Kävinpä tuossa äsken Leppävaarassa ja Sellon kirjastossa. Elokuvista kiinnostuneena selasin dvd- levyjen hyllyä. Vähän aikaa niitä selattuani kysyi hyllyn vieressä istunut naisvirkailja että etsinkö jotain? Sanoin että en etsi. Katson vain leffoja koska saa hyviä ideoita mitä voisi katsoa. Heitin sitten vitsinä että onko niiden koskeminen ja katsominen kiellettyä? Virkailija vastasi ihan tosissaan että on. No. Tämä teki asian selväksi. Tuohon kirjastoon en enää mene. En ole missään muussa paikassa saanut kieltoa koskea kirjastossa esillä olevia kirjoja tai dvd-levyjä. Huumorintajutonta porukkaa tuolla on töissä ei voi muuta sanoa.
Sellon kirjastossa ei saa koskea dvd-levyihin
35
430
Vastaukset
- ilkivaltaako
Millä lainaajat pyörittävät CD- ja DVD-levyjä, kun melkein uudetkin ovat kuin raspilla vedettyjä?
- wertwetr
Mistähän mahdat levysi ostaa jos ne on jo uutena naarmuisia? Eipä ole itsellä sellaista ongelmaa muistaakseni koskaan ollut, vaikka satoja levyjä tullut hankittua.
- ilkivaltaako
wertwetr kirjoitti:
Mistähän mahdat levysi ostaa jos ne on jo uutena naarmuisia? Eipä ole itsellä sellaista ongelmaa muistaakseni koskaan ollut, vaikka satoja levyjä tullut hankittua.
Nyt on kyse kirjastojen levyistä.
- IkuiseksiMainostettuCD
Naarmut tulevat siitä, että aivovammaiset lainaajat ja hipelöijät panevat CD:n tai DVD:n koteloon kiinni, minkä jälkeen pyörittämällä kääntävät levyn niin, että teksti on vaakasuorassa, kertoi musiikkipuolen setä joskus.
- huolimaton_nuoriso
Eihän sillä ole väliä mikä ei ole omaa, tai ainakin näin monet nykynuoret ajattelee. Kerran lainasin yhdelle nuoremmalle kaverilleni kasan dvd-leffoja, parin viikon päästä kun sain ne takaisin oli jokainen naarmutettu. Itse käsittelen niitä aina niin että ei tule naarmun naarmua niin kyllä vitutti.
- enpäuskotohon
IkuiseksiMainostettuCD kirjoitti:
Naarmut tulevat siitä, että aivovammaiset lainaajat ja hipelöijät panevat CD:n tai DVD:n koteloon kiinni, minkä jälkeen pyörittämällä kääntävät levyn niin, että teksti on vaakasuorassa, kertoi musiikkipuolen setä joskus.
Kotelon keskiö on vähän koholla muusta kotelosta, joten levy ei naarmuunnu tuolla tavalla.
- werwewer
enpäuskotohon kirjoitti:
Kotelon keskiö on vähän koholla muusta kotelosta, joten levy ei naarmuunnu tuolla tavalla.
Kyllä naarmuuntuu. Se levy on vain pari milliä irti kotelosta, joten kun sitä vähänkin painaa ja pyöräyttää niin se ottaa koteloon kiinni.
- R.asiakirjoittaja
Hyvä vain ettei niitä enää saa pyöritelle nekruiksi.
- NatsiSika___
Kehoitan kirjaston henkilökuntaa laittamaan hyllyn viereen ison kyltin, missä lukee: Dvd-levyjen katsominen ja koskeminen kielletty!
- HuiKauheata
Hyllyn katsominen ja koskeminen on sakon uhalla kielletty!
- Bdbzndndndn
Tai heittäis ne levynsä helvettiin. Nopammin ja helpommin ne saa pi-ra-te-bay-sta, eikä ole naarmuisia!
- TTimo333
Juu ja kirjahyllyjen päättyyn plakaatti: "Kirjainten tuijottaminen ankarasti kielletty!" sivistymisen uhalla!
- tummat_varastaa
Saattaa olla että tasa-arvon nimissä kieltävät myös valkoihoisia koskemasta niihin...
- no.bluray
Huuto. netistä olen saanut edullisia DVD:itä , Columboja, ym. pari euroa kipale/jakso.
Nyt olisi vuorossa Peckinpahin klassikko Olkikoirat.- ksjdsdj
löytyy youtubesta.
- Fyysinen_keräilijä
Joo nyt on hyvä aika ostaa leffoja, halvalla saa. Itse ostan hyvät leffat mieluiten fyysisenä levynä. Jotkut vajakit sitä kovasti ihmettelee kun kuulemma nykyään kaikki näkee netistä, itse taas en sitä ymmärrä.
- TajutontaOn
Annan Sellon kirjastolle maininnan suomen huumorintajuton kirjasto.
- ngrs
Ehkä niillä on mennyt hermot puoliapinoihin joita siellä päin riittää.
- KiittiRiitti_
Itse olen kyllä ihan valkoinen mutta tuohon kirjastoon en enää mene.
- Peenixlintu
Minä koskettelin levyhyllyn edessä penistäni ja naisvirkailija
kysyi kohteliaasti:
- Voinko auttaa teitä?
Luonnollisesti hyväksyin avuntarjouksen ja vietimme aika rattoisan hetken naisvirkailijan kanssa.- senkinnaarmuttajat
hahah mikä huumorintaju koskettelijalla.
No asiaan:
Sellon kirjastoon pitäisi laittaa jo ovelle lappu, jossa sanotaan: mihinkään ei saa koskea, mitään ei saa katsoa, eikä ainakaan mitään saa lukea.
terveisin kirjaston väki.
En muuten itse ikinä lainaa mistään kirjastosta levyjä, ne ovat AINA pilalla, naarmutettuja tms vain hullu luottaa kirjaston kasetteihin.
Kirjatkin ovat joskus arveluttavia, mutta helpompi kuitenkin tarkistaa. - Seksinvarmistaja
Hyvä stoori, näitä lisää vaan puritanttojen iloksi tänne ja muuallekin.
- ns.naisvirkailija
Kultaseni! Enhän minä OIKEASTI ole nainen, vaan transvestiitti!
*pusi-pusi*
Ja kiitos viimeöisestä, peppuni on vieläkin ihanan kipeä! )
- hyhhyh
Kirjaston kirjoissa on ollut räkää, ruontähteitä ja muuta paskaa sivuilla.
- kuka.tunnustaa
Kerran yhdessä vuohia käsittelevässä kirjassa oli spermaa.
- VahvaaEpäilyä
kuka.tunnustaa kirjoitti:
Kerran yhdessä vuohia käsittelevässä kirjassa oli spermaa.
Oli suomeksi kirjoitettu teos?
- Uskallan.väittää
kyseisen opuksen olleen kuvakirja.
- kqprtc
Hyvä, että Sellon kirjastossa on vartijoita.
Entressen kirjastossa pitäisi myös olla vartijat.
Kun tänne sivustolle kirjoittaa Koivukylä, löytyy tietoa siitä, mihin suuntaan Espoossakin ollaan menossa. - kirjastossatyöskennellyt
Entä jos hän vain yhtyi sinun huumorikommenttiisi?
DVD:t maksavat kirjastoille paljon, koska joutuvat maksamaan tekijänoikeuksista. Kun itse ostat kympillä, kirjastolle hinta voi olla useita kymppejä. - Minihamesssa
Sellossa on myös kirjadton hoitajan kuolaaminen kielletty.
- HanuriUlrika
Vain Somali saa, ettei suutuisi!
- TypräHyitä
Te pärkkelen räsisti, että jymmärtä, että meiten palvoma jumppihuitti tulla ja täppää teität käikki jos sen nimejä uudessa kodissamme Euroopassa pilkataan.
- Sellaistakakkaa
Selvä. Nyt pitäisi kissa nostaa pöydälle ja kaikkien puolien istahtaa sen äärelle.
- Ystävänpäivää
Eletty yksin montakin vuotta vaan tyttöni silmistä kirkkaista kirkkauden tähän päivääni näin.
- hiljainen_huone
Kato siel kirjastossa saa enää ottaa skypeyhteyden somaliaan. Jos et jauha älämölöö ja haluut lainaa kirjoja/dvd oot väärässä paikassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795