Mauno Mattila vastustaa Jeesusta Kristusta

Yeshua.On.Herrani

Mauno Mattila on alkanut arvostelemaan messiaanisia juutalaisia. Mattila arvostelee Jeesuksen ja Paavalin elämäntapaa. Tämä on minulle merkki siitä, että Mattilan toiminta ei ole Jumalasta. Mauno Mattila sotii Jumalaa vastaan.

Mattila kirjoittaa: " Yeshua, Toota ja Uusjudaismi: Olen käsitellyt edellisillä videoilla äärikarismaattisuutta, menestysteologiaa ja uskonliikettä sekä siihen liittyvää eksytystä, mutta sitten on olemassa kaidalla Jeesus tiellä myös toinen eksytyksen oja, joka ei ehkä ole niin leveä, mutta sitäkin syvempi. Tämä on lakihenkisyyden ja lahkolaisuuden oja, joka huipentuu siinä kun mennään tiukkaan juutalaiseen uskonnollisuuteen. Ihmeellistä kyllä, nämä molemmat eksytykset ovat monesti esillä jopa samoissa piireissä, vaikka ne näennäisesti ovat toistensa ääripäitä. Kummastakin kuitenkin uupuu niin armo kuin totuus."

Mauno Mattila haukku osuu mm. Paavaliin:

Ap.t 25: 7 Paavalin saavuttua kerääntyivät Jerusalemista tulleet juutalaiset hänen ympärilleen ja ahdistivat häntä monin raskain syytöksin. He eivät kuitenkaan kyenneet näyttämään syytöksiään toteen. 8 Paavali kiisti ne sanoen: "Mitään väärää en ole tehnyt, en juutalaisten lakia, en temppeliä enkä keisaria vastaan."

Ap.t 28: 17 Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi: "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.... 21 Juutalaiset vastasivat: "Emme ole saaneet Juudeasta mitään kirjettä, jossa kerrottaisiin sinusta, eikä kukaan veljistä ole täällä käydessään puhunut sinusta pahaa, ei julkisesti eikä yksityisesti.

Room 3: 31 Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

Mattila sotii näitä Jeesuksen sanoja vastaan:

Mt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Jeesus käski opettamaan kaikille kansoille Vanhan testamentin käskyt ja Mattila vastustaa tätä.

Mt 28: 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Raamattu opettaa, että kun kaikki maailman kansat ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan ja hävinneet sodan (Googin sota), niin kansojen rippeet tulevat sen jälkeen tuhatvuotisessa valtakunnassa viettämään lehtimajanjuhlaa Jerusalemiin. Kaikki kansat noudattavat Vanhaa testamenttia:

Sak 14:16: Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

Mauno Mattilan tapaiset papit, Petri Paavolan tapaiset papit, katoliset papit, luterilaiset papit ja helluntailaiset papit on kaikki saaneet kenkää. Heidän tilalle on Herra asettanut 144000 messiaanista juutalaista (Ilm 7:4-8). He noudattavat Vanhaa testamenttia ja seuraavat Mesiastaan Jeesusta Kristusta minne ikinä Jeesus Kristus menee.

3

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VarokaaMattilaa

Kun Mattila ylpeilee ja pullistelee, niin hänelle tiedoksi, että potkut tulee. Lakia vastaan rikkovat papit eivät pääse taivaaseen:

Mt 7: 21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Mauno Mattila ilmoittaa sivuillaan, että hän on lopettanut ennustuksia.comin päivittämisen, hän pakenee piiloon, mutta taas on alkanut päivittämään eksytyssivujaan. Samalla hän sanoo, ettei hän ollutkaan isaskarilainen vaan juudaalainen. Mattilan henkiopas on muuttanut ilmeisesti mieltään. Se on aivan selvää, ettei sukukunta tuosta vain muutu. Mattilalle puhuu jumalaksi valheellisesti tekeytynyt paholainen. Mattila ei kuulu juutalaisten kuninkaalliseen papistoon. Mattila on kavaltaja ja väärä profeetta.

Mattila tilittää sivullaan seuraavaa:

"Tämä on Muinaisia Ennustuksia -sivuston viimeinen kirjoitus, jonka kirjoitan haikein mielen, mutta sain siihen vahvistuksen Kaikkivaltiaalta universumin Luojalta ja tuska oli kova luopua rakkaasta lapsesta. Kuitenkin, kaikkien meidän on aika siirtyä eteenpäin ja lapsetkin lähtevät aikanaan kodista. Tämän profeetallisen sivuston aika tuli nyt täyteen ja sain Sanan Messias Jeesukselta, että en ole enää isaskarilainen vaan juudalainen – hengellisessä merkityksessä. Palvelustehtäväni muuttu ja myös paikkakuntani on muttunut, kuten sivustolta on voinut havaita.

Sivusto jää nyt tästä eteenpäin tuuliajolle, niin että en päivitä sitä, mutta kommentointi on yhä auki ja sivustolta voi lukea ennustuksista, profetioista ja muista hyödyllisistä kirjoituksista hamaan tulevaisuuteen saakka. Facebook sivun tulen sulkemaan pian ja laitankin sinne jakamani sanoman vuodelle 2016 tänne viimeiseksi ennustukseksi."

• sdfsdfsfs

Mattilan katumus olikin feikkiä.

• tällälaillaseon

On se surullista, Maunon vaimo Auli Mattila on tässä samassa juonessa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe