esiintyy tälläkin palstalla esim. nyt ketjussa "Sinkku ja seksuaalisuus"
"Voit ottaa minuun yhteyttä: [email protected]"
Kun klikkaa nimimerkkiä, löytää aivan käsittämättömän suuren määrän hänen kirjoittamiaan tekstejä eri palstoilta.
Luulisi, että joku pätevä uros kiinnostuisi tuollaisesta naisesta ja saisi sen tyytyväiseksi ja rauhoittumaan. Jos hän siis hyväksyisi jonkun miehen. Tähän asti hän ei ole kai hyväksynyt ketään, mutta nyt alkaisi olla kiire, koska hänkin haluaisi saada lapsia.
Kirjeystävä hurjalle 40-v neitsyelle?
15
233
Vastaukset
- pystyyn.kykeneväkö
Voisko kalervo hoitaa tuon neitsyen, jos kiireiltään ehtii.Ja pystyy?
- Tuo_neitsyt
ehkä paremmin sopisi kempeleläiselle Jussille, joka myös mainostaa olevansa uudestisyntynyt.
Tämän nelikymppisen neitsyen tilanne vaikuttaa kieltämättä hankalalta, koska hän laveasti kertoo mm. mielenterveysongelmistaan niin että tuntuu ettei hänellä oikeastaan olekaan muuta kuin näitä mielenterveysongelmia ja himo, että joku mies kirjoittaisi hänelle, mutta eihän kukaan kirjoita, koska pillu pysyy koskemattomana ja sillä selvä.
- Onko_niitä
nelikymppisiä neitsyitäkin?
Kyseessä on erittäin todennäköisesti turhautunut keski-ikäistä vanhempi kaappihomoperseneitsytkristinuskonharhainen.
- ha-meelle
Ulosannistasi päätellen olet kesitaksen "heimoa".
- kierå.savolax
Se on savolainen ateisti.
kierå.savolax kirjoitti:
Se on savolainen ateisti.
Itseasiassa karjalaista heimoa, mutta pakotettu asumaan täällä tynkäsuomessa odotellen revanssisotaa.
- Tämä_he-mahan
he-ma kirjoitti:
Itseasiassa karjalaista heimoa, mutta pakotettu asumaan täällä tynkäsuomessa odotellen revanssisotaa.
asuu Mikkelissä. Mikkelissä ei tänään ollut seuroja, mutta Kangasniemellä oli. En ole aivan varma, oliko ateistirääpäleemme he-ma tänäänkään Jumalan sanan kuulossa.
Tämä_he-mahan kirjoitti:
asuu Mikkelissä. Mikkelissä ei tänään ollut seuroja, mutta Kangasniemellä oli. En ole aivan varma, oliko ateistirääpäleemme he-ma tänäänkään Jumalan sanan kuulossa.
Ihan varmasti en. Astun kirkkoihin arkkitehtuuria arvostaen, mutta vain silloin kun siellä ei epäjumalaa palvata.
- HMTT.n.Varma.Tieto
Tämä_he-mahan kirjoitti:
he-ma asuu Mikkelissä. Oikea nimi on Uuno Tampio.
HMTT.n.Varma.Tieto kirjoitti:
he-ma asuu Mikkelissä. Oikea nimi on Uuno Tampio.
Aijai, nyt meni valehteluksi ja uskonharhaisellehan se tietää tietynlaista mielikuvitustuomiota mielikuvitushelvetissä. Toivotan unettomia öitä tuon ajatuksen parissa.
- He-ma_tai-
he-ma kirjoitti:
Aijai, nyt meni valehteluksi ja uskonharhaisellehan se tietää tietynlaista mielikuvitustuomiota mielikuvitushelvetissä. Toivotan unettomia öitä tuon ajatuksen parissa.
taa nyt valehdella? Uuno Tampio sopisi hänen nimekseen kuin nytkki ateistin silmään.
- Se_on_hyvä
että on olemassa tällaisia hurjia nelikymppisiä neitsyitä, joista peräkammarin pojat voivat haaveilla. Mistään ei tietenkään lopultakaan tule mitään, koska neitsyt ei avaa pilluaan kenellekään ja peräkammarin poika voi rauhassa kuolla peräkammariinsa.
- Sitten_kun_neli-
kymppinen neitsyt kuolee, hänen hautakiveensä hakataan kultakirjaimin "PALAUTETTU AVAAMATTOMANA".
- Jumalanäkee
Jumala näkee miten hänen omia lapsiaan kohdellaan toisten kristittyjen toimesta...mikä tämänkään ketjun tarkoitus on muu kuin pilkkaaminen siitä, että ihminen on elänyt elämänsä Jumalan tahdon mukaisesti avioliittoon odottaen seksiä ja pilkkaa antavat toiset "kristityt"? Eikö tämänkaltaisen pilkaamisen pitäisi tapahtua ainoastaan seurakunnan ulkopuolelta, niiltä jotka eivät usko? Sehän on uskon tähden vainotuksi joutumista.
Matteus 25:
"31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""
1.Pietari 4:
"12 Rakkaani, älkää oudoksuko sitä hellettä, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa,
13 vaan iloitkaa, sitä myöten kuin olette osallisia Kristuksen kärsimyksistä, että te myös hänen kirkkautensa ilmestymisessä saisitte iloita ja riemuita.
14 Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, niin te olette autuaat, sillä kirkkauden ja Jumalan Henki lepää teidän päällänne.
15 Älköön näet kukaan teistä kärsikö murhaajana tai varkaana tai pahantekijänä tahi sentähden, että sekaantuu hänelle kuulumattomiin;
16 mutta jos hän kärsii kristittynä, älköön hävetkö, vaan ylistäköön sen nimensä tähden Jumalaa.
17 Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
18 Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"
19 Sentähden, uskokoot myös ne, jotka Jumalan tahdon mukaan kärsivät, sielunsa uskolliselle Luojalle, tehden sitä, mikä hyvää on."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983