BREAKING: Palstakurppa myönsi miehen pituusrajat!

Ex------------PUA

Sarjassamme Ex PUA:n puristamat tunnustukset, jotka ovat kuin visva joka sinkoutuu finnistä, on meillä tällä kertaa taas kerran saatu uusi ulostulo.

Seuraava hypergaminen kurppa ("ytmin valinta" nimimerkiltään - hypergamiaa? eheei!), teki vuorokausi sitten kurppapropaganda-aloituksen, jonka motiivina oli oma ikäkriisi ja sen siirtäminen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13930382/super-ytmn-valinta

Se epäonnistui täysin - sillä tuo asia on jo monta kertaa todistettu sen oikealta laidaltaan, ja pian kurpparaivo sitten alkoikin, mikä näkyi oman hypergamian jankkaamisena ja sairaalloisena shaming languagen käyttönä (mitäs olen sanonut siitä?)

Tässä nyt ei ole mitään uutta. Aina kun on osunut ja uponnut, käy näin.

Mutta harvemmin saamme palstalla suoria hypergamian tunnustuksia siitä, että naiset valitsevat rahan, statuksen ja ulkonäön pohjalta.

Tässä tapauksessa tämä lyhyt hypergaminen huora teki selväksi, että miehen pitää olla PITKÄ ja KOMEA, ja että lyhyeksi jos miestä sanotaan, on se silloin pelkästään haukkumasananan ja shaming languagena käytetty.

Muutamia ulostuloja ja mielipiteitä miehen PITUUDEN vaikutuksesta hänen MA:hansa ja tasoonsa:

"Komea super ytmi jolla pituuttakin 196cm."

HUOM: 196 cm! EI YHTÄÄN ALLE.

Ja tämä on erittäin tärkeä osa hypergamisen kurpan kriteerejä, sillä onhan hän omien sanojensa mukaan jo yli 170 cm vuotias hypergaminen kurppa, joten ei ole yhtään hypergamista vaatia itselleen lähes 2 metriä pitkää miestä.

Seuraavassa hän jakaa mielipiteitä lyhyistä miehistä:

". Pituutesi on kuitenkin varsin vähäinen ja sen me tiedämme siitä, että yrität kiistää juuri pituuden yhtenä ytmin oleellisimmista ominaisuuksista - tai siis juuri SUPER YTMIN... Lyhyempikin komea rikas statusmies voi olla ytmi, mutta super ytmiyteen tarvitaan paria metriä hipova pituus."

Huora ei tosin tiedä pituuttani, mikä eii tietysti patologista valehtelijaa haittaa mutta shaming languagessa ja henkilöhyökkäyksessä rehellisyys ovatkin sivuseikkoja, sen sijaan super-ytmin määritelmä tuli selväksi: "mutta super ytmiyteen tarvitaan paria metriä hipova pituus"

" puhuin PIIIIIIIIIIITKÄSTÄ ja KOOOOOOMEASTA miehestä."

" Blake rakastaa Gweniä ja näin ollen kaikilla maailman kurpilla on mahdollisuus ja oikeus tavoitella sitä pitkää ja komeaa ytmiä, koska hehän eivät ole hypergamisia, koska ovat miehiä"

Toistan: " kaikilla maailman kurpilla on mahdollisuus ja oikeus tavoitella sitä pitkää ja komeaa ytmiä,"

Eli, hypergamia on ok, ja ikäkriisistä kärsivä ruma ja vanha huora ON ANSAINNUT itseään ulkonäöllisesti ja pituudenkin suhteen TASOKKAAMMAN miehen.

Palstalaiset, kai te nyt muistatte tämän?

Nämä riittänevät esimerkiksi siitä, että RUMA ja VANHA parisuhdehuora, on ikäkriisistään huolimatta edelleenkin periillä siitä, että ANSAITSEE miehen jolla on häntä enemmän PITUUTTA, ULKONÄKÖÄ, RAHAA ja STATUSTA. - Ihan kuin olisin joskus maininnut siitä?

Sitten kun palstalla on puhuttu siitä, että johtuuko naisten hypergamiasta miesten (seksuaalinen) syrjäytyminen ja esiim. kouluammuskelut, niin seuraavassa on samalta päivältä 164 cm pitkän miehen mietteitä:

"Mielestäni kaikki 160cm hujakoilla ja alle miehet voisivat alkaa massamurhaajiksi, koska heistä ei kukaan muutenkaan pidä ja pääsisi sitten kostamaan kaikille.

HUMANITY IS OVERRATED"

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13930383/lyhyista-miehista-terroristeja

Vielä Nallin puheenvuoro: "No miksi et kosta ihmisille?! Hanki tuliaseita tai jos et niitä saa niin netistä löytyy kyllä ohjeet kotikutoisiin pommeihin. Muista, että naiset ovat syyllisiä sinun kärsimyksiisi."

Toistan: "Muista, että naiset ovat syyllisiä sinun kärsimyksiisi"

Näyttää siltä, että voimme kerrankin palstalla olla samaa mieltä palstatotuuksista?

Myöskin lyhyiden miesten tsemppaaminen ampumaharrastuksen aloittamiseen, on näemmä myös palstalla muotia.

Unohtamatta punapilleröinnin popularisointia - nyt myös kurppien myöntäminä.

Mitä mieltä palstalaiset ovat tästä?

Etenkin lyhyet miehet, kertokaa että oletteko nyt ymmärtäneet mitä naiset ajattelevat teistä, etenkin he joilla on OIKEUS kurppautuumisestaan ja rumasta ulkonäöstään huolimatta KOMEISIIN ja HUOM: PITKIIN miehiin?

175

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trorlrorlooo

      Otapa paskahattu lääkkees :D Taas niin sairasta settiä.

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Niin minun pitää ottaa lääkkeeni kun:
        - Hypergaminen kurppa haluaa naida ylöspäin, ja julistaa että miehen taso määräytyy ULKONÄÖSTÄ (PITKÄ ja KOMEA), STATUKSESTA (kuuluisuus) ja RAHASTa.
        - Heidän syrjimät miehet, jotka eivät täytä näitä määreitä, ovat kuilunpartalla.

        Mikä tarkallaan ottaen on se syy, miksi minun pitäisi ottaa se lääke?

        Ai niin, tarkoitit sinistä pilleriä. Hauska kiertoilmaus.


      • trorlrorlooo
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Niin minun pitää ottaa lääkkeeni kun:
        - Hypergaminen kurppa haluaa naida ylöspäin, ja julistaa että miehen taso määräytyy ULKONÄÖSTÄ (PITKÄ ja KOMEA), STATUKSESTA (kuuluisuus) ja RAHASTa.
        - Heidän syrjimät miehet, jotka eivät täytä näitä määreitä, ovat kuilunpartalla.

        Mikä tarkallaan ottaen on se syy, miksi minun pitäisi ottaa se lääke?

        Ai niin, tarkoitit sinistä pilleriä. Hauska kiertoilmaus.

        "Mikä tarkallaan ottaen on se syy, miksi minun pitäisi ottaa se lääke?"

        Rauhoittava tai harhaluuloisuudenpoistolääke olisi paikallaan.


      • Ex------------PUA
        trorlrorlooo kirjoitti:

        "Mikä tarkallaan ottaen on se syy, miksi minun pitäisi ottaa se lääke?"

        Rauhoittava tai harhaluuloisuudenpoistolääke olisi paikallaan.

        Aah, eli tuo oli itte oot-defenssi!

        Sinä ajauduit kurpparaivoon, ja nyt sitten muiden pitää ottaa lääke.

        Miksi et pysyt kommentoimaan itse aloitusta? Vituttaa kurppaa kun olet liian tyhmä sanomaan mitään vastaan?


    • Voieiapuatarviit

      Nyt taisit pullaparka seota lopullisesti. Säälittää tollanen palstalla räyhäävä uhmakas ihmisraunio. Jonkinsorttisen elämän hankkiminen ja poistuminen palstalta,edes vähäksi aikaa,voisi rauhottaa sun harhoja,pääsisit ehkä lopulta oikeestakin elämästä kiinni.Vaikka pillereitä varmasti joudut jatkossakin syömään,väristä viis.

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos!

        Ei sanaakaan itse aiheesta, vaan henkillöhyökkäykseen.

        Miltä tuntuu, kun ette enää voi kiistää palstatotuuksia, kun teistä se vähiten terävä penaalin kynä meni ja möläytti, noh, palstatotuuden?

        Kirveleekö enemmän kuin ikäkriisi?


      • Vieläkinpullaonseonnut
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos!

        Ei sanaakaan itse aiheesta, vaan henkillöhyökkäykseen.

        Miltä tuntuu, kun ette enää voi kiistää palstatotuuksia, kun teistä se vähiten terävä penaalin kynä meni ja möläytti, noh, palstatotuuden?

        Kirveleekö enemmän kuin ikäkriisi?

        Koko alotus on täyttä paskaa ja karmeeta sanomisten vääristelyä,kuten on sulle hyvin tyypillistä. Täysin ala-arvoinen tiettyä palstakirjoittajaa kohtaan tehty henkilöhyökkäys eikä sisällä ollenkaan faktatietoa vaan ainoastaan sulle tuttua setäraivoa ja yleistä huutamista palstatotuuksista ja kurppahuorista.Todella väsynyt ja turha ärsyttämään pyrkivä oksennus millä pyrit parantamaan omaa oloasi sen jälkeen kun sait haukkumaltasi nimimerkiltä kunnolla turpaan tossa mainitsemassasi ketjussa. Järkevintä olisi ollut antaa vaan olla,mutta kun näköjään suhun nyt sattu mitä ytmin.valinta kirjotti ja lujaa on vaan sinun jatkettava tätä itsensä naurunalaseksi tekemistä. Siinä,kommentoin alotustasi ja pysyn alkuperäsessä toiveessani että lopettasit palstailut ja hommaisit sopivamman lääkityksen.


      • pullan.kasetti.ei.kestä
        Vieläkinpullaonseonnut kirjoitti:

        Koko alotus on täyttä paskaa ja karmeeta sanomisten vääristelyä,kuten on sulle hyvin tyypillistä. Täysin ala-arvoinen tiettyä palstakirjoittajaa kohtaan tehty henkilöhyökkäys eikä sisällä ollenkaan faktatietoa vaan ainoastaan sulle tuttua setäraivoa ja yleistä huutamista palstatotuuksista ja kurppahuorista.Todella väsynyt ja turha ärsyttämään pyrkivä oksennus millä pyrit parantamaan omaa oloasi sen jälkeen kun sait haukkumaltasi nimimerkiltä kunnolla turpaan tossa mainitsemassasi ketjussa. Järkevintä olisi ollut antaa vaan olla,mutta kun näköjään suhun nyt sattu mitä ytmin.valinta kirjotti ja lujaa on vaan sinun jatkettava tätä itsensä naurunalaseksi tekemistä. Siinä,kommentoin alotustasi ja pysyn alkuperäsessä toiveessani että lopettasit palstailut ja hommaisit sopivamman lääkityksen.

        Aamen!


      • Ex------------PUA
        Vieläkinpullaonseonnut kirjoitti:

        Koko alotus on täyttä paskaa ja karmeeta sanomisten vääristelyä,kuten on sulle hyvin tyypillistä. Täysin ala-arvoinen tiettyä palstakirjoittajaa kohtaan tehty henkilöhyökkäys eikä sisällä ollenkaan faktatietoa vaan ainoastaan sulle tuttua setäraivoa ja yleistä huutamista palstatotuuksista ja kurppahuorista.Todella väsynyt ja turha ärsyttämään pyrkivä oksennus millä pyrit parantamaan omaa oloasi sen jälkeen kun sait haukkumaltasi nimimerkiltä kunnolla turpaan tossa mainitsemassasi ketjussa. Järkevintä olisi ollut antaa vaan olla,mutta kun näköjään suhun nyt sattu mitä ytmin.valinta kirjotti ja lujaa on vaan sinun jatkettava tätä itsensä naurunalaseksi tekemistä. Siinä,kommentoin alotustasi ja pysyn alkuperäsessä toiveessani että lopettasit palstailut ja hommaisit sopivamman lääkityksen.

        Jos hypergaminen kurppa näytti oman sairaan mielensä, on nyt toisen kurpan vuoro, joka on patologinen valehtelija joka yrittää selittää mustaa valkoiseksi.

        Turha yrittäää edes, jokainen voi lukea aloituksen ja siinä olevan selkeän todistuksen.

        Pahennat vain kurppien osaa, mikä tosin sopipi minulle. ;)

        Vastaa:

        Miltä tuntuu, kun ette enää voi kiistää palstatotuuksia, kun teistä se vähiten terävä penaalin kynä meni ja möläytti, noh, palstatotuuden?

        Kirveleekö enemmän kuin ikäkriisi?


      • Voivoihullupulla
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jos hypergaminen kurppa näytti oman sairaan mielensä, on nyt toisen kurpan vuoro, joka on patologinen valehtelija joka yrittää selittää mustaa valkoiseksi.

        Turha yrittäää edes, jokainen voi lukea aloituksen ja siinä olevan selkeän todistuksen.

        Pahennat vain kurppien osaa, mikä tosin sopipi minulle. ;)

        Vastaa:

        Miltä tuntuu, kun ette enää voi kiistää palstatotuuksia, kun teistä se vähiten terävä penaalin kynä meni ja möläytti, noh, palstatotuuden?

        Kirveleekö enemmän kuin ikäkriisi?

        No kun sehän tässä alotuksessasi on se ongelma,tämä tekstisi on lauseita irrotettuna asiayhteyksistään,panettelua ja täynnä kurppia ja typeriä olettamuksia ja suoranaisia harhoja.Mitään sekopäinen mesoamisesi ei todista,muuta kun että oikeesti olet psykologin ajanvarauksen ja lääkereseptin tarpeessa.
        Lupaan myös vastata sinun typeriin jankutuskysymyksiin samana päivänä kun sinä vastaat itse yhteenkään sinulle esitettyyn kysymykseen. Jostain syystä kun harhoissasi kuvittelet että muut ovat sinulle tilivelvollisia mutta sinun ei tarvitse mihinkään vastata itse,tästäkin kannattaa muuten psykologille kenties mainita. Toivon että itsekkin alat jankutuksiasi lukiessasi huomata kuinka avun tarpeessa oletkaan.


      • Ex------------PUA
        Voivoihullupulla kirjoitti:

        No kun sehän tässä alotuksessasi on se ongelma,tämä tekstisi on lauseita irrotettuna asiayhteyksistään,panettelua ja täynnä kurppia ja typeriä olettamuksia ja suoranaisia harhoja.Mitään sekopäinen mesoamisesi ei todista,muuta kun että oikeesti olet psykologin ajanvarauksen ja lääkereseptin tarpeessa.
        Lupaan myös vastata sinun typeriin jankutuskysymyksiin samana päivänä kun sinä vastaat itse yhteenkään sinulle esitettyyn kysymykseen. Jostain syystä kun harhoissasi kuvittelet että muut ovat sinulle tilivelvollisia mutta sinun ei tarvitse mihinkään vastata itse,tästäkin kannattaa muuten psykologille kenties mainita. Toivon että itsekkin alat jankutuksiasi lukiessasi huomata kuinka avun tarpeessa oletkaan.

        Miltä tuntuu, kun ette enää voi kiistää palstatotuuksia, kun teistä se vähiten terävä penaalin kynä meni ja möläytti, noh, palstatotuuden?

        Kirveleekö enemmän kuin ikäkriisi?


    • Ytmin.valinta

      No kylläpäs sinulla nyt otti koville tämä aihe...

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D Ei sanaakaan itse aiheesta!

        Oletko nyt ylpeä itsestäsi?

        Vuorokaudessa sait todistettua palstalle että:
        - Sinulla on ikäkriisi ja olet kurppa
        - Olet hypergaminen parisuhdehuora joka et saa ANSAITSEMAASI miestä.
        - Ja tietysti kaiken sen mitä punapilleröinniksi ja palstatotuuksiksi sanotaan.

        Missä se sinun ansaitsemasi YTM on?

        Eikös se ole niin, että te vanhat huorat kelpaatte myös SUPER-YTM:eille, tai jos ette, niin sitten teidän täytyy vain tyytyä sanomaan sitä teiihin tyytynyttä miestä sellaiseksi?


      • Hame.korviisi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Ei sanaakaan itse aiheesta!

        Oletko nyt ylpeä itsestäsi?

        Vuorokaudessa sait todistettua palstalle että:
        - Sinulla on ikäkriisi ja olet kurppa
        - Olet hypergaminen parisuhdehuora joka et saa ANSAITSEMAASI miestä.
        - Ja tietysti kaiken sen mitä punapilleröinniksi ja palstatotuuksiksi sanotaan.

        Missä se sinun ansaitsemasi YTM on?

        Eikös se ole niin, että te vanhat huorat kelpaatte myös SUPER-YTM:eille, tai jos ette, niin sitten teidän täytyy vain tyytyä sanomaan sitä teiihin tyytynyttä miestä sellaiseksi?

        Ilman naisten hypergamiaa sinäkin saisit naisen/naista. :D


      • Ex------------PUA
        Hame.korviisi kirjoitti:

        Ilman naisten hypergamiaa sinäkin saisit naisen/naista. :D

        Osu ja uppos! Henkilöhyökkäys hypergamiselta huoralta, ja passivis-aggressiivinen hymiö.

        Mutta hyvä että myönnät hypergamian olemassaolon.

        Niinhän se menee: miehet ja naiset ovat sinkkuina, koska naisten hypergamia. Syy miksi kurpparaivoat, on siinä, että HC-ATN-tasoisena, se SUPER-YTM ei edes ilkeä katsoa sinuun mutta uskot että se on sinun tasoasi. Ja tästä mainitseminen saa sinut kurpparaivoon.

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Mennnään sitten henkilökohtaisuuksiin, kun taas uusi tunnustuskin tuli.


      • Ytmin.valinta
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Ei sanaakaan itse aiheesta!

        Oletko nyt ylpeä itsestäsi?

        Vuorokaudessa sait todistettua palstalle että:
        - Sinulla on ikäkriisi ja olet kurppa
        - Olet hypergaminen parisuhdehuora joka et saa ANSAITSEMAASI miestä.
        - Ja tietysti kaiken sen mitä punapilleröinniksi ja palstatotuuksiksi sanotaan.

        Missä se sinun ansaitsemasi YTM on?

        Eikös se ole niin, että te vanhat huorat kelpaatte myös SUPER-YTM:eille, tai jos ette, niin sitten teidän täytyy vain tyytyä sanomaan sitä teiihin tyytynyttä miestä sellaiseksi?

        Miksi minun pitäisi kommentoida aloituksesi aihetta, koska sinä itse et kommentoinut minun aloitukseni aihetta, vaan hyökkäsit minua kohtaan? Ja kiitos - tein ilmeisesti suuren vaikutuksen sinuun, koska omistit oikein aloituksen minulle. Yleensähän sinä narsistisena jauhat vain ja ainoastaan itsestäsi... Taisi todellakin osua ja upota sinuun.


      • Ex------------PUA
        Ytmin.valinta kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi kommentoida aloituksesi aihetta, koska sinä itse et kommentoinut minun aloitukseni aihetta, vaan hyökkäsit minua kohtaan? Ja kiitos - tein ilmeisesti suuren vaikutuksen sinuun, koska omistit oikein aloituksen minulle. Yleensähän sinä narsistisena jauhat vain ja ainoastaan itsestäsi... Taisi todellakin osua ja upota sinuun.

        Siinä ei ole ongelmaa, että olet hypergami joka syrjit tasoisiasi miehiä, ja että yllytät ätmejä laidan yli jne sairasta ja moraalitonta.

        Siinä on ongelma kun mielestäsi sinulle ei vastattu omassa ikäkriisiketjussasi haluamallasi tavalla, vaan samaaan sävyyn kuin mitä te kurpat vastailette tähän ketjuun.

        :D

        Näin, olet kyllä punaiselle pillerille oikea lottovoitto.

        Sinut pitää päästää vain puhumaan, niin "teet sen itse".


      • Hame.korviisi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! Henkilöhyökkäys hypergamiselta huoralta, ja passivis-aggressiivinen hymiö.

        Mutta hyvä että myönnät hypergamian olemassaolon.

        Niinhän se menee: miehet ja naiset ovat sinkkuina, koska naisten hypergamia. Syy miksi kurpparaivoat, on siinä, että HC-ATN-tasoisena, se SUPER-YTM ei edes ilkeä katsoa sinuun mutta uskot että se on sinun tasoasi. Ja tästä mainitseminen saa sinut kurpparaivoon.

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Mennnään sitten henkilökohtaisuuksiin, kun taas uusi tunnustuskin tuli.

        Oletko oikeasti ätmi? Tosin se jo tiedetään, kun aikoinaan olet itseäsi ätmiksi kutsunut. ;)

        Itke poju henkilöhyökkäyksistä itseäsi kohtaan, koska niitä et kestä. Tosin puolustukseksi perustuu henkilöhyökkäyksiin ja outoihin copypasteisiin. "Osu ja upposi"


      • 10plus12
        Hame.korviisi kirjoitti:

        Oletko oikeasti ätmi? Tosin se jo tiedetään, kun aikoinaan olet itseäsi ätmiksi kutsunut. ;)

        Itke poju henkilöhyökkäyksistä itseäsi kohtaan, koska niitä et kestä. Tosin puolustukseksi perustuu henkilöhyökkäyksiin ja outoihin copypasteisiin. "Osu ja upposi"

        Ja passiivis-aggressiivisiin hymiöihin :D


      • Ex------------PUA
        Hame.korviisi kirjoitti:

        Oletko oikeasti ätmi? Tosin se jo tiedetään, kun aikoinaan olet itseäsi ätmiksi kutsunut. ;)

        Itke poju henkilöhyökkäyksistä itseäsi kohtaan, koska niitä et kestä. Tosin puolustukseksi perustuu henkilöhyökkäyksiin ja outoihin copypasteisiin. "Osu ja upposi"

        Ja taas, osu ja uppos! :D

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • Ex------------PUA
        10plus12 kirjoitti:

        Ja passiivis-aggressiivisiin hymiöihin :D

        Sanoo paskahousutäti. Näemmä taas on hypergaminen huora raivoissaan kun aihe on osunut ja uponnut.

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Entä miksi et kelpaa ytmeille?


      • Ex------------PUA

        Taas huomaa kurpparaivosta, että paskahousutätiä vituttaa kun paljastin minkälaisia hypergamisia huoria nämä kurpat täällä ovat. Se myös. :D

        "byääh olen vanha huora jolla ei ole ytmiä!!!"


      • 18plus15
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Sanoo paskahousutäti. Näemmä taas on hypergaminen huora raivoissaan kun aihe on osunut ja uponnut.

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Entä miksi et kelpaa ytmeille?

        47 ja 21. Juuri viikonloppuna oli tajunnanräjäyttävät panot 53-vuotiaan toimitusjohtaja-YTM:n kanssa ;)


      • Ex------------PUA
        18plus15 kirjoitti:

        47 ja 21. Juuri viikonloppuna oli tajunnanräjäyttävät panot 53-vuotiaan toimitusjohtaja-YTM:n kanssa ;)

        Arvasin: kyseessä on vanha, hypergaminen huora, joka älähtää kun kalikka kalahtaa! :D Hauska huomata miten se häiritsee sinua, että saat tietää totuuden itsestäsi. Oletko miettinyt syytä tähän?

        Onko palstalla yhtään asiaa missä en olisi ollut oikeassa?

        Sinä esim. todistat:
        - Kurpat ovat hypergamisia mälliviemäreitä, joihin ei kukaan sitoudu.
        - Miehen status ja ikä nostavat hänen MA:nsa.


    • Guess-who

      Samat ohjeet expualle kuin tuossa yhdessä ketjussa annettiin Nallille; Älä turhaan expua kirjoita pitkiä tarinoita kun sinua ei kukaan voi ottaa vakavasti ;)

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Jälleen yksi ikäkriisiä poteva parisuhdehuora paljasti itsensä.


      • Guess-who
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Jälleen yksi ikäkriisiä poteva parisuhdehuora paljasti itsensä.

        En usko ;)


      • Ex------------PUA
        Guess-who kirjoitti:

        En usko ;)

        Osu ja uppos! :D


      • 13513513

        Se on totta. Kyllä ExPUA välillä ihan asiaa puhuu mutta en minä todellakaan ole kaikesta hänen sanomastaan samaa mieltä eikä minun tarvitsekaan olla. Ei hän ole argumentoidessaan edes vakuuttava kun menee ensimmäisen vastalauseen tullessa "kurpan" henkilökohtaisuuksiin. Lievempi versio Naisasialooserista joka haukkuu vastalauseen esittäjän maanrakoon.


    • Oikeasti.pitkä

      Onko expua se 172 sentistä jankkaava? :D

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos!

        Taas passiivis-aggressiivinen hymiö ja ei sanaakaan itse aiheesta.

        Kurpparaivosta päätellen kaikki hypergamiassa ja elämässä epäonnistuneet kurpat ovat ryömineet kivensä alta esiin. :D

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • Oikeasti.pitkä_
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos!

        Taas passiivis-aggressiivinen hymiö ja ei sanaakaan itse aiheesta.

        Kurpparaivosta päätellen kaikki hypergamiassa ja elämässä epäonnistuneet kurpat ovat ryömineet kivensä alta esiin. :D

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

        Olet ruma pätkä. :D


      • Melkolyhytkyllä

        Onko ex-pua vain 172 cm?


      • Ex------------PUA
        Oikeasti.pitkä_ kirjoitti:

        Olet ruma pätkä. :D

        Ja hypergaminen, ruma ja miehetön huora todistaa osaltaan aloituksen osuneen ja uponneen häneenkin! "byääh ansaitsen pitkän ja komean miehen vaikka olen ruma kurppa!!!Byääh!!!!"

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • Ex------------PUA
        Melkolyhytkyllä kirjoitti:

        Onko ex-pua vain 172 cm?

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • Melkolyhytkyllä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

        33 ja miehet ei ole käyttäneet minua, koska en ole homo.


      • Noonkyllä
        Melkolyhytkyllä kirjoitti:

        Onko ex-pua vain 172 cm?

        Puutarhatonttu :D


      • Ex------------PUA
        Noonkyllä kirjoitti:

        Puutarhatonttu :D

        Vanha huora! :D Ja tyhmä.

        Todistaako tämä aloituksen, vai kumoaako tämä sen?

        "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! " - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.


      • Ex------------PUA
        Melkolyhytkyllä kirjoitti:

        33 ja miehet ei ole käyttäneet minua, koska en ole homo.

        Kyllä olet.


      • Katkera.pua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Vanha huora! :D Ja tyhmä.

        Todistaako tämä aloituksen, vai kumoaako tämä sen?

        "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! " - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.

        Pua on siis lyhyt, sairas, onneton pikkumies. :(


      • Ex------------PUA
        Katkera.pua kirjoitti:

        Pua on siis lyhyt, sairas, onneton pikkumies. :(

        Osu ja uppos! :D

        Todistaako tämä aloituksen, vai kumoaako tämä sen?

        "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! "

        - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.


      • Noonkyllä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Vanha huora! :D Ja tyhmä.

        Todistaako tämä aloituksen, vai kumoaako tämä sen?

        "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! " - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.

        Tämä todistaa sen, että pituus on sinulle selvästikin arka aihe. "Ytmin.valinta" näemmä osui kertalaukauksella napakymppiin. Otit turpaasi ihan lahjakkaasti ja se kävi luonnon päälle.


      • Melkolyhytkyllä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kyllä olet.

        Ai homo vai? No en ole.


      • Katkera.pua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Todistaako tämä aloituksen, vai kumoaako tämä sen?

        "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! "

        - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.

        "No osui sanomattakin, että olet "lyhyt, sairas, onneton pikkumies. :("


      • Ex------------PUA
        Noonkyllä kirjoitti:

        Tämä todistaa sen, että pituus on sinulle selvästikin arka aihe. "Ytmin.valinta" näemmä osui kertalaukauksella napakymppiin. Otit turpaasi ihan lahjakkaasti ja se kävi luonnon päälle.

        Itte oot!!-defenssi:

        "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! "

        - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.


      • Ex------------PUA
        Katkera.pua kirjoitti:

        "No osui sanomattakin, että olet "lyhyt, sairas, onneton pikkumies. :("

        Ja taas: "Suutun siitä että Ex PUA sai esiin ikäkriisiytyneeltä kurpalta sen tunnustuksen, että naiset ovat hypergamisia huoria jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella. Parempi siis käyttää shaming languagea ja henkilöhyökkkäystä joka perustuu ulkonäköön! Se todistaa ettemme ole hypergamisia ja pinnallisia huoria! "

        - Kurpparaivoavan, tyhmän hypergamisen huoran logiikkaa.

        Onko sinulla jokin tarve todistaa että olet tyhmä huora ja minä oikeassa?


    • Ex------------PUA

      Arvon palstalaiset, mistä arvelette tuon tähän ketjuun ilmestyneen kurpparaivon johtuvan?

      O - o - osu ja UPPOSI! :D

    • Ex------------PUA
    • Ihmettelen.vaan

      Expua näkee trollaamisensa eteen paljon vaivaa. Eikö tuokin jonnin joutava tyhjänpäiväisyys kannattaisi kanavoida johonkin hyödyllisempään?

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos! Jälleen henkilöön kohdistuva ohivastaus.


      • Ihmettelen.vaan
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! Jälleen henkilöön kohdistuva ohivastaus.

        Aloitustasi kommentoin sen verran että se oli trolli, eikä siihen tarvitse paneutua syvällisesti.


      • taasko.pulla.raivoaa
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! Jälleen henkilöön kohdistuva ohivastaus.

        Ethän säkään muuta tee kuin henkilöhyökkäyksiä ja ohivastauksia... joten mitä nillität muille niistä? Ja tossa aloituksessas nyt ei ollut mitään järkeä... siihen ei voi vastata muuta kun tyypillistä harhaista sekoilua sulta, jos nyt tahdot tietää et mitä mieltä siitä olen.


      • Ex------------PUA
        taasko.pulla.raivoaa kirjoitti:

        Ethän säkään muuta tee kuin henkilöhyökkäyksiä ja ohivastauksia... joten mitä nillität muille niistä? Ja tossa aloituksessas nyt ei ollut mitään järkeä... siihen ei voi vastata muuta kun tyypillistä harhaista sekoilua sulta, jos nyt tahdot tietää et mitä mieltä siitä olen.

        Oletko tyhmä? Eli kurpat saavat syyllistyä shaming languageen ja henkilöhyökkäyseen, mutta kurpille ei saa antaa takaisin?

        Väärin. Sitä saa mitä tilaa. Vaikka tyhmät kurpat eivät asiaa tajua muuta kuin kantapään kautta.


      • Ex------------PUA
        Ihmettelen.vaan kirjoitti:

        Aloitustasi kommentoin sen verran että se oli trolli, eikä siihen tarvitse paneutua syvällisesti.

        Pöytäkirjoihin merkitään tuo luovutukseksi.

        Pöytäkirjasta puheenollen, tämmä aihe on todistettu kurpparaivolla ja luovutusvoitolla.

        Hauska nähdä miten toisaalta kurpat ovat niin tyhmiä, että ne raivostuessaan lipsauttavat totuuden ilmi, ja sitten raivostuvat vielä lisää.


    • Naishenkilö

      Kuule Ex------PUA.
      Onko sulla ketään läheistä ihmistä jolle voisit kasvotusten puhua just kuten täällä kirjoitat?

      • Ex------------PUA

        Kuule, olisiko sinulla mitään sanottavaa itse aiheesta, vai onko hypergamia ja palstatotuudet sinulle jotainn minkä tunnustat? Vai todetaanko vain reilusti: osu ja uppos?


      • Kiinnostavaa

        Expualla ei ole ketään live-elämässä. :( Missä kassaneiti tai puiston penkki?


      • Ex------------PUA
        Kiinnostavaa kirjoitti:

        Expualla ei ole ketään live-elämässä. :( Missä kassaneiti tai puiston penkki?

        Todetaan siis: osu ja uppos.

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?

        Aihe selvästi osu ja upposi kun turvaudut paskahousutäteilyyn ja kurpparaivoat noin.


      • Kiinnostavaa_
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Todetaan siis: osu ja uppos.

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?

        Aihe selvästi osu ja upposi kun turvaudut paskahousutäteilyyn ja kurpparaivoat noin.

        Missä kassaneiti tai puiston penkki?

        Joko kävit silmälääkärissä, kun neuvoa palstalta ainoilta ystäviltä kysyit? :(


      • Ex------------PUA
        Kiinnostavaa_ kirjoitti:

        Missä kassaneiti tai puiston penkki?

        Joko kävit silmälääkärissä, kun neuvoa palstalta ainoilta ystäviltä kysyit? :(

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?


      • Hame.korviisi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?

        Vastaa asialliseen ja aiheeseen kuuluvaan kysymykseen: "missä kassaneiti tai puiston penkki?"


      • Ex------------PUA
        Hame.korviisi kirjoitti:

        Vastaa asialliseen ja aiheeseen kuuluvaan kysymykseen: "missä kassaneiti tai puiston penkki?"

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?

        - Tuo liittyy aiheeseen, sillä tässä ketjussa aiheeena on hypergamiset, rumat huorat jotka siirtävät ikäkriisiään ja antavat aloituksessa olevia tunnustuksia.

        Joten älä anna itsestäsi nyt tuon ääliömäiempää kuvaa, vaikka tyhmä kurppa oletkin.

        Miksi muuten tämä aihe saa sinut noin raivoihisi?:D Vituttaa huomataa olevansa tuollainen hyödytön loinen?


      • Darkkkis
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?

        - Tuo liittyy aiheeseen, sillä tässä ketjussa aiheeena on hypergamiset, rumat huorat jotka siirtävät ikäkriisiään ja antavat aloituksessa olevia tunnustuksia.

        Joten älä anna itsestäsi nyt tuon ääliömäiempää kuvaa, vaikka tyhmä kurppa oletkin.

        Miksi muuten tämä aihe saa sinut noin raivoihisi?:D Vituttaa huomataa olevansa tuollainen hyödytön loinen?

        EI SE OLE RAIVOAMISTA JOS TOTEAA YHDEN FAKTAN JA KYSYY SEN JÄLKEEN ASIALLISEN KYSYMYKSEN!!!! SENSIJAAN TÄMÄ!!!!! TÄMÄ ON SITÄ RAIVOISSAAN OLEMISTA ETTÄ TIEDÄKIN SÄ SE SAATANA!!!!!!! VITTU ETTÄ TOLLASTA LUUSERIA JA LANTALÄJÄÄ SITÄ KUN PITÄISI LYÖDÄ PARISATAA KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN NIIN SAATAISIIN TÄMÄNKIN PALSTAN ILMAPIIRI PALJON PAREMMAKSI HELVETIN VITUN HELVETIN VITTU!!!!!!!!!!!!!!


      • Hame.korviisi
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?

        - Tuo liittyy aiheeseen, sillä tässä ketjussa aiheeena on hypergamiset, rumat huorat jotka siirtävät ikäkriisiään ja antavat aloituksessa olevia tunnustuksia.

        Joten älä anna itsestäsi nyt tuon ääliömäiempää kuvaa, vaikka tyhmä kurppa oletkin.

        Miksi muuten tämä aihe saa sinut noin raivoihisi?:D Vituttaa huomataa olevansa tuollainen hyödytön loinen?

        Vastaa asialliseen ja aiheeseen kuuluvaan kysymykseen: "missä kassaneiti tai puiston penkki?"


      • Ex------------PUA
        Hame.korviisi kirjoitti:

        Vastaa asialliseen ja aiheeseen kuuluvaan kysymykseen: "missä kassaneiti tai puiston penkki?"

        Samoin:

        Hypergaminen huora omaa ikäkriisin, mutta ei ytmiä minkä luulee ansaitsevansa.

        Johtuuko se sinunkin kohdalla siitä, että olet jo niin vanha ja ruma?


      • 2626
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kuule, olisiko sinulla mitään sanottavaa itse aiheesta, vai onko hypergamia ja palstatotuudet sinulle jotainn minkä tunnustat? Vai todetaanko vain reilusti: osu ja uppos?

        Minäkin pelasin laivastopeliä lapsena, en kuitenkaan saanut siitä elinikäistä traumaa.

        Pelasimme myös hirsipuuta, otapa siitä jotain vaihtelun vuoksi.


      • Ex------------PUA
        2626 kirjoitti:

        Minäkin pelasin laivastopeliä lapsena, en kuitenkaan saanut siitä elinikäistä traumaa.

        Pelasimme myös hirsipuuta, otapa siitä jotain vaihtelun vuoksi.

        Niin, trauma tuli myöhemmällä iällä, jännämiehen nyrkistä ja sittemmin ikäkriisistä.

        Se vittuilun aloittaminen ja takaisin saaminen, on vähäsen sama juttu kun jännnämiehen kanssa, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, se läksy siinun kannattaa oppia, niin et tekisi itsestäsi idioottia.


    • Kilttiatm

      Kyllä saa hävetä lyhyenä miehenä kun kulkee kadulla. Naiset ei koskaan katso eikä hymyile päinkään.

      • Kyttääjä

        Jos ne ei tykkää kun sinä kyttäät :(


    • 8761

      Jos säkin aloittaja menisit aikuisten oikeasti joskus ulos tuonne ihmisten ilmoille, niin näkisit kuinka siellä tulee hyvin usein vastaan kovinkin lyhyitä miehiä kauniiden naisten kanssa.

      On sellaista vouhottamista nää sun jutut, että melkein itkettää sun puolesta..

      • Ex------------PUA

        Voitko kiistää selvän aloituksessa olleen tunnustuksen?

        Puollatko tuollaista vai vastustatko?


      • 091
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Voitko kiistää selvän aloituksessa olleen tunnustuksen?

        Puollatko tuollaista vai vastustatko?

        En edes jaksa lukea noin pitkää autistista trollausta, mutta totta kai monet naiset tykkää pitkistä komeista miehistä, olipa uutinen taas. o_O

        Silti edelleenkin, tuolla yöelämässä näkee useinkin naisonnea löytyvän hyvinkin lyhyillä miehillä..


      • Enhuomannut
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Voitko kiistää selvän aloituksessa olleen tunnustuksen?

        Puollatko tuollaista vai vastustatko?

        Mikä tunnustus tuossa oli?


      • Ex------------PUA
        091 kirjoitti:

        En edes jaksa lukea noin pitkää autistista trollausta, mutta totta kai monet naiset tykkää pitkistä komeista miehistä, olipa uutinen taas. o_O

        Silti edelleenkin, tuolla yöelämässä näkee useinkin naisonnea löytyvän hyvinkin lyhyillä miehillä..

        Eli luovutusvoitto annettu.

        Taas yksi häpeissään ja kurpparaivoissaan oleva hypergami, joka mässyttää paljon, mutta ei todista mitään muuta kuin minun aloitukseni oikeaksi.


      • Ex------------PUA
        Enhuomannut kirjoitti:

        Mikä tunnustus tuossa oli?

        Kokeile lukea se.


      • Enhuomannut
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kokeile lukea se.

        Luin, enkä edelleenkään huomannut.


      • Hulbaga
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Eli luovutusvoitto annettu.

        Taas yksi häpeissään ja kurpparaivoissaan oleva hypergami, joka mässyttää paljon, mutta ei todista mitään muuta kuin minun aloitukseni oikeaksi.

        Sun trollit alkaa välillä olemaan niin väsyttävää paskaa ettei niitä enää jaksa edes lukea - skarppaa vähän jatkossa.
        Ei se trollauksen määrä vaan laatu.


      • Ex------------PUA
        Enhuomannut kirjoitti:

        Luin, enkä edelleenkään huomannut.

        Oletko tyhmä?


      • Ex------------PUA
        Hulbaga kirjoitti:

        Sun trollit alkaa välillä olemaan niin väsyttävää paskaa ettei niitä enää jaksa edes lukea - skarppaa vähän jatkossa.
        Ei se trollauksen määrä vaan laatu.

        Trolli-kortti käytetty.


      • Hulgaba
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Trolli-kortti käytetty.

        Mitäs trollailet höpönassu.


      • Ex------------PUA
        Hulgaba kirjoitti:

        Mitäs trollailet höpönassu.

        Trolli-kortti osa 2.


    • pitkänmiehenoma

      Ei voi mitään. Pitkät miehet on huomiota herättäviä. Ei kylläkään kaikki. Luonnekysymys, pitkissä kamalia yhtä lailla kuin muissakin. Mut katson pitkää koska olen itsekin pitkä.

      • ätminki

        Mitä tykkäät kun pitkä jännämies antaa köniin.


    • eihelvettimikaapinapua

      Voihan autismi sentään. Henkilöhyökkäystä jankataan samalla kun huoritellaan ym. muita. "Osu ja uppos!" Mutsiis uppos kun faijas veli pani sitä peppuun.

      Joku mainitsi että olet lyhyt ja siksi vituttaa? Ja siihen vielä ilmeinen mielenterveysongelma niin AVOT! Sinkkupalstan surkimus on syntynyt. Kurppia vilisee silmissä kun on pakko päteä jollain helvetin Suoli24-palstalla. Annetaan hypergamiset, henkilöhyökkäävät aplodit palstan puusilmälle. Bravo! Encore! Lisää pakkotoistoa kurpista, huorista ja shaming languagesta, pliiiiiiiiiis!

      Sieluni silmin näen lyhyen, kaulapartaisen ja lasikatseisen sekopään nyt copy-pasteavan vastausta tähän. Arvaan että se alkaa sanoilla "Osu ja uppos".....

      • Ex------------PUA

        Jälleen henkilöön kohdistuva ohivastaus, hypergamiselta huoralta, jota vituttaa kun totuus tulikin julki. Vieläpä minun ansiostani, joka mestarillisestii puristiin taas kerran tunnustuksen esiin.

        Pöytäkirjoihin merkitään: osu ja uppos - ja luovutusvoitto.

        Miltä tuntuu olla hypergaminen huora,, joka etsii miestä joka on yli sinun tasosi, mutta kukaan ei huoli sinua?


      • eihelvettimikaapinapua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jälleen henkilöön kohdistuva ohivastaus, hypergamiselta huoralta, jota vituttaa kun totuus tulikin julki. Vieläpä minun ansiostani, joka mestarillisestii puristiin taas kerran tunnustuksen esiin.

        Pöytäkirjoihin merkitään: osu ja uppos - ja luovutusvoitto.

        Miltä tuntuu olla hypergaminen huora,, joka etsii miestä joka on yli sinun tasosi, mutta kukaan ei huoli sinua?

        Voi pullapoikaa joka kaipaa hypergamista äidintissiä. Miltä tuntuu olla huora joka etsii miestä..? Ensiksikin mies löytyy. Oikein mussukka. Sillä on massua ja se ei ole pullapojan ja kumppanien ylistämä "YTM-panokarju". Eli sen "luovutusvoiton voit tunkea peppuusi.

        Ja anyway, mikä "voitto"? Voitto mistä? Jostain helvetin palstalla uhoamisesta? Sä et, pullapoika, voita mitään. Sääliä saat osaksesi koska uhoamisesi takana ovat pahat mielenterveysongelmat. Olen hieman miettinyt jo että tiedän kuka olet...pituus matches, ikäkin...tausta...

        Sano pulla, onko sulla isosiskoa? Et asu Keravalla?

        Ja toi huorakohta. Nyt mun pitäs varmaan huutaa henkilöhyökkäystä? *Yawn* Ihan tosi. Sä olet naurettava. Kerro nyt mikä sua vituttaa? Huudat palstalla autistista matraasi muttet pysty käymään normikeskustelua. Vaikea uskoa että olet aikuinen. Btw, jos olet se joksi sua luulen niin...keskustellaan kuule sitten kasvotusten tässä joku päivä..


      • Ex------------PUA
        eihelvettimikaapinapua kirjoitti:

        Voi pullapoikaa joka kaipaa hypergamista äidintissiä. Miltä tuntuu olla huora joka etsii miestä..? Ensiksikin mies löytyy. Oikein mussukka. Sillä on massua ja se ei ole pullapojan ja kumppanien ylistämä "YTM-panokarju". Eli sen "luovutusvoiton voit tunkea peppuusi.

        Ja anyway, mikä "voitto"? Voitto mistä? Jostain helvetin palstalla uhoamisesta? Sä et, pullapoika, voita mitään. Sääliä saat osaksesi koska uhoamisesi takana ovat pahat mielenterveysongelmat. Olen hieman miettinyt jo että tiedän kuka olet...pituus matches, ikäkin...tausta...

        Sano pulla, onko sulla isosiskoa? Et asu Keravalla?

        Ja toi huorakohta. Nyt mun pitäs varmaan huutaa henkilöhyökkäystä? *Yawn* Ihan tosi. Sä olet naurettava. Kerro nyt mikä sua vituttaa? Huudat palstalla autistista matraasi muttet pysty käymään normikeskustelua. Vaikea uskoa että olet aikuinen. Btw, jos olet se joksi sua luulen niin...keskustellaan kuule sitten kasvotusten tässä joku päivä..

        Minkä ikäinen olet? Tuo netti-englannin käyttö viittaa siihen että olet joko WT-kansaa tai sitten noh, lapsi tai lapsenmielinen.

        Samoin, miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • eihelvettimikaapinapua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Tuo netti-englannin käyttö viittaa siihen että olet joko WT-kansaa tai sitten noh, lapsi tai lapsenmielinen.

        Samoin, miten moni mies on käyttänyt sinua?

        Englanti on toinen kotikieli. Entä pullapojan "shaming language"? Et sitten käytä suomalaista vastiketta sanalle? Ja kun lukee (siis silmäilee, eihän noita sun aivopieruja lue kun assburgerit) sun tekstejä niin ei siellä vain leijonasuomi jyllää. Pata kattilaa ym. white trash pulla...


        Eikö se ole "valkoinen roskasakki"? Eli ei WT-kansa vain VR-kansa? Koitahan nyt seurata omia sääntöjäsi pullapoju. Nöy inglish doughboy.

        Et vastannut mihinkään kysymyksistäni. Oletko Keravalta? Mistä sait voiton? Palstajaarittelusta?

        Kuinka moni mies on käyttänyt? Yksi, faijas. Eikä se käyttänyt mua vaan minä raiskasin sen rajusti. Grrr.

        Avaapa nyt kauluspaikasi ylin nappi, pese Hitler-geeli pois tukasta, ota mielialalääkkeesi ja onanoi. Ehkä rauhotut.

        Mutta jatka poju sekoilua ihan rauhassa. Itse laitan Netflixistä pyörimään jotain ja relaan. Olisko American Horro Story mitään, huh?


      • Ex------------PUA
        eihelvettimikaapinapua kirjoitti:

        Englanti on toinen kotikieli. Entä pullapojan "shaming language"? Et sitten käytä suomalaista vastiketta sanalle? Ja kun lukee (siis silmäilee, eihän noita sun aivopieruja lue kun assburgerit) sun tekstejä niin ei siellä vain leijonasuomi jyllää. Pata kattilaa ym. white trash pulla...


        Eikö se ole "valkoinen roskasakki"? Eli ei WT-kansa vain VR-kansa? Koitahan nyt seurata omia sääntöjäsi pullapoju. Nöy inglish doughboy.

        Et vastannut mihinkään kysymyksistäni. Oletko Keravalta? Mistä sait voiton? Palstajaarittelusta?

        Kuinka moni mies on käyttänyt? Yksi, faijas. Eikä se käyttänyt mua vaan minä raiskasin sen rajusti. Grrr.

        Avaapa nyt kauluspaikasi ylin nappi, pese Hitler-geeli pois tukasta, ota mielialalääkkeesi ja onanoi. Ehkä rauhotut.

        Mutta jatka poju sekoilua ihan rauhassa. Itse laitan Netflixistä pyörimään jotain ja relaan. Olisko American Horro Story mitään, huh?

        "Nöy inglish doughboy."

        "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. "

        :D

        Olisi sinun kannalta parasta, jos yrittäisit opetella yhden kielen kerrallaan.

        Lisää WT-huoran älyllistä loistoa. Sinä olet kyllä harvinaisen tyhmä ja älyllisesti juuri kuten kiimavittunsa viemät elukat. Jos yläpäässä toiminta on tuota luokkaa, minkä näkee artikuloinnista ja raiskastusta kielenkäytöstä, niin ei kumma jos alapää ottaa vallan.

        Oletko näitä jonka huorahtava äiti ei oikein tiedä isääsi sen enempää kuin sinäkään? Ja yhdessä jaatte persettä?

        Ei mutta oikeasti, vastaa nyt WT-huora kysymyksiini, miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?


      • eihelvettimikaapinapua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        "Nöy inglish doughboy."

        "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. "

        :D

        Olisi sinun kannalta parasta, jos yrittäisit opetella yhden kielen kerrallaan.

        Lisää WT-huoran älyllistä loistoa. Sinä olet kyllä harvinaisen tyhmä ja älyllisesti juuri kuten kiimavittunsa viemät elukat. Jos yläpäässä toiminta on tuota luokkaa, minkä näkee artikuloinnista ja raiskastusta kielenkäytöstä, niin ei kumma jos alapää ottaa vallan.

        Oletko näitä jonka huorahtava äiti ei oikein tiedä isääsi sen enempää kuin sinäkään? Ja yhdessä jaatte persettä?

        Ei mutta oikeasti, vastaa nyt WT-huora kysymyksiini, miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        Hohhoi. Ei muuta. Sulla on ongelmia vastata itse kysymyksiin ja vänkäät niin perkeleesti. Vastasin jo, yhtä olen käyttänyt, faijaasi. Teki gutaa.

        Eli sun vuoro. Kato, mua ei ärsytä tippaakaan sun huorittelut ym. Joku tuntematon jossain perähikiällä.

        Ja toi älyllinen kapasiteetti: "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. " toi sanoo susta aika paljon.

        Eli: luovutusvoitto meitsille. Osu ja uppos pullaan. Olen kiistätön voittaja (siis toihan on sulle tärkeää? Hoet tota joka viestissäsi kun Burger Kingin assburgeri.) Julistan näin itseni voittajaksi ja sinä, hyvä hitlertukkainen kauluspaita, olet hävinnyt. Ihan täysin. Jos tämä olisi koulukoe niin joutuisit uusintaan. Jos autokoulun loppukoe, takaisin opettelemaan liikennemerkkejä.

        Eli vänkäähän rauhassa jos haluat. Olet täällä vielä ensi vuosikymmenelläkin. Ellei ole aivoista katkennut suoni....


      • Ex------------PUA
        eihelvettimikaapinapua kirjoitti:

        Hohhoi. Ei muuta. Sulla on ongelmia vastata itse kysymyksiin ja vänkäät niin perkeleesti. Vastasin jo, yhtä olen käyttänyt, faijaasi. Teki gutaa.

        Eli sun vuoro. Kato, mua ei ärsytä tippaakaan sun huorittelut ym. Joku tuntematon jossain perähikiällä.

        Ja toi älyllinen kapasiteetti: "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. " toi sanoo susta aika paljon.

        Eli: luovutusvoitto meitsille. Osu ja uppos pullaan. Olen kiistätön voittaja (siis toihan on sulle tärkeää? Hoet tota joka viestissäsi kun Burger Kingin assburgeri.) Julistan näin itseni voittajaksi ja sinä, hyvä hitlertukkainen kauluspaita, olet hävinnyt. Ihan täysin. Jos tämä olisi koulukoe niin joutuisit uusintaan. Jos autokoulun loppukoe, takaisin opettelemaan liikennemerkkejä.

        Eli vänkäähän rauhassa jos haluat. Olet täällä vielä ensi vuosikymmenelläkin. Ellei ole aivoista katkennut suoni....

        Ja lisää tuota täysin käsittämätöntä ökellystä, ja tietysti kaikkia kurpparaivon klisheitä aina itte oot-defensistä muuhun vastaavaan.

        Huomaa kyllä että olet näitä liimaa haistelevia, lähiö WT-huoria, jotka ovat käytettyjä jo toisessa polvessa.

        No, siinä tapauksessa olen pakotettu toistamaan kysymykseni: "Oletko näitä jonka huorahtava äiti ei oikein tiedä isääsi sen enempää kuin sinäkään? Ja yhdessä jaatte persettä?

        Ei mutta oikeasti, vastaa nyt WT-huora kysymyksiini, miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?"


      • eihelvettimikaapinapua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja lisää tuota täysin käsittämätöntä ökellystä, ja tietysti kaikkia kurpparaivon klisheitä aina itte oot-defensistä muuhun vastaavaan.

        Huomaa kyllä että olet näitä liimaa haistelevia, lähiö WT-huoria, jotka ovat käytettyjä jo toisessa polvessa.

        No, siinä tapauksessa olen pakotettu toistamaan kysymykseni: "Oletko näitä jonka huorahtava äiti ei oikein tiedä isääsi sen enempää kuin sinäkään? Ja yhdessä jaatte persettä?

        Ei mutta oikeasti, vastaa nyt WT-huora kysymyksiini, miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?"

        Tässä tyyliisi sopiva copy/paste. Lue se ja alistu voittooni. Assbergerkysymykseen on vastattu jos osaat sen tuolta noukkia. Faijaasi panin, kunnolla se palveli.

        Vai persettä jakavia huoria. Kato perkele "henkilöhyökkäys!!!" Buuhuu. Toki samoilla nurkilla roikutaan kun mutsiskin. Se ressu ei taida tienata enää niin hyvin.

        Ihme kun aina auot monttuasi kaikille mutta jos joku mitään sanoo sulle niin vedät mantrat kurpparaivosta, osumisesta ja uppoamisesta aina henkilöhyökkäkseen. Siihen vielä huorittelut. Olet sä aika surkea otus...

        Mutta jakselehan pullis, vaikka lääkkeiden avulla. Tai viinan. Ihan miten lystäät. Tui tui.

        ----------
        Hohhoi. Ei muuta. Sulla on ongelmia vastata itse kysymyksiin ja vänkäät niin perkeleesti. Vastasin jo, yhtä olen käyttänyt, faijaasi. Teki gutaa.

        Eli sun vuoro. Kato, mua ei ärsytä tippaakaan sun huorittelut ym. Joku tuntematon jossain perähikiällä.

        Ja toi älyllinen kapasiteetti: "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. " toi sanoo susta aika paljon.

        Eli: luovutusvoitto meitsille. Osu ja uppos pullaan. Olen kiistätön voittaja (siis toihan on sulle tärkeää? Hoet tota joka viestissäsi kun Burger Kingin assburgeri.) Julistan näin itseni voittajaksi ja sinä, hyvä hitlertukkainen kauluspaita, olet hävinnyt. Ihan täysin. Jos tämä olisi koulukoe niin joutuisit uusintaan. Jos autokoulun loppukoe, takaisin opettelemaan liikennemerkkejä.

        Eli vänkäähän rauhassa jos haluat. Olet täällä vielä ensi vuosikymmenelläkin. Ellei ole aivoista katkennut suoni....


      • kuka.tietää.wt-isän
        eihelvettimikaapinapua kirjoitti:

        Tässä tyyliisi sopiva copy/paste. Lue se ja alistu voittooni. Assbergerkysymykseen on vastattu jos osaat sen tuolta noukkia. Faijaasi panin, kunnolla se palveli.

        Vai persettä jakavia huoria. Kato perkele "henkilöhyökkäys!!!" Buuhuu. Toki samoilla nurkilla roikutaan kun mutsiskin. Se ressu ei taida tienata enää niin hyvin.

        Ihme kun aina auot monttuasi kaikille mutta jos joku mitään sanoo sulle niin vedät mantrat kurpparaivosta, osumisesta ja uppoamisesta aina henkilöhyökkäkseen. Siihen vielä huorittelut. Olet sä aika surkea otus...

        Mutta jakselehan pullis, vaikka lääkkeiden avulla. Tai viinan. Ihan miten lystäät. Tui tui.

        ----------
        Hohhoi. Ei muuta. Sulla on ongelmia vastata itse kysymyksiin ja vänkäät niin perkeleesti. Vastasin jo, yhtä olen käyttänyt, faijaasi. Teki gutaa.

        Eli sun vuoro. Kato, mua ei ärsytä tippaakaan sun huorittelut ym. Joku tuntematon jossain perähikiällä.

        Ja toi älyllinen kapasiteetti: "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. " toi sanoo susta aika paljon.

        Eli: luovutusvoitto meitsille. Osu ja uppos pullaan. Olen kiistätön voittaja (siis toihan on sulle tärkeää? Hoet tota joka viestissäsi kun Burger Kingin assburgeri.) Julistan näin itseni voittajaksi ja sinä, hyvä hitlertukkainen kauluspaita, olet hävinnyt. Ihan täysin. Jos tämä olisi koulukoe niin joutuisit uusintaan. Jos autokoulun loppukoe, takaisin opettelemaan liikennemerkkejä.

        Eli vänkäähän rauhassa jos haluat. Olet täällä vielä ensi vuosikymmenelläkin. Ellei ole aivoista katkennut suoni....

        Mistä tiedät sen olleen tuon assburgerin faija? Tuskin sen oma äitikään tietää!


      • Ex------------PUA
        eihelvettimikaapinapua kirjoitti:

        Tässä tyyliisi sopiva copy/paste. Lue se ja alistu voittooni. Assbergerkysymykseen on vastattu jos osaat sen tuolta noukkia. Faijaasi panin, kunnolla se palveli.

        Vai persettä jakavia huoria. Kato perkele "henkilöhyökkäys!!!" Buuhuu. Toki samoilla nurkilla roikutaan kun mutsiskin. Se ressu ei taida tienata enää niin hyvin.

        Ihme kun aina auot monttuasi kaikille mutta jos joku mitään sanoo sulle niin vedät mantrat kurpparaivosta, osumisesta ja uppoamisesta aina henkilöhyökkäkseen. Siihen vielä huorittelut. Olet sä aika surkea otus...

        Mutta jakselehan pullis, vaikka lääkkeiden avulla. Tai viinan. Ihan miten lystäät. Tui tui.

        ----------
        Hohhoi. Ei muuta. Sulla on ongelmia vastata itse kysymyksiin ja vänkäät niin perkeleesti. Vastasin jo, yhtä olen käyttänyt, faijaasi. Teki gutaa.

        Eli sun vuoro. Kato, mua ei ärsytä tippaakaan sun huorittelut ym. Joku tuntematon jossain perähikiällä.

        Ja toi älyllinen kapasiteetti: "Mä puhun yhtä bad suomi ja inglish, olen retard joka imee dikkii, d44!! LOL. " toi sanoo susta aika paljon.

        Eli: luovutusvoitto meitsille. Osu ja uppos pullaan. Olen kiistätön voittaja (siis toihan on sulle tärkeää? Hoet tota joka viestissäsi kun Burger Kingin assburgeri.) Julistan näin itseni voittajaksi ja sinä, hyvä hitlertukkainen kauluspaita, olet hävinnyt. Ihan täysin. Jos tämä olisi koulukoe niin joutuisit uusintaan. Jos autokoulun loppukoe, takaisin opettelemaan liikennemerkkejä.

        Eli vänkäähän rauhassa jos haluat. Olet täällä vielä ensi vuosikymmenelläkin. Ellei ole aivoista katkennut suoni....

        Jos et sinä WT-horo vastaa kysymykseeni, niin pitäähän minun toistaa se.

        Olen jo voittanut, eikä vähiten siksi, ettet pysty vastaamaan kysymyksiin, et osaa kirjoittaa etkä osaa kieliä joita yrität vääntää, samoin et pysyt vastaamaan asiallisesti aiheeseen. Se merkittiin jo alusta pöytäkirjaan, joten "itte oot" ja "no mäpäs oon"-defenssiit ei auta.

        Ja uusiksi:

        Miltä tuntuu olla hypergaminen huora,, joka etsii miestä joka on yli sinun tasosi, mutta kukaan ei huoli sinua?

        Oletko näitä jonka huorahtava äiti ei oikein tiedä isääsi sen enempää kuin sinäkään? Ja yhdessä jaatte persettä?

        Ei mutta oikeasti, vastaa nyt WT-huora kysymyksiini, miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        Äläkä käytä sitä samaa copy and paste-vastausta, vaan vastaa oikeasti.

        Vaan ota kerrankin vastuu ja vastaa, äläkä ole tuollainen nolo WT-huora jollaisena olet tottunutt elämään. Kukaan ei kunnioita sinua.


      • Ex------------PUA
        kuka.tietää.wt-isän kirjoitti:

        Mistä tiedät sen olleen tuon assburgerin faija? Tuskin sen oma äitikään tietää!

        Awww, WT-huora paskahousutäteilee ja vastaa "itte oot"-deffenssiä käyttäen itselleen. Olet säälittävä.

        Tiedän että te trailer trash-porukat olette tottuneet nussimaan toisianne, ja joten en ihmettele jos olisit raiskannut oman isäsi, tai hän sinut, sillä olet erinomainen todiste siitä mitä sukurutsa tuottaa.


      • eihelvettimikaapinapua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jos et sinä WT-horo vastaa kysymykseeni, niin pitäähän minun toistaa se.

        Olen jo voittanut, eikä vähiten siksi, ettet pysty vastaamaan kysymyksiin, et osaa kirjoittaa etkä osaa kieliä joita yrität vääntää, samoin et pysyt vastaamaan asiallisesti aiheeseen. Se merkittiin jo alusta pöytäkirjaan, joten "itte oot" ja "no mäpäs oon"-defenssiit ei auta.

        Ja uusiksi:

        Miltä tuntuu olla hypergaminen huora,, joka etsii miestä joka on yli sinun tasosi, mutta kukaan ei huoli sinua?

        Oletko näitä jonka huorahtava äiti ei oikein tiedä isääsi sen enempää kuin sinäkään? Ja yhdessä jaatte persettä?

        Ei mutta oikeasti, vastaa nyt WT-huora kysymyksiini, miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        Äläkä käytä sitä samaa copy and paste-vastausta, vaan vastaa oikeasti.

        Vaan ota kerrankin vastuu ja vastaa, äläkä ole tuollainen nolo WT-huora jollaisena olet tottunutt elämään. Kukaan ei kunnioita sinua.

        Sulla taitaa olla verenpaine ihan helvetin korkealla...

        Jospa jäät jankkaamaan tänne. Mä otan tän virtuaalisen voittopokaalin ja jätän sut mätänemään sinne mutsis peräkammariin. Onnea vaan kuntouttavaan "työ"toimintaan. Muista avata se kauluspaidan ylin nappi joskus että veri pääsee aivoihin asti ja kusi valuu alas rakkoon.

        Jos mitataan säälittävyyttä normaali-ihmisten mittapuulla niin sä pullis olet sen kuningas.

        Onnea vaan sulle ja multinikeillesi Suoli 24 - palstalla. (Jätit sitten "Suuri Isä" nikin veke etkä enää halua keitellä naisia öljyssä. Nyt vaan perseilet Pullana)

        Edelleen, mua ei vähempää kiinnosta jonkun tuntemattoman huorittelut, white trashailut ym. Ja sehän sua vituttaa...vituttaa niin saatanasti...*hengitä syvään*


      • Ex------------PUA
        eihelvettimikaapinapua kirjoitti:

        Sulla taitaa olla verenpaine ihan helvetin korkealla...

        Jospa jäät jankkaamaan tänne. Mä otan tän virtuaalisen voittopokaalin ja jätän sut mätänemään sinne mutsis peräkammariin. Onnea vaan kuntouttavaan "työ"toimintaan. Muista avata se kauluspaidan ylin nappi joskus että veri pääsee aivoihin asti ja kusi valuu alas rakkoon.

        Jos mitataan säälittävyyttä normaali-ihmisten mittapuulla niin sä pullis olet sen kuningas.

        Onnea vaan sulle ja multinikeillesi Suoli 24 - palstalla. (Jätit sitten "Suuri Isä" nikin veke etkä enää halua keitellä naisia öljyssä. Nyt vaan perseilet Pullana)

        Edelleen, mua ei vähempää kiinnosta jonkun tuntemattoman huorittelut, white trashailut ym. Ja sehän sua vituttaa...vituttaa niin saatanasti...*hengitä syvään*

        Toistan: Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?


      • eihelvettimikaapinapua
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Toistan: Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        "Toistan: Miten moni mies on käyttänyt minua ja minkä ikäinen olen?"

        Varmaan aika vanha(yli 40), mutta jyystäjien määrästä en osaa sanoa mitään.. varmaan aika monta?


    • perofj

      Irrallisia lainauksia toisesta ketjusta ja älytöntä raivoamista pualta. Ei jaksa lukea ees.

      • Ex------------PUA

        Luovutusvoitto, jälleen.

        Osu ja uppos! :D


      • perofj
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Luovutusvoitto, jälleen.

        Osu ja uppos! :D

        Koittaisit vaikka tiivistää. Tuosta paskan seasta on mahdotonta haarukoida, että mistä sinä tällä kertaa itket ja raivoat.


      • Ex------------PUA
        perofj kirjoitti:

        Koittaisit vaikka tiivistää. Tuosta paskan seasta on mahdotonta haarukoida, että mistä sinä tällä kertaa itket ja raivoat.

        Älä ole huono häviäjä. :) Tuo selittely vain pahentaa asiaa.


    • helgamies

      Miehen pituus määrittää keskimäärin kiimavitun saannin ja määrän.

    • eikaduta

      Jokainen valitkoon puolisonsa omien halujensa mukaan, ei kuulu muille. Itse otin yli 190 cm pitkän, komean miehen, enkä ole katunut.

      • Ex------------PUA

        Aloitus jälleen todistettu.


      • eikaduta
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Aloitus jälleen todistettu.

        Eikös aloituksessa paasattu taas hypergamiasta? Minä otin tasoiseni, joten ei pitäisi pullallakaan olla mitään valittamista.


      • Ex------------PUA
        eikaduta kirjoitti:

        Eikös aloituksessa paasattu taas hypergamiasta? Minä otin tasoiseni, joten ei pitäisi pullallakaan olla mitään valittamista.

        Sinä tuskin olet kaunis ja yli 190 cm itse?


      • Rose23
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Sinä tuskin olet kaunis ja yli 190 cm itse?

        Olet tosi outo.


      • Ex------------PUA
        Rose23 kirjoitti:

        Olet tosi outo.

        Sinä varastelet toisten nimimerkkejä, pääasiasssa palstan ytnien ja alfaurosten, mutta muut on outoja?


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Sinä varastelet toisten nimimerkkejä, pääasiasssa palstan ytnien ja alfaurosten, mutta muut on outoja?

        Sinulla ei ole paskapää, yhtään varaa syyttää toisia nimimerkkien varastamisesta varastettuasi itse minun nimimerkkini!


      • Ex------------PUA
        Ex-------PUA kirjoitti:

        Sinulla ei ole paskapää, yhtään varaa syyttää toisia nimimerkkien varastamisesta varastettuasi itse minun nimimerkkini!

        Todistat pointtini: Sinä varastelet toisten nimimerkkejä, pääasiasssa palstan ytnien ja alfaurosten, mutta muut on outoja? (ja jopa näet VAIVAA niiden rekisteröimiseen!).


      • Palstalaiset
        Ex-------PUA kirjoitti:

        Sinulla ei ole paskapää, yhtään varaa syyttää toisia nimimerkkien varastamisesta varastettuasi itse minun nimimerkkini!

        Todista väitteesi oikeaksi ja ala vastaamaan sulta kysyttyihin kysymyksiin.
        Mitä vielä vingut?


      • Ex------------PUA
        Palstalaiset kirjoitti:

        Todista väitteesi oikeaksi ja ala vastaamaan sulta kysyttyihin kysymyksiin.
        Mitä vielä vingut?

        :D Paskahousutäti kiistelee itsensä kanssa. Nyt on nähty kaikki.


      • Ex------------PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

        :D Paskahousutäti kiistelee itsensä kanssa. Nyt on nähty kaikki.

        Ei helvetti, joku paskahousutäti taas trollailee mun nimimerkillä ja kiistelee toisten trollien kanssa, koittaen esittää minut beta-uroksena.


    • suhtpitkämies

      Mitä ihmeellistä tässä on? Itsekin suosin mieluummin lyhyitä naisia kuin pitkiä. Olen itse lähes 190cm, mutta jos nainen on vaikkapa 180cm niin hän alkaa olemaan jo liian pitkä minulle. Sellainen taskukokoinen on jotenkin naisellisempi, sirompi ja yksinkertaisesti enemmän makuuni. Naisista varmasti mies on samalla tavalla miehekkäämpi kun hän on pitkä. Tosin olen tavannut naisia joiden mielestä minä olen liian pitkä heille (ovat suosineet mieluummin n. 170-175cm miehiä) joten tuokin on aika paljon makuasia.

      • Ex------------PUA

        Siinä on sitä ihmeellistä, että naiset kiistävät olevansa hypergamisia huoria, jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella.

        Moni mies palstalla esim. tuossa 164cmM on tästä syystä suuren henkisen tuskataakan alla, ja sen sijaan että naiset myöntäisivät olevansa tässä niitä pahoja, he valehtelevat ja sanovat että syy on miehessä eikä naisten standardeissa.

        Noh, nyt sitä on enää turha väittää. :) Tunnustus on tullut, ja sen mukaan miehen on oltava naista PIDEMPI ja KOMEA, siinä missä kurppa saa olla persjalkainen ruma kääpiö.


      • suhtpitkämies
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Siinä on sitä ihmeellistä, että naiset kiistävät olevansa hypergamisia huoria, jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella.

        Moni mies palstalla esim. tuossa 164cmM on tästä syystä suuren henkisen tuskataakan alla, ja sen sijaan että naiset myöntäisivät olevansa tässä niitä pahoja, he valehtelevat ja sanovat että syy on miehessä eikä naisten standardeissa.

        Noh, nyt sitä on enää turha väittää. :) Tunnustus on tullut, ja sen mukaan miehen on oltava naista PIDEMPI ja KOMEA, siinä missä kurppa saa olla persjalkainen ruma kääpiö.

        Eivätköhän miehet halua ihan yhtä paljon viehättävän puolison? En ainakaan itse ala seurustelemaan tai edes tapailemaan naisen kanssa joka olisi silmissäni "persjalkainen ruma kääpiö", mutta toisaalta en olekaan epätoivoinen. Oma preferenssini sattuu nyt vain olemaan huomattavasti lyhyempi nainen, mutta ei se kylläkään tee naisesta mitenkään rumaa, päinvastoin :) tosin ei sillä pituudella ole niin paljon väliä, kun olen tapaillut myös 183cm naista, mutta kieltämättä tuo pituus oli mielestäni hieman liikaa naisella. Muut ominaisuudet ajoivat kuitenkin pituuden ohi.


      • Kaikkihantuontietää
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Siinä on sitä ihmeellistä, että naiset kiistävät olevansa hypergamisia huoria, jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella.

        Moni mies palstalla esim. tuossa 164cmM on tästä syystä suuren henkisen tuskataakan alla, ja sen sijaan että naiset myöntäisivät olevansa tässä niitä pahoja, he valehtelevat ja sanovat että syy on miehessä eikä naisten standardeissa.

        Noh, nyt sitä on enää turha väittää. :) Tunnustus on tullut, ja sen mukaan miehen on oltava naista PIDEMPI ja KOMEA, siinä missä kurppa saa olla persjalkainen ruma kääpiö.

        Eihän naiset koskaan ole kieltäneet, että miehen ulkonäkö on tärkeää heille. Te palstamiehethän sen yleensä pyritte kieltämään, sinä ihan etunenässä, ja väitätte ties mitä hirveän näköisiä vanhoja ukkoja ytmeiksi, joista nuoret naiset unelmoi. Tietysti joka ikinen ihminen yrittää saada mahdollisimman hyvän näköisen puolison, koska eihän vastenmieliseen tunne edes seksuaalista vetoa. Yleensä tarkoituksena olisi myös perustaa perhe ja saada lapsia. Kukaan ei halua saada rumia lapsia, ja ruman miehen kanssa nyt olis vain liian korkea riski siihen että lapset perii sen vastenmielisen ulkonäön.


      • tarralenkkari666
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Siinä on sitä ihmeellistä, että naiset kiistävät olevansa hypergamisia huoria, jotka valitsevat miehen statuksen, rahan ja ulkonäön perusteella.

        Moni mies palstalla esim. tuossa 164cmM on tästä syystä suuren henkisen tuskataakan alla, ja sen sijaan että naiset myöntäisivät olevansa tässä niitä pahoja, he valehtelevat ja sanovat että syy on miehessä eikä naisten standardeissa.

        Noh, nyt sitä on enää turha väittää. :) Tunnustus on tullut, ja sen mukaan miehen on oltava naista PIDEMPI ja KOMEA, siinä missä kurppa saa olla persjalkainen ruma kääpiö.

        Mutta kun se "tunnustus" ei vaan päde kaikkiin heteronaisiin. On naisia, kuten minä, jotka preferoivat keskivertoa lyhyempiä miehiä ja on naisia, jotka ehkä fantasiakumppanilleen laittavat pituusmääreitä mutta todellisuudessa pituus ei olekaan mikään este.

        Jatkuvasti näkee kadulla pariskuntia, jotka ovat lyhyitä ja tuo tyyppi on myöntänyt, että ei itse ottaisi edes mallin näköistä pimua. Taitaa ennemminkin siis olla, että se hypergaminen huora on hän itse :D

        Suurin osa naisista preferoi pitkiä miehiä (samoin miehet preferoivat usein lyhyitä naisia), ei tarkoita, että pituus olisi määrittävä tekijä parinmuodostuksessa.

        Väite, että naiset valitsisivat kumppanin ulkonäön, rahan ja statuksen mukaan ei vain ole pätevä yleistys. Ne ovat monelle vaikuttimia (sama pätee miehiin) mutta isolle osalle se kaikkein olennaisin tekijä näyttäisi olevan kemia ja luonne.
        Puhumattakaan, että monet naiset himuttelevat esim Cheekkiä, joka on minusta vastenmielisen näköinen. Hyvännäköisyys on siis myös hyvin suhteellista.


      • Ex------------PUA
        suhtpitkämies kirjoitti:

        Eivätköhän miehet halua ihan yhtä paljon viehättävän puolison? En ainakaan itse ala seurustelemaan tai edes tapailemaan naisen kanssa joka olisi silmissäni "persjalkainen ruma kääpiö", mutta toisaalta en olekaan epätoivoinen. Oma preferenssini sattuu nyt vain olemaan huomattavasti lyhyempi nainen, mutta ei se kylläkään tee naisesta mitenkään rumaa, päinvastoin :) tosin ei sillä pituudella ole niin paljon väliä, kun olen tapaillut myös 183cm naista, mutta kieltämättä tuo pituus oli mielestäni hieman liikaa naisella. Muut ominaisuudet ajoivat kuitenkin pituuden ohi.

        Olen itse tapaillut 177 cm ja 180 cm naisia, joista pidempi sanoi että on hienoa olla seurassani, koska tuntee olevansa pieni, ja tuntee itsensä naiselliseksi.

        Joka tapauksessa, naisten hypergamian vuoksi sinulla on oikeus, ja ehkä velvollisuuskin pitää korkeita standardeja.


      • Ex------------PUA
        Kaikkihantuontietää kirjoitti:

        Eihän naiset koskaan ole kieltäneet, että miehen ulkonäkö on tärkeää heille. Te palstamiehethän sen yleensä pyritte kieltämään, sinä ihan etunenässä, ja väitätte ties mitä hirveän näköisiä vanhoja ukkoja ytmeiksi, joista nuoret naiset unelmoi. Tietysti joka ikinen ihminen yrittää saada mahdollisimman hyvän näköisen puolison, koska eihän vastenmieliseen tunne edes seksuaalista vetoa. Yleensä tarkoituksena olisi myös perustaa perhe ja saada lapsia. Kukaan ei halua saada rumia lapsia, ja ruman miehen kanssa nyt olis vain liian korkea riski siihen että lapset perii sen vastenmielisen ulkonäön.

        Se mitä naisia he saavat, kertoo sen että miten ytmejä he ovat.

        Tässä kuitenkin on kyse naisen tunnustuksesta, joka on 100% sen mukainen että naiset valitsevat rahan, statuksen ja ulkonäön perusteella miehen. Vielä vaikka itsellä ei olisi siihen varaa. Eli siinä on kuuluisa hypergamia, sekä RUS todistettu.


      • Ex------------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Mutta kun se "tunnustus" ei vaan päde kaikkiin heteronaisiin. On naisia, kuten minä, jotka preferoivat keskivertoa lyhyempiä miehiä ja on naisia, jotka ehkä fantasiakumppanilleen laittavat pituusmääreitä mutta todellisuudessa pituus ei olekaan mikään este.

        Jatkuvasti näkee kadulla pariskuntia, jotka ovat lyhyitä ja tuo tyyppi on myöntänyt, että ei itse ottaisi edes mallin näköistä pimua. Taitaa ennemminkin siis olla, että se hypergaminen huora on hän itse :D

        Suurin osa naisista preferoi pitkiä miehiä (samoin miehet preferoivat usein lyhyitä naisia), ei tarkoita, että pituus olisi määrittävä tekijä parinmuodostuksessa.

        Väite, että naiset valitsisivat kumppanin ulkonäön, rahan ja statuksen mukaan ei vain ole pätevä yleistys. Ne ovat monelle vaikuttimia (sama pätee miehiin) mutta isolle osalle se kaikkein olennaisin tekijä näyttäisi olevan kemia ja luonne.
        Puhumattakaan, että monet naiset himuttelevat esim Cheekkiä, joka on minusta vastenmielisen näköinen. Hyvännäköisyys on siis myös hyvin suhteellista.

        Kyllä pätee.

        Se pätee järjestelmällisesti kaikkiin, sillä nainen valitsee miehen rahan, statuksen ja ulkonäön pohjalta, sillä perusteella, että miehen on oltava paremman näköinen, rikkaampi ja hänellä on oltava enemmän statusta.

        Tietysti mukana on vielä ikämiehet ja jännämiehet.


      • Cheekin.kauniit.silmät
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Mutta kun se "tunnustus" ei vaan päde kaikkiin heteronaisiin. On naisia, kuten minä, jotka preferoivat keskivertoa lyhyempiä miehiä ja on naisia, jotka ehkä fantasiakumppanilleen laittavat pituusmääreitä mutta todellisuudessa pituus ei olekaan mikään este.

        Jatkuvasti näkee kadulla pariskuntia, jotka ovat lyhyitä ja tuo tyyppi on myöntänyt, että ei itse ottaisi edes mallin näköistä pimua. Taitaa ennemminkin siis olla, että se hypergaminen huora on hän itse :D

        Suurin osa naisista preferoi pitkiä miehiä (samoin miehet preferoivat usein lyhyitä naisia), ei tarkoita, että pituus olisi määrittävä tekijä parinmuodostuksessa.

        Väite, että naiset valitsisivat kumppanin ulkonäön, rahan ja statuksen mukaan ei vain ole pätevä yleistys. Ne ovat monelle vaikuttimia (sama pätee miehiin) mutta isolle osalle se kaikkein olennaisin tekijä näyttäisi olevan kemia ja luonne.
        Puhumattakaan, että monet naiset himuttelevat esim Cheekkiä, joka on minusta vastenmielisen näköinen. Hyvännäköisyys on siis myös hyvin suhteellista.

        Cheek, fanitukseni kohteena, on paljon muuta kuin hänen ulkonäkönsä. Mutta erittäin kauniit silmät hänellä on. Ja muusta hänen ulkoiseen olemukseen liittyen pidän myöskin.
        Mutta yleensä tämä toisen ulkoisesta olemuksesta pitäminen, liittyen pituuteen, painoon, ihon väriin jne. on erittäin henkilökohtaista.


      • Oikeasti.pitkä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Olen itse tapaillut 177 cm ja 180 cm naisia, joista pidempi sanoi että on hienoa olla seurassani, koska tuntee olevansa pieni, ja tuntee itsensä naiselliseksi.

        Joka tapauksessa, naisten hypergamian vuoksi sinulla on oikeus, ja ehkä velvollisuuskin pitää korkeita standardeja.

        "Olen itse tapaillut 177 cm ja 180 cm naisia, joista pidempi sanoi että on hienoa olla seurassani, koska tuntee olevansa pieni, ja tuntee itsensä naiselliseksi."

        Pikkumies valehtelee taas.


      • Ex------------PUA
        Oikeasti.pitkä kirjoitti:

        "Olen itse tapaillut 177 cm ja 180 cm naisia, joista pidempi sanoi että on hienoa olla seurassani, koska tuntee olevansa pieni, ja tuntee itsensä naiselliseksi."

        Pikkumies valehtelee taas.

        Osu ja uppos! :D Vanha hypergamihuora valehtelee taas, koska ei löydä mitään oikeaa vastaan sanottavaa.


      • 2626
        Cheekin.kauniit.silmät kirjoitti:

        Cheek, fanitukseni kohteena, on paljon muuta kuin hänen ulkonäkönsä. Mutta erittäin kauniit silmät hänellä on. Ja muusta hänen ulkoiseen olemukseen liittyen pidän myöskin.
        Mutta yleensä tämä toisen ulkoisesta olemuksesta pitäminen, liittyen pituuteen, painoon, ihon väriin jne. on erittäin henkilökohtaista.

        Minusta oli järkyttävää nähdä Suomen Kuvalehdessä, maan laadukkaimmassa aikakausjulkaisussa, moniaukeaminen juttu jostain räppäristä, räppäristä, josta kukaan normaali aikuinen ei ole edes kuullut. Suosikki takaisin, kakaroille kakaroiden jutut, eivät aikuiset halua maksaa satasia jonkun hyypiön haastattelusta!


      • Cheekin.kauniit.silmät
        2626 kirjoitti:

        Minusta oli järkyttävää nähdä Suomen Kuvalehdessä, maan laadukkaimmassa aikakausjulkaisussa, moniaukeaminen juttu jostain räppäristä, räppäristä, josta kukaan normaali aikuinen ei ole edes kuullut. Suosikki takaisin, kakaroille kakaroiden jutut, eivät aikuiset halua maksaa satasia jonkun hyypiön haastattelusta!

        Suomen Kuvalehdessä on myöskin ymmärretty Cheekin merkitys musiikkielämässä. Hänhän on selkeä vaikuttaja. Ja kyllä useat normaalit aikuiset, lapset ja ikääntyneet tietävät kuka Cheek on. Eikö ole hyvä se, että tällainen vaikuttajayksilö esitellään myöskin näin laadukkaassa lehdessä? Silloinhan esittely on myöskin laadukasta.


    • karripwnaa

      Ja sinä tyhmä, vihainen ja monin tavoin rajoittunut markkina-arvoteorialuuseri tietenkin pidät tätäkin jonkinlaisena moraalisena/intellektuaalisena voittona, eikö vain?

      • Ex------------PUA

        Shaming language ja henkilöhyökkäys - jo se on voitto, koska sinulta paloi hihat kun et pysytnyt älyllisesti voittamaan minua.

        Ja kyllä, tämä on voitto, jossa taas hypergamiset huorat toimivat täsmälleen sen kaavan mukaan kun olen ennustanutkin.

        Mutta kukaan ei voi kieltää aihetta, ja näin teoria on tunnustettu.


      • 2626
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Shaming language ja henkilöhyökkäys - jo se on voitto, koska sinulta paloi hihat kun et pysytnyt älyllisesti voittamaan minua.

        Ja kyllä, tämä on voitto, jossa taas hypergamiset huorat toimivat täsmälleen sen kaavan mukaan kun olen ennustanutkin.

        Mutta kukaan ei voi kieltää aihetta, ja näin teoria on tunnustettu.

        Tirsk


      • Ex------------PUA
        2626 kirjoitti:

        Tirsk

        Osu ja uppos! :D

        Paskahousutäti ei pystynyt vastamaan, vaan ajatui kurpparaivoon.


    • ToniMoiii

      Voisiko aloittaja itse seurustella itseään pitemmän naisen kanssa?

      • atm.panevat.kuolleitakin

        Ätmit voisivat seurustella aivokuolleen, 150kg naisen kanssa, jos saisivat siltä vain seksiä. Everything goes!


      • Ex------------PUA

        Totta kai. Miksi en voisi? Niitä vain ei ole pahemmin.

        Pisin on ollut 180 cm ja 25v nainen.


      • 33v
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Totta kai. Miksi en voisi? Niitä vain ei ole pahemmin.

        Pisin on ollut 180 cm ja 25v nainen.

        "Niitä vain ei ole pahemmin."
        Vaikka kuinka paljon. Sinua pidempi nainen ei ole harvinaisuus. Onko Kuoppamäen Peni mies tuttu kappale?


      • Palstalaiset
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Totta kai. Miksi en voisi? Niitä vain ei ole pahemmin.

        Pisin on ollut 180 cm ja 25v nainen.

        Voisit...yksikään nainen ei voisi sun kanssa ja sä tajuat tämän.


      • Ex------------PUA
        Palstalaiset kirjoitti:

        Voisit...yksikään nainen ei voisi sun kanssa ja sä tajuat tämän.

        Sanoo hypergaminen huora, joka kurpparaivoaa kun ei saa ytmiä jonka mielestään ansaitsee, vaikka onkin itse ruma ja vanha.


      • Tonimoiii
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Totta kai. Miksi en voisi? Niitä vain ei ole pahemmin.

        Pisin on ollut 180 cm ja 25v nainen.

        Oliko se 180cm likka huomattavasti sua pitempi?


      • Ex------------PUA
        Tonimoiii kirjoitti:

        Oliko se 180cm likka huomattavasti sua pitempi?

        Se sanoi että seurassani on hieno olla koska silloin tuntee olevansa miestä lyhyempi ja pienempi, tosin kuin yleennsä.

        Entä sinä, minkä mittainen olet ja minkä mittaisten kanssa olet touhunut?

        Puskista ampuminen antaa kuvan, että olet persjalkainen suomalainen nainen, joka et ole tuon 25 vuotiaan neidon kokoinen, etkä kyllä ikäiinenkään, mutta silti pitäisi saada miestä joka on KOMEA ja PITKÄ - ja ihmettelet miksi et saa.


      • Allberto
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Se sanoi että seurassani on hieno olla koska silloin tuntee olevansa miestä lyhyempi ja pienempi, tosin kuin yleennsä.

        Entä sinä, minkä mittainen olet ja minkä mittaisten kanssa olet touhunut?

        Puskista ampuminen antaa kuvan, että olet persjalkainen suomalainen nainen, joka et ole tuon 25 vuotiaan neidon kokoinen, etkä kyllä ikäiinenkään, mutta silti pitäisi saada miestä joka on KOMEA ja PITKÄ - ja ihmettelet miksi et saa.

        "Se sanoi että seurassani on hieno olla koska silloin tuntee olevansa miestä viisaampi ja vahvempi, tosin kuin yleennsä. "

        Ai jaa?

        "mutta silti joskus pitäisi saada miestä joka on KOMEA ja PITKÄ - ja ihmettelen miksi en saa."

        No mutta semmosta se välillä voi olla..


    • Ex------------PUA

      Jälleen yksi keskustelu, jossa on todistettu:
      - Punainen pilleri ja palstatotuus pitää paikkansa, ja sen myöntävät myös nämä kurpahtaneet hypergamit.
      - Palstakurppien äly ja keskustelutaidot ovat yhtä korkealla.
      - Palstakurppien ennalta-arvattavuus pitää edelleenkin kutinsa: Osu ja uppos -> Kurpparaivoa -> Sen klisheitä silmittömän raivon vallassa.
      - Ikäkriisi ei ole leikin asia, etenkin jos paljastuu että onkin vain vanha muumio, jota ei edes ätmit huolisi, siinä ei paljoa ytmejä kalastella.

      • 2626

        Mikä tämä punainen pilleri on? Ei kai Viagra punainen ole, vai onko se jokin vertauskuvallinen juttu?


      • Ex------------PUA
        2626 kirjoitti:

        Mikä tämä punainen pilleri on? Ei kai Viagra punainen ole, vai onko se jokin vertauskuvallinen juttu?

        Tarvitsevatko miehet seurassasi viagraa vai miksi yhdistät sen tähän?

        Muuten taas katso matrix, niin et vaikuta noi pihalla olevalta.


    • Palstalaiset

      Mikä sun ongelma on? Jäät aina kiinni kusetuksesta?
      Jos saat naisia niin ole tyytyväinen.
      Eihän sulla pitäisi olla mitään hätää. Vai?

      • Ex------------PUA

        Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea ?


      • ItteootItteootItteoot

        Ihme,että olet selvinnyt edes peruskoulusta tolla lukutaidolla.Et vastaa mihinkään sinulle esitettyihin kysymyksiin etkä tunnu ymmärtävän muiden kirjoittamia,varsinkaan omista mielipiteistä eroavia, kommentteja.Vai miksi sivuutat kaikki sinulle esitetyt kysymykset,myös ne asialliset?
        Et tunnu kestävän pienintäkään vastalausetta näihin valheellisiin horinoihisi vaan sun täysin sairas sekä älyttömät mittasuhteet saanut naisvihasi,ja autistisiakin piirteitä omaava mielesi oikein hakemalla hakee jotakuta kenelle alkaa raivoamaan,siis heti kun kukaan nainen kommentoi/tekee alotuksen,sinä kurppatutkinesi saavut pikimmiten palstalle huutamaan.Ihan riippumatta siitä mikä alotuksen/kommentin aihe on.
        Miten voit vaatia älykästä keskustelua,kun sinä itse et sellaiseen kykene?Vastapuoli ei voi kantaa yksin koko keskustelua kun sinä jatkat sekopäistä jankutustasi ilman minkäänlaista merkkiä että olisit edes saamasi vastaukset lukenut tai ymmärtänyt.Joten kyllä tässä sinä olet se jolta täytyy kysyä:"Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?"


      • Ex------------PUA
        ItteootItteootItteoot kirjoitti:

        Ihme,että olet selvinnyt edes peruskoulusta tolla lukutaidolla.Et vastaa mihinkään sinulle esitettyihin kysymyksiin etkä tunnu ymmärtävän muiden kirjoittamia,varsinkaan omista mielipiteistä eroavia, kommentteja.Vai miksi sivuutat kaikki sinulle esitetyt kysymykset,myös ne asialliset?
        Et tunnu kestävän pienintäkään vastalausetta näihin valheellisiin horinoihisi vaan sun täysin sairas sekä älyttömät mittasuhteet saanut naisvihasi,ja autistisiakin piirteitä omaava mielesi oikein hakemalla hakee jotakuta kenelle alkaa raivoamaan,siis heti kun kukaan nainen kommentoi/tekee alotuksen,sinä kurppatutkinesi saavut pikimmiten palstalle huutamaan.Ihan riippumatta siitä mikä alotuksen/kommentin aihe on.
        Miten voit vaatia älykästä keskustelua,kun sinä itse et sellaiseen kykene?Vastapuoli ei voi kantaa yksin koko keskustelua kun sinä jatkat sekopäistä jankutustasi ilman minkäänlaista merkkiä että olisit edes saamasi vastaukset lukenut tai ymmärtänyt.Joten kyllä tässä sinä olet se jolta täytyy kysyä:"Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?"

        Oletko tyhmä vai patologinen valehtelija?

        Ketjuhan on täynnä asiattomuuksia, ja shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä, ja max murto-osa on asiallista sisältöä. Ja olen silti vastannut useimpaan.

        Uskomatonta että joku noin tyhmä osaa edes käyttää tietokonetta!


      • 2626
        ItteootItteootItteoot kirjoitti:

        Ihme,että olet selvinnyt edes peruskoulusta tolla lukutaidolla.Et vastaa mihinkään sinulle esitettyihin kysymyksiin etkä tunnu ymmärtävän muiden kirjoittamia,varsinkaan omista mielipiteistä eroavia, kommentteja.Vai miksi sivuutat kaikki sinulle esitetyt kysymykset,myös ne asialliset?
        Et tunnu kestävän pienintäkään vastalausetta näihin valheellisiin horinoihisi vaan sun täysin sairas sekä älyttömät mittasuhteet saanut naisvihasi,ja autistisiakin piirteitä omaava mielesi oikein hakemalla hakee jotakuta kenelle alkaa raivoamaan,siis heti kun kukaan nainen kommentoi/tekee alotuksen,sinä kurppatutkinesi saavut pikimmiten palstalle huutamaan.Ihan riippumatta siitä mikä alotuksen/kommentin aihe on.
        Miten voit vaatia älykästä keskustelua,kun sinä itse et sellaiseen kykene?Vastapuoli ei voi kantaa yksin koko keskustelua kun sinä jatkat sekopäistä jankutustasi ilman minkäänlaista merkkiä että olisit edes saamasi vastaukset lukenut tai ymmärtänyt.Joten kyllä tässä sinä olet se jolta täytyy kysyä:"Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?"

        Onko hän selvinnyt peruskoulusta? Mistä niin päättelet?


      • Tosiaan
        2626 kirjoitti:

        Onko hän selvinnyt peruskoulusta? Mistä niin päättelet?

        Niin,tosiaan eihän siitä varma voi ex-puan kohdalla olla. Ehkäpä yläasteen opettajatkin luovuttivat ,aikansa päätään seinään hakattuaan, jumalattoman typeryyden edessä. Ja taas selvisi yksi osa ex-puan menneisyydestä.


      • Ex------------PUA
        2626 kirjoitti:

        Onko hän selvinnyt peruskoulusta? Mistä niin päättelet?

        Kun katsoo sinun osallistumistasi tähän ketjuun, niin en ihmettele miksi tuo on korkein koulutuksen muoto joka tulee mieleesi.

        Noh, tyhmät huorat ovat sellaisia, kun suuttuvat totuuden kuulemisesta.

        Vaan eikös sinun pitäisi puhua kansakoulusta, se on enemmän teidän kurppien tuntema koulutuksen muoto?


      • Ex------------PUA
        Tosiaan kirjoitti:

        Niin,tosiaan eihän siitä varma voi ex-puan kohdalla olla. Ehkäpä yläasteen opettajatkin luovuttivat ,aikansa päätään seinään hakattuaan, jumalattoman typeryyden edessä. Ja taas selvisi yksi osa ex-puan menneisyydestä.

        Tyhmän ja patologisen valehtelijan logiikkaa.

        Lisäksi kun katsoo kirjoitusasuasi, niin näemmä toinen tämän ketjun WT-horo ei ole ainoa joka ei osaa yhtäkään kieltä kunnolla.

        Ei siis kumma että ainoa mihin sinusta on ollut käyttöä, on mälliviemärinä toimiminen. Nyt vaan olet siihen liian vanha.


      • Tosiaan
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Tyhmän ja patologisen valehtelijan logiikkaa.

        Lisäksi kun katsoo kirjoitusasuasi, niin näemmä toinen tämän ketjun WT-horo ei ole ainoa joka ei osaa yhtäkään kieltä kunnolla.

        Ei siis kumma että ainoa mihin sinusta on ollut käyttöä, on mälliviemärinä toimiminen. Nyt vaan olet siihen liian vanha.

        No,en mä ainakaan sua tyhmempi voi olla,mä kun osaan lukea ja vielä ymmärränkin mitä luin,toisin kun sinä,kuten tämäkin ketju todistaa.Etkö osannut tavata kommenttini kolmea kokonaista lausetta,vai miksi syytät minua kielitaidottomuudesta,oli se kyllä ihan suomea.Yritä vielä uudestaan,josko onnistuisit kun oikein keskityt.Tämän kaltaisten aivopierujesi takia pullapieni, on vaan hyvin vaikeaa uskoa että olet käynyt edes sen yläasteen.
        Ja tulihan se älyttömän loukkaava ja tietysti tunteisiin käyvä mälliviemärikin sieltä,olet varmasti hyvin ylpeä omaperäsestä vastauksestasi?Tätä säälittävää copy paste-jankutusta riittää, mutta taitaa minkäänlaiset omat alkuperäiset ajatukset olla täysin tuntematon käsite.Liian pelottavaa edes yrittää vastata ilman yhtäkään mälliviemäriä kommentissa?Liikkuuko sun tapulissa muuta kun se viimenen vakavan hapenpuutteen vuoksi kuolemankielissä oleva lepakko?


      • Ex------------PUA
        Tosiaan kirjoitti:

        No,en mä ainakaan sua tyhmempi voi olla,mä kun osaan lukea ja vielä ymmärränkin mitä luin,toisin kun sinä,kuten tämäkin ketju todistaa.Etkö osannut tavata kommenttini kolmea kokonaista lausetta,vai miksi syytät minua kielitaidottomuudesta,oli se kyllä ihan suomea.Yritä vielä uudestaan,josko onnistuisit kun oikein keskityt.Tämän kaltaisten aivopierujesi takia pullapieni, on vaan hyvin vaikeaa uskoa että olet käynyt edes sen yläasteen.
        Ja tulihan se älyttömän loukkaava ja tietysti tunteisiin käyvä mälliviemärikin sieltä,olet varmasti hyvin ylpeä omaperäsestä vastauksestasi?Tätä säälittävää copy paste-jankutusta riittää, mutta taitaa minkäänlaiset omat alkuperäiset ajatukset olla täysin tuntematon käsite.Liian pelottavaa edes yrittää vastata ilman yhtäkään mälliviemäriä kommentissa?Liikkuuko sun tapulissa muuta kun se viimenen vakavan hapenpuutteen vuoksi kuolemankielissä oleva lepakko?

        Et osaa.

        Ja sinä et kurpparaivoasi sieltä puskista, jos aihe ei olisi mennyt tunteisiin sinulla.

        Kaikki varmat merkit täyttyvät.

        Joten katsomaan mistä kiikastaa:

        Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        Katsos osaan minäkin mennä henkilökohtaisuuksiin, ja silloin kun menen, pystyn raatelemaan sinut kappaleiksi. SInä tiedät sen. ;)


      • Tosiaan
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Et osaa.

        Ja sinä et kurpparaivoasi sieltä puskista, jos aihe ei olisi mennyt tunteisiin sinulla.

        Kaikki varmat merkit täyttyvät.

        Joten katsomaan mistä kiikastaa:

        Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        Katsos osaan minäkin mennä henkilökohtaisuuksiin, ja silloin kun menen, pystyn raatelemaan sinut kappaleiksi. SInä tiedät sen. ;)

        Niin mitä en osaa? Lukea vai? Miten mä sitten pystyn tämänkin kommentin kirjottamaan ja vielä ilman copy paistea?
        Ootko typerys hämmentynyt myös siitä mihin kirjottelet. Tämä kun on anonyymi keskustelupalsta,eli myös sinä ns.ammut puskista. Sinun pitäisi myös tietää kuka mä olen että voisit mennä henkilökohtaisuuksiin ja loukata,nämä idioottimaiset massaviestisi eivät sitä todellakaan tee,vaan osottavat kerta kerran jälkeen kuinka typerä sinä olet. Ja tais todella alkaa ärsyttämään kun lisäsit ton hymiön. Hei,osuko ja uppos,niinkun jo vaikka kuinka monta kertaa tässäkin ketjussa. Luovuta jo,ja mene tavaamaan aapista.


      • Ex------------PUA
        Tosiaan kirjoitti:

        Niin mitä en osaa? Lukea vai? Miten mä sitten pystyn tämänkin kommentin kirjottamaan ja vielä ilman copy paistea?
        Ootko typerys hämmentynyt myös siitä mihin kirjottelet. Tämä kun on anonyymi keskustelupalsta,eli myös sinä ns.ammut puskista. Sinun pitäisi myös tietää kuka mä olen että voisit mennä henkilökohtaisuuksiin ja loukata,nämä idioottimaiset massaviestisi eivät sitä todellakaan tee,vaan osottavat kerta kerran jälkeen kuinka typerä sinä olet. Ja tais todella alkaa ärsyttämään kun lisäsit ton hymiön. Hei,osuko ja uppos,niinkun jo vaikka kuinka monta kertaa tässäkin ketjussa. Luovuta jo,ja mene tavaamaan aapista.

        Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?


      • Tosiaan
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?

        Ja sieltä sitä copy paistea sitten vaan lisää pukkaa. Voi pullapieni,oliko tämä nyt se raateleminen minkä mainitsit,koska sattu kyllä kovasti..vatsaan kun nauroin sun järkyttävät mittasuhteet saaneelle typeryydelle. Tais se viimenenkin heiveröinen liike sun aivoissa viimein lakata.


      • Ex------------PUA
        Tosiaan kirjoitti:

        Ja sieltä sitä copy paistea sitten vaan lisää pukkaa. Voi pullapieni,oliko tämä nyt se raateleminen minkä mainitsit,koska sattu kyllä kovasti..vatsaan kun nauroin sun järkyttävät mittasuhteet saaneelle typeryydelle. Tais se viimenenkin heiveröinen liike sun aivoissa viimein lakata.

        Jos et vastaa kysymykseen, pitäähän minun kysyä sitä uusiksi, tyhmäkö sinä olet?

        Sillä jos sinä aiheen sijaan menet henkilökohtaisuksiin, niin olen täysin oikeutettu kysymään tuota sinulta, minä en pelaa sinun paskahousutätisäännöilläsi, missä tyhmät kurpat saavat tehdä mitä vain tuntiessaan itsensä idiooteiksi kun osuu ja uppoaa.

        Joten, vastaa kysymykseen.

        Ja kyllä toistan sitä niin kauan kun olet vastannut.


      • Tosiaan
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jos et vastaa kysymykseen, pitäähän minun kysyä sitä uusiksi, tyhmäkö sinä olet?

        Sillä jos sinä aiheen sijaan menet henkilökohtaisuksiin, niin olen täysin oikeutettu kysymään tuota sinulta, minä en pelaa sinun paskahousutätisäännöilläsi, missä tyhmät kurpat saavat tehdä mitä vain tuntiessaan itsensä idiooteiksi kun osuu ja uppoaa.

        Joten, vastaa kysymykseen.

        Ja kyllä toistan sitä niin kauan kun olet vastannut.

        Sua pitäisi kyllä tutkia,olethan ihan ennennäkemättömän typerä. Jatka toki ihmeessä kysymyksesi jankuttamista,et voi enää typerämmältä näyttää,joten siinähän papukaija toistelet,ei mun tarvitse henkilökohtaisuuksiin vastata kun nehän ei kuulu aiheeseen,eikö?
        Mikään mitä sanot ei ikinä kehenkään osu eikä uppoa,koska sulla ei ikinä ole mitään edes lievästi faktoihin perustuvaa tai ylipäätään todellisuuteen liittyvää sanottavaa,pelkkää aivotonta hokemista. Eikä kukaan noin tyhmä ole mikään sanelemaan muille sääntöjä miten näihin naurettaviin horinoihin saa vastata. Kun aihe on yks iso henkilöloukkaus,luulis sunkin vähän paremmin kommentointia samoilla linjoilla kestävän,kun aiheessakin on vieläkin pysytty.Mutta ei,ei pullaa saa kiusata,se kun ei pärjää kenellekkään vaan alkaa itkemään henkilöhyökkäystä samantien.Sulla on ihan pakko olla holhooja,et sä muuten pullapieni kyllä voi mitenkään pärjätä. Äitis täytyy kyllä alkaa rajottaan sun nettiaikaa,tämä vinkumisesi on ainoastaan noloa.


      • Ex------------PUA
        Tosiaan kirjoitti:

        Sua pitäisi kyllä tutkia,olethan ihan ennennäkemättömän typerä. Jatka toki ihmeessä kysymyksesi jankuttamista,et voi enää typerämmältä näyttää,joten siinähän papukaija toistelet,ei mun tarvitse henkilökohtaisuuksiin vastata kun nehän ei kuulu aiheeseen,eikö?
        Mikään mitä sanot ei ikinä kehenkään osu eikä uppoa,koska sulla ei ikinä ole mitään edes lievästi faktoihin perustuvaa tai ylipäätään todellisuuteen liittyvää sanottavaa,pelkkää aivotonta hokemista. Eikä kukaan noin tyhmä ole mikään sanelemaan muille sääntöjä miten näihin naurettaviin horinoihin saa vastata. Kun aihe on yks iso henkilöloukkaus,luulis sunkin vähän paremmin kommentointia samoilla linjoilla kestävän,kun aiheessakin on vieläkin pysytty.Mutta ei,ei pullaa saa kiusata,se kun ei pärjää kenellekkään vaan alkaa itkemään henkilöhyökkäystä samantien.Sulla on ihan pakko olla holhooja,et sä muuten pullapieni kyllä voi mitenkään pärjätä. Äitis täytyy kyllä alkaa rajottaan sun nettiaikaa,tämä vinkumisesi on ainoastaan noloa.

        Vastaa asialliseen kysymykseen:Miten moni mies on käyttänyt sinua ja minkä ikäinen olet?


    • 2626

      Jestas, tämmöistä kakkaa jaksa kukaan lukea, mutta sen verran tiedän, että pienet miehet ovat kiihkeämpiä, kokeiltu on.

      • 2626

        Jestas, luin vähän ketjua, ei tämä ole todellista, Cthulhu jää toiseksi


      • Ex------------PUA
        2626 kirjoitti:

        Jestas, luin vähän ketjua, ei tämä ole todellista, Cthulhu jää toiseksi

        Edistystä, mälliviemäri osaa lukea! :D

        Me jotka olemme lukeneet esim. kirjallisuutta, olemme tottuneet pidempiin teksteihin, mutta te jotka luette jännämiehen viestejä ( "tuu huora imeen mun kullii :D :D") ette toki omaa sellaista pitkäjänteisyyttä.


      • khbkmnb
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Edistystä, mälliviemäri osaa lukea! :D

        Me jotka olemme lukeneet esim. kirjallisuutta, olemme tottuneet pidempiin teksteihin, mutta te jotka luette jännämiehen viestejä ( "tuu huora imeen mun kullii :D :D") ette toki omaa sellaista pitkäjänteisyyttä.

        Vittu sä olet lapsellinen.


      • Ex------------PUA
        khbkmnb kirjoitti:

        Vittu sä olet lapsellinen.

        Puskista ammutut henkillöhyökkäykset taas ovat niin aikuismaista käytöstä, että sinulla todellakin on varaa sanoa.


    • Snifer

      En koko viestiketjua lukenut. Vain alun. Mutta naisvihastasi päätellen ehdottaisin sinulle aloittaja homoutta. Olet naiset haukkunut jo, joten se viha mikä noista teksteistä kumpuaa naisia kohtaan tuskin laantuu. Etsi seurasi sieltä mitä eniten arvostat. Löydät helpommin itsesi näköisen, kokoisen , ajatusmaailmaasi vastaavan. Mutta kannattaa lähteä etsimään sitä onnea muualta vasta kun olet sen itsestäsi löytänyt. Älä tuhlaa aikaasi täällä. Se ei tuo kellekkään mitään hyvää. Jatkoja ... moi moi...

      • helgamies

        Et siis yhdy aloittajan esittämään faktaan, että naisilla on vaatimuksia miesten pituuden suhteen, eli pituusrajat.


    • Kaapistaulos

      Exapualle ehdotus: Olet melko selvästi naisvihasi tuonut julki jotakuinkin jokaikisessä viestiketjussa. Voisitko vihdoin hyväksyä sen tosiasian, että olisitkin homo. Ei ole jäänyt kenellekkään epäselväksi. Olisiko sinulle ja meille muille helpompaa, että keskittyisit etsimään sitten sitä täydellistä miestä itsellesi, jos nainen ei kerran kelpaa? Jos nokkelana kaverina ajattelit vastata niinkin nerokasta, että sinulla on jo nainen niin mitä ihmettä täällä sitten raivoat? Sinkut-palstalla? Ryhdy siis homoksi niin rauhotut. Homoudessa ei ole mitään vikaa.

      • Ex------------PUA

        Shaming language ja henkilöhyökkäys, homofoobiselta hypergamiselta huoralta!

        Osu ja uppos! :D


    • lyhyesti

      Tuskinpa

    • Kaapistaulos

      No sinä itse olet jokaikisessä kommentissasi ( joita riittää niinkin paljon, ettei voi kuin ihmetellä ajankäyttöäsi. Siis onko ihan normaalia ja fiksua kuten mainostat itsesi olevan?) lietsonut vihaa naisia kohtaan. Nimitellyt huoraksi, kurpaksi, spermaämpäreiksi jne jne jne....
      Teet aloituksia toisessa ketjussa kanssasi erimieltä olevista teilaten ja luennoiden. Tämäkin ketju alkoi henkilöarvostelulla, jollaisesta muita syytät. Oletko julistanut sodan naisia kohtaan vai mikä on ongelma? Moni on ehdottanut hoitoa, homoitta, hiljaa olemista.... mutta sinä vain jatkat ja jatkat. Yhtäkään rakentavaa kommenttia et kuitenkaan ole saanut aikaiseksi. Vain ala-arvoista tekstiä vailla muuta päämäärää, kuin se, että julistat itsesi täydelliseksi. Ka naiset huoriksi.
      Et sitten näköjään näe, että nuo sinun kommenttisi ovat yleistäviä, hyökkääviä, lietsovia jne....
      Näin ollen ne rumentavat sinut muiden silmissä ja kukaan ei pidä niitä missään arvossa.
      En tiedä millä alalla olet vaiko työtön. Mutta välillä vaikuttaa, että käyt jotain oikeisistuntoa todistellessasi omaa nerouttasi ja koko muun maailman tyhmyyttä... siis jos on eri mieltä. Pssst vinkkivinkki tämähän on kuitenkin keskustelupalsta, jossa on ihan oikeat säännöt. Fiksuna, kuten itseäsi niin kovasti pidät, varmaankin lukaiset ne ja rauhotat hieman tyyliäsi kiitos.
      Jos tämäkin on jokin ongelma niin voit toki ylläpitäjiä pyytää itsellesi nimimerkkiäsi kantavan aihealueen. Voit tehdä rauhassa miljoona aloitustasi ja tapella niiden kanssa sitten jotka välttämättä näin tahtoo. Nyt täytät vähän liikaa itselläsi tätäkin palstaa.pettymyksiä toki ihmisillä on kaikilla, mutta useimmat pääsevät niiden yli eivätkä jää rähjään jollekkin keskustelupalstoille. Tässäkin kohtaa olisi kehittämisen varaa, josta kannattaa keskustella livenä terapeuttisi kanssa.
      Ei mulla muuta.

      • Ex------------PUA

        Jos naiset ovat itse julistaneet sukupuolten sodan, on se heidän ongelma jos toinen osapuoli vastaa.


        Samoin, ennen kun tulet tuomaroimaan ketään, niin ota sen verran tukki pois omasta, silmästä, että katso nyt edes kuka tuon loanviskomisen aloittaa ylipäänsä.

        Uhrin joka puolustaa itseään, syyttäminen on erittäin mautonta ja vain tyhmät ja pahat ihmiset tekevät sitä.


      • Lopettaisitjo
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jos naiset ovat itse julistaneet sukupuolten sodan, on se heidän ongelma jos toinen osapuoli vastaa.


        Samoin, ennen kun tulet tuomaroimaan ketään, niin ota sen verran tukki pois omasta, silmästä, että katso nyt edes kuka tuon loanviskomisen aloittaa ylipäänsä.

        Uhrin joka puolustaa itseään, syyttäminen on erittäin mautonta ja vain tyhmät ja pahat ihmiset tekevät sitä.

        Luitko sinä omaa alotustasi lainkaan? Sillä sen loanviskomisen aloitit itse heti aloituksesi ensimmäisessä kappaleessa. Olet kyllä niin kaukana uhrista kun voi olla. Sinun päässäsi ilmeisesti on sallittua haukkua kaikki muut mutta itsellesi ei saa mitään vastaavaa sanoa.Jos joku on sodanjulistuksen tehnyt se on sinä,vastassasi tosin alkaa olla useimmat tän palstan lukijat jotka on kyllästyneet sinun jatkuvaan häiriköintiin,niin miehet kun naisetkin.


      • Ex------------PUA
        Lopettaisitjo kirjoitti:

        Luitko sinä omaa alotustasi lainkaan? Sillä sen loanviskomisen aloitit itse heti aloituksesi ensimmäisessä kappaleessa. Olet kyllä niin kaukana uhrista kun voi olla. Sinun päässäsi ilmeisesti on sallittua haukkua kaikki muut mutta itsellesi ei saa mitään vastaavaa sanoa.Jos joku on sodanjulistuksen tehnyt se on sinä,vastassasi tosin alkaa olla useimmat tän palstan lukijat jotka on kyllästyneet sinun jatkuvaan häiriköintiin,niin miehet kun naisetkin.

        Kurpat ovat aloittajia, joten heille saa puhua samaan sävyyn kuin he puhuvat muille, eikä heillä ole varaa valittaa.

        Lisäksi, se ei poista sitä tunnustusta pois, jonka silti sain puristettua esiin.

        "Sinun päässäsi ilmeisesti on sallittua haukkua kaikki muut mutta itsellesi ei saa mitään vastaavaa sanoa."

        Voi tämän lauseen ironiaa. :D

        Me miehet olemme uhreja, ja olemme alkaneet taistella takaisin.

        Esim. tässä on jälleen esimerkki miten kurpppa hyökkkäsi itseään nuoremman ja kauniimman naisen kimppuun: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13947837/breaking-kurpparaivo-ei-ole-myytti!


    • utopistista

      Naisilla ei ilmeisesti saisi olla mitään ulkonäkökriteerejä miesten suhteen. Kaikkien kauniiden naisten pitäisi vain rakastua siihen laihankalpeaan pikku ätmiin, joka huorittelee kiukkuisesti jos sille puhuu.

      • ätmilogiikka

        Täsmälleen tämä! Koska ätmit ovat niin kilttejä ja kunnollisia niin he ansaitsevat kauniin, hoikan tyttöystävän joka on mielellään 16-25-vuotias ja neitsyt. Ätmi saa olla itse millainen tahansa vaan, koska muuten nainen on pinnallinen huora.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe