Sellon kirjastossa ei saa koskea dvd-levyihin

AbsurdiaMeninkiä_

Kävinpä tuossa äsken Leppävaarassa ja Sellon kirjastossa. Elokuvista kiinnostuneena selasin dvd- levyjen hyllyä. Vähän aikaa niitä selattuani kysyi hyllyn vieressä istunut naisvirkailja että etsinkö jotain? Sanoin että en etsi. Katson vain leffoja koska saa hyviä ideoita mitä voisi katsoa. Heitin sitten vitsinä että onko niiden koskeminen ja katsominen kiellettyä? Virkailija vastasi ihan tosissaan että on. No. Tämä teki asian selväksi. Tuohon kirjastoon en enää mene. En ole missään muussa paikassa saanut kieltoa koskea kirjastossa esillä olevia kirjoja tai dvd-levyjä. Huumorintajutonta porukkaa tuolla on töissä ei voi muuta sanoa.

35

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkivaltaako

      Millä lainaajat pyörittävät CD- ja DVD-levyjä, kun melkein uudetkin ovat kuin raspilla vedettyjä?

      • wertwetr

        Mistähän mahdat levysi ostaa jos ne on jo uutena naarmuisia? Eipä ole itsellä sellaista ongelmaa muistaakseni koskaan ollut, vaikka satoja levyjä tullut hankittua.


      • ilkivaltaako
        wertwetr kirjoitti:

        Mistähän mahdat levysi ostaa jos ne on jo uutena naarmuisia? Eipä ole itsellä sellaista ongelmaa muistaakseni koskaan ollut, vaikka satoja levyjä tullut hankittua.

        Nyt on kyse kirjastojen levyistä.


      • IkuiseksiMainostettuCD

        Naarmut tulevat siitä, että aivovammaiset lainaajat ja hipelöijät panevat CD:n tai DVD:n koteloon kiinni, minkä jälkeen pyörittämällä kääntävät levyn niin, että teksti on vaakasuorassa, kertoi musiikkipuolen setä joskus.


      • huolimaton_nuoriso

        Eihän sillä ole väliä mikä ei ole omaa, tai ainakin näin monet nykynuoret ajattelee. Kerran lainasin yhdelle nuoremmalle kaverilleni kasan dvd-leffoja, parin viikon päästä kun sain ne takaisin oli jokainen naarmutettu. Itse käsittelen niitä aina niin että ei tule naarmun naarmua niin kyllä vitutti.


      • enpäuskotohon
        IkuiseksiMainostettuCD kirjoitti:

        Naarmut tulevat siitä, että aivovammaiset lainaajat ja hipelöijät panevat CD:n tai DVD:n koteloon kiinni, minkä jälkeen pyörittämällä kääntävät levyn niin, että teksti on vaakasuorassa, kertoi musiikkipuolen setä joskus.

        Kotelon keskiö on vähän koholla muusta kotelosta, joten levy ei naarmuunnu tuolla tavalla.


      • werwewer
        enpäuskotohon kirjoitti:

        Kotelon keskiö on vähän koholla muusta kotelosta, joten levy ei naarmuunnu tuolla tavalla.

        Kyllä naarmuuntuu. Se levy on vain pari milliä irti kotelosta, joten kun sitä vähänkin painaa ja pyöräyttää niin se ottaa koteloon kiinni.


      • R.asiakirjoittaja

        Hyvä vain ettei niitä enää saa pyöritelle nekruiksi.


    • NatsiSika___

      Kehoitan kirjaston henkilökuntaa laittamaan hyllyn viereen ison kyltin, missä lukee: Dvd-levyjen katsominen ja koskeminen kielletty!

      • HuiKauheata

        Hyllyn katsominen ja koskeminen on sakon uhalla kielletty!


      • Bdbzndndndn

        Tai heittäis ne levynsä helvettiin. Nopammin ja helpommin ne saa pi-ra-te-bay-sta, eikä ole naarmuisia!


      • TTimo333

        Juu ja kirjahyllyjen päättyyn plakaatti: "Kirjainten tuijottaminen ankarasti kielletty!" sivistymisen uhalla!


    • tummat_varastaa

      Saattaa olla että tasa-arvon nimissä kieltävät myös valkoihoisia koskemasta niihin...

    • no.bluray

      Huuto. netistä olen saanut edullisia DVD:itä , Columboja, ym. pari euroa kipale/jakso.
      Nyt olisi vuorossa Peckinpahin klassikko Olkikoirat.

      • ksjdsdj

        löytyy youtubesta.


      • Fyysinen_keräilijä

        Joo nyt on hyvä aika ostaa leffoja, halvalla saa. Itse ostan hyvät leffat mieluiten fyysisenä levynä. Jotkut vajakit sitä kovasti ihmettelee kun kuulemma nykyään kaikki näkee netistä, itse taas en sitä ymmärrä.


    • TajutontaOn

      Annan Sellon kirjastolle maininnan suomen huumorintajuton kirjasto.

      • ngrs

        Ehkä niillä on mennyt hermot puoliapinoihin joita siellä päin riittää.


      • KiittiRiitti_

        Itse olen kyllä ihan valkoinen mutta tuohon kirjastoon en enää mene.


    • Peenixlintu

      Minä koskettelin levyhyllyn edessä penistäni ja naisvirkailija
      kysyi kohteliaasti:
      - Voinko auttaa teitä?
      Luonnollisesti hyväksyin avuntarjouksen ja vietimme aika rattoisan hetken naisvirkailijan kanssa.

      • senkinnaarmuttajat

        hahah mikä huumorintaju koskettelijalla.
        No asiaan:
        Sellon kirjastoon pitäisi laittaa jo ovelle lappu, jossa sanotaan: mihinkään ei saa koskea, mitään ei saa katsoa, eikä ainakaan mitään saa lukea.
        terveisin kirjaston väki.
        En muuten itse ikinä lainaa mistään kirjastosta levyjä, ne ovat AINA pilalla, naarmutettuja tms vain hullu luottaa kirjaston kasetteihin.
        Kirjatkin ovat joskus arveluttavia, mutta helpompi kuitenkin tarkistaa.


      • Seksinvarmistaja

        Hyvä stoori, näitä lisää vaan puritanttojen iloksi tänne ja muuallekin.


      • ns.naisvirkailija

        Kultaseni! Enhän minä OIKEASTI ole nainen, vaan transvestiitti!
        *pusi-pusi*
        Ja kiitos viimeöisestä, peppuni on vieläkin ihanan kipeä! )


    • hyhhyh

      Kirjaston kirjoissa on ollut räkää, ruontähteitä ja muuta paskaa sivuilla.

      • kuka.tunnustaa

        Kerran yhdessä vuohia käsittelevässä kirjassa oli spermaa.


      • VahvaaEpäilyä
        kuka.tunnustaa kirjoitti:

        Kerran yhdessä vuohia käsittelevässä kirjassa oli spermaa.

        Oli suomeksi kirjoitettu teos?


      • Uskallan.väittää

        kyseisen opuksen olleen kuvakirja.


    • kqprtc

      Hyvä, että Sellon kirjastossa on vartijoita.

      Entressen kirjastossa pitäisi myös olla vartijat.
      Kun tänne sivustolle kirjoittaa Koivukylä, löytyy tietoa siitä, mihin suuntaan Espoossakin ollaan menossa.

    • kirjastossatyöskennellyt

      Entä jos hän vain yhtyi sinun huumorikommenttiisi?
      DVD:t maksavat kirjastoille paljon, koska joutuvat maksamaan tekijänoikeuksista. Kun itse ostat kympillä, kirjastolle hinta voi olla useita kymppejä.

    • Minihamesssa

      Sellossa on myös kirjadton hoitajan kuolaaminen kielletty.

    • HanuriUlrika

      Vain Somali saa, ettei suutuisi!

    • TypräHyitä

      Te pärkkelen räsisti, että jymmärtä, että meiten palvoma jumppihuitti tulla ja täppää teität käikki jos sen nimejä uudessa kodissamme Euroopassa pilkataan.

      • Sellaistakakkaa

        Selvä. Nyt pitäisi kissa nostaa pöydälle ja kaikkien puolien istahtaa sen äärelle.


    • Ystävänpäivää

      Eletty yksin montakin vuotta vaan tyttöni silmistä kirkkaista kirkkauden tähän päivääni näin.

    • hiljainen_huone

      Kato siel kirjastossa saa enää ottaa skypeyhteyden somaliaan. Jos et jauha älämölöö ja haluut lainaa kirjoja/dvd oot väärässä paikassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe