http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016062321785114_uu.shtml
Jos tuo kuva on 9v tytön pakarasta niin tytöllä on pahempiakin ongelmia kuin koiranpurema.
9v metusalem
1
85
Vastaukset
- Hovawart
Näyttää että siinä on luomi ja rivi hampaan reikiä,mutta puolet purennasta mennyt ohi? Ei Saksanpaimen koira ole sen vihaisempi mitä kasvattaja siltä vaatii.Ompahan legendaarinen vartiontiin eniten käytetty rotu takavuosina ja äkäinen EI luonnostaan vaan jos sillä on kipuja kuten kaikilla koirilla ei tuo juttu luista,eli eipä kerro missä kipu.Luonnevikaisia kasvattajia on enemmän kuin koiria. Eläin lääkärit pelkää yhtä rotua mitä myös sakemanni pelkää ja kaikki koira rodut lyö hännän koipien väliin ja se on Hovawart ihan sama onko uros vai naaras ,ne ei eroa kuin kokonsa puolesta luonne on yhtä "minä se olen"ja omistaja voi nukkua yönsä lukitsematta ovia.Erinomainen perhekoira vain lääkäri reissuilla kannattaa tyhjentää vastaan otto muista eläimistä muuta en ole huomannut paitsi toiset koirat menee kadun yli halusi niiden omistaja sitten vaikka kävellä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897