitse yhtään miettiä onko tämä totta. -En tiedä koska vaino on alkanut. Oliko sillä tekemistä jo sen kanssa,että jouduin niin koville, että menin väkisin suljetulle osastolle lukkojen taakse turvaan. 15 v.sitten. Tyhmintä, mitä olen eläissäni tehnyt. Minut käsitetiinkin sitten kunnolla, maan tavan mukaan ja pilattiin aivot ja tuhottiin terveys lääkkeillä. -Joskus sitten kun lopetin lääkkeet ja tajusin, mitä oli tehty, tein kanteluita ja valituksia joka paikkaan, minne ilmaiseksi saattoi tehdä. Annoin kasvot asialle ja kerroin avoimesti. -Ei muuta seurausta kuin,että sain koko lääkärikunnan vihat niskoilleni. -Vainoni oli alkanut ainakin jo ennen näitä kanteluita.
Otin henkilökohtaisesti sen kauhean kohtelun. Vasta nyt, kun asiasta on julkisesti puhuttu, tajuan, että oli maantapa.
Nyt puhun vanhustenhoidon ja psykiatrisen hoidonpuolesta. Olen joutunut käytännön eläinsuojeluhommiin.Hyvin rankka projekti päättyi äskettäin .Uusi pienempi ja toivottavasti lyhyempi meneillään. Eläinsuojeluprojekteihin jouduin, kun salkkerit sotkivat eläinrääkkäyksiinsä minut mukaan, voidakseen aiheuttaa kärsimystä minulle.
Sinä et tiedä mitään siitä, mitä Suomessa voi tapahtua. Kunhan kirjoittelet noita tyhjiä väitteitäsi.
Seuraan kiinnostuneena Kurvisen taistelua. On balsamia omille haavoille. Jaantaa toivoa muutoksesta.
Lue sinä vaan meidän juttuja ja koeta laajentaa yleisivistystä siinä ohessa.70.v. ja risat, et ole ainoa rankan, jokapäiväisen, kaikkialle ulottuvan sairas-ja rikollismielisen vainon kohde suomessa, tiedoksi vain jos se yhtään helpottaa.
- Juntti_mikä_juntti
Krallon kirjoitti:
Voi helevetti teidän hullujen juttuja, syytätte minua siitä kun kerron että hullu on hullu. Minä en ole se joka lääkitystä tarvitsee, olette niin vieraantuneita todellisuudesta, että näette salaliittoja kaikkialla.
Jos ihminen väittää että häntä jatkuvasti häiritään elektronisesti ja ihan joukolla. On hullu, tai sitten todisteita peliin.
Minun ei tarvitse purkaa mitään paskoja täällä, hankkikaa elämä ja lääkitys kohdilleen, ei tartte kirjoitella höpöhöpö juttuja.Mikä on hullu? Puhut hullusta tai hulluista ja sanot, että olet vain kertonut, että "hullu on hullu". Mitä tarkoitat sanalla hullu? Sitäkö, että on eri mieltä kanssasi?
Kaikille yhteisesti sanon tässä omalta osaltani, että en osaa arvioida kuinka usein, miten ja ketä Suomessa viranomaistahot seuraisivat, jos tai kun seuraavat, joten en ota siihen asiaan kantaa. Tiedän kyllä jenkkien MKULTRA:sta.
Krallon, mistä keksit syyttää muita keskustelijoita "hulluiksi," mitä sillä tarkoitatkaan. Mistä tiedät, että et ole itse "hullu"? Kuka on vieraantunut todellisuudesta? Kenen todellisuudesta? Miten todellisuus määritellään? Tiesitkö itse tuosta toisen kommentoijan esiinnostamasta MKULTRA-projektista? Entä mistä "lääkitys," mitä taas sillä tarkoitatkaan, tähän mukaan tuli? Sanotko (oletatko), että kaikki muut kuin sinä ovat näitä mainitsemiasi "hulluja"?
Voi hyvin olla, että olet oikeassa ja jonkun stalkkaamiseksi näkemä toiminta ja havainnot eivät sitä olekaan. Toisaalta voi olla, että olet väärässä. Se, että joku sanoo tulleensa seuratuksi tai vakoilluksi jne. ei tarkoita, että se olisi lööperiä, koska maailmassa jatkuvasti seurataan ja stalkataan ihmisiä milloin minkäkin viranomaista tai ei-viranomaista tahon toimesta, 24/7.
Vielä kerran korostan, että, koska en tiedä onko vai eikö ole jotain seurattu, en sotke itseäni siihen soppaan. Kommentoin vain yleisesti ihmisten tapaa tehdä äkkinäisiä johtopäätöksiä asioista, puolesta tai vastaan. - ksisju
ooohhgg kirjoitti:
70.v. ja risat, et ole ainoa rankan, jokapäiväisen, kaikkialle ulottuvan sairas-ja rikollismielisen vainon kohde suomessa, tiedoksi vain jos se yhtään helpottaa.
Näin on, todistan minäkin.
- muistakaa.tämä
Surkeat nettirääpijät ovat surkeuden huippu tai pohjamuta.
MUISTUTAN: Juha Kurvisen blogit ovat olleet lähtökohta Kupittaan kauheuksien paljastamiseksi. Niitä luettuaan TuSa toimittaja otti Kurviseen yhteyttä, uskoi ja alkoi ottaa selvää ja kirjoitti raportin Turun Sanomiin. Siitä se kauheuksien paljastuminen alkoi.
Toivottavasti Juha löytää turvapaikan ulkomailta. - todista.että.jeesus.on
Krallonille. Sinusta tulee mieleen luuseri, jonka usein näen Riksun kirjaston lehtisalissa. Semmoinen jeesukselta apua pyytänyt. Ei sekään luuseri "kirjasta" tai lahkosta tietoa saa.
Suosittelen sinulle tältä palstalta Säteilytys on rikos... Lue sieltä lopusta ensin riksu-uutiset. Kannattaa kyllä lukea koko ketjukin.
Ja sitten Google lukee ajatukset-ketju.
Moikataan , kun taas nähdään. Kiva kun voi ilmaiseksi lukea lehtiä.- Krallon
Onnttelut olet käynyt kirjastossa!:). Ei Jeesus minua kiinnosta, tai hänen mielikuvitus Jumala.
Olen lukenut mainitsemasi ketjut ja nauranut hulluille. Muista ottaa ne lääkkeesi luuseri:p. Varmaan läheisesi häpeävät sinua. - 4444444
Ettet olisi vain vahingossa nauranut itsellesi...
- Elämämme
https://www.youtube.com/watch?v=WmiNufrQBuU Iloa elämään ei lääkkeitä....
- riksun.stalkattu
Tämä krallon toistaa vain vanhoja fraaseja. Aikaisemmin , vielä viime vuonna, kun suomi24 salli gang stalking -ketjut, ne olivat pullollaan rottia, jotka käyttivät mielenterveyskorttia: olet hullu, hanki lääkitys, mene hoitoon, ei sinua kukaan vainoa, olet vainoharhainen.
Ja sitten , ei ilahduta kuulla, että en ole ainoa vainottu. Ei ollut uutinen. - Traumatisoitunut
Jos haluat auttaa tai saada itse apua tai joku ystäväsi/tuttusi/sukulaisesi,
lue tarkoin blogbook piste fi/juhakurvinen ja avaa lue katso siellä olevia linkkejä videoita ja kommentoinnit.
Halutessasi voit myös allekirjoittaa adressin uusimpien joukosta
adressit piste com
Suomen mielenterveyslain muutostarve/Tukipyyntö Juha Kurviselle- KukaOttaaVastuun
Tai sitten en klikkaa johonkin yksipuoliseen huuhaa saittiin; sananvapaus kun takaa että siellä voi kirjoittaa mitä tahansa. Ja tietämättä asian kaikkia osia täysin mahdotonta sanoa mikä siellä on totta ja mikä fiktiota.
Samasta syystä, koska kenelläkään tätä lukevalla tuskin on kompetenssia, tai pääsyä, evaluoida potilasta ei ole syytä pyytää tapautuksia.
Kenelle menee vastuu jos potilas onkin itselleen tai ympäristölleen vaarallinen ja joku kuolee tai vammautuu?
Otatko sinä vastuun? - haista.hanska
KukaOttaaVastuun kirjoitti:
Tai sitten en klikkaa johonkin yksipuoliseen huuhaa saittiin; sananvapaus kun takaa että siellä voi kirjoittaa mitä tahansa. Ja tietämättä asian kaikkia osia täysin mahdotonta sanoa mikä siellä on totta ja mikä fiktiota.
Samasta syystä, koska kenelläkään tätä lukevalla tuskin on kompetenssia, tai pääsyä, evaluoida potilasta ei ole syytä pyytää tapautuksia.
Kenelle menee vastuu jos potilas onkin itselleen tai ympäristölleen vaarallinen ja joku kuolee tai vammautuu?
Otatko sinä vastuun?Moi, mielenterveystyöntekijä. :)
- missä.mies
Moottorisahajonglööraus ja vielä Pohjois-Koreassa käynti ovat niin vaarallista puuhaa, että kumma ei estetty ja viety hoitoon. -Mutta vielä vaarallisempaa on ollut asioiden julkituonti. Sen seurauksista yritetään pelastaa.
- sinähän.se.rotta.olet
> riksun.stalkattu
Sinähän se stalkkeri, rotta ja vääristelijä olet. Ei ne ole mitään "hellareita" - vaan vasemmistolaisia punikkeja esiintyen ties minä sosiaalihoitajina tai valkotakkisina. Innokaita apulaisia löytyy omista luottoasiakkaista - siksi puolueen runsasta vapaa-aikaa viettävä luottomyyrä asuu puolueen piikkiin samassa rapussa missä työssäkävijä maksaa asumisestaan maltaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618258Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165687Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2124589Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554023Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443710SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873538