Lehdistö vinkit RHB laitettu

Juttu.lehteen

Laitoin linkit

http://www.suomitulessa.fi/

https://www.google.fi/search?client=ms-android-samsung&espv=1&ei=7OahV7-MN8mwsAH-paoo&q=rodney howard browne&oq=rodney howard browne&gs_l=mobile-gws-serp.12...0.0.0.19892.1.1.0.0.0.0.0.0..0.0.cgmwq...0...1..64.mobile-gws-serp..1.0.0.DmtPxIrzzRo

34

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juttu.lehteen

      Otsikolla

      Kohusaarnaaja Suomessa

      Sanoma leviää

      • teitoikein

        Teit suuren palveluksen monille,ehkä asioihin alkaa tulla tolkkua!


      • Aöoittajaa
        teitoikein kirjoitti:

        Teit suuren palveluksen monille,ehkä asioihin alkaa tulla tolkkua!

        Pyhä Henki täyttää ihmiset, kyllä!


    • fatherheart

      Taistelu josta profeetta apostoli isän sydämen oikea käsi on puhunut! Uskonnolliset fariseukset antavat teuraaksi hengessä väkeviä! Mutta tulee tulen aika jolloin tuli lankeaa! Uuden ajan apostolit saavat ennenkuulemattomia voimia! He tekevät ihmeitä ja merkkejä! FIRE! Uusi ilmestys isästä VIRTAA! Vastustajia on mutta apostoli profeetta Rick Joyner on kaiken tiedon lähteellä! FIRE!
      VARUSTAUDU TAISTELUUN! ISÄN SYDÄN KOULUTUKSET! FIRE!

    • Hyvä.juttuu

      Toimittavat uskontielle.

    • Totuushuutaakaduilla

      Loistavaa.

      Kuollut uskonnollisuus vastustaa Pyhän Hengen voimaa ja voitelua ja siinä voitelelussa toimivia Herran palvelijoita.
      Mutta ei pärjää sille.
      Saatana on häviäjä.
      Jeesus on Voittaja.

      • fatherheart

        FIRE! Apostolit ja profeetat asettavat ennalleen loiston ja hallintavallan! Suomi synnyttää! FIRE!


      • Kirkkaudeksi.Kansoille

        Eikös sitä Loistoa synnytäkkään JEESUS? suomiko rhb.n seuraajien mukaan?


      • saviseutulainen
        fatherheart kirjoitti:

        FIRE! Apostolit ja profeetat asettavat ennalleen loiston ja hallintavallan! Suomi synnyttää! FIRE!

        fatherheart,

        kauhistava on eksytyksen tulessä kärisevä, katkuinen, VALHE, jota sinä ja te muut kundaliinipoppamies RHB:n lumoamat onnettomuudeksenne
        seuraatte. Tehkää parannus niinkauan kuin vielä aikaa on.

        Muistakaa tämä Herran Jeesuksen totinen varoitus:
        "KATSO, MINÄ OLEN SEN TEILLE EDELTÄ SANONUT"!

        Varoittiko Hän seuraajiaan niistä, jotka tulevat varoittamaan Hänen seurakuntaansa vääristä kristuksista, vääristä profeetoista, harhaopettajista ja muista valheveljistä?

        Varoittiko?
        EI, HÄN VAROITTI JUURI NÄISTÄ VÄÄRISTÄ KRISTUKSISTA ( JOS JOKU SANOO TEILLE,KATSO TUOLLA ON KRISTUS, ERÄMAASSA ... KAMMIOSSA ...ÄLKÄÄ USKOKO, ÄLKÄÄ MENKÖ ... ), VÄÄRISTÄ PROFEETOISTA JNE.

        "Sillä monta tulee, jotka minun ( Jeesuksen ) nimessäni tekevät suuria tunnustekoja; ajavat ulos riivaajia, parantavat sairaita, herättävät kuolleita ..."
        "Ja Jumala lähettää väkevän eksytyksen, niin että valitutkin, jos mahdollista, eksyvät" ...
        "Ja itse saatana tekeytyy valkeudenenkeliksi ja sen sallitaan tehdä suuria ihmeitä, niin että se saa TULENKIN lankeamaan alas taivaasta ..."

        Rakkaat Jeesuksen omat, jotka olette joutuneet alttiiksi tälle RHB:n ja hänen kaltaisiensa hirveälle eksytykselle, joka ei voi viedä muuta kuin tuhoon - ja jo täällä ajassa niinkuin monelle äärikarismaattisen harhan uhrille on käynyt - niin, miksi te ette usko Herran Jeesuksen omia totisia varoituksia. Sillä nämä ovat Herran varoituksia eivätkä niiden, jotka yrittävät uskonveljiään ja -sisariaan varoittaa, perustaen uskalluksensa tähän varoitukseen yksin Herran Jeesuksen omiin sanoihin, painaviin ja totisiin sanoihin.
        Myös Herran apostolit, etenkin Paavali, Pietari ja Johannes varoittavat väkevin sanoin näistä eksytyksistä.

        HERRA JEESUS: KATSOKAA, ETTEI KUKAAN TEITÄ EKSYTÄ.


      • odotamme
        saviseutulainen kirjoitti:

        fatherheart,

        kauhistava on eksytyksen tulessä kärisevä, katkuinen, VALHE, jota sinä ja te muut kundaliinipoppamies RHB:n lumoamat onnettomuudeksenne
        seuraatte. Tehkää parannus niinkauan kuin vielä aikaa on.

        Muistakaa tämä Herran Jeesuksen totinen varoitus:
        "KATSO, MINÄ OLEN SEN TEILLE EDELTÄ SANONUT"!

        Varoittiko Hän seuraajiaan niistä, jotka tulevat varoittamaan Hänen seurakuntaansa vääristä kristuksista, vääristä profeetoista, harhaopettajista ja muista valheveljistä?

        Varoittiko?
        EI, HÄN VAROITTI JUURI NÄISTÄ VÄÄRISTÄ KRISTUKSISTA ( JOS JOKU SANOO TEILLE,KATSO TUOLLA ON KRISTUS, ERÄMAASSA ... KAMMIOSSA ...ÄLKÄÄ USKOKO, ÄLKÄÄ MENKÖ ... ), VÄÄRISTÄ PROFEETOISTA JNE.

        "Sillä monta tulee, jotka minun ( Jeesuksen ) nimessäni tekevät suuria tunnustekoja; ajavat ulos riivaajia, parantavat sairaita, herättävät kuolleita ..."
        "Ja Jumala lähettää väkevän eksytyksen, niin että valitutkin, jos mahdollista, eksyvät" ...
        "Ja itse saatana tekeytyy valkeudenenkeliksi ja sen sallitaan tehdä suuria ihmeitä, niin että se saa TULENKIN lankeamaan alas taivaasta ..."

        Rakkaat Jeesuksen omat, jotka olette joutuneet alttiiksi tälle RHB:n ja hänen kaltaisiensa hirveälle eksytykselle, joka ei voi viedä muuta kuin tuhoon - ja jo täällä ajassa niinkuin monelle äärikarismaattisen harhan uhrille on käynyt - niin, miksi te ette usko Herran Jeesuksen omia totisia varoituksia. Sillä nämä ovat Herran varoituksia eivätkä niiden, jotka yrittävät uskonveljiään ja -sisariaan varoittaa, perustaen uskalluksensa tähän varoitukseen yksin Herran Jeesuksen omiin sanoihin, painaviin ja totisiin sanoihin.
        Myös Herran apostolit, etenkin Paavali, Pietari ja Johannes varoittavat väkevin sanoin näistä eksytyksistä.

        HERRA JEESUS: KATSOKAA, ETTEI KUKAAN TEITÄ EKSYTÄ.

        Kun sinulla ei ole tarjota mitään ihmisille savi.Sinä et osaa muuta kuin täällä lässyttää,perusta oma seurakunta,lähde ihmisten keskelle kun olet niin täydellinen.Näytä ,mitä sinulla on tarjottavana,me odotamme sinun massatapahtumaa.


      • saviseutulainen
        odotamme kirjoitti:

        Kun sinulla ei ole tarjota mitään ihmisille savi.Sinä et osaa muuta kuin täällä lässyttää,perusta oma seurakunta,lähde ihmisten keskelle kun olet niin täydellinen.Näytä ,mitä sinulla on tarjottavana,me odotamme sinun massatapahtumaa.

        Oikeassa olet, minulla ei ole mitään tarjottavaa ihmisille.
        Mitä tulee "seurakunnan" perustamiseen, eriseuroja, lahkoja, lohkoja ... on niin määrätön määrä tätä nykyä Herran Jeesuksen Kristuksen SEURAKUNNASTA hajonneena, sirpaloituneena sekasotkuna siellä täällä pienessä Suomessammekin, ettei niistä ota enää kukaan selvää mitä ne edustavat ja ovat edustamatta.
        Juuri näin: "perusta oma seurakunta, näytä mitä sinulla on tarjottavana ...odotamme massatapahtumaa .."
        Ironisuudestasi ( toivottavasti sentään siihen tähtäsit ) huolimatta, lausumassasi paljastuu todeksi nykypäivän elämyskristillisyys.
        Mennään sinne ja tänne, pienempiä ja suurempia massatapahtumia "valovoimaisine päätähtineen".
        "Hei täällä on näin valtavasti väkeä paikalla, tääll on varmaan kaikki tunnetuimmat naamat paikalla, kato ny noi ja noi, kaikki TV seiskan pintalössi täällä, eihän täältä puutu ketään ..."

        Ei varmaan puutukaan - tai kyllä yksi puuttuu.
        VERISELLÄ RISTILLÄ MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN KÄRSIVÄ JA KUOLEVA JEESUS KRISTUS.

        Nimimerkki "odotamme",
        yhdelläkään meistä, ei yhdelläkään, ole mitään tarjottavaa toisillemme.
        Vain edestämme kärsineellä ja kuolleella, ylösnousseella Jeesuksella Kristuksella on jotain tarjottavaa meille.
        Hänellä onkin tarjona meille KAIKKI.
        Kun olemme saaneet Jumalan Armosta ottaa Hänet, Jeesuksen Kristuksen, uskossa vastaan Sovittajanamme ja Lunastajanamme, Herranamme ja Vapahtajanamme, on meillä
        tämän maallisen, epätäydellisen, usein vaivojen ja ahdistusten täyttämän vaelluksen jälkeen, ihana lupaus iankaikkisesta ilosta ja rauhasta, rakkaudesta ja kirkkaudesta Taivaan kodissa.
        Ikuisen kuoleman ja kadotuksen sijasta tämä ihana Herran lupaus Hänen kanssaan iankaikkisessa Taivaan ilossa, levossa ja rauhassa.
        Tämä kaikki on Herran Jeesuksen omille Hänessä luvattu.
        Sen tähden me panemme kaiken uskomme, luottamuksemme ja turvamme Herraamme ja Vapahtajaamme, Jeesukseen Kristukseen.
        Muuta emme tarvitse.
        Herra Jeesus on ainoa välimies Jumalan ja meidän välillämme.
        Vain Herran Jeesuksen kautta ja Hänessä on meillä oikeus olla yhteydessä Jumalaan Kaikkivaltiaaseen.


      • odotamme
        saviseutulainen kirjoitti:

        Oikeassa olet, minulla ei ole mitään tarjottavaa ihmisille.
        Mitä tulee "seurakunnan" perustamiseen, eriseuroja, lahkoja, lohkoja ... on niin määrätön määrä tätä nykyä Herran Jeesuksen Kristuksen SEURAKUNNASTA hajonneena, sirpaloituneena sekasotkuna siellä täällä pienessä Suomessammekin, ettei niistä ota enää kukaan selvää mitä ne edustavat ja ovat edustamatta.
        Juuri näin: "perusta oma seurakunta, näytä mitä sinulla on tarjottavana ...odotamme massatapahtumaa .."
        Ironisuudestasi ( toivottavasti sentään siihen tähtäsit ) huolimatta, lausumassasi paljastuu todeksi nykypäivän elämyskristillisyys.
        Mennään sinne ja tänne, pienempiä ja suurempia massatapahtumia "valovoimaisine päätähtineen".
        "Hei täällä on näin valtavasti väkeä paikalla, tääll on varmaan kaikki tunnetuimmat naamat paikalla, kato ny noi ja noi, kaikki TV seiskan pintalössi täällä, eihän täältä puutu ketään ..."

        Ei varmaan puutukaan - tai kyllä yksi puuttuu.
        VERISELLÄ RISTILLÄ MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN KÄRSIVÄ JA KUOLEVA JEESUS KRISTUS.

        Nimimerkki "odotamme",
        yhdelläkään meistä, ei yhdelläkään, ole mitään tarjottavaa toisillemme.
        Vain edestämme kärsineellä ja kuolleella, ylösnousseella Jeesuksella Kristuksella on jotain tarjottavaa meille.
        Hänellä onkin tarjona meille KAIKKI.
        Kun olemme saaneet Jumalan Armosta ottaa Hänet, Jeesuksen Kristuksen, uskossa vastaan Sovittajanamme ja Lunastajanamme, Herranamme ja Vapahtajanamme, on meillä
        tämän maallisen, epätäydellisen, usein vaivojen ja ahdistusten täyttämän vaelluksen jälkeen, ihana lupaus iankaikkisesta ilosta ja rauhasta, rakkaudesta ja kirkkaudesta Taivaan kodissa.
        Ikuisen kuoleman ja kadotuksen sijasta tämä ihana Herran lupaus Hänen kanssaan iankaikkisessa Taivaan ilossa, levossa ja rauhassa.
        Tämä kaikki on Herran Jeesuksen omille Hänessä luvattu.
        Sen tähden me panemme kaiken uskomme, luottamuksemme ja turvamme Herraamme ja Vapahtajaamme, Jeesukseen Kristukseen.
        Muuta emme tarvitse.
        Herra Jeesus on ainoa välimies Jumalan ja meidän välillämme.
        Vain Herran Jeesuksen kautta ja Hänessä on meillä oikeus olla yhteydessä Jumalaan Kaikkivaltiaaseen.

        Ei ole niin ,ettei yhdelläkään ole meistä mitään tarjottavaa toisillemme!Jo raamatun aikana,ihmiset tarvitsivat toinen toistaan.Ilman ystävääni,en olisi jaksanut kulkea ja hän juuri sanoi,kiitos ,että olet jaksanut minua ja rukoillut,kun olen kompuroinut.Hän taistelee riippuvuuden kanssa,suuri muutos on jo tapahtunut.Puolisoni antaa minulle paljon,ja minä hänelle.Että he yhtä olisivat,jos toinen kaatuu,toinen nostaa.


      • saviseutulainen
        odotamme kirjoitti:

        Ei ole niin ,ettei yhdelläkään ole meistä mitään tarjottavaa toisillemme!Jo raamatun aikana,ihmiset tarvitsivat toinen toistaan.Ilman ystävääni,en olisi jaksanut kulkea ja hän juuri sanoi,kiitos ,että olet jaksanut minua ja rukoillut,kun olen kompuroinut.Hän taistelee riippuvuuden kanssa,suuri muutos on jo tapahtunut.Puolisoni antaa minulle paljon,ja minä hänelle.Että he yhtä olisivat,jos toinen kaatuu,toinen nostaa.

        Toki meillä - Jumalan Armosta - on empatian, myötäelämisen, lahja antaa toisillemme. Paljonkin on meistä toisillemme tukea.
        Missään tapauksessa siitä ei ole "kahta kysymystä".
        Eli en ollenkaan siitä puhunutkaan.

        Vaan tästä: "Mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi".
        Ei mitään.
        Vain Herra Jeesus voi. Hänessä meillä on kaikki mitä me tässä ajassa ja iäisyydessä tarvitsemme.
        Rakkaat myötäelävät läheisemme ovat Jumalan lahja.


      • JEESUKSELLA.AVAIN

        ja ihminen eivoi antaa toiselle -Rauhaa, sydämen Rauhaa kun on synnit pyyhitty Jumalan edessä! Siitä Jeesus puhuikin, sanoessaan 'en Minä anna teille, niinkuin maaima (elämän korska, pahoissa seksihimoissa jylläys) antaa, vaan Minun RAUHANI Minä teille annan'.

        Rauha Jumalan kanssa, ja Iankaikkisen Elämän takeet..tämä on 'yliluonnollista', täysin ihmiskäden ulottumattomissa----ILMAN JEESUSTA.


      • odotamme
        JEESUKSELLA.AVAIN kirjoitti:

        ja ihminen eivoi antaa toiselle -Rauhaa, sydämen Rauhaa kun on synnit pyyhitty Jumalan edessä! Siitä Jeesus puhuikin, sanoessaan 'en Minä anna teille, niinkuin maaima (elämän korska, pahoissa seksihimoissa jylläys) antaa, vaan Minun RAUHANI Minä teille annan'.

        Rauha Jumalan kanssa, ja Iankaikkisen Elämän takeet..tämä on 'yliluonnollista', täysin ihmiskäden ulottumattomissa----ILMAN JEESUSTA.

        Höpö höpö,sinulla ei näytä olevan ihmissuhteita.Jeesus käyttää meitä välikätenä.väitteesi ei ole oikein,kokemusta on ,miten olen tullut autetuksi Jumalalle kuuliaisen ihmisen kautta!Ja rauha on tullut,konkreettisen avun kautta ihmiseltä ,joka ei vain ole kirjanoppinut,vaan kulkee kuunnellen,mitäHerra haluaa hänen tekevän!!


      • JEESUKSELLA.AVAIN

        Tiedätkö, ei ihmisen hyvienkään tekojen kautta tule Iankaikkista Rauhaa! Huomaan selvästi, että sinulla ei ole, vieläainkaan Jeesuksen Kristuksen sisäistä tuntemista.

        Se on jokaisella uudestisyntymän kautta Uskoon tulleella ihmisellä!

        Herra armahtakoon.


      • odotamme
        JEESUKSELLA.AVAIN kirjoitti:

        Tiedätkö, ei ihmisen hyvienkään tekojen kautta tule Iankaikkista Rauhaa! Huomaan selvästi, että sinulla ei ole, vieläainkaan Jeesuksen Kristuksen sisäistä tuntemista.

        Se on jokaisella uudestisyntymän kautta Uskoon tulleella ihmisellä!

        Herra armahtakoon.

        Naurettavaa!!Sinähän olet korottanut itsesi Jumalaa suuremmaksi.Kukaan läheisistäni ei ole koskaan epäillyt uskoani,rauha tulee kuuliaisuudesta Hänelle.Herra armahda ja auta heitä ,jotka elävät läheisyydessäsi,ei ole heillä helppoa,koska sinä päätät ,kuka on uskossa ja kuka ei!Olet todella sairastuttava persoona.


      • saviseutulainen
        odotamme kirjoitti:

        Naurettavaa!!Sinähän olet korottanut itsesi Jumalaa suuremmaksi.Kukaan läheisistäni ei ole koskaan epäillyt uskoani,rauha tulee kuuliaisuudesta Hänelle.Herra armahda ja auta heitä ,jotka elävät läheisyydessäsi,ei ole heillä helppoa,koska sinä päätät ,kuka on uskossa ja kuka ei!Olet todella sairastuttava persoona.

        Ystävä,

        ei nimimerkki JEESUKSELLA.AVAIN sinun uskoasi epäillyt.
        Hän sanoi huomaavansa, että sinulta puuttuu - vielä - Jeesuksen Kristuksen sisäistä tuntemista.
        Eikä ole ollenkaan kyse siitä, ettei meidän tule toisiamme tukea ja auttaa, rohkaista uskovina toisiamme jne., vaan siitä, että ihan kaikesta hyvän tekemisestämme tahi tekemättä jättämisestämme, ihan mistä tahansa mikä liittyy meihin itseemme "hurskaassa" uskonelämässämme, ei ole itsessään meille puolen puupennin hyötyä Jumalan edessä. Meillä ei ole mitään muuta tuotavana Kaikkivaltiaan Jumalan eteen kuin syntimme.
        Huom edelleen: Ei tarkoita ollenkaan sitä, ettemme halulla ja kiintymyksellä - rakkaudellakin - huolehtisi, auttaisi ja tukisi rakkaita lähimmäisiämme.
        Mutta niin tekevät nekin empaattiset ihmiset toisilleen, jotka eivät ole uskovia. Ateisti voi olla yhtä hyvä lähimmäinen toiselle - parempikin - kuin me uskovat.

        Sitä Rauhaa minkä vain Jumala voi Herraan Jeesukseen uskoville, Hänet sovittajanaan ja lunastajanaan vastaanottaneille antaa, ei mikään parhainkaan "hyvä" tekomme saata meille suoda.
        Niinkuin nim.merkki JEESUKSELLA.AVAIN kirjoittikin.
        Tämä Jumalan ihana Rauha ei tule hyvin suoritetuista teoistamme ja töistämme.
        Vain luja usko siihen, että Jeesus Kristus on TODELLA KAIKEN tehnyt meidän edestämme, voi meille antaa rauhan.
        Tieto siitä, että me saamme totisesti luottaa siihen, että Jumala vanhurskauttaa meidät USKON kautta Jeesukseen Kristukseen. Herran Jeesuksen VANHURSKAUDEN Jumala lukee meidän hyväksemme - USKON KAUTTA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN.
        Hänen täydellisesti suoritettuun sovitus - ja lunastustyöhönsä ei ihminen saata mitään lisätä - eikä siitä mitään pois ottaa.
        Jumalan ihana lahja, pelastuksen armolahja, antaa meille rauhan ja levon Herrassa Jeesuksessa, Hänessä ja vain Hänessä.
        Ei mikään mikä meillä on itsessämme tai lähimmäistemme kautta saatuna, anna meille maallista rauhaa kummempaa.
        Tieto siitä, että Herramme ja Vapahtajamme on jo kaiken suorittanut meidän edestämme, kaiken vienyt loppuun saakka, TÄYDELLISESTI JA KOKONAAN, antaa meille Rauhan, KAIKKEA YMMÄRRYSTÄ YLEMMÄN, jota ei mikään maallinen voi meille antaa.


    • iloherrassa

      No mutta kun se ei ole sellaista iloa jota sielu tuottaa ja kohahduttaa.Nauran mutta en näe Jeesuksen nauravan Raamatun lehdillä kippurassa enkä maata lakoen.Näen ilon Herrani silmissä ja sanoissa kun ihmiset tulevat Isän ja hänen tykönsä ja ottavat vastaan hänet.Vanhurskautta ja rauhaa,-iloa Pyhässä Hengessä,se joka on siällämme uudesti syntymän kautta.Jeesus sanoi että hän antaa puolustajan ja että hän tulee asumaan meidän majasamme tässä ruumissa henkensä kautta.Se ei ole humausta ja sen jälkeen poistuu.Ei vaan se on iloa ja rauhaa nimenomaan rauhaa Pyhässä Hengessä.Miettikääpä...mitä Jeesus teiksi miten hän oli ja eli maanpäällä.

      • Näin.Jeesus.teki

        Hengessä.Miettikääpä...mitä Jeesus teiksi miten hän oli ja eli maanpäällä.

        ---------------
        Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen

        Hän vastasi: "Se mies, jota kutsutaan Jeesukseksi, teki tahtaan ja voiteli minun silmäni ja sanoi minulle: 'Mene ja peseydy Siiloan lammikossa'; niin minä menin ja peseydyin ja sain näköni."

        Ja se päivä, jona Jeesus teki tahtaan ja avasi hänen silmänsä, oli sapatti.

        Niin myöskin fariseukset kysyivät häneltä, miten hän oli saanut näkönsä. Ja hän sanoi heille: "Hän siveli tahtaan minun silmilleni, ja minä peseydyin, ja nyt minä näen."


      • Entäsnämä
        Näin.Jeesus.teki kirjoitti:

        Hengessä.Miettikääpä...mitä Jeesus teiksi miten hän oli ja eli maanpäällä.

        ---------------
        Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen

        Hän vastasi: "Se mies, jota kutsutaan Jeesukseksi, teki tahtaan ja voiteli minun silmäni ja sanoi minulle: 'Mene ja peseydy Siiloan lammikossa'; niin minä menin ja peseydyin ja sain näköni."

        Ja se päivä, jona Jeesus teki tahtaan ja avasi hänen silmänsä, oli sapatti.

        Niin myöskin fariseukset kysyivät häneltä, miten hän oli saanut näkönsä. Ja hän sanoi heille: "Hän siveli tahtaan minun silmilleni, ja minä peseydyin, ja nyt minä näen."

        No mietipä edelleen Jeesuksen elämää, sopisiko seuraavat ilmiöt hänelle: Juoksiko Jeesus päin seiniä, päästelikö eläinääniä sätkiessään maassa ja kouristellessaan luonnottomissa asennoissa, yrittäen saarnata mutta siinä onnistumatta kun oli liian juopunut?


      • Näin.Jeesus.teki
        Entäsnämä kirjoitti:

        No mietipä edelleen Jeesuksen elämää, sopisiko seuraavat ilmiöt hänelle: Juoksiko Jeesus päin seiniä, päästelikö eläinääniä sätkiessään maassa ja kouristellessaan luonnottomissa asennoissa, yrittäen saarnata mutta siinä onnistumatta kun oli liian juopunut?

        Ja saastainen henki kouristi häntä ja lähti hänestä huutaen suurella äänellä.


        Niin he toivat hänet hänen tykönsä. Ja heti kun hän näki Jeesuksen, kouristi henki häntä, ja hän kaatui maahan, kieritteli itseään, ja hänestä lähti vaahto.

        Niin se huusi ja kouristi häntä kovasti ja lähti ulos. Ja hän kävi ikäänkuin kuolleeksi, niin että monet sanoivat: "Hän kuoli."


        Ja vielä pojan tullessakin riivaaja repi häntä ja kouristi kovin. Mutta Jeesus nuhteli saastaista henkeä ja paransi pojan ja antoi hänet takaisin hänen isällensä.


      • Juopua.Pyhästä.Hengestä
        Entäsnämä kirjoitti:

        No mietipä edelleen Jeesuksen elämää, sopisiko seuraavat ilmiöt hänelle: Juoksiko Jeesus päin seiniä, päästelikö eläinääniä sätkiessään maassa ja kouristellessaan luonnottomissa asennoissa, yrittäen saarnata mutta siinä onnistumatta kun oli liian juopunut?

        Apostolien teot 2


        1 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3 Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        5 Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
        6 Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
        7 Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
        8 Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
        9 Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
        10 Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
        11 kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
        12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
        13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
        14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
        15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
        16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        22 Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
        23 hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
        24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
        25 Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
        26 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
        27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
        28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'
        29 Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä.
        30 Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen,
        31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.
        32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt, minkä todistajia me kaikki olemme.
        33 Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.
        34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
        35 kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'
        36 Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristii


      • Sinunlogiikkasi
        Näin.Jeesus.teki kirjoitti:

        Ja saastainen henki kouristi häntä ja lähti hänestä huutaen suurella äänellä.


        Niin he toivat hänet hänen tykönsä. Ja heti kun hän näki Jeesuksen, kouristi henki häntä, ja hän kaatui maahan, kieritteli itseään, ja hänestä lähti vaahto.

        Niin se huusi ja kouristi häntä kovasti ja lähti ulos. Ja hän kävi ikäänkuin kuolleeksi, niin että monet sanoivat: "Hän kuoli."


        Ja vielä pojan tullessakin riivaaja repi häntä ja kouristi kovin. Mutta Jeesus nuhteli saastaista henkeä ja paransi pojan ja antoi hänet takaisin hänen isällensä.

        Eli puhujassa on saastainen henki kun hän ei pysty saarnaamaan. Näin käy usein torontolaissaarnaajilla kun juopuvat. Ja kaikissa uskovissa jotka kouristelevat tuolla kokouksissa on saastainen henkikö?


    • Aloittajaa

      Lehdistölle on tiedotettu siksi että evankeliumi leviää.

      Joskus laitoin linkin ja seiska tuli kirjoitti uskosta monta kuukautta.

    • Yiviuv

      Kyllä on ärsyttävä kukko tunkiolla. Tepastelee kuin kuningas ihmisten edessä, selkeästi aggressiivinen ilmapiiri hänen ympärillään, jolla pitää ihmiset ohjaksissaan, jottei vaan kukaan vastusta häntä. Mistä näitä tyranneja riittää ja miksi ihmiset juoksevat heidän perässään? Samanlaisia löytyy poliitikoista, täysin häikäilemättömiä oman edun tavoittelijoita.

      • saviseutulainen

        Eiks ookin, sopis vaikka Yhdysvaltojen presidenttiehdokkaaksi:)!


      • Jeesus.kompastuskivi
        saviseutulainen kirjoitti:

        Eiks ookin, sopis vaikka Yhdysvaltojen presidenttiehdokkaaksi:)!

        Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
        ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi." Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.


      • Jeesus.kompastuskivi
        Jeesus.kompastuskivi kirjoitti:

        Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
        ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi." Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.

        RHB joka Jeesusta julistaa Pyhän Hengen voimassa joutuu fariseusten taholta vihattavaksi. Jeesus on kompastuskivi uskonnollisille kuten tässä riekkuville.


      • kuollutkala
        Jeesus.kompastuskivi kirjoitti:

        RHB joka Jeesusta julistaa Pyhän Hengen voimassa joutuu fariseusten taholta vihattavaksi. Jeesus on kompastuskivi uskonnollisille kuten tässä riekkuville.

        Tämä savisutelainen on katkera,oman napansa ympärillä pyörii.Ei hän toivo kenellekään hyvää.Hyvin pirullinen ihminen.


      • NoitahengetTietääjeesuks

        Minun, tarkkailijan, täytyy hillitä lihani nyt, etten haistattelisi sinulle sensuroitua!

        Nämä, rhb.n seuraajaporukat palstallakin, HEDELMISTÄ teidät tunnetaan! 'evankelista rhb' ei ollut baarimikkoa kummempi, Henkeä hällä ei ollut jakaa, epäjärjestystä ja eläimellistä menoa, joka EI kirkasta Jumalaa, Jeesusta koska SANANJULISTUSKIN puuttui kokonaan. Laulamisetkin oli itsensä esittämistä (teatraalista showta maailman korskassa) ja kuin mantrojen hokemista (suurta henkeä varmaan rummutettiin sillä paikalle)

        "Koska he eivät TOTTEKE (LUE, RAKASTA) SANAA (JEESUSTA), he kompastuvat. Kirjoitettu on.

        Loppuarvio nähdystä ja kuullusta, NOITUUTTA.


      • pakoon
        NoitahengetTietääjeesuks kirjoitti:

        Minun, tarkkailijan, täytyy hillitä lihani nyt, etten haistattelisi sinulle sensuroitua!

        Nämä, rhb.n seuraajaporukat palstallakin, HEDELMISTÄ teidät tunnetaan! 'evankelista rhb' ei ollut baarimikkoa kummempi, Henkeä hällä ei ollut jakaa, epäjärjestystä ja eläimellistä menoa, joka EI kirkasta Jumalaa, Jeesusta koska SANANJULISTUSKIN puuttui kokonaan. Laulamisetkin oli itsensä esittämistä (teatraalista showta maailman korskassa) ja kuin mantrojen hokemista (suurta henkeä varmaan rummutettiin sillä paikalle)

        "Koska he eivät TOTTEKE (LUE, RAKASTA) SANAA (JEESUSTA), he kompastuvat. Kirjoitettu on.

        Loppuarvio nähdystä ja kuullusta, NOITUUTTA.

        Kiitos,paljastuipa se henki,mikä sinussa on!Kauhistus Jumalan silmissä!


      • Totuuttaa
        NoitahengetTietääjeesuks kirjoitti:

        Minun, tarkkailijan, täytyy hillitä lihani nyt, etten haistattelisi sinulle sensuroitua!

        Nämä, rhb.n seuraajaporukat palstallakin, HEDELMISTÄ teidät tunnetaan! 'evankelista rhb' ei ollut baarimikkoa kummempi, Henkeä hällä ei ollut jakaa, epäjärjestystä ja eläimellistä menoa, joka EI kirkasta Jumalaa, Jeesusta koska SANANJULISTUSKIN puuttui kokonaan. Laulamisetkin oli itsensä esittämistä (teatraalista showta maailman korskassa) ja kuin mantrojen hokemista (suurta henkeä varmaan rummutettiin sillä paikalle)

        "Koska he eivät TOTTEKE (LUE, RAKASTA) SANAA (JEESUSTA), he kompastuvat. Kirjoitettu on.

        Loppuarvio nähdystä ja kuullusta, NOITUUTTA.

        Sinulta puuttuu auktoriteetti. Sinulla ei ole vaikutusvaltaa. Sinulla on turhia sanoja peräkkäin. Kukaan ei tiedä kuka olet. Edes Jeesus ei tunne sinua.


      • Söpöä.Hellyttävää

        Nauruherätystä et saanut minulle, mutta pitkän, ymmärtäväisen hymyn :)..siitä kiitokset (Jeesukselle, joka rakastaa minua ja minä Häntä..kyllä hän sinuakin rakastaa, vaikka et vielä tunnekkaan Häntä, Sanan kautta Hengessä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe