Hypergamia ja miehen pituus

182cm

Onko tämä nyt sitä hypergamiaa, josta puhutaan palstalla?

Olin baarissa. Toinen kahdesta lihavasta ja kohtalaisen lyhyestä naisesta (minua päätä lyhyempiä, ylikin) sanoi etten ole pitkä. Kysyin että minkä mittaisena se minua piti, se sanoi 183cm. Olen 182cm.

Siis mitä helkkaria?

202

1517

Vastaukset 202

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gicuxic

Naisten nirsous ei yllätä enää ollenkaan. Mikään ei kelpaa..

• 182cm

Näköjään. Pelkkä pitkä ei riitä. Pitää olla puoli metriä pidempi. :D

Edes kukaan nainen ei ole täällä pitänyt tuota kohtuuttomana, joten totta se naisten hypergamisuus on.

Ja vielä toiseltakin palstalta joku oli saanut pakit koska oli vain reilut 10-20cm naista pidempi.

• sdbdsb
        182cm kirjoitti:

Näköjään. Pelkkä pitkä ei riitä. Pitää olla puoli metriä pidempi. :D

Edes kukaan nainen ei ole täällä pitänyt tuota kohtuuttomana, joten totta se naisten hypergamisuus on.

Ja vielä toiseltakin palstalta joku oli saanut pakit koska oli vain reilut 10-20cm naista pidempi.

"Näköjään. Pelkkä pitkä ei riitä. Pitää olla puoli metriä pidempi. :D "

Vissiin ne nykyajan naiset on niin laiskojakin, ettei viitsi enää edes polvistua ottaakseen suihin vaan se miehen värkki pitää livahtaa suuhun tostavaan seisaaltaan.

• Lihavat naiset haluaa pitkän 190 cm miehen. Nainen näyttää lihavana lyhyeltä ja siksi se pilkkasi pituuttasi.

• 182cm

Pakko tuo on kai uskoa, kun tässäkin ketjussa nainen tuon varmistaa.

• vanhaleidi

Kiitos, tämä on erittäin hauska sivusto selata joskus; onnettomat sinkkumiehet itkevät itsesääliään, arvostelevat naisia ja vielä ihmettelevät, mikseivät saa ketään...
        Olen pitkä, hoikka, hyvännäköinen, koulutettu, jopa älykäs (?) aikuinen nainen. Itselläni miehen pituus ei ole ikinä ollut mikään kynnyskysymys, olen seurustellut itseäni paljon lyhyempien (ja tyhmempienkin) miesten kanssa. Tärkeintä ehkä miehen tunneälykkyys ja hyvä itsetunto.
        Kaikkea hyvää teille, jatkakaa ruikutustanne, mikäli elämänlaatunne siitä paranee!

• 182cm
        vanhaleidi kirjoitti:

Kiitos, tämä on erittäin hauska sivusto selata joskus; onnettomat sinkkumiehet itkevät itsesääliään, arvostelevat naisia ja vielä ihmettelevät, mikseivät saa ketään...
        Olen pitkä, hoikka, hyvännäköinen, koulutettu, jopa älykäs (?) aikuinen nainen. Itselläni miehen pituus ei ole ikinä ollut mikään kynnyskysymys, olen seurustellut itseäni paljon lyhyempien (ja tyhmempienkin) miesten kanssa. Tärkeintä ehkä miehen tunneälykkyys ja hyvä itsetunto.
        Kaikkea hyvää teille, jatkakaa ruikutustanne, mikäli elämänlaatunne siitä paranee!

Sinä ja muut naiset olette kyllä näyttäneet, että ei todellakaan ole aihetta tuolle valitukselle. ;) Onnistuitte myös pilkkaamaan uskollista puolustajaanne Ratikkakuskia, joten varmaan jo jokin uusi ennätys tuossa ala-arvoisessa ja narsistisessa käyttäytymisessänne. Minulle tämä juuri avasi silmät sille, että nämä jutut eivät tule tyhjästä.

Olet pitkä vai? 190cm vai 185cm?

• mistäporu

No, mutta oikeassahan hän oli. Et ole pitkä. Et tosin lyhytkään.

• RealityCheckAgain

182cm on yli suomalaisen miehen keskipituuden, eli pitkä, etenkin jos on päätä pitempi noita hypergameja.

Ja mistä saakka lyhyempi voi sanoa pidemmälle noin?

• 182cm

Millä perusteella?

• mistäporu

Ei sitä vielä oikeasti pitkä ole, jos ylittää keskivertopituuden joillain senteillä. Pitkät miehet ovat yli 190 cm pitkiä. Sellaisia miehiä, jotka seurassa kuin seurassa ovat selvästi porukan pisimpiä.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Ei sitä vielä oikeasti pitkä ole, jos ylittää keskivertopituuden joillain senteillä. Pitkät miehet ovat yli 190 cm pitkiä. Sellaisia miehiä, jotka seurassa kuin seurassa ovat selvästi porukan pisimpiä.

Silloin nimenomaan on pitkä. Se että joku toinen on pidempi ei vielä muuta lyhyeksi, etenkään tuollaisen apta päätä lyhyemmän naisen rinnalla. Tuo juuri on sitä hypergamiaa jossa tavoitellaan reilusti yli tasoisensa olevaa miestä. Lihava, 30v ja lyhyt nainen ei voi vaatia tuollaista olematta hypergaminen tai täysin vailla itsekritiikkiä.

Etkä vastannut: mistä saakka lyhyempi voi sanoa pidemmälle noin?

• 182cm
        mistäporu kirjoitti:

Ok, no sitten se palstalla paljon puhuttu hypergamia on siis totta. Tuohan meni ihan kuten ATM32 tuossa juuri sanoi.

• mistäporu

Ei päälle 180 cm ole pitkä, mutta kuten kirjoitin, ei kyllä lyhytkään. Mitä siitä valittamaan, onhan se ihan riittävä pituus, vaikka ei oikeasti pitkä olekaan?
        Ei toisen ulkonäön kommentoiminen ole sopivaa (jos ei kehu), oli sanoja kuka tahansa. Ei tainnut tarkoittaa arvosteluksi. Koska aloittaja ei ole lyhyt, ei varmaan arvannut, että lausetta pidettäisiin negatiivisena.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Ei päälle 180 cm ole pitkä, mutta kuten kirjoitin, ei kyllä lyhytkään. Mitä siitä valittamaan, onhan se ihan riittävä pituus, vaikka ei oikeasti pitkä olekaan?
        Ei toisen ulkonäön kommentoiminen ole sopivaa (jos ei kehu), oli sanoja kuka tahansa. Ei tainnut tarkoittaa arvosteluksi. Koska aloittaja ei ole lyhyt, ei varmaan arvannut, että lausetta pidettäisiin negatiivisena.

Se on pitkä, sillä se on yli keskipituuden.

Etenkin naisen rinnalla joka etenkin on lyhyt apn rinnalla.

Mutta koska hypergamia, edes se ei riitä. Ei väliä, että kuvauksen pohjalta nuo apn naiset kuulostavat totaalisilta ätneiltä.

"Ei tainnut tarkoittaa arvosteluksi. Koska aloittaja ei ole lyhyt, ei varmaan arvannut, että lausetta pidettäisiin negatiivisena."

Et ole hyvännäköinen. En tarkoita sitä arvosteluksi, joten ei ole minun syy jos otat sen negatiivisesti.

• 182cm
        mistäporu kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, että paljon sinä itse sitten olet pitkä? Oletko itse miten lähellä tuota "naisten vähittäisrajaa" eli 190cm?

• RealityCheckAgain
        182cm kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, että paljon sinä itse sitten olet pitkä? Oletko itse miten lähellä tuota "naisten vähittäisrajaa" eli 190cm?

Etkö tunne vieläkään naisia? Se saa olla miten lyhyt tahansa, mutta se saa sanoa itseään pidempiä lyhyiksi. ;)

Lue palstajuttuja hypergamiasta, niin tajuat että nainen nai vain REILUSTI yli tasonsa.

• mistäporu
        RealityCheckAgain kirjoitti:

Se on pitkä, sillä se on yli keskipituuden.

Etenkin naisen rinnalla joka etenkin on lyhyt apn rinnalla.

Mutta koska hypergamia, edes se ei riitä. Ei väliä, että kuvauksen pohjalta nuo apn naiset kuulostavat totaalisilta ätneiltä.

"Ei tainnut tarkoittaa arvosteluksi. Koska aloittaja ei ole lyhyt, ei varmaan arvannut, että lausetta pidettäisiin negatiivisena."

Et ole hyvännäköinen. En tarkoita sitä arvosteluksi, joten ei ole minun syy jos otat sen negatiivisesti.

Pitkä se ei todellakaan ole, sopusuhtainen kyllä.
        Pitääkö miehen olla pitkä ollakseen hyvä?
        Harva nainen osaisi ajatella, että ihan hyvän mittäinen mies voisi ottaa nokkiinsa siitä, ettei kuitenkaan ole oikeasti pitkä. Eihän hän haukkunut lyhyeksi, totesi vain, että et ole pitkä.
        Sen vielä ymmärtää, että miehen peniksen pituutta ei sovi kommentoida, mutta että koko miestä pitäisi pitkäksi valehdella.

• mistäporu
        182cm kirjoitti:

Olen nainen, joten en todellakaan ole lähelläkään 190 cm.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Harva nainen osaisi ajatella, että ihan hyvän mittäinen mies voisi ottaa nokkiinsa siitä, ettei kuitenkaan ole oikeasti pitkä. Eihän hän haukkunut lyhyeksi, totesi vain, että et ole pitkä.
        Sen vielä ymmärtää, että miehen peniksen pituutta ei sovi kommentoida, mutta että koko miestä pitäisi pitkäksi valehdella.

Yli keskipituuden on pitkä. Tuo todistaa että hypergamia on totta ja sinä myönnät sen.

Ja tässä apta lyhyempi hypergami ei kelpuuttanut itseään pidempää vaan sen piti olla vielä pidempi.

Toiselta palsta joku oli saanut pakit siksi jopa kahdelta naiselta.

"Pitääkö miehen olla pitkä ollakseen hyvä?

Näköjään, koska hypergamia.

Sinähän tässä juuri vahvistat sen, joten vastaa itse kysymykseen miksi sinusta on ok syrjiä miestä jos tämä on vain parikymmentä senttiä sinua pidempi mutta ei puolta metriä?

Miksi et vastaa apn kysymykseen omasta pituudestasi? Entä pitäisikö sinä siitä että ulkonäköäsi arvostellaan ja etenkin asioiden pohjalta joille et itse voi mitään?

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Joten miten voit sanoa että joku sinua pidempi ei ole pitkä?

Ai niin hypergami puolustaa toisia hypergameja.

• 182cm
        mistäporu kirjoitti:

Tarkka pituus kiitos.

• mistäporu

Joten miten voit sanoa että joku sinua pidempi ei ole pitkä?

Ai niin hypergami puolustaa toisia hypergameja.

Ai oliko siinä sellainen tilanne, missä aloittaja sai pakit? Minä kun luulin, että vain juttelivat. Voihan sitä sanoa, että toinen ei ole pitkä, vaikka ei itsekään olisi pitkä. Muutamalla sentillä yli keskipituuden ei oikein vielä anna syytä rehvastella, että nyt sitä ollaan pitkiä. Voihan sitä lyhyt ihminen toiselle sanoa, ettei tämä ole pitkä, jos ei kerran ole. On vain häntä pidempi.
        Itse olen 175 cm pitkä.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Ai oliko siinä sellainen tilanne, missä aloittaja sai pakit? Minä kun luulin, että vain juttelivat. Voihan sitä sanoa, että toinen ei ole pitkä, vaikka ei itsekään olisi pitkä. Muutamalla sentillä yli keskipituuden ei oikein vielä anna syytä rehvastella, että nyt sitä ollaan pitkiä. Voihan sitä lyhyt ihminen toiselle sanoa, ettei tämä ole pitkä, jos ei kerran ole. On vain häntä pidempi.
        Itse olen 175 cm pitkä.

Olet 175cm mutta 182 cm ei ole pitkä? :D

Tajuatko, että olet lähes 10cm lyhyempi kuin ap, ja huomattavasti lyhyempi kuin 190cm? Olet myös alle suomalaisen miehen keskipituuden.

Olet myös sarjaa persjalkainen hypergami.

"oihan sitä sanoa, että toinen ei ole pitkä, vaikka ei itsekään olisi pitkä. "

Eikä voi. 182cm ja 190cm on sinua huomattavasti pidempiä. Ja jos vaikka ne läskit oli päälle 160cm, niin ne ovat vieläkin lyhyempiä.

"Voihan sitä lyhyt ihminen toiselle sanoa, ettei tämä ole pitkä, jos ei kerran ole. On vain häntä pidempi."

Mitä?! :D

Lyhyt ei voi pitää pidempäänsä lyhyenä.

Vaan kuten sanoin: "Ai niin hypergami puolustaa toisia hypergameja" = todistettu.

• 182cm
        mistäporu kirjoitti:

Itse olen 175 cm pitkä.

Mutta ansaitset kuitenkin ainakin 190cm pitkän miehen?

• mistäporu

Olet 175cm mutta 182 cm ei ole pitkä? :D

Tajuatko, että olet lähes 10cm lyhyempi kuin ap, ja huomattavasti lyhyempi kuin 190cm? Olet myös alle suomalaisen miehen keskipituuden.

Olet myös sarjaa persjalkainen hypergami.

"oihan sitä sanoa, että toinen ei ole pitkä, vaikka ei itsekään olisi pitkä. "

Eikä voi. 182cm ja 190cm on sinua huomattavasti pidempiä. Ja jos vaikka ne läskit oli päälle 160cm, niin ne ovat vieläkin lyhyempiä.

"Voihan sitä lyhyt ihminen toiselle sanoa, ettei tämä ole pitkä, jos ei kerran ole. On vain häntä pidempi."

Mitä?! :D

Lyhyt ei voi pitää pidempäänsä lyhyenä.

Vaan kuten sanoin: "Ai niin hypergami puolustaa toisia hypergameja" = todistettu.

"Lyhyt ei voi pitää pidempäänsä lyhyenä."
        Voihan. 120 cm pitkä voi hyvin sanoa, että 125 cm pitkä on lyhyt, kuten onkin.
        Mies on pitkä vasta ollessaan yli 190 cm. Mitä siitä asiasta kannattaa marista, varsinkaan aloittajan, joka ei kuitenkaan ole lyhyt? Tuskin hänen maailmansa tai naisonnensa siihen kaatuu, että hän ei kuulu oikeasti pitkien miesten joukkoon.
        Ei minua haittaa naisena olla alle suomalaisen miehen keskipituuden. Olen ihan riittävän pitkä naiseksi. En tosin mikään oikeasti pitkä, kuten ei aloittajakaan miehenä ole mikään oikeasti pitkä.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Mies on pitkä vasta ollessaan yli 190 cm. Mitä siitä asiasta kannattaa marista, varsinkaan aloittajan, joka ei kuitenkaan ole lyhyt? Tuskin hänen maailmansa tai naisonnensa siihen kaatuu, että hän ei kuulu oikeasti pitkien miesten joukkoon.
        Ei minua haittaa naisena olla alle suomalaisen miehen keskipituuden. Olen ihan riittävän pitkä naiseksi. En tosin mikään oikeasti pitkä, kuten ei aloittajakaan miehenä ole mikään oikeasti pitkä.

Eikä voi, sillä tuo on pitkä hänen rinnallaan, vain lyhyempiään voidaan sanoa lyhyiksi.

Yli keskimitan oleva ei taas ole lyhyt, ja 190cm on pitkä vain siksi koska ylittää myös keskipituuden. Voi olla pitkä tai pidempi.

SInä taas et ole pitkä vaan hypergaminen persjalka, ja kyllä aloittaja on pitkä sinun rinnallasi.

"Tuskin hänen maailmansa tai naisonnensa siihen kaatuu, että hän ei kuulu oikeasti pitkien miesten joukkoon."

Nainen haluaa vain pitkän miehen, ja sinä sanot ettei hän ole pitkä, tuo on ihan yhtä törkeää kun se mitä nuo läskit hänelle sanoivat.

No oletpa sinäkin sinkutpalstalla, joten ilmeisesti et vain ole lyhyt, mutta muiden naisten rinnalla ruma koska et ole saanut sitä "oikeasti pitkää miestä".

Mutta ainakin myönnät sen minkälaisia naiset ovat.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

"miksi sinusta on ok syrjiä miestä jos tämä on vain parikymmentä senttiä sinua pidempi mutta ei puolta metriä?"

Jätit muuten vastaamatta.

• mistäporu

Eikä voi, sillä tuo on pitkä hänen rinnallaan, vain lyhyempiään voidaan sanoa lyhyiksi.

Yli keskimitan oleva ei taas ole lyhyt, ja 190cm on pitkä vain siksi koska ylittää myös keskipituuden. Voi olla pitkä tai pidempi.

SInä taas et ole pitkä vaan hypergaminen persjalka, ja kyllä aloittaja on pitkä sinun rinnallasi.

"Tuskin hänen maailmansa tai naisonnensa siihen kaatuu, että hän ei kuulu oikeasti pitkien miesten joukkoon."

Nainen haluaa vain pitkän miehen, ja sinä sanot ettei hän ole pitkä, tuo on ihan yhtä törkeää kun se mitä nuo läskit hänelle sanoivat.

No oletpa sinäkin sinkutpalstalla, joten ilmeisesti et vain ole lyhyt, mutta muiden naisten rinnalla ruma koska et ole saanut sitä "oikeasti pitkää miestä".

Mutta ainakin myönnät sen minkälaisia naiset ovat.

Voihan se olla, että minä olen niin tottunut pitkiin ihmisiin, että näkemykseni on hiukan vinoutunut. Oma isäni oli yli 190 cm, veljeni on yli 190 cm, veljenpojat ovat kaikki yli 190 cm, oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut) ja omat poikani ovat reilusti yli 190 cm.
        Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka.

• 182cm

"miksi sinusta on ok syrjiä miestä jos tämä on vain parikymmentä senttiä sinua pidempi mutta ei puolta metriä?"

Jätit muuten vastaamatta.

Tämä olisi minustakin kyllä kiva kuulla.

• mistäporu
        182cm kirjoitti:

Tämä olisi minustakin kyllä kiva kuulla.

Kuka aloittajaa muka on syrjinyt?

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Voihan se olla, että minä olen niin tottunut pitkiin ihmisiin, että näkemykseni on hiukan vinoutunut. Oma isäni oli yli 190 cm, veljeni on yli 190 cm, veljenpojat ovat kaikki yli 190 cm, oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut) ja omat poikani ovat reilusti yli 190 cm.

"oma mieheni on yli 190 cm"

Hypergaminen parisuhdehuora kuten palstalla kuulee sanottavan siis.

Case closed, ilmankos sinulla tulikin hätä oikeuttaa lajitoveriesi törkeää käytöstä.

Aika tarkasti olet muuten valkannut,että jokainen näistä miehistäsi on vielä 190cm!

Yleensä jotta miehistä tulisi noin pitkiä, pitää molempien vanhempien olla pitkiä. ;)

"Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka."

Minä, aloittaja tai keskimääräinen suomalainen mies ei ole sinun rinnalllasi lyhyempi, persjalkaihypergami.

Tuliko sinulle yllätyksenä että miehet eivät pidä hypergamiasta?

Mistä muuten tiedät pituuteni, ja nytkö siis myönnät suoraan että 175cm "pitkänä" 182cm aloittaja on nyt LYHYT?

• 12121212
        mistäporu kirjoitti:

Kaikkien naisten käsitys pituudesta (ja monista muistakin asioista) on vinoutunut.

Sinun tapauksessasi se vain on tavallista enemmän vinoutunut.

• 182cm
        mistäporu kirjoitti:

Kuka aloittajaa muka on syrjinyt?

Kirjoitit: "oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut)
        Ikävää jos pituus tai siis sen puute on teille lyhyemmille noin arka paikka."

Ja loput lukeekin aloituksessa.

Miks et vastannut tuohon kysymykseen vieläkään?

• 182cm

Kiitän RealityCheck ja 121212 ja muita, pitää pian mennä, mutta tulen takaisin vielä.

Tämä oli kyllä minulle herättävä kokemus siitä minkälaisia naiset oikeasti ovat, ja täällä selvästi osataan kyseenalaistaa näiden naisten hypergamia, joka kyllä selvästi tuntuu olevan totta.

Ainakin jatkossa suosiolla osaan mennä kurkottamaan kunnolla yli tasoni, sillä tasosta huolimatta naiset vaativat täysin kohtuuttomia siihen nähden mitä heillä on itsellään tarjota. Tyhjän saa pyytämättäkin.

• mistäporu

"oma mieheni on yli 190 cm"

Hypergaminen parisuhdehuora kuten palstalla kuulee sanottavan siis.

Case closed, ilmankos sinulla tulikin hätä oikeuttaa lajitoveriesi törkeää käytöstä.

Aika tarkasti olet muuten valkannut,että jokainen näistä miehistäsi on vielä 190cm!

Yleensä jotta miehistä tulisi noin pitkiä, pitää molempien vanhempien olla pitkiä. ;)

Minä, aloittaja tai keskimääräinen suomalainen mies ei ole sinun rinnalllasi lyhyempi, persjalkaihypergami.

Tuliko sinulle yllätyksenä että miehet eivät pidä hypergamiasta?

Mistä muuten tiedät pituuteni, ja nytkö siis myönnät suoraan että 175cm "pitkänä" 182cm aloittaja on nyt LYHYT?

Onpa aggressiivista. Huoraksi haukkuminen alkaa kun ei enää muuta keksitä. No minun kanssan voi jatkaa keskustelua heti kun kykenee keskustelemaan asiallisesti.
        En ota vastaan huorittelua ihmisiltä vain siksi,. että läheiset ihmiseni ovat pitkiä ja jollakulla muulla on pituuskompleksi.
        182 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi.

• Touchee
        mistäporu kirjoitti:

Kaunis sinä et todellakaan ole, tavis kyllä.
        Pitääkö naisen olla kaunis ollakseen hyvä?
        Harva mies osaisi ajatella, että ihan ok:n nainen voisi ottaa nokkiinsa siitä, ettei kuitenkaan ole oikeasti kaunis. Eihän hän haukkunut rumaksi, totesi vain, että et ole kaunis.
        Sen vielä ymmärtää, että naisen tissien kokoa ei sovi kommentoida, mutta että koko naista pitäisi kauniiksi valehdella.

• RealityCheckAgain
        mistäporu kirjoitti:

Onpa aggressiivista. Huoraksi haukkuminen alkaa kun ei enää muuta keksitä. No minun kanssan voi jatkaa keskustelua heti kun kykenee keskustelemaan asiallisesti.
        En ota vastaan huorittelua ihmisiltä vain siksi,. että läheiset ihmiseni ovat pitkiä ja jollakulla muulla on pituuskompleksi.
        182 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi.

Sinä olet vain 175cm mutta vaadit itsellesi ja oikeutat muille vaatimuksen 190cm miehestä, joten olet tällöin hypergaminen parisuhdehuora, koska nait ylöspäin itseäsi tasokaampia miehiä.

Eikä se vänkäämällä muutu miksikään, aivan kuten sinä et muutu edelleenkään pitkäksi, vaan olet persjalka joka kutsut muita lyhyiksi.

Turha ruveta inisemään, jos itse olet tässä se hypergami joka puolustat muita kaltaisiasi ja vittuilet miehille heidän pituudestaan kun he uskaltavat kyseenalaistaa tuon törkeän naisten käytöksen. Olet uskomattoman tökerö ja sinulla taitaa olla aika heikko itsetunto kun pistät noin toisia matalaksi asioista joille he eivät itse voi mitään. Rupeanko minä kyselemään vielä tissiesi kokoa?

Ja edelleeenkin, sinä olet tämän keskustelun lyhin (sikäli jos muut ovat edes keskimittaisia tai sen alle mitä tulee miehen pituuteen), kun taas jokainen joka ylittää keskimitan on pitkä, oli se sitten 180cm tai 190cm tai 200cm. Pitkä, pidempi, pisin.

Sinä et tuohon lukeudu.

• Busteed

No tuo heikko itsetunto tuskinpa on kaukaa haettu, jos katsoo minkälaiset naiset tuollaisia puhuvat:

"Toinen kahdesta lihavasta ja kohtalaisen lyhyestä naisesta (minua päätä lyhyempiä, ylikin) sanoi etten ole pitkä"

• mistäporu

Sinä olet vain 175cm mutta vaadit itsellesi ja oikeutat muille vaatimuksen 190cm miehestä, joten olet tällöin hypergaminen parisuhdehuora, koska nait ylöspäin itseäsi tasokaampia miehiä.

Eikä se vänkäämällä muutu miksikään, aivan kuten sinä et muutu edelleenkään pitkäksi, vaan olet persjalka joka kutsut muita lyhyiksi.

Turha ruveta inisemään, jos itse olet tässä se hypergami joka puolustat muita kaltaisiasi ja vittuilet miehille heidän pituudestaan kun he uskaltavat kyseenalaistaa tuon törkeän naisten käytöksen. Olet uskomattoman tökerö ja sinulla taitaa olla aika heikko itsetunto kun pistät noin toisia matalaksi asioista joille he eivät itse voi mitään. Rupeanko minä kyselemään vielä tissiesi kokoa?

Ja edelleeenkin, sinä olet tämän keskustelun lyhin (sikäli jos muut ovat edes keskimittaisia tai sen alle mitä tulee miehen pituuteen), kun taas jokainen joka ylittää keskimitan on pitkä, oli se sitten 180cm tai 190cm tai 200cm. Pitkä, pidempi, pisin.

Sinä et tuohon lukeudu.

En ole vaatinut enkä oikeuttanut muidenkaan vaatimuksia 190 cm pitkistä miehistä. Jokainen saa haluta mitä tykkää, mitä se minulle kuuluu?
        Ei aloittaja sanonut olleensa iskemaässä naisia eikä sanonut, että nainen ilmaisi ettei mies kelpaa sanomalla ettet ole pitkä. Nämä ovat ihan muita asioita kuin se, että jutellaan pituudesta muuten vaan.
        Minä olen naiseksi pitkä ja täällä valittavat miehet ilmeisesti eivät ole. En ole vittuillut kenellekään pituudesta. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua. Jos vittuilisisn, haukkuisin täällä persjalkaisiksi muita kuten minua haukutaan.
        Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Siksihän tässä niin yllättynyt olenkin, että ihan tavallisen mittaiset miehet lukevat lauseen et ole pitkä muodossa et ole komea ja et kelpaa kenellekään.
        Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.

• 12121212
        mistäporu kirjoitti:

En ole vaatinut enkä oikeuttanut muidenkaan vaatimuksia 190 cm pitkistä miehistä. Jokainen saa haluta mitä tykkää, mitä se minulle kuuluu?
        Ei aloittaja sanonut olleensa iskemaässä naisia eikä sanonut, että nainen ilmaisi ettei mies kelpaa sanomalla ettet ole pitkä. Nämä ovat ihan muita asioita kuin se, että jutellaan pituudesta muuten vaan.
        Minä olen naiseksi pitkä ja täällä valittavat miehet ilmeisesti eivät ole. En ole vittuillut kenellekään pituudesta. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua. Jos vittuilisisn, haukkuisin täällä persjalkaisiksi muita kuten minua haukutaan.
        Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Siksihän tässä niin yllättynyt olenkin, että ihan tavallisen mittaiset miehet lukevat lauseen et ole pitkä muodossa et ole komea ja et kelpaa kenellekään.
        Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista.

Hyvä sinun kannaltasi jos satuit voittamaan geenilotossa...siis ulkonäön osalta. Pääset toteuttamaan kivikautista fetissiä ja niinpä jälkeläisilläsi on ihmisen tärkein ominaisuus - pituus. Se onkin elämässä tärkeintä, saada pitkiä jälkeläisiä.

Hypergamia toki elää, miehen on ylitettävä keskipituus suuremmalla erolla ollakseen pitkä.

• Sivustakysymys

Sinä et tuohon lukeudu.

Jos naisten keskipituus on 165cm, ja mistäporu on 175cm, on hän 10cm keskivertonaista pidempi. Miesten keskipituus on 179cm, ja mistäporua:an mies on 190cm eli 11cm pidempi kun keskivertomies. Miksi miehensä kanssa saman verran keskivertoa pidempi nainen on hypergaminen huora? Tässähän tapauksessa nainen ja mies ovat pituuden suhteen samalla "tasolla".Ja mistä ihmeestä sait kuvan että pitkä nainen olisi persjalkainen,yleensä kun pitkillä ihmisillä on pitkät jalatkin. Todella surkeaa sinulta loukata naista joka sanoo rehellisesti oman mielipiteensä ap:n aloitukseen. Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti? Ja miksi oletat että sinulla on oikeus alkaa haukkua muita keskustelijoita sinun mielipidettä eriävästä mielipiteestä?

• Rationalisointihamsteri
        Sivustakysymys kirjoitti:

Jos naisten keskipituus on 165cm, ja mistäporu on 175cm, on hän 10cm keskivertonaista pidempi. Miesten keskipituus on 179cm, ja mistäporua:an mies on 190cm eli 11cm pidempi kun keskivertomies. Miksi miehensä kanssa saman verran keskivertoa pidempi nainen on hypergaminen huora? Tässähän tapauksessa nainen ja mies ovat pituuden suhteen samalla "tasolla".Ja mistä ihmeestä sait kuvan että pitkä nainen olisi persjalkainen,yleensä kun pitkillä ihmisillä on pitkät jalatkin. Todella surkeaa sinulta loukata naista joka sanoo rehellisesti oman mielipiteensä ap:n aloitukseen. Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti? Ja miksi oletat että sinulla on oikeus alkaa haukkua muita keskustelijoita sinun mielipidettä eriävästä mielipiteestä?

Nainen joka on miestä selvästi lyhyempi ja nälvii "lyhyemmille miehille" on uhri.
        Mies jota häntä lyhyemmät naiset syrjivät on todellinen kusipää ja se on ansainnut kaiken pahan!

• 182cm
        mistäporu kirjoitti:

Sinä et ole pitkä, kuten eivät olleet nekään jotka sinun tapaasi minua pilkkasivat lyhyeksi, teistä jokainen on minua lyhyempi, mutta koska hypergamia pitää paikkansa, te voitte mielestänne puhua minulle kuin kaksimetriset miehet.

Kiitos muuten kun aloit nälvimään minulle kun tuon RealityCheckNow:n mielipiteet eivät miellyttäneet, taisivat pitää paikkansa.

Tuli joo selväksi että pitää olla 190cm niin sitten myös lyhyille naisille kelpaa. Kaikki mitä on voitu pitää liioitteluna naisten hypergamiasta onkin siis totta. Ymmärtäisin vielä jos nainen hakisi pituutensa mukaan miestä, mutta tuollaiset minuakin lyhyemmät pätkät hakevat karpaasia on jo kyllä liikaa.

Ja en usko että kauniin naisen tarvitsee toimia noin kuten sinä toimit, eli pistää muita matalaksi jotta tuntisi itsensä isoksi,tuskin kukaan mies haluaa tuollaista naista kuin sinä ellei ole yhtä huonolla itsetunnolla varustettu ja täysin onneton. En kyllä ihmettele enää, että jotkut palstamiehet ovat ottaneet kovan linjan täällä naisten kanssa.

• Busteed

"Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista."

Myönnätkö siis että naiset antavat pituuden vuoksi pakit?

Muutenhan tuossa tilanteessa ei ole miehen osalta sen vittuimaisempaa luonnetta kuin naisella.

• Kamooonhei

Hassua miten jotkut naiset elävät vielä noin keskiajalla.

Kyseessä on hei ihmiset!!!!

Ei ole mitään pituusrajoja koska se on seksismiä!!

Jos miehen pitää olla pitkä niin naisen pitää olla sitten se 50 luvun kotihengetär, tai joku muu kivikautinen rakennelma joka etsii machoa.

Olisiko paikallaan että naisetkin nyt vihdoinkin luopuisi tuosta taantumuksellisesta seksismistään, muuten nämä persut saa kokoajan lisää valitettavaa.

En kyllä ihmettele miksi miehet turhautuvat kun heitä kohdellaan noin loukkaavasti.

• 10plus19
        mistäporu kirjoitti:

"Kiukuttelusta päätellen ovat miehet muutamat pakit saaneet. Johtuneeko pituuden puutteesta vai vittumaisesta luonteesta, todennäköisesti molemmista."

Niinpä!!! NE ei kestä sitä että on lyhyitä ja alle 190 cm!!!! :D :D:D:D:

Sen mittaiset ei oo mitään miehiä vaan poikia, ihan kuten valkoiset miehet ei oo miehiä vaan ne mustat vasta onki jotain!

• gwg
        10plus19 kirjoitti:

Niinpä!!! NE ei kestä sitä että on lyhyitä ja alle 190 cm!!!! :D :D:D:D:

Sen mittaiset ei oo mitään miehiä vaan poikia, ihan kuten valkoiset miehet ei oo miehiä vaan ne mustat vasta onki jotain!

Oletko nyt tosissasi vai parodioitko tuota yhtä? :D

• 12plus12
        gwg kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi vai parodioitko tuota yhtä? :D

Parodiaa parodiaa. :) On taas yksi merkintä naisten pohjakosketusten kirjaan tässä ketjussa, niin pitihän sitä nyt revitellä. :D

• RealityCheckAgain
        12plus12 kirjoitti:

Parodiaa parodiaa. :) On taas yksi merkintä naisten pohjakosketusten kirjaan tässä ketjussa, niin pitihän sitä nyt revitellä. :D

:D :D

• 182cm

:D :D

Oli joo hyvä. :D

• Tsemppiä

On se. Juuri luin toiselta palstalta: "Nyt riittää. Olen 182cm ja jo 2 Tinder-säätöä ovat ilmoittaneet että eivät ole sittenkään kiinnostuneita koska lyhyempi kuin olettivat, vaikka ovat itse jotain 160-170cm. Voisi lopettaa nää jutut ja erakoitua"

Varmaan jossain cosmossa lukenut että kaikki alle kaksi metriset miehet on lyhyitä, mutta nainen on niin pitkä ja kaunis kuin tuntee olevansa.

On tossa se että noi jää kyllä varmasti yksin, ja sinä voit samalla vaivalla koittaa ytnejä. Voit vain voittaa siinä.

• 182cm

Hyvä pointti! :) Molemmat!

Naiset vaan aina sanoo että pitää yrittää niitä vähemmän haluttuja naisia jotka on alle tasonsa, mutta täytyy sitten olla kuuntelematta niitä jatkossa.

Noikin oli jo jotain kolmikymppisiä iältään, sen alkupäässä.

• Jospahakisittoisen

Vaan mitäpä naisella jolla on pää irti muusta ruumiista tekee. Olisi varmaan haettava nainen jolla on muutakin kuin iphone käsilaukussa.

• vgegw
        Jospahakisittoisen kirjoitti:

Vaan mitäpä naisella jolla on pää irti muusta ruumiista tekee. Olisi varmaan haettava nainen jolla on muutakin kuin iphone käsilaukussa.

Tässähän se nähtiin että ei ole väliä miten ruma se nainen on, on se silti ihan yhtä hypergaminen kuin muut.

• 12121212

Aika pitkälti noin se menee.

Jos mies on 183cm, eli muutaman sentin yli keskipituuden, ei hän ole pitkä.
      Jos nainen on 170cm, eli vaivaisen sentin yli keskipituuden, on hän pitkä nainen joka haluaa pitkän miehen (yli 185cm) koska on itsekin pitkä.

Naisen käsitys keskiarvosta lähtee aina keskiarvon yläpuolelta. Naisen silmissä keskivertomies on keskivertoa huonompi.

• 182cm

:D Tämä alkaa jo naurattamaan, koska juuri noinhan se menee!
        Vaikka nämä palstajutut tuntuu liioitelluilta, niin totta ne on.
        Eihän tälle voi olla muuta selitystä.

• LikeAClock

Hypergami: "Voihan sitä sanoa, että toinen ei ole pitkä, vaikka ei itsekään olisi pitkä. Muutamalla sentillä yli keskipituuden ei oikein vielä anna syytä rehvastella, että nyt sitä ollaan pitkiä. Voihan sitä lyhyt ihminen toiselle sanoa, ettei tämä ole pitkä, jos ei kerran ole. On vain häntä pidempi.
        Itse olen 175 cm pitkä."

vrt.

121212: "Jos mies on 183cm, eli muutaman sentin yli keskipituuden, ei hän ole pitkä.
        Jos nainen on 170cm, eli vaivaisen sentin yli keskipituuden, on hän pitkä nainen joka haluaa pitkän miehen (yli 185cm) koska on itsekin pitkä.

Naisen käsitys keskiarvosta lähtee aina keskiarvon yläpuolelta. Naisen silmissä keskivertomies on keskivertoa huonompi."

:D

• ihannormaalia
      • Tuplastandardit

Naisten 165 senttiä, mutta alle 190cm mies ei ole pitkä.

Lue loput 121212 kommentista.

Saan olla minkä mittainen tahansa koska ansaitsen mitä haluan.
      Miehen on oltava vähintään 190 cm pitkä, ja hänen on kelpuutettava minut.

• JotainHyvääkin

Eikös muuten Ratikkakuski ole myös 182 tai 183cm? :D Kiva selkäänpuukotus teidän uskolliselle valkoritarillenne tässä samalla. Ettei vain Outsiderkin olisi samaa mittaa? Kohta näille pojille selviää että mitä mieltä naiset oikeasti ovat heistä. :D

• Palstasota

BEM taisi olla jokin 195cm.

Lopputulos on hauska arvata tuon pohjalta. :D

• Rispektit
        Palstasota kirjoitti:

Niin ja kelpuuttaa vaan nuoria naisia.

• 11plus20

Noi onkin ihan pikkupoikia. :D :D Varmaaan jotain palstaätmejä,koska ei kyllä kukaan nainen katsele noita kääpiöitä. :DDDDDDDDDDDD

• 3plus15
        11plus20 kirjoitti:

Noi onkin ihan pikkupoikia. :D :D Varmaaan jotain palstaätmejä,koska ei kyllä kukaan nainen katsele noita kääpiöitä. :DDDDDDDDDDDD

Ja mitä noi nimimerkitkin on?! :D :D

Jotain maalaisia pikkupoikia?!!

• BEM_on_kääpiö_ja_neitsyt
        Palstasota kirjoitti:

Numero meni ylösalaisin. Neitsytsetä BEM on 165cm. Ja lopputulos on ikipoikuus.

• Hienot itkuraivarit taas kundit vetäny.

• 5plus6

Jos mies ei ole 190 cm vähintään, niin se on ihan poitsu. :D Määänletti!! :D :D

• Eräkettu

Ite tykkään pullukoista naisista.

Leveä lantio.. Isot tissit..

• UUUURPOOOOO

SUHTEELISEN PITKÄ LEVEYTEEN NÄHDEN, VAI MITEN SE NYT MENIKÄÄN?

• 121314

Olitko siis iskemässä sitä läskiä, lihavaa naista, ja se kieltäytyi pituuteesi vedoten? Vai totesiko tuo jossain muussa tilanteessa, ettet ole pitkä, vaan keskipituinen?
      Mikä siis oli se tilanne, josta onnistuit tulkitsemaan, että tuo nainen haluaa seurustelukumppanikseen sinua pitemmän miehen?

• 182cm

Ne tulivat juttelemaan minulle.

Ja onhan se nyt jo tässäkin keskustelussa ja kaikkialla tullut selväksi, että naisen pitää saada pitkä mies.

Lähinnä yllätys oli siinä, ettei edes riitä että mies on heitä yli päätä pidempi, vaan tuossakin pitää saada kaikin puolin itseään tasokaampi mies.

• 121314
        182cm kirjoitti:

Ne tulivat juttelemaan minulle.

Ja onhan se nyt jo tässäkin keskustelussa ja kaikkialla tullut selväksi, että naisen pitää saada pitkä mies.

Lähinnä yllätys oli siinä, ettei edes riitä että mies on heitä yli päätä pidempi, vaan tuossakin pitää saada kaikin puolin itseään tasokaampi mies.

Tulivat siis vain juttelemaan. Iskemistilanteesta ei ollutkaan kysymys.
        Silti vedit herneet nenääsi "kun et kelpaa", vaikket sinä edes aikonut iskeä heistä kumpaakaan.

• 182cm
        121314 kirjoitti:

Tulivat siis vain juttelemaan. Iskemistilanteesta ei ollutkaan kysymys.
        Silti vedit herneet nenääsi "kun et kelpaa", vaikket sinä edes aikonut iskeä heistä kumpaakaan.

Et ole hyvännäköinen, etkä viehättävä.

HUOM: tulin vain juttelemaan, joten älä vedä hernettä nenääsi. :)

Oikeasti tuo vain osoittaa miten sairaita te naiset hypergamiassanne olette.

Tuo ei ole mikään oikeutus eikä muuta asiaa miksikään.

• 182cm
        182cm kirjoitti:

Et ole hyvännäköinen, etkä viehättävä.

HUOM: tulin vain juttelemaan, joten älä vedä hernettä nenääsi. :)

Oikeasti tuo vain osoittaa miten sairaita te naiset hypergamiassanne olette.

Tuo ei ole mikään oikeutus eikä muuta asiaa miksikään.

Samoin, älä vääristele sanojani. Sinä lisäsit tuon "vain" tuohon "tulivat juttelemaan".

Vaan mitäpä ei hypergami tekisi toisten hypergamien puolustamiseksi.

Ainakin se opettaa mitä naiset ovat luonteeltaan.

• Lyhytmiesmyös

olisin vastannut tuohon että joo on totta etten ole kovin pitkä, mutta ainakaan en ole yhtä pitkä kuin olen paksu.

• jahyvä

:D Tää oli paha!

• 182cm

:D PItää muistaa seuraavalla kerralla.

• Mahtoi olla traumaattinen kokemus.

• karmaaaa

• 12plus20

Ratikkakuski on naisista pikku poika. :D

• Manletkuski
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä olen 183 senttisenä tietysti lyhyt tai ainakin lyhyenpuoleinen mies. Onneksi kelpasin Rouva Ratikalle, vaikka olen sitä vain 29 senttiä pidempi. Kävi aika tuuri, vai mitä? :-)

Kuminukke ei onneksi valita. ;-) Mutta tuollahan myönnät että olet ATM koska olet kääpiö jota eivät edes lihavat ja vanhat naiset kelpuuta.

• Manletkuski kirjoitti:

Kuminukke ei onneksi valita. ;-) Mutta tuollahan myönnät että olet ATM koska olet kääpiö jota eivät edes lihavat ja vanhat naiset kelpuuta.

Terävä päätelmä. Äitisi on varmaan ylpeä sinusta. :-)

• mistäporu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Terävä päätelmä. Äitisi on varmaan ylpeä sinusta. :-)

• mistäporu kirjoitti:

Sanos muuta. Mahtaisiko venyttelemällä tulla lisää pituutta?

• mistäporu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Miksi otat asian näin henkilökohtaisesti?

• o9o9o9
        mistäporu kirjoitti:

Huomaa selvästi, että pituus ei ole ratikan akilleen kantapää.

• 16plus19
        o9o9o9 kirjoitti:

Huomaa selvästi, että pituus ei ole ratikan akilleen kantapää.

Kummasti se vaan silti ottaa asian henkilökohtaisesti, sillä eihän kukaan nainen halua noin lyhyttä miestä ja se selvästi tietää sen kun noin hermoilee.

• mistäporu kirjoitti:

Häh? En minä ota täällä asioita henkilökohtaisesti. Olen sitä paitsi aina ollut pituuteeni ihan tyytyväinen. Harva nainen on yli 180 senttinen.

• Vallkoritarinepätoivo

Aika huvittavaa kyllä miten Ratikka mielistelee naisia, jotka näkevät sen pariutumskelvottomana ja tässäkin ketjussa suoraan pilkkaavat sen pituutta. :D

• Vallkoritarinepätoivo kirjoitti:

Aika huvittavaa kyllä miten Ratikka mielistelee naisia, jotka näkevät sen pariutumskelvottomana ja tässäkin ketjussa suoraan pilkkaavat sen pituutta. :D

Noinko on? Ai helvetti sentään... :-(

• o9o9o9
        Vallkoritarinepätoivo kirjoitti:

Ratikka on pariutunut jo, joten tuskin välittää siitä pitääkö joku häntä pariutumiskelvottomana. Eikä täällä kukaan ole väittänyt häntä pariutumiskelvottomaksi.

• mistäporu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Häh? En minä ota täällä asioita henkilökohtaisesti. Olen sitä paitsi aina ollut pituuteeni ihan tyytyväinen. Harva nainen on yli 180 senttinen.

Itse olen 175 cm pitkä. Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut).

183 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.

• o9o9o9 kirjoitti:

Ratikka on pariutunut jo, joten tuskin välittää siitä pitääkö joku häntä pariutumiskelvottomana. Eikä täällä kukaan ole väittänyt häntä pariutumiskelvottomaksi.

Älä nyt. Onhan se kauheaa kun kirahvin korkuiset kiltit ja kunnolliset ikisinkkumiehet nettikiusaavat. Tekisi mieli itkeä, mutta en bussissa kehtaa. :-(

• mistäporu
        o9o9o9 kirjoitti:

183 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Oma mieheni on yli 190 cm. Itse olen 175 cm pitkä.

• mistäporu kirjoitti:

Itse olen 175 cm pitkä. Minulla ei ole huono itsetunto. Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut).

183 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm, se ei ole vittuilua.

Enhän minä ole itseäni pitkäksi sanonutkaan. Minulle riittää vallan mainiosti, että olen Rouva Ratikkaa 29 senttiä pidempi.

• Vallkoritarinepätoivo
        o9o9o9 kirjoitti:

Oletko lukenut mitään viestiä tästä ketjusta? :D

Tämähän nimenomaan todistaa, että Ratikka on ATM pituutensa vuoksi ja naiset eivät kelpuuta alle 190cm miestä, sillä sellainen "ei ole pitkä". Ratikka on naisten mittapuulla puutarhatonttu ja täysin kelvoton pariutumiseen. Ratikalle siis suoranaisesti vittuillaan naisten taholta, ja se vaan lipittää. :D

Tämähän nimenomaan todistaa, että Ratikka on ATM pituutensa vuoksi ja naiset eivät kelpuuta alle 190cm miestä, sillä sellainen "ei ole pitkä". Ratikka on naisten mittapuulla puutarhatonttu ja täysin kelvoton pariutumiseen. Ratikalle siis suoranaisesti vittuillaan naisten taholta, ja se vaan lipittää. :D

Lipitys on toinen luonteeni. :-)

• mistäporu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Enhän minä ole itseäni pitkäksi sanonutkaan. Minulle riittää vallan mainiosti, että olen Rouva Ratikkaa 29 senttiä pidempi.

183 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm.

• Vallkoritarinepätoivo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Lipitys on toinen luonteeni. :-)

Pillua et sillä vaan saa koska olet niin piskuinen. ;-)

• mistäporu kirjoitti:

183 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm.

Mahtaakohan olla mies ollenkaan? Pitäisiköhän alkaa pitämään korkkareita?

Pillua et sillä vaan saa koska olet niin piskuinen. ;-)

Olen aika varma, että saan tänään kotiuduttani. :-)

• mistäporu
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mahtaakohan olla mies ollenkaan? Pitäisiköhän alkaa pitämään korkkareita?

Ei minua haittaa naisena olla alle suomalaisen miehen keskipituuden. Olen ihan riittävän pitkä naiseksi. Mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm.

• Vallkoritarinepätoivo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Et saa. Naiset haluavat 190cm miehen jollainen et ole. :-)

• o9o9o9

Kuka on sanonut, että miehen tulee olla pitkä, jotta hän kelpaa naisille? Täällä on veivattu siitä missä kulkee raja, jonka jälkeen miestä pidetään pitkänä.

• Vallkoritarinepätoivo
        o9o9o9 kirjoitti:

Kuka on sanonut, että miehen tulee olla pitkä, jotta hän kelpaa naisille? Täällä on veivattu siitä missä kulkee raja, jonka jälkeen miestä pidetään pitkänä.

Nainen haluaa pitkän miehen.

Aloituksen läskit halusivat sellaisen, ja niiden kanssa samaa mieltä ollut hypergami sanoi suoraan että pakit_johtuvat_lyhyydestä ja hän itse on taas nainut selvästi itseään pidemmän miehen.

Hän myös pitää 180 cm miehiä lyhyinä (Ratikkakuski on hänestä lyhyt ja naiset eivät hänen mukaansa kelpuuta Ratikkakuskia), ja itseään pitkänä, vaikka on reilusti alle 180cm. :D

"Olen aina ollut pitkä ja kaunis, joten minulla ei ole tuollaisia komplekseja. Oma mieheni on yli 190 cm (palstaa luemme myös me varatut)."

175cm nainen on pitkä. Mutta yli 180 cm mies on lyhyt.
        Siksi 175cm nainen ja 190cm mies ovat molemmat pitkiä.

• o9o9o9
        Rationalisointihamsteri kirjoitti:

175cm nainen on pitkä. Mutta yli 180 cm mies on lyhyt.
        Siksi 175cm nainen ja 190cm mies ovat molemmat pitkiä.

Kuka sanoi yli 180 senttistä miestä lyhyeksi? Sitähän täällä on puitu, onko sellainen mies pitkä. Rivien välistä näemmä voi lukea ihan mitä itse tykkää. Ratikkaa ei varmaan heilauta suuntaan tai toiseen pidetäänkö pitkänä, keskivertona tai peräti puutarhatonttuna.

• Vallkoritarinepätoivo
        o9o9o9 kirjoitti:

Kuka sanoi yli 180 senttistä miestä lyhyeksi? Sitähän täällä on puitu, onko sellainen mies pitkä. Rivien välistä näemmä voi lukea ihan mitä itse tykkää. Ratikkaa ei varmaan heilauta suuntaan tai toiseen pidetäänkö pitkänä, keskivertona tai peräti puutarhatonttuna.

"182 cm pitkä mies ei vänkäämällä muutu pitkäksi. Olen sanonut, että mies ei ole pitkä ennen kuin ylittää 190 cm."

" teille lyhyemmille "?! Onko siis 180cm mies siis lyhyt vaiko "ei vain pitkä"?

Joka tapauksessa, tässä on tilanne jossa lyhyt nainen haukkuu itseään pidempiä lyhyiksi, mutta mikä parasta, se haukkuu myös valkoritaria. :D

• 12plus1

Ratikkakuski ei kelpaa naisille sillä naisten pitää saada itseään selvästi pidempi mies. Ratikkakuski on naisten mielestä jotain ihan muuta kuin pitkä. :-)

Naiset ovat pettäneet valkoritaritkin, sillä myös Outsider taisi olla tuota pituutta. Tai jos naisilta kysytään "lyhyyttä", sillä 180cm mies on 175cm naisen rinnalla lyhyt (naisen logiikalla).

• 893
        o9o9o9 kirjoitti:

Nämä palstaätmithän sitä höpöttävät suu vaahdossa. Kukaan muu ei sellaista ole sanonut, eivät naiset varsinkaan.

• 182cm
        893 kirjoitti:

Nämä palstaätmithän sitä höpöttävät suu vaahdossa. Kukaan muu ei sellaista ole sanonut, eivät naiset varsinkaan.

Luitko aloituksen ja muut tämän ketjun viestit?

• 182cm

Kysytkö alentuvasti tuota minulta nyt kun olet minua huimast sen sentin pidempi? :D

Olet näemmä sinäkin saanut tuosta osasi.

• Kääpiölle_pillua
        Ratikkakuski kirjoitti:

No joko olet pikkumies puhaltanut nuken täyteen ja ähkinyt sen päällä?

• Kääpiölle_pillua kirjoitti:

No joko olet pikkumies puhaltanut nuken täyteen ja ähkinyt sen päällä?

Äläpäs poju tyrkytä tapojasi.

• nolonolonolonolo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Eheee.. Vässykät palstaätmit taas ratikalle vittuilemassa ja puskista huutelemassa.. Olisitte MIEHIÄ, niin joku nainen saattais jopa kiinnostua..

• oiuoiuouoiuo

Kuka nainen on vittuillut ratikalle?

• missäongelma

Tärkeintähän on pään sisältö ja pituudella ei ole siis ratkaisevaa merkitystä.

• 182cm

Olipa piristävän erilainen mielipide naiselta, mutta edustaa tosin vähemmistön kantaa.

• eivapaamies

Kyllä lai kuka tahansa mitä tahansa saa vaatia. Eri asia sitten saako vaatimaansa ja jos saa, niin tekeekö se sittenkään onnelliseksi.

• flowersreally

Nainen kiusoitteli sua ja sulta meni ohi.

• naisetonainaviattomia

• 182cm

Kiusoitteli?

Mitähän olisi tapahtunut jos olisin myös hieman kiusoitellut ja sanonut heitä lihaviksi pätkiksi?

• kysynpois

Mikä on hypergamia jota tällä palstalla hoetaan?

• sanakirja24fi

Sitä kun nainen nai yli tasonsa, joko ulkonäölllisesti, rahallisesti tai statuksen suhteen.

• eikämitäänmuuta

Neitsytsetien ruikutusta se on. Kusi sukassa hytisevien tylsien tuppisuisten arkajalkojen pitäisi olla kysyttyä tavaraa naisten keskuudessa niiden mielestä.

• RealityCheckAgain
        eikämitäänmuuta kirjoitti:

Neitsytsetien ruikutusta se on. Kusi sukassa hytisevien tylsien tuppisuisten arkajalkojen pitäisi olla kysyttyä tavaraa naisten keskuudessa niiden mielestä.

Tässä ketjussa aika selvästi on tullut totuus myös naisten suusta että asia ei todellakaan ole noin.

• Kääpiöiden_paraati

Ethän sinä pitkä olekaan, joten ämmä totesi vain tosiasian. Olet keskimittainen. Pitkä on yli 190cm.

Alle 180 cm nainen on pitkä. Mutta yli 180 cm mies on lyhyt.
        Siksi alle 180 cm nainen ja 190cm mies ovat molemmat pitkiä.

• RealityCheckAgain

Keskimittainen olisi 179cm mies, eli aloittajaa muutaman sentin lyhyempi.

Muuten taas kannattaa opetella vähäsen niitä harmaan sävyjä, vaikka se toki hypergamin itseoikeutuksen pilaakin. ;) 190 cm ja yli 180 cm ovat molemmat pitkiä.

Kuten Ratikkakin sanoi, niin harva nainen on yli 180 cm pitkä, mutta toisaalta Ratikkaakin tässä haukutaan lyhyeksi, "omiensa" toimesta. Aika hyvin jos voit sanoa että 180 cm ja yli oleva mies on lyhyt, silloin sinun pitäisi olla häntä paljon pidempi.

Todistat 121212 määritelmän siitä, että nainen pitää näissä kaksia standardeja, jota voi oikeuttaa hypergamian.

• 182cm

Tosiasian?

Ei se ole tosiasia, sillä tosiasiassa olen keskimittaa pidempi.

Se oli vain sitä, kun lyhyempi sanoo toiselle ettei tämä ole pitkä. Etenkin kun se toinen on yli keskiarvoa pidempi. :D

Ihan hyviä selityksiä täällä on annettu myös että miksi naiset tekevät sitä.

• Mitäs_me_kääpiöt
        182cm kirjoitti:

Tosiasian?

Ei se ole tosiasia, sillä tosiasiassa olen keskimittaa pidempi.

Se oli vain sitä, kun lyhyempi sanoo toiselle ettei tämä ole pitkä. Etenkin kun se toinen on yli keskiarvoa pidempi. :D

Ihan hyviä selityksiä täällä on annettu myös että miksi naiset tekevät sitä.

Olet vain muutaman sentin keskiarvoa pitempi, eli olet edelleen keskimittainen. Pitkä mies on yli 190cm.

• Ex----------PUA
        Mitäs_me_kääpiöt kirjoitti:

Olet vain muutaman sentin keskiarvoa pitempi, eli olet edelleen keskimittainen. Pitkä mies on yli 190cm.

Tässä ketjussa jo lukee: "Keskimittainen olisi 179cm mies, eli aloittajaa muutaman sentin lyhyempi.

Muuten taas kannattaa opetella vähäsen niitä harmaan sävyjä, vaikka se toki hypergamin itseoikeutuksen pilaakin. ;) 190 cm ja yli 180 cm ovat molemmat pitkiä."

Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?

Tuo on objektiivisesti pitkä, ei yhtä pitkä kuin 190 cm muttei myöskään keskimittainen kuten 179cm, tai lyhyt kuten 165cm tai 175cm. Sinä nostat keskipituuden määritelmää, koska näin voit puolustaa toista hypergamista huoraa, ilmeisesti olet myös samaa kokoluokkaa muutenkin, mikä sopisi hyvin kuvaan.

(Ja 185cm oli toinen määritelmä pitkälle, joten yhtä hyvin logiikallasi voidaan sanoa eettä 182cm ja 183cm miehet ovat käytännössä siis pitkiä, sillä se on vain muutama sentti rajasta).

Mikä on pituutesi ja painosi?

• Rose_91
        Ex----------PUA kirjoitti:

Tässä ketjussa jo lukee: "Keskimittainen olisi 179cm mies, eli aloittajaa muutaman sentin lyhyempi.

Muuten taas kannattaa opetella vähäsen niitä harmaan sävyjä, vaikka se toki hypergamin itseoikeutuksen pilaakin. ;) 190 cm ja yli 180 cm ovat molemmat pitkiä."

Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?

Tuo on objektiivisesti pitkä, ei yhtä pitkä kuin 190 cm muttei myöskään keskimittainen kuten 179cm, tai lyhyt kuten 165cm tai 175cm. Sinä nostat keskipituuden määritelmää, koska näin voit puolustaa toista hypergamista huoraa, ilmeisesti olet myös samaa kokoluokkaa muutenkin, mikä sopisi hyvin kuvaan.

(Ja 185cm oli toinen määritelmä pitkälle, joten yhtä hyvin logiikallasi voidaan sanoa eettä 182cm ja 183cm miehet ovat käytännössä siis pitkiä, sillä se on vain muutama sentti rajasta).

Mikä on pituutesi ja painosi?

Onko 175cm mies muka lyhyt? Mielestäni mitta on niin lähellä keskiarvoa, että se on ihan "normaali". Ei siis lyhyt eikä erityisen pitkä.

• Ex----------PUA
        Rose_91 kirjoitti:

Onko 175cm mies muka lyhyt? Mielestäni mitta on niin lähellä keskiarvoa, että se on ihan "normaali". Ei siis lyhyt eikä erityisen pitkä.

Onhan se lähellä juu keskiarvoa, muttakoska on sen alla, se on teknisesti lyhyt. Toki, se on pidempi sitten kuin vaikkapa 165 cm.

Mutta koska alle 190cm miehet ovat näistä hypergamisista huorista lyhyitä. Ei kun, "ei-pitkiä", eli rumat ja lyhyet läskit ovat heikon itsetuntonsa ja hypergamiansa vuoksi sitten antaneet taas rationalisointihmasterin laulaa.

• Olipaprovo

Pitkä on yli 185cm ja se 182 alkaa olemaan sitä keskimittaa lähellä ainakin.
      Nuoriso on aikaisempia sukupolvia selkeästi pitempikasvuista, ja nuoriahan ne baarit on täynnä, joten..

• RealityCheckAgain

Aloituksessa puhuttiin yli päätä LYHYEMMISTÄ jo noin 30v lihavista naisista, joten kyseessä oli ilmeinen hypergamia jossa lyhyet naiset haluavat reilusti pidempää miestä.

Alle keskimitan = lyhyt.
        Yli keskimitan = pitkä.

• 76pyh

Aloituksessa puhuttiin yli päätä LYHYEMMISTÄ jo noin 30v lihavista naisista, joten kyseessä oli ilmeinen hypergamia jossa lyhyet naiset haluavat reilusti pidempää miestä.

Alle keskimitan = lyhyt.
        Yli keskimitan = pitkä.

Ei aloituksessa sanottu, että kyseessä oli pokaaminen, jossa mies ei kelvannut.

• RealityCheckAgain
        76pyh kirjoitti:

Ei aloituksessa sanottu, että kyseessä oli pokaaminen, jossa mies ei kelvannut.

Ei niin, aloittaja ei ole selventänyt tilannetta, mutta jos pituudella ei ole väliä, niin täällä ei olisi avoimesti hypergamian myöntäneitä naisia puolustelemassa muita hypergameja, ja haukkumassa ihmisiä ulkonällisistä asioista joille itse ei voi mitään.

Onko se sinusta täysin ok ja suurin ongelma on nyt vain se, että joku uskaltaa kertoa miten asia on?

• 76pyh

Ei niin, aloittaja ei ole selventänyt tilannetta, mutta jos pituudella ei ole väliä, niin täällä ei olisi avoimesti hypergamian myöntäneitä naisia puolustelemassa muita hypergameja, ja haukkumassa ihmisiä ulkonällisistä asioista joille itse ei voi mitään.

Onko se sinusta täysin ok ja suurin ongelma on nyt vain se, että joku uskaltaa kertoa miten asia on?

Eihän täällä ole ketään haukuttu, vai onko se haukkumista jos sanotaan, että vähän yli 180 senttinen mies ei ole pitkä? Se ei tarkoita, että hän on lyhyt ja se ei myöskään tarkoita, etteikö hän olisi haluttu, komea, älykäs, karismaattinen jne. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että hän ei ole pitkä mies.

• e45r7645

Alle keskimitan = lyhyt.
        Yli keskimitan = pitkä.

Noiden naisten motiivi on voinut olla heittää tollasta läpyskää ihan vaan kiusoittelusta aina oman huonon fiiliksen muihin purkamiseen.

Don't let'em get to you. Omaa tyhmyyttä.

• RealityCheckAgain
        76pyh kirjoitti:

Eihän täällä ole ketään haukuttu, vai onko se haukkumista jos sanotaan, että vähän yli 180 senttinen mies ei ole pitkä? Se ei tarkoita, että hän on lyhyt ja se ei myöskään tarkoita, etteikö hän olisi haluttu, komea, älykäs, karismaattinen jne. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että hän ei ole pitkä mies.

Onhan, mitä sinä oikein sekoilet?

Aloituksessa tuotiin ilmi että ne arvostelivat aloittajan ulkonäköä.

Ja tässä ketjussa taas on muutkin huomanneet olleen tälläisiä kommentteja:

Sinäkin valitset tietysti pitää hypergamien puolen, koska arvatenkin olet itse sellainen.

Et muuten vastannut kysymykseeni?

Ja kyllä, yli keskimitan jos olet, niin olet pitkä.
        Alle sen, olet lyhyt.

Myös naiset itse määrittelevät itsensä pitkiksi näin, ja he vielä voivat väittää lyhyempinä muita lyhyiksi kuten tässäkin ketjussa on nähty. :D

Lisäksi nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella, kuten pituuden, joten noilla muilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä niin kauan jos ne eivät ole pitkällä (190cm) miehellä. Miten monta kertaa tämä pitää toistaa?

Myös kommenttisi todistaa tätä.

• 76pyh

Sinäkin valitset tietysti pitää hypergamien puolen, koska arvatenkin olet itse sellainen.

Alle sen, olet lyhyt.

Myös naiset itse määrittelevät itsensä pitkiksi näin, ja he vielä voivat väittää lyhyempinä muita lyhyiksi kuten tässäkin ketjussa on nähty. :D

Lisäksi nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella, kuten pituuden, joten noilla muilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä niin kauan jos ne eivät ole pitkällä (190cm) miehellä. Miten monta kertaa tämä pitää toistaa?

Ei aloittajan tekstistä voinut päätellä muuta kuin, että nainen sanoi, että mies ei ole pitkä. Ehkä nainen oli kuten kaverini, joka sanoo, että paras pituus miehelle on noin 180 cm.
        Minusta pitkä ei ole sentin keskimittaa pidempi, eikä lyhyt sentin keskimittaa lyhyempi. Määritelmät ovat joustavampia ja vaihtelevat jonkin verran sen mukaan kuka on arvioimassa. Täälläkin jotkut ovat ehdottaneet pitkän miehen rajaksi 185 ja jotkut yli 190 senttiä.

• RealityCheckAgain
        76pyh kirjoitti:

Ei aloittajan tekstistä voinut päätellä muuta kuin, että nainen sanoi, että mies ei ole pitkä. Ehkä nainen oli kuten kaverini, joka sanoo, että paras pituus miehelle on noin 180 cm.
        Minusta pitkä ei ole sentin keskimittaa pidempi, eikä lyhyt sentin keskimittaa lyhyempi. Määritelmät ovat joustavampia ja vaihtelevat jonkin verran sen mukaan kuka on arvioimassa. Täälläkin jotkut ovat ehdottaneet pitkän miehen rajaksi 185 ja jotkut yli 190 senttiä.

Niin, ja olemalla tuota mieltä, olet samaa mieltä kuin ne jotka aloittajalle noin sanoivat. Sinä puolustelet nyt naisia jotka naivat ylöspäin ja haukkuvat miehiä, etkä ole missään sanoutunut sellaisesta irti. Ei hyvä!

Samalla muuten nälvitte teidän omaa valkkaria, eli Ratikkakuskia, mikä tietysti on hänellekin hyvä muistutus siitä minkälaisia ihmisiä hän täällä vuodesta toiseen puolustelee. Ja etenkin meille muille palstan miehille siitä, että puukko on selässä oitis kun naiselle sen kääntää häntä puolustaakseen.

"Määritelmät ovat joustavampia ja vaihtelevat jonkin verran sen mukaan kuka on arvioimassa. Täälläkin jotkut ovat ehdottaneet pitkän miehen rajaksi 185 ja jotkut yli 190 senttiä."

Yllättäen naiset, taka-ajatuksenaan hypergamian oikeuttaminen,, ja se mksi olet samaa mieltä kuin muutkin naiset:

"Jos mies on 183cm, eli muutaman sentin yli keskipituuden, ei hän ole pitkä.

Naisen käsitys keskiarvosta lähtee aina keskiarvon yläpuolelta. Naisen silmissä keskivertomies on keskivertoa huonompi."

Kysynkin nyt uudestaan: Onko se sinusta täysin ok ja suurin ongelma on nyt vain se, että joku uskaltaa kertoa miten asia on (mitä tulee hypergamiaan ja siihen pohjautuvaan miesten haukkumiseen)?

• 76pyh

Niin, ja olemalla tuota mieltä, olet samaa mieltä kuin ne jotka aloittajalle noin sanoivat. Sinä puolustelet nyt naisia jotka naivat ylöspäin ja haukkuvat miehiä, etkä ole missään sanoutunut sellaisesta irti. Ei hyvä!

Samalla muuten nälvitte teidän omaa valkkaria, eli Ratikkakuskia, mikä tietysti on hänellekin hyvä muistutus siitä minkälaisia ihmisiä hän täällä vuodesta toiseen puolustelee. Ja etenkin meille muille palstan miehille siitä, että puukko on selässä oitis kun naiselle sen kääntää häntä puolustaakseen.

"Määritelmät ovat joustavampia ja vaihtelevat jonkin verran sen mukaan kuka on arvioimassa. Täälläkin jotkut ovat ehdottaneet pitkän miehen rajaksi 185 ja jotkut yli 190 senttiä."

Yllättäen naiset, taka-ajatuksenaan hypergamian oikeuttaminen,, ja se mksi olet samaa mieltä kuin muutkin naiset:

"Jos mies on 183cm, eli muutaman sentin yli keskipituuden, ei hän ole pitkä.

Kysynkin nyt uudestaan: Onko se sinusta täysin ok ja suurin ongelma on nyt vain se, että joku uskaltaa kertoa miten asia on (mitä tulee hypergamiaan ja siihen pohjautuvaan miesten haukkumiseen)?

Mitä muka on ylöspäin naiminen? Onko se nykyisin jopa kirjaimellisesti pidempänsä naimista? Vai eikö nainen saa antaa pakkeja miehelle, jos mies on jonkin teorian mukaan hänen yläpuolellaan? Ehkä mies ei vain ole naiselle sopiva, makuja kun on monia.
        Keskivertomiehen, jos sellainen on olemassa, hyvyyttä ei voi mitata. Ei ihmisten ominaisuuksia voi laittaa paperille ja sen perusteella määritellä ihmiselle hyvyyttä tai huonoutta. Sopiva on se, mitä toisessa haetaan.

• 182cm
        e45r7645 kirjoitti:

Noiden naisten motiivi on voinut olla heittää tollasta läpyskää ihan vaan kiusoittelusta aina oman huonon fiiliksen muihin purkamiseen.

Don't let'em get to you. Omaa tyhmyyttä.

Kiitos, hyvä pointti tuokin.

• 182cm

Niin kuten täällä on sanottu, niin olen yli keskimitan eli pitkä, ja todellakin olen pidempi kuin ne jotka ovat sanoneet etten olisi pitkä, mutta joista eräskin piti jollain oudolla logiikalla puolestaan itseään pitkänä.

• hmmmmm

Alle sen, olet lyhyt.

"Ja kyllä, yli keskimitan jos olet, niin olet pitkä.
        Alle sen, olet lyhyt."
        Silti tässä ketjussa on väitetty 175 senttistä naista lyhyeksi, vaikka hän on reilusti yli naisten keskipituuden.

Sinun määritelmäsi mukaan siis 178 senttinen mies on lyhyt ja 180 senttinen mies pitkä, vaikka heillä on vain parin sentin pituusero, jota ei livetilanteessa edes huomaa. Jos tuolla 180 senttisellä on huonompi ryhti, kuin 178 senttisellä, hän näyttää lyhyemmältä. Silti sinun mielestäsi häntä pitäisi ymmärtää kutsua pitkäksi ja sitä pidemmältä näyttävää hyvä ryhtistä lyhyeksi.

• 182cm
        hmmmmm kirjoitti:

"Ja kyllä, yli keskimitan jos olet, niin olet pitkä.
        Alle sen, olet lyhyt."
        Silti tässä ketjussa on väitetty 175 senttistä naista lyhyeksi, vaikka hän on reilusti yli naisten keskipituuden.

Sinun määritelmäsi mukaan siis 178 senttinen mies on lyhyt ja 180 senttinen mies pitkä, vaikka heillä on vain parin sentin pituusero, jota ei livetilanteessa edes huomaa. Jos tuolla 180 senttisellä on huonompi ryhti, kuin 178 senttisellä, hän näyttää lyhyemmältä. Silti sinun mielestäsi häntä pitäisi ymmärtää kutsua pitkäksi ja sitä pidemmältä näyttävää hyvä ryhtistä lyhyeksi.

Minun ja 185 miehen pituuserossa myös on parin sentin pituusero. ;)

Mutta näköjään teillä naisilla menee noi pituuserot ihan siltä pohjalta, miten se sopii tähän "hypergamiaan" mistä palstalla puhutaan.

121212 antama selitys on todella hyvä!

• hmmmmm
        182cm kirjoitti:

Minun ja 185 miehen pituuserossa myös on parin sentin pituusero. ;)

Mutta näköjään teillä naisilla menee noi pituuserot ihan siltä pohjalta, miten se sopii tähän "hypergamiaan" mistä palstalla puhutaan.

121212 antama selitys on todella hyvä!

No sinuako sitten saa kutsua 185-senttiseen verrattuna lyhyeksi?

• 182cm
        hmmmmm kirjoitti:

No sinuako sitten saa kutsua 185-senttiseen verrattuna lyhyeksi?

Missaat pointin.

Mutta jos naisten säännöillä mennään, niin olen sillä logiikalla pidempi kuin 185cm koska olen "pitkä 182 cm pitkäksi", sillä luultiinhan minua 183 cm pitkäksi. :D

• RealityCheckAgain
        76pyh kirjoitti:

Mitä muka on ylöspäin naiminen? Onko se nykyisin jopa kirjaimellisesti pidempänsä naimista? Vai eikö nainen saa antaa pakkeja miehelle, jos mies on jonkin teorian mukaan hänen yläpuolellaan? Ehkä mies ei vain ole naiselle sopiva, makuja kun on monia.
        Keskivertomiehen, jos sellainen on olemassa, hyvyyttä ei voi mitata. Ei ihmisten ominaisuuksia voi laittaa paperille ja sen perusteella määritellä ihmiselle hyvyyttä tai huonoutta. Sopiva on se, mitä toisessa haetaan.

Ylöspäin naiminen on sitä, että nainen nai miehen joka on häntä selvästi pidempi, kuten tässä tapauksessa. Eräs jo tunnusti että on vain 175cm eli lyhyempi kuin aloittaja, mutta on silti 190cm miehen kanssa, silti hän kutsuu itseään pitkäksi. Se on absurdia ja kirjaimellisesti hypergamiaa.

"Keskivertomiehen, jos sellainen on olemassa, hyvyyttä ei voi mitata. Ei ihmisten ominaisuuksia voi laittaa paperille ja sen perusteella määritellä ihmiselle hyvyyttä tai huonoutta. Sopiva on se, mitä toisessa haetaan."

Kyllä voi. Siihenhän palstalla paljon puhuttu MAT perustuukin.

Kuten tämä ketju on osoittanut, mies ei ole hyvä jos ei ole pitkä (naiset pitävät pitkistä miehistä, ja naisten maailmassa jos et ole pitkä olet lyhyt, muutenhan aloittaja olisi pitkä koska on yli keskipituuden), ja tämä naisten mustavalkoisen maailman vähittäispituus on 190 cm. Joku oli peräti niinkin armelias, että se oli 185cm, mutta harmi aloittajan kannalta, häneltä puuttuu ne olennaiset 3 senttiä. :(

Mutta sama vika on näemmä tuolla yhdellä valkoritarilla jota te pilkkaatte myös, se olisi YTM jos olisi 2 puuttuvaa senttiä. Nyt sitten se joutui hakemaan vaimon maasta jossa on keskimäärin lyhyempiä ihmisiä, ja täten vastaa pituusihanteita olemalla noin 30 cm pidempi kuin vaimonsa. SIkäli jos hänellä sellaista nyt oikeasti on edes.

• AndreTheGigant

182 cm ei ole mitenkään erityisen pitkä. Minun mielestä pitkä mies on alkaen 185 cm ja ylöspäin.

• RealityCheckAgain

Alle keskimitan = lyhyt.
        Yli keskimitan = pitkä.

Kun taas naisten versio menee kuten 121212 sanoi: "Jos mies on 183cm, eli muutaman sentin yli keskipituuden, ei hän ole pitkä.

Ei ole vaikea arvata että olet nainen joka nai ylöspäin. Teet täsmälleen kuten sinun on sanottu tekevän.

• Niitti333

Sinä määrittelit naiset ''lihaviksi''.
      Naiset sinut ''lyhyeksi''.
      Olette siis tasoissa. Sekä naiset että sinä itse sorruitte halpahintaiseen toisen ihmisen määrittelyyn ja arvosteluun johon ei olisi ollut oikeutusta.
      Sinä siis loukkaannuit naisen tokaisusta vaikka itse haukut naista lihavaksi!

Nainen saa haukkua miestä.
        Mies ei saa haukkua naista takaisin.

• RealityCheckAgain

Feministi puolustamassa naisten oikeutta haukkua miehiä, kääntäen syy- ja seuraussuhteen ympäri.

Hirmu kivaa vaihtelua tuolle hypergamien hyväsiskokerholle, jotka tekevät ihan kuten 121212 sanoi. :D

Tämä ketju taas opettaa meille paljon naisista.

• 182cm

Joo-o. On taas aikamoista. :D

En haukkunut heitä, mutta he kyllä antoivat minulle sen oikeuden.

Samoin sellaiset asiat voi kyllä havaita kuin lihavuuden ja sen kumpi osapuoli meistä oli se joka ei ollut pitkä mutta joka oli myös lihava.

• 11209
        182cm kirjoitti:

Joo-o. On taas aikamoista. :D

En haukkunut heitä, mutta he kyllä antoivat minulle sen oikeuden.

Samoin sellaiset asiat voi kyllä havaita kuin lihavuuden ja sen kumpi osapuoli meistä oli se joka ei ollut pitkä mutta joka oli myös lihava.

Miksi he antoivat sinulle oikeuden haukkua heitä, eiväthän hekään haukkuneet sinua?

• 182cm
        11209 kirjoitti:

Miksi he antoivat sinulle oikeuden haukkua heitä, eiväthän hekään haukkuneet sinua?

Haukkuivathan.

• 11209
        182cm kirjoitti:

Haukkuivathan.

Eivät. He sanoivat että et ole pitkä. Ei se ole haukkumista. Eivät sanoneet, että olet ihme hobitti, miehenpuolikas, kaapin alla kasvanut tai jotain muuta vastaavaa. Eivät edes sanoneet, että olet lyhyt.

• 182cm
        11209 kirjoitti:

Eivät. He sanoivat että et ole pitkä. Ei se ole haukkumista. Eivät sanoneet, että olet ihme hobitti, miehenpuolikas, kaapin alla kasvanut tai jotain muuta vastaavaa. Eivät edes sanoneet, että olet lyhyt.

Kyllä haukkuivat, etenkin kun he itse olivat minua lyhyempiä, ei heillä todellakaan ollut vara sitä sanoa.

Tuolla logiikalla heidän sanominen myöskään lihavaksi, ei olisi haukkumista.

Tai olisin voinu tehdä samoin, ja sanoa: "ette ole viehättäviä,mutta en sano että olisitte rumia."

• 1417

Aloituksen mukaan nainen ei edes haukkunut aloittajaa lyhyeksi. Siinä kerrottiin naisen vain todenneen, ettei aloittaja ole pitkä.

• 11209
        182cm kirjoitti:

Kyllä haukkuivat, etenkin kun he itse olivat minua lyhyempiä, ei heillä todellakaan ollut vara sitä sanoa.

Tai olisin voinu tehdä samoin, ja sanoa: "ette ole viehättäviä,mutta en sano että olisitte rumia."

He eivät sanoneet sinua lyhyeksi. Miksi heidän olisi pitänyt pitää sinua pitkänä? Se, että miehelle sanoo, että hän ei ole pitkä, ei ole haukkumiasta. Sama kuin sanoisi, että sinulla ei ole ruskeat silmät. Ei-viehättäväksi tai lihavaksi sanominen olisi vähän toista.

• 182cm

• 182cm
        11209 kirjoitti:

He eivät sanoneet sinua lyhyeksi. Miksi heidän olisi pitänyt pitää sinua pitkänä? Se, että miehelle sanoo, että hän ei ole pitkä, ei ole haukkumiasta. Sama kuin sanoisi, että sinulla ei ole ruskeat silmät. Ei-viehättäväksi tai lihavaksi sanominen olisi vähän toista.

Eli et vain oikeuta hypergamiaa, vaan teet juuri kuten yllä on sanottu:
        "Nainen saa haukkua miestä.
        Mies ei saa haukkua naista takaisin." :D

Jo on röyhkeys huipussaan. Ette naiset kyllä todellakaan anna nyt hyvää esimerkkiä itsestänne.

Ei se sanoamani asia muutu siitä miksikään vaikka jankkaisit sitä maailman tappiin ja jankuttaisi noita kaksoisstandardejasi joilla puolustelet törkeä käytöstä ja jopa oikutat sen yksipuolisesti naisille.

Olen heitä pidempi, joten heillä ei ole varaa sanoa noin, olen etenkin heidän rinnalla pitkä. Olen sitä myös ihan tilastojenkin valossa.

Miten se että kutsun heitä lihavaksi eroaa siitä, että sanoisin että heillä on ruskeat silmät, heillä oli selvästi paljon ylipainoa? Onko äkkiä siis niin että kun saa omaa lääkettään, niin ei oikein tykätään enää?

EIhän se ole myöskään yhtään vähemmän epäviehättävää kuin miehen pituuden puute, eli lyhyys.

Itse asiassa, tilanne olisi ollut sama, jos olisin lihava ja he hoikkia, ja olisin sanonut että ette mitään hyväkroppaisia tai hoikkia ole.

Joten, tästä eteenpäin voin myös kutsua hypergamiseksi parisuhdehuoraksi, kuten edellä tehtiin, jos päätän ettei se ole minusta loukkaavaa, vaan "ruskeiden silmien toteamista ruskeaiksi".

• hmmmmm
        182cm kirjoitti:

Sulla on varmaan yleisesti ottaenkin vaikeuksia tulla toimeen muiden ihmisten kanssa, kun tuollaisesta noin valtavat herneet nenääsi vedät.

Sinähän olet lähellä miesten keskipituutta. Jos sinulle sanotaan, ettet ole pitkä, se todennäköisesti tarkoittaa: näytät keskipituiselta. Sinä kuitenkin pidät kommenttia haukkumisena, ja kuulet sen näin: olet lyhyt!

Ihmiset joutuvat sinun seurassasi erittäin todennäköisesti punnitsemaan hyvin tarkkaan sanomisiaan, kun sinulla on tuollainen taipumus "kuulla" mitä haluat, riippumatta siitä, mitä sanotaan.

• 11209
        182cm kirjoitti:

Jo on röyhkeys huipussaan. Ette naiset kyllä todellakaan anna nyt hyvää esimerkkiä itsestänne.

Ei se sanoamani asia muutu siitä miksikään vaikka jankkaisit sitä maailman tappiin ja jankuttaisi noita kaksoisstandardejasi joilla puolustelet törkeä käytöstä ja jopa oikutat sen yksipuolisesti naisille.

Olen heitä pidempi, joten heillä ei ole varaa sanoa noin, olen etenkin heidän rinnalla pitkä. Olen sitä myös ihan tilastojenkin valossa.

Miten se että kutsun heitä lihavaksi eroaa siitä, että sanoisin että heillä on ruskeat silmät, heillä oli selvästi paljon ylipainoa? Onko äkkiä siis niin että kun saa omaa lääkettään, niin ei oikein tykätään enää?

EIhän se ole myöskään yhtään vähemmän epäviehättävää kuin miehen pituuden puute, eli lyhyys.

Itse asiassa, tilanne olisi ollut sama, jos olisin lihava ja he hoikkia, ja olisin sanonut että ette mitään hyväkroppaisia tai hoikkia ole.

Joten, tästä eteenpäin voin myös kutsua hypergamiseksi parisuhdehuoraksi, kuten edellä tehtiin, jos päätän ettei se ole minusta loukkaavaa, vaan "ruskeiden silmien toteamista ruskeaiksi".

Pituudella ei ole arvolatausta, ellei mies ole lyhyt, tai ainakaan kukaan nainen ei osaisi kuvitella, että sillä on. Siksi pituudesta puhuminen ei naiselle ole tapa loukata miestä, jos ei mies nimenomaan ole lyhyt. Miten nainen voisi kuvitella voivansa loukata miestä sanomalla, että hän ei ole pitkä, kun hän ei kuitenkaan ole lyhyt. Jokin kumma ajatusrakennelma tässä nyt on mitä minä en ymmärrä. Ilmeisesti naisten olisi pitänyt tajuta, että pidät itseäsi pitkänä ja haluat itsesi nähtävän pitkänä.

• 166
        182cm kirjoitti:

Sinä siis olit iskemässä sitä mimmiä ja hän lemppasi sinut pituutesi tähden.

• 182cm
        hmmmmm kirjoitti:

Sulla on varmaan yleisesti ottaenkin vaikeuksia tulla toimeen muiden ihmisten kanssa, kun tuollaisesta noin valtavat herneet nenääsi vedät.

Sinähän olet lähellä miesten keskipituutta. Jos sinulle sanotaan, ettet ole pitkä, se todennäköisesti tarkoittaa: näytät keskipituiselta. Sinä kuitenkin pidät kommenttia haukkumisena, ja kuulet sen näin: olet lyhyt!

Ihmiset joutuvat sinun seurassasi erittäin todennäköisesti punnitsemaan hyvin tarkkaan sanomisiaan, kun sinulla on tuollainen taipumus "kuulla" mitä haluat, riippumatta siitä, mitä sanotaan.

Nytkö alkoi sitten tuo henkilöön meneminen ja uhrin syyttelyn jatkaminen kun alkaa mennä hermo? Sinähän hieno nainen olet, olet hypergami joka puolustat muiden törkeää käytöstä syyttämällä uhria.

Se en ole minä joka kuljen arvostelemassa muita ihmisiä, tai puolustelemassa niitä jotka tekevät niin. Luulisi että sinulla ei paljoa ole kavereita ympärilläsi tuollaisella narsun asenteella joka tässäkin tulee läpi.

Kuten sanoin, tuolla logiikalla heidän sanominen myöskään lihavaksi, ei olisi haukkumista.

Ja jos toinen ei tykkäisi siitä, tekisin kuten sinä että syyttäisin kohdetta.

Noh, sinä et ole kaunis, etkä viehättävä.

Toivottavasti et nyt käsitä tuota väärin. :)

Jos käsitit niin olet väärässä.

Ja edelleenkin, olen yli keskipituuden, ja se on silloin pitkä.

Ja jos olen yli päätä pidempi näitä haukkujia, niin etenkin heidän näkökulmastaan olen silloin pitkä.

• 182cm
        11209 kirjoitti:

Pituudella ei ole arvolatausta, ellei mies ole lyhyt, tai ainakaan kukaan nainen ei osaisi kuvitella, että sillä on. Siksi pituudesta puhuminen ei naiselle ole tapa loukata miestä, jos ei mies nimenomaan ole lyhyt. Miten nainen voisi kuvitella voivansa loukata miestä sanomalla, että hän ei ole pitkä, kun hän ei kuitenkaan ole lyhyt. Jokin kumma ajatusrakennelma tässä nyt on mitä minä en ymmärrä. Ilmeisesti naisten olisi pitänyt tajuta, että pidät itseäsi pitkänä ja haluat itsesi nähtävän pitkänä.

Asia ei edelleenkään muuttu vaikka miten jankkaat sitä.

Tuo on tosin todella sairasta sinulta, puolustaa hypergamiaa ja tökeröä henkilöön menemistä.

Ja kuten voin ottaa tuon sinun linjasi.

Pituudella nimenomaan on arvolataus, kuten tämäkin keskustelu sen osoittaa.

Naiset haluavat pitkiä miehiä, ja jos mies ei ole pitkä, se on silloin loukkaus.

Joten se olisi ihan sama jos sanoisin ettet ole kaunisja hyvännäköinen.

Tai jos sanoisin ettet ole hoikka.

En ole sanonut mitään pahaa, oma moka, hyi hyi sinua kun kehtaat pahastua siitä!

Muista sitten että jos palstalla nämä jotkut käyttävät rumaa kieltä, niin ihan siinun o maa syytäsi jos loukkaannut.

• 182cm
        166 kirjoitti:

Sinä siis olit iskemässä sitä mimmiä ja hän lemppasi sinut pituutesi tähden.

Ne tulivat puhumaan minulle. Tuo ei juuri parantanut heidän osakkeitaan.

• 12121212
        11209 kirjoitti:

Kauneudella ei ole arvolatausta, ellei nainen ole ruma, tai ainakaan kukaan mies ei osaisi kuvitella, että sillä on. Siksi kauneudesta puhuminen ei miehelle ole tapa loukata naista, jos ei nainen nimenomaan ole ruma. Miten mies voisi kuvitella voivansa loukata naista sanomalla, että hän ei ole kaunis, kun hän ei kuitenkaan ole ruma. Jokin kumma ajatusrakennelma tässä nyt on mitä minä en ymmärrä. Ilmeisesti miesten olisi pitänyt tajuta, että pidät itseäsi kauniina ja haluat itsesi nähtävän kauniina.

• so.not.true
        12121212 kirjoitti:

Kauneudella ei ole arvolatausta, ellei nainen ole ruma, tai ainakaan kukaan mies ei osaisi kuvitella, että sillä on. Siksi kauneudesta puhuminen ei miehelle ole tapa loukata naista, jos ei nainen nimenomaan ole ruma. Miten mies voisi kuvitella voivansa loukata naista sanomalla, että hän ei ole kaunis, kun hän ei kuitenkaan ole ruma. Jokin kumma ajatusrakennelma tässä nyt on mitä minä en ymmärrä. Ilmeisesti miesten olisi pitänyt tajuta, että pidät itseäsi kauniina ja haluat itsesi nähtävän kauniina.

Kauneus vertaus on väärä. Nainen ei sanonut miehen olevan ruma, ei edes lyhyt. Hän sanoi, ettei tämä ole pitkä. Sama kuin sanoisi naiselle, että tämä ei ole hoikka. Jos nainen on normaalipainoinen, lause on ihan ok. Eihän silloin tarkoiteta, että on lihava, ei vain ole kevytrakenteinen, on normaalipainoinen.

• Ex----------PUA
        so.not.true kirjoitti:

Kauneus vertaus on väärä. Nainen ei sanonut miehen olevan ruma, ei edes lyhyt. Hän sanoi, ettei tämä ole pitkä. Sama kuin sanoisi naiselle, että tämä ei ole hoikka. Jos nainen on normaalipainoinen, lause on ihan ok. Eihän silloin tarkoiteta, että on lihava, ei vain ole kevytrakenteinen, on normaalipainoinen.

Eikä ruma huora kestä kun saakin maistaa omaa lääkettään? :D

Se todellakin on sama asia. Kuten hyvin näkyy, niin vain rumat ja heikkoitsetuntoiset läskit hypergamit tekeävt jas anovat jotain tuollaista.

Nyt sinä yrität sallia tuon naisille ja riisua miehet aseista.

Tuo on passiivis-aggressivista ja munatonta vittuilua, jossa negaation kautta yrität alentaa toista ja kun toinen ansaitusti reagoi siihen, kuten pitääkin, niin alat syyttämään tätä ylireagoimisesta. Ihan klassinen kiusaamistaktiikka.

Olet vain hypergaminen huroa joka puolustelet toisia kaltaisiasi lihatiinuja.

Sinä et ole kaunis. Tämä tarkoittaa silloin sitä että olet joko ruma tai keskinkertainen. Ja tietenkään et kestä kuulla sitä.

Olen täysin samaa mieltä, että OBJEKTIIVISESTI ja keskipituudesta mitaten, 182 cm ja jopa vanhan viholiseni, Ratikkauskin 183 cm ON PITKIÄ (kivasti kusette oman puudelinne päälle :D ). Ne ovat molemmat yli keskiarvon, ja takuulla pidempiä kuin naiset keskimääräisesti, mutta sinä tuskin olet keskiarvoa 1. nuorempi 2. hoikempi 3. pidempi (esim. 185cm pitkä) saati sitten omaat mallisopimuksia, joten sinun sanomineni ei-kauniiksi on täysin oikeutettua.

Paljonko sinulla ikää, pituutta ja painoa?

• so.not.true

Eikä ruma huora kestä kun saakin maistaa omaa lääkettään? :D

Se todellakin on sama asia. Kuten hyvin näkyy, niin vain rumat ja heikkoitsetuntoiset läskit hypergamit tekeävt jas anovat jotain tuollaista.

Nyt sinä yrität sallia tuon naisille ja riisua miehet aseista.

Tuo on passiivis-aggressivista ja munatonta vittuilua, jossa negaation kautta yrität alentaa toista ja kun toinen ansaitusti reagoi siihen, kuten pitääkin, niin alat syyttämään tätä ylireagoimisesta. Ihan klassinen kiusaamistaktiikka.

Olet vain hypergaminen huroa joka puolustelet toisia kaltaisiasi lihatiinuja.

Sinä et ole kaunis. Tämä tarkoittaa silloin sitä että olet joko ruma tai keskinkertainen. Ja tietenkään et kestä kuulla sitä.

Olen täysin samaa mieltä, että OBJEKTIIVISESTI ja keskipituudesta mitaten, 182 cm ja jopa vanhan viholiseni, Ratikkauskin 183 cm ON PITKIÄ (kivasti kusette oman puudelinne päälle :D ). Ne ovat molemmat yli keskiarvon, ja takuulla pidempiä kuin naiset keskimääräisesti, mutta sinä tuskin olet keskiarvoa 1. nuorempi 2. hoikempi 3. pidempi (esim. 185cm pitkä) saati sitten omaat mallisopimuksia, joten sinun sanomineni ei-kauniiksi on täysin oikeutettua.

Paljonko sinulla ikää, pituutta ja painoa?

Huoraksi haukkuminen ei ole keskustelua. Opettele asialliseksi niin jatketaan. Kovin usein sinua pitääkin muistuttaa tästä.

• Ex----------PUA
        so.not.true kirjoitti:

Huoraksi haukkuminen ei ole keskustelua. Opettele asialliseksi niin jatketaan. Kovin usein sinua pitääkin muistuttaa tästä.

Kyllä on, sillä sellainen sinä olet, ja se on asioista puhumista niden oikeilla nimillä, Tosin kuin sinä teet.

Hypergaminen huorahan sinä olet, joka puoluselet toista samanlaista.

Sinä olet tässä se keskustelun kusipää joka et vain puolusta vieläpä niitä, jotka syytävät asiattomuuksia tuntemattomien niskaan, vaan sinä myöskin hierot suolaa haavoihin hänelle jolle niin on tehty.

Hauska kyllä huomata, että et ole vain hypergaminen vaan myös muutenkin täysin sairas paskahousu, joka alat ulista kun saat samalla mitalla takaisin.

Kehtaatkin alkaa yrittämään tuota että sinua ei saa sanoa ei-kauniiksi, mutta että keskipituuden ylittäneitä ei tarvitse kutsua pitkiksi, sillä hypergami on niin ahne, että sen pitää saada itseään se puolimetriä pidempi mies, joten siinä tavoitteessa saa sitten kävellä muiden ylitse miten haluaa ja alkaa nimetä asioita agendansa eduksi.

Sen ennen anna tapahtua, vaan voit olla varma että tulen puuttumaan siihen jatkossakin, muutenkin niin tekevät vain heikolla itsetunnolla varustetut läskit, kuten aloitus hyvin osoittaa.

• Eräkettu

Sellane rosvo-pituus verrattuna naaraaseen on just hyvä..

• Ei, kuulkaa pojat ei. Kylä se on luusahaa käytettävä, että ukko saadaan sopivan lyhyeksi. :D

Meenkin ettimään sahaa varastosta. Lukekaa sitten lööpeistä, kuin keskustelupalstalla vaadittiin lyhyitä miehiä lyhyille naisille ja lopputulos oli tämä.

• Ex----------PUA

Mikä ketju! Niin paljon hyvää matskua palstatotuuden kannalta ja toisaalta naisilta sellainen osoitus ala-arvoisuudesta, että tälläisiä hypergamisia huoria oikeasti saa kyllä hakea.

Tai no, nyt tiedetään mitä miltä ne näyttävät ulkonäöllisesti, ne ovat lihavia ja rumia, sekä ikääntyneitä, tyypillisiä palstakurppia, jotka pelkäävät kuulevansa tämän asian muilta, mutta jotka hypergameina voivat mielestään häpäistä heitä tasoikaampia miehiä, koska nämä eivät vastaa tarpeeksi heidän täysin epärealistisia standardeja.

Pituus on siis ulkonäköseikka, ja se on sama naiselle mitä on miehelle kauneus.

Nainen valitsee miehen rahan, statuksen ja ulkonäön pohjalta, ja alle 190cm pituus on naiselle täten lyhyt, vaikka nainen itse olisi lihava persjalka ja puolimetriä alle tuon pituuden.

Aivan samalla tavalla jossain halvassa suojatyöpaikassa oleva hypergami voi pitää keskituloista miestä köyhänä, sillä hypergamin sairaassa mielessä miljonääri on vasta hyvätuloinen.

Enkä edes mene statukseen.

Viime kesänä oli juttua erään 25 vuotiaan ja 180cm pitkän naisen kanssa.
      Hän sanoi, että kiva kulkea kanssani kun olen häntä niin paljon pidempi että voi kulkea suorassa. Noin hypergaminen kommentti laski hänen pisteitään oitis, vaikka se olikin kehu. Tässä tapauksessa tosin, hän exiensä suhteen oli ollut ei-hypergaminen sikäli, että ne olivat olleet häntä lyhyempiä tai max samanmittaisia. Silti näemmä salaa oltiin hinguttu pitkää miestä.

Muita havaintoja:
      - 121212 iski sikäli häränsilmään, että hänen kuvauksensa oli kuin s uoraan jokin eläindokumentin lajityyppinen kuvaus, ja heti perään hypergamiset elukat kiirehtivät todistamaan sen 100% todeksi: "Jos mies on 183cm, eli muutaman sentin yli keskipituuden, ei hän ole pitkä.
      - Naisten hypergamia ja tekopyhyys on suorastaanpuisttavaa, ne eivät vain ole hypergameja, vaan täsäs ketjussa hypergamiset huorat oikeuttavat tuollaisen ja ulisevat miten heille ei saa antaa samaa kohtelua.
      - RealityCheckAgain: "Kuten tämä ketju on osoittanut, mies ei ole hyvä jos ei ole pitkä (naiset pitävät pitkistä miehistä, ja naisten maailmassa jos et ole pitkä olet lyhyt, muutenhan aloittaja olisi pitkä koska on yli keskipituuden), ja tämä naisten mustavalkoisen maailman vähittäispituus on 190 cm. Joku oli peräti niinkin armelias, että se oli 185cm, mutta harmi aloittajan kannalta, häneltä puuttuu ne olennaiset 3 senttiä. :( Mutta sama vika on näemmä tuolla yhdellä valkoritarilla jota te pilkkaatte myös, se olisi YTM jos olisi 2 puuttuvaa senttiä. Nyt sitten se joutui hakemaan vaimon maasta jossa on keskimäärin lyhyempiä ihmisiä, ja täten vastaa pituusihanteita olemalla noin 30 cm pidempi kuin vaimonsa. SIkäli jos hänellä sellaista nyt oikeasti on edes." - TÄMÄ!
      - Omat koirat purivat Ratikkakuskia ja käsiittääkseni myöskin samaa mittaa olevaa Outsideria.
      - Hypergaminen palstakurppa suuttui häntä grillanneelle vastapuolelle, mutta alkaa vittuilla jo valmiiksi syrjitylle ja potkitulle aloittajalle, vaikka itse on tod. näk. keskustelun lyhin.
      - Palstan naiset hiljaa hyväksyy kaiken tämän koska hypergamia ja hyväsiskokerho.
      - YKSI AINOA kommentti naiselta joka vetää persoonallisuuden pituuden yli arvostelussa. HUOM: 1!!!!
      -"175cm nainen on pitkä. Mutta yli 180 cm mies on lyhyt.
      Siksi 175cm nainen ja 190cm mies ovat molemmat pitkiä."
      Mahdollista vain rationalisointihamsterin avulla. :D Ja nuo aloituksen emakot olivat varmaankin jotain 160 jotain cm "pitkiä", ja ajattelivat ihan samalla tavalla.

Tarinan opetus: jos olet alle 190cm, älä vaivaudu, mutta oikeudenmukaisessa maailmassa tuollaiset naiset sahattaisi siten, että mies olisi sen puoli metriä pidempiä, tai metrin ilmeisesti. Ja jos nainen olisi liian lyhyt siihen, että tämä mahdollistuu, se olisi voi voi. :)

• Ex----------PUA

• 182cm

Hyvä tietopaketti. :)

Eiköhän tämä ketju ala olla tässä, tuskinpa tämä pointti voi minulle ainakaan tulla selvemmäksi siitä, miten kamalia ihmisiä naiset oikeeasti ovat ja miten paljon palstamiehillä on asiaa heidän välillä kitkerissäkin jutuissaan.

Ehkä tämä auttaa muitakin näkemään asiat uudella tavalla, niin ei tule sitten yllätyksenä miksi asiat menevät kuten menevät.

Toisaalta, eipähän ole varmaan mitään hävittävää ja saapa ihan syystä laukoa naisille henkilökohtaisuuksia tästä eteenpäin.

• iuyiiuyiyiy

"Omat koirat purivat Ratikkakuskia ja käsiittääkseni myöskin samaa mittaa olevaa Outsideria. "

Siis nää palstan vässykät?

• Ex----------PUA
        iuyiiuyiyiy kirjoitti:

"Omat koirat purivat Ratikkakuskia ja käsiittääkseni myöskin samaa mittaa olevaa Outsideria. "

Siis nää palstan vässykät?

Nepä. :D Sai ratikkakin tässä ketjussa kuulla kunniansa, vaan ovat pojat nyt hiljaa.

• ihmettelevä.mies

MISTÄ JOHTUU NAISTEN NIRSOUS JA HALVEKSUNTA NS. LYHYITÄ MIEHIÄ KOHTAAN

Voisiko vastauksen tiivistää niin että mitä lyhyempi ja rumempi nainen sitä nirsompi ja sitä' kovemmat vaatimukset on miehiä kohtaan.

Jos olet alle 180 s pitkä mies tuskin olet edes ihminenkään naisten silmissä. Miksi naiset ovat tulleet niin vaativiksi?
      VOIKO KUKAAN VASTATA TÄHÄN KYSYMYKSEEN ?

• Ex----------PUA

Nähtävästii päätelmäsi on ihan oikea.

Jos miettii miltä palstakurpat näyttävät, ja jos miettii minkälaisten "naisten" hyökkäyksen kohteeksi aloittaja joutui, niin voimme vain todeta, että tuo mieltä ovat heikon itsetunnon omaavat, hypergamiset huorat jotka itse ovat järjestäin persjalkaisia.

Esim. tässä ketjussa ihan suoraan kurppa väittää:
        190cm = pitkä
        180cm = ei ole pitkä
        175cm = pitkä

• peräkammarin.eetu

Uskoisin tietäväni vastauksen edellisen kysymykseen. Asia on nimittäin niin että maailmaa hallitsee kysynnän ja tarjonnan laki. Niin myös eri sukupuolien keskuudessa. Meitä miehiä on pilvin pimein naisiin nähden. Nyt joku sanoisi että eio pidä paikkaansa. KYLLÄ PITÄÄ !!! Menetpä minne vain miehiä on ain enmemmän kuin naisia.

Tottakai naiset osaa käyttää hyväkseen tätä tilannetta. Se on niin helvetin kiva valkata parasta isosta miessakista. Monet naiset sanoo että on niin kiva katsoa miestä ylöspäin. Perkele.........isomies voi hellantettas sentään....

Ja jännä ilmiö on myös se että mitä lyhyempi nainen sitä pitempää miesta haluaa. Edellinen kirjoittaja sanoi että jos on alle 180 niin semmonen mies ei ole edes ihminenkään. Totta joka sana. Voisin lisätä vielä sen verran että alle 190s miehellä ei ole ko vinkaan paljon mahiksia ELLEI OLE ERITYISEN KOMEA !!!!!

Nämä looskut rumat lyhyen läntät akat ne odottaa että se unelmien prinssi tulee sillä valkealla ratsullaan ja että täm' prinssi on jotain 195 pitkä hoikka ja komea

• Ex----------PUA

"Voisin lisätä vielä sen verran että alle 190s miehellä ei ole ko vinkaan paljon mahiksia ELLEI OLE ERITYISEN KOMEA !!!!!"

Jep, naiset valitsevat VAIN pitkiä miehiä, kja alle 190cm "ei ole pitkä", kun taas 175cm on pitkä - jos se on nainen.

Näin kätevästi oma hypergamia saadaan oikeutettua.

Ilmeisesti myös, jos nainen on 100kg, se on vielä hoikka, mutta jos mies on 110kg, se on läski.

Ei käy kyllä sääliksi, kun tuollaiset naiset kuolevat yksin.

• keskikokoa

"Voisin lisätä vielä sen verran että alle 190s miehellä ei ole ko vinkaan paljon mahiksia ELLEI OLE ERITYISEN KOMEA !!!!!"

Jep, naiset valitsevat VAIN pitkiä miehiä, kja alle 190cm "ei ole pitkä", kun taas 175cm on pitkä - jos se on nainen.

Näin kätevästi oma hypergamia saadaan oikeutettua.

Ilmeisesti myös, jos nainen on 100kg, se on vielä hoikka, mutta jos mies on 110kg, se on läski.

Ei käy kyllä sääliksi, kun tuollaiset naiset kuolevat yksin.

"Mieluusti itse olisin pitkä, mutta olen hyväksynyt itseni keskikokoisena (184 cm) ja koitan elää fyysisen keskinkertaisuuteni kanssa. 10 tai 20 senttiä lisää kyllä maistuisi, mutta asialle ei oikein voi mitään."
        Miehen tekstiä, joten eivät kaikki miehetkään näköjään pidä vähän yli 180 senttistä pitkänä.
        http://www.tiede.fi/keskustelu/4002983/ketju/ihmisen_optimipituus

• Ex----------PUA
        keskikokoa kirjoitti:

"Mieluusti itse olisin pitkä, mutta olen hyväksynyt itseni keskikokoisena (184 cm) ja koitan elää fyysisen keskinkertaisuuteni kanssa. 10 tai 20 senttiä lisää kyllä maistuisi, mutta asialle ei oikein voi mitään."
        Miehen tekstiä, joten eivät kaikki miehetkään näköjään pidä vähän yli 180 senttistä pitkänä.
        http://www.tiede.fi/keskustelu/4002983/ketju/ihmisen_optimipituus

179 on keskimittainen, sitä pidemmät pitkiä, se että olet hypergaminen huora ei muuta asiaa.

• kdidsfa

Miten ihmeessä miehen pituus tekisi hänestä jotenkin lyhyttä naista korkeatasoisemman? Itse olen tapaillut kaksimetrisiä miehiä ja näin melko lyhyenä naisena kiinnostukseni lopahti osaltaan, koska pidin heitä liian isoina ja rotevina itselleni ja tunsin itseni kääpiöksi. En mitenkään myöskään koenut, että he olisivat olleet minua tasokkaampia millään mittarilla, vaikka en ole pitkä. Miehen pituus kieltämättä on positiivinen asia tiettyyn rajaan asti, mutta en pidä tätä minään hypergamian ilmentymänä. Pituus vain liittyy miehiseen vetovoimaan vähän samaan tapaan, kuin tumma ääni ja leveät hartiat. Väite että nainen on hypergaminen tuntiessaan vetoa pitkiä miehiä kohtaan on vähän sama kuin väite, että mies on hypergaminen pitäessään naisellisia piirteitä seksuaalisesti viehättävinä.

• Ex----------PUA

Jälleen hypergaminen huora havaittu.

"Väite että nainen on hypergaminen tuntiessaan vetoa pitkiä miehiä kohtaan on vähän sama kuin väite, että mies on hypergaminen pitäessään naisellisia piirteitä seksuaalisesti viehättävinä."

Eli jos nainen sanoo että mies ei ole pitkä, se on sama kuin mies sanoisi että nainen ei ole kaunis.

• Totuudenkertojatar

No ei 182 ole vielä pitkä. Pitkähkö ehkä korkeintaan. Eihän se naisen pituudesta riipu, mikä pituus miehellä on pitkä. Itse sanoisin että sellainen 185 ja siitä ylöspäin on pitkä. Mutta miksi pitää olla kovin pitkä? Ei kaikki naisetkaan pitkiä ole, harva on sinua pidempi. Ja miks ihimeessä kyselet naisilta oletko pitkä? silloin se huomio kiinnittyy siihen ihan turhaan sen sijaan että voit kiinnittää huomiota itseesi yleensä. vai luuletko olevasi pitkä ja pituudella hurmaavasi naiset? Ei se niin mee.

• riepuriitta

Voi voi, kun eivät naiset ymmärrä, että palstamiehet eivät hyväksy naiselta mielipidettä siitä minkäpituinen mies lasketaan pitkäksi. 150 cm pitkä nainen ei saa sanoa, että 160 cm pitkä mies on lyhyt, koska nainen on myös lyhyt ja vieläpä miestä lyhyempi. Miksi tätä faktaa, että 160 cm pitkä mies on lyhyt, ei lyhyt nainen saa todeta ääneen, on aika vaikea ymmärtää, kuten palstamiesten logiikkaa yleensäkin.

• HypergaminLogiikkaa
        riepuriitta kirjoitti:

Voi voi, kun eivät naiset ymmärrä, että palstamiehet eivät hyväksy naiselta mielipidettä siitä minkäpituinen mies lasketaan pitkäksi. 150 cm pitkä nainen ei saa sanoa, että 160 cm pitkä mies on lyhyt, koska nainen on myös lyhyt ja vieläpä miestä lyhyempi. Miksi tätä faktaa, että 160 cm pitkä mies on lyhyt, ei lyhyt nainen saa todeta ääneen, on aika vaikea ymmärtää, kuten palstamiesten logiikkaa yleensäkin.

150 cm nainen on pitkä mutta sitä pidemmät miehet ei ole pitkiä!!!!!!
        - Hypergamisen huoran logikkkaa

• riepuriitta
        HypergaminLogiikkaa kirjoitti:

150 cm nainen on pitkä mutta sitä pidemmät miehet ei ole pitkiä!!!!!!
        - Hypergamisen huoran logikkkaa

160 senttinen mies ei ole pitkä ja sen voi todeta kyllä lyhyt nainenkin ilman mitään hypergamiaa. Kyllä voi olla jätkillä pölhö logiikka.

• Ex----------PUA

Jälleen hypergamisen huoran logiikkaa: koska kiimaläven kostutaa 185 cm mies, on tästä syystä 3 sentin ero nyt tekevä pitkäksi, mutta ei silloin kun se sama ero koskee oikeasti keskimittaa pidempää miestä. :D

Näin nämä tyhmät hypergamiset hourat perustelevat itselleen sen, miksi persjalkoina he voivat yrittää kurkottaa itseään pidempiä miehiä.

"Ja miks ihimeessä kyselet naisilta oletko pitkä? silloin se huomio kiinnittyy siihen ihan turhaan sen sijaan että voit kiinnittää huomiota itseesi yleensä. vai luuletko olevasi pitkä ja pituudella hurmaavasi naiset? Ei se niin mee."

En olemissään tässä ketjussa nähnyt kenenkään kyselevän tuollaisia, sen sijaan ap:lle vittuiltiin asiasta lyhyiden läskien toimesta.

Entä luuletko sinä olet vasi kaunis ja sillä hurmaavasi miehet? Ei se mene niin, olet vanha ja ruma haaska, joka olet epäonnistunut naisena ja nyt feministihuorana tietysti vihaat miehiä koska olet katkera siitä että ytnint vievät ne sinulle kuulumattomat miehet. .

• Ex----------PUA
        riepuriitta kirjoitti:

160 senttinen mies ei ole pitkä ja sen voi todeta kyllä lyhyt nainenkin ilman mitään hypergamiaa. Kyllä voi olla jätkillä pölhö logiikka.

Sinulla ei ole 150 cm pätkänä varaa sanoa 160cm miestä lyhyeksi, sillä se on sinun rinnallasi pitkä. Palstalla esim. miehet ovat ei-hypergamisina ja fiksuina tämän tajunneet.

Tämä ei ilemisesti mene siihen hypergamisen huoran kalloon, kun ajattelutyö hoidetaan muutenkin alapäällä näemmä.

• riepuriitta

Sinulla ei ole 150 cm pätkänä varaa sanoa 160cm miestä lyhyeksi, sillä se on sinun rinnallasi pitkä. Palstalla esim. miehet ovat ei-hypergamisina ja fiksuina tämän tajunneet.

Tämä ei ilemisesti mene siihen hypergamisen huoran kalloon, kun ajattelutyö hoidetaan muutenkin alapäällä näemmä.

Huora sana jälleen. Jatka yksinäsi mesoamista.

• tarralenkkari161

Olen minäkin pitkä esim. Tyrion Lannisteriin verrattuna mutta ei se minusta pitkää tee. 160cm on hyvä mitta miehelle muttei se hänestä pitkää tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      149
      974
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      697
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      628
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      124
      619
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      595
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      552
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      530
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      33
      520
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe