http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016062321785114_uu.shtml
Jos tuo kuva on 9v tytön pakarasta niin tytöllä on pahempiakin ongelmia kuin koiranpurema.
9v metusalem
1
133
Vastaukset 1
- Hovawart
Näyttää että siinä on luomi ja rivi hampaan reikiä,mutta puolet purennasta mennyt ohi? Ei Saksanpaimen koira ole sen vihaisempi mitä kasvattaja siltä vaatii.Ompahan legendaarinen vartiontiin eniten käytetty rotu takavuosina ja äkäinen EI luonnostaan vaan jos sillä on kipuja kuten kaikilla koirilla ei tuo juttu luista,eli eipä kerro missä kipu.Luonnevikaisia kasvattajia on enemmän kuin koiria. Eläin lääkärit pelkää yhtä rotua mitä myös sakemanni pelkää ja kaikki koira rodut lyö hännän koipien väliin ja se on Hovawart ihan sama onko uros vai naaras ,ne ei eroa kuin kokonsa puolesta luonne on yhtä "minä se olen"ja omistaja voi nukkua yönsä lukitsematta ovia.Erinomainen perhekoira vain lääkäri reissuilla kannattaa tyhjentää vastaan otto muista eläimistä muuta en ole huomannut paitsi toiset koirat menee kadun yli halusi niiden omistaja sitten vaikka kävellä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831059
- 73892
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut111676- 57660
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.172555Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4546Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528