Uskossa kuolleet taivaaseen vai maan alle?

Ihmettelenkovin

Jeesus lupasi ristin ryövärille, että tämä pääsisi taivaaseen: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa" (Luuk. 23:43). Lupauksestaan huolimatta Jeesus Raamatun mukaan meni kylläkin ensin tuonelaan.

Tessalonikalaiskirjeessä puhutaan tempauksesta: "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;" (1.Tess. 4:16). Jakeen mukaan kuolleet uskossa olevat ovatkin maan alla, josta he vasta tempauksen myötä pääsevät ylös taivaaseen.

Mihin uskossa kuolevat oikein pääsevät/joutuvat, taivaaseen vai hautaan maan alle odottamaan tempausta? Kovin ristiriitaiselta vaikuttaa.

65

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.on.fakta

      Matojen ruuaksi me kaikki.
      Kaikki loppuu kuolemaan.

      • äläpelkää

        Ruumis kaatuu ja maatuu mikä maallista . Mutta sieluhenki elää . Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän antoi ainokaisen poikansa ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Golgatan ristiltä löytyy Kristus syntien sovittaja.


    • Setä.neuvoo
      • weeh

        Periaatteessa mahdollista verrata Raamattua satukirjaan.


    • kolminaisuus

      Sielu menee taivaaseen mutta ruumis maanalle tai polttouuniin.
      Ihminen on kolminaisuus; henki, sielu ja ruumis.

      • weeh

        Tyhjiä sanoja vailla todisteita.


      • hämmentää
        weeh kirjoitti:

        Tyhjiä sanoja vailla todisteita.

        On sullakin elämänasenne.


    • neisytsynnyttipojan

      Jeesus elämän antaja itse. Hän pelastaa meidät tuonelasta eikä jouduta helvettiin kadotukseen eikä demonien kanssa tulijärveen ilmestyskirja20. Petovääräprofeettademonitperkele ja Jeesuksen kieltäjät on tulijärvessä mikä on tuolla Maan sisällä oleva tulijärvi mistä tulivuoretkin puhaltaa laavaa . Liha on lihaa maallista mutta on sielu ja hengellinen ruumis joka ei kuole. . Jeesus pelastaa meidät langenneet taivaaseen. Kuten kun Jeesus nousi kuolleista pyhien haudat aukesi ja Ne nousi ylös Jeesuksen sovituksen kautta. Jeesus on se sovitus itse. Koska Jeesus nousi kuolleista ja elää niin mekin saadaan elää. Kristittyä ei tuomita vaan rangaistus oli kristuksessa jo. Jeesuksen verihaavat on sovitus haavat syntisen puolesta . KIITÄ Jeesusta vaan .

    • lepääjeesuksessa

      Kyllä meidän hengellinen ruumis nousee kuolleista taivaaseen eikä mätäne vaikka ruumis jää . Kristityillä ei Ole kadotustuomioita .

      • weeh

        Tyhjiä sanoja vailla todisteita..


      • On olemassa sekä KRISTITTYJÄ että "KRISTITTYJÄ". Homostelevat, huoraavat, juopottelevat, murhaajat jne. - "kristittyjä" hekin, nimellisesti ja kirkonkirjojen mukaan. Pitää tehdä ero sellaisista, ettei joutuisi heidän synteihinsä osalliseksi! Ei pidä istua siellä, missä pilkkaajat istuvat! Ei se LAPSIKASTE eikä AIKUISKASTE, ei USKOVIEN KASTE eikä HÄTÄKASTE mitään pelastusta saa aikaan, ellei ole tapahtunut UUDESTISYNTYMISTÄ JUMALAN HENGESTÄ. Se merkitsee elämän muutosta noista kaikista pahoista teistä pois lähtien ja Jeesuksen sovitus- lunastustyön uhrikuolemassaan henkilöhohtaisesti hyväksyen. Se taas tarkoittaa sitä, ettei se KUMMIEN vastuu SINUN elämästäsi ja opetuksestasi kristillisyyteen auta, vaan SINÄ ITSE olelt vastuussa, oletko ymmärtänyt tuon pelastustien merkityksen ja sen hyväksynyt. Siksipä se kastekin on VAIN USKOVILLE, EVANKELIUMIN VASTAANOTTANEILLE tarkoitettu, kuten Raamattu opettaa KAIKISSA 77 paikassa. Yhdessäkään ei ole mallia tai vahvistusta vauvojen kastamisesta! Jos olet sellaisen KASTEEN LÖYTÄNYT, kerro ihmeessä!


    • Iloonsaattamista

      On hyvä pysyä kristittyjen kanssa eikä yhtään leikkiä muilla uskonnoilla jotka eksyttää pois Jeesuksesta .

      • weeh

        Taikauskoista ajatelua.


    • "Mihin uskossa kuolevat oikein pääsevät/joutuvat, taivaaseen vai hautaan maan alle odottamaan tempausta?"

      - Uskossaan kuolevat päätyvät paratiisiin, siihen välitilaan mikä Jumalan omilla on, missä olotila on ruumiiton henki/sielu. Ja siellä odotetaan ensimmäistä ylösnousemusta/ tempausta Herraa vastaan yläilmoihin, josta tullaan suoraan hallitsemaan Jeesuksen kanssa 1000-vuodeksi maan päälle. Kuolleet eivät nuku haudoissa niin kuin jotkut harhaiset väittävät.

      • Setä.neuvoo

        Nimititkö Jumalaa harhaiseksi?

        Saarn 9:5
        Dan 12
        Joh 5-6 ja 11.


      • Setä.neuvoo kirjoitti:

        Nimititkö Jumalaa harhaiseksi?

        Saarn 9:5
        Dan 12
        Joh 5-6 ja 11.

        No en todellakaan nimitä. Saatanako käski sinun käymään raivoon? Te yhden jakeen ihmiset tulkitsette jonkin yksittäisen jakeen omatahtonne mukaan, näette siinä jotain mitä se ei sano, ottamatta huomioon mitä Raamattu muualla asiasta sanoo itse asiasta.

        Jumala ei suinkaan ole kuolleitten Jumala, vaan elävien. Ihmisellä on henki, sielu ja ruumis. Ruumis jää hautaan, mutta henki ja sielu ei.


      • Setä.neuvoo
        George_L kirjoitti:

        No en todellakaan nimitä. Saatanako käski sinun käymään raivoon? Te yhden jakeen ihmiset tulkitsette jonkin yksittäisen jakeen omatahtonne mukaan, näette siinä jotain mitä se ei sano, ottamatta huomioon mitä Raamattu muualla asiasta sanoo itse asiasta.

        Jumala ei suinkaan ole kuolleitten Jumala, vaan elävien. Ihmisellä on henki, sielu ja ruumis. Ruumis jää hautaan, mutta henki ja sielu ei.

        Mitkä yhden jakeen ihmiset?


    • Jeshuan.USKOSSA

      Jeshua lupasi ristillä ryövärille, että tämä pääsisi Taivaaseen: "Totisesti sanon sinulle tänä päivänä, sinun pitää oleman kanssani Paratiisissa" (Luuk. 23:43).

      Jeshua meni Taivaaseen vasta 40 päivää( vuorokautta ) kuolleista herättämisensä jälkeen, joten "ryöväri"( seloottikapinallinen ) ei voinut olla Taivaassa heti kuoltuaan.

      Jeshua tulee uudelleen Tulemuksessa noutamaan omansa Taivaaseen, ja silloin kun saamme nähdä Jeshuan, me kaikki Herran pyhät( omat ) muutumme synnittömiksi.
      Taivaaseen ei voida ottaa syntistä ihmissielua, joka karkoitettiin Paratiisistakin. Ja
      synti asuu ihmisen sielussa, ajatusmaailmassa, tahdossa ja tunteissa, eikö Totta?

      • tutkijaaa

        "Jeshua lupasi ristillä ryövärille, että tämä pääsisi Taivaaseen: "Totisesti sanon sinulle tänä päivänä, sinun pitää oleman kanssani Paratiisissa" (Luuk. 23:43)."

        Pilkku väärässä paikassa. Kuuluu olla "Totisesti sanon sinulle, tänä päivänä sinun pitää oleman kanssani Paratiisissa" (Luuk. 23:43)".


      • Sarvipää-jeshua.666

        Työnnä se vitun jeshuasi sinne missä päivä ei paista eikä kuu kumota!


      • niinsevainONtosi
        Sarvipää-jeshua.666 kirjoitti:

        Työnnä se vitun jeshuasi sinne missä päivä ei paista eikä kuu kumota!

        Näin vastaa Jumalan luoma joka on kuitenkin erossa Hänestä ja täynnä pimeyttä.
        Mutta tulee päivä, että pimeytesi muuttuu näkemiseksi. Kaikki perustuu uskoon, uskon kautta.

        Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan ja ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy.

        Hebrealaiskirje 11 luku jae 11.


      • "Jeshua tulee uudelleen Tulemuksessa noutamaan omansa Taivaaseen,"

        Tuo on valhetta. Jeesus on tulossa maan päälle, eikä viemässä ketään taivaaseen. Jumalan kuningaskunta tulee maan päälle.

        "Taivaaseen ei voida ottaa syntistä ihmissielua,"

        - Raamattu ei opeta taivaaseen menoa. Raamattu puhuu UUDESTA MAASTA, 'taivaaseen pääsy' tulee taas kreikkalaisesta filosofiasta.


    • Mitensenäin

      Kyllä tuo, tuolla edellä kirjoitettu on totta, Jeesushan meni taivaaseen vasta 40 vuorokauden päästä, eihän ryöväri mitenkään voinut olla, heti kuoltuaan, Jeesuksen kanssa taivaassa.

    • Maitojunalla

      ”Mutta Maria seisoi haudan edessä ulkopuolella ja itki. Kun hän näin itki, kurkisti hän hautaan ”ja näki kaksi enkeliä valkeissa vaatteissa istuvan, toisen pääpuolessa ja toisen jalkapuolessa, siinä, missä Jeesuksen ruumis oli maannut.”

      Nämä sanoivat hänelle: "Vaimo, mitä itket?" Hän sanoi heille: "Ovat ottaneet pois minun Herrani, enkä tiedä, mihin ovat hänet panneet". Tämän sanottuaan hän kääntyi taaksepäin ja näki Jeesuksen siinä seisovan, eikä tiennyt, että se oli Jeesus.

      Jeesus sanoi hänelle: "Maria!" Tämä kääntyi ja sanoi hänelle hebreankielellä: "Rabbuuni!" se on: opettaja. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä EN minä OLE VIELÄ mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".”
      ‭‭Johannes‬ ‭20:11, 13-14, 16-17‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/jhn.20.11,13-14,16-17.fb33/38

      Eli pilkut paikallaan?

    • Kun Jeesus oli antanut Henkensä Isän käsiin,
      niin Hänen ruumiinsa jäi ristille.
      Mutta Hänen Henkensä tehtiin voimalliseksi.
      Siinä Hän meni alas tuonelaan ja julisti voittonsa.
      Ja Hän otti paholaiselta avaimet ja saaliin.
      Ja vei koko Aabrahamin helman tuonelasta Jumalan Paratiisiin.
      Ja siellä Hän oli vastassa ristin ryöväriä,
      kun tämä koki ruumiillisen kuoleman.

      Siis tuona päivänä kummankin kuollut ruumis oli ristillä,
      mutta kummankin henki/sielu oli Jumalan Paratiisissa.

      • Näin on, hyvin sanottu!


      • Maitojunalla

        Tänään... Kansa ihmetteli, kun Jeesus jo oli kuollut niin nopeasti. Yleensä ryöväriä jms. Ristiinnaulittu viruivat päiväkausia ristillä. 3-4 päivää tavallisesti. Tänään... Ei edes ryöväriä ristillä olleet kuolleet!

        Tänään... Kalalle terkut


    • Maitojunalla

      ”Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.”
      ‭‭Johannes‬ ‭14:3‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/jhn.14.3.fb33/38

      ”Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.”
      ‭‭Johannes‬ ‭17:24‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/jhn.17.24.fb33/38

    • Maitojunalla

      ”Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa KUOLLEET nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan YHDESSÄ HEIDÄN KANSSAAN pilvissä Herraa VASTAAN yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”
      ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4:13-18‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/1th.4.13-18.fb33/38

      CLear? Melko selvää ja simppeliä? Ja jos Jeesus sanoo ettei ole vielä käynyt taivaassa, en välitä mitä muut vääntävät kieroon sieluista ja aapin helmoista...

    • Setä.neuvoo
    • 1234567---

      Uskossa kuolleet pannaan maan alle, odottamaan ylösnousemuksen aamua. Jeesus toisessa tulemuksessaan herättää heidät kirkastetussa ruumiissa, ja vie heidät 1000-vuodeksi taivaaseen.
      Uskovan kuollessa henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Tietoinen uskovasta tulee vasta, kun Jeesus hänet herättää toisessa tulemuksessaan.

      • markku.lievonen

        Kun ihminen kuolee ja ruumis pannaan arkkuun ja maan alle, niin onko ihmisestä enää mitään jäljellä maan uumenissa Jeesuksen toisessa tulemuksessa? Ymmärrän, miten ihmisen lihallisuus laitetaan maan alle, joka osio ihmisestä ei peri JUMALAN valtakuntaa.

        Niin, missä ihmisen henki nukkuu tämän väliajan?

        ""ja Kristuksessa KUOLLEET nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan YHDESSÄ HEIDÄN KANSSAAN pilvissä Herraa VASTAAN yläilmoihin; ""

        Niin, liittyykö tuohon vertauskuvainnollista ilmoitusta?


      • kuunnelkaas.Kuuvaa

    • Mistävoiselvittää

      Onko tietoa, kuoliko kaksi muuta ristiinnaulittua, samana päivänä Jeesuksen kanssa?

      • Kuolivat samana päivänä, joka päättyi auringonlaskuun.

        Koska silloin oli valmistuspäivä,
        niin - etteivät ruumiit jäisi ristille sapatiksi,
        sillä se sapatinpäivä oli suuri - juutalaiset pyysivät Pilatukselta,
        että ristiinnaulittujen sääriluut rikottaisiin ja ruumiit otettaisiin alas.
        Niin sotamiehet tulivat ja rikkoivat sääriluut ensin toiselta
        ja sitten toiselta hänen kanssaan ristiinnaulitulta.
        Mutta kun he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät hänet jo kuolleeksi,
        eivät he rikkoneet hänen luitaan,
        vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä,
        ja heti vuoti siitä verta ja vettä.
        Ja joka sen näki, on sen todistanut, ja hänen todistuksensa on tosi,
        ja hän tietää totta puhuvansa, että tekin uskoisitte.
        Sillä tämä tapahtui, että kirjoitus kävisi toteen:
        "Älköön häneltä luuta rikottako".
        Ja vielä sanoo toinen kirjoitus:
        "He luovat katseensa häneen, jonka he ovat lävistäneet". (Joh 19:31-34)


    • Maitojunalla

      ”Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan NUKU, mutta KAIKKI me MUUTUMME, yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, VIIMEISEN PASUNAN SOIDESSA (eli Jeesuksen 2. adventissa, ei ennen eikä jälkeen siis); sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.”
      ‭‭1. Korittolaiskirje‬ ‭15:50-53‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/1co.15.50-53.fb33/38

      Me saamme siis uuden kirkastetun ruumiin, kuten Jeesuskin sai ylösnoustuaan.

      ”Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!" Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he LUULIVAT näkevänsä HENGEN. Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne? Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole LIHAA eikä LUITA, niinkuin te näette minulla olevan." Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa. Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?" Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa. Ja hän otti ja söi heidän nähtensä.”
      ‭‭Luukas‬ ‭24:36-43‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/luk.24.36-43.fb33/38

    • Entiede

      Ei tietoo jumala tietää

    • Maitojunalla

      ”Ja kun jo oli tullut ilta, ja koska oli valmistuspäivä, se on sapatin aattopäivä, tuli Joosef, arimatialainen, arvossapidetty neuvoston jäsen, joka hänkin odotti Jumalan valtakuntaa, rohkaisi mielensä ja meni sisälle Pilatuksen luo ja pyysi Jeesuksen ruumista. Niin Pilatus ihmetteli, oliko hän jo kuollut, ja kutsuttuaan luoksensa sadanpäämiehen kysyi tältä, oliko hän jo kauan sitten kuollut.”
      ‭‭Markus‬ ‭15:42-44‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/mrk.15.42-44.fb33/38

      Eli ei suoraan sanota ryöväreistä, mutta Jeesus oli siis antanut "yllättävän nopeasti" henkensä koko maailman puolesta. LUNASTUSTYÖNSÄ siis täytetty viikon 6. pvnä ja ...Sapattina Herra lepäsi kaikesta työstänsä...
      Kuten LUOMISTYÖNSÄ muistona 7. päivän Sapattinakin. Eikö Raamattu olekin valtavan hieno kirja...

    • Setä.neuvoo
      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Hyvä, hyvä Nimimerkki "Setä.neuvoo"!
        Kyllähän jokainen helluntailainen viimeistäänkin kastealtaassa pulputellessaan oppii englantia!
        Olisit pistänyt sen edes hieman vaikeammaksi niille ymmärtää!
        Esimerkiksi kiinaksi, mutta kyllähän ne kielinerohellarit tietysti kiinaakin ymmärtävät!
        Jos kaikki ihmiset kääntyisivät helluntailaisiksi, niin silloin häviäisi koko tulkkaushommeli ammattina! Kukaan ei tarvitseisi enään tulkkiapua!
        Johan kaikki maailman asiat olisivat jo aivan mullin mallin, jos helluntailaiset ikinä joutuisivat turvautumaan tukkiapuun!

        Apostolien teot 2
        1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
        6 Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
        7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
        8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
        9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
        10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
        11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
        12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
        13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
        14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.

        (On ne helluntailaiset sitten eri poikia ja tyttöjä, kuin me muut kuolevaiset!!!)
        (Eihän ne epelit tarvitse edes lääkärikeskuksia kun osaavat hoidella hommat ihan sitten itse!!!)

        Markus 16
        16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        JA HELLUNTAILAISETHAN NE VASTA USKOO!

        "Älä turhaan lausu Herrasi Nimeä"!!!

        https://www.youtube.com/watch?v=rxWCaEH2EQw
        Benita Washington - "Jesus, Jesus, Jesus"

        Siksiköhän pakanauskikset eivät ikinä kiroile, kun tottelevat tuota käskyä: "Älä turhaan lausu Herrasi Nimeä!!!" ???


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Muistui mieleeni kun olin kerran vuosikymmeniä sitten tulkkina lääkärin ja potillaan kesken. Lekuri ja potilas rupesivat ihan tosissaan hakkaamaan toisiaan. Osasin silloin vähän huonosti lontoota mutta munko vika se sitten olisi ollut? Vot? Mitä?
        Ai kän veri vel ingliish änd aim veri proo tulkki! Se kaikki oli sen lekurin syytä! Ja sen potilaan kans! Kun ymmärsivät toisiaan sitten ihan täysin väärin! Minä tulkkasin niille koko ajan ihan pervektisti oikein!
        (helo hau aar juu? aim helou ... helou (ELIKKÄ SIIS TERVE!) (OLETKO TERVE?) AAR JUU HELOU? Ja toinen sitten vastaa että sää oot sitten ihan hei hei ja pitihän mun raukan se sitten tulkata ihan sitten sananmukaisesti. Rupesivat siinä sitten tappelemaan ja molemmat olivat kohta lääkärin avun tarpeessa. Se lekurilääkärikin toisen lekurin hoidon tarpeessa. Jatkoin tulkkaamista ja pian siinä edessäni painiskeli kolme ihmistä. Mä olen huono tulkkaaja ja huono humoristi. Tiedän! Yritän uudelleen! Miksi saarnaaja lavashoutaan pitäessään piereskelee puhuessaan ja hyppiessään ja harjoittelemaansa lavashoutaan läpiviedessään? No että kuurotkin ja sokeatkin siitä jotain ymmärtäisivät ! Nenällään! Nenällään siis! Menikö perille? Joku kuurosokea saa tuntea sen nenällään!
        Huono vitsi? Huono vitsi! Joo! Nin on! Ei voisi paljon huonommaksi muuttua! No ei! Joo! Miksi saarnaaja piereskelee lavalla, lavashoutaan pitäessään? No koska haistelija tykkää enemmän kamelinkesyttäjien hajuista kuin entisten rikollisten ja vankilakundien hajuista! Se on rautaa pakanatosiuskiksen elämä joo! Ripulipastori käännyttää ja kaaduttaa kaikki kuurosokeet kertaheitolla!
        No jo on maaliman huonointa vitsailua! Ihan sitten älytöntä! Ei sitten päätä eikä häntää! Poikottiin ja heti!
        (voikun te oletta julmia! Määhän yritin vain keksiä maaliman huonoimpia vitsejä!)
        Tuki turpas ! (enhäm mää ole muuta kuin vain suu kiinni näppäillyt.....)
        Lopeta piereskely! (Onko enään mitään järkeä tässä viestissäni?) EI OLE!
        (oLEN PEILI, PEILAAN ... ) Ja se sitten siitä! Eipäs! Joopas! Eipäs! No, eitten! Miksei? Siksi! VAADIN LOPETUSTA TÄLLE VIESTILLE!


    • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

      Johannes 19
      18 Siellä sotilaat ristiinnaulitsivat Jeesuksen ja kaksi muuta hänen kanssaan, yhden kummallekin puolelle ja Jeesuksen heidän keskelleen.

      Matteus 27
      44 Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.

      Markus 15
      32 Astukoon hän, Kristus, Israelin kuningas, nyt alas ristiltä, että me näkisimme ja uskoisimme." Myöskin ne, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssaan, herjasivat häntä.

      "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa"

      JEESUS OLI HUUMORIMIEHIÄ!

      "Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista." JEESUS TIESI KUOLEVANSA, JOUTUVANSA KOLMEKSI PÄIVÄKSI TUONELAAN/KATOAVAISUUDEN PORTILLE, EI PARATIISIIN! VAAN NOUSIKO RYÖVÄRIN KUOLLEISTA/KATOAVAISUUDESTA? (anteeksi kun jäi tuo huutonappi alas/päälle!) Mutta herättikö JUMALA ryövärinkin kuolleista, niinkuin Jeesuksen? Ei varmaankaan! Jeesus vain laski leikkiä, pilaili vain ajankulukseen ryövärin kustannuksella!

      Apostolien teot 2
      24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.

      Apostolien teot 3
      26 Teille ensiksi Jumala on herättänyt Poikansa ja lähettänyt hänet siunaamaan teitä, kun käännytte itsekukin pois pahuudestanne."

      Heprealaiskirje 5
      7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Galatalaiskirje 4
        4 Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen,

        Luukas 2
        21 Kun sitten kahdeksan päivää oli kulunut ja lapsi oli ympärileikattava, annettiin hänelle nimi Jeesus, jonka enkeli oli hänelle antanut, ennenkuin hän sikisi äitinsä kohdussa.

        Matteus 1
        21 Ja hän on synnyttävä pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä."
        22 Tämä kaikki on tapahtunut, että kävisi toteen, minkä Herra on puhunut profeetan kautta, joka sanoo:
        23 "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.

        Luukas 1
        31 Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus.


        Jesaja 7
        14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.

        - Ja sitten Jeesus aikuisiässä otti Johannes Kastajalta kasteen, syntiensä anteeksi saamiseksi, syntien anteeksisaamisenkasteen!

        Heprealaiskirje 5
        7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Apostolien teot 3
        15 mutta elämän ruhtinaan te tapoitte; hänet Jumala on herättänyt kuolleista, ja me olemme sen todistajat.

        Apostolien teot 5
        30 Meidän isiemme Jumala on herättänyt Jeesuksen, jonka te ripustitte puuhun ja surmasitte.


        1. Korinttolaiskirje 6
        14 ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.

        2. Korinttolaiskirje 4
        14 tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.

        Roomalaiskirje 8
        11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.



        Apostolien teot 2
        24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.

        Heprealaiskirje 5
        7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

        Apostolien teot 2
        33 Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Apostolien teot 5
        31 Hänet on Jumala oikealla kädellänsä korottanut Päämieheksi ja Vapahtajaksi, antamaan Israelille parannusta ja syntien anteeksiantamusta.

        Matteus 15
        24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".


        Matteus 10
        5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.

        Matteus 15
        24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".

        Matteus 22
        36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
        37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
        38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.

        Johannes 17
        3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        Matteus 19
        17 Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt."

        ! Galatalaiskirje 3 !
        ! 12 Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä". !

        Matteus 5
        17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
        18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

        "Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan." https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi Jeesus: "Minä en ole Jumala! Pakanauskis: "OLETPAS!!!" Pakanauskis: "HÄPEÄ JEESUS!!!" Pakanauskis: "HÄPÄISET PYHÄÄ KOLMINAISUUSOPPIAMME!!!" Pakanauskis: "ME OLEMME KOROITTANEET SINUT ESIKOISEKSEMME JUMALANA JA SIINÄ SITTEN ON SINULTA SIITÄ KIITOS KUN KIELLÄT PUHEILLASI PYHÄÄ KOLMINAISUUSOPPIAMME JA -USKOAMME!!! MIHIN TÄSSÄ ENÄÄN VOI USKOA KUN SUURIN JA KORKEIN JUMALAMME ALKAA KIELTÄMÄÄN OMAA JUMALUUTTANSA??! HÄPEÄ ESIKOISJEESUSJUMALAMME, SAMANKALTAINEN KUIN ME MUUTKIN JUMALAT!!!"!!!"


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Roomalaiskirje 8
        29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Kolossalaiskirje 1
        18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

        1. Johanneksen kirje 3
        2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.


        MUTTA TÄMÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ, ETTÄ SINÄ JEESUS TUNNET ITSESI, JOKA YKSIN OLET JUMALA!!!

        Jesaja 9
        6 (9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

        Johannes 20
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Apostolien teot 14
        11 Kun kansa näki, mitä Paavali oli tehnyt, korottivat he äänensä ja sanoivat lykaoniankielellä: "Jumalat ovat ihmishahmossa astuneet alas meidän luoksemme".

        Apostolien teot 28
        6 Ja he odottivat hänen ajettuvan tai äkisti kaatuvan kuolleena maahan. Mutta kun he olivat kauan odottaneet ja näkivät, ettei hänelle mitään pahaa tapahtunut, muuttivat he mielensä ja sanoivat hänen olevan jumalan.


    • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

      Johannes 10
      34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

      Psalmit 82
      6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia;

      2. Mooseksen kirja 4
      14 Niin Herra vihastui Moosekseen ja sanoi: "Eikö sinulla ole veljesi Aaron, leeviläinen? Minä tiedän, että hän osaa puhua. Ja katso, hän tuleekin sinua vastaan; ja kun hän näkee sinut, iloitsee hän sydämestänsä.
      15 Ja puhu sinä hänelle ja pane sanat hänen suuhunsa. Ja minä olen sinun suusi apuna ja hänen suunsa apuna ja opetan teille, mitä teidän on tehtävä.
      16 Ja hän on puhuva sinun puolestasi kansalle; niin hän on oleva sinulla suuna, ja sinä olet oleva hänellä jumalana.

      Johannes 5
      30 En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt.

      Johannes 6
      38 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.

      1. Moos. 40:13 Kolmen päivän kuluttua farao korottaa sinun pääsi ja asettaa sinut jälleen virkaasi. Ja sinä annat faraon maljan hänen käteensä niinkuin ennenkin, kun olit hänen juomanlaskijansa.

      1. Moos. 40:19 Kolmen päivän kuluttua farao korottaa sinun pääsi ripustamalla sinut hirsipuuhun, ja taivaan linnut syövät sinun lihasi."

      - Epyktistä kutsuttiin poika!!! Suunnilleen niihin aikoihin, kun Herra puhui Moosekselle Egyptin maassa, ja jeesuslapsi pakeni kontaten (by Matthew) sinne mooseksenkaltaisena, saadakseen sitten saada tulla sieltä kutsuttuna takaisin!!!
      Luukas noille Matteuksen jutuille vain piereskeli! No miksikä se niin teki? No että kuurotkin saisi edes nenänsä kautta "kuulla" Sanaa!

      Johannes 5
      46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.

      5. Mooseksen kirja 18
      18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
      19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.

      2. Mooseksen kirja 7
      1 Mutta Herra sanoi Moosekselle: "Katso, minä asetan sinut jumalaksi faraolle, ja veljesi Aaron on oleva sinun profeettasi.

      - """Mutta Herra sanoi Jeesukselle: "Katso, minä asetan sinut jumalaksi Tuomakselle""!


      ""Jeesus vastasi pakanauskiksille: "Eikö meidän laissamme ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? ""

      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Apostolien teot 7
        55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
        56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".

        Heprealaiskirje 12
        2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.


        Heprealaiskirje 3
        1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,

        - IHMINEN Jeesus on JUMALAN OLEMUKSEN säteily ja KUVA!
        - IHMINEN ON JUMALAN KUVA!


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN
        jumalaJUMALANkuvaIHMINEN kirjoitti:

        Apostolien teot 7
        55 Mutta täynnä Pyhää Henkeä hän loi katseensa taivaaseen päin ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen seisovan Jumalan oikealla puolella
        56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella".

        Heprealaiskirje 12
        2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.


        Heprealaiskirje 3
        1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,

        - IHMINEN Jeesus on JUMALAN OLEMUKSEN säteily ja KUVA!
        - IHMINEN ON JUMALAN KUVA!

        Heprealaiskirje 1
        1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
        2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut
        3 ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,


        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Roomalaiskirje 8
        29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        Kolossalaiskirje 1
        18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

        1. Johanneksen kirje 3
        2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

        - tOISINSANOEN! oLEMME jUMALIA, jEESUKSEN KALTAISIA! kOLMINAISUUSOPIN MUKAAN!

        - mITÄ JA KETÄ TRINITAARIKOLMINAISUSOPPINEET SIIS PITÄVÄT JUMALANAAN?

        -ITSEÄÄN!!!

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        1. Johanneksen kirje 3
        2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        PAKANAUSKIS KUVITTELEE SIIS JOSKUS VIELÄ ISTUVANSA JUMALANA JUMALAN PALLILLA!!!

        Vaan mitä sanoo Raamattu tästä?

        2. Tess. 2:4
        tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        - Tuo oli nyt vain lyhyesti! Ja niin kuin vain nyt tuosta olalta! Syvemmin Raamattua, muita vanhoja kirjoituksia, sekä kristinuskon historiaa tutkiessamme ja tarkistellessamme, huomaamme kuinka kristinusko ei ole Jeesuksen eikä apostolien uskoa enään!

        - Maria Magdalena oli hyvä nainen! Eräs (Saatanan oma!!!) paavi (JOKU MINUA TÄSSÄ NYT AUTTAKOON, PLEASE! EN MUISTA NYT SEN PAAVIN NIMEÄ, ENKÄ LINKKEJÄ NIIHIN DOKUMENTTEIHIN!) mustamaalasi hänen maineensa!
        Maria Magdalena ei ollut mikään "langennut nainen", vaan nainen, jota Jeesus suuteli sulle, ollen varmaankin Jeesuksen vaimo!
        Kaanaan häät?! Vieraat eivät määräile, eivätkä anna käskyjä palvelijoille! Olkoot mikä tai minkä ajan yhteiskunta sitten tahansa, niin se olisi mitä suurin loukkaus häiden järjestäjiä kohtaan, Näiden häiden päähenkilöt olivat Jeesus, sekä hänen äitinsä Maria! Sulhanen sekä sulhasen äiti/morsiammen anoppi!


        Johannes 2
        1 Ja kolmantena päivänä oli häät Galilean Kaanassa, ja Jeesuksen äiti oli siellä.
        2 Ja myös Jeesus ja hänen opetuslapsensa olivat kutsutut häihin.
        3 Ja kun viini loppui, sanoi Jeesuksen äiti hänelle: "Heillä ei ole viiniä".
        4 Jeesus sanoi hänelle: "Mitä sinä tahdot minusta, vaimo? Minun aikani ei ole vielä tullut."
        5 Hänen äitinsä sanoi palvelijoille: "Mitä hän teille sanoo, se tehkää".
        6 Niin oli siinä juutalaisten puhdistamistavan mukaan kuusi kivistä vesiastiaa, kukin kahden tai kolmen mitan vetoinen.
        7 Jeesus sanoi heille: "Täyttäkää astiat vedellä". Ja he täyttivät ne reunoja myöten.
        8 Ja hän sanoi heille: "Ammentakaa nyt ja viekää edeskäyvälle". Ja he veivät.
        9 Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut-mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen-kutsui edeskäypä yljän
        10 ja sanoi hänelle: "Jokainen panee ensin esille hyvän viinin ja sitten, kun juopuvat, huonomman. Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
        11 Tämän ensimmäisen tunnustekonsa Jeesus teki Galilean Kaanassa ja ilmoitti kirkkautensa; ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen.
        12 Sen jälkeen hän meni alas Kapernaumiin, hän ja hänen äitinsä ja veljensä ja opetuslapsensa; ja siellä he eivät viipyneet monta päivää.

        Johannes 2
        13 Ja juutalaisten pääsiäinen oli lähellä, ja Jeesus meni ylös Jerusalemiin. J.N-E.-jne
        <->
        Markus 3
        21 Kun hänen omaisensa sen kuulivat, menivät he ottamaan häntä huostaansa; sillä he sanoivat: "Hän on poissa suunniltaan".


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Naimisissa oleva ukkomies käyttäytyy noin?!
        Hoitoon vain!
        Vaimokin paksuna! Maria Magdalena! Maria Magdalena, tulevaisuudessa suuri apostoli, jonka sitten keskiajalla jokin saatanan paavi mustamaalasi huoraksi!
        Missähän tämäkin paavi on nyt sitten tuon huonon työnsä jälkeen ollut? Taivaassa? En usko! Jeesuksen vaimoa kun noin pahasti mustamaalaa, niin se on pahasti tehty!


    • hyvänuutisen

      Niin helluntaina tuli voima todistaa opettaa johtaa kastaa evankelioida . On se 2016 vuotta jo ollut täällä evankeliumi . Tää oli alku. Paratiisi onkin se kun saa syntinsä anteeksi . Ne kaikki.

      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Roomalaiskirje 10
        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, ETTÄ JUMALA ON HÄNET KUOLLEISTA HERÄTTÄNYT, niin sinä pelastut;


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN
        jumalaJUMALANkuvaIHMINEN kirjoitti:

        Roomalaiskirje 10
        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, ETTÄ JUMALA ON HÄNET KUOLLEISTA HERÄTTÄNYT, niin sinä pelastut;

        Painopiste on JUMALASSA, ei Jeesuksessa!


      • tiedoksivaaNn
        jumalaJUMALANkuvaIHMINEN kirjoitti:

        Painopiste on JUMALASSA, ei Jeesuksessa!

        Jeesus sanoo: Minä ja isä olemme yhtä. Johanneksen evankeliumi 10 luku jae 30


      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN
        tiedoksivaaNn kirjoitti:

        Jeesus sanoo: Minä ja isä olemme yhtä. Johanneksen evankeliumi 10 luku jae 30

        No johan on jo vahva todiste! HalleUjjaa!
        Etkö sinä itse tunne kuuluvasi Jumalan kanssa yhteen?
        Me KAIKKI ihmiset olemme JUMALAN kanssa yhtä!
        Etkö sinä ole?
        Ihminen Jeesus on Jumalan kuva, kuen myös me muutkin ihmiset!
        Voiko Jumalan KUVA olla itse Jumala?
        Mieti vähän!

        - MINÄ USKON JUMALAAN! SAMAAN JUMALAAN, JOSTA JEESUS PUHUI JA JOHON JEESUS ITSE USKOI! JA VIELÄKIN USKOO KRISTUKSENA!
        MINÄ, JEESUS, JUMALA JA MONI MUU IHMINEN, OLEMME YHTÄ! MUTTA VAIKKA OLEMMEKIN YHTÄ, NIIN ......

        2. Tess. 2:4
        tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        1. Johanneksen kirje 3
        2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        J.N.E.

        Herra Jumala "tiedoksivaaNn" puolustelee vain omaa Jumaluuttaan !!!
        Jumalankaltaisuuttaan !!!

        Raamattu/Paavali varoittaa kolminaisuusopista, joka jo vaikutti apostolien aikana!

        2. Tessalonikalaiskirje 2
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

        Tuo eksytys on kolminaisuusoppi!

        Jos vähääkään tietäisit siitä, niin hylkäisit sen! Se ei ole Jeesuksen oppia! KAUKANA SIITÄ!


      • TOTTAtosiaanM
        jumalaJUMALANkuvaIHMINEN kirjoitti:

        No johan on jo vahva todiste! HalleUjjaa!
        Etkö sinä itse tunne kuuluvasi Jumalan kanssa yhteen?
        Me KAIKKI ihmiset olemme JUMALAN kanssa yhtä!
        Etkö sinä ole?
        Ihminen Jeesus on Jumalan kuva, kuen myös me muutkin ihmiset!
        Voiko Jumalan KUVA olla itse Jumala?
        Mieti vähän!

        - MINÄ USKON JUMALAAN! SAMAAN JUMALAAN, JOSTA JEESUS PUHUI JA JOHON JEESUS ITSE USKOI! JA VIELÄKIN USKOO KRISTUKSENA!
        MINÄ, JEESUS, JUMALA JA MONI MUU IHMINEN, OLEMME YHTÄ! MUTTA VAIKKA OLEMMEKIN YHTÄ, NIIN ......

        2. Tess. 2:4
        tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        1. Johanneksen kirje 3
        2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

        2. Korinttolaiskirje 3
        18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

        J.N.E.

        Herra Jumala "tiedoksivaaNn" puolustelee vain omaa Jumaluuttaan !!!
        Jumalankaltaisuuttaan !!!

        Raamattu/Paavali varoittaa kolminaisuusopista, joka jo vaikutti apostolien aikana!

        2. Tessalonikalaiskirje 2
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

        Tuo eksytys on kolminaisuusoppi!

        Jos vähääkään tietäisit siitä, niin hylkäisit sen! Se ei ole Jeesuksen oppia! KAUKANA SIITÄ!

        Johanneksen ensimmäinen kirje 5 luku jae 20 Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.


      • Totinentosiaan

        Jumala meni välillä Marian kohtuun lepäilemään.


    • Isänpoika

      Noinhan me kaikki voimme sanoa omasta isästäkin, mutta silti kaksi eri henkilöä.

      • jumalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Kenelle vastasit ja mihin viestiin?
        "oma isä, kaksi eri persoonaa"?
        Voisi tarkoittaa vaikkapa minun omaa isääni, jonka helluntailaiset aivopesivät aivan toiseksi persoonaksi!
        Tekivät hänestä rahakirstunsa yli kymmeneksi vuodeksi! Isäni oli hyvätuloinen! Vähintään 1700 euroa arvoltaan/kk.
        Kielilläpuhumisillaan hänet hurmasivat!
        Halusivat viedä tuhkatkin uunista!
        Isäni määräämä testamentintoimeksipanija (helluntailainen kielilläpuhuja, jota isäni kehui minulle maailman parhaimmaksi uskovaiseksi ja joka jaksoi tuntikaupalla puhua kielillä) naisihminen, sanotaan nyt vaikkapa Hilda. Hän petti minua asianajajan kanssa, jolla oli jokin osuus tähän asiaan. Valehteli ensin edustavansa minua, ja etten tarvitse omaa asianajajaa. Oli pesänjakaja. En ymmärtänyt edes ajatellakaan, että helluntailaiset voisivat olla kieroja! Hilda halusi kolmannesta perinnöstä (vaikka oli jo helluntailaissukunsa kanssa jakanut n. 15 vuoden ajan 1700 euroa /kk) "Kerjäsi "rahaa isänsä merimoottoriveneeseen, joka oli mennyt rikki! Olisin halunnut kolmena peräkkäisenä iltana puhua isäni hautakivestä! Olin nähnyt Oulussa sellaisen, johon voi laittaa kynttilän sisälle! En tiedä että minkälainen isäni hautakivi on! Lopetin sen kieron akan kanssa keskustelut kokonaan! Valehteli että lämpöpuhallin oli jäänyt päälle asuntoon, isäni kuoltua ja etteivät poliisit muka antaneet hänelle lupaa mennä sinne pistämään sitä pois päältä! Soitin poliiseille ja he sanoivat, ettei se ole totta! Kun kerroin sen "hildalle", sanoi hän pyytäneensä toiseltakin poliisilta lupaa mennä asuntoon! Soitin sitten toisen kerran RAISION Poliisille ja sain todeta, että se "tosiuskis" "Hilda" oli täys paskanpuhuja ja täysi valehtelija! Kaikki hänen puheensa kanssani perustuivat pahuuteen! Valehteluun! Lopetin yhteydenpidon siihen saatanan renkityttöön!
        Pesänjakajaasianajajan kanssa hän viivytteli asunnon myyntiä! Myivät sen sitten pilkkahintaan, "jollekin", "joka/jotkut" , sitten myivät sen hyvään hintaan pois muutaman kuukauden päästä!

        Maksoin aivan liian suuren veron "perinnöstäni"! Minulta olivat kaikki "mehut" pois, edes vaatiakseni siitä palautusta! Tein siitä asianajajasta ilmoituksen asianajajaliitolle, joka piti sen asianajan puolta!
        Tasan kaksi vuotta isäni kuoleman jälkeen, ilman että perinnönjakoaolisi tapahtunut,sain asianajajaliitolta kirjeen, jossa selittelivät, että asianajaja ei ollut tehnyt mitään väärää, eikä perinnönjaossa oltu viivytelty (vaikka sitä eivielä silloin oltu tehty! Sitä kirjettä lukiessani, sain jonkinlaisen hermoromahduksen! Uskoin lopulta Hildankin puheet siitä, kuinka isäni oli hänen kanssaan naureskellut minulle! Isäni siis vihasikin, eikä rakastanut minua, poikaansa! Silloin alkoi sitä tukevia, vanhoja muistoja, virtaamaan mieleeni!
        ISÄNI VIHASI MINUA! ISÄNI OLI HYLÄNNYT MINUT POIKANAAN!
        Olin juuri sitä ennen ollut täysin ilman alkoholia 11 kktta, joka johtaa tupakointiin! Täysin tupakoimatta olin ollut 4 kk ennen Annen ottaessa minuun . Oltiin noin kuukauden verran jokapäiväisessä yhteydenpidossa!
        Jälkeenpäin ajateltuna, puheluita kuunneltua, oli hän tosi hyökkäävä ja ylimielinen minua kohaan! Hän halusi kertoa, kuika oma isäni vihasi ja halveksi minua, omaa poikaansa! Hänhän oli isäni "tytär", äitinsä kautta, joka oli hänen kauttaan avioliitossa pari vuotta, ennenkuin erosivat! Anne tkkäsi, ettei mitään kuulunut minull, isäni entiselle pojalle, vaan kaikki vain isäni uudelle perheelle!
        Anne piiloitteli kaikkia isäni papereita omassa asunnossaan, jonne oli ne viennyt!
        Osakekirjakin oli Annen hallussa, kostoksi siitä etten ollut luvannut hänelle osuutta asunnosta, ja asuntoa ei voitu myydä ilman osakekirjaa! Asianajaja meklareineen yritti myydä asuntoa ilman osakekirjaa!
        Halukkaita ostajia löytyi, muttei osakekirjaa! Näyttelyä!

        Teoriani onkin se, (tosiuskis ja jatkuvasti kielillä puhuva Anne S.nja kiero asianajaja ) ostivat yhdessä sen asunnon pilkkahintaan ja sitten myivät sen hyvällä voitolla! Asunnon myynti-ilmoituskin otettiin jo 2 viikkoa ennen myyntiä pois netistä! KAIKKI OLI VALEHTELUA! KIEROILUA! MINULLA ON TODISTEET, MUTTEI VARAA RUVETA NOSTAMAAN SYYTTEITÄ! ärsykkeistä huolimatta, nuo suurkonnat, saatanan epäsikiöt, eivät edes haluakaan oikeudenkäyntiä!
        Anne sai minut yli 30000 Euroa köyhemmäsi pimeyden teoillaan!
        Sai minut suurpolttajaksi, vaikka olin jo hyvällä alulla tupakoinnin lopettamisessa!
        Tämä asia on monivaiheinen!
        Samaan paikkaan tuonpuoleisessa, en halua isäni, enkä Annen kanssa!
        He pilasivat jo hyvällle mallille päässeen elämäni!
        Olln jo niin hyvällä tollilla ilman tupakkaa ja alkoholia ja ekonomianikin alkoi pikku hiljaa parantumaan!
        SAATANAN ISÄNI!
        SAATANAN KIELILLÄ PUHUVAT ISÄNI UUDET SUKULAISET!
        ANNE JOUTAA HELVETTIIN!
        NIIN PAHAA KUIN HÄN MINULLE ON TEHNYT!
        HÄN EI EDES ARVAAKAAN SITÄ!
        JOS OLISIN ISÄNI VIHAN MINUA KOHTAAN TIENNYT, NIIN EN OLISI IKINÄ HÄNEN "PERINTÖÄÄN OTTANUT VASTAAN!
        SAATANAN JASKA PASKA JA ANNE PASKA! SAATANAN PASKAT!


      • umalaJUMALANkuvaIHMINEN

        Helluntailainen ihminen, muka uskossa olevinaan! Ja tuollainen rahanahne rikollinen!
        Minulla ovat kaikki todisteet häntä vastaan!
        Älyäisi edes haastaa minut oikeuteen,
        Mistä?
        Juuri niin! Mistä
        Joka tapauksessa helluntailaine kielilläänmölöttävä Anne on mielestäni rikollinen!
        Hän hävitti minulta yli 300, 000 kruunua!
        Hallelujjaa Saatanat!
        Olette tosi kivoja!
        Miksi piti kertoa se, että isäni halveksi ja vihasi minua?
        Se oli tarpeetonta!
        Olisin halunnut koko loppuikäni elää siinä valheessa, että isäni olisi kunnioittanut ja rakastanut minua, poikaansa!
        Nyt saan koko ikäni elää oman isäni halveksunnan ja vihan alaisuudessa!
        Miksi hän halveksi ja nauroi minun olemustani?
        Oma isä?!
        Minulta vietiin isänikin!
        Tuhkatkin uunista!

        Ei sovi!
        Mutta silti jotenkin sopii!
        Menetetty oman isän rakkaus!
        Jotenkin isäni tulee mieleen tästä kipaleesta, monien muiden asioiden lisäksi

        https://www.youtube.com/watch?v=R7f189Z0v0Y
        Willie Nelson - Always On My Mind











        ?


      • Isänpoika

        Tarkoitin kirjoituksellani. Isä ja poika ovat yhtä, muta ei sama persoona. On vain yksi Jumala ja Jumalan Poika.


      • ihmettelenkovin
        umalaJUMALANkuvaIHMINEN kirjoitti:

        Helluntailainen ihminen, muka uskossa olevinaan! Ja tuollainen rahanahne rikollinen!
        Minulla ovat kaikki todisteet häntä vastaan!
        Älyäisi edes haastaa minut oikeuteen,
        Mistä?
        Juuri niin! Mistä
        Joka tapauksessa helluntailaine kielilläänmölöttävä Anne on mielestäni rikollinen!
        Hän hävitti minulta yli 300, 000 kruunua!
        Hallelujjaa Saatanat!
        Olette tosi kivoja!
        Miksi piti kertoa se, että isäni halveksi ja vihasi minua?
        Se oli tarpeetonta!
        Olisin halunnut koko loppuikäni elää siinä valheessa, että isäni olisi kunnioittanut ja rakastanut minua, poikaansa!
        Nyt saan koko ikäni elää oman isäni halveksunnan ja vihan alaisuudessa!
        Miksi hän halveksi ja nauroi minun olemustani?
        Oma isä?!
        Minulta vietiin isänikin!
        Tuhkatkin uunista!

        Ei sovi!
        Mutta silti jotenkin sopii!
        Menetetty oman isän rakkaus!
        Jotenkin isäni tulee mieleen tästä kipaleesta, monien muiden asioiden lisäksi

        https://www.youtube.com/watch?v=R7f189Z0v0Y
        Willie Nelson - Always On My Mind











        ?

        Aloitin tämän ketjun saadakseni vastauksen, miksi ko. raamatunlauseet antavat täysin vastakkaisin kuvan siitä, mihin uskova pääsee/joutuu kuoleman jälkeen. Kumpi jae pitää paikkansa? Nimimerkki "jumalajumalankuvaihminen" on luetellut tässä viestissä lukemattomia raamatunjakeita, jolla ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. Hän on myös kirjoittanut kaikkea muuta höpinää ketjuun, millä ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa.
        Miksi näyttää olevan mahdotonta saada selkeää vastausta kysymykseen??


    • Maitojunalla

      Hei! Hyvä kysymys. Kaikki kirjoitukset ovat alunperin ilman välimerkkejä. Ne on lisätty sinne myöhemmin. Minä sanon sinulle, tänään... Minä sanon sinulle tänään... Ero on suuri. Myös tähän liittyy se, miten käsitetään sielun ja ruumiin asioita.

      ”Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.”
      ‭‭1. Mooseksen kirja‬ ‭2:7‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/gen.2.7.fb33/38

      Eli mitään välitiloja tai puolikuolemia ei Raamattu tue, toisin kuin se vanha käärme (1. valhe) ja pakanauskonnot kuten hindut. Kristinuskon se oppi ei pitäisi kuulua.

      ”mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".”
      ‭‭1. Mooseksen kirja‬ ‭2:17‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/gen.2.17.fb33/38

      ”Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;”
      ‭‭1. Mooseksen kirja‬ ‭3:4‬ ‭FB33/38‬‬
      http://bible.com/365/gen.3.4.fb33/38

    • Setä.neuvoo

      Thayerin sanakirjan mainitsemisen tarkoitus...

      Oliko paratiisi synonyymiä tuonelalle. Ja siihen sovellettava Heb 9 - ihmisille määrätty kerran kuoleminen ja sen jälkeen tuomio. Eli tuonelassa eri osastot. Juopa, kuten selostaa Luuk 16.

      Eli Jeesuksen lausunto tänä päivänä paratiisissa hänen kanssaan olemisesta saattoi tarkoittaa vain, että samalla osastolla

      Tuonelassa.

      Ei vielä taivaassa asti. Koska ylösnousemus tulee myöhemmin, Dan 12, Joh 5-6 ja Ilm 20.

    • iloistajuhlaa

      Nousi kuolleista. Jeesus ajoi magdalan mariasta demonit ulos eikä mitään seksijuttuja kun Jeesus haluaa auttaa. Rahanahneuskin on synti myös hellareilla erittäin. Kyllä ryöväri kun uskoo Jeesuksen messias vapahtajaksi tulee autuaaksi ikuisesti aivan varmasti. Joka uskoo Jeesukseen ei ikinä kuole . Ryöväri kun saa syntinsä anteeksi siinä ristiinnaulitussa ikuisesti. Ryövärien juhlapäivä .Rakas Jeesus kiitos kun kuolit puolestani uskon että olet Jumalan ainoa poika vapahtaja Kristus . Anna syntini anteeksi pelasta sieluni. Päästä pahasta. Amen. Suullani tunnustan ääneen Jeesus on Poika lunastaja . Herrojen herra. Oikea kuningas. Rakkaus peittää syntien paljouden. Voit alkaa iloita . Syntisi on sovitettu. Voit polttaa noitakirjasi varastetut tavarat palauttaa mitä voi. Tämä on parannuksen tekoa. Anna anteeksi muille pyydä anteeksi. Sielustasi käydään kamppailu älä pelkää. Uskomalla Jeesukseen voitat . Rukoile Jeesusta lue raamattua uutta testamenttia ääneen . Ylösnousemus ja elämä . Jeesus on elämä . Nosta katseesi valoon. Älä tuijota vikojasi niitä on kaikilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe