Tämän hetken erinomainen herjaaja

"Setä.neuvoo                                                                
10.8.2016 14:57
Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

Tällaisella rohkeudella Saatana sai tämänkin, Jumalan paaduttaman uskollisen palvelijansa, Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta herjaamaan, kun  ensin antoi hänelle oman nimensä.

Näin sai tämänkin ihmisparan uskomaan, ettei Jumalakaan saa tietää mitä sinä kirjoitat, kun käytät tätä minun antamaa nimeä: "setä neuvoo".

8

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

Aamen nimimerkille "Setä neuvoo"

• Tässäkin toteutui Raamatun totuus:

"Kaksi miestä on pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään.
        "Missä, Herra?" kysyivät opetuslapset. Hän sanoi:
        "Missä on haaska, sinne kokoontuvat korppikotkat."

"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

Aamen nimimerkille "Setä neuvoo"

Tässä samassa hajussa paskakärpänen löysi sedän jätöksen ja tuli ikionnelliseksi

• sedille

"Softly and tender Jesus is calling..."

• sedille kirjoitti:

"Softly and tender Jesus is calling..."

Ekumeeninen tätikö tässä kielillä sedille tarjoilee?

• Tässä onkin nyt hyvä paikka ottaa esille Kristuksen opetus koirista ja sioista:

""Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."

"Jos he ovat päässeet eroon maailman saastasta tullessaan tuntemaan meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen mutta sitten taas vajoavat siihen ja joutuvat sen valtaan, heidän tilansa on lopussa pahempi kuin alussa. 

Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi lainkaan oppineet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että he sen opittuaan kääntävät selkänsä pyhälle käskylle, jonka ovat vastaanottaneet.

Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa."

Näillä tarkoitetaan Pyhän Totuuden Hengen herjaukseen syyllistyneitä, jotka tästä syystä ovat ajautuneet Jumalan paaduttamiksi.

Siis tuhon yhteen ja ainoaan syntiin, jota ei koskaan anteeksi anneta.

Se helmi, josta Jeesus varoittaa on pieni sana: Aamen (se on totta). Tätä helmeä ei kenenkään pidä mennä lisäämään heidän puheittensa tai kirjoitustensa perään.

Koska tällaisen teon tehnyt syyllistyy itse tuohon samaan syntiin.

• Oli valitun kansan joukossa koirien ja sikojen lisäksi ainakin yksi kettu:

Juuri silloin tuli muutamia fariseuksia sanomaan Jeesukselle: "Lähde pois täältä, Herodes aikoo tappaa sinut."

Mutta hän vastasi: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Tänään ja huomenna minä ajan ihmisistä pahoja henkiä ja parannan sairaita, ja kolmantena päivänä saan työni päätökseen.'

Mutta tänään ja huomenna ja seuraavanakin päivänä minun on jatkettava kulkuani - - eihän ole mahdollista, että profeetta surmataan muualla kuin Jerusalemissa.

"Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla.

Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. Ja minä sanon teille, että te ette minua näe ennen kuin sinä päivänä, jona sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!'"

• Tutkikaa palstan kymmeniä T-herjauskeskusteluja, niin näette miten runsaasti Saatanan palvelijat jakelevat näitä Aamen-helmiä omille koirille ja sioille tämän kaavan mukaan:

Ensiksi jonkun lauman kellokaskoira käy oksentamassa palstalle oman inhottavan  olonsa totuutta kohtaan. Ja palaa hetken kuluttu takaisin kirjoittamaan Aamenensa, toisella nimimerkillä.

Tämän jälkeen alkavat muut koirat ja siat nuoleskella oksennusta omilla aamenillaan.

• Totuuden Hengen herjauksessa ei tarvitse vaivaa nähdä, koska se taito annetaan näille jo heidän äitinsä kohdussa:

"Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5304
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4498
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2621
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2284
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2028
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1214
    Aihe