Onko syntiä jos

NuoriNaimatonNainen

naimaton nainen itsetyydyttää itseään häveliäästi, esim. ilman mitään välineitä, ajatellen samalla erästä naimatonta miestä, jonka tietää? Fantasian sisältö on rakkaudellinen ja hyvä eikä sisällä pienintäkään irstautta tai perversiota. Lisäksi naimaton nainen on rakastunut naimattomaan mieheen. Tilanteeseen ei liity minkäänlaisia kolmansia ja neljänsiä osapuolia, vaan nainen on totaalinaimaton ja mies niinikään totaalinaimaton. Naiselle jää hyvä mieli itsetyydytyksen jälkeen.

Haluan tietää, onko tämä syntiä. Neuvokaa minua. Jos tämä on syntiä, lopetan sen. Jos ei, jatkan. En nyt luota tässä kysymyksessä pelkästään omaan tunteeseeni ja omantuntoni viestiin, vaan konsultoin teitä odottaen raamatullisesti perusteltua, viisasta ja kokeneen uskovaisen vastausta.

Vain asiallisia vastauksia, kiitos.

87

2565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksuaalisuudesta

En tiedä ajatteleeko moni sellaisia asioita, että seksuaalisuusasioihin voi liittyä hengenasioita.
      Sanotaan, että se mikä on sisäistä on ulkoista. Jos nainen fantasioi useista miehistä, se menee irstauden puolelle. Tämä on henkilökohtainen näkökanta, joku voi olla toista mieltä tämän päivän yhteiskunnassa.
      Kuinka moni yleensä nyky-yhteiskunnassa ymmärtää avioliiton pyhyyttä hengentasolla, kukaan ei ole opettanut puhtauden ja siveellisyyden tärkeyttä. Mutta se on se maailmallinen katsontakanta, ettei asioissa ole mitään ongelmaa, vaikka Jumalan näkökannan mukaan se voi olla ongelma. Seksuaalisuus on pyhä asia naiselle, tosin se tulisi olla myös miehelle.

Luultavasti naisosapuoli kiinnittyy jotenkin jo hengentasolla mieheen.
      Nainen on vastaanottaja-asemassa ja mies tällöin hengentasolla jonkin antaja-asemassa. Luonnollisessa fyysisessä kanssakäymisessäkin sen voi nähdä, että mies on yleensä se joka tulee sisään naiseen.

Tämän päivän avioliitoissa on paljon ongelmia ja avioliitot ovat voineet kokea haaksirikkoja. Toki molemmissa osapuolissa voi olla vikaa.
      Kuitenkin osana ongelmaa voi olla esimerkiksi se ettei nyky-yhteiskunnan miehet kykene kantamaan millään tavalla Jumalan säätämää ja tarkoittamaa johtajan asemaa, joka heille kuuluisi. Se voi olla ikävää jo perheen kannalta, jos naiselta odotetaan jo miehen puolelta, sitä miehelle kuuluvaa asemaa. Jos nainen kantaa henkisen vastuun ja naiselta odotetaan johtajuutta, naisen rooli ikäänkuin "äitiytetään". Miten silloin Jumalan säätämä onnellinen ja hyvä perhe-elämä voi toimia? Nainen voisi ehkä haluta jopa miehen olevan johtaja, mutta mies voi olla kykenemätön vastuuta ottamaan.

Olen sitäkin miettinyt, voiko tietynlaiset ominaisuudet siirtyä naiseen ja jopa rampauttaa tietyllä tapaa kokonaisvaltaisesti ja saada ahdistuneisuutta ja aloitekyvyyttömyyttä aikaiseksi? Voiko henki tehdä ihmisestä toisenlaisen mitä hänen kuuluisi olla?
      Jos puhutaan hengenpuolella, monihan ajattelee että se on vain se fyysinen kanssakäyminen mikä siihen kaikkeen liittyy. Mutta kun mietin tuota aiemmin, miehen päänä olemista naiselle. Kuinka paljon seksuaalisuus asiat esim. fyysisesti sitten vaikuttaa hengentason puolella?
      Onko ne jotenkin täysin saumattomia elementtejä?
      Naiselta odotetaan raamatun mukaan miehelle alamaisuutta ja kunnioittavaa asemaa. Entä jos se ei vaan toimi käytännössä? Entä jos miehestä ei ole ottamaan vastuuta? Jääkö se silloin sen osapuolen tehtäväksi joka sen kykenee hoitamaan? Se on ihan oikea asia, hengellinen johtajuus ja miehen asema naiseen nähden raamatullisesti. Se ei välttämättä konkreettisesti toimi tämän päivän yhteiskunnassa. Miehen pitäisi pystyä suojelemaan naista tietyllä tapaa ja jos sille on täysin sokea, naisen on opittava suojelemaan itseään. Muuten voi jokin ei toivottu kollikissa olla koputtamassa ovella ja riistämässä naisen vapauden. On miehiä jotka voivat vain haluta hyväksikäyttää naisen ahdinkoa vaikeissa tilanteissa, nainen on puolustuskyvytön osapuoli, jos ei pysty näkemään tilanteita. toki syytön osapuoli se on heikko mieskin, joka ei vastuutaan kanna, kysehän on jostain ominaisuudesta, hengentasollako?

Nämä on vain tällaisia ajatuksia aiheesta.
      Kirjoitin hengentasolla paljolti asioista ja meni laaja-alaiseksi pohdinnaksi.
      Lähti siitä itsetyydytyksestä puheeksi, että se on hengenmielessä eli se kaikki lähtee sisimmästä ja sieltä tapahtuvaa toimintaa. Ehkä ihmisen turmeltuneisuuden vuoksi, ihmiset voivat olla kykenemättömiä ajattelemaan asioita siltä kannalta, että kumppanuuden tulisi olla kahdenkeskinen liitto, myös mielen tasolla... se ei ole pelkästään fyysistä toimintaa, vaikka "luonnollinen" ihminen sen katsoo niin.

En kirjoittanut nyt välttämättä varsinaiseen aiheeseen. Nämä asiat liittyy ehkä henkilökohtaisessa elämässä läpi käytyihin ja nähtyihin asioihin.

• haureudenhenkiestää

Hoosea 5: "1 Kuulkaa tämä, te papit, tarkatkaa, Israelin heimo, ja ottakaa korviinne, kuninkaan huone: teille on tämä tuomio; sillä te olette olleet paula Mispalle, verkko, joka on levitetty Taaborille.
        2 Luopiot ovat syvälle vajonneet turmiontekoon, mutta minä olen kuritus heille kaikille.
        3 Minä tunnen Efraimin, eikä Israel ole minulta kätkössä; sillä nyt sinä, Efraim, olet haureutta harjoittanut, Israel on saastuttanut itsensä.
        4 Heidän tekonsa eivät salli heidän kääntyä Jumalansa puoleen, sillä haureuden henki on heidän sisimmässänsä eivätkä he tunne Herraa."

• Joensuusta

On synti ja suuri sen takia se on niin kiihottavaa.
      Jatka siis ehdottomasti ja nauti joka hetkestä.

• itsetyydytyseiolesyntiä

Raamatun ainoa kohtaa tietääkseni asiaan liittyen on:

1.Kor.7: "1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
      2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.
      3 Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan.
      4 Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.
      5 Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden.
      6 Mutta tämän minä sanon myönnytyksenä, en käskynä."

Matteus 5:28 "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa. "

Gal.5:22 "Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. "

1.Kor.7:9 "mutta jos eivät voi itseään hillitä, niin menkööt naimisiin; sillä parempi on naida kuin palaa. "

Käsitääkseni naimattoman ruumis siis on omassa vallassa eli voi tyydyttää itseään, joka taas kielletään naimisissa olevilta. Itsetyydytys sinänsä tämän valossa ei ole syntiä mutta himoitsemin on syntiä ja kaikki seksuaalinen ajattelu sydämessä naimattomille on huorin tekemistä mistä tulee tehdä parannus (sekä naimissa oleville muun kuin aviopuolison ajatteleminen). Itsetyydytys ei tunnu kovin kivalta ilman ajatuksia ja on varmaan vaikeaakin olla ajattelematta mitään, joten siinä valossa voi olla parempi kuin ei tee sitä. Itsehillintä on Hengen hedelmä!

Itse olen päätyt sellaiseen kompromissiin, että en tietoisesti etsi seksuaalista tyydytystä enkä suostu ajattelemaan niitä asioita mutta jos ruumiini kiihottuu siitä huolimatta jostakin voin sen purkaa tyydyttämällä itseni ja yritän olla ajattelematta mitään asiaan liittyvää. Käsittääkseni tämä on ainoa tapa missä ei tule tehtyä syntiä. Toinen vaihtoehto, joka varmaan on parempi, on elää ilman itsetyydytystäkin, jos vain pystyy. Naimisiin meno on raamatullinen ratkaisu niille, jotka eivät kykene hillitsemään itseään.

Itse sinkkuna valitin Jumalle rukouksessa kuinka kärsin tästä sinkkuelämästä, kun ei ole seksiä. En ole saanut Jumalalta vielä aviopuolisoakaan, että voisin mennä naimisiin. Sain erikoisen vastauksen. Aloin heräilemään keskellä yötä siihen, että näin hurjia seksuaalisia unia ja herätessäni laukesin. Otin tämän Jumalan vihjauksena siihen, että minulla on itseltäni salassa oleva seksielämä unissa, jossa saan myös orgasmeja. Jumala ilmeisesti on ajatellut tämän asian näin varoventtiilinä missä paineet purkautuvat sinkullakin. Tämän asian valossa itsetyydytystäkään ei välttämättä tarvita, paineet purkautuvat myös unen aikana.

Tämä on oma ymmärrykseni asiasta raamatun valossa rukoillen johdatuksessa. Voin toki olla väärässä.

Olen itsekin kipuillut tämän asian kanssa.

Sen ainakin olen huomannut, että itsehillintä on helpompaa tositilanteissa, jos pystyy olemaan ajattelematta seksuaalisia asioita sydämessään mahdollisimman vähän. Mitä enemmän sille on antanut itse valtaa, sen vaikeampaa on itsehillintä tosi tilanteissakin! Itsehillintä lähtee sydämestä sieltä mistä ajatuksetkin. Vasta myöhemmin ne tulevat tekojen tasolle! Itsehillintää tarvitaan avioliitossakin, sillä ei puoliso voi aina olla samaan aikaan "sillä tuulella". Uskon, että Jumala haluaisi meissä uskovissa kasvattaa Hengen hedelmää, jonka yksi ilmenemismuoto on myös itsehillintä. Silti itse seksiä ei pidä alkaa ajattelemaan pahana sillä se on hyvä asia, vain sen toteuttamiselle on asetettu Jumalan puolesta rajoja.

Sitten näkökulmana voisi tuoda vielä sen, että itsetyydytys keskittää ihmisen ajatukset omaan ruumiiseensa ja omaan nautintoon, kun taas rakastelutilanteessa pitäisi asenne olla toiselle antaminen, rakastetun parhaan etsiminen. Itsetyydytys voi olla yksi syy mikä tekee ihmisestä itsekkään rakastelijan. Voi olla vaikeaa sitten tositilanteessa muuttaa tämä ajatusmalli tai totuttu tapa toiseksi. Itsekkyys on syntiä.

• eikaivaan

/// esim. ilman mitään välineitä, // tekeeko dildo siita syntisemman teon??

• miten.on

Entä jos sanoo sitä paimensauvaksi? Muuttaako asiaa, vai eikö Jumalaa voi huijata ihan niin helposti?

• Luonnonvastaista

Room.1:26 "Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;"

Onko välineet luonnollista yhteyttä vai luonnonvastaisia? Minusta tämän perusteella seksilelut ei kuulu Jumalan tahdon mukaiseen seksuaalisuuteen ollenkaan. Nainen ei muutenkaan tarvitse mitään välineitä tyydyttääkseen itseään, sen pystyy tekemään ilmankin!

• filade

Raamatun neuvo; Valossa vaeltaen.
      Älkää osallistuko pimeyden hedelmättömiin tekoihin, pikemminkin nuhdelkaa niistä (Ef.5:11);
      Pimeyden teot syntyvät sydänten himoista; jossa naispuolet vaihtavat luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen (Room.1:26).

• vapauteen

Tyydytä vain,normaalia.Olen nähnyt seurakunnissa näitä,jotka kieltävät tämän ja sitten ovat niin kiimassa,että ovat kuvitelleet papin tulleen takaapäin,hänen ollessaan polvirukouksessa!Mielenterveyspotilaita riittää seurakunnissa,lakihenkisten ääliöiden puheiden takia.

• KilvoitustaKokoElämä

Itse sanoisin, että kaikki himo on syntiä ja että pitäisi kilvoitella yksinäisen ihmisen
      olemaan tyydyttämättä itseään, mutta " jos himo tulee raskaaksi" synnyttää se synnin.

Eli lihamme on joskus heikko ja lankeaa, mutta onneksi on armo.

Armoa ei tule kuitenkaan käyttää väärin, vaan jos tulee niin kova paikka, että lankeaa, sitä varten on armo.

• mällit

Älä jauha paskaa!!!Ihan samaa teet itsekkin,pimeässä.

• SenAikaOnmennyttä

Enpä kuule tee, minä kilvottelen - seksi ei merkitse minulle enää mitään, haluan tehdä Jumalan tahdon elämässäni.

• vastavoimaaa

Totuutta salatuimpaa saakka, asti.
        Room 7
        17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
        ------------
        Room. 8:7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
        sentähden ??? minkä sen?

6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
        LIHAN mieli
        mitä on liha ?
        no sama te ette kuitenkaa tutki joa kehotan.

joten

Kuolemaan asti KUKAAN ei ole vapaa lihasta.
        NO body

Mutta ME saamme armon: HENKI auttaa meitä ja jos tarve vaatii ja vaatiihan se, meillä on "kaksi", (en jaksa nyt tutkia, varmaan enemmänkin) mahdollisuutta.
        MINÄ kuritan lihaani. aauuuttsss

tahi voin ANTAA Hengen hallita lihaa, eli taas aaauuuuttss

no sama se.
        Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?

Minä viheliäinen liha, kuka pelastaa minut tästä seksin halusta ja himosta?

JEESUSm sen tekee, kärsimys tuo toivoa ja toivo sitten Täydellisen TEON,

eli selibaati on mahdollista, sanoo Jumalan Nasiiri, Jeesus, Paavali, sekä vastis.
        Jumalan on armahtanut, eikä naiset tahi seksi, ENÄÄ kiusaa.

vai miksi täällä huudan.
        eikä se liha ole se joka minussa huutaa, vai henkikö se on.

ei sillä henki ei tarvitse seksiä eikä mitään.
        joten hhmm olkoot, silä eivöt sanat lopu.

• HintsuOnaniasRunkman
        SenAikaOnmennyttä kirjoitti:

Enpä kuule tee, minä kilvottelen - seksi ei merkitse minulle enää mitään, haluan tehdä Jumalan tahdon elämässäni.

Kilvoittelet? Oletko joku seipäänheittäjä?

• kjhi

Itsetyydytys orgasmiin asti ei ole synti sinänsä, nimittäin naisille.

Miehille se on synti, koska miehillä orgasmi on kytkettynä ejakulaatioon (joka tekee miehen epäpuhtaaksi, jos siemensyöksy ei ohjaudu naisen sisään lisääntymistarkoituksessa). Mies siis tekee Raamatun mukaan itse itsensä epäpuhtaaksi itsetyydyttäessään, ja tämä on tietenkin väärin. Naisen tekee samasta syystä epäpuhtaaksi Raamatun mukaan kuukautiset, jossa munasolu ja kohdun limakalvo tulee ulos. Nainen ei tee itseään epäpuhtaaksi itsetyydyttäessään. Joten aloittajalle ilouutinen!

Mutta. Naisen esteeksi voivat vielä muodostua fantasiat. Himoitseminen on syntiä. Jos siis pystyy itsetyydyttämään ilman himoa, nainen on ilman syntiä ja voi puhtaalla omallatunnolla itsetyydyttää itsensä orgasmiin asti. Aloittajan on siis kysyttävä itseltään Jumalan edessä, himoitseeko hän mielessään, kun itsetyydyttää. Jos himoitsee, hän ei ole ilman syntiä. Jos ei himoitse, hän on ilman syntiä, ja voi jatkaa.

• eivanhaaliittoa

Toi on vanhaa liittoa ja olet sitä paitsi väärässä! Nyt eletään uudessa liitossa kristittynä. Seksi on Jumalan luoma asia ja Jumalan tahdon mukaisesti toteutettuna siinä ei ole mitään väärää! Sitä paitsi niin miehet kuin naisetkin laukeavat unissaan ja siinä ei ole mitään väärää. Synti ja rituaalinen epäpuhtaus (vanhassa testamentissa) on muutenkin kaksi eri asiaa. Saastaisuussäädöksissä oli kyse Jumalan pyhyydestä, jota ei saanut lähestyä ollessaan saastainen. Jeesuksessa Kristuksessa Jumalaa kristitty saa lähestyä sillä Hänen täydellinen lahjavanhuskaus on puettu jokaisen Hänen lapsensa päälle. Silti kristitynkin pitää elää parannuksessa synneistään ja tunnustaa syntinsä saadakseen ne anteeksi Jeesuksen uhriveressä.

3.Moos.15:18 "Ja kun mies on maannut naisen kanssa ja vuodattanut siemenensä, peseytykööt he vedessä ja olkoot saastaiset iltaan asti."

"31 Näin teidän on varoitettava israelilaisia saastaisuudesta, etteivät he saastaisuudessansa kuolisi, jos saastuttavat minun asumukseni, joka on heidän keskellänsä.""

1.Joh.1:9 "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

• vastavoimaaa

"kjhi"
        ---
        mistä näitä sikiää ?
        voi voi ja voi

• puhdassss

Miten kuukautiset tekee epäpuhtaaksi. Sehän on edellytys vauvoille?

• semmottista

Liittyy juutalaisuuteen, ei kristinuskoon. Erämaassa teltoissa asuessa ei ollut samanlaisia peseytymismahdollisuuksia. Siksi naiset, joilla oli kuukautiset, siirrettiin erilliseen telttaan. Ja kuukautisten päätyttyä rituaalikylvyn jälkeen kotitelttaansa. Rituaalikylpyjä käytetään juutalaisuudessa vieläkin kuukautisten jälkeen.

• Vastavoimaaaa

Nainen, keho on AINA, jatkuavsti saastaisuuden alla ja vaikutuksessa.
        Lue sotalait, tahi kertomuksia, miten ja minkä takia miehet ovat saastuneita ja miksi, tämän johdosta, vaikutuksesta tulee taisteluissa tappio tappion perää ja sitten lisää tappiota.

eli ei se vesi tee kaikkea puhtaaksi niin että se kestää.
        ---
        kesä helteessä kävelet ja katso, tulee jalat likaisiksi, joten tulee pestä jalat, ja tähän Herra on meille antanut, velvollisuuden ja mahdollisuuden toisiamme kohtaan.

Jos olet Herran oma, tulee tarpeelliseksi "vain" jalat pestä, eli
        jos ei likaa tule on puhdas, jos tulee se pysyy kunnes taas tulee likaa.
        loputon lähde, eikä lika poistu kuin, kuoleman kautta.

eli Kuolema ON voitto, tutki sitä millä mittarilla tahansa.

• kuismanopilas

Teologit Erkki Kuisma ja P Paavola vastaavat sivuillaan tiukasti että m. On syntiä

• HELL-masturboija.69

Nämä puppelipojuthan nämä runkkaukset hyvin tietävätkin, arvon Apostolit Paavola ja Kuisma...

• KutkaKukka

Itseä kiinnostaisi tietää että kukka määrittelee " synnin " ?

• Kukkasynti.69

Kukka määrittelee synnin.

• Clit_vex

Kyllä tuollainen pakonomainen runkkaaminen on ainakin USA:ssa kitketty yleensä ympärileikkaamalla tyttösen sukupuolielimet.

Jenkit ovat saaneet hyviä tuloksia ainakin raamattuvyöhykkeellä kyseisellä operaatiolla.

Loppu se saatanan vemppaus!

• parempi.naida

Mene naimisiin, niin ei tarvitse kysellä lihalle lupalappuja.

• ei.ikinä.avioon

Hahahahahahahah !Avioliitto on varmin tapa tappaa kaikki halut.

• irstasihminen

Voi elämä näitä ketjuja.. Jos luonnollinen seksuaalisuus tai itsetyydytys tarpeiden purkamiseksi ovat syntiä,miten tämä maa täytetään,sehän on Jumalan antama käsky??? Henkistä väkivaltaa harjoitetaan seurakunnissa opettamalla ahdasmielisesti selibaatin olevan ainoa autaaksitekevä asia ja kuka pastori on tässä puhdas?Neitsyitäkö teillä on opettajina?! Kyllä Jumala on tarkoittanut ihmisen seksuaaliseksi olennoksi,haloo??? Niin monilta turhilta avioeroilta ja lasten kärsimyksiltä vältyttääisiin jos näitä ei ennen avioliitoa-opetuksia ei otettaisi niin helkkarin vakavasti! Ei raamattu kiellä seksiä,päinvastoin! Nämä ahdasmieliset kieroutuneet ja elämälle vieraat opit aiheuttavat pika-avioliittoja "siveyden" nimissä-mitä kaksinaismoralismia! Käyttäkää joskus omiakin aivojanne,jooko!? Tarkoitushan on että avioliittoo olisi toimiva kumppanuussuhde joka täydellistyy seksuaalisessa kanssakäymisessä,mutta koska ihmiset nyt vain sattuvat olemaan ihmisiä,ei sellainen ole kovin todennäköistä,että löytyisi juuri samallalailla ajattelevaa ihmistä rinnalle. On varmasti parasta että pyhää selibaattia kannattavat menevät vaikka luostariin asumaan ja harjoittavat moralisointiaan siellä keskenään ja jättävät nämä luonnolliset seksinharrastamiset meille syntisille irstailijoille! Aloittaja-et todellakaan tee syntiä itsetyydytyksessä,nyt on mennyt hiukan liian pitkälle pyhityspyrkimykset,kiitos kieroutuneen uskovaisten makuukamarikyyläyksen! On täysin eri asia jos kumppanin puuttuessa saa nautintoa omin avuin,kuin jos vaikka on pornoriippuvainen tai jotenkin muuten seksuaalisesti perverssi-älkää altistako nuoria ja lapsia tällaiselle rajoittavalle opetukselle,se on vahingollista!

• Pyhittynyt.HELL-sisar

Seksi on syntiä.

• ahhahahjahaha

periaatteessa NAINEN ON SYNTIÄ..

ja hah ha hha h ps 2

• DoctorT

Kaikki mikä erottaa meidät Jumalasta, on syntiä!

Syöminen, juominen, wc,seksuaaliset tarpeet,uni, puhtaus, NE EIVÄT OLE SYNTIÄ!Eivät tietenkään, koska kuuluvat Jumalan luoman elämään ja tarvemaailmaan, terveeseen ihmisen kokoiseen Elämään.

Mikään muu ei ole niin synnillistetty kuin seksi ja jokainen sitä tarvitsee ja siitä hyvin voi, yksin tai yhdessä.

Palvelkaa Herra kokosydämisesti ja totuudessa ja eläkää Ihmisen elämää kaikkinensa. Seksi sen enempää kuin kohtuu määrä ruokaa ja juomaa, ei ihmistä vahingoita.

• Vastavoima-orginal

Kaikki mikä erottaa meidät Jumalasta, on syntiä!
        ----
        NAISET, eevasta lähtien ovat saanneet miehen joka on Jumalan edessä USKOSSA ovat tuoneet miehelle epäuskoa ja saanneet miehet POIS JUMALAN kasvojen edestä
        eli

IISEBELIN ja BILEAMIN ansa ja paula ja oppi.

MIEHET pois uskosta, pois Jumalan kasvojen edestä,
        Jokainen "uskon isä" on tätä hyvää saanut maistaa!
        ----
        Mikään muu ei ole niin synnillistetty kuin seksi ja jokainen sitä tarvitsee ja siitä hyvin voi, yksin tai yhdessä.
        ----
        "jokainen sitä tarvitsee "
        Pois se, älä todista, opeta vastoin JUMALAN Sanaa ja tekoa.

JOKAINEN nainen TARVITSEE seksiä, ei mies!
        -----
        Seksi sen enempää kuin kohtuu määrä ruokaa ja juomaa, ei ihmistä vahingoita.
        --
        Uskovien, Jumalan LAPSIEN VOIMAN LÄHDE seksi.
        ei vahingollinen!

aagghh!

• Setä.neuvoo

Aloittajan ihmettely luultavasti tarkoittaa syntiä, vrt. Room 14:23. Jos kyseessä olisi joku profetia, että itseään hiplatessaan nainen kokee Jumalan puhuttelevan, että teistä kahdesta tulee aviopari, jossa mies sallii tuollaisen hiplaamisen, ja ehkä tykkääkin siitä, niin sitten asia olisi erilainen - jotain uskon armolahjaa tai profetiaa ehkä.

Olisi kyseenalaista himoita itselle kuulumatonta, vrt. 2. Moos 20:17. Mutta jos on jokin uskonvarmuus, että Jumala tekee teistä avioparin, miksi sitten herättelisi seksuaalisuutta etukäteen? Jonkinlaisena valmennuksena avioliittoa varten? Tehdäkseen siitä eroottisempaa kuin se ilman hiplausta olisi ollut? Naisensa hiplaamisen näkeminen saattaa olla miehelle kiehtovaa, kiinnostavaa ja kaunistakin. Mutta kaikki miehet eivät suhtaudu samoin. Eli ei tästä asiasta mielestäni voi tehdä mitään patenttivastausta /lakia kaikille.

• älkääherätelkö

Korkea Veisu 2:7 "Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa."

Eiköhän tuo itsetyydyttäminenkin toista ajattelemalla ole myös tätä herättelemistä? Puhumattakaan himoitsemisesta, joka on synti. Profetiat ei ole koskaan ristiriidassa Raamatun kanssa! Vasta avioliitossa joku on AVIOPUOLISO ei ennen sitä. Vasta sitten on lupa seksiin puolison kanssa. Profetiat voi osoittautua vääriksi muutenkin ajan kuluessa. Raamatunsanan vastaiset profetiat pitää hyljätä väärinä.

• Orginal-VAStavoima

luultavasti tarkoittaa syntiä, vrt. Room 14:23.
        23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
        -------------
        Älä ruuan tähden turmele Jumalan työtä.
        ---
        Kuinka kauan Herra, Kaikkivaltias, sinä sallit paskan jauhajat ?
        oi Jumala, he turmelevat sinun kättesi työn sillä, he eksyvät ja eksyttävät,
        KOSKA
        SILLÄ
        he eivät tunne Sinua eikä Sanaasi, joka on SUUSTASI lähtenyt.
        Joten setä.xxxx pitää vaan turpansa kiinni.
        ----
        Miksi ei mene jakeluun ETTÄ MOOSEKSEN LAKI ei ollut paratiisissa !
        ei ja ei ja ei.
        aaagghh ja aagghh

• Orginal-Vastavoima
        älkääherätelkö kirjoitti:

Korkea Veisu 2:7 "Minä vannotan teitä, te Jerusalemin tyttäret, gasellien tai kedon peurojen kautta: älkää herätelkö, älkää häiritkö rakkautta, ennenkuin se itse haluaa."

Eiköhän tuo itsetyydyttäminenkin toista ajattelemalla ole myös tätä herättelemistä? Puhumattakaan himoitsemisesta, joka on synti. Profetiat ei ole koskaan ristiriidassa Raamatun kanssa! Vasta avioliitossa joku on AVIOPUOLISO ei ennen sitä. Vasta sitten on lupa seksiin puolison kanssa. Profetiat voi osoittautua vääriksi muutenkin ajan kuluessa. Raamatunsanan vastaiset profetiat pitää hyljätä väärinä.

Okei. aika hyvä :) lähellä maalia MUTTA TOLPPA edessä :)

Kyllä, JOS avaat LÄHTEEN sitä ei voi lopettaa vaan se pulppuaa ikuisesti, eli kuolemaan asti:
        Joh 4 ja Room 7
        ____
        13 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
        14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
        ---
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
        ---
        1 kor 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
        49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
        ----------
        Kuitenkin, HYVÄ sinä.
        älä lannistu, vaikka saat minulta "negatiivista" palautetta vaan:

OLE MIES ja OLE ROHKEA.

itkekää ja valittakaa, syntiset kurjat:
        Iloitkaa ja riemuitkaa, jotka TOTUUTTA. tosi-aisioita rakastette.

vielä teille sanon: iloitkaa ja riemuitkaa, ole LUJA.

• vaeltakaaHengessä
        Orginal-Vastavoima kirjoitti:

Okei. aika hyvä :) lähellä maalia MUTTA TOLPPA edessä :)

Kyllä, JOS avaat LÄHTEEN sitä ei voi lopettaa vaan se pulppuaa ikuisesti, eli kuolemaan asti:
        Joh 4 ja Room 7
        ____
        13 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
        14 mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
        ---
        ---
        1 kor 15:
        45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
        49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.
        ----------
        Kuitenkin, HYVÄ sinä.
        älä lannistu, vaikka saat minulta "negatiivista" palautetta vaan:

OLE MIES ja OLE ROHKEA.

itkekää ja valittakaa, syntiset kurjat:
        Iloitkaa ja riemuitkaa, jotka TOTUUTTA. tosi-aisioita rakastette.

vielä teille sanon: iloitkaa ja riemuitkaa, ole LUJA.

Kristitty voi elää lihassa tai Hengessä. Hengellä Kuolletetaan lihan teot! Tämä on pyhityselämää ja se riippuu kristitystä itsestään suostuuko hän tähän vai ei! Huom jae 5: "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli." Huom! Jae "13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää."

Jumala siis vaikuttaa Pyhän Hengen kautta sen, että Hänen Hyvä Tahtonsa pääsee tapahtumaan ja antaa voiman elää parempaa elämää. Sentähden se, joka ei ole saanut Pyhän Hengen lahjaa ei pysty elämään tätä Jumalan tahtomaa elämää, koska sitä eletään Pyhän Hengen voimassa, ei omassa. Huom! Se joka ei ole saanut Pyhän Hengen lahjaa ei ole Hänen omansa! Jumala vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen. Varsinkin vasta uskoontulleet ovat monesti vielä lihallisia eivätkä osaa vaeltaa Jumalan tahdossa. Opetuslapsen tarkoitus on oppia uutta elämää. Opetuslapsi ei opi, jos häntä ei kukaan opeta tai jos hän ei halua ottaa opetusta vastaan. Kaikki on vapaaehtoista. Jumala ei käytä pakkoa.

Roomalaiskirje 8: "1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
        2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
        3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
        4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
        5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
        6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
        7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
        8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
        9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
        10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
        11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
        12 Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
        13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
        14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia."

Fil.2:13 "sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi."

1.Kor.3:
        "1 Niinpä, veljet, minun ei käynyt puhuminen teille niinkuin hengellisille, vaan niinkuin lihallisille, niinkuin pienille lapsille Kristuksessa.
        2 Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;
        3 olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?
        4 Kun toinen sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", ja toinen: "Minä olen Apolloksen", ettekö silloin ole niinkuin ihmiset ainakin?
        5 Mikä Apollos sitten on? Ja mikä Paavali on? Palvelijoita, joiden kautta te olette tulleet uskoviksi, palvelijoita sen kykynsä mukaan, minkä Herra on heille kullekin antanut.
        6 Minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala on antanut kasvun.
        7 Niin ei siis istuttaja ole mitään, eikä kastelijakaan, vaan Jumala, joka kasvun antaa.
        8 Mutta istuttaja ja kastelija ovat yhtä; kuitenkin on kumpikin saava oman palkkansa oman työnsä mukaan.
        9 Sillä me olemme Jumalan työtovereita; te olette Jumalan viljelysmaa, olette Jumalan rakennus.
        10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
        11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
        12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
        13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
        14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
        15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.
        16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
        17 Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette."

• Setä.neuvoo
        Orginal-VAStavoima kirjoitti:

luultavasti tarkoittaa syntiä, vrt. Room 14:23.
        23 mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.
        -------------
        Älä ruuan tähden turmele Jumalan työtä.
        ---
        Kuinka kauan Herra, Kaikkivaltias, sinä sallit paskan jauhajat ?
        oi Jumala, he turmelevat sinun kättesi työn sillä, he eksyvät ja eksyttävät,
        KOSKA
        SILLÄ
        he eivät tunne Sinua eikä Sanaasi, joka on SUUSTASI lähtenyt.
        Joten setä.xxxx pitää vaan turpansa kiinni.
        ----
        Miksi ei mene jakeluun ETTÄ MOOSEKSEN LAKI ei ollut paratiisissa !
        ei ja ei ja ei.
        aaagghh ja aagghh

Mikä Room 14:23 -jakeessa oli mielestäsi paskan jauhamista? Sehän juuri todistaa, että aloittajan epäröinti /ihmettely luultavasti oli ilman uskoa, ja teko siksi syntiä. En minä tässä ketään ole eksyttänyt tekemään sitä, mitä oli jo ilmoittanut tehneensä.

Mutta jos sinulla on tarve tapella kanssani, niin ilmoita toki osoite, mihin voidaan tulla hakkaamaan sinut.

• kaikkeakanssa

Voiko joku tänä päivänä pitää vielä itsetyydytystä syntinä?

• Anonyymi

Jokainen joka herkällä korvalla kuuntelee Jumalan Pyhän Hengen ohjausta ja opetusta ja siten hylkää luonnollisen ihmisen halun kuunnella luonnollisen ihmisen lihallisen mielen mukaisia korvasyyhyä tyydyttäviä harhaa ja valhetta opettavia. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö Hän uskoa maan päältä.

• näinseoikeastimenee

Raamatussa ei itsetyydytyksestä puhuta mitään. Ei miesten, eikä naisten.
      Joskus virheellisesti viitataan Oonaniin, josta myös verbi onanoida. Tämä mies kuitenkin syyllistyi syntiin siksi, että ei suostunut antamaan kuolleen veljensä vaimolle lasta, vaan laski siemenensä maahan.

Juutalaisuudessa oli ennen tapana ottaa kuolleen veljen vaimo. Monessa muussakin kulttuurissa mies joutui ottamaan vastuun veljen vaimosta, jos veli kuoli. Se oli tavallaan sosiaaliturvaa, koska yksinäinen nainen ei voinut hankkia elantoaan muutoin kuin prostituoituna.

Jeesus kuitenkin piti huorintekona jo sitä, jos katsoi naista (tai miestä) himoiten. Ei tarkoittane pikaista katsetta, koska se on vasta kiusaus. Tarvitaan mielestäni siitä lähtevää fantasiaprosessia. Joten seksifantasiat kuuluvat ilmeisesti tähän samaan mielen syntien kategoriaan.

Kukaan ei kuitenkaan pysty elämään synnittä päivääkään, vaikka kuinka yrittäisi. SEn vuoksi tarvitaan armoa.

• nautisiitä

Itsetyydytys ei ole syntiä, eikä se että ajattelet jotain miestä silloin; olet vapaa.

Itsetyydytys on keino estää syntiin lankeamasta. Itsetyydytyksellä sinä saat purettua niitä seksuaalisia paineita, joten et lankea seksiin niin helposti avioliiton ulkopuolella.

Voit siis nauttia itsetyydytyksestä hyvällä omallatunnolla ja kiittää Jumalaa, että olet luotu niin ihmeellisesti. Seksuaalisuus on Jumalan ihanin lahja ihmiselle.

• sukellamerenpohjaa

Haluan tietää, onko tämä syntiä. Neuvokaa minua.
      ---
      totta toki neuvon, MENE autotalliin metalli tahi puu pajaa, ja katkaise sormesi.
      leikka ne irti ja polta tulessa, jos et muuta löydä niin vanha ruosunut mora kelpaa.

jos et löydä sopivaa työkalua.
      laita sormesi oven saranapuolelle ja anna koko massasi. kehosi, 200 kiloa? voimalla sulkea ovi!

ellei tämäkään miellytä, mene junaradalle tahi raitiovaunu kiskoille ja odota rauhallisesti kun raitiovaunu tahi juna tulee ja leikkaa sormesi.

jos et voi näitä tehdä, kysy ja ilmoita ja keksin lisää neuvoja.

• Vastavoima-orginal

Hahah ha hha hte kurjat, jumalattomat,
      Jumala on antanut ja antaa omilleen, uskoville, KAKSIN kertaisen seksuaalisen nautinon ja se kestää ja "elää" eli vaikuttaa pitkää!

ha ha hha h ja hahaaaa
      vaikka sen tässä teille kerron, te paskat ette sitä ikinä voi saavuttaa!
      hah ha hhah ja haha
      ja olen varma ettet edes YMMÄRRÄ mitä tämä on sillä SE on JUMALAN OMILLEEN tehty "voima-sampo":

1 Kor 15:45

ha hhah ja hahah, JA uskovat, tästä saatte Jumalan voimaa seksin kautta ja avulla.

Enkö teille, naiset, uskovat, Herran omat LUVANNUT että jos olette kiltisti, niin Vastavoima antaa teille mitä Taivaan ISÄ on teille tehnyt..

Miksi, ette olleet / ole kiltisti?

no sama se.
      Jumalan TODISTUS ja SANA. JUMALAN SUUSTA:

Alustus, esilei.... eikun pohjan voitelu:

5. Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

Matt. 4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."

sana leipä = ravinto ole vain "tavallista leipää ja voita ja maitoa ja mettä, hunajaa" vaan RAVINTO KOKO SIELULLE. ei vain keholle (Roomalaiskirje: sielu&keho)
      ruoka ja ravinto ON eri-juttu.
      ---
      hmmmhmmm
      missä se punainen lanka on etsii vastis... hhmm

ai niin, demantia el ivanhuus ei tule yksin.... eikun missä se punainen lanka on ...ootas hetki....
      -----
      Kaksi kertaa ON naisen kehoa MUUTETTU, geeni eli perimän kohdalla/puolelta:
      no toinen 1 moos 6. olkoot nyt pois tästä, joten ensimmäinen kerta, Jumalan Luojan, Kaikkivaltiaan Käsi tekee:

1 Moos3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

6 Ja Herra sanoi Kainille: "Miksi olet vihastunut, ja miksi hahmosi synkistyy?
      7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"

HALLITSE sitä ? HALUA/HIMOA
      HALLITSE ei ole orja tahi alamainen.

No en vielä laakase, "älä laakase viel' naatitaan" ;)
      _________
      OIKEUS ja VELVOLLISUUS.
      mieti mitä on ja miten se vaikuttaa joka päivä.

Suomalaisella miehellä ON VELVOLLISUUS, mennä armeijaa.
      Suomalaisella naisella ON OIKEUS mennä armeijaa.
      ??
      ---
      NYT Suomalainen mies
      http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/892445_10200786184593796_351388493_o.jpg

Jumalan KUVA luomakunnan Kruunu?
      --- no sama se.

NYT Suomalainen nainen
      http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/biggest/domain-9226/kuvat/naisten1.jpg

Alamainen, ei alistettu vaan ASEMAN perusteella alamainen
      no se sama.
      ____
      OIKEUS ja VELVOLLISUUS.
      mieti mitä on ja miten se vaikuttaa joka päivä.

mitä SANOO, JUMALAN SUUSTA TULLUT SANA:
      eli jokapäiväinen leipä eli RAVINTO?

2. Moos. 21:10
      10 Jos hän ottaa itselleen toisen vaimon, niin älköön vähentäkö ensimmäiseltä tämän ravintoa, vaatetusta ja aviollista oikeutta.
      11 Jos hän ei tee hänelle näitä kolmea, niin lähteköön vaimo pois maksutta ja rahakorvauksetta.

OIKEUS, NAISELLA ON OIKEUS seksiin!
      MIEHELLÄ ON VELVOLLISUUS.

toinen saa ja toinen antaa.
      ja KUKA on JUMALAN silmissä se joka antaa ja kuka on se joka saa?
      ---
      ja takas Paratiisiin:

mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
      halu. hallitse sitä.
      Roomalaiskirjeen opetus ja "ilmoitus" miten SYNNIN HALU HALLITSEE!
      eli naisella, HUOM naisella ON SAMA HALU, mistä Paavali opetttaaa.

joten jos miehet tulisivat pois sieltä, tossun/tussun alta, he voivat oman halunsa helposti hallita, mutta miten voit HALLITA SYNTIÄ/SYNNIN HALUA

Paavali sanoo: ja muista opetus mitä ON SIELU JA KEHO, eri juttu.

mikä LAKI pitää tästä ottaa HUOMIOON?
      mooses ? ei vaan LUONNOLAKI:

16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

Miestä ei ole muutettu mutta NAISEN KEHOA on. piste

• syösyvä.siemen

Onko synti jos runkkaan ja laukean Raamatun sivuille?

• Vastavoima-orginal

hhmmm, olkoot, Sillä nyt sieluni saa hetken levätä Herran edessä.
        joten kiitä herrasi, että vielä en saa mitä tahdon.
        Mutta kerran saan KATSELLA Jumalaa Kaikkivaltiasta KASVOISTA KASVOIHIN.
        ja tiedän että se päivä on lähellä.

joten odota rauhassa, kunnes Herra PUKEE minut voimaansa ja saan sen mitä olen rukoillut!

Ylistys sinulle Isä että aina kuulet minua, Jeesuksen kautta ja avulla.
        aamen. aamen.
        ----------
        Kerran oli muuten mies joka juoksi paniikissa huoneesta huoneeseen eikä löytänyt lepoa..

no sama se ja se sama

• Ja.sitten.asialinjalle

Ei kai kukaan nykypäivänä OIKEASTI kysele toisilta, saako itseään tyydyttää vaiko ei? Oikeasti?

Ihmisen seksuaalisuus ei kuulu toisille. Asia ei liity uskoon tai uskontoihin tippaakaan. Uskontoa ovat aina halunneet ihmiset uskon nimissä kyllä säädellä, mutta Raamattu ei tosiasiallisesti edes ota kantaa itsetyydytykseen kuin vain siinä Onaniaan tapauksessa, jossa siinäkin on kysymys eri asiasta.

Tuntuu mielettömältä, jos joku oikeasti puhuu vielä sukupuolisuudesta tai seksistä syntinä! Sairasta!

• Vastavoima-orginal

Raamattu ei tosiasiallisesti edes ota kantaa itsetyydytykseen kuin vain siinä Onaniaan tapauksessa, jossa siinäkin on kysymys eri asiasta.
        ---
        totta, nyt ettei ne jotka eivät tiedä mistä oli kyse, (oletan että tiedät.. hhmm raapii päätä, eli sukulunastaja :) )
        Niin tuo se esille!

Kiitos.
        ja ilman vertauksia JEESUS ei mitään "opettanut".
        Kiitos.
        ---
        1. Kun. 19:10 Hän vastasi: "Minä olen kiivailemalla kiivaillut Herran, Jumalan Sebaotin, puolesta. Sillä israelilaiset ovat hyljänneet sinun liittosi, hajottaneet sinun alttarisi ja tappaneet miekalla sinun profeettasi. Minä yksin olen jäänyt jäljelle, mutta minunkin henkeäni he väijyvät, ottaaksensa sen."

no Onhan Jumalalla muitakin kuin minä :)

• Sinähän olet kirjoittanut monet kerrat että sinä et halua jumalaa ja että haluat elää maailmassa.
        Et näin ollen voi lukea itseäsi opetuslapsiin tai uskoviin.

Olet syyttänyt jumalaa jopa raiskauksesta. Siinä sulle (homo-)seksiä.

• Ja.sitten.asialinjalle
        auroraboreallis kirjoitti:

Sinähän olet kirjoittanut monet kerrat että sinä et halua jumalaa ja että haluat elää maailmassa.

Onko tämä minulle? Tarkentaistko?

• Ja.sitten.asialinjalle
        Vastavoima-orginal kirjoitti:

Raamattu ei tosiasiallisesti edes ota kantaa itsetyydytykseen kuin vain siinä Onaniaan tapauksessa, jossa siinäkin on kysymys eri asiasta.
        ---
        totta, nyt ettei ne jotka eivät tiedä mistä oli kyse, (oletan että tiedät.. hhmm raapii päätä, eli sukulunastaja :) )
        Niin tuo se esille!

Kiitos.
        ja ilman vertauksia JEESUS ei mitään "opettanut".
        Kiitos.
        ---
        1. Kun. 19:10 Hän vastasi: "Minä olen kiivailemalla kiivaillut Herran, Jumalan Sebaotin, puolesta. Sillä israelilaiset ovat hyljänneet sinun liittosi, hajottaneet sinun alttarisi ja tappaneet miekalla sinun profeettasi. Minä yksin olen jäänyt jäljelle, mutta minunkin henkeäni he väijyvät, ottaaksensa sen."

no Onhan Jumalalla muitakin kuin minä :)

Kirjoitat kyllä melkoisen sekavasti...

• Ja.sitten.asialinjalle kirjoitti:

Onko tämä minulle? Tarkentaistko?

Se oli nimmari vastavoimalle

• vastavoimaaa

Sinähän olet kirjoittanut monet kerrat että sinä et halua jumalaa ja että haluat elää maailmassa.

ha hha h ja haha
        Ohi meni, olet myöhässä!

• Vastavoimaaaa

voi, näinkö on ? jso niin sanot sen täytyy olla näin tahi:

ei, VAAN:
        Gal. 4:1 Mutta minä sanon: niin kauan kuin perillinen on alaikäinen, ei hän missään kohden eroa orjasta, vaikka hän onkin kaiken herra;

KAIKEN HERRA ja perillinen:
        jes 54:
        17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

• VastavoimaEPÄSELVÄKÖ
        Ja.sitten.asialinjalle kirjoitti:

Kirjoitat kyllä melkoisen sekavasti...

valitettavasti:
        Mutta tee sinä selväksi ja selvällä Suomen kielellä ja äidinkielen kiumurat mukana,
        MIKSI Jumala vihastui Onaniaa!

kiitos.
        ei siis minulle vai niille JOTKA eivät Jumalaa rakasta.

• Ja.sitten.asialinjalle
        VastavoimaEPÄSELVÄKÖ kirjoitti:

valitettavasti:
        Mutta tee sinä selväksi ja selvällä Suomen kielellä ja äidinkielen kiumurat mukana,
        MIKSI Jumala vihastui Onaniaa!

kiitos.
        ei siis minulle vai niille JOTKA eivät Jumalaa rakasta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Onan

Lukekoon tuosta, ketä kiinnostaa.

• Vastavoimaaa

I see, ja Jumalan Sanan paikka ei ole edes tyhjän veroinen silmissäsi?
        että MAAILMAN kaivosta tulee janoa ja tietoa ammentaa?

Paavali ei väsynnyt eikä kieltäytynty, yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen tuomasta, puhumasta, opettamasta, nuhtelemasta, samasta asiasta.

Oletan että Paavalissa OLI/On Pyhä Henki, ja Pyhän Hengen Hedelmä tekee mitä se tekee.

Mitä Jos joku SYÖ jonkun siemenen jossa on itsesään elämä Kuten Jumalalla, JOLLA Yksin on elämä itsessään, syö elävän hedelmän osan eli siemen, gal 5:22

22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

Niin Luonnonlakien että normaalin lain, vaikutuksesta, Jumalan siemen, ja esn eri muodot, TEKEVÄT sen mitä varten se onntehty ja lähetetty.

että se sitä wikinästä, jota myös itse lainaan mutta en opetuksen tahi nuhteen suhteen vaan että te jotka KORVASYYHYYN tahdotte pilkkuja, nussia.

no sama se.

• VAstavoimaaa

"Raamattu ei tosiasiallisesti edes ota kantaa itsetyydytykseen kuin vain siinä Onaniaan tapauksessa, jossa siinäkin on kysymys eri asiasta. "

VWikinä ei ota kantaa MIKÄ ON TOTUUS. tosi-asia.

MIKSI, oli pahaa Jumalan silmissä että sukulunastaja ei sallinut naisen, veljen vaimo, tulla RASKAAKSI, eli tuottaa jälkeläistä, veljen NIMELLE!

joten,, itke ja valita...

• Vastavoimaaaa

* * * Wikinää * * *

Itsetyydytystä tarkoittava sana onania ja siitä johdettu verbi onanoida pohjautuvat Onanin nimeen,[1] vaikka Raamatun mukaan Onanin synti ei ollut itsetyydytys vaan keskeytetty yhdyntä (hän ”antoi siemenensä mennä maahan”).
        * * * Wikinää * * *
        keskeytetty yhdyntä
        VÄÄRIN, tämä ei OLE syy, keskeytetty yhdyntä!

eli jos menen naapurin vaimon tykö ja mies tulee sisälle taloon, niin tulee rangaistus kun keskeytän yhdennän?
        aagghh

• Ja.sitten.asialinjalle
        Vastavoimaaaa kirjoitti:

* * * Wikinää * * *

Itsetyydytystä tarkoittava sana onania ja siitä johdettu verbi onanoida pohjautuvat Onanin nimeen,[1] vaikka Raamatun mukaan Onanin synti ei ollut itsetyydytys vaan keskeytetty yhdyntä (hän ”antoi siemenensä mennä maahan”).
        * * * Wikinää * * *
        keskeytetty yhdyntä
        VÄÄRIN, tämä ei OLE syy, keskeytetty yhdyntä!

eli jos menen naapurin vaimon tykö ja mies tulee sisälle taloon, niin tulee rangaistus kun keskeytän yhdennän?
        aagghh

Oletko sinä humalassa?

• vastavoimaaa77

Oletko sinä humalassa?

En, eilen join yhden pullon olutta.
        Mutta kiivailen Jumalan puolesta ja olen täynnä sanoja, rintani on pakahtua, ja on "pakko" teille jotain sanoa.
        ---
        No miten ON se selvä opetus ja Jumalan tosi-asia?
        ---
        miksi menet henkilöön kiinni, eli minun tekemisiin,
        eikö ole perusteluja ja et voi mitään Kirjoitusta esille tuoda tahi Puolustaa, koska sinulla ei niitä ole!

hah ha hja haha
        ai niin Kohta juon taas yhden oluen, nyt saksalaista Heineden, tai mitä lie.... Mitä siihen sanot?

• vastavoimaaa77 kirjoitti:

En, eilen join yhden pullon olutta.
        Mutta kiivailen Jumalan puolesta ja olen täynnä sanoja, rintani on pakahtua, ja on "pakko" teille jotain sanoa.
        ---
        No miten ON se selvä opetus ja Jumalan tosi-asia?
        ---
        miksi menet henkilöön kiinni, eli minun tekemisiin,
        eikö ole perusteluja ja et voi mitään Kirjoitusta esille tuoda tahi Puolustaa, koska sinulla ei niitä ole!

hah ha hja haha
        ai niin Kohta juon taas yhden oluen, nyt saksalaista Heineden, tai mitä lie.... Mitä siihen sanot?

Et sovi pulloinesi uskovaisen kaavaan. Ok. Sulla on vaikeaa, en tuomitse.

Siitä tuomitsen kun sanot että jumala raiskasi sinut.

• Jumalansuunnitelma

Taamarille oli varattu Jumalan suunnitelmassa paikka synnyttää poika, jonka nimi löytyy Uuden Testamentin sukuluettelosta ja tuo Jumalan suunnitelma ei toteutunut Onanin kautta, joten siksi Jumala vihastui Onaniin ja joutui saattamaan Taamarin raskaaksi muulla tavalla.

Ei ole siis kysymys muusta kuin Jumalan ikiaikaisen suunnitelman toteuttamisesta, että Jeesuksen äidiksi saatiin juuri se nainen, jolle piti saada määrätyt geenit ja eräs Taamarin pojista oli tuossa sukupolvien ketjussa tärkeä lenkki.

Raamattu kertoo Jeesuksen tarinan Adamista alkaen ja siinä ketjussa ja historiassa Jumala joutui aika usein puuttumaan historian kulkuun saadakseen Jeesuksen äidin sukupolvien ketjun sellaiseksi kuin se piti saada. Samoin Jumala joutui puuttumaan Israelin kansan historian kulkuun monin tavoin saadakseen tuon kansan edes säilymään, jotta tuo Jeesuksen syntymä Israelissa tuli mahdolliseksi.

Vain tämän Jumalan ikiaikaisen suunnitelman ymmärtäminen auttaa ymmärtämään ja käsittämään tuon Onan kertomuksen ja sen merkityksen.

• vastavoimaaaa

Good, sanoo lontoolainen.
        Hyvä sinä Herran palvelija.
        HYVÄ

• Ja.sitten.asialinjalle

Tai sitten kysymyksessä on vain täysin keksitty tarina, jonka tehtävä oli opettaa jotakin lukijoilleen.

• vastavoimaaaa

Jeesus, "keksi" jatkuvasti tarinoita ja opetti niiden kautta, etkö tätä tiennyt sinä Jumalan Sanan tietäjä?

ahh ja hahah

• kidutusta

Mites avioliitossa itsetyydytys, jos toisella ei ole ollut haluja vuosiin (5v)

• Vastavoimaa

OLE MIES. äläkä vikise.
        Mies saa KIRJOITUSTEN PERUSTEELLA ottaa vaimonsa koska itse tahtoo,
        se nauttiiko vaimo, ei ole merkitystä

aaaggghh
        ja aagghhhh
        ----------
        Eni wei, ON hyvä perhesovun kannalta olal joskus vaimolle mieliksi, mutta ei pakko.
        jos et mie keksi miten voi sitten mukamas, huokutella vaimon suosioilliseksi, niin toki kokemus on hyödyllistä:
        Salomo, 700 vaimoa, 300 sivu-vaimoa lukematon määrä orjia eli palvelijattaria.
        (2 viikon välein otti Salomo vaimon, teoriassa, 40 vuoden ajan joka toinen viikko uus vaimo)

Nyt Salomo TIETÄÄ miten se vaimo sitten saan suosiolliseksi.
        joten

Miksi te kärsitte, Koska te ette tunne Kirjoituksia, salomonin viisautta.

ja kuten olen sanonut, niin tässä on viisaus jossa ymmärrys on TURHUUKSIEN turhuus on vaimo.
        hhmm ja ggrrhhhhh

• seksionvelvollisuuskin

1.Kor.7:
        "1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
        2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.
        3 Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan.
        4 Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.
        5 Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden."

Seksi avioliitossa on myös velvollisuus nautinnon lisäksi ja on puolison tehtävä pitää huolta omasta aviopuolisostaan ja sen voi tehdä vaikka ei itseä haluttaisikaan tavalla tai toisella. On hyvin julmaa ja rakkaudetonta laiminlyödä toisen seksuaaliset tarpeet avioliitossa vain sentähden, että itseä ei haluta. Näitä tilanteita tulee pitkässä avioliitossa varmaan kaikille. Seksistä voi vetäytyä pois vain molempien yhteisestä sopimuksesta! Itsetyydytys ei kuulu avioliittoon koska ruumis ei ole enään omassa vaan puolison vallassa.

• itsekkyysonsyntiä
        Vastavoimaa kirjoitti:

OLE MIES. äläkä vikise.
        Mies saa KIRJOITUSTEN PERUSTEELLA ottaa vaimonsa koska itse tahtoo,
        se nauttiiko vaimo, ei ole merkitystä

aaaggghh
        ja aagghhhh
        ----------
        Eni wei, ON hyvä perhesovun kannalta olal joskus vaimolle mieliksi, mutta ei pakko.
        jos et mie keksi miten voi sitten mukamas, huokutella vaimon suosioilliseksi, niin toki kokemus on hyödyllistä:
        Salomo, 700 vaimoa, 300 sivu-vaimoa lukematon määrä orjia eli palvelijattaria.
        (2 viikon välein otti Salomo vaimon, teoriassa, 40 vuoden ajan joka toinen viikko uus vaimo)

Nyt Salomo TIETÄÄ miten se vaimo sitten saan suosiolliseksi.
        joten

Miksi te kärsitte, Koska te ette tunne Kirjoituksia, salomonin viisautta.

ja kuten olen sanonut, niin tässä on viisaus jossa ymmärrys on TURHUUKSIEN turhuus on vaimo.
        hhmm ja ggrrhhhhh

Rakkaus ei aikaansaa kenellekään pahaa ja kaikki pakottaminen on väkivaltaa. Naisen voi raiskata avioliitossakin ottamalla hänet väkisin. Seksin kuuluu tapahtua rakastaen puolisoa eli vapaaehtoisesti molemmin puolin suostuen. Rakkaudessa asenne on toiselle antaminen eikä itselle ottaminen! Avioliitossa muutenkin joudutaan sovittelemaan molempien tarpeita, toiveita sekä aikatauluja. Elämässä on muutakin. Ottaminen itsekkäästi piittamatta toisesta ja hänen haluistaan, tarpeistaan tai muusta elämästä on itsekästä! Itsekkyys on syntiä. Rakkaus ei etsi omaansa eikä käyttäydy sopimattomasti! Itsehillintää tarvitaan avioliitossakin. Se on Hengen hedelmä.

Room.13:
        "10 Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys."

1.Kor.13:
        "4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii."

Room.2:8
        "mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus."

Gal.5:22
        "Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen. "

• MikaelWaltri-Gabriel

Mika Waltari: * * * Gabriel tule takaisin * * *

Gabriel Lindström yrittää ansaita elantonsa vetoamalla naisten sydämiin. Uhreina ovat Angerin sisarukset, kaksi paperikaupan omistavaa vanhaa piikaa, jotka ovat menettäneet uskonsa miehiin. Saako Gabriel heidät rakastumaan itseensä? Onnistuuko hän hujaamaan heiltä rahaa? Ja miten suhtautuu asiaan neitien reipas ja moderni sisarentytär Raili? Leiskuuko se lempi joka suuntaan ja kuka puijaa loppujen lopuksi ketä? Se selviää vasta esityksen yllättävissä loppukäänteissä.

valitettavasti koko elokuvaa ei ole joten, Lue kirja ja saattat saada apua..
      ---
      "Raha, pyh, ei merkitse mitään minulle."

• Rentunopetus

Gabriel - Veikko Lavi

https://www.youtube.com/watch?v=hsjA3Ccwfug
        Irwin Goodman - Rentun ruusu
        https://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOIg

(kerto)
        Saat multa horsman, se rentun ruusu on
        sen poimin tuolta maantieojasta
        kun juoppolalli tuli pojasta

Olen viikon ollut tiettömällä tiellä
        rapakosta krapulassa heräsin
        Eivät ruusut kuki, eikä tuoksu siellä
        yhden horsman mukaan keräsin
        Sinne maantieojaan viimein taju sammui
        niinkuin sika röhkin kuravedessä
        Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui
        paluu arkeen oli edessä

(kerto)

Tämä horsmankukka on kuin antajansa :
        rikkaruoho elon yrttitarhassa
        Voiko muuta tuoda renttu reissultansa
        hortoiltuaan kauan harhassa
        Tämän lahjan annan silti sydämestä
        niinkuin anteekspyynnön katumuksenkin
        Pian se kuihtuu, ei se maljakossa kestä
        niin käy joka lupauksenkin

• joopajoo222
        Rentunopetus kirjoitti:

Gabriel - Veikko Lavi

https://www.youtube.com/watch?v=hsjA3Ccwfug
        Irwin Goodman - Rentun ruusu
        https://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOIg

(kerto)
        sen poimin tuolta maantieojasta
        kun juoppolalli tuli pojasta

Olen viikon ollut tiettömällä tiellä
        rapakosta krapulassa heräsin
        Eivät ruusut kuki, eikä tuoksu siellä
        yhden horsman mukaan keräsin
        Sinne maantieojaan viimein taju sammui
        niinkuin sika röhkin kuravedessä
        Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui
        paluu arkeen oli edessä

(kerto)

Tämä horsmankukka on kuin antajansa :
        rikkaruoho elon yrttitarhassa
        Voiko muuta tuoda renttu reissultansa
        hortoiltuaan kauan harhassa
        Tämän lahjan annan silti sydämestä
        niinkuin anteekspyynnön katumuksenkin
        Pian se kuihtuu, ei se maljakossa kestä
        niin käy joka lupauksenkin

Jos tämä herra on naisten mieleen niin, kuka voi elää ilman hunajaa?
        ---
        https://3.bp.blogspot.com/-n_0eFXELe2s/VNOgDvrYElI/AAAAAAAAIIU/FaW6W5KBFuw/s1600/saat multa horsman se rentun ruusu on.jpg

• nauttikaaihmiset

Ei ole itsetyydytys milloinkaan syntiä, ei ennen avioliittoa, eikä avioliitossa.

Avioliitossakin voi tulla tilanteita, jolloin ei ole mahdollista harjoittaa seksiä aviopuolison kanssa.

• filade
      • Monikulttuurisuus.ihanaa

Islam ja sharia ovatkin sitä ihanaa monikulttuurisuutta!

• turmeluspelastus

No joutuu tässä ihmetyksiin ; miksi pitää kuvitelmaseksiä ajatuksissa harrastaa kun voi oikeesti tehdä sitä ; eikö voi mennä reilusti kysymään meetkö naimisiin että voidaan naida eikä tarvi palaa ...himoissa. Homous on luonnotonta siksi mitään aviopuolisoita heistä ei tule. Eikä homot synnytä lapsia omille puolisoilleen kylläkään. Harvemmin mies synnyttää miehen lapsen. Sinkkuna elämä on kallistakin kun asumismenot laitetaan puoliksi ja yhdessä matkustetaan viljellään kasvimaata se on edullisempaa ja kivempaa mikäli kumpikaan ei moiti toista. Sitten vanhoinakin toinen hoitaa toista pesee selkää yhdessä pyykätään.Menkää sanomaan himojenne kohteelle että mennään naimisiin. Musliminaiset käyttää välineitä niillä on itsetehtyjä videoita huppupäässä muuten alasti tuolla julkisissa medioissa tubessa jne. Parempi olla vapaa kristitty ja mennä naimisiin. Mooseksen lakia noudattavat ovat homomarsseilla muslimimiesten kanssa . Miettikää pystyykö kukaan noudattaan lakia. Sen tähden Jeesus tuli synnittömäksi ihmiseksi että voi meidän syntisten synnit sovittaa omassa ruumiissaan . Jeesus tuli syntisiä pelastamaan eikä synnittömiä. Synti riippuu kiinni lihassa vaikka Hengessä ollaan yksimieliset Jeesuksen kanssa. On niin paljon riivaajahenkiä villitseviä henkiä ettei kaikki himot ole pelkkää lihan himoa . Muslimit uhraa eläimiä syntiensä tähden myös juutalaiset ja hindut. Kristityn uhri synnin edestä on Jumalan Poika . Synti on jo sovitettu . Se tarkoittaa ettei ole tuomioita . Jeesusta lyötiin että kristityillä olisi rauha . Tuomiot on poissa kun pysyy ristiinnaulitussa . On osattava elää armosta . Mitä kielletympää joku asia on sen enemmän se kiinnostaa . Eläinuhrilla ei pelastu . Golgatan risti pelastaa . Ristiinnaulitussa näet rakkauden . Kärsii kaiken puolestasi . Olkaa vapaat saatanan syytöksistä . Missä ei ole lakia ei ole syntiäkään . Eikä ketään voi pakottaakaan avioliittoon eikä seksiin . Ihmisellä on vapaa tahto valita . Eikä e-pillerit syntiä ole muttei niistä saa pakkomiellettäkään tehdä . Tasapainoa näihin toivotaan . Lihalla synnin lakia hengellä Jumalan lakia . Joilla on taitoja voi opettaa nuorille niin ajatukset pysyy muualla. Ruuan kasvatus vie ajatukset pois seksistä. Leipominen pitää ajatukset pullassa. Siittiösolut voi laskea kondomiin jos ei lapsia halua tai käyttää ehkäisyä. Kyllä moni nainen haaveilee komeasta miehestä jos oma mies on kaljuruma tai mies kauniista naisista jos oma on ilkeäläski. Voisitte olla enemmän ihmisiä Niinkuin Jeesuskin oli joka söi ja joi syntisten kanssa . Jeesus myös ajoi demonit pois ihmisistä eikä ihmisiä pois . Jeesus käski olla laupias armahtavainen suvaitsevainen pitkämielinen toisia kohtaan . Suuseksi on molemminpuolista sillä yleensä miehet tykkää siitä mutta unohtavat että niin naisetkin tykkäävät . Kuukautisten aikana on se veri siinä se miksei saa yhdynnässä olla myös synnytyksen jälkeen 2-3 kuukautta . Samoin verestä tarttuu tauditkin jos niitä on. Siksi eläimistäkin päästetään veri pois kokonaan. Verensiirrossakin on se vaara että tauteja tarttuu vaikka terveen verensiirto ei aiheuta tauteja. Antakaa nyt Jeesuksen sovitukselle ja armolle tilaa kaikessa elämässänne niin saatte levon sielulle . Ristille voi jättää taakat synnit riidat vihat . Turha kantaa taakkoja itse . Heitä kaikki murheesi hänen päälleen hän pitää sinusta huolen. Taivaassa vasta ollaan vapaita täällä vielä synnin lihassa .

• eitaakkojatoisille

Yleistä kristinuskosta on sama aloitus ja siellä myös on siihen Raamatullinen vastaus.

Itsetyydytys ei siis ole syntiä. Se on halun sammuttamista, niin että halu ei muutu himoksi.

• Setä.neuvoo

Keskustelun avaus voidaan tulkita profetiaksi. VT:n profeetoilla oli vertauskuvallisia esityksiä, joita sitten tulkittiin, mitä tarkoittivat.

Tämä tapaus, että nainen yksinään hiplaili ja haaveili miehestä, ja sitten ihmetteli onko se syntiä -

tämä oli vertauskuvaa ratkaisukristillisyyden "seurakunnasta". Oikeaa seurakuntaa nimitetään Jumalan morsiameksi, Ef 5. Mutta tuo yksinään hiplailija ei ole missään oikeassa avioliitossa, eikä miehen kanssa, vaan hedelmättömistä teoistaan ihmettelemässä, oliko syntiä.

Eihän sellaista yleensä ole tapana kysellä, jos on tehnyt omasta mielestään hyvän teon.
      Mutta jos se oli vertauskuvallista profetiaa, niin sitten ihan selvästi ratkaisukristillisyyden vertauskuva. Omilla ratkaisuillaan nainen oli hiplailemassa ja haaveilemassa, mutta ei ole mikään morsian, eikä vaimo ollenkaan! Pelkkää bluffia ja itsepetosta!

• lisääntymishimot

No huoruus on huoruutta eikä tavallinen seksi mutta sanoohan paavalireppana 2016 vuotta sitten ennen e- pillereitä kondomeja että parempi naida kuin palaa . Jos uskosta osaton suostuu asumaan naisen kanssa ei syytä erota ja päinvastoin siinä tuo avoliittokin tulee esille asutaan yhdessä . Rippikouluiässähän ei vielä pääsekään naimisiin laillisesti vaikka muuten naisi asuisi kimpassa . Raiskaus on taas väkivaltaa eikä sitä hyväksytä. Tässäkään kukaan tee syntiä kun miettivät naimattomina toisiaan ellei ole yksipuolista. Nainenkin voi kosia miestä vaikkei se ole romanttista jos mies ei itse tajua . Et voi tietää voitko ns.pelastaa puolisosi joten sekin on tässä Raamatussa selvä että Jeesus tekee pelastuksen eikä ihminen . Siis edes uskotonta ei tarvi hylätä .

• Ihmettelijä11

Kanssakeskustelijoille kysymys. Miksi Jumala loi hormonaalisen toiminnan ihmiskehoon, kun kuitenkin kieltää sen käytön.

• JumalaOnPyhäjaKiivas

Asiallisesti; aloittaja voit keskustella jumalasi kanssa, kun tapaatte---sitten näet viimeistään, johtiko jatkuva synnin harjoittaminen sinut kadotuksen Tulimereen.

ps. oman ruumiin hekumallinen saastuttaminen, irstauksissa, ON SYNTIÄ.
      (JEESUS on luvannut katuvalle Armon ja Voiman elää Jumalan tahdon mukaista elämää.)

• o-i-minäkö-irstas

6.4.2016 17:31

Reijo Ruotsalainen kirjoitti

"Älkää pitäkö lihastanne huolta, ettei himot herää? Täytyykö lopettaa syöminen?! Jumala loi seksin ja se on oikein käytettynä hieno juttuja nautinto!!!!

Sukupuoliyhdyntä kuuluu avioliittoon, mutta ongelma on siinä, ettei toinen halua, niin usein kuin toinen. Jo pitkään aviossa olleena, olen se haluavampi osapuoli, ja kun viikon - kk odottaa, niin väkisinkin se on mielessä, ja pettyy ilta illan jälkeen.

Pinna on tiukalla ja tulee negatiivisia asioita mieleen. Toinen osapuoli ei tajua, että se on niin vakavaa, eikä yritä tehdä mitään asian eteen, vaikka on puhuttu.

Joskus yöllä huomaan katsovani Tv-seksi elokuvia, ja saan huonon omantunnon.

Teen parannusta ja hengellinen elämä lähtee taas nousuun, mutta miksi lankean uudelleen? Olen miettinyt sitä itsekin.

Miksen tuskissani voisi rukoilla ja olla avaamatta tv:tä? Millä saisi toisen huomion ja hellyyden? Ei se aina tarvii olla seksiä.

Voiko ostaa jotain? Tai katsoa jotain yhdessä, kun tietää että toisen halut lisääntyy, vai onko se lihan ruokkimista?"

Nyt kaikki HIHHULIT PORNOA KATSOMAA ja tumputtaa niin kuin R R .

Nyt kaikki muutkin joukolla runkkaamaan.

VÄKEVÄÄ MAHTAVAA TÄH

VÄKEVÄÄ MAHTAVAA HÄH

Halleeluja.

• DoctorT

Täällä tärkeällä asialla spekuloi suuri joukko täydellisiä tomppeleita,erityisesti hengellisiä tomppeleita!

Ihminen, mies ja nainen, ovat Jumalan täydellinen teko kaikkinensa. Seksuaalisuudelle ei ole meissä on/off-nappia, joten toteuttakaamme ihmisyyttämme ILMAN SYYLLISYYTTÄ! SYYLLISYYTTÄ, JOKA SYNTYY IHMISTEN ASETTAMISTA NORMEISTA!

Potkikaa nurin kaikki, mikä ei kesta Iätikestävän Sanan edessä. Sellainen on mm mastubaatio. Elokuvat, tanssi, viini,kauneus,meikkaus,jne jne jne. Näitä oli 60-70 luvulla melkoinen lista ja kaiken sen, mille ei löydy perusteita Sanasta, olen antanut kenkää ja elän USKOSSA JUMALAAN!

• Tuomas3

Ylihengellistetty ihmiskuva on raamatun vastaista oppia..
      Ihminen on syntiä täynnä olipa ja tekipä mitä tahansa.
      JEESÙS SOVITTI IHMISKUNNAN SYNNIT.
      JOKA USĶOO ETTÄ Hän on Jumalan Poika .ruumiissaan ylösnoussut.Herra ja Vapahtaja.on pelastettu.
      Armo on suureksì tullut.siellä missä synti on suuri..Armo on ylenpalttinen.
      Ei Halpa Armo vaan Synnintunnon Armo. Jumala tietää meìdät kyllä.minkälaista tekoa me olemme.Hän itsé loi seksuaalisuudén.Yksin elävä ei ole tarkoitettu miksikään henkiolennoksì.

• o-n-tyhmä

ontyhmä

ILMAN SYYLLISYYTTÄ

4.3.2016 17:59

"Mooseksenkirja 19: 31 Vanhempi tytär sanoi nuoremmalle: "Isä alkaa tulla vanhaksi, eikä maassa ole yhtään miestä, joka voisi tulla ottamaan meidät vaimokseen yleisen tavan mukaisesti.

32 Juotetaan isälle viiniä ja maataan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."
      Illalla he juottivat viiniä isälleen, ja vanhempi makasi isänsä kanssa, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.

34 Seuraavana päivänä vanhempi sanoi nuoremmalle: "Minä makasin eilisiltana isän kanssa. Juotetaan hänelle viiniä tänäkin iltana, ja mene sinä nyt makaamaan hänen kanssaan, että saisimme isämme avulla lapsia ja sukumme säilyisi."

35 Ja he juottivat sinäkin iltana viiniä isälleen, ja nuorempi meni makaamaan hänen kanssaan, eikä Loot huomannut, milloin tytär tuli hänen viereensä ja milloin hän lähti.

36 Niin Lootin molemmat tyttäret tulivat raskaaksi isästään. Vanhempi synnytti pojan ja antoi hänelle nimeksi Moab*; hänestä tuli nykyisten moabilaisten kantaisä.

38 Nuorempi synnytti hänkin pojan ja antoi tälle nimeksi Ben-Ammi*; hänestä tuli nykyisten ammonilaisten kantaisä.#

Ei kannata runkata -onhan tämäkin vaihtoehto. RAAMATUN MUKAAN -

RAAMATUN MUKAAN POJAT. TÄH

Onko tämä siistimpää kuin homoliitot HÄH.

MAHTAVAA MAHTAVAA . TÄH

MINÄ JA JUMALA

SIUNAUSTA AIVOTTOMILLE.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5152
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4597
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1362
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      991
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      823
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      789
    Aihe